NVIDIA FERMI GTX 360/380 – ještě nevydané a už přejmenované – GTX 480 a GTX 470 oficiálně Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 02 únor 2010
altNVIDIA už přejmenovává i grafiky, které ještě nejsou na trhu. Co víme o GTX 470/480?

 

 

Poměrně dlouho víme a několikrát to i od NVIDIA zaznělo, že grafiky GF100 FERMI budou grafiky řady G300. Ale už to zase neplatí. Dnes NVIDIA prostřednictvím svého Twitteru oficiálně oznámila, že chystané FERMI GTX 300 grafiky ponesou nakonec označení NVIDIA GTX 480 a GTX 470.

U NVIDIA se zkrátka definitivně zbláznili. Z Geforce9 přejmenovávali na GF100 aby to následně přejmenovali v rychlosti na GF200 abychom na trhu nyní měli stejné čipy ještě pod označením GF300. Ano, GF300 už totiž existuje a jsou to přejmenované mobilní čipy, to aby GT100/200 nevypadaly vedle skutečně nových ATI Radeon HD 5000 Mobility, tak blbě. Jenže tím si NVIDIA zavřela cestu k desktopovým označením GF300 pro FERMI, které se tak měly jmenovat. Ale neplačte, možná se desktopových GF300 dočkáme, stačí zase něco přejmenovat, i když NVIDIA naštěstí už na desktopu došly grafiky k přejmenování.

Takže ani ne po pár měsících tu máme z GF200 hned GF400. Nějak nám tam vypadla jedna generace, ale tomu už se u NVIDIA stejně nikdo nediví. Přejmenování má i jeden, určitě nezamýšlený efekt ;). Všechno co se napovídalo o GTX 360/380 jak to není žádná pecka a budou rychlejší maximálně o to, o co jsou větší jejich čipy, mají vysokou spotřebu, zpoždění a tak dále, tak to všechno samozřejmě platí i o GTX 470/480, jen jim teď byla vyměněna špinavá kastle za novou čistou. Vše ale stále platí:

Aktuálně nejsou finální verze grafik GTX 470 a GTX 480 stále ve výrobě, mělo by se tak stát až v polovině února.

GF100 s cca 500mm2 má velké problémy s výtěžností, ta je sice na úrovni zhruba 20%, ale to je prostě málo. Je to obří, drahý čip. Je zkrátka méně efektivní než 330mm2 RV870, jehož výtěžnost je nyní minimálně 60%.

Výkon bude u GTX 480 (512SP) s 1,5GB RAM zhruba v průměru cca 15-20% nad HD 5870, při ceně kolem ATI Radeon HD 5970, který zůstane nejvýkonnější grafikou na trhu. GTX 470 (448SP) 768MB bude mít výkon +/- na úrovni HD 5870 za podobnou cenu. TDP obou NVIDIA grafik ale bude vyšší než 200W. GTX 480 cca 260W, GTX 470 cca 220W. HD 5870 má přitom jen 189W.

GTX 470/480 nebudou umět obsloužit více jak dva monitory a tedy „NVIDIA Eyefinity“ 3-6LCD s jednou grafikou nehrozí. Na provoz 3D Souround na 3xLCD potřebujete SLI grafik, ale ani to vám nezajistí potřebnou hratelnost, protože ani 2way-SLI GTX 480 nebude mít reálně dost výkonu na to, aby hratelně zvládlo hry dvojitě v rozlišení 5760x1080 (24“ 3D).

Vydání grafik GTX 480/470 proběhne, doufejme v první polovině března, zatím to tak vypadá. Reálná dostupnost ale nebude nijak slavná. Pro NVIDIA je prioritou u FERMI profi segment a TESLA grafiky. Tak snad už zhruba za měsíc budeme mít po půl roce čekání na Gogota, PR žvástů a slibů o trhačích asfaltu konečně jasno a uvidíme, zda to čekání stálo za to.

