Facebook zneužíván dále – Z podpory pro Haiti zamyšlení nad přemnožením černochů Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 18 leden 2010
altZemětřesení na Haiti je katastrofou – někteří se snaží pomoci trochu zvláštně …

 

 

Facebook je vytrvale zneužíván. Hromada lidí se přihlásí do nějaké skupiny, která se posléze přejmenuje, a už podporujete svou účastí něco, co ani nechcete. Zemětřesení, které postihlo jinak už v podstatě dávno hospodářsky i přírodně i zničení Haiti vyvolalo samozřejmě řadu reakcí. Typickým jevem při podobných událostech jsou sbírky.

Tak vypadala i skupina založená na populárním Facebooku, na kterém se pohybují až 2 000 000 občanů ČR. Za každého člena této skupiny 10Kč na pomoc Haiti. Do skupiny se postupně přihlásilo na 133 000 lidí, ovšem poté se jako hlavní informace objevil text:

Okamžitě se strhla vlna nevole a obviňování z rasismu, kdy text jisté znaky možná nese, ale v zásadě vyjadřuje svobodně jen názor. Nevšiml jsem si přitom, že by text nějak vyzýval k potlačení práv a svobod menšin a lidí, právě naopak. Rozhodně nesouhlasím s rasismem, nacionalismem a podobnými teritoriálními choutkami. Osobně jsem příznivcem maximální možné spolupráce a sjednocení a reálně bych nejraději zrušil hranice, protože planeta je jenom jedna a všichni žijeme na jednom kusu šutru ve vesmíru.

Na druhou stranu rozhodně nesouhlasím s tím, že kdykoliv se vyskytne v textu něco o lidských rasách a reálných problémech etnik, je to hned něco rasistického. To, že je někdo bílý, jiný je černý a další žlutý, je přeci jedno. Je bohužel pravdou a smutnou realitou, že jistá etnika mají prostě své problémy větší. Výše uvedený text nešikovně upozorňuje na to, čemu se různá média ve snaze přinést srdceryvné záběry na trpící Haiti, vyhýbá a to ten fakt, že lidský faktor, přelidnění, zničení tamního ekosystému, nulová ochrana životního prostředí a k životnímu prostředí konfliktní rozvoj hospodářství a infrastruktury ke katastrofě a jejím následkům výraznou měrou přispěl. Snaha nyní pomoci je sice chvályhodná, ale i podle tempa pomoci ze světa se mi zdá, že si mnoho lidí uvědomuje neudržitelnost tamní situace.

Autor textu však vyjádřil názor způsobem, se kterým nelze souhlasit – zneužití tragédie a alespoň nějaké snahy pomoci s odstraněním a snad nastartováním nějakého dlouhodobějšího řešení, je rozhodně trestuhodné a doufám, že to v honbě za falešným rasismem neunikne pozornosti. Snaha o donucení lidí k zamyšlení nad tím, jak s planetou a životním prostředím zametáme je jistě chvályhodné, ale zneužít k tomu tragédii na Haiti je myslím něco, co podobnou snahu staví do úplně jiného světla a je to nejen  nevhodné, ale přímo na pár facek. Bohužel je to ale další případ, který ukazuje na problém sociálních sítí a hlavně Facebooku. Tyto sítě sice lidi spojují, ale zároveň jsou rájem pro pochybná individua a aktivity všeho druhu, takže z Facebooku je spíše taková past na normálního uživatele. Myslím, že v tomto případě by byl odpovídajícím trestem pro pachatele tohoto dalšího Facebookového úskoku (podvodu), pokuta a odvedení slíbené částky 10 korun za každého člena na Haiti. Lidi buďte soudní a do podobných skupin se nehlaste, je to podvod. Pokud chcete přispět, tak jsou k tomu oficiální organizace třeba:

Člověk v tísni:

  • účet: 4095 4095 / 0300
  • dárcovská textovka: DMS SOSHAITI na číslo 87777

Bohužel většina uživatelů a lidí jsou opravdu tupé ovce a jsem si jist, že podobné zneužití nevidíme ve spojitosti s Facebookem rozhodně naposled.

Zdroj: Facebook, DDWord.cz

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 19:25:27
avatar
s tym rasizmom je pravda ze je to blbost, ked vidim tupeho supaka, ako zneuziva system v ktorom zije, tak mi je nazvracanie nech je aj zlatej farby ... to co sa stalo na haiti je tragedia, s ktorou uz ale nic nenarobime ...
dummy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 21:16:30
avatar
Rasismus - velmi ošemetná věc, určitě jsou lidé, kteří by pro jinou barvu pleti zabíjeli, pak jsou tu ale lidě, kteří vidí za každým textem, vtipem, videem, chybou v NTB rasismus, je to věc medii zveličovaná.

