Nová sestava s Core i7-3960X, 16GB RAM a SSD Kingston, chlazením NOCTUA a HD 6990 v redakci! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 17 November 2011
altPro některé z nás už Vánoce začaly. Podívejte se, co nám přistálo na testování v redakci …

Počítače, HW a technologie mám rád, jinak bych ten DDWorld ani nedělal. Občas je to ale práce na pytel a problémy s novým HW/SW jsou to nejmenší. Možná jsou mezi námi tací, kteří si stále myslí, že dělat si web o HW je nejsnazší věc na světě, při které budete mít hromady zajímavého HW na testování, hromady času na hraní a hromady peněz za to všechno. Nerad bych některým bral iluze, ale řeknu to asi tak, že kdybych před 5 lety věděl, co vím teď, věděl tehdy, jak to skutečně chodí, nikdy bych s takovým webem nezačínal. Občas přiznávám, že mě to přestává bavit. Dlouho se nic neděje, a jen nás ze všech stran bombardují „novinky“ na poli spotřebních rychlo-obrátkových platforem jako jsou Konzole, SmartPhone, Tablety či další mobilní serepetičky. Tahle spotřební zařízení se mnozí snaží prodávat horem spodem a je to vážně otrava, když jsou všechna na jedno brdo. Technologický vývoj stagnuje, nebo se o to asi mnozí snaží.

K tomu se přidají někteří diskutéři, kdy ať napíšete cokoliv, je to špatně a nic než kritiku neznají. Nebo ať napíšete sebevíc jasněji, že například Intel Core i5/7-2000 je lepší než AMD FX-8000 a doporučujete ho, tak vám stejně budou nadávat do zaujatého a snažit se touto 100x opakovanou lží z ní udělat pravdu. Když k tomu připočtu to obrovské množství času co testování a psaní zabere bez adekvátního ocenění a množství volného osobního času na regeneraci, tak se mi nedivte, že se občas ptám, proč dělám, co dělám.

 

  • Vývoj ani výkon neumřel!

No a pak do redakce dorazí nové věci na testování, což mi dokonale připomene, proč dělám, co dělám, a že výkon a vývoj neumřel. Dělám to, protože mě to baví, chci být u toho, když se něco na poli technologií děje a protože také rád poradím dalším, když můžu. Hlavně když dorazí novinky, je opět svět o něco veselejší. Staré dobré časy, kdy jsme skoro každý měsíc mnozí ve svých PC něco měnili, vylepšovali a vzdělávali se v oblasti novinek a technologií atd., se už asi nevrátí. Ale přeci jen skoro každý rok dorazí něco, z čeho může mít fanda výkonu a technologií upřímnou radost, důvod se zase o něco zajímat a dovzdělat se, a v podstatě mít druhé Vánoce.

Ty letošní Vánoce už probíhají :). Už nějaký ten den máme v redakci pěknou vymakanou sestavu ASUS ROG s nataktovaným Core i7-2600K a GTX 590. Pěkná sestava s pěkným výkonem ideální pro otestování 3D hraní, což právě děláme. Teď jsme ale konečně dali dohromady i pořádnou testovací sestavu pro nové desky a procesory:

Do redakce nám dorazil nový pořádně nabušený procesor Intel Core i7-3960X, tedy vůbec to nejlepší, co na poli x86 procesorů je k mání. Spolu s tím samozřejmě odpovídající Intel X79 deska (těch máme v redakci už několik). Aby nám ostatní výrobci dokázali, že jsou k tomu schopni nabídnout odpovídající komponenty, máme tady 16GB (4x4GB) DDR3 1600MHz pamětí Kingston HyperX a nový superrychlý SSD disk Kingston HyperX. Společnost Noctua pak dodala pro otestování svůj nový špičkový NH-D14 D-Type chladič speciálně pro LGA 2011 platformu, který by měl patřit také k tomu nejlepšímu na trhu. A od ASUSu to máme nic menšího, než nejvýkonnější referenční grafickou kartu na trhu, Radeon HD 6990 4GB.

