Recenze: Medal of Honor vs Call of Duty Black Ops – Souboj dvou nejočekávanějších FPS roku v testu! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Pondělí, 22 listopad 2010
Přejít na obsah
Recenze: Medal of Honor vs Call of Duty Black Ops – Souboj dvou nejočekávanějších FPS roku v testu!
Medal of Honor vs Call of Duty 2010 - Singlplayerové hraní
Medal of Honor vs Call of Duty 2010 - Technické zpracování
Medal of Honor vs Call of Duty 2010 - Testy CPU a GPU
Medal of Honor vs Call of Duty BO - Multiplayer, hodnocení a závěr

 

 

  • Medal of Honor vs Call of Duty BO – Multiplayer, hodnocení a závěr

Dostáváme se k poslední kapitole. Podívejme se na obě hry z hlediska Multiplayeru.

  • Medal of Honor

Zde jsem byl po neveřejné BETA verzi trochu zklamaný, finální verze je ale mnohem lepší a je vidět, že na hře pracovali zkušení MP tvůrci z DICE. MP této hry nabízí zábavné klasické MP bitvy, ale hlavně velmi pěkné grafické a technické zpracování, které o hlavu převyšuje konkurenční Call of Duty. Není tak bohaté na možnosti a zbraně, ale o to je množná lepší a zábavnější.

  • Call of Duty Black Ops

Upřímně, je to jen větší MW s novými pravidly. Nic skutečně nového nečekaného to není. Je to zábavné, ale i frustrující. Opět se jistě budete dobře bavit, nicméně díky zastaralému technickému a grafickému zpracování lze říci, že pokud chcete trávit hodiny při hraní nějaké akční MP hry, není Call of Duty BO dnes ta nejlepší možnost.

Ano, z hlediska MP musím říci, že Medal of Honor je na tom obecně o něco lépe než Call of Duty, přesto objektivně vzato musím říci, že ani jedna hra není akční MP událostí a hrou roku. Obě nabízejí jistě zajímavý a hlavně bohatý a zábavný MP, ale abě zůstávají ve stínu skutečné MP akční FPS hry. Tou je Battlefield Bad Company 2. Tahle hra kope jinou ligu. Samozřejmě Medal of Honor se k ní blíží, protože na MP dělali stejní tvůrci, ale DICE nemělo žádný zájem vytvořit lepší MP zábavu v Medal of Honor, než nabízí jejich hlavní Battlefield. Call of Duty to už je vyloženě třetí liga. Zejména technickým a grafickým zpracováním na oba konkurenty hodně ztrácí.

Nicméně Battlefield boduje hlavně proto, že obsahuje zničitelné prostředí, což je něco, co CoD i Medal of Honor v podstatě chybí. Není prostě reálné krýt se před palbou z tanků, granátů a vším možným v dřevěném domku, který se nedá zničit. V Battlefieldu je zničitelné všechno a dává to akční hře úplně jinou perspektivu. CoD to nemá vůbec, Medal jen velmi omezeně a jako takové už by dnes neměly uspět. Objektivně vzato, pokud chcete trávit hodiny u MP bitev, hrajte dál Battlefield Bad Company 2, nabízí stejnou zábavnost s mnohem větším realismem a napětím v mnohem lepším zpracování.  

  • Hodnocení a závěry

Dostáváme se na samý konec našeho recenzování dvou hlavních akčních herních událostí závěru letošního roku. Nezbývá tedy nic jiného, než si udělat na základě objektivních faktů hodnocení a vyhlásit vítěze a krále akční FPS arkády.

Když vezmeme prvky, jako technické a grafické zpracování, zábavnost, uvěřitelnost a další objektivní hlediska, musím říci, že Medal of Honor je lepší akční hra. Nabízí lepší, mnohem čitelnější a hlavně o dost vážnější příběh. Jako akční hra má lepší zpracování tématu, mnohem lepší zpracování zbraní a střelby obecně. Bohužel kazí si to jednoduchostí, kdy i nejtěžší obtížnost se dá bez problémů bez umření dohrát až do konce. Je to prostě moc jednoduché. Líbí se mi mód TIER1, ale hru kazí herní doba, která činí naprosto směšných 5 hodin. Call of Duty Black Ops je naproti tomu, totální přeplácaná slátanina, která navíc nudí a natahuje. Má sice singl player o délce 7 hodin, ale během větší části času se nic moc neděje a nudíte se k smrti a ve zbylé části se toho děje až moc, takže dojem mišmaše zůstává. CoD to bohužel korunuje naprosto zastaralým a hnusným zpracováním a tak do očí bijícími nerealismy, že to až uráží.

Co mají obě hry společné je absolutní absence inteligence protivníků, díky čemuž se obě hry stávají víceméně střelnicemi tupých slepic. Obě hry postrádají reálné zničitelné prostředí, i když Medal of honor je na tom přeci jen o třídu lépe než CoD, kde je prostředí vyloženě vycucané z prstu. Obě hry nabízejí zábavný MP, který vás pobaví na spoustu hodin, ale obě hry nemají na letošního krále MP akčních her, Battlefield BC2, který má náskok díky technickému, grafickému zpracování, velikostí map a hlavně zničitelnému prostředí. Obě hry jsou tak spíše celkově zklamáním, leč tomu neodpovídají prodeje, které bohužel ukazují smutnou realitu a fakt, že mnozí zákazníci nevědí, co kupují. Pomalu tak začínám souhlasit s některými odpůrci akčních her, že akční hry kazí mládež, něco na tom zjevně bude. Platí to hlavně o Call of Duty Black Ops, které má kvality maximálně béčkové hry s céčkovým dějem a trpí velkými technickými nedostatky, špatně odvedená práce ve všech směrech, na které se dá vydělat téměř miliarda dolarů, čímž naprosto degraduje kvalitní hry a kvalitní práci jiných tvůrců a ostuda je to především hráčů, kteří tohle kupují.

