TEST: WD My Passport Wireless SSD a WD My Passport SSD – dokonalé externí disky na cesty? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Saturday, 11 August 2018
Přejít na obsah
TEST: WD My Passport Wireless SSD a WD My Passport SSD – dokonalé externí disky na cesty?
WD My Passport SSD 1TB disk
WD My Passport Wireless SSD 1TB
Disky v praxi
Závěr a hodnocení

 

 

  • Závěr a hodnocení

Externí disky používám spoustu let a v dobách, kdy HDD byly jedinou alternativou, jsem jich měl značnou spotřebu. Klasické HDD prostě nesnáší otřesy, a to i když je vypnuté. Jemná mechanika pevných disků je prostě na otřesy a rázy značně citlivá. Pokud s diskem lehce klepnete při používání, máte dost šanci ho úplně vyřadit z provozu. Bohužel při přenášení externího disku jsou prostě rázy a otřesy nevyhnutelné, a tak mě obvykle většina externích HDD vydržela kolem dvou let maximálně, než prostě odmítla fungovat. Spolehlivé řešení to tedy příliš nebylo. HDD se svou jemnou mechanickou prostě není vhodný pro nošení a coby externí disk v batohu. SSD technologie tento problém dokonale řeší.

Používám jeden SSD externí disk už tři roky a nejeví žádné problémy, pořád stejně výkonný a spolehlivý, a to ho nosím pořád u sebe (je i rozměrově menší než byly HDD řešení). Žádný externí HDD tak dlouho v perfektním stavu a použitelnosti mě zatím takhle nevydržel. Nová generace externích SSD, jako jsou dnes testované modely WD My Passport SSD, přináší další zlepšení. V první řadě samozřejmě mnohem větší kapacity, kdy obě modelové řady dokáží nabídnout až 2TB. Proti HDD to sice není kdoví-co, ale je to dost. Testoval jsem v obou případech 1TB verze, což je pro mě dostatečná kapacita, 2TB bych ale radši :). Z hlediska odolnosti strčí jakékoliv HDD řešení do kapsy. To platí i o výkonu. Přenosové rychlosti jsou spíše než použitými NAND čipy a řadičem, ovlivňovány rozhraním. Většinou používáme stále USB 3.0, jeden z modelů ale nabízí i USB 3.1, kdy dokáže být opravdu znatelně rychlejší přes něj. Obecně nemám k výkonu obou samotných SSD disků jakékoliv výhrady.

  • WD My Passport Wireless SSD

Pokud bych měl říci něco o tom hodně univerzálním WD My Passport Wireless SSD řešení, tak že se jedná o velmi působivý, dost možná funkčně nejdokonalejší externí disk na cesty, jaký jsem kdy viděl. Tahle věc má prostě všechno, a hlavně dokáže nabídnout více než jen funkci klasického externího disku. Nepotřebujete k němu ani PC, stačí vám váš mobilní telefon a můžete jej vesele používat, streamovat z něj a také na něj přímo ukládat, třeba video, které právě natáčíte. Či pracovat s videem atd., které je na něm uloženo. Na vše samozřejmě potřebujete externí aplikace u vašeho telefonu, ale ty jsou k dispozici i zdarma. V nouzi dokáže díky velké baterii posloužit tenhle disk i jako powerbanka pro váš telefon. Užitečná je možnost zálohování SD karet a USB flash disků, a to jednoduše tím, že je připojíte a stisknete tlačítko.

WD My Passport Wireless SSD je velmi působivé řešení osobního mobilního „CLOUDu“. Funkčně je téměř dokonalým externím diskem na cesty. Ač osobně nevyužiji jeho plnou funkcionalitu, nebál bych se nyní vzít si na cesty třeba jen ten telefon. Ke svými videím, fotkám a možnostem zálohy z paměťových karet z fotoaparátu, bych měl plný přístup i bez počítače.

Přesto je tu samozřejmě pár věcí, které by se daly zlepšit. V první řadě je tu velikost a váha tohoto řešení. Na poměry dnešního mobilního externího disku je WD My Passport Wireless SSD opravdu velký a těžký. Pravda, více než polovina hmotnosti jde na vrub té velké baterii, která slouží i jako powerbanka. A přeci jen i s ní dokáže disk samostatně fungovat s WiFi kolem 10 hodin, a být to méně, tak by to asi nebylo tak šikovné a mobilní. Takže v tomto případě chápu. Co bych ale určitě ocenil, je lepší využití možností toho výkonu SSD řešení. Tedy rychlejší rozhraní než USB 3.0 pro disk samotný a jen USB 2.0 pro zápis na disk. Stejně tak by rychlejší mohla být i ta čtečka karet. Ač se to jeví jako trochu zbytečné hledání drobností, ale vzhledem k ceně …  

  • WD My Passport SSD

Ještě, než si řekneme něco o cenách, rychlé zhodnocení tohoto jednoduššího WD My Passport SSD. K tomu prakticky nemám výhrady. Pro mé použití jako klasického externího disku, je ideální. Líbí se mi rozměry, není ani příliš malé, ani příliš velké, rychlost je parádní, jednoduché řešení kompatibility s USB 3.1/3.0 je perfektní (funguje i s telefonem).

