TEST: Sapphire ATI Radeon HD 5750 – Malá, úsporná, výkonná grafika s DirectX11 i do HTPC! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Pátek, 30 říjen 2009
Přejít na obsah
TEST: Sapphire ATI Radeon HD 5750 – Malá, úsporná, výkonná grafika s DirectX11 i do HTPC!
ATI Radeon HD 5750 - Technologický trpaslík s vypracovanými svaly
Sapphire ATI radeon HD 5750 - Balení
Sapphire ATI Radeon HD 5750 - Grafika
TESTY
Riddick: Assault on Dark Athena (OpenGL)
Left4Dead (DX9.0c)
Need For Speed: SHIFT (DX9.0c)
Resident Evil 5 (DX10.0)
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky (DX10.1)
H.A.W.X. (DX10.1)
World in Conflict (DX10.0)
BattleForge (DX11)
Crysis Warhead (DX10.0)
Provozní vlastnosti a OC
ATI Radeon HD 5750 vs HD 4850/GTS 250 - Cena, výkon, konkurence
Sapphire ATI Radeon HD 5750 1GB - Hodnocení

  • Závěr a hodnocení

Dnes jsme se podívali na model HD 5750, který rozhodně stojí za vidění. Dojmy, pokud nejsou chápány v širším kontextu, mohou být rozporuplné, ale ten, kdo se v grafickém trhu dobře orientuje, ví své.

HD 5750 je grafikou nejnižšího mainstreamu a v podstatě atakuje cenově Low endu, který začíná na 100 dolarech. HD 5750 512MB stojí oficiálně 109 dolarů (2300,-) a 1GB verze přijde na 139 dolarů (2900,-). Pro rozmazlené zákazníky cenovou válkou mezi AMD-ATI a NVIDIA, ty ceny nevypadají až tak dobře, ale musíme vzít v úvahu, že HD 5750 je prostě technologicky o dost pokročilejší a to něco stojí. V širším kontextu jsou ale ty ceny velmi dobré. Za ně nabízí HD 5750 přesně to, co v dané cenové kategorii historicky grafika nabízet má (a HD 5750 nabízí i o něco více).

HD 5750 je velmi malá a hodně klame tělem, že ukrývá výkon přes 1TFLOPS a zvládne i náročné hry byste do ní neřekli. Spotřeba je prostě perfektní a přesně to, co jsme vždycky chtěli. Podpora nových technologií má být samozřejmá a pro HD 5750 naštěstí samozřejmá je a v současné době nemá ze strany NVIDIA žádnou technologicky odpovídající konkurenci a dlouho mít nebude. Lamentování nad cenou není na místě. Staré grafiky, které jsou levné i kvůli svému stáří kvapem mizí z trhu a HD 5750 prostě stojí přesně to, co má stát. Jediné, co může zabývat cenou je, jestli TSMC vyřeší problémy se 40nm výrobou a zvýší výrobu a hlavně také to, jak rychle se GDDR5 paměti stanou pro výrobce pamětí prioritou. Bohužel ceny pamětí jsou v současnosti hodně vysoko a platí to i pro DDR3/DDR2.

Jsem ale přesvědčen o tom, že HD 5750 z 512MB bude pro většinu lidí tím pravým ořechovým, protože tento model neberou jako primárně herní grafiku. HD 5750 se ale hodně povedl, 40nm RV840 s plochou pouhých 186mm2 je vlastně zmenšeným RV770 a podává přesně stejný výkon, ale za výrazně lepších provozních vlastností. Navíc má grafika jednoduchou 128bit sběrnici a přesto vyrovnaně soupeří s 256bit modely a dokonce v mnoha hrách šlape na paty GTX 260 se 448bit a 2,5x větším grafickým jádrem! Těžko chtít po HD 5750 ještě něco více, tedy kromě toho, aby se na trhu co nejdříve objevila i slíbená levnější 512MB verze, která mnoha zájemcům o levnou grafiku do HTPC bude úplně stačit.

Sapphire Radeon HD 5750 1GB je perfektní grafikou ve všech ohledech a těžko se bez existence nějakého konkurenta ze stáje NVIDIA hledají nedostatky. Snad bych jen vytkl v současnosti horší stav ovladačů, kdy Catalyst 9.10 je určen HD 5800 grafikám a na HD 5700 se trochu zapomnělo. Ale ovladače jiné verze ke grafice dostupné a přiloženy jsou a funguje vše, jak má, jak pod Vista, tak Windows 7, kam je tahle generace grafik určena především.

"Vysoký výkon, nízká spotřeba a špičkové technologie za nízkou cenu"

Za zapůjčení grafické karty děkujeme společnosti Sapphire

Ale tím rozhodně nekončíme a ještě dnes se podíváme k večeru na model ATI Radeon HD 5770 a jeho srovnání s HD 4870/90 a GTX 260. Pak bude následovat ještě třetí část … CrossFire testy HD 5700 grafik a srovnání s HD 5800 modely ….

