Jak výkonné budou ATI Radeon HD 48xx? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Friday, 16 May 2008
amd-ati-ikonaZbývá přibližně měsíc do uvedení na trh a pomalu se rozjíždí informační souboj mezi servery, kdo prozradí více a zároveň neřekne vše.

 

 

   Včera jsem vám naznačil, jaký bude přibližně výkon očekávaných mainstreamových ATI RV770. Server VR-zone dnes přichází se svým upřesněním výkonu nových Radeonů. Mnoho z vás se zajímá, jaký reálný dopad bude mít nasazení GDDR5 pamětí na frekvenci 4,0GHz proti GDDR3 pamětech na slabší verzi HD4850 na frekvenci 2,0GHz. Podle VR-zone je mezi HD4850 a HD4870, kdy je navíc jádro RV770 taktováno o 100Mhz rychleji na HD4870, výkonový rozdíl 30%. Přitom by Radeon HD4850 512MB GDDR3 za cenu kolem 4000 korun s DPH měl mít výkon 1,25x vyšší než 8800/9800GT. Silnější Radeon HD4870 512MB GDDR5 pak má výkon 1,25x vyšší než GeForce 9800GTX. Teoreticky by tedy na základě těchto čísel měla být pozice nových ATI Radeonů v praxi po vydání takováhle:

hd4800-vykon 

(přepodkládaný výkon v praktických herních testech HD4850/4870)

   Samozřejmě více se prozatím nedozvíme. Každopádně jádro RV770 bude o dost silnější než RV670. AMD-ATI zejména upravilo počet ROPs jednotek a dalších částí jader, které se starají o výkon pod AA. Celkově RV770 značně zesílí. Zvýšil se počet stream procesorů z 320 na 480 a jejich chod byl optimalizován. Jako mainstreamové grafické karty nesou oba Radeony 256 bit sběrnici. 512bit sběrnice je zbytečně drahá a díky GDDR5 pamětem na HD4870 také úplně zbytečná. HD4850 má TDP 110W a HD4870 150W. Konkurenci jim budou grafické karty GF9800 s 55nm G92. Pokud se ptáte na další modely z řady HD4000, tak prozatím o žádném jiném, než HD4850/4870/4870X2 se nemluví. Potvrzené máme pokračování výroby RV670 na modelu HD3850 a to 256MB i 512MB verze, která se tak nadále bude pohybovat v ceně 2000-3000 korun s DPH. Současnou HD3870 s GDDR4 nahradí HD4850 s GDDR3 a duální HD3870X2 nahradí na výkonové pozici právě HD4870.

   Nicméně musím stejně jako mnozí další dodat, že karty jsou to pěkné, teď ještě aby bylo co hrát. I tak se obávám, že zkrátka budeme hledat důvody, proč za grafickou kartu dnes utratit více než 5000 korun (tato starost nám ale asi u HD4800 do vydání HD4870X2 hrozit nebude). Výkonově na 22/24" LCD bude s velkou pravděpodobnostní dokonalou grafikou právě HD4870 a na 22" monitor bude určitě stačit i HD4850 s velkým přehledem. Nevím jak vy, ale já si v poslední době všímám určité stagnace hardwarové náročnosti her, která nás dříve nutila utrácet za grafiku hříšné peníze, abychom si pustili alespoň někde vyšší detaily. A dnes? Kupříkladu na nejlevnější smysluplné kartě - ATI HD3850 256MB za 2400 korun s DPH, si na 22" LCD zahrajeme naprostou většinu her v plných detailech se vším všudy. A na obzoru není žádná hra, která by to měla v dohledné době změnit! Já si samozřejmě nestěžuji a pochybuji, že by si někdo z nás na tento vážně stav stěžoval. Kdyby ano, tak by si nejspíše firmy ťukaly na čelo se slovy: "tak když je hra hardwarově náročná a musíte dát za grafiku 15 000 aby to trochu jelo, tak se vám to nelíbí. A když vám hra pěkně běží na levné grafice, tak se vám to taky nelíbí, protože nemůžete vyhodit těch 15 000 za výkonou grafiku?!" :) Tím nechci naše milé výrobce grafik nabádat a motivovat ke zdražení. Nastavené a předpokládané ceny se nám rozhodně líbí ...

