Soud v ČR: Kritika v diskusích jen slušná a věcná – ohrožení svobody? Nikoliv, jen apel na slušnost! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 18 March 2010
altS diskusemi a zejména mnohými diskutéry je velký problém. Přelomové soudní rozhodnutí …

 

 

K zajímavému soudnímu rozhodnutí došlo v kauze, kdy realitní Kancelář zažalovala provozovatele webu za to, že v některých diskusích byla nevybíravě napadána a kritizována. Tomu předcházela žádost o zmazání diskuse, což provozovatel stránek odmítl. Nyní soud rozhodl, že diskuse se musí smazat.

Okamžitě se objevily výkřiky o tom, jak je to protiprávní, porušuje to principy svobody slova a kdesi cosi. Bohužel i v tom je vidět, jak moc je dobře, že soud podobným způsobem rozhodl, protože u nás si hromada lidí plete pojmy a dojmy a ohání se svobodou slova a demokracií, aniž by znaly jejich omezení. Ano, vaše práva jsou omezena a to velice přesně. Vymezuje je prostor od konce práv jiného člověka k začátku práv dalšího. Soud navíc rozhodl tak, že ani jedna firma neuspěla. Soud totiž zcela správně řekl, že kritika je zcela přípustná a ta se mazat nebude, nicméně šlo o způsob kritiky a vulgarismy a napadání do diskusí, navzdory tomu, co si někteří myslí, nepatří.

Osobně mě překvapilo rozhodnutí soudu a to velmi příjemně. Nemám přehnanou důvěru v kvalitu našeho soudního systému, ale občas se ukáže, že jsou tam kvalitní soudci, dělající kvalitní rozhodnutí. Smazání diskusí s vulgarismy a povinnost každého provozovatele webu starat se o to, aby diskuse nebyly pro ostudu, skutečně nelze vnímat jako nařízenou cenzuru. Je to pouze a jednoznačně apel na to, na co mnozí diskutující zapomínají – slušné chování a věcná diskuse. Kritika je rozhodně vítána, ale má být slušná a hlavně věcná.

DDWorld.cz moderování diskusí provádí, stejně jako to začala dělat většina webů v ČR. Nelze se tomu divit, slušnému věcně diskutujícími a objektivními člověku se při pohledu do některých diskusí muselo udělat minimálně zle. Bohužel i na našem webu máme diskutéry, kteří o slušnosti, objektivitě, věcné diskusi a kritice bez napadání s argumenty, v životě neslyšeli. Lidi, které známe pod mnoha přezdívkami, jako HWSpeedy, ThomasBlue, DDment, Cnn, Matuus, Mareknr (občas), MicrO, Ladik, Michal Mileník, Žumpař a další (mnoho má těch přezdívek a loginů hned několik, některé jsou urážející sami o sobě). Ti jsou jedni z těch, na které právě toto soudní rozhodnutí také apeluje. Prostě na lidi, co jim věcné slušné diskuse bez napadání a nadávek, lhaní a překrucování, nic neříkají. Bylo na čase, když se slušné weby v ČR rozhodly moderovat diskuse, byla to žumpa a moderování přispěje k tomu, že si lidi budou dávat na slušnost a věcnost snad i více pozor. Dalším krokem je minimalizace anonymity, protože se za ní kde kdo schovává a také to věcné diskusi nepřispívá. Pokud někdo má svůj názor a dokáže ho slušně, v souvislostech a faktech prezentovat, nemá se zač stydět, by naopak. Do budoucna chystáme minimalizovat anonymitu diskusí – pokud máte názor a budete dodržovat pravidla slušnosti a diskuse, nevidím důvod, proč nadále zůstávat v anonymitě. Také jako uživatelé-redaktoři píšeme pod vlastními jmény a není to úplně fér, když diskutujete s někým, schovaným za nějakou anonymní tváří a nevíte, zda to co říká, nemá nějaký specificky sledovaný účel, jiný než jen normální věcná diskuse.

Závěr: Průlomové rozhodnutí soudu jedině vítáme – není to žádná cenzura, jak si někteří myslí, a kritika a věcná diskuse jsou naopak vítány a mazány nejsou u nás, ani jinde, ale měly by mít úroveň, slušnost a věcnost a neměl by to být jen diskusní bordel, kde by se červenalo leckteré prase, kráva nebo vůl, a kde má leckterý idiot a dement pocit, že je na výročním sjezdu. Kritizovat lze i bez napadání, diskuse má být o faktech ne o urážkách.

DDWorld.cz v moderování diskusí ještě přitvrdí, chceme, aby měli prostor slušní lidé, kteří by i diskutovali, ale to by člověk musel mít chuť se na tu žumpu občas alespoň podívat. Takže si někteří běžte koupit pravidla slušného chování a ve slovnících si najděte, co je to objektivní a věcná diskuse bez překrucování či objektivní věcná kritika – bude se vám to hodit, protože s ničím jiným už na DDWorld neuspějete …

Zdroj: DDWord.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Jano952 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:15:29

nuz ked sa niekto nevie vmestit do koze tak mu treba ... niekedy fakt akoze sa tu nevedia ukludnit s niecim nesuhlasi, krikuu palce dole davaju kazdemu za nic a pod
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:14:43

Uvažoval jsem o nějakym systemu, kde by si každý uživatel na DD, mohl udělat black list dalších uživatelů a jejich příspěvky by v diskuzích neviděl. Takže by je nemusel omylem ani číst a hlavně by si nezkazil textem náladu. :-)

Takový osobní ban list :-D
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:18:09
avatar
Takova moznost se docela casto vyskytuje na forech velkych zahranicnich serveru - napr. HardOCP.com Anandtech.com
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:27:48
avatar
na systému uživatelských účtů a diskusí se bude letos pracovat a snad do konce roku představíme novou verzi Musíme jít s dobou a být komunitní
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:08:44
avatar
komunitni?to jako neco ala facebook?to snad ne...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:22:46
avatar
no jasně zavedeme hromady profilů na téma právě dělám ..., jsem nejhezčí a nejchytřejší protože jsem ... všichni cool lidi ke mě .... atd.

Neee, nebojte nebude to bolet a komunitní nemusí znamenat autmaticky blbečkárna ala facebook ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:33:59
avatar
tak nechces to teda trochu zpresnit?ja moc dobre nevim co si pod tim mam teda predstavit...
KoHHHnA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:44:00
avatar
Úplně mi bude stačit, když zavedete upozornění na nový komentář u zvoleného článku, nebo na odpověď na váš komentář..mail, nebo výpis někde na stránkách po příhlášení, to je celkem jedno, ale rozhodně by se to hodilo.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 11:11:30
avatar
presne o tomto som hovoril ... taktato uprava by uplne stacila ... ale novy komentar by bol oznaceny len v pripade reagovania na vlakno, kde je moja reakcia(teda dotycneho)
h0n24 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:13:28
avatar
Třikrát hurá! Konečně to někoho napadlo.

Já jakožto uživatel chci vidět kvalitní komentáře. Třebas jen od toho, koho mám v přátelích. Ty ostatní mě nezajímají. Stejně to jsou zbytečné žvásty.

[EDIT]

Mimochodem tahle pitomost s palcem nahoru a dolů vůbec neoddělí dobré komentátory od těch špatných. Maximálně tak vytvoří jakýsi "všeobecný názor" - není tomu tak dávno, kdy se tvrdilo že všechny zrzky jsou čarodějnice, nebo že země je placatá ;-)
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:57:04
avatar
no zas tak kategoricky bych to neviděl, objevují se třeba noví uživatelé, o nichž bys pak ani nevěděl. Já jsem pro čím největší různorodost nározů - přečtu si i ty se kterými nesouhlasím.

Ale osobní black list bych uvítal (white list mi nechybí)
h0n24 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:10:04
avatar
Spíš bych to chápal jako na facebooku - "zprávy jen od přátel" a "všechny zprávy". Ty druhé by člověk četl v případě nudy, nebo jak říkáš při hledání nových přátel.

Ono vytvářet si stále black list s tisíci uživateli, kteří přirůstají, nebo whitelist s 20 oblíbenými je rozdíl. Například v čase. A ten já takhle mrhat nemíním.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:22:41
avatar
me teda tohle deleni prijde jako kravina. tech lidi tu tolik nediskutuje a ani diskutovat nebude na to aby sem si delal naky seznamy pratel nebo nepratel. navic jak bude fungovat to tvoje zpravy jen od pratel nebo vsechny zpravy?co kdyz nejakej pritel odpovida na nekoho koho v pratelich nemas?pak se ti bude ukazovat stejne cela diskuze. a navic ty diskuze tu stejne nejsou ani nejak dlouhe, aby neco takoveho byla nutnost. osobne bych vyuzil jedine tak mozna blacklist na ladika, ale ten tu uz stejne neoperuje

jediny co bych uvital by bylo nejaky upozorneni jestli jsou u clanku nove komentare a nebo jestli nekdo odpovedel na muj komentar, presne jak psal hore kohhhna. jenom v zadnem pripade by mi to nesmelo chodit na mail
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 08:32:23
avatar
stacilo by ti kontrolovat spamovu postu ale suhlasim ze upozornenie na odpoved na moj komentar by bolo fajn, cast zabudnem ked niekde napisem komentar a potom mi niekto odpise ale zistim to o mesiac
QproTest [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - souhlas 2010-03-19 08:56:43
avatar
Souhlasím a těším se na to, některé diskuze mi tu opravdu docela překážejí. Jen bych poprosil, myslím, že to tak necítím jen já. Myslím, že i DDworld by mohl být trošku pokornější............... snad víš jak to myslím DD
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:33:15
avatar
Tak uvedení Mareknr a Zumpar123 je trochu přehnané...Mně osobně víc vadí hloupost než upřímnost občas spojená s nějakou nadávkou. Číst hloupé a "slušné" příspěvky od........nebudu jmenovat, ale hrají na konzolích, je utrpení. Píšou o ničem a většinou jen o svých konzolích. Číst příspěvek "já se spíš těším na GOD OF WAR 3" v diskuzi o formulové hře - to je na palici. Ani neumí napsat velké písmeno na začátku věty a tečku . Navíc nám objekt svojí touhy podobným způsobem sdělil už v jiné diskuzi před tím .
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:24:11