Pokud bych měl mít výhradu, tak možné bych jej udělal ještě odolnější, tedy přidal za ty peníze třeba ještě voděodolnost (IP68) atd. Se svým komplikovanějším bezdrátovým příbuzným sdílí jednu věc …

  • Závěr

Obě WD My Passport SSD řešení jsou vynikající po stránce výkonu i funkčnosti a jsou absolutní špičkou na poli skutečně mobilních externích disků na cesty. Oba modely ale mají vadu na kráse, a to bohužel dost značnou. Cenu.

WD My Passport Wireless SSD stojí v nejmenší verzi s 250GB plných 5600 korun. Za 500GB edici zaplatíte 7400 korun, 1TB testovaná verze stojí 11 900 korun a TOP edice se 2TB přijde na 19 tisíc korun vč. DPH. Pokud si myslíte, že ta univerzální funkcionalita, baterie, WiFi atd. ten disk prodražují, a že verze bez toho všeho, což je v podstatě tedy právě WD My Passport SSD, je výrazně levnější, tak bohužel. Levnější sice určitě je, ale pořád se nedá nazvat levným řešením. Ale je pravda, že díky poklesu cen NAND jsou dnes výrazně levnější, než byly při uvedení na trh. Takže základní 256GB verze vyjde na dnes docela rozumných 2800 korun, větší 512GB verze vyjde na 4500 korun a za mnou testovanou 1TB edici zaplatíte 9 tisíc korun vč. DPH. 2TB verzi jsem v obchodech ještě neviděl, ale vycházela by asi tak na 16 až 17 tisíc korun. Nebudeme si lhát, za externí disk na cesty s potenciálním rizikem jeho ztráty, je to poměrně dost drahá záležitost :).

Právě cena těchto disků tak bude nejspíše to, co v očích některých zákazníků bude hrát hlavní roli. HDD řešení stále nabízejí za podstatně méně peněz, podstatně větší kapacitu. Například WD My Passport Wireless Pro (HDD verze) umí funkčně v podstatě to samé co testovaná SSD edice, ale stojí 4800 korun za 2TB a 6000 za 4TB verzi. Z hlediska odolnosti a výkonu ale jednoduše nemůže s SSD verzí vůbec soupeřit. Pro domácí řešení externího disku, tedy prakticky NAS, na což má WD spoustu řešení (My Cloud) bych rozhodně o SSD řešení ani neuvažoval a HDD je jasná volba. Ale takový disk bych prostě nikam nepřenášel a neriskoval bych tedy vibrace, nárazy atd. Pro externí disk na cestování a nošení bych ale zase dnes vůbec neuvažoval o HDD. Sice stojí méně a má za to i větší kapacitu, ale většinou mě kolem 1TB osobně stačí, a ač je HDD levnější, tak protože jej musím měnit častěji, finančně to zase tak velká výhra není. Spolehlivost je také hledisko. SSD je na cestování a tahání v batohu na výlety prostě lepší, mnohem spolehlivější a trvanlivější řešení. A ten výkon je příjemný také. Stále vysoká cena SSD, je asi jediné negativum. Nicméně vytrvale a dlouhodobě klesá a pokles bude pokračovat (např. QLC paměti).

Pokud se tedy dokážete smířit s cenou, pak říkám na rovinu, že obě WD My Passport SSD jsou asi nejlepší externí disky na cesty, které jsem kdy měl a používal. Wireless verze je extrémně univerzální, i když tomu obětuje trochu kompaktnost, a i s ohledem na cenu bych u ní uvítal špičkovější a rychlejší USB/SD rozhraní. Jinak jako osobní CLOUD na cestách mimo civilizaci je úžasně funkční, něco, o čem jsme si mohli dříve nechat jen zdát. Klasičtější WD My Passport SSD je pak téměř bez chybičky. Mít IP68 certifikaci tak mu nemám co vytknout. Pravda, má konkurenci v podobě rychlých USB Flash disků, které jsou ještě menší (což ale nemusí být vždy výhoda), nicméně pokud chcete podobně rychlý USB flash disk s podobnou kapacitou, cena bude podobná, ne-li vyšší. Takže WD My Passport SSD je stále velmi atraktivní řešení skutečně mobilního disku na cesty, a pro mě osobně je zatím nejlepším externím diskem na cesty, kterým jsem kdy měl. Vřele doporučuji!

