Těžba kryptoměn je mrtvá, těžaři se snaží zbavit hromadně grafických karet – na některé pozor! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 27 červen 2022
altDalší těžební horečka je definitivně za námi. Bazary se plní velkým počtem použitých karet.

 

 

 

Výrobci lhali sobě i ostatním o tom, jak moc velký vliv měli těžaři digitálních měn na prodeje grafických karet. Více než rok tvrdili, že vliv těžařů je velmi malý, když ve skutečnosti měli pravdu ti, kteří jsme tvrdili, že těžaři skupují minimálně 1/3 grafik a díky nim jsou ceny jaké jsou a abnormální poptávka převyšuje právě o to co skupují těžaři nabídku. Dnes přicházejí zprávy o tom, že v některých segmentech ty herní grafiky šly z více jak 70% těžařům na místo hráčům. Konec poptávky tak významně pocítí mnozí výrobci, speciálně NVIDIA, která už dostala i pokutu za to, že lhala investorům jak zásadní podíl mají prodeje těžařům u minulé krypto-horečky. U té končící lhala ještě mnohem více. Tedy že nárůst prodejů herních grafik v jejím případě nebyl daný vyšším zájmem hráčů, ale náhlým a nespolehlivým zájmem těžařů, na které se NV výrazně soustředila poslední rok.

Proč o tom mluvíme? Situace se pro výrobce karet ještě více komplikuje, když jejich nové karty musí soupeřit s bazarovými. Veškerá těžba digitálních měn se přestala vyplácet. Drsný propad všech hodnot „krypta“ v kombinaci s nárůstem cen energií a hrozícími regulačními zásahy, donutilo velkou část těžařů začít rozprodávat své vybavení, dokud má nějakou cenu. Po celém světě se tak v bazarech objevuje obrovské množství použitých karet, a to včetně nabídek na odběr většího množství najednou atd.

Nicméně zájem zdaleka tak velký není. A tak ceny stále klesají. Některé nabídky jsou atraktivní, ovšem mnozí varujeme před nákupem karet, které byly použity na těžbu. Zejména v Asii. Výrobci jako NVIDIA totiž chrlili jednoúčelové odpadky, které pořádně jako běžná grafická herní karta nemohou vlastně ani fungovat. Takže se objevují nabídky těchto karet, které jsou pastí na běžné zákazníky, kteří tomu moc nerozumí.

Větším problémem je také fakt, že mnoho grafik bylo silně a trvale zatěžováno, což má vliv na životnost a fungování. A mnohé karty mají potíže. Poškozené paměti jsou častý problém, kdy karta je tak nestabilní, a musíte hodně snížit takty a tím i výkon, nebo rovnou obcházet některé části paměťových bloků apod. Speciálně herní grafiky nejsou prostě dělané na náročný provoz 7/24/365 v plném zatížení, takže je to opravdu riziko.

Asi větší jistotu máte u prověřených větších bazarových prodejců a bazarech které poskytují nějakou záruku, tam se dá opravdu narazit na zajímavou nabídku. Takže opatrně. Ceny také rozhodně nejsou stále na dně. Ani u nových ani u bazarových karet. Všichni jen neochotně zlevňují, ale stále to klesá. Osobně bych nekoupil žádnou z těch použitých karet bez záruky za více, jak 30%, maximálně u zajímavějších edic 40% aktuální ceny nové karty. Doufejme, že těžební krypto-šílenství tedy skončilo (snad navždy) a tím pádem se můžeme těšit na dobré ceny a dostupnost i novinek pro nás hráče a návrat k normálu, byť samozřejmě půjde o značný pokles objemů prodaných karet a výrobci tak radost určitě nemají, protože i ceny i celkové zisky z karet tomu budou odpovídat. Akcionáři určitě nadšeni nebudou.

Tak co, dáte nějaké použité chudince šanci?

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
miki75 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 11:13:24
avatar
Ee. Nemám odvahu...
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 13:55:16

Alza teraz predavala RX6800 použitu za 670€ aj s 18 mesačnou zarukou. Niektore karty maju ešte bločky a to znamena 24 - použivanie zaruku, aj keby si s ňou drevo štiepal hlavna vec aby nebola mechanicky poškodena
SuSty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 11:40:16

“Doufejme, že těžební krypto-šílenství tedy skončilo (snad navždy)”

Toto sa tu už rieši 10x - ee neskončilo.

