RECENZE hry a TEST HW nároků: Borderlands The Pre-Sequel aneb v nejlepším přestat! Tisk E-mail
Neděle, 16 listopad 2014
RECENZE hry a TEST HW nároků: Borderlands The Pre-Sequel aneb v nejlepším přestat!
Technické zpracování a Benchmark

Takže co říci o "novém" Borderlands The Pre-Sequel? No, že nové je dost přehnané slovo. Jako samostatná hra a díl Borderlands je dost slabá a hočší ve všem. V podstatě notně ořezaná dvojka v jiném prostředí. Celkově je hra o dost menší, o dost jednodušší a ten vytříbený do absurdity vyvedený humor a parodie v druhém dílu, zde nahradily rádoby vtipné výkřiky do tmy.

Ne vážně. Celá hra se hraje jako Borderlands, jen to prostě není ono. Celé je to strašlivě jednoduché až to skoro nebaví. Příběh je, inu je, ale není moc zajímavý, vedlejší Questy to nezachrání a celková rozloha a délka hry je jen fragment druhého dílu. Jako DLC k dvojce by to bylo slabé, jako samostatný díl je to prostě hrůza, když si uvědomíme, že to vychází po druhém dílu jako samostatný díl. Situaci zachraňuje jen to, že se to pořád nehraje úplně špatně a docela to zabaví. Ačkoliv pro ty z vás, kteří máte Borderlands rádi, je tohle prostě dost nezajímavý počin a dvojka i jednička byly ve všech ohledech mnohem lepší. Pokud chcete z Borderlands začít, začněte u druhého dílu s DLC, budete se bavit mnohem mnohem víc.

Borderlands The Pre-Sequel sází na značku a za málo práce chtějí autoři i vydavatel hodně peněz od hráčů. Na hře je vidět, že na ní dělalo jiné studio. Všechno je tak nějak menší, méně zábavné, kratší atd. I jako DLC k druhému dílu by to bylo slabé, jako samostatná hra za 900 korun?! To má být taky herní vtip? Ne vážně, za 150 korun, OK, za 900 ani náhodou. Nehraje se to špatně, ale prostě místo očekávaného kroku vpřed alespoň v některých směrech, tady je několik malých kroků vzad téměř ve všem. Jedinou zajímavou věcí je měsíční nízko-gravitační prostředí a u toho to bohužel končí. Jsme zvědaví, jestli regulérní třetí díl dorazí. Vzhledem k úspěšnosti značky by měl, ale tvůrcům nezávidím. Rozhodně si nevystačí s tím, co měla dvojka, a co předvádí Borderlands The Pre-Sequel. Někdy je nejlepší v nejlepším přestat a Borderlands mělo přestat před vydáním The Pre-Sequel. No nic, tak snad příště.