Když to všechno dáme dohromady, tak rázem opadne všechna skepse, že vývoj stojí a výkon nikdo nechce. Jakmile tohle okusíte, už vás mobilní PC nezajímají, protože je to jen ergonomicky omezený pracovní nástroj pro chvíle, kdy se musíte z pohodlí zvednout od toho vybaveného a výkonného desktopu. SmartPhone vás nezajímají, protože telefon má umět hlavně telefonovat a na to jsou ty současné dobré dost a nové v tomto směru neumějí nic lepšího. Tablet už nemá vůbec žádné využití a herní konzoli se smějete, protože když si připojíte nový desktopový PC k vaší televizi (klidně bezdrátově), zjistíte, že si zahrajete lépe, v mnohem lepších detailech a za nižší pořizovací cenu hry, nemluvě o tom, že PC umí mnohem víc než jen přehrávat hry.

 

  • Výkonný a vybavený PC vs zbytek zařízení aneb méně je více

Tímhle bych ukončil své malé zamyšlení s tím, že nevěřte řečem o tom, že desktopový PC umírá a kdesi co si. Jen se o něm už tolik nemluví, protože Notebooky, SmartPhone, Tablety a herní Konzole se snadněji prodávají masám, a snadněji se na ně dělá reklama.

Je to prostě spotřební zboží, kdy rychle zjistíte, že ten nový telefon vám poskytuje to samé, co ten starý model, že tablet je sice zajímavý prvních pár týdnů, pak ale zjistíte, že na něj nemáte čas a je to vlastně jen větší telefon, který neumí telefonovat. U mobilního PC zase mnozí zjistíte, že výkon stojí za houby vzhledem k ceně a rychle zastarává, že jej nikam nenosíte, že je máte doma coby desktop připojený k periferiím, a že byste bývali mohli mít za ty peníze mnohem výkonnější, spolehlivější a upgradovatelný desktop. A s herní konzolí jste pro smích kamarádům, kteří mají herní PC, platí za stejnou hru o 1/3 méně a hrají minimálně v 2x lepší a detailnější grafice a hlavně ve fullHD a někteří dokonce v širokoúhlém formátu Eyefinity/Surround na 3 monitorech, a klidně i s gamepadem v ruce.

S výkonným PC prostě zjistíte, že nepotřebujete za 10 000 - 15 000 korun Tablet. Nepotřebujete ani každý rok za 15 000 nový SmartPhone, protože vám ten stávající více než stačí a ty nové vlastně nic nového neumí.  Zjistíte, že většinou nepotřebujete 2-3kg notebook, protože je to jen nouzovka na cesty, když zrovna nemůžete být u svého desktopu. A už vůbec nepotřebujete za 7000 herní konzoli a platit o 300-400 za každou hru navíc, protože PC umí to samé, mnohokrát lépe a hlavně toho umí mnohem víc. Tím jste právě ušetřili tisíce, spíše možná někteří desetitisíce korun, za které si můžete dopřát luxus výkonného a vybaveného PC, s dokonalým příslušenstvím a perfektní ergonomií a ještě se něco přiučíte o tom, co je uvnitř a jak to funguje. Nejste tak jen hloupá ovečka a opička mačkající obrázky ikonek na dotykovém displayi.

S novým nadšením tedy v redakci testujeme jak mourovatý, a že toho tady máme hodně. V pátek vás čeká velký test nového Core i7-3960X a X79 platformy, ještě tu doděláváme i testy ASUS ROG sestavy a 3D monitoru, mezitím tu recenzujeme SKYRIM, což je hra která se prostě v Eyefinity na novém silném PC musí vidět a zažít. Jsem si jist, že PC platforma nikdy nebyla zajímavější a v lepší kondici, než je právě nyní a sílu toho vývoje, který dělají 6-8jádrové procesory, výkonné DX11 grafiky i superrychlé SSD disky, prostě skutečně vidíte, když vidět chcete a nežijete v omezeném světě mobility, která z vás dělá jen otroky těch zařízení, která všude nosíte ... 