Teraz jw cas korekcie, tak ako býva vždy po tak veľkom raďte na voliatilnych menách . Obecne teraz je cas na nákup a veľmi dobrý cas na ťažbu, lebo síce zárobok je nižší ale dá sa natazit oveľa viac. Tej teraz ťažiť/ kupovať a keď to vybehne tak predávať.

Každopádne ja kupujem karty vždy nové aj na mining. Ale čo je taká zvláštnosť tak amd kariet mi už odišlo cez 90% vserkych čo som mal. Nvidia sa mi nepokazila ani jedna. Tak nové karty dokupujem len nvidie a tie nahrádzajú odídene amd karty.

Rx 580 a vega bola doslova katastrofa v kazivost. Nové amd som už vôbec nekupoval tak neviem.
Bjorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 12:20:51

Prostě spekuluješ na budoucí růst. V minulosti jsem to také tak dělal, když to ruplo, nakoupil jsem a těžil. Nevadilo mi, že výdělek byl relativně nízký, taky jsem spekuloval na budoucí růst... a vydělal. Slušně. Tentokrát do toho nejdu, už ne. Do rozhodování vstoupilo značné množství faktorů, které tam dříve nebyly a které jsem vyhodnotil jako zásadní. Vybrané zisky zainvestuji do energetické a částečné potravinové soběstačnosti, protože temnota přichází a kdo je připraven, není zaskočen. Jo, a přikoupím munici.
Nicméně hlavní důvod, proč s kryptem končím, je to, že se myšlenka zpronevěřila té své puvodní idee. Krypto není už nezávislé, jeho hodnotou mohou snadno manipulovat i jednotlivci a systém proof of work je v současné době pro mne už nepřijatelný. Toho já se už prostě účastnit nechci.
lukeDD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RX 7000 2022-06-27 11:48:14

Ja som rád, za tieto správy a vývoj situácie celkovo, to by sa RX 7800xt mohla vyplatiť(tento rok - 1H 2023) a hlavne mohla by byť skladom a dúfam, že nebude extrémne predražená.
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 11:54:49

Počítal bych tak s 25k
lukeDD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 12:02:40

V pohode mám nachystaných 1000 Euro.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 13:57:17

To si zase až priliš velky optimista. podstatne vyši vykon a novinka... určite menej ako 6900 stať nebude.
lukeDD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 14:48:30

Ja viem a práve preto chcem vidieť o koľko bude RX 7800XT výkonnejšia od môjho aktuálneho Radeonu VII, ako sa bude vyvíjať situácia na trhu a či karty budú na skladoch. Toto všetko bude istotne mať vplyv na výslednú aktuálnu sumu RX 7800XT a podľa týchto kritérií sa následne rozhodnem.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-28 02:35:59
avatar
Je to nástupce RX 6800XT a ta měla stát kolem +- 20 tisíc. Takže nemůže její nástupce stát 30 tisíc. Amd není nvidia...snad!
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-28 06:59:59

AMD si vezme svojich 699-999 dolarov za RX7800-RX7800XT problem su obchodnici, nepochybujem že zase budu testovať kolko ludia su ochotny za to zaplatiť. Už to možno nebude 200% priražka ako sme teraz zažili u RX6000 generacie, ale pochybujem že budu žrať sucheho chleba a piť čistu vodu, predavať to s minimalnou maržou
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 11:57:31

FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 13:21:29
avatar
Já doufám v RX 7700 XT za 15 tisíc a s výkonem vyšším než dnešní 6950 či 3090 a spotřebou do 200W ... no i když teďko koukám, že se nová 6700 XT dá sehnat za 11, ... takže za 11 tisíc a né víc
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 14:10:15

Kde berieš to presvečenie že si AMD, Nvidia a obchodnici povedia doteraz sme mali cez 70% marže desiatky miliard zisky , ale od teraz budeme žrať sucheho chleba a piť čistu vodu?
Určite na niečo pridu aby nas s kože zodrali a za vyrobne naklady to nedaju
Veď to poznaš doprava korona nedostatok dačoho, inflacia, ešte to bude aj vykonejšie aj novinka
Aj ja by som chcel aby stala RX7700 300€ s vykonom ako 6900, ale ved aj ty vieš ako to dopadne
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 14:22:40
avatar
"A já bych chtěl milion dolarů" Chandler Bing

Chtít a doufat můžeme v lecos, ale realita bude o něco jiná.