Zdroj: VZ-zone

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 18:20:24
avatar
Pockam na 4870 X2 / GT200 a pak uvidim - pokud bude vykon a cena dobra tak ji koupim a jinak si pockam az na dalsi generaci od ATI/NV
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 19:27:16
avatar
to já asi zakoupím již "dnes" dvě HD 4870 do CF.výkon bude běsný.. GTX 280 bude drahá jak prase a toto by ji mělo výkonostně konkurovat.odhaduji tak 20% pod ní (bavím se o CF kombinaci) . škoda tý ceny GT200 tak moc jsem se těšil že si po dlouhé době koupím Nvidii
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - njn já hraju jenom CoD4 on lin 2008-05-16 18:29:55
avatar
Grid vypadá dobře a jinak mi taky není jasné, proč kupovat new 4870, i když přiznávám, že grafika je to zajímavá, zejména jestli se potvrdí spotřeba v klidu kolem 10 W u verze s GDDR5 Ale co na ní budu hrát mi není moc jasné teda
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Grig - HD2900XT 2008-05-16 19:23:27
avatar
Asi před rokem jsem si pořídil ATi HD2900XT (v té době nejvýkonější karta za slušnou cenu - něco pod deset tisíc). Dnes při shlédnutí videí na Assassina, Grid, Mass Effect jsem pochyboval, že si jej zahraju na maximální detaily. A nestačil jsem se divit, Assassin a Grid jedou na max detaily bez jakéhokoliv škubnutí, prostě super, vůbec nelituju koupě HD2900XT ;-)
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 07:58:06
avatar
Z toho si nic nedělej, já koupil 8800GTS320 a marně hledám důvod teda hru kvůli které bych narval prachy do něčeho novějšího. Ne že bych je neměl GTX280 je jasný favorit, pokud bude 4870 vážně takhle dobrý tak nebude o moc dražší, ale nějak začínám mít pocit, že nevychází nic, kvůli čemu bych se obtěžoval ten komp aspoň kvůli výměně karty rozšroubovat. Někde je chyba.
Menethor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 16:08:49
avatar
Chyba je v rychlosti vyvoje grafickych karet. To ze az moc rychle predbehli konzole a protoze se vsechno dela na ne, tak nam z toho vyplyne relativni mala narocnost her na PC. Stejny problem byl v dobe konce ery PS2. Kdyz XBOX360 jeste nebyl mezi nami. Ale v te dobe to nebylo tak znatelny, hlavne protoze bylo par studii ktere delali hry na PC primo. A take se vyrobci nehnali za vykonem jako blazni.

Ale pro zakazniky je to jenom dobre. Jednoduse si koupis tedka komp a vydrzi ti dalsich 3 roky - co si vice prat.
Morte [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - stagnace náročnosti 2008-05-16 18:41:22
avatar
Nemohla by ta stagnace náročnosti her souviset s tím, že většina her je primárně vyvíjena pro pomalé next-gen konzole?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 19:12:36
avatar
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 19:32:14
avatar
nebojte se brzy je zde Alan Wake (z toho se naše pc půjdou picnout) pak Far Cry 2 to nebdue taky nic lehkého pro dnešní grafiky tak že přínos této nové generace je jisto jistě na místě.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 19:40:59
avatar
nemyslím si ... navíc Fary Cry tu bude až na konci roku a Alan Wake asi až v 2009 co jsem viděl poslední data
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 09:57:27
avatar
aha tak to potom jo..se už o ty hry moc nezajímám tak nevím
doggie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 18:43:15
avatar
ja mam starickou X850XT a tak planuju upgrade...a nejvic premyslim o 4870...aby mi vydrzela na slusne hrani tak 2-3roky...precijen na 17" monitor mi to asi vydrzi dlouho..na takovou velikost skoro az moc vykona grafika
quarterback [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 18:53:30
avatar
na 17'' se bude ta karta nudit
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 19:22:16
avatar
nevim jakej máš procesor a zbytek sestavy, ale fakt zauvažuj o investici do většího monitoru, to pohodlí při práci je nesrovnatelný. Mám 20" (1600x1200) a už mi to začíná být těsný V práci mám pořád 17" a trpím při tom...
doggie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 19:42:18
avatar
jj ja jsem o tom premyslel ale ja moc takovy veci co by vylozene vyzadovali velkej monitor nedelam...delam obcas neco ve wordu nebo v excelu do skoly ale nic tak rozsahlyho abych potreboval obrovskej monitr...a navic jeste kdyz mam ted slabou grafiku tak je parada hrat cod4 na max naroky...stimhle rozlisenim
quarterback: jj to mas pravdu ale tak aspon se bude nudit dlouho
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 22:03:45
avatar
No ja mam v praci taky 17" a je to hruza - pred rokem sem si kupoval 24" a ted uz bych nic mensiho ani nebral - jakmile spadnou seny 30" tak budu upgradovat (pocitam ze to bude tak za 18 - 24 mesicu).
doggie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 22:14:27
avatar
no tak podle toho co o tom rikate je to zrcite dobra vec...urcite o otm popremyslim...ale spis bych to chtel kvuli filmum popripade HD...btw: budou mit tyhle karty taky ty cipy pro zpracovani HD videa? aby ulehcili CPU?
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 02:37:47
avatar
Jo cela serie HD4xxx by mela mit UVD cip. Pokud chces monitor kterej ti do budoucna zvladne i Full HD tak je jedinou moznost 24"+ protoze mensi monitory nemivaj Full HD rozliseni (1920x1200 nebo 1920x1080).
Rips [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 18:59:04