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
krispin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Šílenej článek 2011-11-17 17:42:40
avatar
To je snad to nejhorší co jsi kdy napsal. Nedá se to číst je tam spousta chyb a nemá to hlavu ani patu.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 18:00:02
avatar
Bez toho aby som sa chcel hadat, precital som ten clanok jednym dychom. Srsi z neho nadsenie a o to ide :-).
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 20:50:11
avatar
No musím sa pridať, že DD sa celkom dobre trafil s týmto článkom a s touto vetou môžem úplne súhlasiť:
Citace:
Zjistíte, že většinou nepotřebujete 2-3kg notebook...

Tiež som premýšľal nad kúpou nejakého malého laptopu s dlhou výdržou a vedel by som ho trošku využiť, ale načo? Pri PC zabíjam haldu času a aby som sa na PC lepil aj keď som mimo domu, tak to fakt nie...to si oveľa radšej prečítam nejakú dobrú knihu, aj keď ako trochu by som vedel využiť nejaký max 1,5kg noťas s 10hodinovou výdržou, ale tiež 2-3kg opachy sú už fakt zbytočnosť. Jednu mám tuto v šuflíku a som sa s ňou iba trošku pohral keď som ju preinštaloval na Ubuntu, inak mi to tu iba leží, v práci som dostal ďalšiu podobnú tehlu a vôbec si neberiem so sebou. Teda občas som mal fakt chuť si kúpiť nejaký noťas, keď som nijaký nemal, ale teraz keď mám dva, tak ich vôbec nevyužívam a i v práci by som oveľa viac uvítal desktop. A Smartphony už ani nehovoriac. Som zrovna dostal Nokiu C5, čo je celkom pekný dotykáč, ale ako mi je úplne jedno keby som dostal hoci aj ten najlacnejší telefón na trhu, keďže by som ho využil úplne rovnako. Ako a keď si vezmem koľko takýchto vecí DDmu prejde rukami, tak sa nečudujem tomu, aký je znudený...ale upgreadovanie desktopu mi vždy urobí radosť takže v tomto ho úplne chápem Zrovna čakám na objednávku drahého fitingu a napájania na 2-piny pre ledky, pričom už sa neviem dočkať a skoro ma ani neserie, že už aj tak vysoké ceny Bitspoweru sa zdvojnásobili vďaka poštovnému Keď sme boli malý, tak sme si skladali lego a teraz si skladáme desktopy asi to je hlavne o tom...
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 18:01:38

Prave naopak, vyborny clanok, ktory poukazuje na zlu silu marketingu a jeho schopnosti oblbnut masy.
warrior [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 18:03:26

Přesně
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 20:48:54
avatar
To je zajímavé, mně to přišlo jako jeden z nejlepších DDho článků/aktualit. Navíc bez obvyklých konfliktů Intel, AMD, NVIDIA...
Cechys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 23:04:59
avatar
A nemyslel to jako ironickou poznámku vzhledem k části článku, ve které se DD zmiňuje o pocitu nedocenosti?
Executor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 08:41:24
avatar
Jo náhodou dobrý článek.... a jak psal net.Xtreme konečně bez obvyklých AMD vs. Nvidia vs. Intel přestřelek.... a ta kachnička u těch komponent to mě vždycky dostane... xsakru taky si takovou musím pořídít
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 19:51:59
avatar
no často si kúpeľ nerobím, ale zrovna si idem spraviť perličkový a trochu zrelaxovať a s takou peknou kačičkou by bolo určite oveľa veselšie Tiež takú podobnú chcem, ale v nejakom originálnom prevedení a si ju dám niekde kde ju bude pekne vidno ku PCčku
Mavis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Luxusní článek 2011-11-17 17:51:24

No tak to nečti........... Zajdi s kámošema na pivo ,nebo si vyvětrej hlavu někde v přírodě
Mavis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 17:55:20

Mě se to třeba velice líbilo ,mám úplně stejnej názor.
CCblue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 19:09:28

Pro mě je taky základ kvalitní desktop. A tenhle týden jsem si nový po dlouhé době zrovna dostavěl, takže si taky užívám.
Prox1M1ty1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 17:55:50
avatar
Myslím, že je to z toho nadšenia mať v redakcii tak našlapanú mašinku
warrior [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 18:03:06

