ATI Radeon HD4800 – výkon a pozice na trhu Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 28 květen 2008
ikonka   Čínská odnož serveru Tom´s Hardware si nebere žádné servítky a bez okolků zveřejnila krátce po neoficiálním vydání další část prezentace ...

 

 

   Tentokrát se část prezentace týká pozice karet na trhu. Zatím je na hodnocení výkonu dost brzo, protože karty se teprve dostanou k novinářům na testy a samotné vydání je naplánováno až na 16.6.2008. Prozatím tedy platí původní odhady a ty stále pochází z jediného možného zdroje - tedy AMD jako výrobce. To jsou jediné informace, které jsou dnes k dispozici, a díky Tom´s HW si je můžete přečíst i vy. Takto AMD plánuje pozici svých nových karet:

hd4000-prez-3

 

   Jak vidíte, odpovídá to tomu, co jsem psal dříve. AMD-ATI plánuje nasadit výkonově proti současné kartě GF 9800GTX model HD4850 s 512MB GDDR3. Silnější verze HD4870 s 512MB GDDR5 bude překonávat výkonem duální model HD3870X2 a dokonce by měl atakovat pozice GF9800GX2. R700, tedy duální HD4870X2 pak bude samozřejmě ještě silnější. Takhle to vidí AMD a podle tohoto plánu tvoří také ceny svých karet. AMD si je tedy touto pozicí svých novinek celkem jisto a nám nezbývá, než čekat na potvrzení výsledky testů ...

hd4000-prez-2

   Každopádně v prezentaci je ještě pár zajímavostí. Tak třeba jak bude vypadat situace v nabídce karet s čipy AMD-ATI. Jak vidíme, tak pro segment nad 500 dolarů, tedy někam kde se nachází Nvidia GTX 260 a 280, AMD neplánuje v nejbližší době nic. Duální model R680 nahradí RV770XT 512 a 1GB verze a to tedy prozrazuje, že AMD ví, že RV770XT výkonově skutečně duální model minimálně dorovná a tedy překoná konkurenční 9800GTX/8800GTX/Ultra. Model RV770PRO přijde také s 512 a později s 1GB GDDR3 Ram. Jak vidíte, tak GDDR5 prozatím zůstane doménou modelu HD4870. Na trhu také zůstanou modely s jádrem RV670 jen ještě zlevní, což je vynikající zpráva ...

hd4000-prez-1

   Na závěr tu máme ještě několik údajů k samotným kartám. Vidíme, že model RV770XT dorazí z počátku právě s 512MB GDDR5. Vidíme také potvrzení doporučených cen ve výši 229 dolarů za HD4850, což je našich asi 4400 korun s DPH a nepochybuji, že od některých výrobců se dočkáme i modelů za 4000, ale i za 5000 korun s DPH. Cena HD4870 s GDDR5 pak bude o celých 100 dolarů více. V našich obchodech by se tedy měla objevit za 6000-6500 korun s DPH. Zajímavý je i údaj, že RV770XT je o 30% rychlejší než RV770PRO. Spotřeba je ale také o 50W vyšší.

hd4000-prez-4

   Samozřejmě pořád čerpáme jen z prezentace AMD, ale nic věrohodnějšího v současnosti není k dispozici. Nicméně AMD-ATI v současné pozici, kdy potřebuje klid na práci a klidné akcionáře a jistotu výdělku, si nemůže dovolit si nějak vymýšlet, či přehánět a zklamat a tudíž nasazovat cenu nějak vysoko a tak si myslím, že ono pozicování karet na trhu i uvedené ceny odpovídají skutečným schopnostem jádra RV770, které AMD nepřeceňuje, ale ani nepodceňuje.

