|
Strana 4 z 7
Záměrně se snažíme otestovat hry na odlišných technologických engine. Podívejme se tedy na další hry.
Další z velkých herních hitů, tentokrát zastupuje hry na starším Unreal Engine 4. Nový díl je již ve vývoji a použije UE5. Každopádně existuje hromada UE4 her. V tomto případě testujeme hru bez zapnutého Raytracingu, i když ten v této hře není nijak moc vidět ani nemá velký výkonový dopad, když jej zapnete.

Zástupce SONY produkce, fantasticky vypadající (a běhající) hra založená na DECIMA herním engine v nejnovější generaci se ukazuje ve výborném a optimalizovaném světle. Mnoho her může dnes jen závidět, jak skvěle vypadá a současně se hýbe.

Chybět nemůže ani zástupce nastupují Unreal Engine 5 generace her. V tomto případě jde o takový hybrid, kdy vývoj začal na UE4, ale hra vyšla v UE5, což je případ řady současných titulů. Optimalizace prvních verzí UE5 ovšem není ideální, ale aktuálně se představil už UE verze 5.6+, kde se hodně zapracovalo, takže další nové hry by toho měly využít. STALKER 2 dostává nové aktualizace včetně aktualizací UE5 na kterém běhá. A v nejnovější verzi z konce 2025 bez RT to zvládá nyní takto:

A co Ray Tracing? Jak běhá ten?
|