Co chystá AMD za procesory v letošním roce? Na které modely se můžete těšit … Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 29 duben 2010
altAMD vydalo své X6 modely a to je v podstatě vše, co se letos nového od AMD na trhu objeví.

 

 

Samozřejmě AMD bude měnit svou nabídku modelů, přijdou rychlejší kusy za nižší cenu, i když model X6 1090T zůstane asi letos nejvyšším. Konec konců je to zajímavá tečka za procesory Architektury Phenom II. Ano, myslím si, že vyjma nových modelů, které v následující tabulce nejsou, a které AMD postupně vybaví Turbo technologií, už nic podstatně nového na procesorech stávající konstrukce a architektury nedorazí.

Pro AMD je totiž už aktuální dokončení čipů FUSION, což je CGPU čip postavený na 32nm dieshrinku současných Phenom II procesorů, ale na jednom kusu křemíku má i RV830 obvody a grafické jádro. Kromě něj má ale AMD už připraveny a před dokončením, po kterém bude následovat na konci roku spuštění hromadné výroby, i procesory zcela nové architektury, která po mnoha letech nahradí K8/10. Nicméně ty se začnou prodávat až tak někdy nejdříve na přelomu Q1/Q2 2011, takže ještě více než rok můžeme být v klidu. A letos by nás měly čekat tyto modely:

Jak vidíte, nic převratně nového, tu a tom prostě nový, rychlejší model za stejnou cenu, nebo naopak pomalejší model, ale energeticky efektivní s nižším TDP. Vzhledem k tomu, že v podobném duchu bude i nabídka konkurenčního Intelu, který už na letošek také žádnou převratnou novinku po vydání Core i7-980X nechystá, takhle bude vypadat procesorový trh po zbytek roku. Navzdory tomu, že AMD novými modely vyniká poměrem cena výkon, Intel nemá ani ten nejmenší důvod nějak razantně zlevňovat, takže bych očekával jen drobné úpravy cen, či spíše nahrazování současných modelů CPU, procesory o něco rychlejšími, ale za stejnou cenu. Takže bych nečekal ani nějakou cenovou válku. Trochu nuda ne?

Zdroj: Computerbase.de, DDWorld.cz

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 13:25:00
avatar
Myslím, že co teď napíšu, bude souhlasit s velkou skupinou zájemců o nové CPU. AMD Phenom II X6 1055T je asi nej procesor dneška pro uživatele, kteří chtějí šestijádro, ale nechtějí vyhazovat peníze z okna a navíc max 3 roky ne-li víc máte vystaráno a to vše za 5 tisíc. Takže pro mě jasná jednička, ovšem pro nižší cenovou relaci je opravdu hodně dobrý Athlon II X4 620, který za 2200kč nabízí vysoký výkon.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 14:41:31
avatar
ale porad je to malo na vymenu pretaktovane q6600, ktera stala pred dvema lety stejne...
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 15:06:05
avatar
Na taktovane Q6600 pride rad az vtedy ked uvidim ze bude v hrach makat naplno a to na vsetkych jadrach. inak staci bohato
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 10:48:20
avatar
Nápodobně. Phenom II X4 lehce nataktovaný bez zvýšení napětí na 3,7 GHz taky asi na dlouho vystačí.
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 18:57:42

