Intel HD 3000 – nová integrovaná grafika Intel prožene diskrétní low-end AMD i NV Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 29 prosinec 2010
Přejít na obsah
Intel HD 3000 – nová integrovaná grafika Intel prožene diskrétní low-end AMD i NV
Intel HD 3000 v Core i7-2000 - Výkon
Intel jako grafický leader ...

 

 

  • Intel jako grafický leader …

Jak vidíte, Intel bude mít nejvýkonnější integrovanou grafiku na trhu, tedy alespoň zatím. Je pravdou, že v tomto srovnání má AMD Phenom II X4-965 jako procesor dost nevýhodu, protože bude minimálně o 1000 korun levnější než Core i5-2000 s HD 2000, nemluvě o několik tisíc korun vyšší ceně u modelu Core i7-2000. Takže procesory ze zcela jiných cenových i výkonnostních kategorií, nemluvě o generační propasti, kdy 45nm Phenom II architektury X let staré, srovnáváme s absolutními novinkami, zbrusu novou architekturou navíc u CPU vyráběnými 32nm, takže nepoměr veliký, ale je/bude to aktuální nabídka QuadCore CPU u obou výrobců.  

Samotná integrovaná grafika Radeon HD 4290 v AMD 890GX čipsetu je také už pěkně starý kousek a je to vlastně tatáž grafika, která se objevila už na přelomu na začátku roku 2008 v čipsetu AMD 780G! Ano je to 3 roky(!!!) stará integrovaná grafika a nutno dodat, že jednak pořád velmi dobrá a hlavně poslední svého druhu. AMD totiž stejně jako Intel už žádnou integrovanou grafiku do čipsetu dávno nevyvíjí a proto tu je HD 4200 takhle dlouho bez nástupce. AMD totiž plánovalo původně FUSION, tedy CPU s GPU nasadit už letos v roce 2010 na 45nm, ale z toho sešlo a dočkáme se tedy na 40nm, ale tyto CPU proti Core i3/5/7 SandyBridge procesorům nemíří, proti nim AMD nasadí Lllano na 32nm s podstatně výkonnější DX11 grafikou, což je něco, co Intel nemá.

Nicméně Intel se ale konečně pochlapil a vyrobil výkonnou a v téměř všech hrách i použitelnou integrovanou grafiku. Navrch k tomu ještě dodá ovladače. Grafika navíc umí i HW akceleraci videa. Otázka je podpora GPGPU a dalších věcí. Samozřejmě Intel HD 3000 umí jen DX10.1 v základní verzi a s integrovanou grafikou v APU čipu Lllano od AMD se těžko bude moci srovnávat. Ta má totiž parametry jader diskrétních modelů Radeon HD 5500/5600, což jsou karty o něco vyššího segmentu.

Vidíte to sami, HD 5450 a G210 a nejnižší low-end, je už dnes jasně dorovnán integrovanými grafikami, ale dražší low-end, právě modely HD 5500/5600 nebo GT220 od NV, jsou samozřejmě stále lepší. Jenže tyto modely na mobilním segmentu vlastně tvoří už spíše mainstream mobilních grafik, takže skutečně není výmysl, že nové integrované grafiky Intel i AMD v podstatě zlikvidují klasický diskrétní low-end, což jsou desítky procent z odbytu grafických jader u AMD a NV, a také značná část příjmů ze spotřebních grafik obecně. Nejvíce na tom vydělá samozřejmě Intel, který už nyní má téměř 55% trhu s GPU. Každopádně nové Integrované grafiky Intel vypadají konečně nejen výkonně, ale i použitelně a hlavně už dosáhly úrovně, kdy by mnoha uživatelům mohly i stačit na vše, co reálně potřebují, to je důležitý zlom.

Více si o nových CPU Intel a jejich schopnostech, povíme v naších vlastních testech a recenzích CPU i notebooků, které chystáme na leden, kdy na jeho začátku budou nové CPU vydány.  