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
HUHUHUgo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Full retail 2009-10-30 08:11:33

Všichni stále recenzují Full retail verze, ale je to možné někdě vůbec koupit? Tedy aby byl přítomen Dirt 2?
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 08:24:20
avatar
Na CZC mají kartu ASUS EAH5870/G/2DIS/1GD5 s kupónem na DiRT 2 , jinak 5750 jsem s DiRT 2 ještě v ČR neviděl
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 10:59:33
avatar
5750 s Dirt 2 tuším nejsou.. ten sem viděl jen k 5850 a 5870.
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 12:53:18

DD myslíš že s pořadnym vodnim chlazenim bude OC potencial stejný jako u HD5770 ? Potřeboval bych to vědět mam totiž na tu kartu spadenou do crossu a mam v plánu taktovat až na hranici, takže abych zbytečně nepřiplacel za 5770.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 13:43:40
avatar
zbytečně nepřiplácel? No HD 5770 má 800SP ;) .... ale dneska na ni dodělám recenzi, tak uvidíš
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 13:46:40

A co si myslíš o napětí 1,53 V pro procesor AMD Athlon 5400 s jadrem brisbane? vydrží aspoň dva roky ? :-) (teplota do 55 stupňů)
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 14:07:10
avatar
Nemam strach ani o procesor, jestli to budes dobre chladit jako spis o desku. Mohlo by dojit k vysychani kondenzatoru a to by se mohlo projevit nestabilitou po tech 2 letech. Prece jen to bude pretezovane. Jestli mas ale hodne kvalitni desku, tak by to nemusel byt problem.
PS: cim chladis, ze mas jen 55 stupnu?
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 14:24:50
avatar
já do procesoru s jádrem Brisbane pouštím stejné napětí a uchladím ho i na méně. Chladič mám Thermaltake Sonic Tower+120mm fan arctic cooling za 120Kč :-D Odkaz
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 15:00:57

Aha no po přetaktovaní mi deska vydava takové divné bzučivé zvuky :-D. Ale neva přidam víc zvuku a už to slyšet nejni :-D
Jinak chladim timhle : http://www.alza.cz/pasivni-chladic-thermalright-ifx-14-d107610.htm

mam desku Asus M2N-E měl sem v ní původně AMD Athlon II X4 na test jel tam v pohodě na 3,4 Ghz ale musel zpět k majiteli :-(
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 15:50:06
avatar
Primo tuhle desku jsem mel taky. Je to jedna z tech lepsich. To bzucive jsou civky, ktere pracuji na hranici svych moznosti a mozna uz trosku za. Tato deska zvladne davat 125W, ale vyce uz ji moc dobre nedela. Jak se ti detekuje procesor v teto desce a nemas s tim nejake problemy? Kvuli nepodpore ASUSU AM2+ a AM3 procesoru jsem nakonec presel na jinou platformu, ale zajima me, jak to funguje.
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 16:32:06

tiez mam m2n-e ale tato doska nema oficialnu podporu AII - teda 45nm phenom/athlon. Urcite to tam fungovalo? S akym biosom?
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-31 12:26:28

Ano fungovalo to s biosem 1701 dokonce se mi v cpu-z rozsvítila kolonko s frekwencí severního můstku což mi jinak neukazuje :-D byla udajně 1600 Mhz. mam tu screen bohužel tam nejni vidět deska, dnes už procesor nemam koupim si ho až na vanoce :-D, ale myslim že jako důkaz bude stačit ta Ht v CPu Z a nazev procesoru :-D

http://zug.ic.cz/Athl2.jpg
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 20:54:22

no tak som ho objednal.. zatial som dal ten 1701 bios, dosralo mi to veci v w7, soft pre logitech klavesnicu klakol a c&q resp RMclock prestal korektne fungovat. Neriesim utorok by mal prist x4 620 a MSI N260GTX Twin Frozr OC. Uvidime, pri najhorsom kupim aj novu dosku, ktoru by som inak kupil rovno, ale ani jeden z tych 2 co by som kupil nemali skladom. 5770 tento rok uz hadam ani nebude, takze nv260 to isti

edit: ten bios je cudny. Po odinstalovani rmclock ide aj logitech soft a aj c&q.
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 15:51:50

ja už bios používám skoro rok a jede mi bez problému. mimochodem HD5770 maji 4 kusy na czechcomputer.
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 20:07:30

to mi nepomoze, ja kupujem v alza.sk, pripadne inych sk obchodoch. A nv260 na teraz bude lepsia (je mi luto, ze neuvidim heaven benchmark) a na jar ju predam za tolko isto co som ju kupil teraz. Dovtedy ale klesne 5850, lebo 5770 je v tom heaven benchmarku fakt pomala -> bude asi pomala aj v dx11 hrach. Uvidime co povie AvsP, kde bude teselacia. Dovtedy si aspom zahram cryostasis na full 1920 na normalnom fps
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-03 23:34:44

x4 620 teda ide. Samotna doska ho nepozna, cpuz ho pozna. Funguje c&q aj uspavanie. Len daco musim vymysliet s grafikou, bo ta nv260 je "cudna". Crysis test ide len dakych 20fps, s 9600gt siel 18. Spotreba sa koli grafike v klude zvysila na 120-130W, teraz ako prevadzam mpg2->x264 tak je 185W pri vytazeni vsetkych 4 jadier. V PAL rozliseni sa zvysil fps 35-38 na 65-68. Ked to dorata, odskusam CUDA, s x2 5400+ a 9600gt to ratalo dakych 85-90fps.

to c&q funguje cudne. Ak niesu plne vytazene vsetky jadra, tak idu jadra 800-1600MHz. Profil "vyvazeny vykon" je nepouzotelny a treba prepnut na "vysoky vykon" Rozdiel napr. v Race on min fps je 20 vs 50.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 15:21:38
avatar
a proc si nekoupis rovnou 5850 misto crossfire hd5750. cenove ti to vyjde nastejno nebo spis i levneji, vykonove muze byt casto ta 5850 i lepsi. navic athlon x2 5400 ti CF rozhodne neutahne moc dobre, protoze to je na procesor dost narocne.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 16:02:13
avatar
jo je to trochu uhozené dávat jako výhodu +Dirt2 když poukaz na tuto hru má pouze Full retail verze, která se v ČR prakticky ani neprodává a kdyby se prodávala tak určitě nebude stát zde počítané 3000KČ. mimochodem kde seženu HD5750 skladem za 3000KČ? Ať hledám jak hledám tak skladem ji nemají nikde pod 3100KČ. Pokud tedy nepočítám Pixmanii.
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 08:23:43
avatar
no mám trochu rozporuplné dojmy z recenze. Četl jsem už testy 5750 jinde a výkonově vycházela o chlup hůře než tady. To nejspíš bude "čarováním" s nastavením... moc nechápu proč třeba neudělat VŽDY testy bez AA/AF (jakýsi nástřel výkonu) a následně udělat testy s AA/AF (ale opět nejlépe se stejným u všech her). Dalo by se pak jasněji zhodnotit výkon GK.