Zdroj: DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 13:43:44

Prosim o odkaz, kde oficialne nVidia oznamila, ze se jejich nove modely budou jmenovat GTX 360/380. Tohle oznaceni si podle me vymysleli "dobre informovani" novinari.

Stejne jako zkazky o SW emulaci Teselace ve Fermi kartach.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 13:49:47

Asi tak. O premenovani kariet sa da hovorit iba ak sa to udeje po ich vydani. Ale pokial viem tak sa este ziadne nove GPU od NV nevydali. Dufam, ze tu bude potom clanok typu "Vydanie uz premenovanych kariet". Ale fakt je ze vzhladom na vykon a predpokladanu cenu nebudu Fermi grafiky velke terno... Uz aby tu konmecne boli nejake testy.
Scream [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 14:34:39

Bob: Však píše, že Twitteru. k tomu stačí použít Google. ;)
mareknr: Tak jako o přejmenování jde, když snad víc jak půl roku nVidia říká, že se budou jmenovat GTX 360/380 a najednou tohle...
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 14:43:33

No mozna by sis to mel precist jeste jednou. Na Twitteru oznamili 470/480. Takze klidne pouzij Google a najdi na Twitteru odkaz od nVidie, kde sve Fermi karty nazyva GTX 360/380.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 15:20:07
avatar
Bylo to v prezentacích
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:03:44

a mozes dat sem link na oficialnu prezentaciu nVidia, kde fermi prezentuje ako GTX380/360 ?
nemal som totiz cas to v poslednej dobe to sledovat, ale co som videl oficialnu prezentaciu - tak vsade su oznacene nove karty ako GF100
staci si prejst vsetky slidy nar. tu: Odkaz a na ani jednom obrazku nie je GTX380/360 - vsade len GT 100.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:19:18
avatar
ja vim ze to bylo tenkrat na tech fake grafech vykonu, ktery sou ale po tomhle uz uplne jasnej fake
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:35:06
avatar
No a pak čemu má člověk věřit

to half: ...což je divný, při tvém odkazu na web, neb i sám Obr tvrdil GTX 360 a 380 Jo, jak napsal Raigor, osobně mě napadly ty grafy, ale je pravda, že to také až tak nesleduju a luštit, zda je uniklá prezentace fake, nebo nvidia PR fake, nebo opravdu uniklá prezentace, to je už nad můj časový horizont. Takže třeba máš pravdu a oficiálně to nikde nebylo, ale prakticky to bylo všude

pro všechny v tomto vláknu: btw je to důležitý, zda to bylo oficiální nebo ne, když tomu všichni tak říkali?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:37:01
avatar
pokud by to bylo oficialne, tak se to da povazovat za prejmenovani, pokud to ale opravdu oficialne nikde nebylo, tak DD zase pomlouva nvidii v tomhle pripade nepravem
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:49:16

no jo.. ale mna to, co tvrdil Obr vobec nezaujima.. chcel som len vediet, ci existuje oficialna prezentacia, kde su prezentovane nove karty ako GTX380/360.. a zda sa, ze taka prezentacia neexistuje.
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 09:30:08

Takze dle tev logiky mela nVidia ty modely nazvat GTX 360/380, protoze jim tak novinari rikali? To snad ne...
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Asi tak, 2010-02-02 15:58:45
avatar
klidne to mohli pracovne nazyvat jak chteli, oficialni pojmenovani je az ted. A je to i logicke, kdyz radu 3xx vyhradili pro prodejce OEM.
oxid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - presne, 2010-02-02 19:10:34

bola to len domnenka poniektorych novinarov, nie oficialne oznacenie nvidie.
vzdy zbystrim, ked je ako zdroj uvadzany DDworld
dolinator [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 13:43:49
avatar
tam nic ine nerobia len rozmyslaju ako premenovat grafiky..znacenie ati sa zmenilo len minimalne zacial co nvidia sa fakt "snazi" zacina to byt na smiech...