Zdroj: Tom´s Hardware

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Sektor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 13:10:28
avatar
Se těším jako malej jarda. Za něco málo prodám 3870 , koupím za 4 tácy 4850 a prubnu nVidiu za 7 litrů nebo připlatim 2 litry a s mainstreamem prubnu nVidia Hi-tech :-D
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 16:41:15
avatar
tak si hlavne nejdriv zjisti, jaky vyznam ma slovo prubnu...
Sektor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 18:52:29
avatar
No jo no , čecháček ... když vy neznáte ani pojem slovo klamerka, papuče, kobzole, cyp ... příště to napíšu i ve vašem jazyce, neboj ;-)
TommoT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 20:16:47
avatar
To je divny ze ja je znam a sem skoro z chodska
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 09:06:17
avatar
no jo no, moravacek .) klamerku neznam, to mas recht. zbytek uz je v pohode
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 14:53:36
avatar
Já su valach jak kráva, ale prubnu u nás teda znamená vyzkůšám a né trumfnu.
sedlja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 22:48:03
avatar
Za kolik tu 3870? měl bych zájem...
Mad Chick [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 13:26:03
avatar
Áááá to se mi líbí, každý den nějaké info No já to vidím buď na koupi 3870 až se dostene na 2,5k a nebo si chvíli počkám na 4850 za 3,5-4k
jezisek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 20:33:27

A já na 3850 za 1500 :-).
Mad Chick [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 21:32:16
avatar
Kua, před hodinou mi odešla do věčných lovišť X800GTO, takže asi budu muset koupit taky 3850ku, protože na PCI S3 Virge se nedá jet s 19ckou monitorem pořádně ani ve win
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 14:30:43
avatar
kup někde přes bazar nějakou 6200 nebo x300 (prodávají se za 300) a vyčkej do příchodu HD48xx uděláš lépe
Mad Chick [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Díky za radu 2008-05-29 18:56:24
avatar
Mrknu na to, pokud něco seženu za rozumný peníz, tak vyčkám do července/srpna na 4850

EDIT: Tak jsem objevil GF7300SE za 250kč a je to dokonce do PCI-e ;)
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-05-28 14:31:50
avatar
To je vynikající Pokud 4870 za 6 litrů překoná 9800GX2, tak to bude vážně výborná kartička Za ty peníze super.

Nicméně z toho mi logicky plyne, že buď bude GTX280 neskutečný monstrozní trhač, a nebo se někdo v NV s tou cenou blbě vyspal a rychle ji bude muset o pár tisíc zkrouhnout, jinak budou neprodejné

Šušká se (prý to zaznělo a bylo vidět na Editor´s day) že to bude fakt trhač
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 13:45:59
avatar
no trhac ako trhac, len nech uz su tu,,,,nech zistime ako to je z tymi slubmy vyrobcov,ze?
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 13:50:51

jj.. tiez som cital, ze GTX280 bude poriadny trhac a ze bude mat vykon aky ani necakame... vraj ze ak sme boli prekvapeny s vykonom rady 8800 pred dvomi rokmi - tak toto bude nieco obdobne akurat vo vacsom meritku...

kazdopadne, pokial sa potvrdia tieto vykonnostne odhady amd a 4870 bude mat naozaj v testoch taky vykon ako pise - t.j. ze porazi GX2 - tak asi menim moju nv8800 za novu 4870..
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Half 2008-05-28 14:06:39
avatar
Obermaier Zdeněk
Celá tato "Novinka" je snůška blábolů, ani já jim třeba nevěřím. Účel ale splnila - šokuje, vzbuzuje pozornost, přilákala tisíce čtenářů. Tedy se velmi povedla ... to že je to jen nicneříkající blábol je mi jedno. Skutečnost se dozvíme brzy.

Bylo tady moc pusto, chtělo to vzrušení ... a to se podařilo.

toto napsal v diskuzi u novinky: NVIDIA říká: Výkon GeForce GTX 280 je brutální
tak že to nemusí být vůbec pravda.
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 14:29:32

vobec ma to od neho neprekvapuje - to sa dalo od Obra cakat...
za 2-3 tyzdne uz budeme presne vediet, v akej vykonnostnej pozicii sa budu karty nachadzat...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - obr 2008-05-28 21:05:06
avatar
To uvidíme, jen se nesmíme koukat na PCT k obrovi, nebo zase zjistíme, že GTX 280 je o 50% rychlejší a někdy i víc, než duální 4870, stejně jako v případě 9800GTX proti 3870X2 to když jsem viděl (už je to nejakej mesic) tak mě na pár dní přešel zrak, jak může být někdo tak manipulovatelnej
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 23:24:17

njn, to je sice pravda, PCT je tak "trochu" nvidia pozitivny, ale keby som mal cerpat len z vysledkov na ddworld, tak si myslim , ze mam dost zkresleny podhad na PC svet.. na tomto serveri jednoducho je AMD-ATI v tom lepsom svetle ako konkurencia.. dd musi tiez z niecoho zit a moj subjektivny nazor je, ze asi ho neplati intel alebo nvidia.... vid: novinky a pod.. btw: a teraz sa mi bude snazit DD oponovat, ze on je plateny z reklamy... tak tomu zas neuverim .....

