|
Strana 3 z 7
Obměnily jsme testovací sestavu a také některé hry. U dnes testovaných karet se zaměříme primárně na nativní 1080p a 1440p výkon. Ten nativní 1440p výkon je alternativně srovnatelný s výkonem tzv. „4K“ po zapnutí DLSS/FSR, nicméně hry se zapnutým DLSS/FSR netestujeme, protože to nemá praktický smysl.
Další z nekonečných herních sérií, tentokrát od Ubisoftu, který pro ně používá vlastní ANVIL herní engine, jež je u každé nové hry modifikovaný a vylepšovaný. Shadows je jeho doposud nejnovější verze.

DICE a jeho FROSTBITE engine nesmí chybět v testlabu. Kromě BF série jej EA používá i na některé své další hry. Překvapivě v nejnovější verzi u nejnovějšího Battlefield 6, tvůrci vypustili RayTracing, který předchozí hry a verze měly. Nicméně podle nich je prostě zbytečný a nemůžeme než souhlasit.

Aktuální generace nekonečné a populární série Call Of Duty nesmí chybět. Hry používají vlastní IW engine, který je neustále modernizovaný, v tomto případě jde o IW 9.0. A bude používaný nepochybně i u dalších CoD her.

Původně jsme tuhle hru chtěli vyřadit, protože používá neobvyklý a již ukončený herní engine (Red Engine), který se v žádné další hře už neobjeví (CDPR přecházejí u Witcher 4 i CyberPunk 2 na Unreal Engine 5+). Nicméně je to stále zatraceně dobrá hra a populární (používá jej i Witcher 3). Nicméně testujeme bez zapnutého RT, který je v tomto případě více marketingem pro NV (hra používá SDR RTX), než smysluplnou technologií, a hlavně skutečnou ukázkou a reprezentací toho, jak hry běžně RT používají a používat budou.

Podívejme se na další hry …
|