Preview: Sapphire HD 6850 TOXIC v redakci – nejlepší mainstreamová grafika pro nadšence? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 23 listopad 2010
altRadeon HD 6850 je to nejlepší co můžete dnes kolem 4000 pořídit, Sapphire ale chce být ještě lepší …

 

 

 

Na poli grafických karet dnes můžete kolem 4000 pořídit buď GTX 460 nebo HD 6850. Kupovat GTX 460 je však velká hloupost, ano, karta nemá špatný výkon a poměr cena je docela dobrý, ale vysoký výkon a skvělý poměr cena-výkon vám nabídne i HD 6850 a navrch mnohem lepší provozní vlastnosti a to zejména o 1/3 nižší spotřebu. Třešničkou na dortu jsou nejnovější specifikace standardů DP 1.2 a HDMI 1.4, což vám žádná GTX 460 nenabídne, nemluvě o podpoře více monitorů a to dokonce až 6 na jedné grafice. Jinými slovy Radeon HD 6850 je jasná volba, pokud chcete grafickou kartu kolem 4000 korun.

Nad modelem HD 6850 je HD 6870, který ale atakuje cenu 5700 korun, což už je docela dost. Je také ale o 25% výkonnější a v podstatě dnes nemá smysl pořizovat cokoliv výkonnějšího, neb tam se ještě na konci roku budou dít věci. Nicméně co takhle něco pro toho, kdo nechce jen tak obyčejný HD 6850, ale zároveň nechce dát za grafiku více než 5000?

Sapphire uvádí na trh novou HD 6850 TOXIC, kterou jsme jako první v ČR získali do recenze, ale dnes jen takové malé Preview. A první dojmy jsou velmi pozitivní. Karta je o něco větší než běžná HD 6850 od Sapphire, má masivnější chlazení a dokonce dvojici 6pin napájecích konektorů, což značí, že Sapphire počítá s taktováním.

Základní frekvence HD 6850 jsou 775MHz pro jádro a 4000MHz pro paměti. Samozřejmě Sapphire si nechce ohrožovat HD 6870 a tak nemůže jít s takty kdovíjak vysoko a tak tahle TOXIC verze tiká jen na 820MHz pro jádro a 4400MHz pro paměti, což není zase tak málo, ale na poměry TOXIC verze, je to asi nejméně, co jsem kdy viděl.

 Z prvních měření mohu říci, že TOXIC verze je zhruba jen o 8% výkonnější než referenční HD 6850, což tedy není moc a na HD 6870 samozřejmě zdaleka nemá. Jenže na rozdíl od běžných HD 6850, které nejsou na OC vybaveny a je to spíše o štěstí, tahle verze s OC počítá a je to znát. Bez jakýchkoliv potíží jsem na první pokus dostal tuhle grafiku na frekvenci 1025MHz na jádře a 4800MHz na pamětech!  Na těchto taktech už výkon dosahuje téměř hodnot HD 6870!

To hlavní je, že spotřeba této grafiky zůstává stále velmi solidní. Po OC se samozřejmě zvýší a to o nějakých 60W proti referenční, ale stále je to dalece pod tím co žere GTX 460 1GB, pokud byste od ní chtěli podobný výkon. Chladič poskytuje velmi solidní chladící výkon a teploty jsou kolem 75°C i po OC, ale je trochu hlučnější, i když žádná velká tragedie, navíc drží tu úroveň hluku i při těch 1000MHz na jádře.

Z prvních dojmů tak mohu říci, že je to asi nejlepší Radeon HD 6850 na trhu, pokud zamýšlíte taktovat. Je na to připravený a počítá se s tím. V základu má ale jen o 8% vyšší výkon než běžná HD 6850, což je asi nejslabší TOXIC verze, kterou jsem kdy viděl. Ale po OC si to vynahradí a atakuje výkon HD 6870, která běžně stojí o pár set korun více. Za 4900 korun, co tahle verze HD 6850 stojí, to ale tak nezajímavě nezní, doporučil bych ji ale spíše těm, kteří chtějí co nejlepší HD 6850 a chtějí taktovat.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 11:25:34

Citace:
Kupovat GTX 460 je však velká hloupost, ano, karta nemá špatný výkon a poměr cena je docela dobrý... HD 6850 .. mnohem lepší provozní vlastnosti .. 1/3 nižší spotřebu...nejnovější specifikace standardů DP 1.2 a HDMI 1.4...podpora více monitorů.. 6 na jedné grafice

100% pravda.
ALE! Málo kdo to využije. 6 monitorů? drtivá většina jeden. HDMI? Kdo promítá z PC na TV film? Nižší spotřeba? To je pádný argument, ale málo lidí se jim řídí. Kdo je zvyklý na nVidia a chce výkon, tak ji koupí. A Blbost, promiň určitě neudělá. Nejsme rozvojová země aby škudlil na elektrice.
Citace:
Kupovat GTX 460 je však velká hloupost..vysoký výkon a skvělý poměr cena-výkon vám nabídne i HD 6850..Radeon HD 6850 je jasná volba

Beru to jako úlitbu firmě Sapphire za zapůjčení karty. V žádné případě netvrdím, že je článek nepravdivý, jenom jsem použil jiný pohled.
DuDeK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - souhlasím 2010-11-23 12:06:49
avatar
Myslím si totéž... GTX 460 hloupost není... Proč tu pořád snižujete konkurenceschopnost nVidie, když si ji stejně půlka lidí nechá dát do PC? Prostě tomu většina lidí nerozumí a pokud tu budeme brát v úvahu mainstream, tak jako argument psát o použití 6-ti monitorů je jeden z největších blafů jaké jsem tu za poslední rok četl.