jasne, chodim sem casto, pretoze je to dobry server, a snazi sa byt trosku "IN" ... dd odvadza dobru pracu, to je fakt... na to, ze zacal od nuly, ako pise...
takze keby som som sa nepozrel na konkurencne servery - tak by 2900XT porazila Ultru len taky cvrkot a phenom by bol "NAJsamlepsi" procesor na svete....

a aj napriek tomu aky bude mat vykon GTX280 - u mna v compe asi nebude, pretoze aj ked by som si to mohol dovolit, az taky hrac nie som a kludne mi postaci novy radeon 4870.. vykon bude mat pravdepodobne dostatocny na moje potreby... ale uvidime podla vykonu... ale ako sa hovori: nikdy nehovor nikdy.. :-D

mam oblubenych par serverov, medzi nimi nechyba ani dd, ale na prvom mieste veru nieje... tym je tiez cesky server s inicialkami EH..

takze asi tak.. na Obra moc nedam a ani tam moc nechodim - to bola len nahoda.. no a neprecitaj si to !!! :-D
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 00:39:32
avatar
Half: no do verze full ti pravda neco schazi Mozna kdyby sis precetl testy o kterych tu pises nepsal bys takovy hovadiny Phenom je stejne vykonny jako Core QUAD na STEJNYCH frekvencich - to je duvod proc je Core rychlejsi. Nic jineho DD netvrdil. Kdes vzal ten " "NAJsamlepsi" procesor na svete"? 2900XT se nepovedla, nekdo tu snad tvrdil ze je rychlejsi nez 8800Ultra? Byla konkurenci 8800GTS 640MB a tu porazela. Trochu se ti pletou cisla a pismenka, az si je srovnas, napis neco smysluplnejsiho
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 14:59:44
avatar
Obr je nVidia a Intel lover, články se už naučil psát tak, že zní nestranně, ale jeho názory v diskuzích stejně prozrazují jeho lásku k nVidia a Intel.
Pr3d1t0r [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 13:50:48

Myslím, že se těch 500 mil dolarů na vývoji prostě musí projevit. Takže věřím, že gtx280 bude opravdu trhač asfatlu. Za tu cenu si prostě Nvidia nemůžu dovolit, aby se Ati vůbec přiblížila na dohled k jejím higendovým kartám. Otázkou stále zůstává jak dopadne 4870x2 s GDDR5 ( předpokládám, že tam bude už 2gb paměti).
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pr3d1t0r 2008-05-28 14:08:26
avatar
také bych na HD 4870x2 uvítal 2GB . 512mb je v některých případech nedostačující i pro HD 3870x2..co teprve u takového monstra jakým bude HD 4870x2
Pr3d1t0r [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 18:29:03

Záleží, jestli by ji dané hry dokázali využít i kdyby jí měli, ale máš pravdu, že v rozlišeních do kterých si kupujeme tuhle kartu je 512mb na jádro málo. Myslím, že zrovna u Far cry 2 se tvůrci chlubí obrovskými mapami, u kterých by jistě 2gb paměti by dokázala využít nebo i moderní stragie jsou dost náročné na pamět. Rozhodně však má 2gb paměti cenu u profesionálních karet s FireGl.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 10:17:10
avatar
Souhlas - takova karta "potrebuje" 1GB VRAM na jadro . Ale bude celkem potrebne mit v takovim PC 64bit OS protoze na 32bit OS by jinak clovek s kartou ktera ma 2GB VRAM mel k dispozici 1 - 1,5GB RAM a to je sakra malo.......
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 15:06:29
avatar
? No. Myslím, že operační paměť a VRAM je trochu něco jiného. A omezení 32bit. má u paměti hranici 3 GB. Ale protože jsou grafické GPU 64bit (128bit), tak můžou mít VRAM nějaké ty TB nebo PB. Takže vlastně paměť grafických karet je "neomezená".
Hlavaja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 14:09:40