Navíc v závěrečném hodnocení se nemůže všechny neduhy omlouvat a rozebírat na celou stránku výrobní náklady GDDR5 vs GDDR3 mi příjde v recenzi GK dost zbytečné. Ti kteří tady chodí to nejspíše vědí, tak jak o ceně 40nm výrobního procesu.

Jinak se mi test poměrně líbil a díky za něj
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 11:00:00
avatar
Protože by trvalo věčnost udělat jeden test.. proto.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 12:15:55
avatar
A proc, zajimas si o koupi, tady kouknes jak ne na tom s AA/AF
jinde bez, jinde jak ti potahne veci na res 800x600,.. jen mosis trosku googlit
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 13:38:36
avatar
LOL 800x600? To jako važně někde maj jo? Prosím, hoď odkaz, to se chci pobavit Jinak máš pravdu, můžeš se podívat zde i jinde, zhodnotit nastavení, platformu, na které se testovalo (tady třeba Phenom II). Myslím jinak, že testy bez AA/AF jsou zbytečné, jedině pokud by to tu hru vůbec s tím nezvládalo, což se viditelně neděje.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 15:16:50
avatar
Si nemysli... Já jsem teď o víkendu (abysme si mohli zahrát s dcérou po síti) instaloval na manželčině počítači GRID a provozoval jsem ho s vyhlazováním na 720x480...
Na integrované kartě na 780G...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 13:46:23
avatar
Vždy testy bez AA/AF? k čemu? nikdo z nás to nepoužívá ... navíc nová generace grafik je evidetně pro AA/AF navržena a navíc to ve většině současných hrách dělaných na konzole s přehledem zvládají ....

Asi se shodeneme na tom, že AA/AF je náročnější na výkon než bez AA/AF, takže když to otestuješ s AA/AF zjistíš myslím přesněji, jak se to s tím výkonem má v náročných situacích a je myslím jasné, že když ubereš na detailech, že to bude hratelné ....

neduhy???
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 14:29:04
avatar
ty máš DD dobrou logiku - já to nepoužívám, tak to nikdo nepoužívá

Taky mi přijde zvláštní vyzdvihovat u této karty DX11. Myslím že DX11 demo Unigine jasně ukázalo že 18fps na HD5770 asi nebude zrovna hratelné v budoucích DX11 hrách. U HD5870 má DX11 cenu, ale u HD5750 bych si tím nebyl tak jist...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 16:16:20
avatar
u DX11 Battleforge - což je hra a ne nějaké tech demo ... DX11 funguje a přínos je zřetelný takžke je to určitě +
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 16:48:33
avatar
a kde je to tvoje "testuji jen hry, ktere za to stoji"? battleforge za to moc nestoji. jako hra je to propadak...ale narozdil od zatim nejlepsi hry tohoto roku batmana ji testujes.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 16:58:08
avatar
Batman? ... pitomá mlátička pro děti, pokud tohle bude hra roku, tak je úpadek herního průmyslu zjevný ... na titul hra roku nemůže mít tahle rychlokvaška žádný nárok ve srovnání s FAllout3, Crysis, Mass Effect, Dragon Age nevyniká v žádném ohledu ... solidní příběh, ale neuvěřitelná konzolovitost bezduché mlátičky ... bez hlubšího zpracování, chybí tomu i rozsah atd. zrkátka Batmnat je průměrná hra pro průměrné lidi ... hra roku? spíš důkaz letošní herní bídy ...

BattleForge je docela povedené RTS a navíc zdarma. Rozhodně se hraje víc, než batman už jenom díky MP.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 18:20:31
avatar
takže všechny ty recenze kde sbírá vysoká hodnocení si Nvidia zaplatila? Proč je pro děti, protože je v ní Batman? Škoda že se nikdy nedozvíme co bys o Arkham Asylum říkal být v něm Havok...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 18:30:37
avatar
tohle napadání mě vážně nebaví ... kdo říká že si NVIDIA něco zaplatila ... je ale jasné, že kdyby NVIDIA neposlala své vývojáře udělat tam tu Fyziku že by se o té hře mluvilo tak o 90% méně. Ta hra je blbá i kdyby měla HAVOK, sorra ale fyzika blbou hru nezachrání ... PhysX má třeba i NFS a další hry které jsou daleko povedenější ...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 18:47:08
avatar
mě nejde o to že se o ty hře mluví, ale že sbírá vysoká hodnocení. Pitomé mlátičce pro děti by se to asi stávat nemělo...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 18:53:46
avatar
já vim, taky to nechápu ...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 19:19:17