Zdroj: en.hardspell.com

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 00:35:19
avatar
Úplně ideální adept do PC k nenáročným uživatelům. Pro lidi co koukají na filmy a surfují je to pecka.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 11:15:27

No jo do PC pre nenarocnych uzivatelov procesor s turbom 3,8GHz 4 jadrovi s otvorinym nasobičom, za cenu CPU+ doska 20 000-30 000Kč urco taka zostava bude frcat na tej Intelackej grafike
Ja tu grafiku povazujem za neco co zvysuje plochu CPU a tym lepsie odovzdava teplo do okolia ,iny vyznam na i7 ci i5 CPU nevidim, ta integrovana GPU je tak potrebna ak piate koleso na aute
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 14:16:37
avatar
Chcem vidieť človeka čo si kúpi nadupanú zostavu s I7 a bude využívať tú smiešnu grafiku Koľko bude ľudí čo to využijú, 1 percento
To je len bodaj by intel predával svoje grafiky na každom trhu aj keď ich nikto nechce V Core I3 proti tej grafike nič nemám ale v Core I7 je to nezmysel.
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 14:22:46
avatar
vela ludi dnes potrebuje silny proc. na pracu s compom a nie na detinske hry ...
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 16:48:51
avatar
Aha, takže grafika sa používa len na hry
Nepoznám taký druh práce kde je potrebný takto silný procesor a slabá grafika. Na bežnú prácu bez silnej grafiky stačí o polovicu a viac lacnejší Core I3 či konkurenčné procesory.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 18:13:01
avatar
Spousta SW ještě nemá optimalizované výpočty pro grafiku, takže všechno táhne přes CPU tak i tak.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 19:59:33
avatar
Presne tá istá spústa softwaru nepotrebuje Sandy Bridge Core I7 ale stačia jej o polovicu lacnejšie procesory / platformy.
eXp10it [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 20:55:06
avatar
Takovou práci provozuje spousta lidí a tedy existuje již několik let. Jde o renderování vizualizací. Několik měsíců se ladí a projednává projekt a pak je těsně před odevzdáním třeba vše vyrenderovat. V takové chvíli se zapojí jako otroci všechny počítače co jsou k dispozici na lance a renderujou a renderujou až se jim z procesoů kouří... A zatímco sekretářka nepotřebuje pro svou práci v office výkonnou grafiku tak já před odevzdáním projektu její výkonný procesor ocením v takové chvíli se zaplatí každá koruna vložená do tohoto "spícího výkonu" a věřím že stejným způsobem to funguje i jinde než v projekčních kancelářích
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 23:02:21
avatar
Iba blázon by na takú profi prácu kupoval spomínaný procesor a priplácal grafiku ktorá je tak či onak nanič. To by rovno kúpil aspoň 6 jadrák extreme (keď nie server 8 jadro) a primerane kvalitnú dosku aby takú záťaž zvládla.
greg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-30 10:28:53

Nesmysl, menší renderslave se často právě staví na desktopovích platformách jako je i5/i7 kvůli své nízké ceně, Extreme procesory se v renderslave nepoužívají právě kvůli své veliké ceně. A xeony se uplatní až u větších renderslave. Dokud jsme nepřešli na GPU RT, tak se i u nás ve firmě na renderování používal systém postavený z 50 kusu i7-8xx + jednotlivá PC u lidí ve firmě, a první instalace oné renderslave mašiny byla děsivá kvůli absenci integrované VGA, musela se používat dedikovaná VGA která se posléze odstranila. Dnes již používáme k renderování jak CPU tak GPU a upgrade se provádí jen na straně GPU, u firem kde na GPU RT zatím nepřešli je nové i7 s integrovaným GPU výtečná volba. Renderslave z těchto CPU bude relativně levnější než v případě jiného komplexnějšího řešení.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-30 18:45:07
avatar
Ok, máte to postavené tak ako to postavené je. A teraz si predstav že potrebuješ zvýšiť výkon GPU. So spomínanými procesormi si môžeš pískať. Takto jednoducho vymeníš grafiky a máš vyhrané. Áno, máš tam PCI express slot ale stále budeš živiť sračkovú grafiku v procáku ktorá sa sama od seba neodparí. Ak si myslíš, že CPU s grafikou na sebe ťa vyjde lacnejšie ako CPU a GPU samostatne tak si na omyle, nič sa nezmení akurát sa kus kremíku z VGA presunie pod Heat spreader. Pár neandertálcov sa nájde takých ktorý využijú integrovanú vga v cpu bez potreby ju meniť ale koľko ich je. 1-2 percentá všetkých zákazníkov.
eXp10it [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-02 12:19:59
avatar
Njn jenže jsi psal že neznáš druh práce kde se dá takový procesor nasadit... Dva lidi ti v diskuzi na webu, který není primárně určený pro "pofíky" odpoví že tak pracují a proč běžně v profi sektoru a stejně dál vysvětluješ svá moudra. Takže nejenom, že neznáš, ale jak čtu tak ani nemůžeš znát, protože nechceš.