A můj názor na celou věc je: je nás tu víc a víc, tak se země snaží si nějak ulehčit, brzo nás tu bude 10mld. a takovej internet to rozhodně nezvládne
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-20 09:29:38

Rasismus/nacionalismus je, když soudíš člověka podle původu. Takže JE to rasizmus, jako za škatulky, žádné "jisté znaky", jak piše DD. Akce je hnus, reakce DD je hnus jen o něco menší. Tvoje - zas pod úrovní i DDho.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-20 21:46:04
avatar
Ty si ale ...
Chlapče zobuď sa, vôbec nevieš čo je to rasizmus!!!
Aj keď má DD väčšinou zvláštne chúťky, teraz sa s ním, ako aj s dievčinou, ktorá článok písala absolútne súhlasím.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 09:01:56

Je to prostě definice. Pokud se Ti nelíbí, protože nechceš se počítat za rasistu, je to jen TVŮJ morální ji intelektuální problém. Raději si ho nějak vyřeš.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 19:51:42
avatar
Je to na smiech, ale cez slzy... Naozaj nemám potrebu pridávať sa k tomu stádu užívateľov Facebooku. A že nie som in? Zvykol som si, že mám v živote iné priority, pre mnohých iných nepochopiteľné. Pre toto aj navštevujem práve DDWorld, tu si mnohí dovidia aspoň na špičku nosa, čo sa o tamto vyššie spomínaných ovciach povedať nedá!
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OMG 2010-01-18 20:06:52

A MAME TO TU ZNOVU - JAK JE SAKRA MOZNE ZE FACEBOOK DOVOLUJE PREJMENOVANI SKUPINY? VZDYT TO JE OD ZAKLADU NAPROSTO TOTALNI NESMYSL PRIMO VYBIZEJICI K TAKOVYMTO VECEM... NECHAPU A NEPOCHOPIM, CELKOVE JE FACEBOOK TAKOVEJHLE NEJSPIS ZAMERNE PODIVNE FUNGUJICICH VECI (TREBA NEMOZNOST SMAZAT SI PROFIL) PLNEJ A JSEM RAD, ZE NEPATRIM K TEM, CO SE MU UPSALI...
Maros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 20:45:47

profil na facebooku sa da zmazat
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 21:01:55
avatar
smazeš ho jen imaginárně. Veškeré data profilu zůstávají v síti
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 21:39:54
avatar
JJ, viac info tu: Odkaz.
Podla toho clanku robia 6-nasobne "zalohy kazdeho profilu, ktore zostavaju aj ked si ucet "zmazete"
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 22:08:06
avatar
jen blbec tam napíše co nejvíc pravdivých udajů
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 00:29:37
avatar
Blbcov je na tomto svete 95%
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-20 21:46:58
avatar
99
Rapl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 08:36:34
avatar
Ne jen blbec na takovou sit poleze a jeste se tim bude chlubit
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 08:49:18

Když tu mluvíte o blbcích, já jsem na facebooku našel spoustu bývalých spolužáků a známých na které už nikdo neměl kontakty, takže já facebooku děkuji jako vyhledávači starých známých. Asi jsem blbec, když hledám staré kamarády, ale je to tak.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 14:14:00
avatar
Áno, ale pohybujú sa medzi nami aj takí, ktorí nechcú byť nájdení. Už si niekomu aj odmietol žiadosť o priateľstvo? Pýtam sa len tak, lebo viem, že niektorí moji známi museli riešiť, ako slušne odpáliť toho-tamtoho, s ktorým sa stretli možno raz a možno ani raz v živote, len by sa mohli cez nejakého tretieho spoločného známeho poznať a... vzniká z toho celkom pekný guláš virtuálnych vzťahov potom.
Sorry, ja mám celkom rád svoje súkromie a preto občas do FB tak rýpem.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 14:31:39

Ano už jsem i někoho odmítl a několik lidí odmítlo mě, nevidím v tom problém. Zase na facebook nikdo nemusí dát víc informací než sám chce. Na facebooku je ale dost jiných problémů, jako je ten z článku.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 14:39:29
avatar
Aké iné problémy máš na mysli? Viem, že občas tam niektoré funkcie nefungujú, ako by mali, ale viac neviem...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 15:25:00

Hmm to jsem asi přehnal, myslím jenom takové ty věci že nejde smazat profil a tak, mě to nějak netrápí, facebook odvede svou práci.
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 22:36:11