Asi to bude tim, ze to neni jen pitoma mlaticka pro deti ne? Chapu, ze se ti hra nelibi, nicmene i u neceho co se mi nelibi, mi nedela problem priznat, ze to je dobre udelany a to Batman bezesporu je. Jinak by proste tolik ohlasu a dobrych hodnoceni neposbiral. Leda ze by Nvidia podplatila i metacritics a dalsi hodnotici sluzby... Btw. Battleforge je naprosty propadak, ta hra je zdarma z jednoho duvodu a to ze by ji nikdo nezaplatil. Jako fanda RTS jsem to zkousel a za a) nejsou servry, za b) kdyz jsou nikdo tam neni. Ta hra samo osobe spatna neni, ale nijak nevybocuje z sediveho prumeru.
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 19:59:32

batman je tlaceny nvidiou, vazne nechapem preco. Na taky Cryostasis nema ani len nahodou. Ak nvidia chcela tlacit physx hru, tak to mal byt prave on. Len cryostasis je tak odflaknuty, ze na 9600gt ide na hociakom nastaveni 10-15-20 fps. Batman aspom ide hratelne 1920x1200 s physx. Len cryostasis som dohral aj na tak nizkom fps, batmana som vypol/odinstaloval po hodine, ked tam zacali mat zbrane, a ja som nemal. Kaslat taku hru. Napr mirrrors edge som ani nehral, len som skusil tam na zaciatku kolko fps to ide s/bez physx.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 20:03:15

Nevim, osobne se mi tenhle typ hry vubec nelibi, takze nehodlam investovat. Prestoze na 250GTS co mam jako druhou kartu by to melo s PhysyXem na mem skromnem rozliseni 1280x1024 fungovat v pohode. Ale jak rikam, nemam problemy uznat, ze ta hra spatna nebude, kdyz se tolika ostatnim libi. A preci jen, par recenzi si zaplatit muzes, uz jsme toho byli xkrat svedky, nicmene pravda se nakonec prokaze a Batman sbira vysoka ohodnoceni vsude. Samozrejme az na par svetlych vyjimek... Ze ho Nvidia vyuziva k propagaci je snad pochopitelne, kdyz uz investovala tolik do vyvoje. Tenhle pristup ala zly marketing Nvidie kazici hry se mi nelibi, proc bych nemohl propagovat svoji dobre odvedenou praci, notabene kdyz me stala jeste ke vsemu dost penez a usili.
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 22:24:09

vsetci sa sli posrat z assasins creed - strasna keketina. Zaklinac - rovnako, flashpoint1/2 - nic, mirrors edge - hovadina a tak by som mohol menovat dalsie a dalsie, ktore zbieraju vysoke hodnotenia. Alebo fallout3 - oblivion bol 5000x lepsi. Preco dobre hodnotenia nema Hiden and dangerous? Preco zrusili 2ku Outcast (vyyyyyyborna hra) Preco dosrali deus ex2, ked 1ka bola super? Chvalit sa mozu, to ale neznamena, ze kazdy uznava, ze ta praca bola odvedena dobre. Napr. diablo3 by som chcel v oblivion style, diablo1 a 2 som nehral preto, ze niesu 3d a z vlastneho pohladu. Ani 3ku nebudem. Vampire the masquerade paradna hra, 2ka sa nedala hrat.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 23:03:43

Tak jiste, taky mam par svych favoritu, kteri neposbirali tak vysoke hodnoceni a presto si to podle me zaslouzej. Dulezity je to, ze to je moje osobni hledisko. Ale jde o to, ze kdyz to sklizi takhle vseobecne uspech, tak to asi uplna blbost nebude i kdyz to nikdy hrat nebudu.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2 Mak44 2009-10-30 23:41:15
avatar
z necim souhlasim, z necim ale ne assasins creed me bavil. ziskavani informaci bylo zabavne sice jen jednou a pak silena nuda, dokazal sem to pretrpet a pockat si tu chvilku na finalni vrazdu, kterou jsem klidne opakoval vicekrat dokud nebyla dokonale provedena, to me proste bavilo (podobne jak hitman). zaklinac je podle me take hodne povedenej a hral sem ho 2x. ty volby mely na prubeh hry slusnej vliv, takze me to i podruhy proste bavilo. s flashpointem ale souhlas..hral sem sice jen prvni dil a dvojce spolu s arma serii sem se uz vyhnul, ale nic pro me. mirrors edge me ale bavil docela dost, zas trochu jina hra a pro parkour mam proste slabost (castecne pro to sem taky byl fascinovan i prince of persia a AC) v mladi sem neco takovyho i delal, ale to tu parkour jak je dnes znamy jeste nebyl. fallout 3 je pak pro me jako pametnika prvnich dvou dilu ciste zklamani...oblivion me ale bavil hodne, hlavne ale diky OOO pluginu, jinak byl hratelnostne nic moc. outcast 2 bych si take zahral, toho byla fakt skoda. prvni deus ex je pak u me hrou cislo 1 nejlepsi skloubeni mych dvou nejoblibenejsich zanru fps a rpg dohromady. jako jedinou hru sem ho dohral asi 5x. druhej dil byl oproti prvnimu nic moc, ale stale je to pro me dobra hra. u vampiru me pak bavily oba dva dily, prave ten bloodlines byl podle me i lepsi nez prvni. a diablo 1 bylo hodne dobre a bavilo me, ale druhej dil byl uz proste stereotypni. v singleplayeru nuda, ale ten multiplayer pres battle.net byl uz o necem uplne jinym diablo ve 3D tu uz je..jmenuje se to hellgate london a nestoji to za moc...izometrickej pohled ale neni nic kvuli cemu by se ta hra nemela hrat...v baldurech, icewindech nebo planescape byl izometrickej pohled uzasna vec
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 23:22:21
avatar
no u cryostasis sem hral jen demo a o koupi me vazne nepresvedcilo. voda tam byla sice pekne zpracovana, ale nicim me ta hra nezaujala + recenze take nebyli zrovna zvlast kladne...
Rorschach [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 22:13:16
avatar
No, já jsem Battleforge zkoušel, špatná hra to není. Nejhorší je na tom že je sice free, ale bez koupení si hry nemůžete sehnat nové kartičky, tudíž si nemáte šanci pořádně zahrát. Kdyby šli nějak vyhrát nebo tak, ale nejdou a základní deck je proti těm co se dají koupit trapnej...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 18:47:43
avatar
Si to snad zahraju, když vidím, jak jsou na to různý názory i různě po internetu. A když Raigor říká, že je to nejlepší hra roku a paří to, tak tuplem. To mě zajímá, jak se to bude líbit mě. Asi vám to pak napíšu do blogu
Rorschach [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 22:11:04
avatar
napiš, zajímal by mě názor někoho věrohodného
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 23:23:05
avatar
zahrej a uvidis
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 23:20:12
avatar
o 90% mene???to myslis vazne???na hernich webech je jim physx vcelku ukradene, v recencich byva zminena jen okrajove, napsano v plusech sem ho nikde nevidel. vsak se podivej na nejake a pak prestan placat podobne bludy. ta hra je zapsana i v guinessove knize rekordu jako nejlepe hodnocena hra se superhrdinou v historii. na metacritic ma nejak lehce pres 90%. takze uz jen podle tohoto je jasne, ze se o ni bude hodne mluvit ze ma batman physx vadi treba tobe, ale 90% lidi je physx nekde u pr...a na ati kartach ta hra i bez zapnuteho physxu beha v pohode.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 23:30:39