Nezlob se, ale už sem se musel i zaregistrovat abych mohl reagovat na těchto AMD stránkách...
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 13:33:15

no pamatuju si doby kdy zapojeni vice monitoru slo s kartami Matrox a podobne, ale vite co to stalo.. to byli rance. A ted si muzu za 4-5 tis koupit kartu se 6 konektorama!!!!!!!! si myslim ze to prave smeruje tyto karty i nekam jinam nez jenom do mainstreamu ale do specialnich "projektu". Samozrejme v kontextu mainstreamova karta na hrani her je to BLUF - tot jedine v cem se s tebou schodnu.

Preci jenom ma DD obcas trosku problem se spravnym podanim jeho nadsenych informaci o nejakem HW...:-) ale kdo to tu zna uz to ignoruje - vseho moc skodi

Taky by se sluselo podotknout ze toto je neci zajmovy WEB o hrach a tak ne zadny profi platek, i tak se mi tu libi - zatim

460 v porovnasni s 6850 opravdu nevychazi nikterak lepe - respektive v cem je vlastne lepsi podle tebe?
DuDeK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 13:53:49
avatar
Přečti si to ještě jednou prosím tě...

Nepsal sem o tom, že je lepší, ale je to pouze přijatelná mainstream alternativa

...a mám strach že běžný uživatel který se při nákupu šklebí na cenu gr. karty okolo 4-5tis si bude kupovat 3 monitory
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 15:11:20

ja myslim ze jsi za 1. neodpovedel na otazku a za 2.muj text je celkem jasny... tak radeji este jednou proc bych si mnel koupit 460 oproti 6850 kdyz mam na vyber mezi temito dvema kartami? Ja se s tebou nepru jenom todle mi neni jasny. A v mem textu pisi doplneni k cemu se da este pouzit ta 6850 kdyz ne k hrani her (s 6850 si na trech monitorech stejne moc nezahrajes) tvuj argument BLUF je aplikovatelny pouze na to hrani her. Stejne jako tvuj a ciste jenom tvuj nazor ze je to: prijatelna mainstreamova alternativa (nic nerikajici bluf - zadne relevantni informace)

A kdyby jsi mne znal a nebo spise tak nenadskakoval tak by jsi vedel ze stejne tak nekterym zde dost casto pripominam ze v "profi" segmentu CAD, GIS, 3D a pod. nema nvidia zatim temer zadnou konkurenci.

A jestli chces slovickarit a hadat se misto diskutovani a zodpovezeni normalniho nepichlaveho dotazu tak s nekym jinym ja chci diskutovat a neco se dozvedet a ne aby mne nekdo vychovaval, od toho mam sve deti.

Snad uz si rozumime?
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 16:01:55

Ja by som to v skratke zhrnul takto: rozdiel v spotrebe je vzhľadom na cenu elektriny zanedbatelný (nejde vôbec o 1/3 ako tvrdi DD - viď príspevok od venca68 ), HDMI 1.4 majú obe GPU, rozdiel vo výkone je zanedbatelný. Takže jediný hmatatelný rozdiel je DP a možnosť pripojenia na viac ako 2 monitory. To je dosť málo na tvrdenie

Citace:
Kupovat GTX 460 je však velká hloupost


Záleží už iba na prioritách. Potrebujem DP a/alebo mám viac použitelných monitorov, ktoré chcem využiť? Tým pádom kupujem HD6850. Nepotrebujem ani jedno z toho? Tak neurobím chybu kúpou ani jednej z týchto kariet.
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 17:31:51

s tvym textem souhlasim.... ja v tom textu nikde nepsal ze je to hloupost a jako reakci na tento vyrok jsem napsal: " Preci jenom ma DD obcas trosku problem se spravnym podanim jeho nadsenych informaci o nejakem HW...:-) ale kdo to tu zna uz to ignoruje - vseho moc skodi" ... jestlii jde opravdu nekomu jenom o tuto frazi tak bych to taky takhle nerekl, ale pro DD je to jeho "vira" a ja mu ji neberu a rozhodne mu to nebudu takhle vytikat, je to jeho osbni web a zapaleni a vsichni vime co preferuje.

ted mne napadlo co takhle kvalita kodovani a dekodovani videa? Muj subjektivni nazor je ze ati to ma lepsi, ale necham se rad poucit (pro nektere pisi ze SUBJEKTIVNI)
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 17:55:46

Nešlo iba o jednu frázu ale o niektoré výmysly ako napríklad spomínaná spotreba. Ja samozrejme DDmu nič nevyčítam. Iba poukazujem na tieto "nezrovnalosti".

Porovnávať kvalitu dekódovania či kódovania videa nemôžem, keďže som nikdy AMD kartu nevlastnil a nemám teda s čím porovnávať. Ale niekto, kto s týmk skúsenosti má, by sa mohol ozvať a napísať ako to vidí.
DuDeK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 11:00:45
avatar
Ano máš pravdu, jedna z věcí, kterou mám na mysli je "profi" segment kde jak říkáš nVidia "nemá" konkurenci. Paradoxně ale je nevýhoda v tom že můžeš mít pouze 2 monitory.

Já pracuji s audiem, takže u mě je AMD jasná volba (nepotřebuji žádné výpočty pouze podporu více monitorů) a právě co se týče hraní je nesmysl zde u tohoto modelu vyzdvihovat podporu více monitorů, protože na to výkonově prostě nemá...na tom se evidentně shodnem.

Jinak se s tebou nepouštím do žádných hádek a štiplavých připomínek atd..to sis tak možná vyložil ty.
Mimochodem tvé reakce na tomto serveru sleduji již nějakou dobu a vždy s nimi souhlasím. Neznáš mě jen díky tomu že sem se zaregistroval až teď takže o nějakém nadskakování ani neuvažuju

Co se týče té alternativy spíš sem měl namysli alternativu pro obchodníky. Mají nVidií plné sklady tak co si myslíš že dají do PC "neználkovi"?