Uvedení Ládíka je taky trochu přehnané, i když u něho je to těžké.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:28:19
avatar
Ládík je kategorie sama pro sebe - přitom je škoda, že tak píše, jelikož někdy má zajímavé informace. Taky dokáže diskuzi narušit a dělá to úmyslně, takže nás tím otravuje i uráží zároveň.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:35:23
avatar
zajimave informace?ja sem se par jeho komentaru snazil prelouskat ale nic zajimavyho tam rozhodne nebylo...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ladik 2010-03-18 16:47:41
avatar
Kdyz jsem to zacal brat jako recesi, tak me to zacalo pripadat zabavne. Vylozene informace tam nebyly, ale poznatky bych to nazval.
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:46:55
avatar
vysvetli mi k comu ti je velke pismeno na zaciatku vety? to ze das velke pismeno na zaciatok ti z tvojho prispevku nespravi super koment..z niektorych je tu citit riadny egoizmus a nadradenost...co sa tyka toho "blacklistu" tak by som dal moznost zobrazenia prispevku od dotycneho z BL ale aby sa ten clanok zvyzarnil nejakou viditelnou farbou - aj tito mozu niekedy pridat nieco rozumne do diskuzie..
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:41:41
avatar
Citace:
vysvetli mi k comu ti je velke pismeno na zaciatku vety? to ze das velke pismeno na zaciatok ti z tvojho prispevku nespravi super koment..z niektorych je tu citit riadny egoizmus a nadradenost...


Pokud někdo nedodržuje základní pravidla, tak je to smutný - hlavně pokud je to z důvodu lenosti - dislexie je mrcha, takže lidem nevyčítám blbosti, ale ani dislektik nemá problém s tímhle primitivním pravidlem. Věta má začínat velkým písmenem a končit něčím. Vypadá to hrozně - viz tvůj komentář asi natruc. Nemáš capslock nebo shift ? Úroveň komentáře se skládá ze dvou složek - obsah a forma. Člověk co totálně ignoruje jednu či druhou jen zasírá diskuze. Opravdu tady nehodlám doporučovat Pravidla českého pravopisu - tohle je ryzí základ. Jsem egoista co se nadřazuje nad jiné - nad ty co včera vylezli z jeskyně a našli klávesnici na skládce. Pokud přispíváš do diskuzí tak respektuj pravidla - k diskuzi tě nikdo nenutí a každý je povinen DODRŽOVAT URČITÁ PRAVIDLA ABY SE TO LÍP ČETLO. JÁ KAŠLU NA PRAVIDLA - PODLE MĚ JE DŮLEŽITÝ JEN OBSAH TAKŽE ODTEĎ BUDU PSÁT JEN VELKÝMI PÍSMENY - JE TO PRO MĚ POHODLNĚJŠÍ . JO A VÍCE TEČEK NEŽ JEDNA SE POUŽÍVÁ JEN NĚKDY.... TAK A TEĎ SE DO MĚ PUSŤTE I VY OSTATNÍ CO RÁDI PÍŠETE VŠE MALÉ. NO LEPŠÍ BY BYLO SE ZAMYSLET....
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:57:22
avatar
to posledne plati aj pre teba...........
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 21:16:12
avatar
Aha tak to si mě dostal. Díky tomuhle tvému argumenty jsem pochopil, že jsem napsal samé blbosti a mnou uvedené důvody jsou mimo realitu. Ať si každý píše jak chce - třeba i DD ať píše články bez velkých písmen, vždyť se mu to tolik ulehčí. Jo ale až ve škole nebo v zaměstnání budeš mít něco napsat tak se rychle přeorientuj na civilizovaný svět. Lehko na cvičišti, těžko na bojišti aneb někdo nechápe...
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 00:08:54
avatar
mam na teba poslednu otazku? ake je to citit sa ako pan vesmiru?
QproTest [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vůl 2010-03-19 09:07:36
avatar
Sorry, ale ty jsi vážně vůl.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 11:17:49
avatar
preco, mne toto puntickarstvo tiez vadi, resp nevadi mi ked niekto pise bez diakritiky, pretoze ja tiez na cz/sk klavesnici pisat neviem, a velke pismena ? mam tiez na haku, este ciarky su pre mna dost dolezite aj ked by tam niekde mali byt bodky .... asi tak
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 16:06:48
avatar
Citace:
mam na teba poslednu otazku? ake je to citit sa ako pan vesmiru?


Nedokážu odpovědět, protože ti nerozumím - vidím jen nějaký shluk slov a dva otazníky. Snad mi neunikla nějaká moudrost, dokonale zdůvodňující tebou propagovaný analfabetismus.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:26:45
avatar
A sakra som na čiernej listine. Osobne si nemyslim že som až taký neslušný.
Jano952 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:29:02

digi aura 5 kill roka
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:32:07

Ty jseš tu nový, že? On už byl snad na nule.
Jano952 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:23:58

ja viem ze bol na nule ale teraz uz ma 5 to neviem ako sa mu podarilo ale nieco sa mu stalo predtym pisal vsade ciarky
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:24:27
avatar
Jaké snad, byl na nule, i když myslím, že dost mínusů dostal jen ze zvědavosti, co se vlastně stane
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 22:53:11

Nebyl první co měl nulu, první byl myslím zmiňovaný Ladik.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:32:32
avatar
to neni jen za neslušnost ... to je za neschopnost diskuse v objektivních v souvilostech, argumentaci a urážení místo diskutování ...

prostě chci vás dokopat k tomu, že diskusní příspěvek bude mít nějakou hodnotu a nebudu se za něj muset na svých stránkách stydět za vás ;)
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:38:04

Copak to ano, ale z vlastní zkušenosti vím, že jseš schopen mazat i komentáře k věci a slušné jenom pro to, že odhalují a dokazují Tvé omyly.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:45:30
avatar
Takový komentář jsem nikdy nesmazal .... pokud byl můj omyl skutečně vecně, bez urážek a překroucení dokázán a uveden, naopak jsem slušně poděkoval za doplnění informací ...
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:38:47
avatar
ale nevrav. taky komentar si nikdy nezmazal?
a co moj o tom tvojom zlom preklade? alebo ten o cenach zo sabre ze su uplne mimo? alebo ten co TSMC vyriesli problemy so 40nm vyrobou a nebude to iba 5000 pre cely svet?
ani jeden z nich si nezmazal? stale pises ako kazdy kalmes a prekruca. tak teraz klames a prekrucas ty. moje prispevky ktore boli k veci, ktore dokazovali iste tvoje omyly si mazal. a vyhovorit sa na to ze si si zmylil ip alebo co je dost chaba vyhovorka.
permanente je v diskusiach plno takych co ti len prikyvuju ako mas velku pravdu a ked ti napisem ze ju nemas pravdu tak najprv vidim radu cervenych palcov, a potom urazlive komentare o nvidiotoch a tak podobne. a je velkou zahadou ze tie prispekvy ostavaju nepovsimnute. tak tu nevymyslaj. sam dobre vies ze to neni pravda.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:08:19

Možná by to chtělo, aby se dd místo toho že nám bude nadávat zamyslel. V klidu si po sobě článek přečetl, a zapřemýšlel proč mu něco vytýkáme. Mě osobně přijde že naše výtky, nebo nedej bože náš nesouhlas bere jako osobní útok na sebe. Ano i mě smazal příspěvky v kterých nebylo nic sprostého byly k věci, ale prostě nesouhlasily s článkem. Chce to trošku klidu u toho mazání.
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:17:13
avatar
tak ako vidim reakcie, mazanie "nevhodnych" prispevkov je tu bezna vec.

navyse ked toto niekto vyhodi DDmu na oci tak mlci. prsote vobec nereaguje, nediskutuje, nevysvetluje, neargumentuje. proste mlci.

minule tiez nieco pisal o mazani tak som sa hned spytal z akeho dovodu vymazal urcie moje prispevky a bud nereagoval, nevyjadril sa, alebo zacal pisat nieco uplne ine a uplne odveci o vytrhavani z kontextu a tak podobne. svoje pocinanie a mazanie vsak absolutne neopodstatnil.

a namiesto vyjadrovania sa ku konkretnym otazkam napise takyto clanok??? to fakt neviem co si mam myslet. proste SILA!
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 22:48:58

No řekl že příspěvky nebyly k tématu, musel vědět že lže, ale od té doby jsem si řekl, že je to prostě jeho blog a at si tady dělá co chce, ale ano je to síla, naprostá neucta k návštěvníkům webu, arogance.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 22:57:07
avatar
napadlo tě, že třeba mám také jiné starosti než DDW?