je to o vkusu, mě Batman taky nic neřekl.
Už jen hlavní hrdina mi přijde směšnej.
Každý hledáme ve hře co ho uspokojí a nebejt physx, tak ani o tý hře nevim
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 23:10:57
avatar
mass effect byl byl paradni, na dragon age se tesim jak maly dite, ale fallout 3? u nej zas nechapu ja jak se mohl nekde stat hrou roku nebo nasbirat ty vysoka hodnoceni. hodne jednoducha strilecka s par rpg prvky se silene stereotypnim metrem a nekterymi zajimavymi (bitva superhrdinu) a nekterymi stupidnimi ukoly (bomba v megatune) - zajimava recenze se kterou se muzu dost ztotoznit zde Odkaz. a crysis ma akorat dobrou grafiku, jinak to je uplne obycejna strilecka. je videt ze sis batmana nekoupil a nehral si ho. ono kdyz se spoji to, ze je ta hra propagovana nvidii kvuli physx a navic vychazi i na konzole (coz ale uplne stejne jak f3 (pipboy je na konzolich ok, ale na pc nejhorsi menu v historii), ME i dragon age), tak je to asi pro tebe smrtelna kombinace ale ta hra se stejne jako film dark knight proste povedla a jako zatim jedna z mala letosnich her stoji za koupi a dokazuje to i x desitek recenzi, kdy nejnizsi hodnoceni sem videl 8/10 a nejcastejsi je prave 9. u me zatim stale nejlepsi hra roku nasledovana risen a riddickem...
Rorschach [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 22:09:21
avatar
Battleforge za testování stojí protože má jako jediný DX11 . Co má Batman co jsme jinde neviděli?
Rorschach [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 22:07:54
avatar
Jak se to vezme, když nějaká hra běží pod DX11 rychleji než pod jiným DX (viz. Battleforge) tak je to velká výhoda. Kvůli hratelným FPS si nastavíš třeba střední detaily ale pod DX11 a budeš to mít rychlejší než pod DX9. Podle mě to přínos je, i kdyby to fungovalo jenom v tom Battleforge...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 22:19:21

Ta hra ale DX11 pouziva snad na jeden jediny efekt, jako tech demo DX11 jiste, ale mozna lepsi Unigine benchmark nez Battleforge. Ale prozatim, nez bude neco smysluplnejsiho na DX11 tak urcite jako zajimavost v testu poslouzi.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 22:34:54

pařim Flashpoint 2 i bez dx11 a bez physx.
Podporuje jen obyčejnej havok, ale po dlouhý době hra, kde se opravdu bavím.
Mam konečně po dlouhý době co pařit a doporučuju všem, kterým leze CoD ušima.
edit: Mimochodem na 4850 lítá v rozmezí 40-50fps na full v 1680/1050.
Tedy jen s 2 MSAA, ale to je jediný omezení.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 22:39:18
avatar
Flashpoint 2? To si radšej zahrám nejakú "pecku" od City Interactiv a vyjde to nastejno
že ty si už dávno nehral nič poriadne Borderlands vyzerá sľubne
A samozrejme Arma 2 ta hra j e super!
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 23:01:21

každýmu se líbí něco jinýho. Mě Arma bavila, ale ne dlouho.
Tak nějak sem se ztrácel
Tohle mi přijde jako dobrý kompromis mezi simulací a arkádou.
No a co tedy paříš za nějakou novější hru?
Co bys mi doporučil
Hlavně mi neříkej Batmana, lebo máš nvidiu
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 16:19:26
avatar
Flashpoint 2 je dobrý ale co z toho když jsem to dohrál za 6 hodin + nějaké bonus mise cca 8 hodin. to je nehoráznost.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 09:46:43