Klobuk dole, ale osbne si myslim ze je velmi malo ludi ktori niekoho odmietaju, alebo inak. Ked toho cloveka stretnes zoci voci a polozi ti otazku, preco si ho odmietol, si, alebo su ludia vobec schopni povedat pravdu preco? ..... neverim ze ano......
pyromanek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-20 08:53:00

normlane, das ingnorovat zadost, a kasles na toho cloveka, nevim proc bych mu mel psat proc ho odmitam... cizince si nepridavam. lidi co sem nekde videl jednou taky ne... jmeno si menim kazdy 3 den a udaje mam vsechny falesny... akorat me se.. ze me porad nekdo oznacuje ve fotkach...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 17:19:31
avatar
jo já mám na FB jméno příjmení, pár fotek a dokonce i datum narození. Jak se dá tohle zneužít? V tom případě je ještě větší blbec ten kdo má v profilu na DDworldu i přesnou adresu...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 22:20:52
avatar
tohle možná ne, ale někdo tak píše daleko víc věcí např. kdy kam chodí apod
pyromanek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-20 08:50:58

pripadne ti ho smazou oni, pokud porusujes pravidla, ale staci jim napsat mail, v cestine, oni mi odpovedeli neco anglicky... coz vubec nesouviselo s tim co sem jim psal a ucet mi zas za 2 dny jel bez problwemu se vsema vecma, co sem tam mel.... tze asi tak... ani kdyz te smazou oni, tak ten profil tam zustane :-D
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 21:07:32
avatar
Ta skupina se nepřejmenovala, jen se změnil popis, ne?
weir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 20:07:08
avatar
Tak rasistické to rozhodně je, běloch si přece nemůže dovolit říct nějakou rýpavou poznámku o někom snědším a pokud tak učiní, tak je to automaticky hitlerův brácha. Takhle mi připadá že to dnes funguje.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 20:17:58
avatar
Takhle to je, z nějakého neznámého důvodu se vědecky neoprávněné dělení lidí na rasy podle barvy kůže trestá víc než jiné nevědecké názory
Bobulák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 21:12:08
avatar
Souhlasím s tebou, dneska spíš funguje rasismus naruby
No a proto se vyjadřovat nebudu - dostal bych nejspíš nálepku rasisty nebo nevzdělanýho hlupáka..

EDIT: Facebook a vůbec všechny sociální sítě stojej za pendrek.
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 17:51:12

nácku
Jungalist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 20:54:52
avatar
to nikomu nepomuze..
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 20:15:40
avatar
Já už vážně začínám uvažovat, že si založím účet na FB a udělám nějakou skupinu
Ale k věci o rasizmus se imho jedná, dělit lidi podle barvy pleti je nesmysl a je to prosté zneužití statistiky, vědecky to nemá (téměř) žádné opodstatnění, lidi jsou prostě lidi a dělit je lze přinejlepším na muže a ženy, při jakémkoli jiném dělení vznikají příliš velké šedé zóny (ono i to dělení na muže a ženy u pár lidí pokulhává ).

Něco jiného je zneužívání dávek a humanitární pomoci, dávat těm lidem stále peníze/jídlo a léky, aby neumřeli, nic neřeší. Otázkou je, jestli konzuní společnost, kdy myslíme víc na sebe a máme jen tolik potomků, kolik uživíme (tudíž vzdáváme se principu, že silnější potomci přežijí), je ta jediná správná cesta.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 07:16:19
avatar
přesně tak, ten článek sám o sobě začíná přímo vzorovou rasistickou větou, která implikuje že černoši jsou méněcenní a neproduktivní. Sám výraz "přemnožení" v tomto smyslu dává konotaci na "škodnou", která se "přemnožila".
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 07:54:42

Přesně tak, slovo přemnožení by se v souvislosti s lidmi nemělo používat, přemnožit se mohou krysy, šváby nebo jiná havěť, ale mluvit tak o lidech? Podle mě to je myšlené rasisticky, můžeme text rozebírat donekonečna, ale já v něm cítím jistou myšlenku. Místo toho abych pomohl hladovějícímu dítěti koupím dárek přítelkyni to mě fakt pobavilo, je to ostuda...
QproTest [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - přemnožení 2010-01-19 09:26:34
avatar
Osobně bych slovo přemnožení za rasistické nepokládal. Nejedná se o barvu kůže, ale všeobecně si myslím, že lidi jako takoví jsou přemnožení a zem jako taková nám to dává najevo. Osobně se mi článek na FB líbí, vtipně ukazuje na to, že lidi jsou opravdu ovce. Nic proti pomáhání, ale komu není rady tomu není pomoci. Kdyby tam byla ropa, zlato a podobně. Věřte, že by se jim pomoci dostalo daleko vyšší než by si přáli, ale tím, že jsou chudí, jsou vlastně do budoucna odkázáni zániku. Takzvané humanitární pomoci (polovina se zneužije) pouze tento zánik oddalují.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 11:13:26
avatar
Možná budu znít cinicky , ale proč se nemá používat slovo přemnožení v souvislosti s lidmi, když je člověk v určitých počtech prostě škůdce životnímu prostředí? Navíc člověk je pořád jen živočich stejně jako každý jiný, jen se vymkl přírodě kontrole ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 11:56:19
avatar
ja bych v tom cynismus nevidel, tohle je proste fakt. clovek by mel mit narozdil od zvirat rozum, ale nektery kultury ukazuji, ze rozumne v zadnem pripade nejsou a to se tyka treba prave i tohodle premnozovani.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 14:37:02