Tak snad už si rozumíme ne?
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 11:45:33

ted uz asi ano...:-)
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:39:17

Vystihl jsi to přesně, každý si může vybrat dle potřeby. Potřebuješ více monitorů, sáhneš po ATI, potřebuješ profi, sáhneš po nVidii, hraješ hry? Ať vezmeš kteroukoli, vezmeš kvalitu.
S těma "neználkama" opakuji tady totéž opakovaně.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:46:56

škoda jen, že tyhle řeči nikam nevedou a musíš zůstat jen u toho opakování.
Člověk si aspon vylije srdce, občas trochu porejpne a život jde dál....
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 13:10:08

Jak v tom Jáchyme hoď ho do stroje: "Neber úplatky, neber úplatky, neber úplatky. A je to marný........" Výstižné.
Nethmed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 12:09:12

Přesně tak. Neustále se tu opakuje jak je podpora tří monitorů úžasná věc. Je to ovšem jen okrajová záležitost, taková třešnička na dortu, přínos tak pro pár nadšenců v řádu procent. Kdo to využívá kromě DDho, který už nic jiného nezná? Nehlašte se všichni. Neříkám že je to špatná věc, ale neustále se s tím ohánět je trapné. A to nemluvím o tom že jsou tam ty rámečky monitorů, hrůza. Navíc v této cenové kategorii to ani nemá smysl, kdo si kupuje kartu za 4tisíce se slabým výkonem a pak si jde pořídit tři monitory??? Nebo že by je už doma měl
Spotřeba že je nižší, no hezký a co jako? Kvůli pár korunám za rok určitě nebudu brát v potaz toto jako argument při výběru karty. HDMi 1.4 to beru, to je zajímavé a určitě pro pár lidí i vítaná inovace. AMD nemá špatné grafiky to rozhodně ne, co je trochu sráží jsou ale ovladače které zdaleka nepředstavují takový bezproblémový chod všech nových her jako u konkurence. Často trvá nějakou dobu než to poladí nebo vydají hotfix. Stačí si projít pár fór na toto téma...
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 17:09:21
avatar
s těma ovladačema je to pravda, většinou něco zazáplatujou a vzápětí kiksne něco jiného, tak je třeba opatrně vybírat verzi. Nicméně ty poslední mi přijdou dost vyladěné a na chyby jsem zatím nenarazil (mam HD 4830 a myslim že instalovat další už nemá smysl neboť už budou optimalizované spíš na 4D architekturu a na HD4000 už by to nemuselo dělat dobrotu).
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 12:25:21

Citace:
Třešničkou na dortu jsou nejnovější specifikace standardů DP 1.2 a HDMI 1.4, což vám žádná GTX 460 nenabídne


Doplnil by som ešte, že GTX460 má HDMI 1.4a. DP síce nemá ale HDMI podla najnovšej špecifikácie ano. Takto napísané to skôr vyzerá ako keby nemala ani to. Inak súhlasím s Bambulom. Kúpa GTX460 nie je žiadna hlúposť.
Matus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 16:16:13

HDMI 1.4a mala uz GeForce 240 GT

A so ZOTAC GF GTX 460 3DP si mozes obraz vychutnat aj na 4 monitoroch (ano, je to len jedna karta v ponuke, ale je)
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 16:21:07

Citace:
A so ZOTAC GF GTX 460 3DP si mozes obraz vychutnat aj na 4 monitoroch


JJ. Dík za pripomenutie. Nejak som na túto kartu zabudol.
venca68 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 100% pravda??? 2010-11-23 13:23:44

Nevím co si mám myslet o výroku 100% pravda u uvedeného odstavce?
Reaguji na "1/3 nižší spotřebu". V testu Radeonů z 22.10.2010 na tomto webu je uvedena u HD6850 spotřeba 191/299/141 a u GTX460-1GB 190/332/145. Nevím tedy, kde vzal "DD" tu třetinu ani proč s ním tak slepě souhlasíte?
DuDeK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jj ta spotřeba je hloupost 2010-11-23 13:36:33
avatar
Souhlasím s tím že GTX460 není hloupost, ale pouze dobrá alternativa... Co se týče té spotřeby, nemá cenu reagovat. "DD" stejně zase napíše: "Oooo sorry máte pravdu...nevšiml sem si " já bych mu doporučil si ty články po sobě aspoň 2x přečetl na žádném jiném serveru není tolik chyb, ať už věcných nebo gramatických...chtělo by to občasnou korekturu
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 15:17:16

koukam ze podle tebe neumi cist nikdo kdo ma jine myslenkove pochody a jine priority pri nakupu HW nez ty, hm zajimave... Asi radeji zustanu pro tebe tim analfabetem.
DuDeK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 11:02:56
avatar
posliš nebereš ty to nějak osobně???
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:01:16

ne uz ne, ale taky se ozvu...:-)

jinak mi prijde "uchylne" se zabyvat pravopisem a osobnim vyjadrovani toho ci onoho, jde mi o sdeleni a informace v nem obsazene. Na tom zadne i/y nic nezmeni. A osobni vyjadreni si dokaze clovek odmyslet. Nicmene je to snad na vsech ceskejch diskusich - takova povaha ceska... a nekdy mne to nasere, ale osobne ne.:-)
DuDeK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 13:09:15
avatar
jj v diskusích mě to taky nasere, ale já měl namysli hlavně články. Osobně nejsem žádný super češtinář, ale jde mi o chyby (byly napsané jako první) věcné, což DD většinou v článcích má a člověk v tom má pak bordel