Fakt super článek. Takovejle náhled na IT se tady moc nevidí. Pěkně sem si to čtení užil A je to přesně jak říkáš >> Proč si mam kupovat třeba notebook, když by jsem ho stejně nevyužil. Radši si koupim něco do PC
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 20:54:58
avatar
Tak takhle bych to neviděl, ale je fakt, že smartphone nebo tablet nepotřebuji, na mobilu mi stačí základní přístup na net, což umí dnes skoro každý
Notebook potřebuji a využiji, nicméně šel jsem cestou nejdelší výdrže na baterii (přes deset hodin), výkon tedy v porovnání s desktopem za moc nestojí, ale pořád lepší než tablet a dá se s tím cestovat, v čemž jsem s desktopem omezený...nicméně luxus dvou velkých monitorů a pořádné klávesnice je něco úplně jiného než notebook a doma ho zapínám jen na stažení aktualizací
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vliv pamětí na výkon. 2011-11-17 18:03:39
avatar
Objeví se někde v testech jak moc ovlivní výkon osazení pamětí DDR3 na 1333Mhz místo 1600Mhz?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 18:39:11
avatar
takové testy už jsme tu myslím i měli ;)
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 23:46:24
avatar
Tak to se omlouvám. Asi mi to uniklo. Nebyl by link na ten test CPU řady Core i7-3000?
Alidaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - llano 2011-11-18 09:00:41

Aj v ramci Llano procesorov? tiez som to asi nejak prehliadol
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 18:10:33

Mam doma aj notas a nikdy by ma nenapadlo si k nemu doma sadnut a cumet na nejaky mrnavy 17 palcovy displej miesto 24 palcoveho monitora mojho pc. A neviem si celkom dobre predstavit keby som ho aj zobral zo sebou do spalne ze ako by som musel byt skruteny aby som v leze dokazal ovladat mys na podlozke. Iba na cesty ho obcas vyuzijem.
febrik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 18:17:43
avatar
Musím souhlasit s krispinem, co se češtiny a gramatiky týká, to je děs a měl bys s tím něco konečně dělat.

Jinak gratuluju, mašina je řádně našlápnutá, ale na druhou stranu, po shlédnutí testů na nový procesory od Intelu si myslím, že i pro fanouška HW jsou to prachy, který nemá cenu za to dávat, zvlášť, když to člověk na výkonu ani pořádně nepozná a blbej mainstream to výkonově v plno situacích dohání (2600K, 2700K).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 18:57:39
avatar
sorry už jsem to opravil
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 18:51:20
avatar
Já si stejně pořád myslim, že dělat web je ta nejjednodušší věc na světě a že to sype spoustu peněz
Skinn3r [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 18:56:01

Ono to taky tak je vymyslíš par pismenek a bereš težký prachy za reklamu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 18:57:28
avatar
jo kéž by
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 09:19:56
avatar
Však já si dělám legraci. Ale teď už s tím nemůžeš přestat, co bychom bez tebe dělali? By sme snad museli jít na PCT
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 19:08:02

Prohlasim jediny: malo RAM
Executor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 08:44:16
avatar
A kolik by jsi ji tam chtěl ? Tobě příjde 16GB do herní mašiny málo ? Neřeknu pro lidi co třeba používají Photoshop atd. ale jinak si myslím že je to víc než dost
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 13:39:24

Me prijde blby nechat pulku slotu zahalet v mašine kde jen CPU stoji 24000 ty 2500Kc za ramku by se stratily.

Navic 7 moc pekne cacheujou obsah disku do pameti, takze cim vic tim lip. A nekde by to poznat bylo, minimalne na loading timech her z jinyho disku nez to SSD. Nebo bych si kus dal jako ramdisk a neco na nej nahral.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-19 17:31:45
avatar
Já nevím, jestli si to pamatuji správně, ale když osadíš 4 sloty jede to pořád 1600MHz, když osaídš všech 8 slotů, spadne rychlost RAM na 1333MHz .... nejsem si jistý, ale myslím že jsem tohle někde v materiálech Intelu zahlédl, ono by to dávalo i smysl ;)
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-19 20:07:12

Snazil sem se neco najit v datasheetech intelu a nic. Jeste by to mohlo byt omezeni desky. Ale stejne mi pripada divny, ze by tam nejaky takovyhle omezeni bylo.