Přijde mi to trochu neslušné, ale když se to spojí jenom s jednou ,,rasou" at už jde o jakoukoliv a podá se to takhle, tak se na mě nezlobte je to jednoznačné . Co kdyby třeba Němci říkali že se Češi přemnožily, prostě některé věci slušný člověk neříká.
QproTest [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - přemnožení 2010-01-19 15:17:40
avatar
S tím mohu jen souhlasit.
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 20:23:29
avatar
zbytocne politizovanie na nepolitickom webe..na taketo spravy tu mame ine weby-prosim nezamradovat to tu s tym...
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 20:33:43
avatar
Je to DDho web a týká se to IT - FaceBooku, mně to nevadí
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 10:37:37
avatar
mas tam chybu, FAKEbook
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 20:32:12

kazdej system je tak bezpecnej podle toho jaky uzivatele ho pouzivaji - FACEBOOK je totalni past at v dobrem ci zlem slova smyslu

...bez ovci nejsou vlci...:-)

kazdopadne Haiti je mi lito ale souhlasim s argumentama z clanku
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 22:31:12

To vo mne evokuje otazku: co bolo skor, ovce alebo vlci?
PraseIII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 20:39:45

nechci se DD-ho jakkoli dotknout, ale nepochopil článek. Čleánek na FB je rasistický hodně, ale využívá stránek, které máme skoro všichni rádi a schovává se za ně, jako je ochrana planety, zvířátek a podobně. využívá pluralitu interpretace článku k tomu, aby jsme vlastně souhlasili i když se smajlíkem u mrtvých lidí v podstatě nesouhlasí (skoro) nikdo.
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 21:40:38
avatar
naopak v tom článku není nic rasistického, jen je to konstatování faktů. Někteří lidé totiž nepochopí že spousta lídí nějak moc tu multikulti společnost nemusí a rozhodně jich není málo
A zadruhé, faktem je že se Afričani umí nejlíp akorát množit, to jim jde nejlépe a pak se dožadují milodarů od Evropy a Ameriky. Možná to někomu neni ale faktem je že ze všech ras si černí vedou nejhůře - i žlutý jsou podnikavější a rozvíjí se ikdyž mají také početné rodiny ale většinou ví jak je uživit ne jen jak je produkovat.
Všichni znalí ví jak to dopadlo když se koloniální mocnosti stáhly z Afriky, automaticky začly kmenové války a v podstatě tam přežívá kmenová společnost
Vím že za tenhle rouhačský text dostanu palce dolů ale fakta hovoří jasně, kdo chce vidí, kdo nechce...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 22:11:46
avatar
nespíš máš pravdu, ale na druhou stranu co tam mají dělat, na chatu nejezdí, tak dělaj děti, ale spíše bych řekl, že je to větší problém Asie
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 00:19:08
avatar
ale zase černochy nechci shazovat, je tam spousta chytrých lidí ale nemají vytrvalost dotáhnout věci do konce a stejně jak se nadchnou tak stejně nadšení zmizí
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 22:25:37
avatar
Za to ze nic nedelaji muze prave evropa a amerika protoze jim dovozem zdarma znicili system, uplne stejne to funguje tady jak dovozem hadru s ciny se likviduje textilni prumysl. Jak se to rika, bud mu das rybu, nebo ho naucis rybarit.
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 00:30:43
avatar
ono je to složité na na delší debatu a tohle je hw server, jen malý dovětek: dle mě za to můžou zčásti koloniální mocnosti a zčásti sami a zvlášť v období studené válký to bylo dost zlé, oba bloky se Afričany snažily dostat na svou stranu a akorát z toho byly občanské války (Somálsko,Etiopie,Angola) ale nikdo neprojevil skutečnou snahu pomoci neb byla nesmírně obtížná. Mohlo jim být lépe když by evropané v koloniální éře s nimi zacházely lépe, jenže dobří úředníci se zrovna do kolonií nehrnuli, tam se dostávali buď z chamtivosti po bohatství(Belgie) nebo jinde třeba za trest a tomu odpovídala kvalita správy no a pak ztráta respektu po okupaci mateřských zemí (Francie) a v těhle zemích i v Indočíně má respekt a síla velkou váhu, tak bylo jejich osamostatnění nevyhnutelné zvláště v kombinaci s marxistickou agitací.
Sorry za ot ale chtěl jsem jen přidat pár faktů
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 22:22:45
avatar
souhlas .... to je ta dań globalizace
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 21:04:00
avatar
ja blokujem vsetko od mojich kamaratov.
Ziadanku o priatelstvo skontrolujem a uistim sa , ze ho poznam , alebo ho poznam moj kamarat. nikomu sa neda verit , aj ked ich poznate.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 21:06:11
avatar
existuje daleko elegantnější způsob - vůbec se na Facebook nepřihlašovat
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 21:37:23
avatar
vim jeste o lepsim zpusobu...vubec si ho nezakladat
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 23:56:16
avatar
Facebook neni spatna vec, jde hlavne o to ho umet pouzivat... Argument ze Facebook zere spoustu casu je k zamysleni - on zere cas a nebo my mu ho davame? Nekdo se na Fb rad diva na vsechny svoje kamarady a jejich fotky a statuy, nekdo jenom prohlidne zpravy, kdo ho oznacil na jake fotce a zase to vypne. V Facebooku chyba neni, mozna v informovanosti uzivatelu o tom jak FB doorpavdy funguje.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 08:52:52