Uš sa tešim jak male decko na tu 4870 dufam ze bude taka výkonna jak slubuju
Indy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 19:12:33
avatar
Ja se modlim at opravdu je, at nemusim vyhodit dvojnasobek za GT200... Ale pokud je to pravda tak 4870 X2 bude high end zabijak a nakope nVidii ***...
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 19:29:28
avatar
no uvidíme jaké bude mít GTX 260/280 parametry.zatím je stále nejasný počet streamů a takty tak že výkon asi nikdo z nás nemůže odhadnout.i když sama Nvidie říká že výkon bude okolo 9800GX2 tak to je poměrně slabota za tu cenu..
Neznámý  2008-05-16 19:35:55

pekne. cena Ati HD 4870 ma byt kolko ?? 10 000 sk ?
nu , ked poraza nadobro nV 8800 ultra ktora stoji 24 000 sk je na tom nieco.
tie GDDR5 pamate su dobre.
ked davaju prekvenciu az 4000 mhz .
Ja si myslim , ze kt si ide teraz niekedy kupovat grafikcu kartu , mal by jednozancne kupit ATi HD 48x0 ..
Vykon asi tak na 1-1.5 roka
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 20:21:29

ako tych 10 000Sk si si odkial vycucal vo vcerajsom clanku bolo napisane ze cena 4870 bude medzi 250-270$ to pri dnesnom kurze cca 21sk za 1$ je 5670Sk ale ak mas ine informacie ohladom uvodnych cien v dolaroch rad sa necham poucit
MGST [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 4850 2008-05-16 20:33:39
avatar
Ja som rozhodnuty, kupujem 4850. Proti mojej X1600XT bomba!
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 20:46:17
avatar
Tomu grafu moc neverim - ne, ze bych si to nepral. Z nej to vychazi, ze 4870 je vic jak o 60 procent vykonejsi nez 3870, se driv uvadeli mensi cisla. Este by me zajimalo, kdo to testoval. Aspon to uz neni takova blbost, ze by 4870 byla vykonejsi jak 9800gx2, jak kolovalo po internetu. Pokud se tyhle vysledky ale potvrdi, tak v crossfire by to bylo peklo .
sid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 22:25:22

no s tím souhlasím, ne že bych si ty výsledky nepřál, ale aby to nebylo jen zbožné přání fanATIků, že bude 4870 výkonnější jak 3870X2 a 4850 výkonná jak 8800Ultra ,kterou už měla podle fanATIků pokořit loni očekávaná 2900XT
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 00:16:03
avatar
no mohu tě utentokrát jistit, že to nejsou zbožná přání je to fakt ono když posílíš RV770 proti RV670 tak jako to posílili, tak to ani jinak dopadnout nemůže
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 01:27:18
avatar
no nvm..ale myslim ze u tebe by to takle dopadnout zrovna moc nemelo...testujes nizky rozliseni a pochybuju ze tam bude mit takovej vykonovej narust..shaderu nema zas o tolik vic..dvojnasobny pocet tmu neda ani zdaleka dvojnasobny vykon a vyhody velke propustnosti diky GDDR5 se ukazi az pri vysokych rozliseni s AA/AF. pro rozliseni tady 1600x1200 4AA/16AF ti bohate GDDR3 pameti + 256bit sbernice staci na vsechny soucasne hry..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 19:40:06
avatar
jo to máš pravdu ale mohla by ta propustnost třeba zvýšit hladinu FPS aby v žádné současné hře nebyly problémy s hratelností na maximální detaily se vším všudy ani v náročných scénách - třeba . Kromě toho oni ty DDR5 mají hafo jiných výhod než jen tu propustnost
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 20:35:36
avatar
nj mam pravdu a 3 nesouhlasy by me zajimalo kterej fanatik to zas neunesl jasne ze maji gddr5 i jine vyhody (spotreba hlavne) jen sem tim chtel rict ze v tvym zpusobu testovani (rozliseni 1280x1024 apod) by ta karta uz jen podle znamych parametru nemela byt silnejsi nez 3870X2..tipoval bych ji tak na 80%. jina bude situace v HD rozlisenich a vysokem AA/AF kde je limitem karty pametova propustnost..tam by mela 3870X2 hrave prekonat. proto taky nejvic zasnu jak nekteri typci chcou upgradovat a dodavaji ze hraji v rozliseni 1280x1024..imho poradnej nesmysl..kdyby si rac koupily poradnej monitor..ty uz tedka taky tak moc drahy nejsou
Bangla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 23:33:06