Rozhodne bych si tam porad tu pamet dal do vsech slotu.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 19:24:48
avatar
Jo, masinka dobra. Taky jsem si udelal radost ... koupi Toxicu 6950 od Sapphire
Paxan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Názor 2011-11-17 20:06:43

Kdyby byl článek ještě trochu méně v duchu házení špíny na vše okolo desktop PC a přidání více nadšení z nových věcí, byl by to článek k pohledání, taková oddychovka.

Ale v čem nemohu souhlasit je, že NB je k ničemu, jako školou povinný, jsem časem pochopil, že do školy se chodí lehký, menší NB s dlouhou výdrží a doma mít pod stolem pořádný stroj, oboje má své výhody a nelze říct že NB je k ničemu, protože to tak není, je to komfort si ho vzít kdekoliv a moct stále pracovat :-). To že nadupaný smartphone je diskutabilní věc je tak trochu pravda, osobně ocením mobil co běhá jak má, dlouho vydrží a je to taky hezký doplněk. Na tablet nic nemohu říct, neměl jsem zatím možnost ho zkusit.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 20:58:33
avatar
Jj souhlasím, nahrazovat notebookem PC je nic moc, ale jako doplněk notebook s dlouhou výdrží je super:-)
I když tedy poté, co jsem si pořídil notebook mám jisté pochybnosti, že mi pomáhá dosáhnout lepších studijních výsledků...je fakt, že když profesor řekne neznámý termín, tak si to během pěti vteřin vyhledám na wikipedii a ke grafu z prezentace najdu článek, kde je vysvětlen, ale občas mi dost pomáhá zabloumat myslí někam daleko od monotónního výkladu
Paxan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 14:49:24

Tímhle problémem jsem si naštestí prošel na střední, takže na vysoké už vím kdy se hodí ho mít a kdy ne
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-21 15:22:45

Celkovo niektoré časti článku sú podané ako mierna demagógia, alebo mi to pripadá ako pohľad starého mládenca, ktorý žije sám pre seba a hry

Až bude mať rodinu a vyrastie s internátových orgií, to možno bude brať inak...

Notebook zbytočnosť??? Konzola zbytočnosť??? Ale, nedaj sa vysmiať

Mám doma desktop používaný na prácu a hranie, ale je to čisto moja záležitosť a používam ho len ja, pričom naviac preferujem jeden kvalitný monitor (spracovanie fotiek) oproti 3xTN. Potom notebook na prácu na cestách - denne cestujem do zamestnania a používam ho aj doma keď niečo narýchlo potrebujem pozrieť na webe, vytlačiť a t.ď.
Manželka má svojho notebooka, na ktorom pracuje, hrá sa a robí všetko čo potrebuje. Môže si ho preniesť kde len chce a nemusí sa v jej potrebách obmedzovať - 3D hry nehráva, skôr stratégie a WoW. A okrem toho, sám si vravel, že súčasné notebooky majú výkonu až-až.
Deti sa chcú hrať? Pustíš im konzolu a môžu sa hrať do zblbnutia a ty/vy môžeš/te zatiaľ pracovať na PC/notebooku, alebo sa hrať spolu s nimi

To je úplne ideálna kombinácia ako skĺbiť potreby všetkých na zábavu aj prácu. Ak si myslíš, že notebook a konzoly sú zbytočnosť, tak ťa rád vyvediem z omylu

Keď budeš ženatý a budú ti vlastné deti behať po dome, zistíš že existuje toľko perfektných vecí ako netebooky, konzoly, tablety a podobne

Alebo mám snáď vyhodiť a premeniť obývačku na hracie doupě v podobe 4x super-ultra-mega PC, každé s 3-monitormi

PS: rád čítam tento web, ale niektoré vyhlásenia smerované k toľko neznášaným veciam ma vedia dobre pobaviť
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 21:12:58
avatar
kua tak také PC by som bral...
Executor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 08:45:10
avatar
Já ne... bych se nedoplatil za elektriku Ale zas bych to mohl píchnout jako centrální vytápění pro celý panelák a vlastně bych vydělal
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 19:10:08
avatar
žvásty, ohřál by sis maximálně nohy
Executor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-21 07:33:56
avatar
Lepší než nic
Tom7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 21:28:59

Super článek od srdce, proto čtu DDWorld, je v něm vidět otisk autora, není to jen platforma, kam přispívá kdekdo.