The way it's meant to be RENAMED
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mas recht, 2010-02-02 16:00:10
avatar
inspirovali se u ATI, ale bohuzel jim to zustalo.
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 14:57:20

V předposledním odstavci zmiňuješ již prakticky neexistující GTX 380. V témže odstavci ti vypadla zřejmě nějaká číslovka o počtu grafik ve SLI.

EDIT: Dík za opravu. Ta číslovka tam nechybí, neumím číst.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 13:56:15
avatar
mno, tak vsetky tie nedostatky, ktore boli vytknute gtx380 uz na 480 neplatia .... no nie ? marketing je kurvac
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Známe jméno! 2010-02-02 14:04:55
avatar
Za chvíli se dozvíme výkon a nakonec snad i cenu a konečně si budeme moci říct, že za to čekání to (ne)stálo
Ale nevadí, na Vánoce máme Fermi2
gabriel.roxer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 18:10:55

podla mna mas pravdu bude to Fermi2 a karty budu 480 a 470
NVidia necha Fermi na Teslu aby mala cipy
HD_Fugas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 14:09:57
avatar
Ať už je vydaj,ať konečně něco vidíme a víme jaký doopravdy budou mít výkon,ale jestli karta 380(nebo 480pokud se tak bude jmenovat) nabídne výkon zhruba o 20% víc než 5870tka za cenu 5970tky tak se z něj stává téměř neprodejnej artikl
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 14:27:11
avatar
Copak o to ten výkon mít budou ale jde tu také o naše zdraví.Leckomu by se mohla zastavit pumpa nad zveřejněnou cenou.Mám dojem že v den vydání by měly v krajských nemocnicích posílit směny na ARO.
s.e.t.y [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nechci se hnidopišit. 2010-02-02 14:36:38

Newska rozhodně zajímavá. Člověku se chce až smát :-) Jen sem chtěl upozornit na chybku. Ta Beckettova hra se jmenuje Čekání na GoDota
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 14:44:27

tiez som si to hned vsimol.. este, ze sa nepreklepol nejako vyraznejsie.. ;-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 14:55:51
avatar
přejmenováno schválně ;) taky nová generace ;)
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 18:37:13
avatar
Godot se v hrobě obrací.... ale pokrok nezastavíš
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 20:16:12

Otázkou je, zda vůbec nějaký Godot existoval...
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 21:01:05
avatar
já si myslím že každý máme svého Godota
CNN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :-) 2010-02-02 14:41:44
avatar
Skvely clanok, "who needs Hulan, when we got DD?" :-D Len tak dalej. :-)
Marska [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 14:48:27
avatar
Kartu teď nehodlám obměňovat, pokud nehrozí nárůst výkonu na konzolích, tak nehrozí ani na pc, PhysX, jehož revitalizaci nvidia posrala jak nejvíc mohla (plnohodnotná PhysX hra prostě neexistuje a ani existovat nebude) se taky moc neujal, tak nevím proč se NV ohání dalšíma "vychytávkama" (32 AA je už pak opravdu směšný). 5870 bych si pořídil, ale není proč, nejnovější herní trhák Mass Effect 2 si na gtx260 zahraju v plné palbě na fullHD a věřím že i novej Crysis pohřbí všechny moje touhy po upgrade hardwaru. Zbývá už jen 3d studia a Photoshop, na který se hodí "jakákoliv" karta. Takže nechápu proč to přejmenovávání, chtělo by to inovaci trochu jiným směrem (spotřeba, rozšíření PhysX, bla bla bla
Kwassi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 14:51:27
avatar
To přejmenovali kvůli tomu, že o grafikách 360 a 380 jsme slyšely už půl roku zpátky, kdyby to až teď se stejným názvem vydali, tak si to hodně lidí nekoupí, protože to nebudou brát jako dostatatečně "nové" zboží..
Wendak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 15:04:07

