Nvidia kupuje firmu AGEIA Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 05 únor 2008
nvidiaŽe se firma AGEIA již delší dobu poohlížela po kupci, není tajemstvím, a tím kupcem je Nvidia.

 

 

Že nevíte co, nebo kdo je AGEIA? Pak vězte, že je to firma, která jako první uvedla na trh fyzikální akcelerátor, tedy kartu, která se stará o výpočty fyziky ve hrách. Nicméně díky příšerné obchodní strategii, takřka nulové podpoře ze strany vývojářů her a celkem vzato i zanedbatelnému přínosu, nebyl o kartu za cenu výkonné grafické karty žádný zájem. AGEIA se tedy rozhodla prodat technologii. Zájemci by tu určitě byly. Spekulovalo se o firmě AMD, spekulovalo se o firmě Intel, ale nakonec je novým majitelem firma Nvidia. Nvidia tedy oficiálně přebírá firmu, která uvedla na trh technologicky zajímavý produkt, jehož potenciál se teprve časem ukáže, ale nedokázala mu zajistit odpovídající marketing. Jak víme, tak marketing u firmy Nvidia zvládají na výbornou, takže se brzy dočkáme GeForce®-accelerated PhysX karet, které budou mít i podporu ve hrách. Uvidíme, jak Nvidia zapracuje, ale bude to chtít nějaký čas, než se ukáže zda podobná karta má skutečně využití.

nvidia

    Nvidia se tak připravila na souboj s firmou Intel, který si nedávno pořídil společnost Havok, která stojí za fyzikálními modely v mnoha hrách. ATI-AMD prozatím žádnou takovou společností nedisponuje a na výpočty fyziky připravuje své vlastní grafické karty. Otázkou však zůstává, zda vůbec mají fyzikální karty nějakou slušnou budoucnost a zda se nám výrobci nevytasí se třemi fyzikálními systémy, pro které budeme potřebovat každý jiný hardware. Fyzika součástí DirectX je ještě hudba daleké budoucnosti. Již dnes ale hrajeme hry, kde je fyzika na velice dobré úrovni a naše grafické karty to zvládají dobře, na druhou stranu výkonu není nikdy dost a tak budou moci nejspíše vzniknout hry, vedle kterých bude současná hardwarová náročnost Crysis působit, jako flashová internetová hra :). Pak konečně snad bude vidět pořádně rozdíl mezi výkonem hardwaru za 5000, 10 000 nebo 20 000. Tak uvidíme, co nám následující léta přinesou. Nvidia si do svého stáda technologií zařadila další ovečku. Podrobné informace zveřejní až 13.2. na velké tiskové konferenci.    

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 02:16:33
avatar
Radsi bych videl ten cip integrovany primo na graficky karte, nez jako dalsi kartu... to by mohlo pomoc vykonu graficke karty.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 02:24:51
avatar
no nvidia se svymi vztahy s vyvojari by z toho mohla neco vytezit ale nevim jestli se to objevi jako samostatne karty..spise bych odhadoval ze se to objevi bud jak cip na GK (viz vyse) nebo primo jako soucast grafickeho jadra...

btw k ut3 ma vyjit specialni mappack ktery bude plne vyuzivat schopnosti physx..mozna uz vysel..du se mrknout po novejsim infu ale co sem cetl maji se tam delat hodne zajimavy veci (znicitelnej teren apod)
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 03:21:45
avatar
když je řeč o nvidii tak menší stratosovina...

http://www.cdr.cz/picture/40349/large#
parodie na G200
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 04:48:07
avatar
Hádam, že nVidia rovnou integruje PhysX do svejch karet. Bude pro ně snazší vyrábět grafický karty co umí i fyziku.
Anonymní  2008-02-05 06:31:48

Pro desktop ano. Pro výpočty je celá grafická karta zbytečností. Tam to bude spíše výpočetní karta. Narve se to do racku po 50 kusech, a pripoji k jednomu dvěma monitorum.
Anonymní  - No konečně. 2008-02-05 06:30:00

