| 
					TEST: Sapphire DUAL-X R9 280 BOOST - znovunalezený Radeon HD 7950, výkonnější a levnější!									 | 
								
					
						 
				 | 
							
				
					 
			 | 
						
			
			
		
					
				| 
					
						 Napsal Jan "DD" Stach a redakce					
					  
				 | 
			
						
				| 
					Pátek, 09 květen 2014				 | 
			
					
			| 
				
	 Strana 4 z 12 
  
  
  
  
	- Test - BattleField 4 (DirectX 11)
 
 
  
 Prvním testem, který nesmí u testu grafik chybět, je Battlefield 4. Nejen proto, že je to velmi populární hra, ale technologicky reprezentuje současnost i blízkou budoucnost mnoha dalších her od vydavatele EA. Její FROSTBITE engine bude ve vylepšené již DX11.1 verzi použit i pro mnoho dalších her, jako jsou například Dragon Age 3 či nový MassEffect a spousta další strategických, RPG, závodních i akčních her. Aktuální grafické karty jej tedy musí zvládat se vším všudy, protože bude často užíván. 
  
  
(Testujeme jej v režimu DirectX11, ne v režimu MANTLE) 
  
Nejnižším testovaným rozlišením je v našem případě 1920x1200, ale nechybí i 2560x1600 a Eyefinity 5760x1200 (tedy tři 1920x1200 monitory). Zatím tedy vynecháváme 4K rozlišení (3840x2160), protože na to zatím nemáme v redakci na stálo potřebný monitor. 
  			
  |