TECH: Nejzábavnější herní BUG v historii? Assassin's Creed IV v akci. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 25 listopad 2013
Musím říci, že Assassin's Creed IV je parádní a hodně zábavná hra. Ovšem technické zpracování, to se tedy nevyvedlo. Někteří si stěžují na špatnou optimalizaci, což osobně nemohu potvrdit. Hraji v 5760x1200 skoro naplno (jen s FXAA, SSAO) a s Core i7-3820 a HD 7970 GHZ 6GB TOXIC mám pořád stabilních 30FPS+ a žádný problém. Nicméně hra obsahuje obrovské množství chyb a problémů, což je pořádná ostuda. Ovšem tehle GUG stojí za to. Možná vůbec největší a nejvtipnější herní BUG, který jsem kdy ve finální hře viděl:
AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
lukeDD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 14:38:47

Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 15:26:57
avatar
no jo BUH je vsemocny ,ale pekne si ty svoje ovecky vzal do nebe jen mi nehraje natom jedno zeby byli vsichni hodni a peklo utrelo nos ...
tycho1979 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 18:06:29
avatar
Moc pěkný. Skoro mi to přijde, jako by to tam vlastně mělo být...
shasler [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-27 15:21:14
avatar
Souhlasím... Spíš než jako BUG to vypadá jako Easter Egg...

To by mě zajímalo, kde soudruzi programátoři v Animu udělali chybu...

(Jak se to dá konkrétně vyvolat? Hru plánuji hrát a chci to vidět "naživo".)
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-02 16:22:51

Jasný, to je černá perla!
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 19:06:20
avatar
ja to hraju s rad7700 2gb, v 1920x1200 VH (MSAA2x, SSAO) - obcas se to hryzne v animaci ale gameplay bez problemu -optimalizace pro me naopak vyborna, 90% novej her musim hrat ne medium

hele chtel sem se zeptat, tam je asi deset druhu AA, neznate nakej odkaz kde by to nekdo inteligentne vysvetlil?
Abushrek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 19:37:25
avatar
CO??? tak to ti hochu nevěřím já to hraju na HD 6970 2xMSAA HBAO+ a vše na max akorát polostíny na low a stíny na very high a mám 30-35FPS v rozlišení FullHD(1920x1080). Odkaz Tady máš něco o vyhlazování.
Jerrow [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-26 06:51:31
avatar
Co je na tom divného? Já to na HD5850+Phenom II X3 hraju taky vše na high bez vyhlazování bez trhání...
TeeJay [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 20:23:42
avatar
Jo, zrovna jsem psal zápočet z počítačový grafiky...

1) Základní AA
- je takový, že se vypočítá pokrytí plochy pixelu a na základně tohoto náročného výpočtu pro každý pixel rozsvítí další pixely v jeho okolí s nižší intenzitou původní barvy, aby scéna byla opticky hladší. Tím se tedy zvyšuje prostorové rozlišení na úkor barevného. A z této metody vycházej další implementace AA algoritmů, takže tahle metoda jako taková se přímo nepoužívá.

2) SuperSampling (SSAA)
- rozdělí každej pixel na superpixely (většinou 4, ale i 16), výpočet se provádí pro každej superpixel a výsledný hodnoty se zprůměrujou pro získání výsledných intenzit barev. Výpočet je tedy velmi náročný, protože pro každý pixel se provádí ne jeden, ale 4 nebo i víc výpočtů.

3) MultiSampling (MSAA)
- vykreslí se obraz vícekrát (2x...) a pak jeho posunem do různých směrů se obraz vyhlazuje. Ve větším rozlišení (SSAA) se vykreslí pouze hraniční pixely a ostatní normálně, takže je tahle metoda efektivnější a kvalitu poměrně zachovává.

To jsou nejzákladnější metody AA, pak tu jsou ale i další, které pracují s průhledností (částečně zprůhledňují hraniční pixely) nebo filtry a místo výpočtů používají odhady, z čehož plyne menší HW náročnost, třeba právě oblíbené FXAA - Fast Approximate AntiAliasing. FXAA je na pohled dostatečně pěkné a HW patří k nejméně náročnějším, jestli není vůbec nejméně náročné

Pokud bys do toho chtěl kopat hlouběji, hledej na zahraničních webech a určitě toho najdeš plno
Tomcat2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-26 15:57:16

Jenže FXAA rozmaže jak hrany, tak textury...
Klepi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 20:00:58

jak si ta loď pěkně stoupala vzhůru jak kdyby se nemetlo zajímalo by mě kdyby tam skočil taky jestli by taky šel do nebe
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 22:31:59
avatar
No já se svým starým I5-750 3.8Ghz teďka 3.95Ghz(pořád je tam rezevra ta Noctua je úžásná), R9 280x Vapor X 3GB v 1920x1080 MSAA 8x a HBAO+(vysoké), a zbytek vč. stínů velmi vysoké a běží to krásně bez lagů, nebo freezů(Fps nevím kolik mám, nemám na to program), ale občas při námořních bitvách, když se hodně střílí a je hodně kouře tak se to trošku sem tam trhá, ale pořád na hranci hratelnosti.
A hra je to super, už jsem ji dohrál(95%) a začnu asi znova.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 818x
Komentářů: 7
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 825x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1348x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1081x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1849x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1952x
Komentářů: 3