Kdyz pretaktujes X6 tak take nema smysl vymena?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 19:29:43
avatar
nema. ted mam q6600 na 3,2GHz a tady tenhle phenom bych mohl hodit dejme tomu jen na 3,6-3,8GHz. 6 jader pak vyuzije minimum aplikaci, z tech co ja pouzivam mozna jedna...jestli mi v prumeru tenhle phenom prinese 15-20% vykonu navic, tak to bude hodne. a na tohle menit po vic jak dvou letech a jeste za stejnou cenu?joke. a to ani neberu v potaz vymenu desky a pameti.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 20:53:42
avatar
Tak to si fakt lama, ak by si tento Phenom mohol hodiť iba na 3,6-3,8GHz...ono i automatika v AMD OverDriveri to dá vyššie
Je jasné, že momentálne sa šesťjadro dá využiť jediným spôsobom a to pri používaní mnohých aplikácii alebo v prípade nejakých profi aplikácii a možno pri niečom ako GTA4(otestujem a uvidím)...každopádne nechápem čo tu riešiť takéto blbosti...koho si myslíš, že zaujíma tvoj procesor a tieto bláboly o tom, že ty ho nebudeš meniť za nové šesťjadro od AMD...ono toto je tu každému jasné, keďže si fanda Intel+Nvidia(ušetri si pls akékoľvek tvrdenia...poznám ťa tu príliš dlho, aby som mal v tomto jasno)...a koho ešte k tomu trápi to, že ty by si musel vymeniť dosku, či pamäte...trebárs ja by som nemusel meniť nič, ale aký to má zmysel riešiť to tu...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 21:22:51
avatar
v tomhle vlakne se bavime o 1055T, ktery nema otevreny nasobic a pochybuju teda ze pujde na nejaky beznejsi desce s beznym chlazenim na ty 4 a vic ghz. jinak odpovidam na otazku, tak na me nereaguj kdyz nemas zadnou vecnou pripominku a jen plnou hubu hloupych kecu...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 07:52:15
avatar
Odkaz ...skús prv otvoriť oči(tento link ti tu už i niekto iný hodil ako odpoveď), ale pokiaľ vieš taktovať iba pomocou nárobičky, tak je to čisto tvoj problém...a ako hovorím - automatika v AMD OverDriveri netaktuje pomocou násobičky(to iba utilitka od ASUSu), ale pomocou základnej frekvencie(ale samozrejme, že toto nemáš ako vedieť, keď si predsa taký shit ako AMD v živote nevidel)

Nereaguješ na otázky...spamuješ o vlastnom procesore, aký je úžasný a že toto sú oproti nemu hrozné šmejdy a pod...jednoducho total demence, ktorá tu nikoho nezaujíma...
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 11:22:54

Covece Veyrone to ze to ten manik nedelal pres nasobic neznamena ze ten nasobic je zamceny, nekde jsem cetl docela zajimavou hypotezu ze ta HW funkce Turba v x6kach to dela pres nasobic, takze je klidne mozne ze vsechny x6ky by ho mohli mit odemceny....
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 14:56:40
avatar
hele Made, to o čom kecáš, nemá absolútne nič spoločné s "debatou" v tomto vlákne a čo sa týka tej násobičky, tak máš na pól pravdu a to, že to Turbo funguje pomocou násobičky, ale inak s násobičkou jednoducho nemôžeš hýbať, pretože je zamknutá...jedine Turbo s tou násobičkou dokáže hýbať tak, ako to výrobca nastavil, ale odomknutú násobičkú má iba Black Edition
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 13:31:14
avatar
totalni dement si leda ty. nikde tu nepisu o svem procesoru jak je uzasny a rozhodne nepisu ze vsechno ostatni sou hrozny smejdy. dej si facku a prober se. na sanyho otazku sem normalne odpovedel, jedinej tys me zacal napadat jak zamindrakovany decko. a ze se par lidem povedlo slusny oc na 4 a vice ghz vubec neznamena ze takle pujdou vsechny a vsem pretaktovat...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 14:53:56
avatar
no si sa fajne rozjel, tak len pokračuj, nech všetci vidíme aký si borec
Patyjon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 15:45:02
avatar
Teda chlape sorry, ale jako total nezávislej pozorovatel musím říct, žes na toho maníka vyjel jak slepice po flusu...úplně zbytečně a neurvale.
No nic no, skoro zralý na výmaz ty tvoje hloupé reakce...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-02 00:43:40
avatar
Moju reakciu si očividne nepochopil...čo som mal naňho zareagovať tak akoby zareagovala väčšina, resp. tak ako to on rozbehol...to by znamenalo, že by som mu začal nadávať do kokotov a pod., teda ale ako hovorím - moja reakcia je asi tak trošku bohužiaľ nad pochopenie podaktorých z vás a nemajú ani šajnu a ani trochu nepochopili tú iróniu a skutočnú myšlienku...každopádne ja sa nebudem znižovať na jeho úroveň, či úroveň tých, čo to nepochopili, respektíve tu nebudem bezhlavo vulgárne nadávať a bezhlavo urážať nejakých zaostalejších jedincov, ktorých vôbec nepoznám(a je mi jedno, keď trebárs keď niekto si na mňa takto hubu otvára, pretože keď sa budem chovať ako on, tak tým iba dokážem, že som rovnaký...)...holt každý má iné spoločenské zmýšľanie nepochopiteľné pre tých druhých
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-02 01:49:40
avatar
jedinej kdo tu nic nechape ses ty
Citace:
každopádne ja sa nebudem znižovať na jeho úroveň, či úroveň tých, čo to nepochopili, respektíve tu nebudem bezhlavo vulgárne nadávať a bezhlavo urážať nejakých zaostalejších jedincov, ktorých vôbec nepoznám