Některé lidi zkoušeji grafiky při výkonu kolem 120 fps, což je blbost, na kterou správně ukazuješ. Ale není náhodou stejný nerozum testovat grafiky na fps 9-17 (Crysis)? Vždyť takové parametry také nikdo nenastaví. Což přivádí tvou celou velkou práci vnivec. Je to škoda.
Myslím, pokud tématem je 5750, tak nastavení by mělo být pracovní právě pro tuto kartu, nikoliv pro nějaké jiné.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 09:49:57
avatar
Zaroven doopravdy nechapu proc je odmitano rozliseni 1280x1024. Vetsina lidi (70% minimalne) pouziva toto rozlisenia a vetsi nema k dispozici. Argumentace, ze to nema vyznam je blbost. Uznavam, ze u high endu to vyznam ma, ale u mainstreamu a low endu to je blbost! Prosim proto o zavedeni tohoto rozliseni nazpet do testu.
darbrai [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 10:25:25
avatar
Tahání statistiky z rukávu je ošemetná věc. Jedná se pouze o tvůj subjektivní pocit. Nejlépe to vyjádřil Joseph Goebbels, který pronesl "Nevěřím žádné statistice, kterou jsem sám nezfalšoval" (tento výrok se snažil podstrčit Churchilovi).
To jen k tomu 70% minimálně.
Třeba mé zkušenosti jsou dost odlišné, většina lidí má 22 palcové LCD, takže pak je rozlišení 1680x1050, další mají 24palcové a tudíž 1920 x 1200. I na NB jsou již k dispozici větší rozlišení, ale to sem nemá cenu tahat, protože do NB si tuhle grafiku opravdu nedáme. Pak je pár vyjímek co mají pc z doby krále klacka, ale to už jsou compy co nemají PCIe a tudíž tam zase nedají tyhle grafické karty. Osobně jsem pro, aby takové rozlišení v testu nebylo.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 11:04:22
avatar
Vzhledem k tomu, že i já jako poslední Mohykán, už mam oněch 1680x1050.. (dříve mé staré milované CRT), tak hádam, že už opravdu většina má takové či vyšší rozlišení.. alespoň co sem postřeh u lidí co sem jim opravoval PC..

1280x1024 je 4:3 rozlišení.. a to myslim v době, kdy skoro všude převládaj širokoúhlá je už kapku outdated.. co takhle vyměnit monitor místo žbrblání nad tim, že se na to netestuje? Teda pokud nemáš zrovna Eizo, tam bych to pochopil..

Btw. jak moc velkej rozdíl je myslíš mezi 1680x1050 a 1280x1024 z hlediska výkonu? Prakticky žádnej podle mých zkušeností.

Ale můžu zkusit někdy udělat test jaký má vliv jiné rozlišení na výkon..
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 11:14:59

Ale nejde jen o rozlíšení, ale i o highest detail s velkým AAF. Vypnout AAF a už FPS bude použitelný.
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 11:26:20
avatar
Nechápem prečo by som mal meniť moju starú dobrú CRT 19 iiyamu len preto že je údajne "outdated" ... funguje výborne i po toľkých rokoch a nejaké LCD ktoré by sa jej vyrovnalo je cenou dosť vysoko (pre mňa). Úplne zbytočný tlak na ľudí aby si kupovali "nové a lepšie" veci ...
darbrai [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 11:39:48
avatar
Nikdo tě k té změně nenutí. Jádro pudla co se tu řeší je následující - zda je třeba kvuli tobě a Andreasovi dělat testy i v jiném rozlišení
CRT má jistě vlastnosti které LCD nemají, ale stejně tak má LCD vlastnosti pro které si je lidi kupují.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 12:16:09
avatar
Presne tak. Ze jsem pred 2 lety koupil spickovy LCD monitor te doby ale s "nizkym" rozlisenim jeste neznamena, ze hned pobezim ho vymenit abych byl in. Necitim zadny problem s takto malym rozlisenim a nic me netlaci k prechodu na vyssi. AA pouzivam a to uz je pro mne hladke dost. Mnoho lidi, ktere znam ma 19" monitory a o zadnem upgradu neuvazuji. Pokud by kupovali novy, tka by asi koupili vetsi, ale proc kdyz to neni potreba?
PS: Zadne LCD neni tak ostre jako CRT, takze se tam pak vysoke rozliseni trosku stiraji nekvalitnim monitorem. Radsi mam kvalitni s malym rozlisenim.
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 12:41:14
avatar
Přesně tak. Žádné LCD není tak ostré jako CRT! Proto jsem si koupil 21,5palcové LCD s velikostí bodu 0,248mm a nativním rozlišením 1920x1080px a digitálním vstupem signálu. A skutečně mohu potvrdit, že toto LCD není v žádném případě tak ostré jako CRT, neboť je mnohem ostřejší!
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 13:21:47
avatar
Tak to si mel pravdepodobne hodne malo kvalitni CRT nebo nebylo doostrene. Ja mam pomerne hodne kvalitni LCD, ale ostrost, odezva, kontrast jsou vzdy horsi nez u CRT, ktera jsem mel v minulosti a to zase az tak excelentni CRT nebyly.
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 15:02:48
avatar
Můj bývalý monitor byl CRT AOC 9G+, sloužil mi od r. 2003 věrně a loajálně, dokud nezačal trpět sešlostí věkem: nevynucené stmívání monitoru, uskakování jednoho z okrajů, noční pomočování , ... Tak jsem ho musel dát utratit ve sběrném dvoře. Nevím, jestli byl z dobrého rodu (zda byl kvalitní), ovšem v ostrosti se mému novému LCD nemohl rovnat ani ve svých nejlepších letech (pouhé subjektivní hodnocení).
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 15:18:47
avatar
Videl jsem jen jedine neostre CRT ktere nebylo poskozene a to mel kamos, protoze si postavil silne repraky vedle obrazovky a magnety z repraku mu krivily a rozmazavaly obraz. Jinak co jsem videl, tak s ostrosti problem nebyl. Bez urazky AOC nebyly nejkvalitnejsi, nicmene kamosi meli i tyto monitory a s ostrosti take nemeli problem.
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 20:11:44

vacsina ludi ma 17-19" LCD z prvej vlny 4:3 monitorov. Dalsi maju 19ky 1440x960. Mensia skupina ma 20-22" 1650 a velmi malo ludi ma 24" FullHD. Kopec ludi ma ale plazmy 1024x768 a 32"LCD 1366x768 Testovat 1920... OK, ale testovat aj 1280 a hlavne so SLABSIM CPU.


a len tak btw. kde je Heaven benchmark???? testovat dx11 grafiku bez jedineho dx11 testu na trhu je uz co za napad? 9600gt da bez teselacie v dx10 18fps. A kde je test karty v battleforge dx10/dx11 aby sme videli, rozdiel?
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 12:20:10
avatar
Asi ses ve skupine, ktera kupovala pocitac nedavno novy vcetene monitoru. Ja uz par let hraji na to, ze upgraduju vesmes jen pocitac a pouzivam stejny monitor. Moje okoli to dela vesmes taky tak. Uznavam, ze mozna to neni absolutne prukazna statistika, ale to co vidim ja, tak vypada takhle.