Vítězem podzimního souboje dvou velkých akčních titulů je tak bezesporu Medal of Honor, který nedosahuje ani zlomku stupidity a zmatenosti letošního Call of Duty Black Ops. Bohužel i ten má do dokonalosti daleko a dalo se pod velmi vážené jméno dostat mnohem lepší hra. MoH 2010 je Hlavně ale dospělou a vážnou akční hrou, která nereprezentuje násilí jen jako skvělou zábavu, ale ukazuje násilí a moderní válku, které se účastní skuteční lidé, skutečné zbraně a válku, kde nejsou hrdinové, ale jen oběti …


AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 01:18:22
avatar
Moc pěkný článek. Jen bych tolik nevyzdvihoval že engine od Dice je DX11. DX11 zní strašně cool, ale Engine od Dice (Frostbite 1.5) má několik funkcí z DX10 (Horizontal Based Ambient Occlusion (HBAO), soft particle blending, soft shadowmaps filtering), DX11 by mělo jen počítat efekty rychleji, hra vypadá pod DX10 a 11 stejně.

Překvapilo mě o kolik se liší fps na dvoujádrovém a 4 jádrovém CPU. Co tam proboha ty jádra počítají, že by ty tisíce skriptů? Porovnání her je supr napsaný, člověk nechápe proč to proboha lidi tolik kupují. A pak se divíme že kvalitních her je pomálu, bodejť by ne, když masy kupují tohle...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 09:28:00
avatar
Minulý týden jsem kámošovi přestavoval PC a v pátek jsem mu ho vezl a hned na mě vyrukoval s DVD Medal of Honor, že to chce nainstalovat. Tak jsem to nainstaloval, zapnul na max. rozlišení, max. nastavení a testnul jsem to. Jelo to zcela plynule, ale ta obtížnost, fakt žádná. Jsem si ani nenastavil myš, tak jsem ji měl obráceně než jsem zvyklý, citlivost a rychlost taky úplně jiná a k tomu to nebyla moje myš a na střední obtížnost jsem si připadal, že jsem nesmrtelný. Fakt strašně jednoduché.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 01:11:10
avatar
Super recenze. Nelze než souhlasit s nevkusností CoDu. Stačilo mi vidět pár on-line recenzí a videí (neprezentovaných lidmi, co si myslí, že Serious Sam a realističnost jsou synonymum).

Jedno se ovšem Treyarchu musí nechat. Svým počínáním jednou vymýtí pirátství, protože nemá cenu stahovat takovéhle sra*ky.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 01:30:52
avatar
to je sice fakt, ale ze by novej moh byl o tolik lepsi aby si zaslouzil 80/10 to se mi teda vubec nezda...zvlast kdyz tady treba mel 80/10 i starcraft 2, kterej i jenom singleplayerovou kampani prekonava moh zabavnosti i delkou o nekolik trid a ten multiplayer me bude bavit jeste slusnejch par let nebo ze strilecek podstatne zabavnejsi a take delsi singularity dostala jen nak kolem 75/100...
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 02:06:38
avatar
Neber to tak, že bych byl fanda nového MoHu. Na akční střílečky jsem zanevřel, když padla herní doba na cca. 6 hodin a stalo se z nich jen takové technologické demo kde in-game video střída jeden skript za druhým. Zatím mě nepřesvědčil žádnej z novějších titulů.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 01:21:31
avatar
Celý tohle povídání, které většina stejně po přečtení několika řádků odsoudí nekvalitním palcem, neni na obranu a povyšování CoD BO nad ostatní hry, nikoliv je to jenom na zamyšlení hodnocení MW2 vs BO. Je to hodně zjednodušený, protože už je noc : )
---
Já nevim, příde mi, že "teh internetz" je nějakej divnej poslední dobu. Považte samy:
MW2 sbíralo neskutečně dobré známky, přičemž jeho příběh nedával sebemenšího smyslu a všichni z toho byli vyplácaný protože Infinity Ward, sudio které lidi milují protože udělali CoD 2 a od té doby z nějakého důvodu zapoměli přestat milovat, protože oni nastartovali tuhle debliní éru CoD.

Pak Treyarch nenaviděný tvůrce CoD 3 a CoD World at War vydá Black OPS a všichni recenezeti to strhaj jak můžou, protože to neni jejich IW. Přece jenom ke CoD IW patří ne?

Víte vyvstává mi na mysl jedna věc a to "pokrytectví" ano to je to když vidim ty hodnocení novýho CoD. Příběh totiž má po dlouhý době v CoD pevnou osu, která by i v nějakém filmu dobře fungovala. Osa příběhu je Alex Mason a hrozba použití biologických zbraní, dál nebudu spoilerovat, protože si paradoxně myslim, že tohle je od CoD 2, 1. CoD u kterýho se vyplatí zahrát si single. Ale zpátky k hodnocení, nechápu jak u MW2 spousta věcí bylo naprosto přehlíženo a tady je za to hra pranýřována (neni to případ jenom DDworldu) je to všude.

Pro mě osobně je nový CoD tak 5-6/10 záležitostí, protože mě prostě ten gameplay moc nebavil a je to taková virtuální střelnice, ale stojim si zatim že MW2 bylo ještě mnohem horší. V Black OPS mě opravdu dál hnal ten příběh, protože sem chtěl vědět jak to dopadne a hra mě donutila mít o ty postavy ve hře zájem. Z MW2 si nepamatuju vůbec nic, žádnou postavu, jenom ty debilní scény (třeba bránění BUrger Kingu a nebo "stahování" dat na externí HDD to všechno za účasti 100x víc nepřátel než je v Black OPS). Nicméně v Black OPS si pamatuju Reznova, Woodse, Weavera, Steinera a další, protože prostě mě to zasazení a příběh dával smysl.

