Test: 2x nereferenční Radeon HD 7950 3GB - MSI R7950 Twin Frozr III a Sapphire FleX HD 7950 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Středa, 13 červen 2012
Přejít na obsah
Test: 2x nereferenční Radeon HD 7950 3GB - MSI R7950 Twin Frozr III a Sapphire FleX HD 7950
MSI R7950 Twin Frozr III 3GD5/OC - Karta a balení
Sapphire FleX HD 7950 3GB GDDR5 - Karta a balení
Testy a testovací sestava
Test - Battlefield 3 (DirectX11)
Test - Dirt 3 (DirectX11)
Test - Deus Ex: Human Revolution (DirectX11)
Test - Metro 2033 (DirectX11)
Test - Anno 2070 (DirectX11)
Test - Batman: Arklam City (DirectX11)
Provozní vlastnosti a taktování
Hodnocení výkonu, ceny a poměr cena-výkon
Hodnocení a závěr

 

   

 

  • Test – BATMAN: Arklam City (DirectX11)

Vynechat samozřejmě nemůžeme ani Unreal3 engine s roubovaným DX11, což také ještě v některých dalších hrách uvidíme. Je tedy rozhodně na místě tuhle hru a engine otestovat i když to není zrovna nejoptimalizovanější věc a nástupce je za rohem. Hra byla vyvíjena v úzké spolupráci s NV, která vlastně za DX11 patchem stojí. mělo by se to tedy v něčem odrazit.

Tvůrci už naštěstí vyladili onen DX11 patch, který vyšel v nepoužitelném stavu a aktuálně už tedy funguje. Můžeme tedy konečně testovat. Navíc je důležité říci, že se zlepšila i pozice GTX grafik s posledním patchem pro tuto hru, který jsme samozřejmě nasadily. Samozřejmě to je DX9 hra s uměle naroubovanými DX11 prvky a tessellací a říkat tomu optimalizované, se vážně nedá. Naštěstí pravděpodobně brzy tuto hru s testů vyřadíme, protože se chystá nová generace Unreal Enginu, kam už se roubovat DX11 tímto podivným a neefektivním způsobem nebude muset. Ale zatím takové hry ještě jsou, takže je dobré vědět, jak si karty vedou.

Díky optimalizaci pro NV a poslednímu patchi zde mají GTX grafiky navrch. I v 1920 rozlišení ale všechny karty stačí. Do úzkých se dostávají až v 2560x kde už se náskok GTX grafik zmenšuje a v Eyefinity už je HD 7900 výkonnější. Nicméně ty FPS, která to poskytuje nejsou úplně dostatečná a problém není v nedostatečném výkonu grafik, ale v tom špatně zvládnutém implementování DX11 do DX9 enginu a špatné optimalizaci. Naštěstí brzy tyto hry a tento systém bude minulostí a Batmana tak z testů vypustíme a pustíme do nich některou z lépe optimalizovaných moderních a hlavně skutečných DX11 her. 



 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavu
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavuThursday, 16 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 211x
Komentářů: 0
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaWednesday, 15 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1248x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Tuesday, 14 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1169x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNFriday, 10 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1573x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineWednesday, 08 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1123x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Monday, 06 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1869x
Komentářů: 2