| 
					GeForce 8800GTX - Testy, grafy: nová dimenze výkonu - GeForce 8800GTX taktování 									 | 
								
					
						 
				 | 
							
				
					 
			 | 
						
			
			
		
					
				| 
					
						 Napsal Jan "DigitalDooM" Stach a redakce					
					  
				 | 
			
						
				| 
					Monday, 27 November 2006				 | 
			
					
			| 
				
	 Strana 5 z 11                 GeForce 8800GTX  Quake IV Začneme tradiční OpenGL hrou. Tou je Quake IV. Pokud hledáte Prey, pak vás zklamu, ta je sice novější hrou na stejném enginu, ale herních kvalit a rozšíření Q4 zdaleka nedosahuje. A tak testujeme stále Q4. Důležité je také zdůraznit, že nelze porovnávat starší nebo testy na jiných serverech. Každý můžeme užívat jinou verzi hry, jiný ovladače, jiný HW, jiná nastavení a  koneckonců i jiné pasáže ze hry. U nás se snažíme testovat na posledních verzích ovladačů na poslední verzi hry s pasážemi takovými, které jsou ve valné většině zastoupeny ve hře. Tedy výsledné hodnoty FPS by vás měly provázet celou hrou.      
 Nemyslím si, že by někdo u testovaných karet hledal testy bez vyhlazování. Vyhlazování a filtrování obrazu je dnes jasným nastavením bez kterého se prostě nehraje. A nová G80 jasným důkazem, že tyto optimalizace obrazu jsou jasným cílem. Pokud se vám nezdají hodnoty FPS tak vysoké, račte se prosím podívat na nastavení. Plné detaily se 4AA a 8AF! Dokonce v rozlišení 1920x1440 je G80 se vším vyhlazováním a filtrováním stále vysoko a vysoko nad hranicí hratelnosti. V porovnání se staršími kartami včetně SLI kompletku 7950GX2 je GF8800GTX naprosto jiná třída a kategorie. Zajímavé je hlavně porovnání se 7900GTX, které je 8800GTX nástupce. 7900GTX podává hodně chabé výsledky.  
  			
  |