Trochu sem to rozepsal, kdyžtak to smažte, je to jenom můj komentář k tomu jak vidim já v dnešní době recezenty. MoH sem se jak vidíte nevěnoval, ta hra totiž ani nestojí za zmínku, hrál sem singl a bez pocitu viny řikám, že je to ten největší odpad v rádoby "A" hrách co letos vyšel. Dobrou noc : )
---
Edit osobně zbraním nerozumím a nezajímají mě víc než je v hrách nutné. Nevim co v té době bylo a nebylo, ale vzhledem k tomu, že sem nenarazil na laserovou pušku, tak mě nenapadlo nad tim uvažovat jestli do té doby zbraně patří nebo ne.
Minexew [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 18:32:48
avatar
Doufal jsem, že to někdo takhle napíše. Po děsném MW2 jsou pro mě Black Ops příjemným překvapením, které sice kvalit a inovací 1./2./4. dílu nedosahuje, ale na těch pár hodin zabaví slušně. A hlavně ta atmosféra - prostě interaktivní akční film MoH mi připadal takový nezajímavý, vůbec ničím nový, prostě mě neoslovil. BO začalo skvěle, pak se bohužel začaly objevovat chyby které jsme viděli už u WaW. Ke konci mě bohužel bavily cutscény (povedené) více než samotné hraní. Škoda. Snad se aspoň shodneme, že Treyarch dělá pokroky. Kdo ví, třeba nás některý z pravděpodobně ještě mnoha dalších dílu nadchne. Peníze pro Activision určitě problém nebudou...

EDIT: a jak zmínili někteří níže, pro nejintenzivnější zážitek je samozřejmě potřeba BO dohrát na jeden zátah. jinak je filmová atmosféra v tahu
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 07:25:40
avatar
Můj názor zní asi takto i když to bude asi pro mnoho z vás neuvěřitelné tak já jsem si užil obě hry.Paradoxně více Black Ops jelikož ty změny prostředí a typů bojů s různou technikou se mi moc líbili,já myslím co člověk to názor a tak zde píši ten můj.
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 11:04:57
avatar
Joom prohnat se BO jak Chuck Norris a Rambo v jednom byla sranda, zvlaste kdyz to melo i nejaky ten pribeh.
Kdo by hledal bezva znicitelene prostredi tak nejlepsi bude Minecraft .
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 12:34:57
avatar
Pánové málem bych zapomněl ještě se vyjádřit k grafice,Hraji to na sestavě tu si můžete najít v mém profilu ale o co jde hraji to na 127" plazmě pro méně znalé úhlopříčka 127cm v Hd kvalitě a musím říct že gráfa super tak krásné lokace jsem dlouho neviděl ,ano byli tam i místa nic moc ale jinak fakt zážitek,já vím že mě teť budete brát za trotla ale takhle jsem to vyděl já.
PlayerX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 19:23:01

pro méně neznalé ... 127"= cca 317,5cm ;)
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 21:50:48
avatar
"Pro základní školou nezasažené"

/fixed
julo9 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 09:36:34

ono je to ešte trochu viac ale kašlat na 5 cm machruje a hovno vie (1"=25,4mm)
julo9 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 09:34:49

127" = 127cm pre boha, trotl si a riadny
NHKG [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 07:39:43
avatar
Celkem souhlasím se článkem i s tím, že nové MOH je lepší jak COD. Ale hodnotil bych tak 6/10 MOH a 4/10 COD. Medaili jsem dohrál, COD mi stačilo vidět, hnusná grafika, dementní respawn (nesnáším respawn v FPS hrách, obzvláště takto nepovedený) a hodně bugů. U COD byl ocenil akorát střídání lokací a zajímavější příběh (aspoň začátek), i když hodně Holywoodský
Spots [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - COD MOH 2010-11-22 07:51:34
avatar
Nevim proč, ale ani jedna ztěchto her mě nezaujala a to jsem hrál, předešlé díly, jak COD tak MOH , furt to samé, chtělo by to změnu.
zoidberg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 09:20:33
avatar
To je myslim kamen urazu mnoha her. Lidi jsou uz zmlsani, a pokud neprinese hra neco novyho tak zacnou pomlouvat. Kdyz si vzpomenu na prvy potazmo druhy dil CoD, ktere byly pro me na tu dobu neskutecnym zazitkem nechapu proc se uz tolik nebavim u soucasnych dilu. Pritom i prvni dily trpeli prehnanym respawnem.Mozna je to tim, ze se snazi vydavat hru kazdym rokem a nebo tim ze jsme opravdu presyceni kvantem podobnych strilecek.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 07:52:16

Podla mojho nazoru vyvojari ani nie su nuteni robit lepsiu grafiku lebo Black ops je toho jasnym prikladom ked sa pouzije muzealny engine a "stado oveciek" im za to vysoli miliardy. Tak preco by sa mali unuvat. Smustne, ale je to tak. Takymto tempom tu este roky bude Cod na tomto engine. Esteze onedlho prijde Bad company Vietnam, po dlhom case sa ukaze pekna grafika.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 09:20:40

mě třeba singl BO baví a líbí se mi víc než poslední MOH.
Dobrá hratelnost a grafika na extra textury vypadá dobře. Je to prostě CoD...
Studio Treyarch mi přijde jako kvalitní studio s plno nápady.
Pro mě Black Ops vítězí nad MoH, tedy v singleplayeru.
Už jen období studené války se mi líbí víc, oproti boji proti teroristum v Afghanistánu.
Já jsem s BO spokojenej oproti MW2, kde jsem singl ani nedohrál. Za mě spokojenost
Kadli [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 09:32:35