No jo, někteří obchodníci to budou vydávat už za Fermi 2, aby si to lidi koupili... A ti neznalí do toho půjdou.
BTW těším se na demo novinky AvP provětrám novou 5870-ku
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 15:03:27
avatar
Citace:
Na provoz 3D Souround na 3xLCD potřebujete SLI grafik, ale ani to vám nezajistí potřebnou hratelnost, protože ani 2way-SLI GTX 480 nebude mít reálně dost výkonu na to, aby hratelně zvládlo hry dvojitě v rozlišení 5760x1080 (24“ 3D)


To je nad slunce jasný, mluvíme tady přece o NVidii. Navíc už je to vyzkoušeno, otestováno. Každy, kdo jenom v trafice nabo na internetu proběhl kolem jakéhokoli IT magazínu musí vědět, že 2way-SLI nebude mít dost výkonu na 3D Sourround.
gabriel.roxer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 18:23:53

no neviem lidi, pred 25-timi rokmi so zacal programovat na PMD 85 v Basicu a som bol velmi rad, ze mi blikal text na obrazovke, pred desiatimi rokmi som sa tesil, ze mam 14-palcovy CRT na 75 Hz s 200 MHZ Pentiom2 a VY nie ste spokojni s vyvojom. Zamyslite sa trosku
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 20:18:35
avatar
No já netvrdim, že nejsem spokojenej s vývojem, jenom mě fascinuje ta autorova jistota s nefunkčností hraní na 3 monitorech na NVidii
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - podobně i u intelu :) 2010-02-02 15:26:20
avatar
Tak jako aspoň se doufám začně pěkneě nanovo, na čístém stole, od GTX 470 a 480. Jen taková poznámka...tady pořád čtu, že přejmenování ano/ne, že je to v pohodě, když to je upravené a že v tom je relativně jasno aspoň (to jsem četl u GT 240 v diskuzi).

Proč to ale píšu. V poslední době jsem totiž zažil, co udělá jen to, že Intel nazve svá nová dvoujádra Core i5. Hned v několika případech jsem byl i osobně napadán za to, že Core i5 jsou přece fyzicky čtyřjádrové procesory jako Core i5-750. A to jako vážně. Nezdá se to, ale někdo to nesleduje denodenně jako vy, a pak když se několikrát za sebou střetnu s podobnou věcí, která mi přijde docela v pohodě (přeci jen je to asi tím, že ten přehled mám každodenní), tak jen žasnu, co může udělat lidem taková "kravina" jako ne moc vhodné označení, natož ono přejmenování Myslím, že si klidně někdo koupí GT 330 s tím, že je to Fermi
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:07:28
avatar
Tak Core 3 Duo a Core 3 Quod (případně Core 4) by bylo asi smysluplnější, co naděláme:-/
Kdo to nesleduje, se zajíma u procesoru nanejvýš o počet jader a frekvenci a u grafické karty o velikost operační paměti, těm jsou číslovky ukradené, takže rizikovou (pro přejmenování) skupinou jsou lidé, kteří si před nákupem narychlo přečtou jeden dva články.
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 09:37:51
avatar
Cilovanie od piky by bodlo; lebo taku paseku v oznaceniach ako nam nV predvadza, tak to sa len tak niekde nevidi

Lenze co sme mali cakat, ved v rade 300 uz tiez rozohrali riadny nV hokej

Pre cloveka neznaleho je to velmi metuce -> zu nema ani obraz ani zvuk a ked citam niektore hlasky z diskusie tak sa musim takto rehotat.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zákazníci nVidie jen získají 2010-02-02 15:54:46
avatar
Místo 380 dostanou hned 480, to je přece super a cena zůstane stejná, bravo nVidia
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 09:40:04
avatar
Takze PR nVidie si zasa splnilo svoje povinnosti
Kirara [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 16:24:13

Čím víc proužků, tím víc Adidas.
Morfable [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 16:37:42
avatar
čím víc stejných produktů pod jiným označením, tím víc nVidia
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 22:08:42
avatar
nebo jinych pod stejnym viz
GeForce GTX 260
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:09:00
avatar
Tuhle hlášku slyším až moc často, za chvíli na ni budu alegický
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:20:52
avatar
...asi chodíš moc často k vám do tržnice
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 16:32:34