Jinak jsem se několikrát vyjádřil a to dost jasně a myslím, že i dnešní článek na vás přesně sedí ...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 07:29:09

Je zajímavé že na jiných slušných webech jsme považováni za slušné diskutéry, ale koukám že tohle je spíš o aroganci a nesoudnosti. Prosím o trochu slušnosti při jednání s návštěvníky webu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 22:55:17
avatar
Znovu opakuji slušné příspěvky objektivních, slušně podaných výtek jsem nemazal. ty jsou vítány.
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 23:37:00
avatar
sam vies ze to neni pravda.
pytal som sa ta minule na dovod mazania mojich prispevkov a nedokazal si mi odpovedat. a ako vidis nejsom jediny co ma podobnu skusenost. ako to chces vysvetlit?

samozrejme dokaz neni kedze prispevky mazes. a ja sam s cistym svedomim mozem povdat ze na tych mojich nebolo proti pravidlam absolutne nic.

Citace:
ale nevrav. taky komentar si nikdy nezmazal?
a co moj o tom tvojom zlom preklade? alebo ten o cenach zo sabre ze su uplne mimo? alebo ten co TSMC vyriesli problemy so 40nm vyrobou a nebude to iba 5000 pre cely svet?


preco si vsetky tieto prispevky odomna mazal? navyse ked sa postupne ukazje ze som mal zas pravdu ja a nie ty.

uz len sa pozri na tie palce. obvykle ak tvrdim opak toho co ty dostavam palce dole od tvojich vernych. to iste som cakal aj dnes ale pozri sa hore. 12-2 to tiez zavela hovori nemyslis?
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 07:33:16

Ano když nekdo maže slušné příspěvky k věci a podle pravidel, přijde mi to spíš jako vědomé a svévolné upravovaní diskuze k obrazu svému, tedy nefér jednání, pokud takový člověk ještě začne napomínat ostatní není to víc než drzost. To se na mě nezlobte. Mazat by se meli příspěvky které jsou sprosté, urážlivé a mimo téma, to nebyl ani jeden náš příspěvek. To že napíšete nesmyslné vysvětlení pro vymazání příspěvku (když to vysvětlení nesedí k vymazaným příspěvkům) tak to je pak těžké.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 11:23:11
avatar
no neviem pani, ale na konkurencnych magazinoch tohto zamerania mam s cenzurov ovela vacsie skusenost vcetne bannov a to v podstate za NIC !!! tekze ddworld by som oznacil ako oazu slobody.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:58:14

Ano takové komentáře si mazal, slušné a k veci, jenom proto že se ti nelíbily. A po takovém skandálu jsi schopen říct že se ještě přitvrdí, dobře pokud nechceš aby na dd chodili lidé s jiným názorem co ho slušně a k věci píší dobře, vyhoví tvým požadavkům, jen doufám že si pravidla slušného chování přečtě i autor článku. Děkuji.
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:09:25
avatar
tento clanok bol obrovsky preslap.
OBROVSKY!
snipermaniak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:50:05
avatar
Až přímo OBRovský
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 22:59:27
avatar
možná pro vás, kterým slušná věcná objektivní diskuse bez překrucování, vymýšlení si a vkládání věcí do úst, co člověk údajně řekl, nic neříká ...

tento článek shrnuje to co na DDWorld děláme a jak se chováme. Já osobně se tím naprodto řídím a žádám od vás stejnou slušnost - myslím, že enchci tak moc. Místo toho jsme pomlouván, urážen zde i jinde na webech od stále stejných individuí ...
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 23:44:17
avatar
toto je tvoj jediny argument. prekrucanie, vymyslanie a vkladanie veci do ust. za toto sa vzdy skryvas namiesto toho aby si odpovedal na otazky.
na tie moje si stale neodpovedal. ja som si isty ze v mojich prispevkoch nebolo nic nevhodne, nic vulgarne. napriek tomu boli zmazane. vidim ze vela ludi tu pise to iste ale za nich hovorit nemozem. hovorim len za seba.
co na nich teda bolo? jedine to ze tvrdili opak toho co si tvrdil v clanku. navyse sa ukazuje ze som mal pravdu to je na tom ta sranda. no namiesto diskusie prsipevok zmizol. a potom len pises ako to bolo prekrutene a podobne. ale kde je dokaz? prispevok je zmazany, takze to si mozes potom tvrdit co chces. napadas ludi ze ten prispevok bol vulgyrny ze bol vymysleny atd.

kto ti ma teraz verit?

a stale cakam nejake stanovisko preco si ma opakovane mazal.
prispevky prekrutene neboli, vymyslene neboli, urazlive neboli tak teda povec cim boli nevhodne...

PS: chces povedat ze ty si v diskusii nikdy nikoho neurazil, neutocil na niekoho a tak podobne?
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 07:36:03

No pan dd nekoho uráží běžne už v článcích, třeba majitele konzole a nvidie (čtěte nvidioty). Ale já to beru tak , že to je jeho web a může si na něm dělat co chce, otázka je kdo mu pak bude věřit, když se chová takle.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 11:24:48
avatar
no predsa ten co zdiela ten isty nazor.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:44:53

Bohužel, jak jsem se poprvé setkal s odmítáním věcné diskuze se strany tvé, DD, byl jsem natolik překvapen tvým naprosto nelogickým a nezdvořilým chováním, že myslel jsem(a psal), že připadáš jako opilý.
Občas jako by se ti logika a slušnost nadobro vypnuly. A bohužel, čím dále, tím je toho více.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 14:02:31
avatar
nelogickým? kdy? kde?
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:52:27

Nepláč, prosím tě. To působilo před 2 lety, teď už nefunguje. Byl jsi uraženej, já jsem tě bránil zuby nehty. A teď, když už jsi několikrát urazil i mne i jini lidé, ať tě brání někdo jiný. Jenže nikdo nějak není vidět... Nechceš se pořádně zamýšlet?
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-21 13:30:00

hah
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:38:11
avatar
Ja sa polepsim, cestne skautské. Upgradujem svoj modul pre diskusie.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to DD 2010-03-18 16:30:22
avatar
Citace:
prostě chci vás dokopat k tomu, že diskusní příspěvek bude mít nějakou hodnotu a nebudu se za něj muset na svých stránkách stydět za vás ;)


Tak to sorry DD, ale pokud bys chtěl tohle tak dáš ban JobethCasey (převlečený DebilsPS3 co několikrát dostal ban), KAREL KRATOS aspol. Přečti si jejich příspěvky a pochopíš - jedna velká hloupá PR akce za konzole . Nebo ti víc vadí lidi co úplně neodsuzují nvidii, ale diskutují o hardware a celkem věcně ? Nezapomeň - "Bližší košile než kabát." "Nvidioti" diskuze obohacují - já nechci číst jen oslavné ódy na Ati, ale chci i oponenty co mi připomenou oblasti (ve kterých se pohybují), ve kterých ani dnešní HD5000 není dokonalá a že v něčem je lepší nvidia.

dEbilsPS3 dEbilCell Jobethcasey atd. zatím ta výchova nefunguje a obávám se, že i ban na IP se dá obejít, takže to chce mazat a banovat trochu aktivněji.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:47:34
avatar
mě je jedno jestli je někdo NVIDIOT nebo ATIňák ... když diskutuje slušně, bez napadání, v souvislostech a bez překrucování faktů nebo toho, co říká někdo jiný - tak ať si fandí a diskutuje ...

Jinak ty pravidla platí pro všechny!
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:52:29
avatar
Ok nebudu tě provokovat, ale pokud se koukneš na diskuze tak je v nich spousta příspěvků o ničem napsaných hrozným stylem, takže pokud lidi nenaučíš psát česky a inteligentně....no tvůj boj za inteligentnější diskuze bude velice těžký.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:55:55
avatar
eeee ... no s tím psaním česky spisovně .... já asi budu šoupat klávesicí ....

Jinak ty nejhorší případy jsou zároveň většinou ty, kteří porušují ta pravidla ve více bodech, což usnadňuje situaci
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:38:44
avatar
Nejsem hnidopich a profesor češtiny - jen opravdové základy a schopnost formulovat větu - i/y, mě/mně, čárky, velká písmena (v některých slovech - ta na začátku věty beru jako samozřejmost) a další mně taky dost často ulítnou. Brutální překlepy komolící význam, by si lidi taky měli opravovat.

EDIT: Na trochu slušných zpravodajských webech se občas objevují podobná sdělení např. tomuhle "Diskuse byla zablokována, diskutující porušili pravidla diskuse".

Takže až se DD naštve tak použije zbraň hromadného ničení .
Darkmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:57:06
avatar
Jiz z tveho prispevku je jasne,ze sam mas ke slusnosti daleko.
Nevim proc pises "nvidiot"? U Ati take nepises "ATIDIOT" Zda se mi to, ze kazes vodu a sam pijes vino?
Pokud je nekdo priznivec znacky Nvidia, nevim proc by jsi ho mel takto oznacovat. Toto lekarske oznaceni spise sedi na ty co pouzivaji tyto "diagnozy" aniz by znali IQ pisatele.
Pokud je ti znamo tak pri IQ 20–35 jde o idiocii prostou, při IQ nižším než 20 o idiocii těžkou, takze si sam prober, jestli to vubec do clanku zde patri a pokud to porad pouzivas, jaka diagnoza se vztahuje tim padem na tebe.