Ještě včera večer jsem si myslel, ža ATI má našlápnuto k vedení. Nutno přiznat, že má lepší koncepci ze které bude žít léta. Naproti tomu, nVidia ždímá "starší" technologii na maximum, ale možnosti dojdou.
PhysX je podle mě velmi dobrý projekt. Nyní si dovedu představit Integraci PhysX do Grafických karet, čímž by zcela určitě nadělali vrásky AMD/ATI. Ale nezapomínal bych taky na samostatné výpočetní karty. No. Jsem mile překvapen. Nvidia opět ukázala, že umí marketing a strategii vymyslet do nejmenšího detailu. Kdyby se tak o tom poučili v táboře červeno-zelených. u nich je to v posledních letech přímo strašné.
Weslo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ati PhysX 2008-02-05 07:53:28
avatar
No nevím - spíš zachraňuje co se dá.Vzhledem k tomu že Ati má výpočetní jednotky plně unifikované zatímco Nvidie jen polounifikované tak se spíš Nvidia chce vyhnout tomu že Ati ohlásí ovladače(protože to je ten jediný důvod proč to ještě není) které to zvládnou(myslím tím počítání fyziky).
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 09:51:52

Přesně tak, v ovladačích mají pořád dost co dohánět. Kdyby se jim povedlo napsat takový, který by využili všechny vlasnosti RV670 tak bude moc počítat fyziku stejně dobře, jako Physx.

to budy : Sice je to Stratosovina jako vyšitá, ale vidím to jako živým že to bude vypadat podobně :-D Ona miliarda trandíků při 65nm... nedivil bych se těm Fuadovým 250W ikdyž je jasný, že to jen typnul.
Anonymní  2008-02-05 10:55:52

Ano. na papíře to vypadá hezky. Jenže ATI to nikdy neuměla proměnit v úspěch. Měli by jste si uvědomit dvě věci.

1) Genální návrh chipu ještě neznamená fenomenální výkon. A Papírově lepší parametra taky ne. Vzpomeňte si na intel P4, které na papíře drtily konkurenci, a vrealitě dostaly od AMD pěknou nakládačku.

2) I když ATI vyrobí reálně lepší kartu, tak ji stejně neumí prodat. A takové situace tady byly. Viz ATI 9800, že? nVidia je schopná prodávat pořád, i ty největší sračky, a lidi to ořád kupují.

Mimo to. Posledních pár lete nedělám nic jiného, než poslouchám, jak to ATI nVidii natře, až jednou vydá ty lepší ovladače.
Weslo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 12:09:43
avatar
Souhlasím - nicméně ti co se o HW zajímají tak si koupí to lepší.Ti neinformovaní ať si koupí co chce.Přinejhorším AMD někdo koupí.
Weslo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 10:01:24
avatar
no furt lepší když budou cpát prachy do technologií než do marketingu - když si vzpomenu že jsem se rozhodoval mezi 7600GT a X1950 a jak to vypadá dneska .
Anonymní  2008-02-05 11:02:40

No. Já to měl o poznání jednodušší. V tomhle případě to byla jasná volba:

Odkaz

Aspoň jsem měl ulehčené rozhodování. Rozhodování já nerad
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 11:09:57

openGL... podpásovka
Anonymní  2008-02-05 11:24:25

Ne-e.

Linux.... podpásovka

Ale drivery AMD se od te doby vykonostne o dost zlepsily:

Odkaz

Bohužel to má háček. Zatím se mi nepovedly nainstalovat

Ale zvažuju, že tu novou HD3650 zkusím. Ale až vyjde pro AMD pořádnej chipset, možná i 780G a Phenom B3.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 12:07:02
avatar
3650??to je to samy jak 2600pro ale na 55nm..jsou mnohem lepsi volby a ne o moc drazsi..ten 3690 vypada o dost zajimaveji..320SP ale zas 128bit sbernice
Anonymní  2008-02-05 15:12:38

Mě zas grafiká karta, také vzhledem k ubohé úrovni dnešní her moc netankuje. Málokterý dnešní herní titul by mě nenudil
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 12:54:23
avatar
jo, na totom něco bude nedávno jsem hrál Heroes 3 mam Complete a mazec maximální Kdejaký Crysis, Bioshock se tomu nehrabe ani po kotníky
Anonymní  2008-02-05 15:10:34

No právě. Ty starý pecky, některe i z dob DOSu to byly hry. Na dnešní poměr sice ubohá grafika, nulové efekty a velmi omezené možnosti. V takové situaci ta hra prostě musela mít pointu. Musela mít vtip. Musela být inteligentní. Takovou Sid Meiers Civilization, tu jsem na nejvyšší dvě obtížnosti nikdy ani nedokázal dohrát, jak to bylo náročné na přemýšlení a rozvahu!