Som zvedavy kto im bude kupovat gtx480 s vykonom len malo vyssim ako 5870 za cenu 5970. Len blb.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 12:18:19

Vykonovo by mala byt do 30% nad HD5870. Plus to bude jednojadrova GPU + dalsie moznosti(a teraz nemyslim zrovna PhysX). Mozno sa tu niektori budu smiat, ze to dalsie je len pre programatorov, ale ked zacnu prichadzat aplikacie skompilovane tak aby bezali na Fermi mozno sa najdu ludia, ktori budu banovat, ze maju inu kartu. Ale to je zatial vsetko iba mozno, takze ziadny strach.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 16:34:52

Inac ako prisiel autor na tu pamat 768 mb resp. 1,5 gb ved doteraz sa vsade hovorilo o 1 gb resp. 2 gb. No ak to bude naozaj tak tak minimalne v pripade 470 to je dost biedne na dnesnu dobu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 16:38:37
avatar
karta s násobky 348bit sběrnice němůže mít 1024 nebo 2048 MB ;)
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 16:57:08

Aha ok. Tak potom neviem co som to cital.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:10:03
avatar
Já jsem zas četl, že ta nej verze bude mít 3GB paměti, ale pak se to nějak vytratilo...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:12:02
avatar
neni výloučeno je to násobek 1,5 ;)
gabriel.roxer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 18:24:29

na Tesla 3 - 6 BG
gabriel.roxer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 18:21:21

omyl
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Konkurence 2010-02-02 16:39:07
avatar
GTX 470 (448SP) 768MB bude mít výkon +/- na úrovni HD 5870 za podobnou cenu. TDP obou NVIDIA grafik ale bude vyšší než 200W. GTX 480 cca 260W, GTX 470 cca 220W. HD 5870 má přitom jen 189W.


Tak aspoň menší konkurence. Mohli by jít ceny dolů
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:27:18
avatar
Pokud to bude tak jak píšeš, tak se nic oproti situaci před cca půl až rokem nezmění, jen si údaje o spotřebě přepíší nadpisy a z karet nVidia budou ATI a opačně. Já už se na to těším, to bude pecka až to vyjde

PS: mě tak napadá...třeba to nakonec nevyjde jako GTX 470 a 480, ale marketing nVidie zjistí, že výkon je stejný jako konkurenčních ATI karet při vyšší spotřebě, a jelikož se čekalo od Fermi více, tak se to přejmenuje na GTX 570 a 580, aby se to zákazníkům více pletlo...nereálné?
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 21:12:13
avatar

Opravdu si mě, holowayi, tímhle pobavil
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:19:20
avatar
opet je tu Fermi a opet nejvice comentu jinak at se to jmenuje jak chce, tohle me opravdu netrapi
barny9810@gmail.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 18:16:14
avatar
To preznačenie je jasný market. ťah...čim väčšie číslo, tým lepšie...

Viem to, lebo som sa sam nechal odrbať...pred 2 rokmi, keď som kupoval PC (samozrejme vtedy ešte total lama do PC) som mal na výber medzi ATI(rada 3***) a NVIDIA 8500GT(raktor) ...pozrel som na čisla a vyšla my s toho NVIDIA...po mesiaci som zistil čo som kúpil a od vtedy nadávam...aspoň že to ma pasív a da sa pekne podtaktovať
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 19:20:29
avatar
Teď je to to samé jen opačně, nějaké 4xx vs 5xxx. Co si člověk vybere, že jo Větší číslo vyhraje, u zkušenějších vyhraje větší paměť a fanatici (nic ve zlém) si nikdy nekoupí jinou značku než svou oblíbenou.
barny9810@gmail.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 19:54:11
avatar
tak tak...keď uvidi neinformovaný človek 1,5gb RAM a značku NVIDIA tak bude v siedmom nebi
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 21:21:31

A až uvidí cenovku tak se vrátí na zem.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 11:50:53