Klidne si tento prispevek smaz, jak je zde zvykem pokud nekdo uhodi hrebicek na hlavicku.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 22:53:31
avatar
já si myslím, že příznivci jakékoliv značky jsou cvoci! Takže je budu označovat NVIDIOTI a FANATICI, to není urážka, to je zažitý popis.

Jaká diagnóza se vzatuje na mě? Já jsem technofil nadšenec baví mě PC a technologie, a hlavně mě bavé že můžu zjistit věci tak jak jsou před tím, než si to přečtu někde přetransfulované ... a můžu vám pak o tom narovinu napsat
Darkmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 08:41:28
avatar
Priznivci znacek jsou vsude u aut, motorek atd.
Jen tady ovsem se oznacuji hazlivyma prezdivkama. Jeste ktomu priznivcum znacky Nvidia se do oznaceni pouziva hanlive oznaceni na jejich IQ. Potom tedy pokud se budete zde drzet uvedenich oznaceni tak spravne oznaceni obou skupin ma byt i stejna diagnoza Nvidioti a atidioti.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 11:29:14
avatar
tiez si nemyslim ze by mali byt zrovna cvoci ... ak su 2 karty rovnakeho vykonu(alebo vyvazenego poskytovania sluzieb GPGPU a pod.) za rovnaku cenu preco by som mal byt oznaceny zo cvoka ? proste som si vybral...
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-20 14:22:40
avatar
btw...vychova nefunguje? To ze ma nekdo jiny nazor a snazi se ho napsat slusne a nekdo je takovy, zejen z principu a nenavisti ke konzolim ho pak napada...to mi jako slusnost neprijde. Ale ten napadajici vyhraje, protoze ma stejny nazor jako admin. Je to fer? Slusnost je napsat "ano, mas pravdu, ale ja moc vec XX nemusim, ale pro nekoho je dobra". Uz to tu bylo hodnekrat, myslim, ze Boss tomu dal korunu, jelikoz to napsal slusne, ale byl smazan. Nikoliv za neslusnost, ale za to, ze mel jiny nazor. Pak nechapu proc je tu ten clanek. To same jako "lesk a bida hodnoceni her". A pak vyrukuje recenze se slovy "hrozne, spatne, fuj" a dostane 85 ze 100.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:55:28

DD si precitaj prispevky par ludi podo mnou v niektorych diskusiach v poslednych dnoch. Najde sa tam viacero pripadov na zmazanie. A to som nikoho neurazal a nikomu nenadaval.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:01:21

Trošku drzost, hodnotu příspěvku určují jeho čtenáři, proto tu jsou palce, a když má někdo dobré palce a ty to svévolně smažeš... není to moc slušné, a hlavně tvrdší příspěvky jsou vidět jenom pod články, které nejsou objektivní, pod všemy jinými nejsou, čím to asi je? všemi námi nebo jenom autorem článku, chce to vnést trochu kultůry do zdejších sporných článků.
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:23:30
avatar
Citace:
a nebudu se za něj muset na svých stránkách stydět za vás ;)


napisat toto pod tento clanok je dost ironicke.
precitaj si prispevky co ti ludia pisu, precitaj si ten clanok a posud sam. byt tebou ten clanok zmazem lebo je to fakt velky preslap
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 22:38:49
avatar
Ty jsi slusny a ty palce dolu urcite dostavas z principu, ikdyz u tohoto prispevku se to nezda. A, zumpar1234 pise a sup mas palec dole.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:30:57

Pokud by byla diskuze umožněna pouze uživatelům se zobrazeným plným jménem, velmi bych zvažoval setrvání na tomto serveru.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:34:40
avatar
taky bych toho chtěl časem docílit ... prostě za svými komentáři si máš člověk stát a ne se schovávat
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:26:15
avatar
Anonymita internetu je hodně zneužívána (myslím z pohledu uživatel - uživatel, jinak ani na internetu není nic anonymní, většinou se dá vystopovat, kdo co udělal)
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 13:58:11

Tak to jsem pro
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:52:29
avatar
Joke ? A jak chceš docílit toho, že to jméno bude pravé ? Fotit občanky ?

Edit : Aukro systém neznám, takže si nejsem jistý co vše se zveřejňuje a jakým způsobem se to ověřuje. No když to zamezí spamování a zlepší to úroveň diskuzí, tak svoje jméno klidně odhalím, ale u fotky a bydliště bych se dost rozmýšlel - to už by se dalo zneužít.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:00:46

Třeba vylepšený aukro-systém?
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:30:10

Ako funguje aukro-system?
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:52:39
avatar
Pošlou ti poštou dopis s kodem, aby se prokázalo že žiješ. A že jsi ten kdo píšeš
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:15:42

Dik.
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:51:04

V tomto státě neni radno se vyjadřovat pod plným jmenem.Jinak s tebou demokratůra rychle zatočí.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:54:29
avatar
to mi povídej - já pod svým jménem dělám, co dělám a to se to na mě útočí ... nicméně nekdy to prostě přijít musí, třeba když se začne většina chovat slušně a neanonymně, tak se přidá zbytek a celově to tady bude lepší ...

jo, jsem nenapravitelný optimista Ale slova jako nejde, nemůžu, nemožné na ta jsem alergický zvlášť když vím, že když se chce, všechno jde ...
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:14:08
avatar
tak ve většině s tebou souhlasím ale se zobrazovaní plného jména jako na Seznamu to teda ne. Ať to tu má alespoń zdání anonymity. Všude po člověku chtějí registrace a všechny možný údaje a teď ještě tohle. Proto už ani do diskusí na Seznamu nechodim, beztak pro blbý ohodnocení názoru chtějí přihlášení a to už je ujetý tak jen prosím, nezavádět sem
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:56:32
avatar
Pokud k tomu dojde, okamžitě ruším účet na DDW. A ještě něž se DD začneš divit proč, chci dodat že za své jméno se rozhodně nestydím, ale mám několik VELMI nepříjemných zkušeností se zveřejnováním svých údajů na netu a od té doby platí nikdy více. Pokud si někdo myslí že na zveřejnění jména nic není, tak se šeredně plete, hovadům všeho druhu stačí minimum.
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:49:05

Soudce rozhodl, že je zakázáno, nazývat hnůj hnojem.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:51:28
avatar
Ne to neřekl ... jen že i na hnoji má být nějaká slušnost a ctění vzájemných práv a to že se jak neslušný blbec chová někdo jiný, není důvod chovat se tak taky
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:03:57

O praktikach některych taky "firem", různých lichvářských institucích které "podnikaji" s posvěcením státních organu, se nedá mluvit slušně.A soudce pokud formulaci "lže jako svině" označil za urážlivou, tak asi moc nepochopil.Vubec soudy v tomto státě rozhoduji dost prapodivně v poslední době.Nemluvim ani o tom jak se to dá lehce zneužit, někomu se nebude libit kritika, tak tam nase.. par vulgarních přispěvků a provozovatel ji bude muset smazat.Soudci vubec mysli nějak podezrele málo dopředu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:20:07
avatar
jasně, nikdo neobhajuje špatné věci, ale to ještě není důvod si někde sprostě nadávat .... dá se to řešit slušně - neříkám že jednoduše ;)
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:57:53
avatar
Od mazani sprostych namitek je uz jen krucek k mazani nepohodlnych namitek. S tim uz ma nase historie bohate zkusenosti. Historie ma tendenci se opakovat, protoze clovek se proste nemeni at zije vake dobe chce.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:29:02
avatar
jenže zase jsme se dostali do situace, kdy si každý myslí, že může všechno, slušnost je cizí pojem ..... ne svoboda ti končí a začíná tam, kde začínají práva druhého a to mnoho lidí v diskusích nebere na vědomí ....

Většina se mění podle toho, co jin řeknou ostatní, to se nikdy nezmění ... ;) Jsou lidi schopni vést (1%), co si jen myslí, že jsou schopni vést (24%), lidi co se nechaj vést protože jim to tak líbí (30%) a lidi co musí být vedeni (45%) .... to samozřejmě nesouvisí s tím, mít právo na názor a obhájit si ho, problém je, že 50% lidí má názor takový, jaký se jim řekne, a jen 50% lidí je schopno nad ním diskutovat a obhajovat si jej většina lidí ani neví jaká má práva a je jim to srdečně jedno, ty jen zajímá holé vegetování ...
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 23:18:45
avatar
To potom pravo 1% sebere prava tem 45%, kdyz se to tak vezme.
Pokud mame 2 jedince co se v diskuzi sproste dohadaji a pak jiny 2 co si vymeni jen nazory a pritom dosahnou stenych nazorovych vysledku, prekrocili snad ti prvni hranici svobody a nebo se jen jejich prava jen v odlisnych situacich prekryvaji tu vice a tam zas mene ?
Reaguji li na sebe jen skrze prezdivky, je vubec rozumne to brat osobne ,ci vazne ? (nenabadam ovsem k ostrym vymenam mazoru )
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:02:25
avatar
Už jsem o tomto rozsudku četl a ač ho neznám podrobně(pokud vím tak nikde opis s zdůvodněním soudu zveřejněn nebyl)mám smíšené pocity.Všude čtu vlastně to samé což mne vede k tomu že je to vágní a gumové jako vše v této zemi.Kdo se cítí rozhodovat o tom zda to co je napsáno je vulgarita která má na někoho útočit nebo je to slangový výraz bez jakéhokoli pozadí a nebo jen recese na odlehčení tématu.Kdo rozhodne o tom že někdo vědomě lže a mate lidi případně šíří paniku a nebo jen je pomýlen a jak se říká prodává jak nakoupil a nebo si něco špatně vyložil.Pokud jde o lidi a jejich přezdívky tak zase ta přezdívka může být je recese bez žádného podtextu.Dám příklad z dob kdy se zakládal náš klan do Battlefield 1942 a diktovaly se přezdívky hráčů a kámoš srandista od přírody povídá já budu Bagdádský řezník .Pominuli ten řev smíchu jaký to mezi námi vyvolalo(jak vidím tak panem Stachem by to šlehlo)a vysvětlení že diakritika je problém uznal že tohle by to mohl nějaký píp brát opravdu vážně.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:19:07
avatar
já myslím, že moderátoři všech diksují jsou schopni rozlišeit legraci, omyla apod od úmyslného nadávání ;)
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:10:37
avatar
vies co je zaujimave? ze vsetci ti, co ti len prikyvuju a urazaju ludi okolo su v poriadku. ziadne bany, ziadne napominanie nic. ale ak niekto argumentuje proti tebe uz je to zrazu problem
zli su len ti, ktori nemaju rovnaky nazor ako ty. aka nahoda.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:17:43
avatar
Opět vidíš jen co vidět chceš, je tu hromada lidí, co mě kritizuje, oponuje a dělá to slušně, objektivně a v nepřekrucuje nebo si nevymýšlí co jsem řekl, nebo řekl bych, jen aby mě mohli pomluvat ...