PS: jedna se o vzorek cca 15 lidi
darbrai [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 12:54:31
avatar
Ja jsem si dal tu praci a progoogloval net a hledal ankety o rozliseni, je to sice opet jen nastrel, ale kdybys prohodil cislo 70% za 30% tak bych soupal nohama
Ja uznavam vsechny vyhody CRT monitoru, to aby nevznikla nejaká mylka
Me okoli ma stare i nove compy, ale CRT monitor ma uz jen muj kamarad ktery ho koupil ode me, kdyz jsem upgradoval. Do meho bytu, k mensimu stolu by ta silene velka a tezka 19ka nesla.

Ovsem kdyz se podivam do podnikove sfery tak tam uz vidim CRT max nekde na veline nebo v serverovne, jinak vse LCD. Treba centralni budova CSOB nebo CP na Pankraci.

Doba jde dal, ne vzdy je to ku prospechu...
Treba ty "nafukovane" parky co se dnes delaj, to je sileny. V tom smeru si radeji zajedu pro uzeninu ke staremu reznikovi co dela veci po staru doma Takze CRT uznavam, ale testovat mensinove rozliseni podle me nema cenu.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 13:19:17
avatar
Jen jsem chtel poukazat na to, ze nekdo ma treba jeste stare LCD nebo CRT. To je jedno co. Ale ze ho nic netlaci k vymene a jsou spokojeni se svym LCD 19" v extremu i 17" a nemaji v planu menit nic. V podnikove sfere jsou pocitace vesmes na leasing a meni se i s monitorem po 3 letech, takze tam si troufam vazne tvrdit, ze jsou v 95%pripadu LCD. Kolega v praci ale ted dostal novy monitor 19". V domaci sfere se meni mene casto.
PS: Asi jsem vystoupil s argumenty moc ostre, ale rozhodne nechci tvrdit ze jsem jediny neomylny. Za nazory ostatnich jsem vdecny(i kdyz treba se mnou nesouhlasi)
PS2:za dobrou diskuzi davam palce nahoru
darbrai [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 13:45:06
avatar
Však dobře: korektní diskuze, vlastní názor a nějaké příklady nikdy neškodí.
K reakci mě donutilo jen těch 70%
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 16:19:58
avatar
Tak to jsi googloval asi jinde než já..
protože na steamu je 1280*1024 nejrozšířenější rozlišení se zastoupení 21%, 1680*1050 má 17 procent, stejně jako 1024*768.

Btw.zajímavé je že na steamu má NV grafiku stále 63 procent proti 28 procentům ATI. A nejčastější je stále 8800 řada, hned po ní 48xx a pak už jen samé Nvidie....

http://store.steampowered.com/hwsurvey/videocard/

údaje k září 2009
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 09:46:22
avatar
Vypada to na idealni kartu pro nekoho, kde chce upgradovat z hodne stare grafiky a nebo naprikald jel kvuli financni tisni na integrovanem reseni a ted nasel nejaky ten peniz. Pekny test.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 11:07:12
avatar
No, já měl doteď HD 3870 a muj "upgrade" levnej je HD 4650. Protože čekam, až budou HD 5900..
MaDoKu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 15:08:18
avatar
Ja potrebuju take upgradovat z moji 3870 na neco co umi DX11, ale s 5750 bych si moc nepomohl, snad ta 5770 bude vykonove "alespon" na urovni 4870.
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 09:52:30
avatar
pekna recenzia, dik, tesim sa aj na ostatne. Co by ma zaujimalo su aj testy profesionalnych kariet v cenovych hladinach dostupnych pre smrtelnika
jozka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - co je presne mysleno tim, ze 2009-10-30 11:34:28

Ovladace maji trochu mezery?

Znamena to, ze nektere hry jsou spatne zobrazovany?
Nebo microstuttering?

Nekdy da clovek prednost i mensimu vykonu, hlavni je, kdyz se o to nebude muset "tolik" starat.. (cekat na nove drivery atd)
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 12:20:22
avatar
Existuje microstuttering na single grafikach ??? asi nie
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 13:23:43
avatar
V ojedinelych pripadech v souvislosti s nedodelanymi ovladaci se microstutering vyskytoval i na jednojadrovych graikach ATI. Link na clanek uz ale asi nenajdu. Vzdy to pak bylo vyresene ovladaci a naprosto bez problemu.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pro DD 2009-10-30 13:00:17

Mas za 5 z te recenze DD(uz i do recenzi o Ati karte tahat blaboly a fabulace o nVidii a o tom kdy vyjde fermi a jaky bude mit podle tebe vykon to je traparna), ta uvodni stranka je naprosto zbytecna to uz tu ctem vsichni nekolik mesicu dokola, budto to vynechavej v newskach tu kumulaci info nebo ji nepis do recenzi, ale s prominutim zasirat(normalne vulgarne nemluvim, tak se nad tim zamysli proc to delam) si tim stale dokola vsechny clanky to je zvrhlost a to se ti vrati jako bumerang DD(to jsou totiz presne ty duvody proc normalni lidi prestali cist PCT ci EHW, a ty zacinas delat to same, fuj)....