Ale od toho jsme tu my, aby jsme ho na to upozornili
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 13:37:24
avatar
Já s DDem zcela souhlasím, neboť jako jeho pravidelný čtenář používám tzv. dvojité myšlení, což je schopnost udržet pohromadě dvě zcela protikladné informace a zároveň oběma pevně věřit. Pokud tedy DD nyní píše, že HD6850 má o 1/3 nižší spotřebu než GTX460, pak je to čistá pravda!
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 13:38:12

Nechtěl jsem aby to vypadalo konfrontačně, jenom jsem chtěl ukázat jeho argumenty z jiného úhlu. Kdybych vyvracel jeho argument se spotřebou, tak by se tu zúžilo jenom na spotřebu. Chtěl jsem relativizovat jeho pohled jako celek.
Jinak s tebou souhlasím.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 14:09:56

přiznám se, že sem nad HD 6850 uvažoval.
Z HD 4850 je tam celkem rozumnej výkonový skok a cena je akceptovatelná. Navíc nízká spotřeba.
Uvažoval jsem i nad GTX460.
Chybu bych ani v jednom případě neudělal. Ale už dlouho se rozhoduji podle sebe.
Ale na 100% vím, že DD rozhodně nedoporučuje horší kartu.

Respektuju jeho názor, vím, že kdybych se rozhodl podle něho, tak stěžovat si rozhodně nebudu ... a tak to asi má být.
Od toho je tu čtenář, který si vybere podle svého uvážení a že je tu plno různorodých pohledů je jedině dobře, tak by měla diskuze fungovat.
Hlavně že je to bez hádek a napadání...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 14:32:19

Nikto netvrdí, že sa nemá dávať HD6850 prednosť pred GTX460. Ide o to, že niektoré argumenty si DD vymyslel - či uz spotrebu alebo navádzanie na to, že HDMI 1.4 nema podporu u GTX460. A pri iných zasa zveličuje ich potrebu ako je možnosť použitia 6-tich monitorov čo je u mainstreamovej karty vykonovo nad jej sily. Ak sa nebavime iba o práci. Okrem toho by som chcel vedieť kolko ludi čo šetrí na grafike a kupuje mainstream má viac ako 2 monitory.

Teda tým pádom sa umelo zvyšuje rozdiel medzi HD6850 a GTX460, ktorá je k AMD karte naozaj dobra alternatíva. A nie hlúposť.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 14:57:59

asi víš, že s tvýma názorama souhlasím a ted to není jinak.
Diskuze na podobné téma tu bylo nespočetněkrát.
Zatím bez výsledku, co dodat ...

Chybí mi tu vyjádření DDho a jestli bere v úvahu svou "jednostrannou" interpretaci
Pokud mohu něco k DDmu, tak jediné co tu chybí k dokonalosti tohoto webu je naslouchání ke čtenářům co nezatracují ani jednu stranu, ale snaží se o širší záběr a berou v potaz více variant aniž by se dotykali nebo omezovali druhou stranu mince.
Je těžké se k tomu vyjadřovat bez DD názoru.
Takhle se nikdy nikam nedostaneme. Mám pocit, že stejně tahle diskuze skončí v zapomění, tak jako tomu bylo doposavad...
fero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 15:30:04

sice se mezi vyspělé země řadíme, ale mám jednu z nejdražší elektřinu v eu. čez elektřinu umí vyrobit levně, ale pak příde eon, a protože je to hrozne "chudá" firma která má monopol a uvědomuje si to může si dát cenu témeř jak velkou chce, a lidi ji stejně budou využívat, protože ji potřebují. Pak tu máme ještě hloupé lidi ve vládě, kteří při vymýšlení nových a blbých zákonů neumí použít mozek... viz fotovlotarické elektrárny.
Spock [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 20:22:06
avatar
[ot]Máte pravdu, ale pozor - lidé ve vládě si to velmi dobře spočítali a zůstalo jim za nehty tučné všimné (jen to v podstatě další tunel).[/ot]
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 20:56:27
avatar
Příde mi poměrně veselý dávat do vůbec výhod zapojení šesti monitorů, když každý si umí spočítat jaká investice by to byla, aby člověk měl 6 monitorů. V jednom testu to bylo snad uvedený jako plu sproti PhysX, trochu nedomyšleno už bylo to, že zatimco physX už žádnou další investici nevyžaduje, tak eyefinity 3/6 je investice několikanásobně přesahující cenu karty. Takže o "přidané hodnotě" opravdu nemůže být sebemenší řeči, to by bylo kdyby tam byl slevovej kupon "kup 4 a 2 máš grátis"...
JokerMira [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - N460 2010-11-23 11:20:55
avatar
No ja nevim, jestli je Ati jasna volba, ale mam MSIN460cyklone768M a jsem na taktech 930/4400 a to neni vubec zle za nejakych 3,600 kc + PhysX..
DuDeK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PhysX 2010-11-23 12:16:45
avatar
PhysX neber jako výhodu, páč v 95% ti ho počítá stejně procesor
Matus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 16:18:07

A rovnako neber vyhodu ani Eyefinity, lebo to vyuzije asi tak 0,1% ludi
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 17:18:51
avatar
a právě proto je nesmysl brát GTX460 , co má proti HD6850 navíc než phyx? má akorát stejnou cenu a vyší spotřebu a když si mám vybrat mezi grafikou s menší a větší spotřebou, tak se zamyslím nad tím že bych se mohl chovat trochu šetrně k životnímu prostředí a vemu tu s menší spotřebou
Kurtz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 11:26:32

No 6850 jde slusne taktovat i v obycejne verzi. Muj MSI moodel jede stabilne 975/4400 bez zmeny napeti. S napetim jsem si zatim nemel cas hrat.