Musím plně souhlasit z recenzí konečně pořádná recenze!
bregedon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 10:18:36

já nevim furt slyšim na COD hnusná grafika,hnusná grafika, můžu vědět na čem to pouštíte? já na 5850 ce , 16x vyhlazování, vše na full, 1920x1080 a třeba scéna když lezeš v podzemí v tunelu-vietcong za pomocí baterky nebo jak se zřítíš ve vrtulníku do vody,ee??děláte si ko*y?? to my chcete říct že je to ještě horší než medal of hovnor? noo začínám brát články na tomhle webu hoodně s rezervou, ale co, sto lidí, sto chutí, ale s rukou na srdci říkám že sem se královsky bavil, zahraju si to minimálně ještě jednou. ten příběh mě chytl okamžitě a pokud to hraješ v KUSE a nee každej den hodinu, tak mi to opravdu jako slátanina co nemá hlavu a patu nepřijde, stačí číst příběh a vžít se do toho...a přesně jak píše "Mc Baxxter", z předchozích dílů co si člověk pamatuje??maximálně pár nudných a otravných míst o 3 většim počtu nepřátel než je v Black Ops, ale tady se mi proste hodne libil ten příběh atd a polemizovat zda dotyčný zaměřovač/zbraň v tu dobu vůbec má existovat nebo proč nepadá zrovna listí ze stromů když je podzim, noo nad tím bych po celém dni v práci nepřemýšlel ani po gramu kreku.. zrovna call of duty osobně hraji kvůli odreagování a néé kvůli zkoumání každého rohu s lupou, ale chápu že recenze je recenze a každému se líbí něco jiného...ano není to dokonalá hra, ale myslím že odreagovávačka bomba, ale pokud chcete realistično, musíte jinam do krámu,tady totiž neprostřelíte ani dřevěnou bednu raketometem a to je opravdu hodně DEBIL*Í.
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 11:07:39
avatar
Vzhledem k tomum jaky typ her ma DD rad recenze dopadala dle ocekavani.
Roger001CZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:13:30
avatar
Taky mam HD5850 a Phenom II X6 1090T a grafika CoD BO je vážně hnus.....podívej se pořádně a néé jenom z vrtulníku a v jeskyni. Jinak s článkem naprosto SOUHLASÍM. Nejhorší CoD co jsem hrál!!!
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 11:22:15
avatar
CoD BO mi přijde daleko snesitelnější než ta pikačovina MW2..to byl otřes..píběh je dle mého vyprávěn srozumitelně, nejsou tam skoky od jednoho k druhému jako v MW2..akorát mám problém s lagama jako prase..mám E6600 @ 3.4GHz, 4GB ram a HD5850 a dle testů bych neměl jít pod 50..jenže u mě to vypadá spíš jako slideshow občas..patch nezabral a multiplayer je tak nehratelný a pokud snížím rozlišení, vypnu AA a AF tak to je jakobych nic neudělal, škube se to stejně
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 11:48:35

mě se to taky občas škubne, dávám to za vinu 2GB ram.
Ale když píšeš že i na 4GB ti to dělá...
Na HD 4850 a C2D@3.2 + mizerných 2GB ram mi to lítá naprosto v pohodě na max ... tedy se 4xAA.
Jen ty občasné lagy, ale snímky se jinak držej na vysoké hodnotě ;)
A nijak sem si nevšiml bugů
PS: oprava : "snímky se jinak držej na hratelné hodnotě "
Samým nadšením trochu superlativuju
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 12:25:26
avatar
no sakra tak čím to jako je? i STALKERA hraju na max úplně v pohodě a to je daleko náročnější hra než nějaký pos*aný CoD...fakt je to jako slideshow..zkoušel jsme integritu dat na steamu, patch, nižší nastavení a vůbec nic nepomohlo..good job treyarch .....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:10:52
avatar
vyměň dvoujádro za čtyřjádro a sekat se to nebude ;)
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:31:05
avatar
no toho jsem se bál....
Poling [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 16:34:36
avatar
Dvoujádro tuhle hru utahne totálně bez problémů na hratelné ůrovni. Problém už se někde řešil....prý to má vyřešit nějaky patch či co.....
Vrael [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - xD 2010-11-22 17:48:16

Jenom pro zajimavost (vim ze z realnyho hlediska to vypada nerealne) ale cod:bo hraju na C2D E4400 2.0 pretoceny na 2,7GHz,Grafika Nv8500GT pretocena zhruba vo 50procent ve vsech parametrech a na nejvyssi nastaveni (vcetne AA) mi hra jde na neuveritelnych 20FPS.
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 20:12:56
avatar
DD jaktože hry na konzolích jedou vpohodě a na dvou jádrech na pc už to není ono čím to je? by mě zajímalo ?? dyť procáky i dvoujádra na pc jsou výkonější než nějaký ty konzolový ne
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 20:24:11
avatar
protože jsou ty hry dělané na konzole? Navíc CoD BO nechodí bez problémů ani na konzolích ;)
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 20:58:31
avatar
takže je to o tom jen chtít optimalizovat.. jak sem čekal.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:10:27
avatar
dvoujádrový CPU je ten problém ;)
Tommy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 10:39:47

Na takúto hru 4 jadrá ? Som myslel že môj E8400 pri tej hre aj zaspí. A miestami sa to sekalo ako sviňa nechápal som,zlá opimalizácia! (:
Sak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 00:29:14

Dvojadrem to nebude staci si zakatat zvukovu ve spravci a ejhle hra vali krasne bez zaseku.
SeriousGeorge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 12:07:44
avatar
Zdravím,

jsem fanda Call of Duty, ale už od 5 dílu, mě vyloženě Activision drásá nervy. MW2 který se mě teda líbilo singleplayerově víc než MW1 (až na Pripjat, to je asi nej mise ze všech CoD) vydaj tenhle balast humus.