A nebavíme se o tom kolik strojů je nasazeno v projekčních/architektonických kancelářích, takto se běžně postupuje i v dalších oborech...
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-02 14:55:45
avatar
Njn, lenže ty si písal, že pri renderovaní projektu sa spoja všetky počítače a makajú až sa im z procesora dymí a v tejto fáze sa splatia všetky do toho vložené investície. V tom máš svätú pravdu. Takže predpokladám, že na toto normálny človek používa profi mašinu keď nie server. Určite nie mainstream/vyšší mainstream kde nikto nezaručí, že po pár hodinách to jedna z mašín zavesí a celý proces sa môže opakovať. O finančných stratách ktoré sú spojené s neskorým termínom či opakovaním takého úkonu sa asi nemusíme baviť že. Máš pravdu, nepoznám a nechcem poznať takého idiota ktorý by si na profi robotu poskladal PC-čka z z non server komponentov.
eXp10it [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-02 18:06:56
avatar
Konstruuješ teorie na něčem co neznáš a jak jsem psal výše ani nechceš znát tak toho nech. Prakticky u všech aplikací kde je možnost distribuovaných výpočtů nemá výpadek slavu žádný vliv na výsledek a pokud se už stane je real-time nahrazen mastrem případně jiným slavem a výsledná scéna je dopočtena bez chyb jako by se nic nestalo.

Projekty je třeba zpracovávat rychle = ve spoustě lidech. Všichni naráz ale nepotřebují výpočetní výkon dostupný v celé LAN. Ve chvíli kdy ho jeden člen týmu vyžaduje tak je dostupný a využitelný včetně stroje sekretářky do kterého přijde tento procesor.

Takže vracím impertinentní poznámku a já bych zase nechtěl zaměstnávat takového idiota (a ani bych nechtěl být zaměstnán takovým idiotem) který by si pořizoval serverové řešení práce kterou jde pohodlně realizovat stávajícím spícím výkonem...
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-02 20:31:50
avatar
Až budeš mať vlastnú firmu s podobným zameraním a budeš taktov pohode fungovať pár rokov tak daj vedieť.
Ja síce takú firmu nemám ale takým firmám predávame či priamo na mieru skladáme počítače. To čo nechceš pochopiť je fakt, že žiadny rozumný človek sa nebude babrať s mainstreamom keď vie, že jeho stroje potrebujú makať. Iba hlupák používa počítač na serióznu prácu a zároveň na ňom ekonómka firtuje s kamarátkami. Vždy to prináša problémy. Pracovný je pracovný, ekonómkina šunka je ekoómkina šunka.
Na jednej strane píšeš, že vo finále sa splatia všetky výdavky, na druhej strane nechceš zainvestovať. To mi naozaj rozum neberie.
Chceš stroj pre ekonómku, fajn dostane kľudne Core I3 s micro atx doskou a integrovanou vga. Chceš robiť profi robotu, postaví sa zostava s hotswap scsi, ecc pamäťami a ja ti garantujem o tom kompe nebudeš vedieť že ho máš (spoľahlivosť) a bezproblémov vydrží makať aj 5 rokov. Áno, neraz sme pre trtkov a blbečkov (s takými požiadavkami ako máš ty) stavali lacné podobne zamerané zostavy ktoré sa využívali na podobné účely a vieš ako to skončilo Reklamácie, reinštalácie OS a priblblé otázky ako to že to za 5 hodín zmrzne keď je to intel Čerešničkou na torte sú návštevy servisu keď po dvoch rokoch vyfučia kondíky v zdroji aj na matičnej doske. A môžeš cvakať znova.
To je rozdiel medzi profesionálnym prístupom a amatérskym prístupom, raz to možno pochopíš.
eXp10it [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-03 15:39:03
avatar
Ještě jednou a velice pomalu:

Psal si že: "Nepoznám taký druh práce kde je potrebný takto silný procesor a slabá grafika."

A já ti odpověděl: "zatímco sekretářka nepotřebuje pro svou práci v office výkonnou grafiku tak já před odevzdáním projektu její výkonný procesor ocením".

Přiznávám že je ta věta se sekretářkou i pro rodilého čecha kostrbatá ale snad je z ní uplatnění silného procesoru se slabou grafikou patrné a neznamená to že bych tenhle procesor dával tam kde se dělá opravdová práce.

Co je na tom nepochopitelného a proč by měla používat sekretářa ke své práci "hotswap scsi, ecc pamäťami"?

Se zbytkem tvých rozumů souhlasím ale nějak netuším proč je tady píšeš.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-03 19:34:44
avatar
Napísal som tiež že komp pre ekonómku je komp pre ekonómku a komp na prácu je komp na prácu Hotswap SCSI a ECC je na prácu, pre ekonómku stačí akýkoľvek primeraný mainstream Šetrenie v tejto oblasti naozaj nie je na mieste. Tvoju vetu som pochopil a napísal že nie je nič horšie ako keď sa na jednom PC hraje ekonómka a zároveň potom vykonáva iná dôležitá činnosť. Sú z toho len problémy. Sám neviem prečo to tu píšem asi preto aby sme sa lepšie pochopily
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 01:27:43
avatar
Gratulujem Intelu k tym grafikam, vykonovo vyzeraju naozaj podstatne lepsie ako predchadzajuce serie. Ale vadi mi ze Intel pouziva oznacenie HD 3000, koliduje to s oznacovanim Radeonov a pripada mi to trochu "naschval".
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 03:00:36

No nevim jestli mame gratulovat.Technologicky je to super.Jenze pokud je pravda ze vyvoj grafik je financne zavisly prave na prodeji tohodle nejlevnejsiho segmentu diskretnich grafik mame se asi na co tesit.Pro me to vypada tak ze diskretni grafiky hodne ztrati podil = mene se jich proda = vyvoj se bude muset platit z neceho jineho = z ceny vykonych hernich grafik si za rok dva sednem na pr...A budem radi ze ze diky konzolim neni nutne tak casto grafiku menit .
biker00x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 08:44:37

Já bych se tolik nebál vysoké ceny výkonných herních grafik do budoucna, ceny nelze šroubovat někam, kde není poptávka, spíš bych se bál zpomalení z hlediska vývoje dalších generací herních grafik a odtud plynoucího vyššího výkonu.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 10:17:50

Já bych to tak neviděl. Npř. AMD vyvine nový čip RV870, od něj se odvíjí ostatní, deriváty. RV870 plnohodnotný HD5870, HD5850. RV840 je "ořezaný" (menší sběrnice, méně streamu atd) čip - HD5770, HD5750... od nich se odvozují diskrétní-dedikované karty NTB a integrované čipy v čipsetu. Takže vývoj bude stejný. Takže nVIDIA a AMD budou muset dělat výkonnější integrované a diskrétní čipy. Pro nás jenom dobře. Navíc proti Intelu mají DX11.
Casper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 08:42:59
avatar
Takové frekvence u integrovaných grafik... to je maras Jinak žádné ořezávátko a i ten nejnižší Core i3 nevypadá špatně
pcwifi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pc 2010-12-29 08:58:48
avatar
do kanclu / na net mi stale bude stacit Sempron za 800kc, k tomu prkno za 900kc a frcim k cemu i3,i5 a desku minimalne za 1800 ?