Spis je zajimave, ze vykon vzrostl o vic jak 10% pri pretaktovani pameti. Zatimco pri pretaktovani GPU neroste vykon temer vubec.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 17:19:32
avatar
To je dobrá značka, stejně jako Asus a Sapphire je takový základ, většinou z nich moc vymáčknout nejde. Já měl od Asusu 5770 a ta šla bez zvedání napětí na 965 na jádro a na paměť 5200 a dál jsem nešel protože napětí zvedam jen nerad, nicméně současnou nouzovou Sapphire 4830 jsem trochu polechtat musel a ze základních 575Mhz jede na 688, ale paměti jsou bohužel netaktovatelné, ale aspoň něco - má minulá stará 1950Pro 512 byla prakticky netaktovatelná (taky Sapphire). Zatím všechny Radeonky od téhle firmy nešly taktovat tak že by to stálo za řeč, jen tahle 4830 je alespoň na jádře světlá vyjímka, možná proto že je v nereferenční verzi....
Kurtz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 11:28:01

No 6850 jde slusne taktovat i v obycejne verzi. Muj MSI moodel jede stabilne 975/4600 bez zmeny napeti. S napetim jsem si zatim nemel cas hrat.

Spis je zajimave, ze vykon vzrostl o vic jak 10% pri pretaktovani pameti. Zatimco pri pretaktovani GPU neroste vykon temer vubec
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 11:31:33
avatar
Můj oblíbený Sapphire,mám jeho staršího bratříčka 5850 a funguje vlastně je to má 5 gráfa od tohoto výrobce grafik a žádná reklamce.Rozhodně doporučuji já si počkám na jeho výkonnějšího bratříčka v podání 6970 a nebo 6950.Zalež na korunkách.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 11:45:24

Je to malá kráska, ale také si radši počkám na vyšší řadu..
m_soldier [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 12:05:23

já šel do Gigabyte HD6850 kvůli neslyšitelnému kvalitnímu chlazení a 3-leté záruce, no a taky ceně (4085Kč z TSBohemia).. OC jsem zkoušel letmo, na základním napětí v pohodě dala 950/4600MHz, teploty nešly přes 70 stupňů a karta byla pořád velice tichá, naopak jsem ale pak snížil napětí z 1,15 na 1,00V při defaultních taktech a karta je 100% stabilní a celá sestava i s undervolted Q6600, 4GB RAM a 3 diskama bere v LOADu kolem 190W a 80W v idle což je nádhera
**AL** [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 18:14:03
avatar
Já jsem teď kupoval z bohemky PowerColor HD 6850 za 3800,-(cena je po známosti).
Byla k ní přibalena hra(reg,číslo) ke Call of duty: Modern warfare 2.Tahla hra a novější ještě horší klony mi nestojí abych si sní špinil hadr.Obratem prodaná za 600Kč.
Stará Hd 4850 prodaná za 1300,-
Upgrade mě teda vyšel na 1900,-
Maximální spokojenost.
m_soldier [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 00:39:57

pěkně no ja prodal moji HD4850 s Accelerem S1 a rokem záruky za 2200, takže mi to vyšlo nastejno jinak powercolor je o dost levnější než gigabyte a má jen 2 roky záruku, proto sem bral gigabyte, hlavně sem vystihl idealni dobu, teď už ji mají o 300 dražší..
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 00:46:30
avatar
Taky mám 4850 s Accelerem, ale je mi líto se takového super chladiče zbavit. Pasuje ještě vůbec na nějaké současné karty?
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:15:59
avatar
S1, S2? Myslím, že na všechny pořád, ale nezkoušel jsem to Myslím, že mají stále stejnou rozteč...
Nethmed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 12:17:43

DD, kdy bude ta slíbená recenze GTX 580? Stále nás tu krmíš informacemi ze stáje AMD, chci recenzi nové grafiky od Nvidia která je na trhu 14dní. Když vyšlo AMD 6850/6870 byla tu recenze hned.
Raskin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 13:00:04

Nebude. DDmu ji nikdo nechce půjčit.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 22:31:11
avatar
Až to doděláme, tak to bude ...
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 12:19:49

Chtěl jsem se zeptat "DD" kdy bude vyhlášení soutěže o grafiky, nebo že by už bylo a já to přehlédl..
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 13:30:47
avatar
Grafiky došly... teď možná Sapphire nechá panu DD jednu za recenzi
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 17:33:45

I to bych bral..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 22:33:47
avatar
Od Sapphire máme HD 5870 VaporX už dávno ...
Casper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 12:48:24
avatar
Na poli grafických karet dnes můžete kolem 4000 pořídit buď GTX 460 nebo HD 6850. Kupovat GTX 460 je však velká hloupost..... od téhle věty jsem ztratil chuť tento článek číst
Nethmed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 12:58:07

AMDD zase napsal skvělý článek
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 13:03:04
avatar
Kde se DD zase fláká, aby to rychle promazal a Vás hned zabanoval?! To tu není jiný admin?
Yakuza_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 14:24:24
avatar
Obávám se, že tímto tempem banování tady do pár týdnů již nebude nikdo, kdo by psal komentáře
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 14:53:54
avatar
a to proč? je to pravda! Za stejnou cenu má AMD výkonější grafiku s lepšími provozními vlastnostmi
Sajmoska [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 19:07:24
avatar
méééé...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:22:26
avatar
To se ale nenosí. AMD bohužel Nvidii teď tak drtí, že už je to hloupé o tom psát a dost lidí by tu chtělo, aby se o tom nepsalo vůbec. Pak napíšeš pravdu a máš za to 4x mínus...ale je to o zvyku GTX 460 byla zajímavá karta...od svého vydání do vydání HD 6850. Teď je to vhodná alternativa, pokud chceš ber co ber Nvidii, leč bohužel o něco horší za stejnou cenu, což se také nelíbí opět nic nenaděláš...a vlastně ani když by sis jí teď koupil a napsal to tu, tak je to fuk, neb to dostaneš ještě víc zpátky
m_soldier [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 12:53:05