Dodám, že hru jsem si koupil PL verzi za 790Kč. Za hru bych dal max 300kč když vím jaká je. Původně jsem si jí vůbec kupovat nechtel, ale ukecal mě kamarád, který se po letech uchýlil, že si nějakou mp střílečku koupí a budeme jí hrat, tak na to mě chyt. Jsou to nejhůř utracený peníza za hru v mý historii. Kéž by se to dalo vrátit nebo prodat, ale cd-key se sváže se steamem a je to v prdelce .

První polovina singlu je šílená, vyložene mě lezla krkem a měl jsem chut to nehrát. Ty flashbacky celou hru mě točili k nepříčetnosti. Druhá půlka se trochu zlepšila. Bavili mě akorát mise v zimě s kuší a Jedna mise ve Vietnamu bud třetí nebo čtvrtá, vrátite se tam tolikrát, až hamba.

MP nic moc, divně se to všechno hýbe, přijde mi to jak, když bruslíte, divný pohyby. Jsem 47lvl bez prestiže a nebaví mě to už. Zlatý užasný a skvělý MW1, kdyby MW2 mělo dedikovaný servery byla by to bomba. Už v životě nevyhodil peníze za balast Call of Duty.

Já chci zpátký svý prachyyyyyyyyyy áááááááá

Kdyby jste nekdo věděl, jak se dá cd-key prodat dál ze steamu, tak prosím napište.
Woteklina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 13:08:40

tady se mi recenzent docela trefil do vkusu...naprosto souhlasim s porovnáním obou her, akorát u celkového hodnocení bych trochu ubral...jak už tady někdo psal, obě tyto hry nesahaj ani po kolena jiným, co dostali 8/10.

MoH 6/10
CoD 4,5/10

Jenom ještě malou poznámku ktomu, co tu psal "Mc Baxxter" a "bregedon" o památnosti momentů z MW2 a BO...Myslím si, že bych si i vsadil na to, že až bude mít BO tolik času po vydání jako MW2, budete si pamatovat z tý hry stejný kulový...páč oba tyhle díly jsou prostě vlažný

mějte se, pic
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:42:43
avatar
Uvidíme, myslel sem to spíš tak, že u MW2 se mi to vykouřilo z hlavy samej den co sem to dohrál, když sem pak byl na posezení u kafe. Jinak já sem nekuřák, takže neměla to být slovní hříčka : )
Sajmoska [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Naprostý nesouhlas 2010-11-22 13:10:16
avatar
Pardon, ale jak můžete dát otřesně vypadající hře, v které prakticky nejde na nejtěžší obtížnost umřít dát 80%?? A hře, v které dostanente 2 kulky a ste mrtvej s výborným příběhem, skvělějma charismatickejma postavama, exkluzivním prostředí, geniálním hudebním doprovodem, asi tak 3x delší SP kampaň, než MOH dát 60%?? MP nehraju, docela ztráta času bez zážitku dle mého názoru...

Já si myslim, že akorát za každou cenu se snažíte jít "proti proudu" a zaujatost a žárlivost na nejprodávanější hru všech dob je zde přednější, než objektivní recenze.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:09:09
avatar
možná byste se měl na to podívat objektivně zejména z pohledu realističnosti a kvality zpracoání ....

Jinak Call of Duty hraji od prvního dílu a tohle je nejhorší CoD ze všech .... mě osobně nějaký proud nezajímá, já hodnotím hry podle objektivních kritérií a když srovnám ty hry vůči sobě, tak i když je MoH lehčí a kratší, pořád působí mnohemlépe než CoD Bo ... a to zcela objektivně.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:59:04
avatar
takze vsichni lidi co tady napsali v komentarich nejaky jiny nazor na cod/moh nez ty jsou neobjektivni?a jen ten tvuj nazor je jediny spravny a objektivni?neblbni prosimte hodnoceni her bylo je a vzdycky bude proste ciste subjektivni zalezitost...moh je jen nechutne kratka a jednoducha prumerna strilecka s mozna trochu zabavnejsim multiplayerem. jak tedy muze dostat objektivne 8/10, kdyz spousty mnohem lepsich, delsich a zabavnejsich her dostava stejna hodnoceni nebo i jen sedmicky. sam si stezujes ze pry spousta recenzentu sazi jedno nesmyslne vysoke hodnoceni za druhym a ty delas to stejne...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:57:56
avatar
to hodnotit nebudu ... já hodnotím kvality her a každá hra se dá posoudit podle objektivních hledisek a to dělám, pak je hodnocení objektivní ....

80/100 není žádné extra hodnocení a myslím že si to MoH zaslouží ... je to stylové, je to příběhově povedené, zbraně fungují jak mají i prostředí je fajn a MP taky ujde. A technicky a graficky to vypadá slušně, takže 80/100 je přimeřené. Být to těžší a delší a vymakanější, dostane klidně 90/100 ...
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 15:13:36
avatar
Naprosto souhlasím, pokud hodnotíte podle objektivních hledisek, pak i Vaše hodnocení musí být logicky objektivní.

Pokud tento můj názor bude někdo pokládat za subjektivní, pak vězte, že jsem všechna hlediska hodnotil zcela objektivně!
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 23:32:28
avatar
Promiň, dal jsem ti mínusový bod dřív, než jsem pochopil tu ironii (doufám správně).