Mirne s tebou nesouhlasim. Napriklad ja bych si klidne tu HD4870 na nativni rozliseni 1280 koupil. Budu behem pristich mesicu upgradovat a budu to chtit mit minimalne na 2-3 roky. To by me zajimalo jakou kartu bys mi doporucil na hrani v tomto rozliseni,jelikoz ani 8800 GT neda crysis v all high na 1280 tolik fps, abys nekdy nepocitil nejakou nedokonalost ve vykonu karty. Vzhledem k mym vyhledum 2-3 let ,kdy hry budou stale narocnejsi, bych jiste zvolil HD4870 a hral s nativnim rozlisenim 1280. Samozrejme je to na vetsinu her luxus,avsak po zapnuti AA/AF to zase tak moc FPS navic mit nebude. Crysis je zrovna v dnesni dobe vyjimkou narocnosti, ale i tak budou behem nasledujich let vychazet s postupem casu narocnejsi a narocnejsi hry. PRoto je lepsi koupit si kartu s urcitou rezervou. Samozrejme pokud to nebude premrstena cena,coz u teto karty neocekavam. Souhlasim s tim ze vyuziti GDDR5 se dosahne ve vyssich rozlisenich, nicmene stale trvam na tom,ze pro moje vyhledy do budoucna to bude nejlepsi volba, a to i v mem nizkem rozliseni....
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-18 11:04:56
avatar
kdyz uz hrajes v tomhle archaickem rozliseni tak mnohem vyhodnejsi je koupit treba 3870/9600GT za 3 litry a pak az nebude stacit (do konce roku bude stacit uplne v pohode - crysis jede na tech kartach bez problemu s very high pod xp..a stejne very high jsou zbytecne protoze pri hrani si nejak lepsich efektu nevsimnes - jestli to nehrajes jen kvuli grafice..jako hra to za moc nestoji) ju prodas na aukru nebo pct foru a muzes si koupit kartu novejsi generace uz pekne slevnenou (stejne 4870 bude stat takovejch 5 liru az na podzim..pri uvedeni to u nas vidim na peknejch 7 nehlede na urcite problematickou dostupnost kdyz to bude stejnej hit jak 8800GT/3870) a tak porad dale 1 gk na 3 roky je docela velkej nesmysl..stejne ti pak stacit uz nebude..takle muzes kazdej rok inovovat s naklady kolem 2500 a to uz neni tak moc..
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-18 23:59:45
avatar
Něco ti povím,
proti konzolovkám typu Gears of war a podobným, které se díky konzolím teď na nás valí, je Crysis ještě úplně zlatá... A upozorňuju tě, že "pri hrani si nejak lepsich efektu ve very high vsimnes"... Pokud teda víc energie při hraní nevěnuješ shánění důkazního materiálu proti hře samotné, než hraní jako takovému.
Já např. do Crysis2 nehodlám měnit grafiku (8800GT) jen kvůli nějakým 10-30% výkonu navíc. Leda že by byla nějaká řácky úsporná ve 2D. Protože GRID demo mi v mých 1600x1200 jede plynule na max. a jinak v brzké době nic moc, na co bych se těšil... Snad Far Cry2, ale nenadchla mě jednička... FSX jsou grafiky tak nějak ukradené, ten jede furt stejně, ať máš co máš (obrazně řečeno)... A žádná akce typu zavrhovaných MOH Airborn, nebo COD4, u kterých jsem se náramně bavil, v dohledu (nemám čas při občasném hraní budovat charakter hrdiny jak nadšeně popisují hráči nového GTA a nemám čas odkrývat temná pozadí jako pubošci se spoustou času, ale zase nechci konzolové hrůzy, čekám prostě na staré dobré akce, jakých dřív bylo 5 z tuctu...).
Jenom ta spotřeba...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 00:15:26
avatar
PS: ten graf je odhad, kam by se HD4800 mohli dostat podle uváděných informací, samozřejmě je otestovaný nemám, zbytek karet je z našich testů ...
Itchy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 22:10:36
avatar
Ešte mesiac !!!
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-16 22:34:04
avatar
Ojha, no tá 4850 vyzerá výkonovo slušne... ak bude táť čojaviem o 500 - 1500sk viac ako terajšia 3850 512, tak by to mohla byť velmi výhodná kúpa... a dúfam, źe cenu 4870 nasadia na cca. 8000sk s dph, to by bola dosť šupa...