Výrobci a prodejci chtějí pít staré víno a jíst plesnivý sýr
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 14:34:39

staci za tie nezmyselne ceny nekupovat a potom budu musiet znova pit vodu.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 14:44:27
avatar
Souhlasím, za ty ceny nekupovat. A osobně nekupuji, ani nemám důvod.

Bohužel by nás muselo být hodně, opravdu hodně :-/
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 11:53:32

Byla-li by k mání REFERENČNÍ 5700xt, tak bych ji za rozumný peníz i bral.

Dokonce jsem za tímto účelem i prohlížel nabídky na bazaru.
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 11:58:25

Dokud nebudou těžaři nabízet RTX 3080 okolo 10k tak bych nic nebral, ať si ty karty nechají.
sevos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 14:12:01

S tou kvalitou to není jednoznačné. Záleží jak se k nim těžař choval. Pokud je přepastovával a měl je podvoltované na nejlepší poměr výkon/spotřeba tak ta karta nemusí být nijak zvlášť degradovaná. Linus Tech Tips na to dělal video, kde měl 3 nebo 4 crypto karty (těžily 6 měsíců, rok a 4 roky myslim) a k nim ty samé, které se mu váleli na polici a rozdíly ve hrách byly minimální.

Ale samozřejmě souhlasím, že kupovat takovou kartu je opravdu risk, pač nikdy člověk nezná to pozadí k té kartě.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 19:25:53
avatar
upřímně, kdo jel karty nadoraz není "těžař" ale "debil". Jako provozovat podvoltovanou a podtaktovanou kartu na 100W a pak tu samou vyhoněnou na 300W aby mě těžila o 20% víc než na těch 100W není jen cesta k likvidaci karet, ale hlavně k likvidaci zisku díky šíleným nákladům na energii. Od debilů bych si kartu nekoupil. Od těžaře všemi deseti,protože by byla za dobrou cenu a nikdy nezažila teplotní špičky, čili jako nová
Dudo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 20:03:30
avatar
no a ako zistíš pri kúpe že nekupuješ od debila?
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-28 08:04:32

nijako preto od nich nic nekupovat! Nech si to nechaju.

pcgamer.com/look-out-used-mining-gpus-are-turning-up-with-dead-memory-chips/?utm_campaign=socialflow&utm_medium=social&utm_source=facebook.com& fbclid=IwAR2tDfT9uZJ9K0SDF0mEZ6rEoGcUTutaZ3wwhVeuE DhbMYJIqYkwVkWHve0
sevos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-28 20:20:45

Přesně nijak, jedině až po koupi. Proto řikám, že takovou kartu jedině za hodně dobrou cenu a to ještě potrvá než to na bazaru klesne natolik, abych to risknul. A to umím grafiky opravovat a vím, že dokážou vydržet hodně.
Begy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-29 12:10:14
avatar
chvilku jsem těžil a nad výplody DD opravdu jen kroutím hlavou
Nejdůležitější urigu je STABILITA a příkon.
Jakkoli nestabilní grafika jde okamžitě pryč!
Nechceš grafiku, která žere elektriku a její výsledky pool zahazuje.
Grafiky jedou cca na 90%, jsou podvoltované a mají stabilní teplotu.
Na 100% výkonu stoupá výkon jen minimálně, ale leze nahoru zbytečně spotřeba.
O tohle těžař rozhodně nestojí.
GeoTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-28 00:11:03

Tie ceny su stale katastrofalne a navyse davaju este mensi zmysel ako pred tym nez ceny zacali klesat. Karty ako 6800XT/6800 nedavaju absolutne ziadny zmysel, zaslo to tak daleko ze uz je mozne kupit novu 6900XT lacnejsie ako 6800XT, co to je za logiku? 6700XT/6750XT, az na obcasne vynimky, su stale aspon o 100 - 150€ nad tym co by bolo akceptovatelne a pre ma osobne uplne najhorsia je 6600XT s vykonom 5700XT ale aj ta najlacnejsia je stale o dobrych 50€ drahsia ako som ja kupoval svoju 5700XT pred vyse 2 rokmi. Takze takyto posun pomeru cena/vykon. Nvidia ceny ani nespominam, tie su vo vsetkych segmentoch este horsie.