Každopádně už jen slovní spojení "objektivní recenze" naznačuje, že někdo tu párkrát chyběl na hodině slohu základní školy
honzitamichal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 13:45:10
avatar
Nevim jak je to s tou grafikou, ale obě hry jsem hrál a jedna má horší grafiku, jak ta druhá v MoH 2010 je to fakt šílený, v CoD: BO mi přijde trošíčku lepší. Ale největší tabu pro mě je to, proč v těch hrách neni AA, to je nějakej novej trend nebo co? nedávat do her AA...to samí NeedForSpeed: HoPursuit, Grafiku to má fakt pěknou, ale bez toho AA je to hrozný. Snad se ti vydavatelé, studia..zmotoří a začnou dělat hry, aspoň s AA.
Sajmoska [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 13:55:23
avatar
Páč jsou to konzolovky a na PC vývojáři (Treyarch, Criterion) z vysoka s...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:09:42
avatar
v obou hrách je vysokýc stupeň AA včetně 8AA .... tedy pokud to nehraješ na konzoli ....
Sajmoska [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:13:44
avatar
V NFS HP ne e.
ganja021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 13:59:59

...tak co sa tyka MP v Medal of Honor tak ja osobne by som ho nenazval horsim ako v BBC2..jediny rozdiel medzi multakmi je ten, ze zatial co BBC2 sa sustreduje na vacsie mapy s vozidlami tak MoH ma multak zamerany na mensie mapy a suboj vojakov....rozhodne je multak MoH sviznejsi.....takze horsi je podla mna zle zvolene slovo(aj ked sa jedna o autorov nazor)
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:08:16
avatar
Nevim co máte proti cod, pro mě prostě nejlepší MP hra SP je sice horší a horší, ale MP je pořád dobrý
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:12:41
avatar
hrál si Battlefield BC2?
Roger001CZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:19:24
avatar
No já hraju mulťák BC2 (rank 36) od počátku a MoH (skill 2350) také ihned od počátku. A těžko pro mě říct, co je lepší. Asi nepatrně BC2, ale MoH je právě takové svižnější, akčnější. Obě hry kombinuji a u obu se dobře bavím. A do toho si někdy střihnu staré dobré CoD 4 MW v mulťáku.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 16:54:44
avatar
hrál baví mě hodně, ale pořád víc mě o něco víc baví cod:mw nebo mw2. Je pravda že Black Ops je dost zmršený, ale MP se pořád dá.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:53:33
avatar
tak docela mě tyhle spory ohledně kvality/nekvality těchto titulů zaujaly, tak si je zajdu půjčit ke známýmu, ten má snad vše nejnovější...
A k DD odsuzovanému UE3 - ten engine se průběžně upgraduje a prý od verze co je v Unrealu je o pěkný kus dál, stačí jen využít možností a dát si s tím víc práce. A docela mě zaráží že nevyšla žádná hra na Crysis enginu, že by drahá licence, nebo prostě není zájem??
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 14:58:35
avatar
protože půovdní Cryengine nefunguval na konzolích ;)
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 16:27:30
avatar
To mě taky strašně mrzí, ten engine má ohromný potenciál - skvělá grafika, vlastní fyzika... Snad se Cry Engine 3 rozšíří víc a už se nebudem muset koukat na hry jako Fallout:NV
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 19:31:38
avatar
Neboj se City Interactive si licencoval Cry Engine 3, teď budou pecky jako Shadow Warrior na Cryenginu ; )
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 09:28:43
avatar
shadow warrior to bola teda pecka, hlavne prirucna atomka v raketomete
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 15:42:40

Podle mě je to pat BO má lepší příběh a délku :-) vítěz je Bad Company 2

Jinak do záporu bych dal ŠÍLENOU KORIDOROVOST např. mise na čtyřkolkách v MoH nebo Bajkonur v CoD
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 13:32:17

Strasne me v MoH sralo jak nejde vylezt ani pres mirne sikmou plochu, to CoD bylo kupodivu daleko otevrenejsi.
Vrael [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - xD 2010-11-22 17:35:35

Jako pohoda beru vas nazor ale jen par docela zajimavych chybicek z MoH.....Clovek strili do zdi prostreli ji jde o metr vedle a HA zed je jako z pancire,clovek vystreli do evidentne plastove zidle a se zidli to sotva pohne take jako z pancire,horici auto hori klidne hodinu bez jakekoliv znamky zmeny byt i vizualni,vystrelite do pneeumatiky ta drzi nesplaskne ani ohnem se neponici jen se objevi "dira" od kulky (spise prohloubenina) jako kdyz strilite do zeleza,vystrelite do okna auta (klidne nekolik zasobniku) a okno drzi nevysype se jen jsou v okne parodie na diry.....docela zavazny vady mi prijde, (tim samozrejme nechci rikat ze BO nema chyby) ale dat takhle absurdni hre jako je MoH 80/100 mi prijde silne neuvazene hodnoceni
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 17:49:25
avatar
Preci jen, svazani jsme tu byli 40let, tak clovek chce trochu svobody v tom pohybu, abych to parafrazoval Kazda hra ma neco a ja se klonim jiz od zacatku k MoH serii. Ale uznam, ze BC2 je opravdu o kousek dale...
miso1992 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 19:14:02

ha lubi sa mi ako si nalozil Black Ops, len 60/100 to sa tak casto inde nevidi, vidiet ze pises co si myslis a som velmi rad ze to tak robis

myslim ze obe hry si objektivne zhodnotil, good work
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 20:05:46
avatar
Výbroně DD !! máš naprostou pravdu, souhlasim se vším
Včetně toho že Bad Company hraje úplně jinou ligu..
wolfdesigner [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 20:07:33

...už jsem to tady jednou někde psal to, že se mi nelíbí srovnávání Battlefieldu BC2 a CoD Black Ops nebo Medal of Honor - je to míchání hrušek z jablkama - multiplayer těchto her je dosti odlišný a trochu jiné hráče. Někdo chce rychlost ,kontaktní souboje, nepotřebuje demolici, vozidla jen štvou a je dlouhodobý hráč CoD, tak tento pařan uteče od nablejskanýcho Battlefieldu zpátky třeba k i CoD 2. Samozdřejmě je to i naopak a i kdyby Cod vypadalo ultramegagiga dobře, tak ho hráči Battlefieldu, až na vyjimky pařit nebudou. Dobrej kompromis je MP Medal of Honor, ale je dosti zjednodušený a s málo mapami ( mě ale bavil více než B BC2 - je rychlejší a komornější). U nového Call of Duty je potencionál vidět i přez mraky nedodělků a chápu hráče, který má na stovky hodin zábavu - zase tak bych ho nezatracoval. PSSS - jako dlouhodobý pařan COD jsem ale odehrál asi 3 dny čistého času v MP B Bad Company 2 - chtělo to však sirky do očí a náprstek na Esc , chtel sem to poctivě ohodnotit - dobrý leda alespoň s 5 kamarády do týmu v komunikaci.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 21:43:32
avatar
Asi tak.
Ussi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-22 22:09:29
avatar
Stahnout? Mozna...
Pokud mas rychlej net, rad experimentujes a hodne se nudis.