a tohle me opravdu rozesmalo...precti si po sobe jeste jednou ty tvoje komentare. to ty jsi me zacal prvni napadat a urazet...ja jen pokracoval ve tvym stylu. nechapu co to tedka tady teda hrajes...jedine ze by si byl opravdu trochu vic zaostalejsi
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-02 11:02:18
avatar
Je rozdiel nadávať, či urážať a pod., a poukazovať na to čo píšeš a ako sa správaš...to aký si mňa absolútne nezaujíma a ako som povedal, to, že ty si tu snažíš masírovať ego urážkami nepresvedčí mňa, aby som sa tak nízko znížil...ja som celý čas komentoval iba tvoje reči a nie tvoju osobu...no to je rozdiel, ktorý ty ale nepochopíš, pretože tebe ide len o to, ako ukázať, že si neviem aký borec, keď tu ostatných urážaš a že to, že nesúhlasia s tebou je nezmysel a len ty a ty máš pravdu, nikto iný a keď niekto nesúhlasí, tak to musí ísť vulgárne, bo žiadna ďalšia možnosť už nie je...no klasická básnička bežnej tzv. inteligenčnej spodiny...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-02 13:39:26
avatar
ego si tu masirujes tedka jen ty ja sem na sanyho komentar normalne odpovedel, ty ale misto aby si rozumne pomoci nejakych argumentu rekl ze nemam pravdu, tak si me zacal urazet a napadat a jeste mi vkladat do ust veci ktere sem nikdy nerekl/nenapsal. a tedka si tady hrajes na nejakyho velkyho pana, ktery tady nikdy nikomu nenadaval a ktery tedka pasuje jiny lidi do "inteligenčnej spodiny". aha vlastne ty si to muzes dovolit ze? si tedka velky student harvardu a zijes v anglii divny ze si se tam dostal hned asi mesic po tom co si tady tak do krve obhajoval warez a vetsina te pekne odsuzovala a pak najednou znicehonic sis dokonce zacal kupovat hry
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 14:42:40
avatar
jo jo 1055T je best buy. připlácet si 2 tisíce za Black Edici s otevřeným násobičem je zbytečné, když i tenhle o 2 tisíce levnější procík jde tak výbroně taktovat. Aneb 1,5Ghz zdarma Odkaz
Snowii [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 14:55:50

no jako asi souhlas, ale mrzi me, ze na to prubezny taktovani (zmineny v recenzi Crosshairu) je potreba BE...

X6 chci temer urcite a taktovat chci nejspis automaticky, takze to by mi siklo
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 20:56:55
avatar
Ja sa momentálne nechystám kupovať nový procák, ale keby som kupoval, tak určite BE a to nie len preto, že má odomknutú násobičku a je zo stredu waferu, ale je to najvyšší model s pekným prívlastkom teda každý máme nejaký dôvod
Allesgute [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 19:31:13

Indeed..AMD je skvelou volbou pro lidi kteri nemaji tolik penez . a dnesni amd staci na jakoukoliv hru ci praci..a zrovna v dnesni dobe kdy clovek smudli kazdou korunu..to same mohu rici o ATI
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 13:30:03
avatar
Nuda to trochu je ale zaplať „pánu bohu za tu nudu" alespoň nějaká konkurence a s těmi X6.Já sám do ní půjdu.A nuda doufám definitivně skončí s architekturou Buldozer.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 14:05:39
avatar
jj nuda, já budu znovu upgradovat až příde bulldozer
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 19:02:30

Uz protreti!! reklamuji Asus M2A-VM desku. Predpokladam, ze dostanu prachy tak si koupim AM2+ desku od Gigabytu. Tim padem me tahle nabidka CPU docela oslovuje. Muj X2 4850 je preci jen uz docela staricky.
Snowii [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 14:57:23

nuda trochu jo, ale aspon clovek bude mit prehled a vedet na cem je

stve me ale, ze pokud ted postavim system na AM3, tak v podstate jedinej moznej upgrade uz bude muset byt vc. desky
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 19:04:07