A chtěl jsem se zeptat - jak jsou na tom Intel desky?
Vždycky jsem je bral tak nějak na úrovni generických RAMek, ale to už asi neplatí, že?

Díky, že je co číst a hodně štěstí do budoucna
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 22:36:38

Špičkové komponenty, jen škoda, že se musí vrátit
Nadšení se vůbec nedivím. Jen ty NB-káře bych nekritizoval.
Je jich hodně, co si koupí celkem výkonný laptop, který na dnešní hry stačí a využití najdou navíc hlavně díky mobilitě.
Takže nadšení ANO, 100% souhlas, jen ty "obyčejní" uživatelé by to neměli odnášet
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 22:54:52
avatar
Nemáte jednu podobnou sestavu navíc?
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 23:08:19
avatar
Tak zase niektorý ľudia nemajú možnosť mať desktop-napríklad teraz bývam na ubytovni lebo som si našiel inú prácu a tak moja I7 920 a HD 6950 spolu zo SKYRIMom musela ostať doma takže teraz som na 15,6" notebooku z I3 380,4GB ram,750GB hdd a vga nvidia GT 540M bohužiaľ aj taký je život takže ani túto hru si nezahrám tak skoro(až cez vianoce ).
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 23:26:53

Skyrim snad nemusel zůstat doma Ten laptop by ho utáhl
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 23:33:37
avatar
Tiež to teraz ľutujem ale už čo je nainštalovný doma na pc takže smola hra je doma v PC-mám krabicovú verziu
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Sestava 2011-11-17 23:28:27
avatar
Já bych si jen vzal základku od ASUS přesněji Rampage IV extreme
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-17 23:36:57
avatar
Ja by som vzal ten procák a predal by som ho a kúpil si nový PC to je šialená suma za to-v priemere do 20% výkonu nad I7 2600k -ale kebyže mám quad-Sli tak z i7 3960x + ASUS Rampage IV extreme tak sa ten výkon dá využiť presne tu (a hlavne tých 40PCIe liniek v cpu ) to by bol PC
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 11:46:08
avatar
Objednal sem si tohle CPUčko za bratru 550$ i s dopravou a teď ještě nějakou desku pod něj. Už se osobně nemůžu dočkat, udělal sem si takového osobního ježíška : D Rozjíždim teď další projekt takovýhle procesor se mi teď hodí. Ach nemůžu se dočkat dne, až ho budu třímat ve svých dlaních : DD
---
Omlouvám se za dezinformaci, objednal sem si i7-3930K a ne X. Kdyžtak tady: Odkaz (Mám tam nějakou věrnostní slevu, ale i tak je to mnohem levnější než tady : )
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 00:41:11

Fakt? No pokud pod něj nacpeš nějakou lowend desku, tak ti to i uvěřím. Protože jinak závist jak blázen
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 07:14:41
avatar
kde se dá sehnat za 550usd?
MAXX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 07:03:47
avatar
Jako HDD bych tam radši viděl OCZ Revodrive 3 X2
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 09:17:29
avatar
Mám tu teď RevoDrive Hybrid a to je podle mě zajímavější, koukni k OCZ na web ;)
Ekharion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jak to vůbec funguje 2011-11-18 07:20:00
avatar
DD, v první řadě tě chci pochválit za to, že tenhle web děláš, chodím sem rád a čtu ho pravidelně!