Možná by měli použit notaci čisel s plovoucí tečkou? Něco jako deset na 360-tou?
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - no comment 2010-02-02 19:35:35

zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 20:29:07
avatar
Ach dobre že to premenovali podobnosť v názvoch Geforce 360 s Xbox 360 mi naháňal husiu kožu.
Ubanum [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - loooooooooooool 2010-02-02 21:34:18

v nVidii urcite uz maji v palici totalne na.rano, jejich preoznacovani starych jader je uz neuveritelne a je videt, ze jdou pomalu ale jiste ke dnu ( v celem meritku ), napr. oznacovani u ATI ma svuj poradek oznaceni jader a typu - nespletete se... ale nVidia - pri koupi new graf... karty zjistite, ze jse si koupili stary cip, ale pouze pod novym oznacenim, , , , nVidia uz je absolutne k smichu a jen tak se z toho nedostane at v pomyslech potencionalnich zakazniku a tim hure na trhu...
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 10:01:36

Ono to není zase tak dávno kdy ATi dělal s názvama karet podobný bordel jako nyní NV. I když uznávám že v menší míře než nyní NV.

Jen by mě taky zajímalo, kde oficialně NV pojmenovala Fermi jako GeForce 3x0.
martyn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 21:44:02
avatar
ked fermi nema dost vykonu tak ten vykon treba nejako navysit ... napr. premenovanim a hned je +25% k dobru
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 22:39:28
avatar
a Ti co tomu nerozumí si říkají: jé, Nvidia už má zase novou řadu tu musím mít
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 08:12:56
avatar
"U NVIDIA se zkrátka definitivně zbláznili."

Tak tato veta ma dorazila,som sa nemohol prestat smiat
Co sa tyka tohto premenovania, pravdepodobne to bude mat za nasledok asi tolko ze ludia si povedia : "Sakra,poculi ste o tej novej rade NV ?? Zevraj po nepodarenom gtx 360 ,ktoru ani nevydali spravili uplne pecky gtx 470ky a nicia vsetko
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 11:39:30

"Je zkrátka méně efektivní než 330mm2 RV870, jehož výtěžnost..."
Stylistická chyba, níčící smysl - výtěžnost nedefinuje efektivitu chipu, ale efektivitu VÝROBY chipu, a to je rozdíl.
Dr.Kusa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 18:47:05
avatar
hmm ak Fermi nemá výkon na 3 LCD tak snáď Ati 5xxx má?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 18:50:05
avatar
na samotný chod na 3x LCD by určitě sílu mělo, ale ne když tu scénu musí generovat 2x pro 3D ;)
Dr.Kusa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 18:59:45
avatar
aha takže ani nové Ati to nedokážu?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 19:05:24
avatar
nemyslím si, že by to v nových hrách na plné detaily bylo na 2x 5760x1080 hratelné na něčem jiném než OC HD 5970 v CF a problém bude v tomto případě s CPU. Rozhodně si nedělám iluze že by náročné nové hry zvládli dvě jednojádrové grafiky hratelně ve 3D v rozlišení ve kterém by to mělo smysl ....
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-04 11:05:06

Hmm, taky si myslim - takze 5870 2GB, se 6-ti vystupy na monitor jsou jen marketingovy nesmysl, kdyz pouziji vase slova, protoze zadnou novou hru na tom clovek nerozbehne hratelne.
Dr.Kusa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 19:09:59
avatar
ďakujem za objasnenie inak nevieš či sa plánuje niečo ako GTX 480 X2? alebo si to nVidia necháva na Fermi2?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 19:17:27
avatar
o duální verzi se mluví, pokud chce NVIDIA mít ejvýkonější grafiku na trhu, vydat ji musí, ale rozhodně nepřijde dříve, jak v polovině roku ...
Dr.Kusa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 19:21:05
avatar
a čo sa týka Fermi2 máš nejaké informácie? približné vydanie alebo nejaké drobnosti?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 306x
Komentářů: 0
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1472x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1843x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2355x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2087x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1381x
Komentářů: 0