ja v koupi GTX460 nevydím velkou hloupost ale vhodnou alternativu.. u ATI mam osobne problem ze s nema nechodi akcelerace videa ve strihovych programech na video, s nvidiou bez problemu.. takze by se to dalo vzit i stejny vykon, cena, ALE nvidia umi CUDA a akceleraci videa a efektu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 22:29:23
avatar
Zkus Cyberling PowerDirector 8/9, chodí to tam perfektně .....
m_soldier [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 00:58:13

stříhám už několik let v Sony Vegas Pro a powerdirector by byl návrat do pravěku.. takže tudy cesta nevede.. aktuální verze 10 podporuje akceleraci přes NVIDIA CUDA ale AMD karty nikoliv.. bohužel novou 6850 jsem pořídil ještě před přechodem na novou verzi vegas, a teď mě to docela štve, mohl sem mít stejně drahou a výkonnou kartu i s akcelerací ve Vegas, kterou využiju víc, než 3 monitory (stačí mi 2)..
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:25:31
avatar
Jsem amatér, ale už to také zvládám stříhat ve Vegas. Základ mám v 1080p, sestříhám a pak to rovnou konvertuju do 720p, ale netrvá to moc dlouho. S grafikou od nVidia to jde rychleji? Nebo takhle: pomohlo by to mě, když fakt tam toho moc nedělám viz popis?
m_soldier [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 18:17:23

finální render jede čistě přes procesor. Grafika je tu na něco jiného - a to akceleraci náhledu. V praxi často musím sledovat preview na 1/4 rozlišení a nízkou kvalitu, protože procesor (4x3,6GHz Q6600) to plynule neutáhne, nebo musím dokonce pre-renderovat časti, což ale musím dělat po každé sebemenší změně, např. při náročných scénách s několika obrazy v obraze, přechody apod. S NVIDIA kartou, i slabou např. GTS250 to jede v plném rozlišení a kvalitě plynule. Pokud něco obdobného děláš, nebo se ti seká náhled, tak bys to využil
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 18:55:15
avatar
Upřímně? Nějak tam ten náhled nechápu, resp. nepoužívám, resp. nenaučil používat :X no prostě dělám krátká videa, tak čekám, co to udělá po přerenderování...ale na to dojde. díky za info ;)
m_soldier [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 19:00:09

asi nevíš co jsem myslel.. prostě náhledové okno - tam kde vidíš, co stříháš. Když máš slabý CPU tak se seká, s grafikou NVIDIA se neseká. Pre-Render je funkce, kdy si na časové ose vyznačíš místo a to si necháš vypočítat do finální podoby, aby se ti při náhledu nesekalo
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - CENA-DOSTUPNOST-VYKON 2010-11-23 12:56:36

Tesne po vydani se mi povedlo sehnat HD6870 za 4630,- takze menit nehodlam ani za HD6950 jelikoz 3000,- navic uz je dost, jedine ze by vykon stal za to, ale pochybuji takovy narust ktery by me zaujal a navic dostupnost bude jiste miziva.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 17:42:52
avatar
myslim ze to pises v kazdym clanku o radeonech 68xx,,a ja ti to preju,,ale uz je to otravny...peace!
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 21:29:44

Muzu to psat kam chci a kdy chci.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 22:23:38
avatar
tohle je svobodna zeme tak si to pis kam chces,,to byla jen rada aby ses uz neopakoval!!
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 19:11:16
avatar
Dokiaľ ho DD-ho ban netrafí až na veky vekov amen
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 01:20:51
avatar
Seženš mi jí taky za 4700?
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cena 2010-11-24 11:43:18

Psal jsem ze predobjednavka byla 7 dni pred vydanim, pote je stahly ale asi po 10 dnech od vydani ji dodali, coz me samotneho prekvapilo. Cekal jsem storno. Proste solidni obchod. Ale uz tam nejaou ani za 6t.
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 13:04:51
avatar
Ten chladic se mi zda celkove slaby, jakoby referencni z 6870. Na to, ze to je TOXIC ani vapor chamber nema. Cetl jsem ze je i hlucny. Podle chladice si privlastek toxic nezaslouzi.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 15:52:43

Ten TOXIC 6850 za 4900 Kč ktory po brutalnom pretaktovani a zvyseni spotreby o 60W zvyšeni hlučnosti, dosahne skoro vykon 6870 za 4600
bumr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 20:42:21
avatar
WTF ? 6870 za 4600? Kde , hned ji beru . Nemůžu si pomoct ale nejlevnější 6870 se pohybují okolo 5600Kč. A 6850Toxic nestojí 4900 , ale pohybuje se okolo 4600 . Tzn po taktu se přiblížíš k 6870 a ušetříš litr ;)
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 21:31:53

Psal jsem ze hned po vydani ne. Za tu cenu uz ji nesezenes urcite ne minimalne rok. Bude to same jako s 5850 take po vydan istala 5000,- a pak o tisic vic. navic dolar zacne posiluje takze karta nebo spise vsechen HW jde a pujde nahoru.
bumr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 16:07:46
avatar
Eh ? Přijde ti že jsem reagoval snad na tvůj příspěvek ? Reaguju na to co napsal snajprik ...
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-11-25 22:21:44