PW
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - HD5450? 2010-12-29 09:44:43

Ta HD5450, s kterou bylo srovnáváno, byla verze s DDR2- paměťma nebo s DDR3-1600 paměťma?
MaXXiS456 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 10:35:34

mna osobne nezaujima graficky vykon lebo mam monitor 1920x1080 cize ta grafika je slaba a nato budem mat ,,normalnu,, graficku kartu . mna by skor zaujimla aky bude mat vykon ako procesor. spolieheam sa nato ze procesor bude vykonny lebo rok stary i5 760 nechcem a x6 1090 nie je zasa nic extra... cize do 200€ nemam velmi navyber pre procesor cize sa spolieham na i5 2500K
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 11:06:31

Pokud je HD 3000 stejně výkonná jako HD5450 DDR3-1600, tak by to zase zcela od věci být nemuselo.
Já jsem kdysi provozoval HD4350 DDR2-800 a na LCD 1680x1050 šla v pohodě hrát i Trackmania.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 11:28:43

Tu ani neide o tu grafiku HD 3000, ale skvor kto zaplati ten čip, ktori kvoli tej grafike bude 3x vacsi.
Neviem žeby ten kremik bol az tak lacny ze 3x vacsi cip sa na cene neodrazi a hlavne 3x viacej tranzistorov nezvisia poruchovost (vyťažnosť) cipov a tym cenu CPU
Ako pre normalneho uživatela ta integrovana GPU od intelu ma vyznam ako vevericka v lese.
MaXXiS456 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 12:19:15

no to mi nepomoze ja budem mat 6950 a planujem hrat na vsetko high cize mne pojde len o procesor
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-30 20:07:04
avatar
Ehm, vyskúšal si vôbec ten X6 1090T alebo si len "niekde čítal" že je nič moc. Túžiš po I5 a X6 zahadzuješ pričom sa výkonovo drží na úrovni I7 930. Spotreba celej platformy proti spomínanému I7 je v záťaži nižšia o 70W. O.C. potenciál je viac než len dobrý, nemáš problém atakovať 4 Ghz. Vyhadzovať prachy za novinku ktorá za rok zostarne a klesne s cenou na polovicu pričom ďalší rok nato vyjde socket 1154 - ďakujem neprosím.
M4S4CR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 11:28:21
avatar
Vůbec nechápu, proč autor zmiňuje zastaralost Phenomů. To je jako, kdyby jste říkal, že u srovnávání GF 200 a HD 5000 (2009) musíme brát ohled na rok staré GF 200, které jsou ještě vyráběny 65/55nm.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 12:25:26
avatar
??? on někdo srovnává HD 5000 s G200?
M4S4CR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 12:55:55
avatar
No, konkurenční weby srovnávaly HD 5000 při jejich uvedení V ROCE 2009 s GF 200 .
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 13:49:32
avatar
a co jsme měly dělat, stejně tak v článku píši, že ano phenom II X4 je sice starý, ale je to aktuální nabídka QuadCore procesorů ..... možná by to chtělo číst ty věty celé a nevytrhávat si věci z kontextu ;)
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 14:07:44

Vsechna cest AMD jak s x let starou architekturou dokazala celit konkurenci od Intelu, Intel v podstate do dneska nic svetoborneho a extra vykonneho v nekolikanasobcich oproti AMD neprinesl, rozdily jsou v radech par procent ve stejne cenove relaci do dnes, i kdyz AMD ma urcite mensi rabat diky drazsimu vyrobaku....
M4S4CR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 15:31:51
avatar
Kdyby Intel chtěl, tak sníží brutálně ceny Core i7 a AMD by bylo pěkně v řiti. Bohužel ale existuje něco jako antimonopolní úřad a snad víš, že AMD musí existovat, aby Intel mohl prodávat své procesory...
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 16:55:02