A v druhé řadě bych se chtěl zeptat, jak to vlastně celé funguje (myšleno v redakci). Věci na testování ti (vám) chodí "samy od sebe" nebo si o ně píšeš do konkrétních firem?
Jak dlouho je máš třeba k dispozici?
Jak se dozvídáš "tajné novinky", neboli věci "které už sice víš, ale ještě nám nemůžeš nic moc říci"?
Máš (máte) opravdu nějakou redakci (myšleno fyzické prostory), ve kterých se vaše práce odehrává?

Díky

PS: nechci zakládat nový magazín, jen mě to opravdu zajímá!:-)
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 09:15:49
avatar
Ahoj. Třeba ti DD odpoví taky, ale když to tak vidím, tak aspoň část nastíním:

Věci na testování jen tak nechodí, buď se nám (myšleno obecně redaktorům) něco líbí a požádáme o to, nebo nám něco nabídnou výrobci (jejich PR zastoupení či zastoupení) sami. Za ta léta už člověk zná většinu těch "důležitých" lidí, kteří v dané firmě či po danou firmu pracují a u kterých se dají sehnat věci na testy - to samé je i naopak, oni o tobě vědí taky (třeba o DDWorldu).

K dispozici jsou věci dle domluvy. Pokud je to něco "horkého", chtějí to firmy rychle zpátky, aby to mohli poslat do dalších redakcí, pokud daného výrobku nemají na testování více kusů. Pokud jsou to výrobky, které už jsou déle na trhu a pošlou ti je například přímo z firem ze zahraničí (např. OCZ, Corsair apod, kteří tu nemají zastoupení v ČR), tak to je třeba na měsíc, dva, podle domluvy.

Tajné novinky jsou právě z komunikace se zaměstnanci firem. Tam to bývá spíše přímo o známosti, řeknou ti víc, protože vědí, že to nebudeš mít hned v nadpise novinky za půl hodiny. Kdyby to tak bylo, moc by se s tebou nebavili. Je to i taková součást PR, protože nějak ty zákazníky natěšit musíme, tak novinářům řekneme něco víc a oni to jen třeba naznačí, ale neřeknou vše.

O redakci ti napíše DD, ale pokud si představuješ redakci jako pravou redakci, tak ta zcela jistě není. Možná tak něco na způsob domácí redakce
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-19 17:45:04
avatar
1, jak napsal Holoway, nic samo od sebe nechodí tedy až časem, kdy už ti ty firmy autmaticky posílají novinky na zrecenzování mezi prvními Celé je to hlavně o kontaktech a spolehlivosti ...

2, Doba zápůjčky jak čeho, něco jen pár dní, nejdéle většinou měsíc. Drtivá většina produktů se vrací, jen některé levnější věci, které chodí ze zahraničí a u kterých zásilková služba tam/zpět stojí skoro to, co ten produkt, tak to se samozřjemě nevrací . Samozřejmě máme tu i několik sestav postavených z komponent, které po domluvě s výrobcem můžeme dlouhodobě užívat, ale musíme je samozřejmě uvádět v testovacích sestavách, fotky apod. Ale není to samozřejmost a opět je to hlavně o kontaktech a spolehlivosti ...

3, Tak kromě zástupců výrobců, mám kontakty i ze zahraničí, distributory atd. Tohle je věc těžce o kontaktech a ty se nezískávají snadno. Navíc je můžeš rychle vyřadit, když řekneš něco co si neměl, tak nejen že už se nikdy nic dalšího nedovíš, ale můžeš pěkně zavařit i jim, taky už se mi to 1dnou stalo ... Jsou věci, které vím i s více než půl ročním náskokem, u některých i rok než se to dostane na trh ... je to občas těžký něco neříct

4, ne fyzické redakční prostory nemáme, uvažuji možná do budoucna, ale zatím to nemá smysl. Důvody jsou dva:

a, je to finančně poměrně velká investice a výdaj a já si nemyslím, že je nutně nezbytný a v současnosti bych na to ani neměl ...

b, většina lidí co mi s tím pomáhá je různě po republice, pár těch hlavních kolem Plzně, takže ani nemáme potřebu a možnost vlastně v nějaké společné kanceláři působit. Sestav máme několik, rozdělené úkoly také, přepravky fungují, není důvod se srocovat .