Tak se podivej vys a zjistis ze jsem ji koupil za 4600,-
bumr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-26 11:53:28
avatar
Tak ještě jednou , nereagoval jsem na tvůj příspěvek , ale na to co napsal snajprik . Koupil jsi ji za 4600,- fajn , gratuluju , ale s tím co jsem psal to nijak nesouvisí ...
m_soldier [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 01:02:51

v alfě mají Toxic 6850 za 4600, naopak nejlevnější 6870 za 5600.. to že byla před měsíce (až) o litr levnější je mi k ničemu, když bych se rozhodoval teď je lepší volbou toxic
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dostupnost - cena 2010-11-24 12:58:47

To je jeden z mala obchodu kde ji maji. Cena je ale dost vysoka. Tahle karta je skvela za cenu do 5t. Pak uz to takove terno neni. Ostatni obchody je nemaji skladem a mit asi hned tak nebudou. ALZA ji ma uz i za 6200,-
bumr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 16:09:30
avatar
At se divam jak se divam tak toxic na alze stoji 5147Kč.
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - .... 2010-11-25 22:23:29

ALZA je desny obchod tak proc nakupovat v tom nejdrazsim ? meli jste koupit v bohemce kdyz tam byla HD6870 za 5000,- skladem
bumr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-26 11:55:13
avatar
Sam jsi psal za kolik ji má alza a uvedl jsi nesprávnou cenu , jen jsem to upřesňoval
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - .... 2010-11-26 13:59:22

Psal jsem cenu vyssiho modelu a sice HD6870,- jelikoz dat 5200,- za HD6850 namisto toho aby clovek pridal par set a mel HD6870 mi prijde jako nemsmysl.
bumr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-26 22:10:52
avatar
Už mě to přestává bavit . Pořád si tady omýláš jak jsi ji koupil levně a jak je 6850 nevýhodná a já nevím co ještě . Ty prostě vemeš největší cenu 6850 jakou na netu najdeš a porovnáváš to s nejnižší cenou 6870 kterou najdeš , což je naprostá kravina . Když si v jednom obchodě vyhledáš 6850 a 6870 tak v naprosté většině je ten cenový rozdíl okolo 1000,-Kč . Tím pádem ušetříš , nataktuješ (tu 6850ku) a máš za ušetřených 1000,-Kč výkon podobný 6870tce . Doufám že už nás tu nebudeš krmit tím jak je 6850ka nevýhodná a jak jsi svou 6870 koupil za 4300 . Domluvil jsem
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - .... 2010-11-26 22:36:55

Ty jsi me jeste bavit nezacal, jen tak mimochodem. Kde jsem v predchozi zprave napsal za kolik jsem ji koupil ? Zrejme nemumis cist nebo mas problem pochopit text. Takze pro mene chapave radeji koupit HD6870 nez HD6850 TOXIC. Nikdo nebere cejvyssi nebo nejnizsi cenu, ale tu kde je maji skladem. Mi rekne kde ze je 11180-03-40R skladem ? Proste jsi nepochopil podstatu, proste koupit HD6870 kdyz byla a ne ted spekulovat o verzi Toxic a taktovat, kdyz v dobe vydani byla vyssi verze podstatne levnejsi, proste z toh ovseho plyne: KDO ZAVÁHÁ NEŽERE !!!
bumr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-27 14:49:11
avatar
Přečti si po sobě co všechno jsi tu napsal , podívej se na ceny v obchodech , dej si to všechno do kupy a můžem si tu o něčem podídat .

PS: když už rozebíráme ty ceny , tak nejlevnější kousky:

6850 toxic - na pixmanii v současné době skladem za 4433,-Kč
6870 - na alfe (nizsi cenu pricemz by byla karta na sklade jsem nenasel) za 5637,-Kč

Tady jde jen o to jak tu neustale pises ze toxic je nevyhodna a za ty prachy muzes mit 6870 , coz neni vubec pravda . Asi jsem min chapavy, ale rozhodne bych ted koupil 6850 toxic nez 6870 (uz po nekolikate rikam ze je to usetrenych 1000kc). To co bylo v dobe vydani nikoho nezajima tady jde o to za jake prachy se kupuje ted .

Proste nemuzu pochopit co ti prijde tak vyhodneho kupovat 6870 za 5500,- (prumerne ceny v obchodech) kdyz muzu koupit 6850 toxic za 4500,- a popohnat ji o neco vys (opet prumerne ceny)
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 14:24:32
avatar
Líbí se mě pohled té kačenky určitě by chtěla taktovat DD nech jí to zkusit třeba překvapí

PS: Už dorazily ty grafiky k soutěži od Asusu?
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 14:53:55

Na kačenku je vždy krásný pohled
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 15:02:33

myslim, že takovéhle rýpání není na místě, pokud už teda konečně chcem něco vyřešit společnými silami...
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 15:56:56
avatar
jaké rýpání? Jen chci napsat že se mi ta kačenka prostě líbí
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 17:47:04

Jo, mě se ta kačka taky líbí..
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 18:46:32
avatar
Odkaz
je ale celkem drahá
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 20:10:31

Nevadí už jsem o ni poslal mail santovi, tak snad jestli ještě nějaká zbyla za měsíc dorazí..
miso1992 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 14:53:57

neviete nahodou niekto (DD a spol.) ci bude aj HD 6870 Toxic??
tu by som kupil radsej nez toto
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 15:13:33

Určitě ano..
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 15:57:53

Ako nič ve zlem, ale TOXIC by som privital na 6970 alebo 6990 ale u 6850 je to kravina ked za menej prachov sa da kupiť vyšia trieda ktora bude vykonejšia s menšou spotrebou a za min penazi.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 17:49:36

Souhlasím, na 69xx by to vypadalo ještě lépe.
Mirys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 6 monitorů 2010-11-23 15:07:15

Jenom takovej lehkej offtopic - když už v článku padla zmínka o 6 monitorech, jaká nejlevnější karta ATI, nebo AMD je zvládne? Dost by se mi to hodilo do nahrávacího studia.
A ještě jeden dotaz - umí některá z IGP 3 monitory?
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 15:57:45
avatar
myslim že nějaká speciální verze 5770 od powercoolu , možná i něco levnějšího
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 15:11:58
avatar
Citace:
Bez jakýchkoliv potíží jsem na první pokus dostal tuhle grafiku na frekvenci 1025MHz na jádře a 4800MHz na pamětech! Na těchto taktech už výkon dosahuje téměř hodnot HD 6870!