4870X2 mi právě vrtá hlavou, protože pokud by se 4870 přibližovala výkonem k 9800GX2, tak by dvoučipové řešení dost slušně prohánělo GTX280, ne-li bylo lepší a co se tak dívám na spotřebu GTX260/280, tak z nich se už sendvič asi nepovede vyrobit, takže by čistě tereticky mohlo mít ATI nejvýkonější kartu na trhu. Je to však jenom hromada teoretických předpokladů... Teď jsem hlavně žvědavý na ten "drtivý" výkon GTX280...
mira89 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 15:43:30
avatar
taky nad tim dumám pac jestli bude slapat 4870 X2 na paty GTX280 nebo bude dokonce lepsi a za nizsi cenu,pak bude nVidie muset asi udelat taky dual GTX280 ale s tou jeji spotrebou velikosti cipu a vyzarovanim tepla to bude docela zajimavy
chose292 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 18:39:58

POkud to bude tak a 4870X2 dá GTX280 a nvidie by muset uděla GTX280 do duálu aby měla nejvýkonější GK tak jí to bude stejně k ničemu. Nedokážu si představit tu ukrutnou cenu za kterou by byla ( určitě ne pod 20 000). Prodej takové karty by se rovnal téměř nule. Nehledě na spotřebu atd. ...
Menethor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 15:46:22
avatar
Tj. ale at to bude tak ci onak. Spotreba 4870X2 bude o dost vetsi nez GTX280. 300W monstrum bych si do kompu nedal. No i kdyz je pravda, ze ja bych si tam nedal ani 240W monstrum. Do minuleho roku mi to mohlo byt fuk, rodice to za me zacalovali, ale ted uz elektriku platim sam a nestacim se divit.

Uvidime jak se vyrobcum povedou setrici technologie. Pac pokud se potvrdi ze RV770 bude v necinosti zrat 10W tak to bude naklep.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 15:11:39
avatar
To víš, ČEZ každoročně zdražuje o 10%, aby každoročně mohl vykazovat zisky o 10% vyšší a člověk se pak nestíhá divit nad tou cenou.
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Bennie 2008-05-28 14:03:40
avatar
HD 4870 určitě nepřekoná 9800GX2.Možná jedině 1gb verze ve vysokém rozlišení s 4aa a to z důvodu že 9800GX2 nebude stačit pamět.pochybuji že by HD 4870 někdy překonala 9800GX2.Budeme rádi když o pár % bude nad HD 3870x2
Menethor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 15:50:15
avatar
No podle parametru bude spise mezi nima. Ono pujde spis o ovladace. Jestli uz je konecne doladi na R600+ architekturu ve vsech hrach.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 14:21:17
avatar
no to pochybuji že 4870 překoná 9800GX2 ...jen v některých případech, tam kde ji překoná duální HD3870X2 .. ale jako HD4870 odhaduji někam do úrovně HD3870X2 takže celkově bude alespoň o 15% slabší než 9800GX2, což i tak bude asi dost velký úspěch ....
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 14:21:52

Eh?? Kde se v te prezentaci proboha pise, ze 4870 prekona GX2?? Ja tam tedy jasne vidim, ze bude mit nizsi vykon.
Rocman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 13:28:57
avatar
No kdyz tak na to koukam, tak to nevypada spatne, i kdyz si trosku ten levy sloupec prvniho obrazku stahnete niz, protoze kdy porovnate 9600GT s RV670XT, tak ATI nema tak hodne navrch, takze i kdyz cely ten ATI sloupec soupnete o ten kousek dolu, tak porad je to dost dobry. Uz se tesim az budou na trhu a doufam, ze jejich cena bude prizniva.
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Prezentace dobra... 2008-05-28 13:55:53

...ale je to stale jen prezentace, kterych jsem uz videl stovky - a zvlast vyrobci dokazou ukazovat pekne divy na slidech, ktere pak maji ke skutecnemu stavu na mile daleko...

"Nicméně AMD-ATI v současné pozici, kdy potřebuje klid na práci a klidné akcionáře a jistotu výdělku, si nemůže dovolit si nějak vymýšlet, či přehánět a zklamat..." - to je dost odvazne tvrzeni, protoze prave v takovychto pripadech se vyrobce snazi za kazdou cenu odpoutat pozornost od konkurence smerem k sobe...ale nechme toho, ja budu jen rad, kdyz se to ATI povede - alespon v ramci AMD bude neco, co je bude drzet nad vodou - protoze procesory to v dohledne dobe urcite nebudou...