Otevři konečně oči a přestaň s tí hraním si na to, že někomu ubližuji nebo je ubližováno za jeho pečlivě fakty podložený názor ...
pepek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:26:55

a je tu hromada lidí, kteří druhým nadávají ale přitom stojí za tebou, proti nim si nikdy nic neměl, chapes co bylo smyslem prispevku od RadX?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 22:50:27
avatar
Jakto? mažu stejně ... spíše stojí za povšimnutí to, že je tu celá řada fandů obou značek, ale příznivci NV jsou výrazně agresivnější a vztahovační ....
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-20 14:24:48
avatar
jako priznivci PC.
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:34:52
avatar
hore mas rad prispevkov co tvrdi to iste co ja.
ludia co fandia ATI a chovaju sa v diskusiach nevhodne si nevsimas. ludia co ti oponuju su uz problem.

a vidim k comu sa pomaly tieto diskusie zvrhavaju.
niekto napise NVIDIA nema sancu ATI je NAJ!.
a sup tam 20 zelenych palcov. ak niekto napise ze tie ceny spominane v clanu tak vysoke nebudu, ze je to nezmysel tak dostane plno cervenych palcov pod nim su urazlive prispevky s ktorymi nerobis nic. namiesto toho ten prispevok zmazes. stalo sa to proti mne OPAKOVANE pritom som nikdy nikoho neurazal ani neporusoval pravidla diskusie.

a minule si toto tvoje pocinanie vobec nedokazal odovodnit.
takze neviem co tu hrajes.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:33:35
avatar
Pravda trebalo by aj niektorých fanATIkov ukludnit obcas...Sprostosti na adresu nVIDIE by sa mali mazať tiež.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:46:28

Tiez som mal pod sebou par prispevkov, ktore ak by boli odo mna by zrejme boli zmazane.
pepek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:21:11

Nadávat můžeš, ale musíš přitom podporovat Toho co má vždy pravdu. (od teď chce své čtenáře i vychovávat)

zařadit Ladika mezi sprosté a urážející může jen DDebil
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:44:44
avatar
Citace:
zařadit Ladika mezi sprosté a urážející může jen DDebil

Máš pravdu, že Ládík patří trochu jinam. To slovo DDebil ti nepřijde jako urážející vůči ddworldu/konkrétní osobě ? My o vlku a vlk....
pepek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:56:55

Ja bych to zas tak moc neresil par sprostejsich slov,
jo mozna je to urazejici, ale je to tam schvalne (slo predevsim o Ladika).
Vice nez o sprosta slova tu jde podle me o jine nazory.
Navic sam DD se v jistych casech a vyhrocenejsich diskuzich nevyjadroval moc vybirave.
Neprimo oznacoval vsechny kdo napsali neco pozitivniho o Nvidii nebo si dovolili kritizovat Ati za blbce a hlupaky, jenze on si to dokaze vzdycky zaobalit a okecat, propadne dodat nejakou moralitu.
Muzes rict je to jeho web, ale kdyz uz je to jeho prace - vydelek - atd - stava se to necim jinym nez obycejnym blogem. Navic si na te kontroverzi zalozil navstevnost - z toho plynouci prijmy.
Me osobne treba vice nez urazky nebo sprosta slova v diskuzi vadi, ze u spousty clanku jsou chyby uz v nadpisech na titulni strane - to mi prijde vylozene trapne. Mnohem trapnejsi nez kdyz se v diskuzi ztrapni nejaky ctenar.
A k tem jmenum, to ze DD vystupuje pod vlastnim jmenem je prece jasne (prace, vydelek, zisky, zvlast v tomhle oboru kdy muze snadno dojit k ovlivnovani ze strany firem), ale proc to chtit po ctenarich.
Zda se ze si DD hraje na ublizeneho, on musi za sebe, ti jejichz navstevy mu prinaseji reklamy a zisky nemusi - obrovska nespravedlnost prece.
To je asi tak vsechno co me k tomu napadlo.

PS Kdyz jsem videl nadpis clanku, hned bylo jasne ze DD bude vsemi deseti pro.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 22:48:52
avatar
1, Já taky píšu pozitivně o NV, když si to zaslouží a s něčím pozitivním přijde, ale víme, jak to vypadá už delší dobu s produkty NV. Tak co po mě chcete? mám si vymýšlet pohádky o trhačích asfaltu, jak to dělají jinde? ne já vás prostě informuji o věcech v souvislostech, vy v tom hledáte nějaké pocity, nebo dokonce, že NV nemám rád. nemám rád některé věci co NV dělá, ale to nemám rád u všech společností, ATI nevyjímaje! Samotnou společnost nevím proč bych měl mít rád nebo nerad ...

2, Kontroverznost? Ne tak evidentně si nepochopil, o co tady jde. DDWorld dělají samotní uživatelé, neplacení testeři, skuteční lidé, a testujeme věci dříve, než to dostanou placení novináři a recenze se zamotají do toho PR balastu atd., které mnohé provází. DDWorld dělá jen to, že uživatelé otestují produkt a napíšou o tom, nic víc.

3, trapné chyby - na toto téma sem mluvim už dost, ano jsou tam chyby, jsem amatér nadšenec a ne profesionální novinář, jsem technik. Ano mrzí mě ty chyby, sažím se ale prostě s tím mám problém no ....

4, zisky haha .... věř mi, že za to, s jakými lidmi se musím potýkat a pomluvami o mě žádný peníze nedostávám a nemám. Stěží se tím uživím - nevím co si představujete, ale asi byste se dost divili. kdybych šel někam makat, vydělám si víc.

PS: jsem rád že víš, že DD je vždy pro slušnou, věcnou, objektivní diskusi s nepřekroucenými souvislostmi. mám rád informované čtenáře ...
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 23:53:19
avatar
no vsetko nasvedcuje tomu ze nvidia na tom bude s dostupnostou lepsie ako ATI ked isal na trh. tvoje vykonstruovane cislo 5000 bol zrejme velky nezmysel ako som uz vopred predpokladal. spmenul si to v clankoch? NIE.

Ceny. Budu ovela nizsie nez si si myslel. Spomenul si to niekde v clankoch ze to je pozitivum pre NVIDIU? NIE

ty filtrujes len informacie co su proti nvidii.

vzdy pises jedno a konas druhe. a to co sa tyka nvidie a co sa tyka prsipevkov v diskusiach.

navyse hore mam stale jednu nezodpovedanu otazku.
ako je mozne ze vulgarne prispevky od tvojich fanusikov ci fanusikov ATI ostavaju nepovsimnute? oni mozu? ale my co mame vlastny nazor a nezereme vsetko co napises uz nie. a aj ked nenadavame, len nesuhlasime tak aj tak su nase prispevky mazane. AKA NAHODA!

obzvlast mareknr bol v poslednych diskusiach napadany a nic z toho. AKO TOTO VYSVETLIS?
som zvedavy ci sa vobec k tomu vyjadris.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 01:38:34
avatar
Pozri, existuje nieco ako sloboda rozhodnutia, proste mozes ist na PCTuning a tam napisat a tom, aka je Nvidia uzasna a nikto ti to nezmaze, lebo tam maju z toho erekciu. Nadruhej strane, mne mazali prispevky uz len z principu, ked som spomenul Obermaierove meno alebo jeho z prstu vycucane zmazane clanky. Je to frustrujuce, ale co narobim? Nehovorim, ze som si obcas nerypol, hlavne ale ti ludia tam uz ani neboli schopni rozoznat ironiu. Ak mas pocit, ze mas pravdu ked pises co pises a DD ti to zmaze, nechaj to tak. Pravda sa ukaze 29.03.2010 a ak su veci tak ako pises ty, DD bude vyzerat ako hnup nielen v tvojich ociach. Ak sa ale ukaze, ze si pravdu nemal, treba sa potom zachovat tak ako to vyzadujes od druhych a objektivne si uznat chybu. Proste to nechaj teraz tak, ja by som na tvojom mieste spravil to iste, hlavne ked rozuzlenie tohoto stretu je za dvermi.
pK! [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 11:50:46
avatar
heh a z čeho ty tvoje vlastní názory pocházejí?? ty máš pro svoje názory podklady jako DD, nebo to jsou jen tvoje domněnky?? spíš ta druhá možnost viď. pochybuju, že máš jen z poloviny ty zdroje informací jako DD. pokud si mám vybrat komu věřit, tak rozhodně DDmu a ne nějakýmu "chytrákovi" z diskuze pod článkem
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:55:01