Dneska? Dostane se mi do ruky nějaká hra, Automaticky ji dám na hardcore obtížnost a za den dva ji dohraju. Ono chodit, střílet z ruky nějaký sliz a zabíjet mutanty nebo pálit z raketometu od pasu, to není ani zábavné, ani reálné, tp je prostě neskutečně mimo a nudné. Pár"moderních" her mě chytlo. Ale úplné minimum. Dneska je to o tom, kdo udělá větší 3,14čovinu s maximálními efekty.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 15:15:19
avatar
ja si zas na steamu kupil wolfensteina 3d
Anonymní  2008-02-05 15:37:24

Wolf3D to byl nářez panečku. Myslel jsem, že tohle už je abadonware, a že se to už neprodává, ale firmy tolerují šíření.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 15:43:25
avatar
ja si ho koupil pres steam za 19.95$ spolu jeste se Spear of Destiny (to samy jak wolf jen jine mise) a s return to castle wolfenstein, kteryho sem mel tenkrat jen prepalenyho ale smazba to je taky paradni tak sem to ted napravil

jinak samotnyho wolfa tam splasis za 4.95$..takze za necely kilo je to taky dobry
mArCus_777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 15:57:37

Zvykejte si pánové.Čím širší masy budou hry hrát,tím jednodušší(systém) a lehčí(obtížnost) budou.Bude ubývat originalit a prohloubí se zajeté a osvědčené principy.Hlavně at to setsakramentsky dobře vypadá a zvukově je to pořádný rachot. Hrami jsem provázen ,snad od začátku hraní na PC(záměrně nezminůju 8bit,Comodore,Atari.... to je kapitola sama pro sebe.Pamětníci nechť zadlačí nostalgickou slzu dojetí). Děkuji aspoň za tech pár her,které delají hráči pro hráče.Pokud se budou hry vyvíjet a portovat multiplatformně(X360/PS3/PC),budou vždy jednoduché.Sám jsem členem jednoho vývojového studia a vím jak se rodí ideální hra,kterou následně rozdrtí mocná ruka vydavatele.
Anonymní  2008-02-05 19:42:34

Tak tomu bych i věřil. Ale aspoň víš, proč si nikdy žádnou hru nekoupím.
Weslo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 12:11:31
avatar
naštěstí pro ATI moc masochistů kteřá by si vybírali GK podle výkonu v Linuxu není
Anonymní  2008-02-05 12:48:18

já bych řekl, že naneštěstí pro ATI mají v managementu AMD idioty, a tak si valná většina koupí nVidii, ať bude ATI o kolik chce zrovna lepší, stejně ji nVidia prodejem zválcuje
Rocman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 13:36:36
avatar
Kdyz se zajimate o tu novou HD3650, tak to by jste mohl vedet, jestli ta pujde propojit do Hybrid CF s integrovanou grafikou v RS780, nebo jestli to bude vysada pouze HD34xx.
Anonymní  2008-02-05 15:13:33

Nepujde. Podle dostupnych informaci Hybrid Crossfire bude v dohledne době podporovat pouze řada HD 34x0! Takže HD 3650 je v tomto ohledu k ničemu. Navíc mám takový pocit, že Hybrid Crossfire AMD zprovozní pouze v ovladačíéch pro Windows, takže pro mě by to asi bylo i tak nedostupné.

Takže Hybrid CF ano, ale pouze s HD34x0 a Windows

Odkaz
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 11:08:43

tjn, včera jsem si donesl od kámoše CoD:MW a nějak sem nepobral že na 1680x1050 s 2xAA to mam plynulý na x1950GT přetaktěnou na 620MHz
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 20:44:35

CoD_MW je totiž poměrně výborně optimalizovaný. Jde to "hrát" i na 690G ! sice na 800*600 a low, ale jde. Na dnešní dobu až pozoruhodný. Na 3850 mám vše na high, extra na 1680×1050
stefan39 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 13:35:30
avatar
jj mě se taky zdá že dnešní hry jsou nějak mrtvé....grafika 100% ale ostatní věci pokulhávají....jako celek NUDA což je docela škoda ...snad někdo z vývojářu uz konečně příjde na to jak udělat pěknou ale i účelnou hru dnešní hry mě nějak nedovedou rozpálit těšil jsem se na bioshock jak malej ale stejně my tam něco chybí...asi nějaká atmosféra a to mám 5.1 a velký displej.....možná se to povede DN:Forever
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 15:19:51
avatar
dnesne hry su vazne cim dalej tym slabsie ale nieco my hovori ze pride aj nejaka pecka, inak jedna z mojich naoblubenejsich hier je MAFIA CZ, a hoci je to stara hra asi pred mesiacom som si ju s chutou zahral z nova cakam na MAFIU 2 ale neviem ci to bude ono, urcite to bude fajn ale ci ma to oslovy tak ako jednotka to neviem,