A potom tu mame este vtipalkov na bazosoch ktori to zjavne za tie ultra predrazne ceny pred cca rokom kupovali a este sa stale nezobudili z toho sna, ze to za tie ceny uz nemaju sancu teraz predat. Asi preto ze by to znamenalo priznat si, ze sa nechali pekne o*ebat. Alebo druha skupina klaunov zvanych miner-i, ktori si myslia ze dnes este predaju niekolko-tisicove farmy ako celok
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 16:41:40

katastrofalne je slabe slovo. Maju tu drzost este stale predavat RTX 3060 Ti od 600 po 700 eur! NONSENS toto. Treba zacat znizovat tie umelo navysovane marze ake davaju obchodnici. Predavat 430 eurovu kartu za 600 - 700 eur je chore.
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 17:07:00
avatar
Mě se třeba RX 6700 XT s výkonem 2080 Ti od 11500 Kč zdá už solidní cena, akorát teď před příchodem nové generace už mě to kupovat neláká, ale tak uvidim, jestli se bude dát sehnat později při výprodejích nová třeba za 7-8 tisíc, tak to možná vemu
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 17:09:24

11500 KC je 465 Eur. Mozes mi prosim povedat, kde sa da kupit 6700 XT za taku sumu? Kukam normalne eshopy a vsade vidim v akcii od 600 Eur cca
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 17:16:41
avatar
https://www.suntech.cz/produkt/557992-sapphire-pulse-radeon-rx-6700-xt-12gb/
Obchod v pohodě a mají toho mraky
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 17:20:57

mozno koncom roka sa dockame aj my Slovaci takychto cien
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 17:23:24
avatar
A proč nekoupit v ČR ? V čem je problém ?
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 17:36:05

odpoved nizsie
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 17:33:41

Edit:
odpoved pre FerrariF50:

pripadna reklamacia je komplikovana, prilis dlho by trvalo poslat balik a potom cakat kym mi to pride. Okrem toho kto vie v akom stave by mi prisiel balik. Mam obavy.
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 18:31:19
avatar
Jasný no, to chápu, ale grafárny bývají dobře zabezpečeny na převoz, já bych se toho asi nebál a reklamace s největší pravděpodobností potřeba nikdy není, ale rozumim Každopádně ale radši bych to rozhodně risknul kdybych tu grafárnu fakt chtěl, než si připlácet takovou dardu
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 18:34:07

Suhlasim. pockam do augusta, kym ceny tiez padnu aj u nas ak nie tak to kupim z tej CZ stranky. na SK vsetko trva dlhsie ako v inych castiach sveta
Dudo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 20:05:32
avatar
blbosť, pošeš ppl do 48 hodín to je v cz. 7 rokopv žijem v cz a posielal som balíky do Ke a aj mne z Ke...
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 21:26:34
avatar
Posledni dva roky jsem nekupoval grafiky jinde nez v Nemecku, jinde to ani nedavalo zadny smysl - grafiky v CZ behem dvou az tri dnu pokazde, cena o desitky procent nizsi, pefektne zabalene a zadny problem. Jedna z mala vyhod EU je pristup na spolecny trh, tak proc toho nevyuzit? Reklamovanost je u podobneho druhu zbozi tak kolem 2%, ale to se obcas stane at to koupis kdekoliv. Pokud ma dany vyrobce pobocku v cz, lze reklamaci rychleji uplatnit primo u vyrobce (ostatne to doporucuji i cz eshopy). Pripadne je i to vyrizeni reklamace do zahranici par dni navic, v tom mesici co maji na vyrizeni to vpodstate nepoznas..
btw. v mindfactory zacinaji nereference 6700xt na 499eur i s dani..
PS: taky jsem drive mel vitr brat drazsi hw z ciziny, mozna je prirozene mit trochu odstup...vazne se ale neni ceho bat, ty velke obchody po evrope funguji vsechny vicemene stejne ;)
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-28 08:01:48