len aby výkon bol aspon taký ako ukazuje graf
Gero88 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pomale cpu 2008-05-16 23:32:42

Hm docela uvazuju,ze bych si tu 4870 s tema GDDR5 poridil,jen mam obavu jestli to muj procesor amd athlon 64 X2 6400+ black edition 3,7 GHz nebude brzdit
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 10:01:43
avatar
nebude
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-18 13:30:13
avatar
Rozhodně nebude Vřele doporučuji tenhle článek:

http://www.guru3d.com/article/cpu-scaling-in-games-with-quad-core-processors

Jak je vidět, tak od určité hranice na procesoru skoro vůbec nezáleží a zabrzdí to nakonec grafika která přestane stíhat.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Bennie 2008-05-19 12:07:07

Konecne nekdo mi udelal radost a zacal cist, jak prijemna zmena...

Vrele doporucuji to same notoricky hadajicim se spamerum typu LJ ci dd.joke aby udelali to same(zacli cist) a prestali tu lidem nutit k upgrade hyper super mega CPU na ukor upgradu GK, stale plati ze jakekoli dovujadro s frekvenci 2,4GHz+ je dostacujici i pro nejsilnejsi GK na trhu a pokud clovek nedela kazdy den s videem/audiem cili BFU tak mu to bohate staci(holt si pocka parkrat do roka na 4,7Gb video/audio o nekolik minut dele)...
Bangla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 02:42:12

Zdravim cely web, vsechny uzivatele a hlavne DD!!! Dekuji za tento web Uz jej navstevuji cca 6 mesicu a az dnes jsem si u Vas udelal acc
Udelal jsem si dnes acc na foru SHW,stihl se 2x pohadat a cely tento web je uplne k neporovnani s tim Vasim. Tam lidi v pohode doporucuji 9800gtx amp vs 8800 GTS 512. Ve vasem testu nejhorsi pomer cena/vykon. Jednoduse jsem rad ze tento web existuje,cenim si ho a beru jeho informace plne na vedomi, jsem si jist ze vsechny udaje jsou zde pravdive a mam rad tuto malou komunitku Osobne se neuveriltene tesim na 4870 s GDDR5 ,budu upgradovat z meho historickeho PC JEste ty hry aby vysly (A ohlasili Diablo 3 :-D ) a bude vse super Kazdy den koukam 3x na DD do novinek, kdy se tu objevi nejaky benchmark s ciny s novymi atinamy a porad nic Preji hodne uspechu celemu DD a dekuji za prefesionalitu ,odpornost a uroven tohoto webu a jejich uzivatelu...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 08:02:51
avatar
Velmi roztomilý překlep jen co je pravda

"dekuji za prefesionalitu ,odpornost a uroven tohoto webu a jejich uzivatelu..."
Anonymní  2008-05-17 08:30:43

"dekuji za prefesionalitu ,odpornost a uroven tohoto webu a jejich uzivatelu..."