inac mohly by urobit World of Warcraft s nejakou lepsou grafikou, ta je dost zastarala no aj tak je to super hra, podla mna by sa dal urobit nejaky patch ktory by sa dal kupit a ty co maju vykonnejsie PC by si ho urcite kupili na nahradilo by im to za modeli s lepsimy texturami a vyssim poctom poligonov ( a HDR alebo ine take srandy by neboli na skodu)
DJ Rix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PhysX 2008-02-05 17:31:08

Tak to jsem zvědav kolik nás to zase bude stát Respektive kolik bude stát Ati tahle technologie,pokud ji vůbec nVidia poskytne ostatním (což bych pochyboval) Takže nás čeká rozhodování mezi fyzikou od nVidie,u které bude podpora ve hrách a fyzikou od Ati,na ktero podpora ve hrách nebude?? Nechci to ani domyslet....
BTW ten slogan: Now avaible in green No fůj
GaGy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Moderni Hry 2008-02-05 18:49:36

Samozrejme ze souhlasim s vami ..Dnesni hry vypadaji na oko velmi slusne ,ale bouzel vyvojari zapominaji na nejdulezitejsi vec a to je HRATELNOST.

Takovej Quake2 ve sve dobe ,nebo Shadow Warior ,need for speed porsche,Diablo oreginalni ve sve dobe proste mazec... to byly aspon pecky , to vsechno sme hrali v hernach a byl to nejlepsi casy u Pc ktere jsem kdy stravil...Ja treba osobne hraju jen dve hry ..Warcraft a to v MOdu DOTA AllStars a CS 1.5 .. A to mam i docela dobrej komp.. Proste dnesni hry jsou preplacene graficky ,ale hratelnost je uplne v haj....
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 19:24:53
avatar
zase tak kriticky bych to taky nevidel...hraju hodne her a perly se porad najdou bioshock, gears of war, zaklinac, cod4 (multiplayer), portal a team fortress 2 a hlavne overlord..neznama ale velmi originalni a hratelna gameska dal sou paradni flatout2, ghost recon, splinter cell a rainbow six obecne..supreme commander..existuje spousta her ktere stoji si za to zahrat a jsou mnohem lepsi nez treba quake2 kterej zrovna nak extra dobrej ani ve svy dobe nebyl...
Anonymní  2008-02-05 19:41:24

Neuraž se, ale polovinu z těch her bych označil za neskutečnou kravinu včele s BIOSHOCKEM. A tu druhou nekritizuju, protože ji prostě neznam

AAle taky nevím kolik ti je. Každé věkove kategorii vyhovuje něco trošku jiného. A můžeme se vsadit, že až ti bude 30, na nějaký BIOSHOCK si ani nevzúpomeneš. Kdežto já si starou civilizaci zahraju s radostí vždycky!
DJ Rix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 19:53:32

Mě je víc a Bioshock mě nadchl. Překvapuje mě že někdo kdo hraje hry s grafikou typu: "čtvereček honí čtvereček" plive na takový grafický skvost jakým bezesporu Bioshock je.
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 20:47:52

To mě ted napadlo, nemá náhodnou někdo někde ještě hru tuším že se jmenovala Xonix. Čtvereček stavěl kuličkám do cesty čárky a tak si ohraničoval plochu pro sebe, kuličky se pořád víc zrychlovali. Nejhratelnější hra co jsem kdy hrál. To jsem měl ještě Teslu PP20 :-) to byl stroj (tedy ještě je, a dokonce funguje)
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 21:37:28
avatar
grafika bioshocku je to posledni co me u nej zajimalo..tam de proste o ten zazitek..atmosferu..pribeh..to uz neni obycejna hra..ale umelecky skvost na kterej sem cekal od vydani puvodniho deus ex
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-05 21:44:42
avatar
civilizaci ne..ale dooma po siti si s kamosema jeste ted dam...stejne jak sem si rad z chuti zahral wolfensteina 3d..a to se nezminuju o duke nukem 3d..to byla smazba s pc hrami sem vlastne od jejich vzniku..od dob 286..a pamatuju opravdu hodne her..a muzu s klidnym svedomim bioshocka postavit vedle jakekoli herni klasiky..stejne jak gears of war nebo zaklinace..a zapomel bych jeste treba na stalkera kterej taky stal za to

a kdyz neco neznas vyzkousej portala nebo team fortress a overlorda..hlavne toho overlorda..ovladas tam s temnym panem bandy skretu kteri splni vse co jim reknes..neda se to popsat..musi se to prozit..ale je to jedna z nejoriginalnejsich a nejhratelnejsich her posledni doby

a bioshocka s chuti dohral i muj otec kterymu ted tahne na 50
1742 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-06 01:16:56