Asi tak, nikdo nikoho nenutí aby na facebooku hrál ty pitomé hry, já tam našel spoustu starých známých, na které moji kamarádi už neměli kontakty, jsem takovéto službě vděčný a nedoedu si představit jak jinak bych je našel, asi bych musel přes poštu pro tebe hledat každého zvlášť Já na facebook vlezu kouknu na zprávy, kouknu jestli není neco nového (projedu příspěvky na hlavní stránce a jdu jinam) zabere mi to tak 3 minuty, samozřejmě pokud si tam s někým začnu psát, nevěnuji čas facebooku, ale toku s kým si píšu.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 10:38:48
avatar
presne preto ho ignorujem, v dnesnej dobe je lepsie byt inkognito ..
hajty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 21:13:25

rasismus tohoto typu mě osobně přijde celkem směšný. My - bílí Evropané a Češi speciálně prostě vymíráme - to je demografický fakt a z toho vyplývá, že je jenom otázka času kdy prostě vymizíme a národy s přebujelou porodností prostě obsadí volná místa, která po našem odchodu vzniknou. Snaha pár jedinců o zachování "Čech Čechům" je směšná-je to jako snažit se čůrat proti větru Je jenom otázka času kdy si ty "barevné" budeme schválně do republiky vozit, aby tu vůbec měl kdo dělat, až bude půl populace v důchodovém věku. Každá velká civilizace má období růstu, pak dominance a pak úpadku a jak to tak okolo sebe pozoruju, tak mě něco říká, že pro Euroamerickou kultůru to dobré už bylo...
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 21:37:17
avatar
Ale to se nemůže brát z dočasné pozice úbytku, kolikrát v historii tu byl úbytek obyvatel a za čas se to začalo zvedat. Za pár let až se ke kormidlu dostanou rozumní lidé a začne větši blahobyt tak porodnost poroste. Je přece normální že v dobách nouze moc dětí není ...alespoň ve zdejších krajích
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 22:14:35
avatar
A kdo bude volit ty rozumné Kéž bych se toho dočkal
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 23:04:35
avatar
a oni tam sou snad naci rozumni?at je u vlady oranzova nebo modra porad jdeme do prdele
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 08:56:34

Chtělo by to aby do té politiky ti rozumní šli nevim byly tu komunisti, teď tu jsou bývalý komunisti, a já furt čekám kdy tu budou i jiní, já mám střední školu takže se považuju za idiota, ale je tu jistě spousta chytých lidí.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 11:17:07
avatar
ti rozumni, pokud meli moznost, tak co nejrychleji sli z republiky pryc pokud dosud nemeli moznost, tak se o to aspon stale snazi...ja mel moznost jit do prahy nebo do zahranici, kde bych vydelaval mnohem vic a mel se mnohem lip nez se mam ted, ale nesel sem. takze i kdyz mam vysokou, tak sem stejne taky idiot
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 14:39:14

Na druhou stranu při tom co dnešní politici předvádějí člověk nemá co ztratit, víc se ztrapnit nemůže
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 14:45:13
avatar
Jedna moja spolužiačka je strašne frustrovaná a stále melie o tom, ako má svojich rodičov rada, ale nikdy im neodpustí, že keď bola ešte malá a oni mali možnosť, neemigrovali...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 22:23:44
avatar
maximálně jim může neodpustit, víc s tím neudělá
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 22:40:01

Hmmm, to je divne, to je ako povedat, preco som sa narodil tymto rodicom, preco nie bohatsim,......proste chore...
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-20 13:33:07
avatar
Nooo, veď už má aj prezývku "všetko-na-Slovensku-je-na-p***"... Aj keď ona o tom ešte nevie.
hajty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 22:46:53

