Recenze hry a Test grafik: Ghost Recon: Future soldier - taktika se vytrácí, zajímavá akce zůstává
Ghost Recon: Future Soldier - Gameplay
Ghost Recon: Future Soldier - Zpracování a Test grafických karet
Ghost Recon: Future Soldier - Závěr a hodnocení

• Recenze hry a Test grafik: Ghost Recon: Future soldier

- taktika se vytrácí, zajímavá akce zůstává

Dnes se podíváme na recenzi nedávno vydaného Ghost Recon a také si na něm otestujeme několik grafik.

Série Ghost Recon vynikala (kdysi) propracovanou taktickou stránkou a až hardcore realismem. Bohužel v průběhu let a mnoha dílu se taktika postupně vytrácela, až se v novém Ghost Recon: Future Soldier ztratila v podstatě zcela. Realismus vzal dávno za své a současné díly jsou zcela evidentně určeny pro méně zdatné a méně náročné hráče, rekrutující se hlavně z konzolového publika.

Nejnovější díly Ghost Recon jim v podstatě dává vše, na co jsou z mnoha válečných "filmových" herních titulů zvyklí. Předem říkám, že je to velká škoda, že se Ghost Recon vydává cestou prázdného Call of Duty (ve všech směrech), místo aby si držel svůj styl. Přesto to není vůbec špatná hra a na rozdíl od nedávno recenzovaného Spec Ops: The Line, je hlavně vojensky i příběhově mnohem mnohem uvěřitelnější a realističtější. Musíte jen zapomenout na to, co kdysi bylo Ghost Recon a vzít jako fakt, že tohle je prostě odpověď na a ve stylu "Call of Duty" ale tentokrát od Ubisoftu.

• Ghost Recon: Future soldier - Duchové v akci

Ve hře se dostáváte do role člena taktického teamu, který operuje daleko v týlu nepřítele a to pokud možno tajně. Jinými slovy vysoce účinná vojenská jednotka, působící zcela mimo rámec oficiálních akcí apod. Tedy přesně to, co je dnes i ve skutečném světě velmi běžnou praxí (je to relativně levné a velmi účinné) a o čem se veřejnost v drtivé většině případů nikdy nedozví.

Ačkoliv má i tato hra v názvu Tom Clancy´s, tedy jméno autora velice populárních válečných a špionážních románů, příběh této hry příliš originalitou netrpí. Navíc je vyprávěn tak nějak .... nezáživně a nekompletně. Zkrátka jde o to, že teroristi ukradli špinavou bombu a při jejich zneškodňování padne celý jeden team Ghostů. Takže se rozbíhá pátrání a akce po pachatelích, kdy se postupně rozkrývá, že teroristé mají za cíl mnohem významnější věci i na poli politiky (jak to tak v dnešním světě bývá). V role člena dalšího teamu Ghostů tak létáte po celém světě a postupně zajišťujete informace, likvidujete cíle a to všechno samozřejmě v podstatě v ilegalitě a utajení.

Nicméně většina příběhu je podána spíše formou briefingů z misí, na druhou stranu, jako člen vojenské jednotky máte hlavně plnit rozkazy, takže v podstatě víte jen to, co máte vědět. Je samozřejmě otázka, zda se s tím každý hráč dokáže srovnat. To hlavní, o co ale jde, je především hratelnost a ta je výborná. Jen prostě zapomeňte na starší díly a raději i na fakt, že se hra jmenuje Ghost Recon.

Dnes se také v příslušné kapitole dozvíte, jaké má hra nároky na PC, jelikož jsme tuto hru otestovali s několika grafickými kartami ...

Vychází HITMAN III – klasika se vším všudy!
Vychází HITMAN III – klasika se vším všudy!Úterý, 19 leden 2021