RadX pisal o mojom a nielen o mojom napadani v diskusiach, pricom tieto prispevky zostali nepovsimnute. Kedze to bolo na nas tak sa za ne asi DD hanbit nemusel. Mozes si to najst v diskusiach. Je tam vela pripadov, ktore si ludia spominani v clanku nedovolili ale ich autori neboli takto zaradeni do skupiny neslusnych a neschopnych vecnej diskusie. Takze ak ma autor skutocne zamer skvalitnit diskusiu tak ako pise, mal by prestat rozlisovat v diskusiach medzi tymi co ho povzbudzuju a tymi co ho kritizuju(v normalnej a slusnej miere). Pretoze vacsinou prave tito povedzme "povzbudzovaci" mali ovela razantnejsie a neslusnejsie prispevky za ktore sa ale ocividne nikto nehanbi a neriesi ich.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 13:51:56
avatar
Nic nenasvědčuje tomu, že by GTX 400 byly dostupnější než HD 5800! Každý kdo má všech 5 pohormadě to ví, ty čipy mají zpoždění,nízkou výtěžnost a nevyrábí se jen oni, navíc se při těch nutně nízkých prodejních cenách, aby byly vůbec konkurenceschopné, v podstatě nevyplatí .... to číslo 5000 není mnou vykonstruované, zase lžeš a vymýšlíš si! A ještě mě pomlouváš okolo, že jsem si to číslo vymyslel! Ty si nedal žádný věrohodný doklad, že by navíc nebylo dobře!

Ceny jsou takové jaké jsou jen proto, že být musejí, ceny o kterých jsem mluvil, mi byly řečeny,já jejen tlumočil, bohužel se ukázalo, že výkonově ty karty si nemohou ty ceny dovolit. Pořád ale trvám na tom, že budou drahé a rozhodně nebude třeba GTX 470 o 2000 levnější jako se nám to někdo snaží namluvit!

Já nic nefiltruji, naopak píšu o všem, píšu i o GPGPU a \cloudcomputingu, kde se NV daří, ačkoliv nás to vlastně ani moc nezajímá, protože to pro nás není zatím zajímavé, píšu o ovladačích, píšu o nových modelech .... objektivně se ale koukni, co je u NV nové a jak se o tom dá psát jinak, než píšu ....

Já za to nemůžu že se na tu NV koukáš růžovými brýlemi, já mohu psát jedině objektivně a to dělám .... v zásadních věcech se nemýlím ... psal jsemo tom, že FERMI nebudou dobré, byl jsem nařčen že píšu proti NV, nakonec je skutečnost ještě horší, než jsem myslel a zase jsem za toho, kdo pomlouvá NV ... zkus se zamyslet,možná není problém umě, ale u toho co ta firma v posledních 2 letech předvádí ...

Kde jsou vulgární příspěvky mých údajných fanoušku a nevšímám si jich? Je úžasně jak ze sebe děláš něco extra, že máš vlastní názor a tvrdíš že oni ne ... jaká náhoda že zrovna ty evidentní fanda zelených máš vlastní názor a ostatní jsou povl k ovládání ... zamysli se nad sebou člověče! netvrdím taky, že mi něco neunikne, nečtu všechny diskse a nesleduji všechny příspěvky, asi uznáš, že při rom množství, bych nic jiného celé dny nedělal! Zkus být trochu tolerantnější a připustit že i jiní mají názory podložené nepřekroucenými argumenty a také mají jiné činnosti, které jim zabraňují vidět a hlídat úplně všechno ...

Já se na rozdíl od mnoha jiných redaktorů vyjadřuji i kekritice a to dlouhodbě se stejným snaživým postojem vysvětlit situaci, to že to někteří nechápou a kritizují mě jen z principu, že nemají co na práci, nebo na ně argumenty prostě neplatí, za to já nemůžu ...

Já říkam na rovinu, pravidla platí pro všechny ... ty nenapadej ostatní, hlavně ne proboha ve smyslu, že ty máš názor protože jseš proti a ostatní, protože mají jiné argumenty a souhlasí se mnou, tak autmoaticky podle tebe názor nemají. Možná když připustíš, žese mýlíš, že já si opravdu nevymýšlím a mé zprávy a informace jsou poměrně přesné a v souvislostech a zanyslíš se nad tím, co píšu, a ne že si hledáš něco mezi řádky co tam není, nebpo překrucuješ, či vypichuješ to co se ti hodí/nehodí ... možná se s tebou bude dát diskutovat ...
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 14:07:04
avatar
zase to iste. ja prekrucam a vymyslam si atd.
a plati co som uz spominal. pises jednu vec no tvoje konania tomu nenasvedcuju.
necham to tak, vidim ze to nema cenu.
prajem prijemny den.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 14:36:38
avatar
Tak já se vyhýbám odpovědím .... a co děláš ty ... jasně jsem tam odpověděl s argumenty na tvé výtky a ty utíkáš .... bohužel takhle je to s většinou těch, kteří mě kritizují a pomlouvají všude možně ... něco mi vytknou, když jim člověk předloží argumenty a odpoveď, tak si najdou něco jiného a ignorují co píši ... prostě pak se od vás berou ty výtky a ta kritika dost špatně...

Já dělám přesně to co píši, cokoliv jiného je pro mě nemyslitelné ...
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 15:32:07
avatar
hej?
hore mas par otazok. nevsimol som si ze by si na ne odpvoedal. a stale dokola omielas to iste. prekrucanie, vytrhavanie z kontextu bla bla bla. ale odpvoedat to nie.
stale si neopodstatnil mazanie prispevkov.

a robis prsne to co pises? takze ty si nikdy nikoho neurazal v prispevkoch? hm? hlavne co sa jedna priaznivcov nvidie ci konzol.

a chybu si proste nikdy nepriznas. vidis len tu svoju pravdu. a kritiku beres ako osobny utok naseba.
hovorim, nema to cenu.

Citace:
ceny o kterých jsem mluvil, mi byly řečeny,já jejen tlumočil

takze ked v nicom nemas pravdu vyhovaras sa ze tak ti to pvoedali. no ked mas v niecom trafis chvalis sa aku mas pravdu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 16:15:14
avatar
Na jaké jsem neodpověděl?

příznivci konzolí a NV jsou příznnivci,u kterých se dá předpokládat vysoká neobjektivita, tudíž diskuse s nimi objektivní ani není možná ... přesto je tu pár slušných konstruktivních,kteří jim sice fandí, ale zýároveň nezaslepeně a dá se s nimi mluvit ....

Jasný nemá to cenu, jakmile se máš chovat objektivně,nepřekrucovat, tak to nemá cenu ... to souhlasím.

já chybu vždy přiznám!!! ... opět lžeš a vymýšlíš si!

jasně jsem přiznal, že jsem jen tlumočil ceny, které mi byly řečeny a které jsem zjistit, vystvětlil jsem proč měly být takové a proč takové nejsou ...

Omluvil jsem se za přeceňnování NV když jsem ještě v lednu tvrdil na základe informací, že bude mít 25% výkonu nad HD 5870

omluvil jsem se třeba za to, že jsem mylně informoval v dávných dobách o HD2900XT ...

To mi nepřipadá, že bych se neuměl omlouvat a NEUZNAT SVOU CHYBU ... je to jen vaše přihlouplá představa a demagogie sloužící k očerňování mě a DDWorldu ...
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 16:51:56
avatar
to je tak vtipne
preco sa neomluvas ze si kolomdokola omielal jednu nezmyselnu cenu? ako som povedal, sarkasticke omluvy ti idu
preco si sa neomluvil za neopravnene mazanie prispevkov?
preco si to ani nevysvetlil?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 17:02:55
avatar
PROČ MĚ NAPADÁŠ??? TO JE FAKT SPROSTÝ .... OMLUVIL JSEM SE ZA TO ZA CO JSEM SE OMLUVIT MĚL VŠECHNO JSEM VYSVĚTLIL ... PROČ MĚ STÁLE NAPADÁŠ A JEŠTĚ SI VYMÝŠLÍŠ???
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 17:06:49
avatar
tak to necham tak.
no ked sa vratim k tomuto clanku. je to o diskusiach a mazani (cenzure). to si este stale nevysvetlil a hlavne k tomu si sa mal vyjadrovat. no otazky na tuto temu si nevsimas. mnoho ludi ti tu napisalo ze si mazal ich prispevky ktore neboli v rozpore s pravidlami o ktorych pises. dovod mazania prispevkov ostava neznami. k tomu si sa mal vyjadrovat.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 17:22:27
avatar
jsem se k tomu vyjádřil mnohokrát ....