Upgradovat ted na AM3 je nesmysl, bud trpelivy a pockej na novy socket.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 11:31:11

Ber to tak, ze pokud ted postavis system na cemkoliv at od AMD ci Intel, tak za prve ti to minimalne 2-3roky vydrzi a za druhe budes muset upgradnout socket at uz to bude od kohokoliv, pricemz je docela mozne ze AM3+ bude zpetne kompatibilni pro AM3 cili budes mit jeste nejakou sanci do AM3 dostat nejaky novejsi CPU pro AM3+ coz by mohla byt i prvni generace Bulldozeru....
fero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 16:55:35

kolik má stát 960T? kdyby to bylo pod 4k tak bych ho bral všema dvaceti
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 17:16:23
avatar
ten určitě bude stát kolem 4000
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 17:25:22
avatar
Dobra paleta cpu. Kdo chce koupit, urcite si vybere. Me doma tika X3 720BE, takze na vymenu casu dost, aspon pro me
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 18:06:14
avatar
mě taky ale s otevřeným 4 jádrem na 3,2GHz
Blazen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 15:47:44

Souhlas, tedy.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 17:54:42
avatar
Snowii: furt lepší jak u Intelu , tam chrlí nové sockety jak na běžícím páse . Jednou za čas se prostě deska vyměnit musí, ale ne při každém novém procesoru
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 04:33:01

Blbost, u Intelu nemusíte měnit ani CPU.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 13:39:27
avatar
Pravda, tam človek vyhodí také prachy že si najbližších 5 rokov ani nemôže dovoliť upgrade
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 17:14:54

U Intelu dostanete rovnou stejný výkon jako u AMD po 3 upgradech.


Já si na ceny Intelu nestěžuju, Q6600@3.2GHz mi stál 4,5KKc, základní deska Gigabyte EP35 3KKc, systém mi slouží už 3 roky a zatím nemám důvod upgradovat, protože nic výrazně rychlejšího za rozumnou cenu (
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 22:34:02
avatar
Toto platilo naozaj pred 3 rokmi Od čias Phenom II sa časy riadne zmenily, 775 je mŕtve bez možnosti akéhokoľvek upgrade do budúcnosti, 1366 platforma je tak drahá že si ju kupujú len skalný fanúšikovia a snobi, 1156 sa pri použití dosky s foxconn socketom môže roztopiť navyše už teraz je jasné že končí a nahradí ju 1155.... Pred 3 rokmi som mal kúpenú AM2+ dosku, dodnes do nej môžem strčiť aj ten najnadupanejší CPU ... Som zvedavý na Fusion to už bude procesor kde sa zúročí spolupráca AMD a ATI a kde intel graphic decelerator bude značne pozadu....
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-02 19:48:03

Stále platí, že když si koupíte jakékoliv čtyřjádro od Intelu (750, 860, 920 atd.), bez problémů ho o 30% přetaktujete (bez zvýšení napětí) a dalších 5 let si můžete využívat bezkonkurenční výkon. Za 5 let se mainstream výkonově dostane zhruba na to co máte dnes. No a pak to prostě můžete zopakovat znova.

Intel si myslím kazí tržby, tím že prodává tak dobře taktovatelné procesory. Sandy bridge prý bude mít generátor hodin integrovaný v CPU, takže nejspíš nebude možné ho vůbec taktovat.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-02 20:29:05
avatar
uz o soucasne generaci se rikalo ze ji nebude mozne taktovat..tomuhle bych teda neveril
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-02 20:42:18
avatar
Aký bezkonkurenčný výkon O čom to rozprávate. Už dávno skončili časy C2D a C2Q PhenomII sa v pohode vyrovná I5 a pri multimédiách drží krok aj s 1366 I7. OC potenciál má zhruba rovnaký ako intel. Za tie prachy čo by som mal strčiť intelu do vrecka (60% marža to istí ) si radšej kúpim vodné chladenie a konkurenčný Cpu nataktujem tak že intel na vzduchu bude mať problém. Okrem toho si budem užívať absolútne ticho a budem môcť popohnať vyššie aj Vga Takisto viem že môžem bez zmeny dosky prejsť na X6 a pravdepodobne aj na ďalší cpu čo AMD vydá. U intelu mám istotu že s cpu musím meniť aj dosku takže ďakujem neprosím.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-02 21:09:37
avatar
Dvoujádra(většinou ty dražší) a čtyřjádra do LGA775 pořád nádherně stačí. To že je 775 jakoby už mrtvá, nijak ty procesory nezpomaluje. Phenom X6 je sice výkonnější, ale jen někde je výkonný o tolik aby to pro někoho stálo za upgrade. To slovo "bezkonkurenční" asi myslel po přetaktování, ale i tak je AMD hodně blízko.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-02 21:04:27
avatar
Intel samotný, nebo samotné AMD nikdy nemůžou zatrhnout taktování. To by se museli domluvit a tenhle krok společně synchronizovat.
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-03 10:33:09
avatar
ale můžou zatrhnout, proč by ne jen by to pak poznali na odlivu zákazníků ke konkurenci
Marty611 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 18:31:19
avatar
Tak cenově to bude luxusní...
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-29 18:55:52