Chapem Vas ale mal som dost zlu skusenost pri kupe GTX 1070 pred niekolkymi rokmi, prva karta prisla mrtva a dalsie dva kusy mali extremny coil whine cize som menil trikrat kartu a to sa mi cakat nechce po kazdom a posielat postou ale radsej zajdem na pobocku kde mi to obratom vymenia alebo vratia peniaze.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 21:44:58
avatar
Chápu tvé obavy, taky jsem se obával když uprostřed pandemie nic v CZ nebylo a já koukal na karty na Mindfactory v DE.
Nakonec jsem to risknul a doufám, že to nebudu muset řešit :-)
Ale pokud jo, tak myslím, že to bude v pohodě, jen to bude trvat déle o tu dopravu.
Stejně už za chvíli budu mít půlku záruky za sebou.
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-27 21:59:49
avatar
Kdyz uz sem nahodou mel toho cerneho petra a resil reklamacku vypocetky, z 90% to bylo DoA, nebo se problem projevil behem prvnich dnu pouzivani. Pak uz to obvykle reklamacku prezije, pokud se k tomu clovek chova normalne. Reklamacku po case sem resil fakt jen velmi svatecne
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-28 08:45:54
avatar
LOL.. vždyť ta grafika ujela do obchodu x desítek až stovek KM, takže jako teď už nedojde v pořádku z ČR na SR ?
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-28 09:13:52

normalne sa to neda napisat? ty LOLko
moje odovodnenie je vyssie.... staci citat
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-30 07:23:07
avatar
I to odůvodnění je nesmysl, posílám často i Českou poštou na SR a dojde ve valné většině do dvou tří dnů...
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-03 08:19:33

sorry ale nebudem posielat kade tade 500-700 eurovy balik, ked tusim ako sa tie baliky hadzu...
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-03 11:34:16
avatar
V tom pripade nezbyde nic jineho, nez si zajit do mistni kamenne prodejny a i s vedomim, ze jim to tam dovezli potencionalne ti sami prepravci, zaplatit dvakrat tolik
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-28 10:00:55

Len tak dalej nech cim prv spadne to krypto lietadlo hnane nenazranostou spekulantov. Provotna myslienka nezavislej meny davno padla, zostalo iba absurdne energeticke plytvanie na pocitanie roznych altcoinov cisto za ucelom spekulativneho vymienania za ine altcoiny /USD/eurace /domy auta atd....
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-06-29 10:30:18
avatar
Už som raz kupoval kartu po ťažbe, slúžila bez problémov 2 roky a potom som ju predal so ziskom 3000kč. Keď ale pozerám tie ceny na bazoši tak niektorí ľudia sú úplne mimo čo si pýtajú za svoje karty. Príklad: Radeon RX580 8GB za 7500
petronias [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-02 15:35:58

Já osobně nemám problém koupit jetou grafiku, klidně i po těžbě. Jen musí být za správnou cenu a člověk musí počítat s výměnou za aftermarket chlazení.
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-02 17:50:57

ventilatory byvaj v pohode..problem je s pametma, ktery maj tezari pretaktovany na max a to si musis otestovat..nejlepe je take o neco pretaktovat a v zatezi hodinu dve. s tim ale jak grafiky i v normalnich obchodech padaj, tak usetrit 2k za bazarovou 6600xt nebo 3-4k za 3060ti/3070/6700xt nema vyznam. jedine tak rx6800, ktera se da sehnat za 14-15k a v obchodech je za 21k+, pripadne rtx 2000 padli v bazarech na pekne ceny, ale tam je u pameti celkem velke riziko, ze i kdyby byli v poradku, tak moc dlouho nevydrzi.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1351x
Komentářů: 6
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1124x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1835x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1121x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1893x
Komentářů: 3
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!Úterý, 12 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1858x
Komentářů: 1