Koupit? ...
(Nevim jak se u techto pocinu hraje multiplayer, ale vzhledem k tomu ze celej single je spis "cutscene, forward, RMB, script, RMB, RMB, script, forward, cutscene" tak tomu velke nadeje nedavam)

Pro me? U serie NFS jsem si uz zvykl, ze s kazdym novym dilem to s nima jde z kopce, proto muzou prekvapit jedine pozitivne. Ale tyhle dva zlatem ovencene, libozvucne tituly jsou pro mne jednoznacne adepti pro nejvetsi zklamani roku.
Wries [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2010-11-22 23:41:19

Můj názor je ten, že obě dvě hry jsou blbost a pokud bych měl přece jen mezi nimi vybrat, byl by to Black Ops. Proč?

Lépe podaný příběh (přesně jak napsal Mc Baxxter jehož edit mě fakt rozesmál , delší než Medal of Honor (sfouknutej za tři a půl hodiny), KONEČNĚ se vrátilo naklánění a... a to je tak všechno.

Co se týká dementnosti obou her: vyloženě KOPICE nepřátel co chtěj zařvat (v tomhle směru je ale CoD ještě horší, v jeho průběhu jsem zemřel snad víckrát než ve všech předchozích CoD dohromady až to hraničilo se zblázněním - všechny na nejvyšší obtížnost), automatický uzdravování, to samý omletý, sežraný a vyzvracený klišé poslední doby: dvě zbraně, nůž, klikni "F" a přeskočíš překážku (sakra jděte už s těma konzolema někam) apod...

Zlatej FEAR 1 proti tomuhle.
dargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 07:44:27

nedalo by sa v testoch CPU otestovať aj trojjadro? je tam x2, x4, a x6 myslím že tá x3-ka by sa tam hodila tiež...
a to si myslím, že nebude problém....
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 12:35:05
avatar
ku black ops som sa este nedostal, ale medala som presiel a pacili sa mi tam dve veci - piesen od linkin park a fesak dusty Koridor ako svina, realita? strielanie zo sniperky? vtip, ucinnost a rozptyl zbrani? cela hra sa da prejst v pohode s pistolom ktory rovnako ucinny ako ine zbrane. Protivnici? ovce na odstrel. Jazda na atv? ved sa neda ani odbocit z cesty ani prevratit, to aj nfs je menej arkadovite. Pacili sa mi moedely postav a animacie - ale ked uz sme pri nich preco moji spolubojovnici vylezu na trojmetrovu stenu a potom mi podaju ruku, ked oni vylezu mozem aj ja sam predsa. Celkovo je ta hra nedomyslena. Keby ju este tak rok vyvijali by to bolo mozno lepsie. Skoda...
Woteklina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 12:48:50

je tu přidávám odkaz na další objektivní recenzi CoD BO...ono pak nakonec každýmu musí dojít, že objektivita je jen relativní pojem a že každá recenze bez výjimky je jen subjektivní názor recenzenta

http://www.eurogamer.cz/videos/call-of-duty-black-ops-videorecenze-eurogameru-ve-full-hd

zajímavý je, že pro to samé, co DD propagoval jako mínus CoD, je plusem pro někoho jiného...
Každopádně platí, jak už jsem psal, že v tomto případě se hodně přikláním k názoru DDho

pic
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-23 20:46:02
avatar
přesně tak,

nechápu, jak můžou recenzenti (je to i tady) psát, že jsou objektivní. To je zcela nesmyslné.

Dokud tu hru nevyhodnotí počítač pomocí předem stanovených kritérií, tak bych se o tomhle vůbec nebavil.

Recenzenti by asi měli vždy napsat: " Jsem subjektivně objektivní "
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - singlplaya 2010-11-24 00:27:32
avatar
dobry cteni, jen bych pouzil spis Singleplayer nez singlplayer. to uz muzem pouzivat rovnou singplejr.
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ad zbraně v CoD 2010-11-24 20:01:04

No, musím souhlasit, že zbraně v Black Ops jsou skutečně hondě fantaskní. Za použití google se dá lehce dohledat, že řada z nich (v době hry) měla před sebou ještě hezkých pár let na houbách - v lepší případě, v tom horším to jsou úplné fantasmagorie (mě tedy dostal Kalashnikov Flamethrower).

O zázračně se objevujícím (teleportujícím se??) raketometu s optickým naváděním schopným zničit nosnou vesmírnou raketu radši ani nemluvit.
Jano952 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-26 02:19:00

u mna tiez MOH vytazi ... v COD:BO mi strasne vadili boti, vzdy sa postavili presne na to iste miesto aj ked tam som tam dopredu hodil granat, cele preskriptovane.v MOH som si tie skripty tak markantne nevsimol.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-28 09:35:36
avatar
Já tušil, jak ta recenze dopadne už když sem načítal první stránku

To, jestli je recenze hry objektivní nebo subjektivní se tu už řešilo tolikrát a pořád jste se nějak nedohodli . Dle mého skromného názoru je to ZCELA subjektivní.