Mažu příspěvky od lidí, kteří mají ban a přesto se zaregistrují znovu ...

mažu příspěvky vyvolávající flame (ne věcnou diskusi) ...
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 17:31:12
avatar
moj prvy login a prispevky o tvojom zlom preklade a cenych si vysluzili ban. ano iste zymlil si si ip. tomu sa da len velmi tazko verit. navyse druhe loginy, si ma nemazal ani nebanoval az do chvile nez som napisal nieco co sa rozporovalo s tvojimi nazormi. nahoda?

ja mam svoj nazor na tvoje mazanie ale nebudem ho prezentovat lebo by si to zas bral ako osobny utok. takze necham to tak. maz si tu co chces, cenzuruj si ako chces. mne to je uz fuk. aj tak budes stale dokola tvrdit to iste.
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 17:10:13
avatar
inak to ze ty povazujes priaznivcov nvidie a konzol za neobjektivnych ti dava pravo ich urazat?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 17:20:30
avatar
NEOBJEKTIVNÍ JE KAŽDÝ PŘÍZNNIVCE NĚJAKÉ FIRMY .... já je neurážim, jen argumnentuji proč je jejich nadšení pro danou firmu značku nesmyls .... většinou se hádají oni ;)
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 17:22:35
avatar
ty nejsi priaznivec ATI chces povedat? ale no tak.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 17:41:29
avatar
Nejsem! A už mě tím vážně urážíte ...

nemáte žádné důkazy jen mě urážíte ... já ale za to fakt nemůžu že ATI nepřeznačovala 5x dva roky starou grafiku, nemůžu za to, že ATI nevyráběla půl rokui vadné čipy a neopravila to zvýšením otáček, aby čipy odešli až po záruce, ATI neslibovala novou grafiku v listopadu, nemůžu za to, že ATI podporuje standardy, že má celou novou grafickou generaci na trhu, že nebagatelizuje DX11 atd.

už me to vážně nebaví, buď předložte nějaký důkaz, že jsem někde zvýhodnil ATI na úkor NVIDIA - takže jsem svým doporučením dal zuživatelům špatnou radu a díky mě koupili horší produkt, než mohli az své peníze mít, nebo toho laskavě nechte a očekávám omluvu ....
yetty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:18:46
avatar
Spousta rádoby dobrých nápadů vedla do pekla. Dějiny jich jsou plné.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:44:13
avatar
Ale dobře tak...
Malý dvorek a dlúhý bič na vás a kuřincovú metlú po ušách, pakážo nevychovaná!

Nemoderované diskuze se v dnešní době VŽDYCKY a u JAKÉHOKOLIV tématu zvrhnou v blafkání sjetých bezdomovců přes řeku...
A že tu někdy jsou špeky... A to že někdy holt při radikální čistce občas zařvou i příspěvky na hraně, které by sami o sobě třeba přežily je pochopitelné. Prostě když se kácí les...
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:50:26

Ty jseš z Moravy, nebo čteš Slovácko sa súdí?
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:55:05
avatar
Nejsem...
Su...
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:34:09

Nepovidé, a z kama si?
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:40:31
avatar
Tož ze Zlína ogaro... Ale včil su už nejaký ten rok naplavený v Práglu...
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:59:44

No totok, to sme dvá. Já su zase od Kyjova a už su tu nasáčkované neaké ten měsíc...
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 21:27:25
avatar
Sakra, ta chorvatština je ale krásný jazyk.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 10:36:51
avatar
...ceš po čuni...?!
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 10:36:03
avatar
Neříkaj! V Kyjově sem čtyry roky studoval na zemědělce! Ale to už je dávno. To byl ešče na náměstí Lenin a ukazoval nekam k autobusovému nádraží... Jednúc zme mu pověsili na záda baťoh s flaškama od piva. To bylo vyšetřování jak dyby zme podpálili radnicu...
Cérenky povolné a neemancipované, to byla doba!
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 11:08:40
avatar
Tož vítaj
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:19:47

Je to docela příjemné rozhodnutí, člověk už snad bude číst méně slov, kterými se častují podnapilí hoši ve čtvrté cenové.

Nicméně mě by plná svoboda slova opravdu nevadila. S lidmi co neumí slušně mluvit je lepší se nebavit, a nebo jak říká moje mamka, mluvit s nimi jen slušně, ono je to odzbrojí.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:33:17
avatar
To je pravda, ale otrava je marnit čas prosíváním diskuze, a hledáním těch "normálních" příspěvků. To se na to člověk časem vyprdne a jde jinam... A často nejen z diskuze ale i z příslušného webu. Třeba pod články na novinky.cz je to podle mého názoru samý magor...
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 08:20:45

Dal jsem palec nahoru, ale máš asi staré informace. Na Novinkách už jsou jen ověření diskutéři a to vysoce hodnotím. Velmi se to urovnalo. Ale zajímavé je, že i tak se někteří lidé sníží k docela slušným výlevům. Taky jsou za to někteří odmazáváni. Nicméně jsem se rozhodl, že už nebudu sledovat zprávy. Žije se mi tak lépe. Už čtu jen DDWorld. :-) No a Živě.
redtroll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:50:33
avatar
jsem za rozhodnutím soudu, ale povětšinou se stává, že lidi kteří píší přihroublé a sporosté posty jsou jedni a ti samí, buď neumí zareagovt adekvátně na diskuzi a nebo jsou natolik hloupí, že musím psát cokoli je napadne, jen aby bylo něco napsáno. Pak je také z kvality příspěvků vidět to jací jsou a tím se to rozjede, stačí jediný dotyk jejich ega už bouchnou jak papiňák, takovým ban na 3 upozornění a pak jedině na domluvu s webmasterem. Diskuzím a slušnosti zdar, češtině zvláště ( pardón, všem jazykům které jsou nám vlastní ;) )
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 08:22:17

Nejlepší jsou diskuze, co si lidi pletou s chatem a píšou si tam o tom co kdo dělá a komu se co narodilo. Kdo se pak má v takovém marastu orientovat? Děkuji, ale nechci.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:30:20
avatar
sry,ale když někdo někde sprostě dá screeny z crysis kde jsou stíny černé, v malém rozlišení a navíc tak blbou grafiku si ze hry nepamatuješ, jak na něj chceš zbýt slušný?
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:32:42
avatar
S clankem plne souhlasim a opravdu nektere prispevky jsou jak vykrik do tmy Je to boj na dlouhou trat. Tak at nam sily vydrzi
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:46:53
avatar
Dost bylo morální diskuze.Jaké znáte nejsprostější slovo? Já začnu..... Facebook,Nvidia
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:21:47
avatar
Badoo, ICQ, sociální síť, playstation, TSMC, netburst, Internet Explorer, PR oddělení, marketingové oddělení, konzole (vyjímku tvoří jenom Shii Odkaz jen pro 18+ ) atd.
Nvidia ? - to snad ne..
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:21:23
avatar
Listina základních práv a svobod:
Článek 10
(1) Každý má právo, aby byla zachována jeho lidská důstojnost, osobní čest, dobrá pověst a chráněno jeho jméno

Toto základní lidské právo je na internetu v hojné míře pošlapáváno!

BTW: Diskuze u DDworldu často dávám jako příklad slušné diskuze. Na jiných forech si lidé myslí, že si smějí (nesmějí, ale bohužel můžou) ponižovat a urážet lidi kolem sebe a to lecky i bezdůvodně... Za diskuzi by měl zodpovídat majitel nebo provozovatel webu. Jak je možné zřeknout se zodpovědnosti za příspěvky na svém webu, které mě urážejí, ale nemůžu zjistit, jaká osoba za nimi ve skutečnosti stojí?
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 08:24:32

Někomu snad sníží důstojnost, že o něm nějaký blb řekne, že je hovado? Tak nad tím se normální člověk snad ani nepozastavuje! A dobrou pověst si člověk musí budovat sám, nikdo to za něj neudělá.

Ale jinak souhlas.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:18:42
avatar
Jak chce DD zabránit anonimite na internetu. Pokud člověk sám nechce zvěřejnit své údaje tak se k nim nikdo nedostane
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 08:25:24

To jde přece snadno - viz Novinky.cz. Lidé diskutují pod svými jmény, někteří i obličeji. A diskutuje se překvapivě hodně.
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 21:38:37
avatar
Já neříkám tak, ani tak. Ale pamatujte, že na má slova jednou dojde.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nesouhlasím s tím DD 2010-03-18 23:20:38

DD, nesouhlasím s tebou. Tedy, souhlasím s tím, že majitel webu má právo na svém webu dělat co chce, mít pravidla jak chce, mazat diskuze jak chce atd. Ale nemá mít povinnost mazat "závadné" příspěvky, nemá mít odpovědnost (ajhko je to teď), že někdo něco napíše na web, má mít právo, pokud chce, mít na svém webu třeba diskuze, kde se jenom sprostě nadává komukoliv! Nesmí být omezován žádnou fašistickou vládou, jako teď! Protože, pokud ano, tak to JE CENZURA. Svoboda je i tom mít právo být neslušný, sprostý, politicky nekorektní atd. Samozřejmě může očekávat následky od postižených, např. žádost o satisfakci, ale to je něco jiného.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 01:45:00
avatar
Ja si myslim ze zakazani by z principu mali byt komunisti, fasisti, radikalni nacionalisti a sekty. Ich web stranky a tlacene media by mali byt zakazane a debili sediet za mrezami.
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 08:27:21

