| 
					TEST: AMD Radeon R9 285 "TONGA" od Gigabyte, MSI a Sapphire - Nejlepší mainstreamová grafika?									 | 
								
					
						 
				 | 
							
				
					 
			 | 
						
			
			
		
					
				| 
					
						 Napsal Jan "DD" Stach a redakce					
					  
				 | 
			
						
				| 
					Friday, 24 October 2014				 | 
			
					
			| 
				
	 Strana 9 z 16 
											 
											  
											 											  
											  
											 											  
											  
											 											  
											   
											 
											  
											 											  
											   
											 
											  
											 											  
											  
												- Test – Tomb Raider (DirectX 11)
 
												 												  
												 												  
												    
												 
												Nesmí chybět ani další technicky aktuální hra, zatím dokonce vůbec jedna z nejlepších her roku 2013. Nový Tomb Raider se zbrusu novým DX11 enginem, který přináší i technologii GPGPU TressFX, jež výrazně posouvá kvalitu zpracování vlasů a bude implementována do řady dalších her (už je součástí nového CryEngine).  
												 												  
												  
												 												  
												   
												 
												Otestována je přímo herní sekvence z vlastní hry, nikoliv vnořený herní benchmark, pro který výrobci optimalizují ovladače více, než je zdrávo ;). Samozřejmostí jsou plné detaily včetně FXAA/AF a TressFX. 
												 												  
												
  			
  |