TECH: CryEngine předvádí nové prvky a chystané hry! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 04 září 2013
Herní engine CryEngine patří mezi ty nejlepší, ne-li není vůbec tím nejlepším a technicky nejpokročilejším vůbec. A je neustále ve vývoji. Aktuálně nabízí několik nových technologií a efektů, které se budou moci ukázat v některých nových hrách.






AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-04 15:20:04

engine je pěkný už od crysis 1, ale pořád tam zoufalé chybí fyzika...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-04 16:04:55
avatar
si děláš srandu? je tam už od prvního dílu, je tam i desktrukční fyzika velmi rozsáhlá, to že se to ve hrách nevyužívá jde na bedra vývojářů her ... engine to umí.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-04 16:38:47
avatar
Přesně tak. Pokud jde o fyziku a hlavně o tu interaktivní, ne jen visuální platí, že jí ve hře máte a nebo ne. Tu nejde vypnout a nebo zapnout v závislosti na tom zda to vaše PC utáhne. Pokud zapnete nebo vypnete interaktivní fyziku, tak hra prakticky mění pravidla a to znamená, že máte vlastně jinou hru a to je pro vývojáře opravdu oříšek. Z důvodu toho se tam fyzika implementuje velmi omezeně, aby to utáhla kde jaká plečka. Jde tu přece počet potencionálních zákazníků. Ostatně stejný problém je s umělou inteligencí ve hrách.
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-04 15:54:12
avatar
Nebe jako statická textura, to samé platí i u her s frostbite enginem. Vážně nechápu, vždyť třeba i AC od prvního dílu nebo i Walking dead (adventura) mají nebe co se hýbe. Ty pestré barvy nestojí ani za komentář. :-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-04 16:04:07
avatar
tak dynamické nebe měl snad i Crysis 1 ne?
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-04 17:57:30
avatar
Crysis 1 byl taky úplně někde jinde než současné hry
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-04 17:16:21
avatar
Jeste jednou se podivej na posledni video... "Volumetric Fog Shadows (Clouds)" To, ze to vyvojari nepouzivaji ve hrach je jen kvuli setreni vykonu. Normalne to mozne je. Je to to same co psal uz "Rafan" vyse.

Jinac prvni video... pokud ma Engin nejaky dobry Algoritmus na generovani nahodneho terenu, tak tenhle detail absolune chvalim. Pokud ho nema, tak se takoveho detailu nedockame ve hrach.

A posledni vec... jeste by to chtelo neco jako zakalneni hladiny vody, kdyz projde objekt. Prece jen, neni voda porad jak kristal.
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-04 18:08:52
avatar
Na tom posledním videu je ta statická textura právě nejvíce do očí bijící. Pohyblivá texutra by působila daleko lepším dojmem a pochybuju že by to zvedlo náročnost. Určitě je to větší problém vývojářů než enginu, to je pravda, protože taková banalita by šla napsat snad do úplně každého enginu.

V AC1 dokonce osvětlení reaguje jestli přes slunce přechází mrak. Nevím jakým způsobem to bylo vyřešeno, ale vypadalo to parádně.
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-04 18:51:01
avatar
Prakticky samé PostProcessing efekty a věci které zvládali hry před 5lety.

CryEngin 3 je pro mě mrtvý engin. To stejné jako Frostbite engin.

Jsen zvědav jak dopadne Unreal engin 4 a přístup vývojářů k němu. Protože do teď nikdo plně nevyužil potenciál třetí verze.
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-05 09:04:17
avatar
Zrovna jsem si vzpomněl na rok 2007, Crysis a moje hrátky se Sandboxem a úžasnou komunitu Crymod.
Bylo to dechberoucí. Věřil jsem že za 5 let budou hry fotorealistické.

Nyní mám Crysis 3 a sdk.
WTF Crytek. Yes I mad.
chleba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-06 08:25:26
avatar
Teda ty jehličnatý stromy jsou hrozný, se mi vybavil Operation Flashpoint (*kapka nadsázky*)...
shasler [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-06 12:35:06
avatar
Když už se tu nakousli ty jehličnany, pak je docela legrace, jak je v posledním videu, kde jsou jen jehličnany, na zemi pod nimi listí... no takový malý nepodstatný, ale úsměvný detail...
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-09 14:52:36
avatar
teda popravde se wow efekt vubec nedostavil.. naopak mi celkove pripadaji ty krajiny horsi nez driv, ale myslim, ze to bude tim, ze ty dema proste totalne odflakli

jak muze v krajine s jezirkem byt tak blizko sutr ve tvaru krychle s texturou? vzdyt musej mit v repozitari desitky teselovanejch sutru prece.. no priserne nasladla hudba to urcite nezachrani..

no a nebo ten engine proste jde do haje. prilis mnoho optimalizaci...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavu
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavuČtvrtek, 16 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 757x
Komentářů: 0
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1388x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1293x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1707x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1157x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1890x
Komentářů: 2