Abych pravdu řekl, kdybych to dělal pro peníze, dělám úplně jinak nebo dokonce spíše něco jinýho. nevím jestli u toho vydržím a jak dlouho, ale zatím mě to baví a druhá věc je ta volnost, prostě si dělám co mě baví a nikdo mi do toho nekecá
Ekharion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-19 20:03:43
avatar
Díky moc oběma za vyčerpávající odpovědi, věřím, že nejsem jediný, kdo si je se zájmem přečetl.
F0rd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 10:56:58
avatar
NICE
http://www.youtube.com/watch?v=AkiQRB0P-5c
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 14:50:17
avatar
Často tu frflám a kritizuju, tak mě snad nikdo nebude pozírat z vlezdoprdelkovství, ale tento článek je výborný a držím DD palce, ať se daří!!!
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 14:53:03
avatar
nechapem prvemu odstavcu. nemyslim, ze nieco podobne je potrebne vysvetlovat. vacsina z citatelov je si vedoma, ze bez prace nie su kolace a pecene holuby nepadaju same do huby.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 15:58:12
avatar
Zostava pekná ale za nič z toho čo je v zozname by som nevyhodil peniaze do domáceho PC
febrik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 17:41:40
avatar
Ale to zase jo, HD6990 za to stojí určitě, tam ten výkon poznáš, ale u procesoru 2600K/2700K až bude k dostání a k tomu Asus Maximus Extreme a máš sestavu jak víno, za poloviční cenu a skoro se stejným výkonem ve hrách
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-18 18:45:03
avatar
Kedysi by som neváhal no pri súčasnom vývoji hier keď mi všetko išlo na prastarej 4870, tak som si zohnal 5770 čo je v podstate taký mainstream a zase všetko ide ako po masle. Eyefinity nemám a na jednom 24" monitore ide čokoľvek na najvyšších detailoch bez sekania. Časy keď som ako prvý na Slovensku mal 7800GTX za 30k+ sú dávno preč. Určitze si počkám na HD7XXX. Čo sa týka zbytku zostavy, fungujem na prastarej AM3 doske 890FXA-UD7 kde som vystriedal Phenom II X4 a teraz tam mám Phenom II X6. Ten výkon čo to dáva na nepretaktovanom procesore je viac než dostačujúci. Vyhadzovať peniaze za výkonnejší procesor nemá cenu nakoľko niet kde využiť ten výkon. To radšej zainvestujem do SSD tam bude najviac vidieť nárast výkonu, predsa len 10k rpm disky už nie sú to čo bývali. Ak budem chcieť lepší CPU mám možnosť strčiť tam Bulldozer čiže počkám si na ďalšiu revíziu ktorá bude lepšia než to čo je na trhu teraz. Trocha ma to mrzí ale je to tak, neexistuje hra ktorá by využila výkon recenzovanej zostavy, navyše ako si správne spomenul pomer ceny a výkonu je priam katastrofálny to už by som naozaj šiel radšej do 2600K, kúpil vodníka a danú zostavu s výkonom preskočím.
Sukh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-19 13:08:38

No ja neviem teda...ked ti ide vsetko na 24" na "najvyssich detailoch" bez sekania, tak naco by potom boli drahsie karty ako tvoja 5770 za cca 110 eur?

Nejako to postrada logiku (ked vezmeme do uvahy fakt, ze iba malo ludi ma viac monitorov).
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-19 02:26:07
avatar
Mne sa naviac pacila veta "tablet je sice zajímavý prvních pár týdnů, pak ale zjistíte, že na něj nemáte čas a je to vlastně jen větší telefon, který neumí telefonovat."
A niekedy mi fakt tie tablety skor pripadaju len ako drahe hracky s vynimkou tych fakt lacnych, alebo ak by vedeli spravit nieco aj vykonne na system toho transformeru, ktory viete pripojit ku klavesnici a potom si na tom aj nieco zahrat.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Monday, 25 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 654x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Friday, 22 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1566x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Thursday, 21 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1246x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Wednesday, 20 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1925x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluTuesday, 19 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1169x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Thursday, 14 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1917x
Komentářů: 3