Můžu velmi, ale velmi hloupý dotaz prosím? Overlord už vyšel?? Na PC? Jaké má HW nároky?? Omlouvám se za neznalost
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-06 03:10:53
avatar
jj asi 3-4 mesice zpatky...a rozjel sem ho v pohode i na druhym pc athlon xp 2600+, 1.25GB ram, GF 6800GT..je to paradni gameska..skvosty jeste porad vychazeji
mArCus_777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-06 09:46:06

Do budoucna bych to viděl,podobně jako ve filmovém průmyslu, na dvě scény. Komerční a nezávislá. Komerční známe snad všichni už teď "hry pro masy" musí být jednoduché,zábavné s patřičným vizuálním a zvukovým woauuu efektem.Primárně určené pro lidi,kteří se vrátí z práce a chtějí se při hře bavit a odpočívat(a nebýt za tupce,že neznají ten skvělý titul qxy.1-2-3) Nechtějí u odhalovat spletitý příběh a už vůbec nechtějí přemýšlet! Naproti tomu v nezávislé scéně si vývojáři vyvíjí hry jakoby pro sebe.Mají hry rádi a jsou součástí jejich života.Vkládají do ní to co sami od hry očekávají,ačkoliv ví že to nebude prodejní trhák,ani to ,zda li se vůbec dočká vydání.Většinou se tyto hry vyvíjejí dlouhou dobu a paralelně s komerčním titulem, tak jaksi "na černo" ,za tichého trpění vydavatele(nebo jiného mecenáše) To ovšem neznamená,že se do komerční sféry nedostane občas nějaká ta perla,často patřičně zjednodušená,ale děkujme za ní. Abych jen neteoretizoval,doporučuji se občas podívat po budgetech za "299,-" Zmíním jednu,která je opomíjena ač má vysoké hodnocení u recenzentů: Pathologic od Ice-Pick Lodge. Připravte se na pořádně hutný příběh a bolest vytížených mozkových závitů Ehm a aby se vůbec komentář vstahoval k tématu článku: Tato hra nepodporuje PhysX v bílé ani nově zelené podobě
Dicorion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-06 09:56:16
avatar
Zajímavé. člověk až žasne kolik toho stíhají ostatní zahrát
Jen bych rád připomenul, že v dnešní době se prostě hraje čím dál více interaktivně. vydavatelé multiplayerových her mají žně a to ani nemluvím o placených věcech. Já jsem třeba narazil na hru jménem ShotOnline a propadl jsem tomu téměř beznadějně. Nic mě nestála, zábava je nekonečná a člověk se naučí "hrát" golf
Duší jsem zatvrzelý turn-based stratég, ale občas se prostě najde něco co zaujme i mimo oblíbený "obor".

A právě u takových her jako simulace golfu by se ta karta na fyziku docela hodila. Otázkou zůstává, kdo by se do implemantace a jejího využití pouštěl.
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hry 2008-02-06 16:12:15
avatar
no tak citam tu zaujimave komentare a medzi herne pecky sa tu spominaju tituly ktore som v zivote nehral, ale ako bolo vyssie spomenute DUKEN NUKEN 3D je pecka
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-06 16:17:35
avatar
nikdy neni pozde neco napravit spoustu pecek sem dohral taky treba az 2-3 roky po jejich vydani duke nukem 3d ale byla fakt bomba..a rad si ji zahraju porad..paradni zbrane (zmensovani, zmrazovani no luxus) paradni nepratele a u tech holek sem taky nakej cas za mlada stravil
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to hej 2008-02-07 13:04:10
avatar
na tu dobu to bola podla mna az moc prepracovana hra hral som to na 166 MHZ procaku
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavu
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavuČtvrtek, 16 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 437x
Komentářů: 0
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1292x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1213x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1602x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1135x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1876x
Komentářů: 2