Porodnost není závislá na bohatství lidí. Mám rodinu v Lucembursku-stát s nejvyšší životní úrovní v Evropě a v absolutním měřítku finančně nejvíc podporující porodnost (porodné 2000euro, přídavky 200 euro, výrazné daňové výhody) a přesto je tam opět úmrtnost vyšší, než porodnost. Taktéž předpokládám, že vzhledem k absenci různých ..ismů v minulosti tohoto státu tam ve vládě budou rozumní lidé (pokud je to vůbec možné )a přesto to nefunguje. Vysvětlení je prosté -pořídit si dítě znamená obrovské množství společností nedoceněné práce a obětí - těch finančních až v druhé řadě...A my jsme příliš leniví a příliš sobečtí na to, abychom to podstupovali... Sorry za OT, už končím
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 23:54:24
avatar
Ja mam v rodine 3 sourozence a jsem za to rad. Mam rad velke rodiny a co se tak koukam tak deti z rodin s vice detmi (z tech socialne normalnich rodin) jsou vice spolecenstejsi a maji vetsi citeni pro druhe. Samozdrejme ze kdybychom byli pouze 2 deti tak bychom financne mene zatezovali rodice a nase rodina by si zila lepe... Osobne moc nerozumim lidem co byli jedinacci - vetsinou je to poznat na jejich charakteru.
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 00:15:26
avatar
největší populační exploze bývá za a) po smrtící epidemii a za b) po válce - viz světové války a velká protodnost po jejich skončení. Zřejmě to bude tlakem a stresem v populaci ale to by bylo na dlouhou diskusi......
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 22:41:06

Ano, je dokazane ze ked je zle, alebo tesne po, tak ani mysi nestihaju
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 21:28:51
avatar
Je to mimo téma, ale kdo jste na FB, dejte si do hledáčku DDWorld, založil jsem skupinu :-)

Ale zpět k věci: Já rasismus bytostně nesnáším, ale třeba mi přijde odporné, že je Hitler tak odsuzovám.. Chci abyste mě pochopily, tudíž to rozepíšu:

Hitler dělal strašné věci, ale dělal to z nějakého přesvědčení. Mučil lidi a všuchni ho za to krizizují.. Ale kritizují lidé za mučení Američani, Francouze, Angličany, ..? NE! Všuchni něco děláme z nějakého přesvědčení..
Doufám, že jste to nepochopily, jako že jsem zastánce Hitlera, ale tohle je fakt..
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 22:22:52
avatar
Takovemu presvedceni se pak rika vymivani mozku.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 22:39:31
avatar
Palec nahoru říká něco jiného :-)
Ale ne, mě nikdo mozek nevymývá, já jen, že je to můj názor..
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 23:50:58
avatar
Ja jsem proti jakomukoliv jednani proti lidskym pravum... Jde pouze o to ze Hitler je osobnost, ktera primo (vlastni snahou) zavinila smrt spousty lidi a to hlavne diky tomu, ze mu vsichni verili...

Souhlasim tedy s DD o tom ze by nase planeta mela byt jedna velka zeme. Ne, mi si tu misto toho resime, kdo na jakym uzemicku bude mit vyhodu proti tem ostatnim... Osobne ja nerozumim pojmu vlastenectvi, nacionalismus apod. me samotnemu je jedno v jakem state ziju a nemam nejake citenu vuci nasi zemi a nepotrebuju ji zviditelnovat. Kdyz se hraje MCR v hokeji tak se rad podivam, ale nechodim s namalovanou statni vlajkou pres oblicej. Stejne jde jenom o to kde zijeme, kdo si zabral jaka uzemi a kde udelal hranice. I ve dvou sousednich zemich jsou furt ti stejni lide, jenom mluvi jinou reci a maji trosku odlisnou kulturu, coz nemuzu rict ze se primo vaze k "vlasti".

Sam se nekocham tim, ze jsem prazak, ze jsem Čech a ne Slovák, že muj oblibeny fotbalovy klub (zadny nemam) vyhral nad jinym atd.

Nicmene mam na tuto vec trosku zvlastni pohled, to uznavam.
snipermaniak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 19:03:29
avatar
Ještě bych dodal, že Hitler je malé ořezávátko proti Stalinovi nebo Maovi...
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-18 23:44:16
avatar
Psani, ze cernochu je hodne a do zeme, kde se stala prirodni katastrofa, nemame prispivat, je opovrzeni hodne... Autor zde jasne ukazeje to, ze nema zajem o cernochy a o to, aby zde meli svobodu a ze se jich chce stranit. Navic prirodni katastrofa je neco uplne jineho a to kolik tma umrelo lidi a v jakych jsou ted podminkach je otresne - oni si s tim sami neporadi a spousta lidi by tam ted bez pomoci umrela. Jsme preci lide a je normalni si pomoci, nebo ne?

Nebo bychom meli byt lhostejni vuci lidem, kteri pouze zijou jinde a sami se snazit o to mit misto jednoho auta v rodine dve?

