| 
					NÁKUPNÍ RÁDCE A MEGATEST: Grafické karty 06/2014 - Co koupit a čemu se vyhnout?									 | 
								
					
						 
				 | 
							
				
					 
			 | 
						
			
			
		
					
				| 
					
						 Napsal Jan "DD" Stach a redakce					
					  
				 | 
			
						
				| 
					Sobota, 07 červen 2014				 | 
			
					
			| 
				
	 Strana 6 z 16 
													 													 													   
													  
													 													 													   
													   
													 													  
													  
													 													 													   
													   
													 													  
													  
													 													 													   
													   
														- Test – Tomb Raider (DirectX 11)
 
														 														 														  
														 														 														   
														    
														 														  
														Nesmí chybět ani další technicky aktuální hra, zatím dokonce vůbec jedna z nejlepších her roku 2013. Nový Tomb Raider se zbrusu novým DX11 enginem, který přináší i technologii GPGPU TressFX, jež výrazně posouvá kvalitu zpracování vlasů a bude implementována do řady dalších her (už je součástí nového CryEngine).  
														 														 														   
														  
														 														 														   
														   
														 														  
														Otestována je přímo herní sekvence z vlastní hry, nikoliv vnořený herní benchmark, pro který výrobci optimalizují ovladače více, než je zdrávo ;). Samozřejmostí jsou plné detaily včetně FXAA/AF a TressFX. 
														 														 														   
														
  			
  |