"WD My Passport Wireless SSD a My Passport SSD - téměř dokonalé funkční rychlé odolné řešení externích mobilních disků na cesty"


Za výbavu pro test děkujeme našim partnerům:

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 04:13:20

Ceny těhle disků sou dost absurdní
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 09:35:36
avatar
Ano, píši to v závěru, ceny jsou velký háček. Určitě ale budou nadále klesat, od uvedení klesly o tisíce a bude to pokračovat. Budou určitě kopírovat ceny SSD ...
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 09:04:05

Chapu, ze pro partnerskou firmu se musi neco udelat, ale tenhle test je absurdni jak cenou, tak pouzitim.
Obecne vykon SSD od WD je ubohy a ceny hodne egoisticke..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 09:34:23
avatar
výkon SSD od WD je zcela v pořádku. Co se týká použití SSD jako externího řešení, já jsem z něj zcela popravdě nadšený. Jak jsem napsal, klasická HDD jsem měnil co chvíli, protože při stálém nošení prostě odcházely po čase. HDD nesnáší vibrace, otřesy a rázy, čemuž se ale při stálé nošení nevyhneš. Od té doby co jsem přešel na podobná externí SSD nemám žádné problémy. používám tyhle externí SSD disky v praxi už delší čas a jsem s nimi více než spokojen. Jediné co jim mohu vyčíst je právě ta cena, ale o tom jasně píši v závěru článku, že ta cena je prostě stále velký háček ... ale jinak jsou to prostě super produkty, jsem z nich nadšený jako málo z kterého. Takže nechápu, co by na nich mělo být absurdního.
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 12:22:07

Pokud to neplatis z vlastni kapsy, tak ti na tom nic absurdniho pripadat nemusi. Mne jde o pomer cena vykon a tam uz je tohle zarizeni jen pro hornich 10

Spatne jsem to napsal- normalni SSD od WD jsou vykonem niz nez ostatni...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 13:18:14
avatar
Já jsem si ale své první externí SSD koupil (a stálo mnohem více než stojí teď) a jsem s ním spokojený. Absurdní mě nepřijde.

nevím že by byly nějak zásadně horší, testujeme je, používáme je jako ostatní a nepřijdou mě nějak zásadně jiné než běžný průměr ... v čem jsou výrazně horší?
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 13:37:11

Ja uz bych tu diskuzi uzavrel... Ty ho mozna potrebujes, alee 99 lidi si koupi cenove smysluplnou vec. Furt se tady na webu ohanis zejmena pomerem vykon cena a ted najednou je to v cajku....
Kdyz jsem pred pul rokem kupoval SSD, tak WD dle testu byl na konci vykonoveho pole. Lepsi a levnejdi byl Patriot, Kingston i Adata...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 14:10:53
avatar
kde říkám, že testované disky mají skvělý poměr cena/výkon?!? Já jasně píši, že jejich velký problém a nevýhoda je cena!

Citace:
Obě WD My Passport SSD řešení jsou vynikající po stránce výkonu i funkčnosti a jsou absolutní špičkou na poli skutečně mobilních externích disků na cesty. Oba modely ale mají vadu na kráse, a to bohužel dost značnou. Cenu.


Nesouhlasím ale s vaším tvrzením ... důkladně jsem si ověřoval fakta před vydáním recenze.

Testovaný WD My Passport SSD - 1TB patří dokonce k levnějším podobným produktům na našem trhu a v podobné fyzické velikosti vůbec k nejlevnějším ...

Testovaný WD My Passport Wireless SSD - 1TB pak z hlediska výbavy, funkčnosti tohoto externího disku na cesty, nemá žádnou konkurenci!

takže prostě nechápu o čem vůbec mluvíte. Disky jsem ocenil za funkčnost, kdy si stojím za tím, že jsou to fantastické externí disky a to nejlepší, co jsem zatím mohl používat, současně jsem ale jasně uvedl, že velmi vysoká cena je velká překážka. Ocenění mají za výkon a funkčnost, přičemž ten jednodušší model nějakou konkurenci v těchto malých rozměrech na trhu má, ale nestojí ani výrazně méně apod. Druhý testovaný model s WiFi, baterií atd. však nemá žádnou konkuenci. Neexistuje externí skutečně mobilní SSD, tkeré by nabízelo něco podobného na našem trhu. Nebo jsem ho nenašel.