BTW: Jeste pred touhle aferou jsem na tuhle skupinu upozornoval bratra, jak si z toho muze nekdo delat byznis...
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 17:55:40

Prosím tě, radši tu nepiš než tu začnou zas brečet o obráceném rasismu
D3aTH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 07:34:25

Také bych chtěl přispět svým názorem... To, co se stalo na haity je velká a smutná tragedie, ale z druhého pohledu je to prostě přírodní katastrofa a přírodní redukce počtů lidí. Nemám vůbec nic proti obyvatelům černé pleti, to v žádném případě. Ale lidstvo by si mělo uvědomit, co dál dělat s planetou, na které žijeme. Buď se nehorázně přemnožíme právě lidmi tmavé pleti, protože u nich je nekontrolovatelný nárůst populace a tím pádem se degraduje světová společnost. Přibude hoodně lidí, kteří budou bez vzdělání, bez práce, bez majetku a budou závyslí na pomoci druhých (vzdělaných a majetných). Tím se vrátíme o sto let zpět. Druhá možnost je, že holt se na čas omezí lidská práva a svoboty a nebude se tolik rodit v africe a jiných zaostalých zemích. Ať si lidsto vybere jakoukoliv možnost, tak vždy polovina lidí bude nadávat, tak teď babo raď!
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 07:52:35

Mám úplně stejný názor jako ty. A je úplně jedno jestli se přemnožíme černochy, číňany nebo araby.
Přírodní katastrofy postihujou všechny bez výjimky...

Facebook je přece neřízená komunita lidí, proč se někdo pohoršuje nad tím, co se tam děje. Dejte lidem neomezené možnosti a svobodu a tady je pak krásně vidět, co to z lidí udělá...
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 08:47:06
avatar
Ja nazory, ktore sa zakladaju na realite, za rasisticke nepovazujem. Je pravda ze cernosi (u nas cigani) su lenivci a radsej ako pracovat, budu bezhlavo sulozit bez toho, aby sa zamysleli nad svojou buducnostou a buducnostou ich potomstva. Ked vsetko naokolo rozkradnu a zozeru, nastavuju ruky a cakaju kto im co da, miesto toho, aby si zacali sami nieco budovat. Nesuhlasim s plytvanim penazi danovych poplatnikov Europskej Unie na nieco, co neriesi samotnu podstatu uboheho stavu krajin ako Haiti. Mame dost svojich problemov a aj chudobnych ludi, treba pomahat najprv "doma" (tym nemyslim socialne davky a benefity pre lenivych darmozracov) a az potom vonku. Na druhej strane zasranych neofasistov a inu vymletu rasisticku pliagu by som vykopal zo svojej krajiny tiez (ale to by som musel uz aj komousov a sektarov a to by tam nikto neostal ).
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 11:31:08
avatar
s tim souhlasim. nejvetsi problem je, jak ma u nas bilej neco proti ciganovi, tak je to hned rasismus. ale v naproste vetsine pripadu ty problemy nejsou kvuli tomu, ze ja su bilej a on cernej, ale kvuli tomu jak on se chova. jaktoze bilej kdyz ma dluhy a neplati najem skonci na ulici, kdyz cernej nemusi platit najem kolik let a furt bydli nebo dostane jeste bydleni novy? kdyz sem studoval tak sem stravil asi 4 mesice na byte pobliz jedne ciganske ctvrti v brne. 2x me tam okradli, z toho jednou mi vyhrozovali nozem, dva kamose tam jednou zbili, kazdou noc bylo okoli plne ciganskych prostitutek...a co delali policajti? ti se tam snad bali vubec projet...doporucil bych to zazit vsem zastancum tehle mensiny, kteri jakekoli slovo proti nim hned povazuji za rasismum. barva pleti neni zadnej problem...me by nevadili ani modry lidi, ale musej se chovat slusne, snazit se normalne zit a dodrzovat zakony jak ty od statu, kde ziji, tak i moralni.
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 22:51:24

Hmmm, toto bude problem, pretoze ked sa na to pozries z druhej strany, tak MY sme ty, ktori sa chovaju divne, MY sme ty, ktori sa im nevieme prisposobit, MY sme ty, ktorych by odtialto chceli vykopnut a zabrat nase byty......
Maik22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Facebook je zlo 2010-01-19 08:51:10
avatar
Facebook je zlo ... lidé se hlásí do stupidních skupin, píšou kraviny... no kdo vám dá teď někdo něco zadarmo??
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - umelecka mystifikace... haha 2010-01-19 09:40:23
avatar
je to smutny, ale co me fakt pobavilo, nazvat svinarnu "umeleckou mystifikaci". socialni site jsou marnost. prejmenovatelnost tematu kdykoliv uz vypovida samo za sebe. "nedohledatelnost" a ukonceni cinnosti uzivatele ktery nejakym zpusobem porusi pravidla na dane siti vypovida o tomtez.

