| 
					TEST: Sapphire HD 7970 3GB Dual-X OC- Stačí jedna grafická karta na hraní v Eyefinity 5760x1200?									 | 
								
					
						 
				 | 
							
				
					 
			 | 
						
			
			
		
					
				| 
					
						 Napsal Jan "DD" Stach a redakce					
					  
				 | 
			
						
				| 
					Thursday, 05 April 2012				 | 
			
					
			| 
				
	 Strana 10 z 12 
																 																 																   
																  
																 																 																   
																   
																 																  
																  
																 																 																   
																   
																 																  
																  
																 																 																   
																   
																	- Test – BATMAN: Arklam City (DirectX11)
 
																	 																	 																	  
																	 																	 																	   
																	    
																	 																	  
																	Vynechat samozřejmě nemůžeme ani Unreal3 engine s roubovaným DX11, což také ještě v některých dalších hrách uvidíme. Je tedy rozhodně na místě tuhle hru a engine otestovat: 
																	 																	 																	   
																	  
																	 																	 																	   
																	   
																	 																	  
																	Tvůrci už naštěstí vyladili onen DX11 patch, který vyšel v nepoužitelném stavu a aktuálně už tedy funguje. Můžeme tedy konečně testovat. Samozřejmě to DX9 hra s uměle naroubovanými DX11 prvky a tessellací a říkat tomu optimalizované, se vážně nedá. Naštěstí pravděpodobně brzy tuto hru s testů vyřadíme, protože se chystá nová generace Unreal Enginu, kam už se roubovat DX11 tímto podivným a neefektivním způsobem nebude muset. Jak vidíte, s 30-40FPS má i tak výkonná grafika, jakou je HD 7970, dost problém. Ale opět připomínám, že testujeme Ultra nastavení, tedy včetně 8AA a vším. Stačí lehce ubrat na některých detailech, což moc nepoznáte na vizuální kvalitě, ale výrazně to zvýší počet FPS a hra tak bude hratelná i v Eyefinity s jedinou HD 7970 zcela bez problémů.   
																	 																	  
																	  
																	 																	 																	   
																	Batman je hodně špatně optimalizovaná hra s tím DX11, takže vypnutí AA udělá s FPS pravé divy a je to bez nich úplně bez problémů hratelné i na pomalu taktované referenční HD 7970. 
																	 																	  
																	
  			
  |