Takže vaše výtky jsou jsou těžce mimo, přijde mě to, že kritizujete něco, co jste si vůbec nevyzkoušeli, ale hlavně že kritizujete - poukazujete na konkurenci, která ale má konkurenci v pdodobné fyzické velikosti za podobnou nebo spíše vyšší cenu a k durhému modelu neexistuje konkurence vůbec žádná se stejnou funkčností. Navíc vyčítáte cenu, kterou jsem jasně vyčetl i já, ale to že je to drahý, neznamená že je to blbý ... je to drhaé i proto, že v podstatě na trhu není příliš alternativ (právě proto že je to zatím stále drahé řešení pro mainstream).

Stojím si však 100% za svým hodnocením, disky jsem důkladně testoval 2 měsíce včetně měsíčního pobytu a cestování a běhání po USA a ano, jsou drahé, ale jinak prostě výborné. externí HDD už bych nechtěl ani zadarmo. jedině SSD. je to drahé, ale prostě lepší. Pokud vám nejde o maximální funkčnost a minimální velikost, je zde samozřejmě možnost koupit laciný 2,5" externí rámeček a do toho libovolné 2,5" SSD a jste prostě cenově jinde. Proto jsem také ani jednomu z testovaných modelů neudělil ocenění za dobrý poměr cena-výkon, protože ho prostě vážně nemá ... to ale neznamená, že je to špatný produkt a nemyslím si, že konkurence má lepší. V jednom případě má podobné, ale za podobné ceny (u těch 1TB kapacit) a v druhém případě nemá nic podobného nebo mě prosím najdete externí mobilní SSD, které má WiFi, baterii, čtečku karet atd. a funguje podobně jako WD My Passport Wireless SSD ... jinak vaše kritika je nejen neoprávněná ale poněkud podezřelá, co vám WD udělalo?
Richi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cena? 2018-08-12 14:28:24

Není to drahé. Spousta lidí má doma super bomba televizi za desítky tisíc a civí na Babiše, Ordinaci a podobné sračky.
Pro člověka, který něco takového opravdu k práci nebo koníčku potřebuje to vypadá na pěkného mazlíka.
A ti co peníze nemají, počkejte si dva roky, bude SSD i pro socky.
Recenze parádní, žádné nervy.
Česlo Česlič [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 13:08:26

Jen pro dokreslení obsurdity ceny recenzovaného portable ssd (toho obyčejného) - to stejné (512GB ssd, usb 3.1 g.2) člověk pořídí bez potíží do 3500,- Kč (z renomovaných kamenných obchodů).
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 13:37:38

Presne...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 14:05:49
avatar
nepřesně ... 512GB verze v testu vůbec nebyla.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 14:04:35
avatar
já testoval 1TB verzi ne 512GB ... je pravda, že 512GB je vzhledem k nabídce konkurence méně výhodná, ale 1TB zase patří k výhodnějším. zejména s ohledem na fyzickou velikost, kdy patří vůbec k fyzicky nejmenším řešením.
Česlo Česlič [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-16 08:49:46

Ano, vyjádřil jsem se nepřesně (myslel jsem řešení, ne konkrétně testovaný disk). Tedy jinak a lépe (kapacity uvádím "zaokrouhleně") : 250GB řešení - cena od cca 1700,-; 500GB cca od 2500,-; 1TB cca od 7000,- (kolem 9500,- se Samsungem 850 Pro, který je minimálně životností úplně jinde - r/w rychlost zde nehraje zásadní roli).
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Napájení 2018-08-12 16:12:23

Ten menší disk má taky baterii, nebo cucá z mobilu (USB OTG) ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-08-12 16:44:49
avatar
ne, ten menší disk je jen disk, baterii nemá. Normálně bere energii přes ten port ze zařízení, ke kterému je připojeno. Takže z telefonu pokud je to k telefonu
linuxuser [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Spotreba 2019-08-30 09:43:15

Dovolil by som si malu poznamku ku kompatibilite s USB 2.0 (aj ked trocha neskoro):
Ano z hladiska komunikacneho protokolu to je kompatibiline s USB3.x aj USB 2.0.
Problemom su starsie PC a NB, ktore sa striktne drzia elektrickej specifikacie USB 2.0 a to hovori, ze max. prudovy odber z USB 2.0 je 500mA. Mam to realne vyskusane na originalnom externom 2,5" disku od WD. Aj ten sluboval kompatibilitu s USB2 aj s USB3 a vsak vyrobcovia su kreteni, co ich potom ze niekte tie disky funguju niekde nie. Po rozobrati WD elements sa prislo na pricinu a to ze na disku je napisany odber prudu 550mA!!! Ano iba 50mA rozdiel a ten disk sa v mojom NB niekedy ani neroztocil, len piskal, alebo sa nahodne pocas kopirovania odpojil.