p.s. kdekdo pise, ze se mnozi a mnozi... ono si predstavte co by jste delali kdybyste nemeli skoro nic. to samy .]
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 09:53:41
avatar
Facebook je skvělý, jde tam tak trochu sledovat jací lidé se najdou u nás v čr. Já tam registrovaný nejsem a ani nebudu i když jsem IT maniak a zajímám se téměř o jakoukoliv technologii tak FB mě nezajímá. Bylo jen otázkou času kdy se začne tohle dít, můj názor je ten že na tohle sociální sítě pojdou.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 15:34:34
avatar
nebo pojde lidstvo, protože z facebooku naprosto zmagoří
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 16:58:05
avatar
To je taky možnost, když jsem sledoval jak tam lidi psali "dobře jsem se vyspal" napadlo mě zaregistrovat se, napsat stejnou informaci a v posledním slově vyměnit P za R. Někdy je to větší úleva než vydatný spánek
Jungalist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-19 20:12:57
avatar
Tak jsem se sem konecne taky po pul roce registroval.
Doted jsem nemel potrebu, ale tohle..

Je to suparna a hodne sprosta, mimochodem toho casu jiz zrusena.

Ano, text opravdu nepodnecuje k rasove nesnasenlivosti, jen se v nem rika, ze by se cernochum nemelo pomahat. To zaprve. Az za druhe resi, ze by se melo pomahat tady u nas doma s nasimi problemy.
Tak cernochum by se pomahat melo. Belochum by se pomahat melo. U nas doma s nasimi problemy by se neco delat melo. Jen abych to uvedl na "mou" pravou miru.

Jak tak koukam, tak se nikdo z vas nepozastavil nad temi odkazy pod nim. Tak ja tedy nebyl liny a nejake [ano, ne vsechny] jsem si prepsal do adresoveho radku a pro vas line se posnazil o osvetecku:

Chcete je? Odkaz
- xenofobne ladena "kampan" o tom, jak jsou ti imigranti hrozni, osklivi a spatni. Jen se tam nic nerika o imigrantech doktorech zachranujicich ceske ciste bile hlupacky naivne ridici pod vlivem alkoholu bourajici do dalsich ciste bilych slusnych obcanu. Nebo o imigrantech IT specialistech delicich se se svymi ciste bilymi kolegy o sve cerne zkusenosti..

Beo.sk Odkaz
- dalsi davka poctive objektivni zurnalistiky ve slovenskem podani. No alespon jsem se zasmal, i kdyz verim, ze tamnejsi autori to mysli vazne.

97.74.65.51 Odkaz
- Zly cernossti nasilnici o*ukavaji co jim pod ocas prijde. Hlavne bile zeny. Nemohu soudit, ale s usmevem si troufnu na svuj vlastni nazor na ten clanek : psal ho beloch s jizanskou vlajkou vytetovanou pres obe pulky

Souwulo-press Odkaz
- e-shop, kde si muzete koupit takove klasiky jako "Moc Izraele ve Spojených státech - James Petras", "Satanova synagoga - Tajná historie židovské světové dominace", nebo "Adolf Hitler - Akvarely" - v sekci umeni a ART

Jan SochorOdkaz
- a konecne Jan Sochor, ten mi tam nejak nesedel. DOPORUCUJI ALESPON NA TENHLE ODKAZ KLIKNOUT. Autor je profesionalni zrejme nejen fotograf, bohuzel ho neznam, a od souvislosti s incidentem na facebooku se durazne DISTANCUJE
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-20 21:55:40
avatar
Facebook je súčasť cieľavedomého vytvárania kompletnej databanky osôb. To je všetko.
Je sprosté, že niekto zneužíva ľudí a mení témy a názvy ako sa mu zachce.
Ale druhá vec je tá, že článok je absolútne v poriadku a nenachádza sa v ňom nič "rasistické".
Rasizmus je politickou korektnosťou sprofanované slovo, ktorým sa negatívne označuje každý jedinec, ktorý si dovolí pokladať otázky.
Vedecky vzato, existujú rozdieli medzi rasami, medzi národmi, medzi rodinami. TO JE PRIRODZENY PRIRODNY ZAKON.
Je fakt že napríklad cikáni sa premnožujú a pritom ich prínos pre spoločnosť sa pohybuje v hlboko záporných cifrách.Som teraz rasista?
Keď poviem, že bieli Američania sú svine a masoví vrahovia, som rasista? Nie, bohužial, Slovo rasizmus sa dá v dnešnej dobe používať len jednosmerne. Najviac kričia tí, čo by mali byť najviac ticho.
Kôň ku koňom, somár ku somárom patrí.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 386x
Komentářů: 1
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1334x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1045x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1142x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3726x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1445x
Komentářů: 0