Proč by to dělal??? Má 80% trhu, tak by se sama okrádala. AMD má 20%, její kapacity jí nedovolí vyrobit více. Čili Intel svoje CPU vždy prodá. Paradoxně, kdyby se Intelu povedlo zkrachovat AMD, tak by dále jako firma existovala. Nic by nevyráběla jenom by vybírala od Intelu licenční poplatky za svoje technologie. Takže existence výroby AMD ji vyjde levněji.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 17:11:05
avatar
jenže Intel:

1, snižovat ceny nemusí, je největší výrobce CPU na světě a AMD nepokryje ani třetinu z roční poptávky po CPU ... a tak nikdo nemá možnost kde jinde CPU nakoupit než od Intelu a ten si může diktovat ceny ...

2, Procesory Core i7 tvoří 1-2% produkce procesorů Intel, na celkovou situaci nemají pražádný vliv

3, Intel potřebuje AMD a současná pozice a situace mu zcela vyhovuje ...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 17:58:16
avatar
Radu HD3000 jsem od Ati preskocil a od Intelu nejspis taky preskocim ... Preci jen, integrovana nic pro me.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 20:01:20
avatar
no ja prave skladam pocitac s voodoo3 3OOO takze na intela kaslem
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 20:14:44

Tak tu jsem měl!!! A Celera 466
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 20:23:55
avatar
ja som mal povodne celerona 366 a k tomu rage pro, tento historicky kusok som si kupil ku vianociam cez ebay, dam to dokopy s PIII-600, k tomu win 98 a mozem dlabat full hd rozlisenie a budem sa hrat poriadne hry kde treba aj uvazovat
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 21:20:02

Hmmm právě jsem zamáčkl slzu dojetí. Zlaté časy. Deus ex, to byla pařba!
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-29 23:03:53
avatar
Tak Intel opět přitvrzuje v tlaku na AMD. Zde se až moc ukazuje jaké má výrobní kapacity a když z AMD jdou první výrobní vzorky tak už Intel prodává. S tim Fusionem to mohla být bomba, ale timhle šnečím tempem to nakonec bude plichta a výkonem výš budou jen ty CPU co budou mít grafiku s těmi 400SP.... Je smutné že když z AMD přijdou se skvělým nápadem tak ho nejrychleji v praxi uvede Intel. Ještě že mají z AMD dobré grafiky které to nějak drží protože CPU divize je těžce pozadu a s novými SB procíky už ztrácí koupě AMD procesoru smysl. Je sice hezké že ukazují infa o Bulldozeru, ale to bledne ve stínu reálného produktu, kterého zřejmě už vyprodukovaly továrny Intelu spoustu, protože už se první kousky nelegálně objevují.
Osobně držim AMD palce, ale musí přidat tempo, aby se nestalo že po uvedení Bulldozeru by už měl Intel za dveřmi novou sérii...
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ivy bridge s dedikovanou pamět 2010-12-30 00:19:43

Intel to s integrovanými grafikami myslí vážně. Příští architektura Ivy bridge, která přijde za rok, bude mít v CPU integrováno až 1 GB paměti vyhrazené pro grafiku. Wow!

http://www.semiaccurate.com/2010/12/29/intel-puts-gpu-memory-ivy-bridge/
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-30 07:13:49
avatar
Intel nic pro mne.
MaXXiS456 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-30 18:53:05

tak nasiel som clanok kde najvyssi model i7 2600K pretaktovany na 4GHz prevysuje i7 980X cize hadam vykonny bude aj i5 2500K
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavu
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavuČtvrtek, 16 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 574x
Komentářů: 0
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1325x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1243x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1638x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1143x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1882x
Komentářů: 2