Nebyt te uvodni stranky tak je to pekna recenze za "1", me se naopak libi ta "optimalizace" nastaveni pro kazdou hru protoze kdyz se clovek podiva jinam zjisti jaky %tuelni podil na FPS maji jednotliva nastaveni rozliseni, AA, AF atpdb. takze to ctenare obohati o dalsi realne zkusenosti ktere se jinde nedoctou.

PS: Mimochodem nemohl by jsi mi do SZ nebo sem do diskuze hodit info kolik je spotreba bez OC procesoru prosim? Nechce se mi verit ze tve OC zpusobi +-50W v klidu a +-70W v zatezi...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 13:44:00
avatar
No tak já jsem si to třeba přečetl celkem rád a nevadilo mi to, ale dobře, že píšeš, každý názor je potřeba. To hezky shrnul, tu situaci za poslední dva roky. Nevidím tam ani žádnou informační chybu. Je tam rozvedeno, proč bude Fermi něco jiného z důsledků, které byly dříve a má to i návaznost na téma HD5750, takže celkem ok.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-03 08:54:32

holoway napsal:
Je tam rozvedeno, proč bude Fermi něco jiného z důsledků, které byly dříve a má to i návaznost na téma HD5750, takže celkem ok.


Problem je ze ty duvody nejsou realne argumenty, ale pouhe dedukce a predstavy, takze je predkladat ostatnim ctenarum jako temer jistou vec je neprofesionalni a to je to co se muze DDmu vratit jako bumerang a co mu neprestanu vycitat....
DD je redaktor at se mu to libi nebo ne, takze by mel zustavat nad veci at se mu to libi nebo ne...
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 14:09:19
avatar
Nebylo by aktualnejsi to testovan na sedmickach misto vist tere pouziva minimum lidi ?
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 15:42:01
avatar
Visty jsou ve hrách prakticky stejně výkonné jako Win7.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 16:17:32
avatar
chystáme výměnu testovací sestavy ... čekáme na procesor a disky a pak bude změna i na W7 ale od samotné výměny z Vista ne 7 toho moc nečekejte, ty rozdíly jsou minimální co se herního výkonu týká
mr.zak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pekny 2009-10-30 14:16:52

pic, pěkná recenze, pěkná karta

co myslíte, bude znát na výkonu u 5750/5770 paměti o velikosti 512mb

a docela by mě taky zajímalo, jestli někdo nabídne 1-slotový chlazení, nejlépe pasivní, to bych si fakt chrochtal
(to bych si svuj stařičkej komp pěkně ještě potunil za pár šupů)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 16:18:53
avatar
časem budou určitě levný nerefereční HD 5750 ale protože ta konektorová výbava žádá své místo je epší použít dvouslotové chlazení třeba i pasivní

na výkonu bude 512MB znát asi skoro všude ...
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-31 09:47:05

hej hlavne ze na vykone 4870tky ktora je rychlejsia karta to ze ma 512MB oproti 1GB bolo poznat asi iba o 10% v Full HD+ rozliseniach a asi o 4% v rozliseniach pod Full HD, co tak tragicke vobec neni...
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-30 21:01:38
avatar
sel by crossfire hd 5750 alebo 5770 so starsou generaciou grafik? napr 4870? DD mozes to prosim ta zistit. ne kazdemu z nas sa grafiky valaju po stole.
digiman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 00:15:16
avatar
obávám se osobně že to asi nepujde jelikož se jedno o rozdílnou verzi DX takže nejsou moc kompatibylní
Martin99 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pasiv 2009-10-31 07:47:52
avatar
ahoj, zajímala by mě možnost osazení accelera na grafiku 5750/5770. Viděl jsem že DD po menší úpravě úspěšně dal S1 na 5850. Vyzkoušel už někdo třeba S2 na tyto grafiky?
Nebo bude lepší počkat na nabídku od výrobců?
Martin99 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pasiv 2009-11-01 09:00:31
avatar
Nikdo neví? Mají HD 57xx alespoň stejnou rozteč děr jako 58xx?
Nechci jít slepě do koupě a bohužel nemám možnost to někde vyzkoušet.
digiman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-31 22:08:17
avatar
DD: měl bych jednu technickou když jsi psal o tom zobrazení jak musejí bejt zapojený monitory aby makali 3 jako jeden jde k těm 3 na práci mít současně připojenej ještě na klasický VGA (přes redukci z dvi) ještě projektor nebo by už bylo potřeba 5870 2G připadne ty 5750 do cf aby bylo dost aktivních výstupů
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-31 22:15:00
avatar
minimáně jeden musí být DisplayPort nebo přes aktivní redukci ...
digiman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-31 22:59:02
avatar
to je mi jasný ty 3 ale jestli k těm 3 digitalnim muže bejt ještě na analogu mapovanej v oknech jako samostatnej monitor
trabi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 08:42:05

este ze Ati vyraba aj male karty ta dvojjadrovka nová ma 34cm ... to si budu muset vyrezat otvor do skrine ...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 15:54:11
avatar
...se mi zdá že prodám svoji Asus EAH4850 v záruce a s doplatkem "ponížím" na lowend 5750...
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-03 09:01:33

uz sa to pytam asi miliontykrat.. co nejaka edicia v low-profile?
McJobs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - E6300 @ 1.86GHZ 2009-11-03 14:39:05

Zdravim, chcel by som sa spytať, že či je tato grafika (HD5750) vhodna ku procesoru Intel C2D E6300 @ 1.86GHZ... Nebude ju ten procesor brzdiť ? Dakujem
Maj.us [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-03 18:17:13

DD: kdy bude ten test HD 5770? 30.10. si psal ze ho jeste ten den dodelas a dneska je 3.11. Ja jen ze zvedavosti protoze tuhle GK si chci poridit a chci vedet jak je na tom ve srovnani s HD 5750
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 668x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1411x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2230x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1981x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1316x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1302x
Komentářů: 1