Ten 25W model se mi moc libi. Skoda, ze prijde az tak pozde.
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-30 15:18:11
avatar
myslim , ze Phenom x6 bude BEST-SELLER
Anonymní  2010-04-30 15:51:06

Určo, s o 60 Wattů nižší, spotřebou, v Zátěži, než, proceosr, Intel Core i980X, se stejným výkonem, ve hrách, a s 3x nižší cenou, je to, slušná, Volba, pro toho kdo hraje, hry, a nestříhá videa, i když, na-konec, snad, i pro toho, kdo stříhá ty Videa, je to, ŠestiJádro, od FIrmy AMD, s o 60 Wattů nižší, spotřebou, v zátěži než 3x dražší 6-ti Jádro, od FIrmy Intel, asi slušná volba, co bude, asi až Firma AMD, bude mít 32 NanoMetrový Výrobní proces, ŠestiJádro, od Firmy AMD, asi tak o 100 Wattů, úspornější, v zátěži, než ŠestiJádro, Intel, na Stejné Frekvenci, dejme, tomu, to bude, zajímavé, no uvidíme, tedy.
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-02 14:48:10
avatar
jen tak pro zajímavost, když už je tohle o AMD procesorech....

mám desku Asus M2N-E, AM2 deska na chipsetu NF570ultra... a k ní Athlon X2 5400+ Black....

do dneškaj sem měl za to, že do AM2 desek nelze nacpat AM3 procesory (fyzicky ano, ale AM2 desky podporují jen HT 1.0 kdežto AM3 procesoy umí pouze HT3.0).... a tak jsem byl dnes velmi překvapen, když jsem si všiml při koukání po Win7 driverech, že vydali nový beta bios, a tak koukám, co nového teda přidali a v podporovaných procesorech tedy přibyly procesory jako Phenom II X4 945, Phenom II X2 a tak dále.... vše samozřejmě jsou AM3 procesory tak by mě zajímalo, jak to ASUS biosem udělal že to prej jede i pod 4 roky starou M2N-E...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-02 20:58:48

Podporovane procesory maju radic pre DDR2 pamate. Co sa tyka HT, tak uz bolo na nete par testov, ktore ukazali, ze rozdiel medzi HT2 a HT3 je minimalny - v jednotkach percent. Ja mam na starej AM2 doske ASUS Crosshair nForce590 rozbehany Phenom II X4 940 co je sice AM2+ procesor a nie AM3, ale plati tam rovnaky princip. Biosom len rozsirili podporovane CPU, nic viac nic menej. Islo to len vdaka tomu, ze nebol problem v HW kompatibilite.
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-03 10:30:45
avatar
právě já měl dosud za to že tam ten problém v HW kompatibilitě je - zrovna to HT které ta deska podporuje ve verzi 1.0 a procesory pro AM3 pokud vím (nebo spíš pokud jsem si myslel :-D) tak HT3.0, jedinými hybridy měly být AM2+ desky které měly pokud vím umět oboje a taktéž phenomy I.... nevím no... čučel sem na to jako pako a zároveň to byl jediný důvod proč jsem nekupoval nový cpu, protože jsem měl za to že bych ho později nenacpal do AM3...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 282x
Komentářů: 1
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 482x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1156x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1048x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1826x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1935x
Komentářů: 3