No a vzhledem k tomu, ze vic nez polovina portfolia nasich x64 serveru je postavena na AMD, tak bych byl velice nerad, kdyby sli v dohledne dobe pod vodu...to by se urcite odrazilo na me vyplate...
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 16:06:58
avatar
No nech tu uz su prve testy aby sme vedeli co a ako ... Dufam ze ta 4850 sa podari a bude mat aspon o 15 % vyssi vykon ako 88gt,potom kupim tu,inac asi pockam na ustalenie cien a kupim 4870
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 16:18:00

celkom by som bral keby som mohol tie 2-3 tyzdne proste preskocit a skuknut uz nejake nezavisle testy, ze ako to skutocne bude/je s tym vykonom rady 4800
P.S. som si sity ze pri uvedeni na trh nebude potencial tych kariet slapat na plno vdaka nedoladenym ovladacom, ktore doladia tak najskor 1-2 mesiace po uvedeni na trh
Bangla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - KONECNE!!! 2008-05-28 16:24:15

V prubehu poslednich tydnu,kdy se vynorovalo stale vice informaci,i kdyz nepodlozenych, o kartach HD4xxx jejich vykon postupne slabnul (viz nedavna novinka 9800gtx=HD4870) viz rada novinek z fudzilly atd atd. Muj usmev a pocatecni opojeni postupne upadalo,avsak tyto informace,jez pochazeji od samotneho zdroje me nakoply zpet S temity vykony a porovnanimi jsem pocital celou dobu od prvniho uvedeni novych karet rady HD4xxx.

Velmi doufam ze tento vykon bude odpovidat skutecnosti!!!!
Uz se tesim na koupi mnam mnam
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 16:39:34
avatar
nevim kde se vyklubalo pro nove "buh vi jak vykonne grafarny" oznaceni trhac asfaltu... ale to je jedno stejne neni co hrat .)
Pr3d1t0r [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 18:42:47

No tak já třeba konečně vytáhne na svém oblíbenem enemy territory 400fps
juloSVKxxl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Presentation... 2008-05-29 12:41:44
avatar
Treba to brať s veľkou REZERVOU , je to predsa prezentácia od AMD-ATi.
("/ne/objektívna")
Ale bol by to ozaj NICE výkon.
Uvidíme nezávislé testy, aj na DDworld-e

EDiT:keď myslíš Ale keď niekto verí tej prezentácii na 100% je alibista.
holoway:nekreatívny človek, ktorý nevyužije-nepoužije ponúknuté/ané zostane (pod)priemerom
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 21:06:37
avatar
ty nemáš co dělat, tak si tady z toho děláš omalovánky co
Indy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ultra? 2008-05-28 19:24:20
avatar
Zajimalo by me spise srovnani s 8800 Ultra... Protoze 9800 GTX brzdi sbernice, takze verim ze HD 4870 s GDDR5 ji fakt nakope, ale proti Ultre, kde nebudou limitovane propustnosti by to byl zajimavy souboj ciste G80 versus RV770 XT...
Onecar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 21:09:31
avatar
Lžeš. 9800GTX (nebo chcete-li 8800GTS 512) nebrzdí sběrnice, sběrnice (resp. velikost paměti) brzdí 9800GX2.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 21:14:05
avatar
ty lzes..9800GTX je dost limitovana 256bit sbernici..jadro G92 je diky vyssim taktum vykonejsi nez G80 ale i tak 9800GTX je ve vyssich rozlisenich pomalejsi nez 8800GTX
Onecar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 22:00:29
avatar
8800GTS je určena pro 1680x1050 a tam jí sběrnice nelimituje, kdo chce hrát na větším, koupí si HD3870X2 / 9800GX2, lžeš ty.