Já tyhle skupiny také nemám rád. Ale tím, že je pořád ukazujou v televizi jim akorát dělají reklamu. Když někdo něco provede, tak zavřít. Když někdo někde křičí, tak ho nechat. Ono ho to přejde. Naslouchat mu budou stejně jen takový jako je on.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 02:36:45
avatar
ja právě objevil blog OBRA (OBRovsky blog - google pomůže) a ačkoli vím že OBR si se slušností hlavu neláme, tak po shlédnutí tohoto blogu, nemám slov...
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 08:29:53

OBR má fakt velký mindrák. Fakt hodně velký. A myslí sí, že když bude psát jak píše, že tím něco změní. Je to chudák. Měl by se léčit, ale to by mu to musel doporučit šéf nVidia.
KALIK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 09:36:01
avatar
Byl bych nerad, aby se z DDWordu díky cenzuře stal sektářský web. Omezování svobody slova je vždycky vizitkou pro cenzora. Cenzor by měl být velice opatrný v mazání konkrétních příspěvků, aby neztratil důvěru lidí. Toto vybalancovat je velice těžké a proto si myslím, že je nejlepší diskuzi nemoderovat. Hulváctví a sprostota je vždycky vizitkou toho, kdo takto mluví. On sám se tím shazuje. Naopak cenzurou se zase shazuje cenzor. Navíc cenzura sama o sobě znamená uzavírání se novým podnětům z okolí a stává se tak uzavřenou společností bez podnětů k vývoji. Když už mazat, tak vyslovené vulgarismy (slova) ne celé příspěvky. Cenzura by měla být maximálně transparentní, když už.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 13:48:46
avatar
neboj ... já svobodu ctím ... a proto říkám, že svoboda začíná tam kde začíná a končí sovoboda druhého ;) Podle toho se musíme chovat ...
nikdonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pc tuning 2010-03-19 09:59:56
avatar
http://www.federmann.cz/index.php/nvidia/44-graficke-karty-/317-vte-nevte-pc-tuningu-
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 15:48:26
avatar
To je na tej fotke on? Sakra nahana mi strach, vyzera ako sadisticky psychopat. Asi by som si FERMI od neho kupil keby mi ju "ponukal".
Tomasjerry [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Prispevky 2010-03-19 11:11:32

Tak som sa rozhodol po dlhej dobe prispiet. U mna je to jednoduche, prispievam velmi zriedka, lebo casto danu vec uz povie niekto za mna, alebo jednoducho nemam ten feeling prisiet. Obcas sa aj ja musim smiat ako niektory jedinci kritizuju nieco co ani len nevideli, ale co uz. Zamer odhalit anonimitu sa mi vsak nepaci, OK mozu vediet moje meno, ale nesuhlasim aby vedle kde presne byvam, co robim a pod. Takze neviem ako to chce DD prerobit.
DarkRiddick [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:19:56

jsem pro, aby jsme se nemuseli schovávat pod přezdívky. Klidně si sem dám svoje jméno a i jiné údaje o sobě. Myslím si že když už sem člověk něco píše tak by ostatní měli vědět jak se ten člověk aspoň jmenuje. Hned to pak dává větší váhu příspěvku.
Terakon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tak trochu jiný pohled na věc 2010-03-19 13:15:21
avatar
Jedná se o rozhodnutí městského soudu, pokud mesec.cz za neco stoji tak se odvola.
Pravděpodobnost toho, že soud vyšší instance rozhodne o protiprávnosti vulgarit považuji za limitně blížící se nule.
Těžko můžete listinu základních práv a svobod vztahovat na právnické osoby. I pokud byste se o to sebevíce snažili, těžko můžete poškodit "dobrou pověst" fy jako je Prolux.
Protiprávnost prokáže pouze další spor např. o pomluvu, tam jsme ovšem tam kde na začátku.
Domnívám se, že mesec.cz můze na svých diskuzích dát prostor lidem v rozsahu jaký uzná za vhodné a soud mu do toho nemá co kecat.
Jedinou opravdu závažnou vadu na diskuzi vidím u diskutérů kteří vyhrožovali fyzickou likvidací. Tady porušení zákona pozná i biolog, k řešení může mesec.cz smazat prispevek sam (o porušení zákona klauzuli k uživani fóra jistě má)případně má dát sám podnět k zahájení trestního řízení.

S tématem souvisí i dddiskuze - i zde připouštím že dd má naprosté právo určovat co na svých stránkách hodlá strpět, ovšem pokud u některých nesouhlasných příspěvků propadá přílišné přecitlivělosti a vztahovačnosti a maže je, mohl by si uvědomit, že od toho je člověk osobnost a nad drobnou excitací přispěvatele se pousmát, mávnout rukou, případně diskutovat.
(Nemluvím o zjevných vulgaritách bez obsahu)
V opačném případě to vede k prezentovanému dogmatu, že zatímco DD se o to vždy zajímá a vidí to v souvislotech, jeho oponenti tomu nerozumí a překrucují.
Takže od DD bych prosil více shovívavosti a od diskutujících více faktů o kterých lze polemizovat
PeprmintBozkov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 17:20:28

Když už se tu tak vehementně řeší mazaní/nemazání příspěvků, ptám se kam a proč zmizel přispěvek od uživatele DarkRiddick, který jsem četl kolem 13:30, nic závadného jsem na něm neviděl a teď tu není. Nebo se pletu?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 17:43:12
avatar
???? Já nic nemazal .... možná kolega, mohlo se jednat o uživatele s banem a novou registrací a tedy porušení pravidel ... nemáte s tím náhodou zkušenosti?!
PeprmintBozkov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 19:16:13

Kolega? A který prosím? Může se k tomu vyjádřit tedy on? Tady je ještě někdo jiný kdo maže diskuze? Zatím jsem viděl tuším jenom Holowaye a ten příspěvky edituje pokud se vyskytne nějaké sprosté vyjadřování.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 19:57:27
avatar
Ano, práva má víc lidí ...
PeprmintBozkov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 21:11:26

No a tak kdo to tedy smáznul a proč?

Edit: No?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 21:14:09
avatar
já nevím o ničem že by někdo mazal!
PeprmintBozkov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 21:43:12

Takže se tedy nic od něj nemazalo? Tak to se asi pletu.
No zkusím se asi připojit do práce, možná to tam ještě bude otevřené v nějaké záložce FF.
PeprmintBozkov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-20 00:35:47

Tak bohužel jsem se spletl a omlouvám se. Uživatel to nebyl DarkRiddick, ten měl příspěvek nad tím smazaným.

Hlavička smazaného příspěvku je následující:
Anonymní - Tak trochu jiný pohled na věc - 2010-03-19 13:13:16

Takže otázku bych rozšířil o to, kdo je to Anonymní?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-21 14:56:21
avatar
byl to dublicitní post! nějaká chyba v systému, stejná reakce byla správě pod jménem uvedena hned pod tím ... přišlo mi tedy podivné mít tam dva posty stejného znění ;)
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 21:17:30
avatar
Že Vás to baví. Vždyt vidíte, že to nikam nevede...
PeprmintBozkov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 21:45:43

Vede, nevede. Zajímá mě, jak to ve skutečnosti bylo. Zda se mazal obyčejný příspěvek nebo ne.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 22:28:50
avatar
DD si určitě pamatuje všechny příspěvky co kdy smazal. OMG.
PeprmintBozkov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-20 00:37:04

Myslíte, že jich dneska smazal tuny?

A určitě není problém projít nějaký log nad událostma webu, že.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 18:20:49
avatar
Přidávám k sympatizantům pro detailní plně zobrazitelný profil. Když už jsem něco napíšu, tak nevidím jediný důvod, proč se schovávat za plentu. S lepšíma informacema o jednotlivých uživatelích by ale měla stoupnout schopnost administrátorů zdůvodnit, proč se maže příspěvek, který nikoho neuráží ani není mimo téma.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 18:40:54
avatar
Některý zákony se nikdy neprosadí, protože by nešlo kontrolovat jejich dodržování nebo by to bylo těžký. Zdůvodňování od administrátorů by byla byrokratická cesta do pekel - nic jiného by nedělali a osobně by mě to nebavilo číst. Smiřte se s tím, že svět není dokonalý - zkuste na pctuningu vznést požadavek, že chcete zdůvodňovat výmazy .

Takže naposled - je to neproveditelné a neřešilo by se tady nic jiného než odůvodňování, vyvracení odůvodnění, vyvracení snahy o vyvrácení odůvodnění a pořád dokola. Jedna tlupa by s výmazem souhlasila, druhá ne a nakonec by tady bylo textové peklo a ne alespoň trochu smysluplná diskuze. Stačí se kouknout na zdejší diskuzi DD vs. RadX - bohužel nikam nevede a i kdyby dál pokračovala tak nikam nepovede.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 18:53:07
avatar
Špatně jsem se vyjádřil. Myšlenka nebyla taková, že by někomu psali: "tytyty...tohle už nedělej". Ale že by museli ubrat na egu a být trošku smířlivější ke komentářům, co na věc nekoukaj stejně, když už jsou pod tím pěkně podepsání.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-22 17:23:16
avatar
Jsem potěšen, že DD pravděpodobně čte i mé příspěvky, protože ten závěr vypadá, jako že se prakticky inspiroval mýma příspěvkama v diskuzi k Just Cause 2.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Tuesday, 30 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1344x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Friday, 26 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1784x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2332x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světWednesday, 24 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2065x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1366x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1336x
Komentářů: 1