Kedze vyrobcovia externych 2,5" diskov, zdoraznujem externych 2,5", elektricke specifikacie USB2.0 veselo doteraz ignoruju, tak komisia pre standard USB3.0 zvacsila prud na 900mA!!!
V pripade obycajneho 1TB 2,5" disku od Toshiby MQ01ABD100 vam ani USB3.0 s 900mA nestaci, ten totiz na rozbeh potrebuje az 1A!!! Podobne su na tom vykonnejsie 7200rpm disky od HGST 7k1000 alebo WD10JPLX (ekvivalent HGST 7k1000), ktore maju papierovo len 800mA, ale hreju viac.
Velky pozor si treba dat aj na tie tucne 15mm hrube 3-4TB externe disky od WD (urcite aj inych vyrobcov), u ktorych sa vyrobca absolutne neraci spomenut ze tie disky potrebuju prud aspon 750mA. Tucna 15mm Toshiba MQ03ABB300 s kapacitou 3TB potrebuje opat az 1A!!!
Takze tato moja skusenost, ze vyrobcovia externych diskov zavadzaju o spatnej kompatibilite s USB2.0 ma stala kopu nervou, cistenie konektorov isopropanolom, vymenu USB kablov od najlacnejsich az po dobre drahe s pozlatenymi kontaktami az po rozobratie NB na cimpr-campr a prespajkovani vsetkych kontaktov na USB. Nic z toho samozrejme nepomohlo!!!!!

Takze myslienka, ze si kupim 3-4TB 2,5" prenosny disk (napr. tie 15mm tucne WD elements) a mozem s nim zbierat data z notebookov a pocitacov a este aj bez obav pripojit k telke a pozerat filmy, zostava len rozpravkou. Ak chcem takto univerzalne fungovat, musi mi stacit 1-2TB disk s hrubkou 9,5mm (klasika), ktory ma odber prudu max. 900mA (a netreba zabudnut aj na prud prevonika aj ten nieco zere) a dufat ze vsade uz su USB3.0 alebo dufat, ze vyrobca zariadenia USB2.0 konektor "hekol" a najanie si uz berie priamo zo zdroja. Len pre upresnenie, takzvane Y kable pre posilnenie prudu su vam k nicomu, pretoze aby ste z dvoch USB2.0 konektorov mohli odoberat 2x500mA, musite obidva USB radice elektronickou komunikaciou po datovych linkach prepnut na 500mA rezim, zakladom je len 100mA. Problemom tychto kablov je to ze, ta kratsia odbocka neobsahuje datove vodice, takze teoreticky mozete odoberat len 100+500=600mA, mozno len 500mA podla toho ako elektronika zareaguje na paralelne spojenie.

Takze mne na velke sklamanie, ze budem s externym prenosnym ramcekom alebo diskom free a happy, som si vlastne musel vyrobit 2,5" disk s externym napajanim ked idem na servis (musim so sebou vlacit disk, pomocny zdroj, predlzovaci kabel a este moju vyrobenu redukciu inspirovanu z tejto stranky - vid prvy link dole). Cela vyhoda 2,5" disku, ze ak ho mate pripojeny k NB a vypadne vam prud, tam vam NB zaisti napajanie externeho disku je prec. Mne takto pred par mesiacmi vypadol prud iba pri citani z disku, a mohol som opat hodiny travit formatovanim disku a kopirovanim dat!

Ak by niekto namietal, ze taketo NB sa uz ani nevyrabaju, tak to je pravda. Ale na trhu je este kopa zariadeni fungujucich zo zotrvacnosti na starych technologiach, TV, settopboxy alebo aj starsie PC a NB v kancelariach, podnikoch, vo vyrobe, ano aj 15 rocne stroje sa este pouzivaju.

Aby sa aspon ciastocne predislo takemuto zmatku, stacilo by velmi malo, uvadzat pri popise ext. diskov aj maximalny odoberany prud a nie len to, ze je to kompatibilne od USB1.1 az po USB3.0 alebo USB3.1 alebo USB3.2, pri ramcekoch na disky aj spotrebu samotneho prevodnika!

Odkazy na tuto temu:
http://www.mircosoft.mzf.cz/elektro/usboost.htm
https://blog.root.cz/oskar/pulamperovy-mytu s-o-usb/
https://cs.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus - kapitola Napajeni
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 548x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1525x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1225x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1903x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1154x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1909x
Komentářů: 3