Jojo. máš pravdu. To se mu fakt povedlo ... ROFL
Mazolini [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - D 2008-05-17 06:08:02

D
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 10:36:05

no uz aby to tu bolo ten vykon zaujima aj mna ale momentalne ma viac zaujima cena ked som na niekolkych weboch videl nezavisle na sebe uvedenie cien kraiet v horizonte 250-270$ tak som si povedal super to je good cena ale ako tu citam komenty tak tu neiktore individiu klido prihadzuju dobrych 150$ k tymto cenam budto si tie cisla cucaju z prstu alebo maju nejake ine info o cenach ako ja fakt nvm
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 1950pro 2008-05-17 10:43:05
avatar
no tesim se na ne hodne..uz aby tu byly jinak s moji starickou 1950pro hraju uplne vsechno na max. detaily s AA a na rozliseni 1680*1050..samozrejme krom Crysis a myslim ze udelam upgrade na 4870 s GDDR5 a pofrci to o neco lip nez ted ;)
Gero88 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 12:44:53

Tak to zrejme nehrajes moc novych her,dcla by me zajimalo jak bys hral na max v tom tvem rozliseni GoW nebo Gothic 3 nebo Unreal 3...taky mam 1950 pro pretocenou na 625/1500 efektivne a na max s AA to opravdu neni.
Itchy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - FPS 2008-05-17 14:19:15
avatar
Tak niekomu stačí 20 FPS niekomu min 35-40... (ja sa radím do tej druhej kategorie )

PS: ked to tu Bangla tak pekne vychválil tak sa pridám aj ja. Strašne sa mi páči na DD (okrem iných vecí) grafické spracovanie a HLAVNE tmave pozadie !!! Pri čítani v prítmý to vôbec netahá oči !!!
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2008-05-17 17:31:35
avatar
tak Gothic 3 jsem nehral, protoze to neni muj herni zanr ale od ctvrtka hraju Assassins creed a hraju na plny rozliseni a v nastaveni mam nastaveno max u vetsiny a u neceho jako jsou stihy apod to mam stahly...jinak Cod4, Airborne, Boishock apod vse na max...UT3 jsem nehral protoze to nemam a 20FPS mi taky nestaci ;)
Gero88 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 16:06:48

Ja jsem s DD taky spokojenej sice este navstevuju SWH a PCtuning,ale tady se mi libi nejvic,navic pctuning je zabitej...Obr je nvidiar telem i dusi,tady jde sice taky trochu videt orientaci na AMD/ATI,ale neni to tak do nebe volajici a myslim+doufam,ze testy a recenze jsou delany bez zaslepeni ke znacce.Jen tak dal.
Maissi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-19 17:40:28

Tak zkus ještě extrahardware.cz, ale psssst. Já jsem ti to neřekl....
Menethor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dostupnost 2008-05-17 16:32:40
avatar
Mam takove obavy, ze pokud bude RV770 tak vykone a za tak male penize, tak se bude opakovat situace s 8800GT a to v mnohem vetsi mire, pac poptavka bude velika a vyroba ATi se nemuze s nVidii srovnat.
Takze clovek pak bude rad, kdyz ji dostane do mesice od koupeni.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 17:03:06
avatar
Ak bude tak dobra To sa este neviem ... Ja velmi dufam ze ano,moja 8800GT sa tu v PC neohriala ani pol roka a asi pojde na predaj a vymenim za 4870/4850CF,este uvidim ... Kazdopadne dufam ze konecne poriadne spravia drivre a nebude sa musiet cakat pol mesiaca na doladovanie ...
Menethor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 19:12:37
avatar
Necekej, ze budou od zacatku skvely, spis na opak. Je sice fakt, ze tohle nebude nova architektura jako tomu bylo u 2900XT, ale vzdy je v architekture neco noveho a ovladace se musi doladovat. Tohle se bude opakovat porad. Ani u nVidie (nemluvim o Intelu) to neni zadna lahoda. Ono udelat ovladac pro grafiku je velkej problem, kdyz kazdej rok se musi delat pro 10 typu grafik. Navic pribejvaji nove funkce, musi se optimalizovat pro kazdou hru zvlast, atd.

PS: Co sem vlastne chtel napsat. Nikdy se nestane ze grafika bude mit optimalni ovladace.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-17 22:36:13

suhlasim aj ja pocitam ze ovladace, ktore budu pre nove grafiky budu doladene najskor tak mesiac (skor viac) po vidani a az potom budu fachcit na 100%
opeth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-22 10:28:17

Len aby to nakoniec nedopadlo takto:
250$-270$ (USA)
250€-270€ (Europa)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavu
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavuThursday, 16 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 734x
Komentářů: 0
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaWednesday, 15 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1383x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Tuesday, 14 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1287x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNFriday, 10 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1691x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineWednesday, 08 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1156x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Monday, 06 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1890x
Komentářů: 2