To se mi nechce věřit že by na taktu přes 1GHz nebyla 6850 rychlejší než 6870 s 900MHz. Podle mě je to jako u 5850 a 5870, pokud nataktujete 5850 na o tolik vyšší frekveci než 5870 výkonem ji překoná, těch pár SP navíc už to nezachrání.
Navíc jak uvádíš 25% rozdíl mezi 6870 a 6850, není to nějak moc?
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 16:14:30
avatar
Dlho som sa rozhodoval, no ja som dnes objednal Sapphire HD6850 (11180-00-20R) a pevne verím, že mi bude dobre slúžiť. Netaktujem, nič špeciálne ďalej s grafikami nerobím (max. som si na starej 8800GT vymenil chladič za accelero+scythe 12cm fan), takže stačí štandard.

ale pekna karta, uznavam, i ked dizajn sa mi páči viac na 11180-00-20R

k tomu X6-1075T a mám nachvílu po starostiach
miso1992 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 16:36:53

trochu slaba grafika na taky procak , ne??
ja by som radsej kupil 4-jadro (phenom 965 black edition)a HD 6870
nebolo by to vyvazenejsie?? ak teda hravas hry
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 17:25:59

Taky se mi zdá, ale asi to nemá jen na hry a tak mu to zřejmě stačí..
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 23:22:37
avatar
tak tak

nie koli hram, ale koli virtualnym masinam. Tam mi je kazde jadro dobre, lebo vie byt vyclenene pre danu masinu. Takze X6 ideal, super cena, samotny vykon jednotlivych jadier je viac ako dostacujuci.

Skor grafika by mi stacila slabsia, moc sa nehravam (neni casu), ale ked uz tak uz...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 18:22:33
avatar
Vypada opravdu luxusne a za tu cenu nekup to (pro OC)
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 21:37:08

Nevidim na ni nic luxusniho za ty penize a i po nataktovani porad ztraci na silnejsi 6870, takze proc nekoupit rovnou ji.
bumr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 16:12:31
avatar
Protože můžeš ušetřit 1000Kč
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-11-26 13:56:10

Mel jsi ji koupit hned kdyz vysla a stala by te take o 1000,- mene nez nyni.
bumr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 21:32:27
avatar
Uvádět cenu grafiky kterou jsi náhodou koupil pod (současnou) cenou při jejím vydání a srovnávat to s cenou grafiky teď je lehce na palici...
honzitamichal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 21:17:44
avatar
Na Alze ji maj za 5150KČ, což je docela hodně, takže by podle mě bylo lepší si koupit DirectCu od ASUSu za nějakých 4400KČ.
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 21:33:07

Za 5300,- koupis HD6870 tak co resis.
bumr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 16:11:49
avatar
Když to bereš takhle tak 6850 toxic koupis taky za 4300 . Proste je furt o litr levnejsi
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-11-26 22:40:24

Kde ji maji za 4300,- ?????? NIKDE !!!!
bumr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 21:34:01
avatar
heureka.cz - porovnání cen .
Odpověď - všude !!!
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 21:46:06

Jeje..nejak moc kritiky na DDho...clanek na pul dobry na pul opet na nic..panove,kolik lidi pouziva vice nez dva monitory..rekneme uprimne ze tak 3 lide ze sta...takze orgumentovat tim ze je hloupost kupovat GTX460 pro to ze neumi vice monitoru je trapne...argument rozumny je to ze ma GTX460 vetsi spotrebu...a jinak ma i nejakou vyhodu proti 6850 jak bylo psano vyse...takze nekomu sedi jedna karta,druhemu jina...a oba budou vykonove na stejno zhruba..nikdo neudela chybu at koupi GTX460 nebo 6850..idyz teda ta 460tka vic zere
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:30:43
avatar
Jo, to máš pravdu Já si ty tři monitory asi pořídím, až teda upiluju vrchní parta mého PC stolku Zase ty karty jsou podobný, skoro stejný a je otázka tedy, co rozhodne o koupi. Já se tu tak vyptávám na to stříhání a úpravu videa, takže když by to dávalo smysl pro tohle, tak koupím také nvidii, zase ale budu chtít ty tři monitory, tak to s tím nejde...nechápu prostě, proč nvidia nemá ala eyefinity a amd nemá větší podporu pro ty videoprogramy a ostatní SW. To bychom si oddychli...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Sapphire HD 6850 Toxic 2010-11-24 12:34:44
avatar
Jinak tahle karta se mi moc líbí. Mám rád takový ten uzavřený "cihla-style" s hezkým provedením (dříve skvělé u HIS karet). Jen ta cena je vyšší no, ale to tak prostě bývá. Mohla by být nižší, neb když si za stejnou cenu pořídím už vyšší model (samozřejmě s horším chladičem), tak už to tak atraktivní není
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - HIS 2010-11-24 13:00:39

Ano HIS je kvalita mel jsem od ni X800Pro a HD4850, obe slapaly skvele. Vlastne HIS HD4850 jeste nekde mam.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1144x
Komentářů: 3
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1579x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1128x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1201x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3784x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1465x
Komentářů: 0