Ano, pokud chceš mít 9800GTX na 2560x1600, tak ano tam jí bude brzdit všechno možné..
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 00:04:26
avatar
ehm predtim si nic o rozliseni nerikal takze nelzu..v 1680x1050 ji sbernice nebrzdi..ale ty si predtim nepsal v jakych rozlisenich takze pravdou je ze jadro G92 je obecne limitovano sbernici a s vetsi propustnosti pameti by mela lepsi vykon. kdyby 9800GTX nebrzdila sbernice tak proc je nekdy 8800GTX vykonejsi i kdyz ma slabsi jadro???
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-28 21:21:30
avatar
takze HD3870 jeste zlevni? wow, tak to chce nejaky pasivne chlazeny model (idealne powercolor) za ty prachy staci na jakoukoli hru
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 12:16:07
avatar
na to právě čekám :-) až vyjde 4870 a já koupím 3870 za baňu :-)
Body.HWT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 01:00:07
avatar
Jsou to opravdu zajimave grafy . Jsem spis zvedav, jak budou vyladene ovladace obou karet, bez kterych ten vykon bude nanic , hlavne u AMD-ATI, ktere maji trochu problemy s doladenim ovladacu. Planuju si koupit koncem roku novou grafiku, tak jsem zvedav. Trochu me jeste zarazi ta cena v evrope, kdyz v USA bude stat G280 cca 600 USD a v evrope cca600 EURO. Je to trochu zvlastni, kdyz USD stoji cca 16kc a EURO cca 26kc, ze by byla tak draha doprava
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 07:20:30

vzhledem k tomu že se karty v USA asi nevyrábějí bych to na dopravu nesvaloval.
Anonymní  2008-05-29 10:29:37

vidím že se tady opět mažou příspěvky Gratuluji
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 11:55:33
avatar
a co čekáš, čteš si vůbec poslední dobou co sem píšeš? Absolutně žádná informační hodnota, dokonce to ani nesouvisí s textem článku neboje to urážlivé atd ... jen tě lehce upozorňuji, že by ses při tom psaní měl lehce zamyslet ... já tu ten chat taky zařídim, ale některé ty tvé reakce tady jsou nevhodné ...
Anonymní  2008-05-29 13:03:48

Co je na obdivu k jedincům, kteří věří tradičně lživým firemním prezentacím velebícím produkty firmy X oproti produktům firmy Y, špatného? NIC!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 13:41:32
avatar
a máš nějaký důkaz pro to co tvrdíš v tomto konkrétním případě? Máš nějaký patent na to že ty jsi jediný dokonalý, co vidí jak jsou všichni kolem tebe hloupý a věří něšemu co ty bys při své "nezaujatosti" nkdy neuznal ať je realita jakákoliv? Zamysli se nad sebou ... už to s tím pozicováním se do nezaujatého, když si očividně jeden z nejneojektivnějších lidí co nejen tu vídám, přeháníš ...
Anonymní  2008-05-29 14:14:31

to se mi snad zdá? Už jsi někdy viděl, že by výrobce A vydal plakát, na kterém by tvrdil, že výrobce B má lepší produkty? Já tedy ne. A je jedno jestli se jedná o prací prášek nebo grafickou kartu. V mnoha zemích je dokonce srovnávací reklama NELEGÁLNÍ! Všechny reklamní porovnávání jsou lživé, demagogické a srovnává se to, co se zadavateli reklamy hodí. Howg
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 12:49:31
avatar
Když už hovoříme o novinkách, nedalo by se zařídit posílání upozornění na nové reakce mailem?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-29 13:42:09
avatar
současný systém to neumožňuje ale pokusíme se to vyřešit s následující vlnou úprav během prázdnin
Shampoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - CZC? 2008-05-29 13:52:44

To je výborný nápad. Něco podobného existuje u CzechComputer a je to velmi oblíbené. Výbroný nápad, mohl by se hodit.
Z!gy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-30 17:55:34

jj...proste dalsi dobrej pocin AMD/ATI....vlastnil jsem uz nekolik generaci ATI a spokojenost...9600XT, 800GTO, 1950Pro....a vzdy jsem volil pomer cena/vykon...ted to bude asi 4850..nejsem zadnej fanATIk ale nekup to za ty prachy no neeeee???
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-30 18:15:45
avatar
FanATIk se nevyznačuje tím, že kupuje jen výrobky ATI, ale tím, že neustále kritizuje nVidii a překrucuje skutečnost. I fanATIk může mít kartu Nvidie :
Z!gy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-30 21:40:12

no tak to asi opravdu nejsem fanATIk.....nVidia je mi fuck a posledni moje Nvidia byla myslim FX5600GE256MB
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-30 21:50:53
avatar
to je teda logika zvrácená logika ...
Z!gy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-30 22:27:45

Myslim ze neni....skutecne nikoho nepreferuji....jdu pouze po pomeru cena/vykon....kdyby stala 8800GT 2500K tak jdu hned do ni
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 857x
Komentářů: 1
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1451x
Komentářů: 3
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2145x
Komentářů: 6
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1946x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2728x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2199x
Komentářů: 1