Ale k porovnání:

MoH je oslavou amerického megalomanství a válkychtivosti, která nám ukazuje, že ti chlapíci s ručníkama z Al-Kaidy (takhle se to píše, pro příště ) jsou ještě větší svině, než bejvávali, ale hrdiní američtí vojáci je /jako vždy/ zastaví. Nebudu tu psát, co si myslím o tomhle přístupu, ale jak jste asi pochopili, nejsem Americe nakloněn.

BO je kopírování World at War, nicménně se toli knezaměřuje na oslavu válek (války).

Zpracování obou mi příjde průměrné, zvuky pěkné, hodí se tam. Dále tvé poukazování na nereálnost CoD mi už příjde opravdu trapné. COD NIKDY NEBYLO DĚLÁNO ZA ÚČELEM REÁLNOSTI, sakra !

S hodnocením už vůbec nesouhlasím, dáváš přednost kratší, hůře vypadající a dementnější hře před hrou, která má aspoň solidní příběh, na kterém by si mohlo zakládat kdejaké RPG? WTF?!
Jano952 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-28 12:14:25

neviem ale mne sa zda ze MOH ma lepsiu grafiku ako COD
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 13:27:08

Se vsim souhlasim, z toho brainwashingu na americany proti "teroristum" v MoH mi bylo uplne na bliti.

S tim pribehem v BO souhlasim, jeden z nejlepsich pribehu v FPS hre co kdy byl a DD ze je to slatanina, zrejme se to ani nesnazil sledovat protoze to predem odsoudil.

BlackOps pro me jednoznacne nejlepsi ze vsech novych CoD, nesrovnatelne treba se srackou jmenem MW2 ktera tu dostala pres 80 coz ukazuje tu vsude proklamovanou DDho objektivitu.

Za me ani jedna z techto her neni dobra, ale BO je o tridu vyse a hodnotil bych (pro srovnani pridavam starsi CoD):

World at War: 40
Modern Warfare 2: 50
Medal of Honor: 55
Black Ops: 70

*** For DD: Lehci volbou smazani tohoto prispevku misto protiargumentace potvrdis svoji neobjektivitu.
Foxnec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2010-11-28 11:54:40
avatar
Zvláštní je, že i přesto, že jsou ty hry tak diametrálně odlišné, dělí je pouze 20 bodů hodnocení. O objektivitě nebo subjektivitě se bavit nebudu, každá recenze na celým světě je subjektivní ať si říká kdo chce co chce, a já například MoH ani nedohrál do konce, zatímco u Black Ops jsem se vcelku bavil (ale možná to bude tím že v MOH jsem musel DVACET MINUT hledat, kde v nějakým config texťáku vypnout tu pos*ranou akceleraci!!! Pane bože, jak může někdo zaměřovat myší, která se nepohybuje lineárně ?!?)...

Jinak bych se prosím prosím přimlouval za obrázky ve standardním rozlišení, protože když jsou tam dvě eyefinity nudle, tak z náhledu nic nevidím. Kdyby tam byly vedle sebe dva dvojnásobně veliký obrázky z obyčejnýho FHD, tak tím líp. Takhle si musím každej obrázek rozkliknout abych aspoň tušil co to na něm vlastně je ... Navíc věřím že 99% lidí tady víc zajímá jak hra vypadá v 16:9 nebo 16:10. Proti eyefinity nic nemám, ale k demonstraci možností eyefinity by stačila malá kapitolka a tři screenshoty.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-28 15:29:14
avatar
hral som a dohral obidve hry - black ops som dohral v piatok vecer.

Poviem k tomu svoj subjektivny nazor: black ops- kopa inovacii od elektrosokov v kresle, solidny pribeh, dost velka davka brutality, na postala to vsak nema. Realita? no cod realne nebolo nikdy, uz len preto ze je pre ludi zabavnejsie hrat proti mnozstvu tupsich nepriatelov ako proti realne sa chovajucim. To by sme si moc nezastrielali. Vitam navrat vyklanania do stran. Co sa tyka grafiky, pripada mi ze postavy su horsie ako v mw2, aj vacsina efektov je prerobena a su podla mna prehnane. vybuchy atd. Co sa tyka zbrani som sa uz vyjadroval, suhlasim su ze nerealne spracovane aj zvuky su slabe ( oproti tomu co bolo doteraz). Takze ked to zhrniem - interaktivny akcny film. Osobne vsak u mna stale vedu diely od Infinity Ward.

MOH - ocakavane technicke spracovanie a dx11? velky prd, grafika kontroverzna - niektore veci su skvele, ine totalne hnusne, neviditelne steny ktore vas nepustia prec z koridoru. Pribeh je fajn, je ciastocne zalozeny aj na skutocnosti ( mozte pohladat na wikipedii), postava dustyho ako konkurencia cpt. priceovi sa celkom vydarila. Na samotne hranie si treba zvyknut,apson mne pripadalo spociatku divne potom som sa do toho dostal. Hra je kratka, ma fajn hudbu ( aj ked pouzitie dobovych hitov v black ops bolo paradne). Ucinok a realnost zbrani?lepsia ako v cod ale davat z dialky headshoty pistolom mi realne velmi nepride. Niektore pasaze boli spravene fajn a boli zazitkom a zapamatam si ich. Osobne odporucam kazdemu kto ma rad dramaticku vojnovu hudbu pustit si soundtrack na youtube. Ale inak hra mala vela logickych nezmyselnosti, obmedzeni, tupych protibojovnikov atd. Pripadalo mi ako keby to boli z casti vykradnute casti cod, ale zase niektore veci sa opakuju a nedaju sa do nekonecna vymyslat. Ale celkovo mala byt hra tak este rok vo vyvoji.

Zaverom pre mna stale najlepsia hra zo sucasnoti co sa tyka hratelnosti a deju zostava modern warfare a za nim mw2.
Krasny den vsetkym
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1346x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1784x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2332x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2066x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1366x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1336x
Komentářů: 1