| 
					TEST AMD Radeon RX 470 v podání Sapphire OC 4GB a NITRO+ 8GB – Zabiják GTX 1060 a RX 480?									 | 
								
					
						 
				 | 
							
				
					 
			 | 
						
			
			
		
					
				| 
					
						 Napsal Jan "DD" Stach a redakce					
					  
				 | 
			
						
				| 
					Pátek, 05 srpen 2016				 | 
			
					
			| 
				
	 Strana 4 z 14 
  
  
  
  
	- Star Wars Battlefront (DirectX 11)
 
 
  
 Jako první tady máme nejnovější hru s FrostBite enginem, který se ve velkém používá u her patřící pod EA. A kromě Battlefieldů na něm běží i nové hvězdné války, ale hlavně na něm poběží již oznámený nový Mass Effect a další hry, takže rozhodně se vyplatí sledovat výkon v této hře.  
  
  
Současná nejnovější verze engine přišla o podporu API MANTLE (to se totiž stalo univerzálním standardem pod názvem API VULKAN, jehož podpora je později v plánu), ale má nová vylepšení a optimalizace částečně už patřící technicky pod DirectX12. Nicméně v současnosti je Star Wars Battlefront "jen" DirectX11 hra. Chystaný Battlefield 1 na vylepšené verzi stejného engine už ale bude DirectX12, stejně jako Mass Effect, postavený na ještě lepší verzi FrostBite engine.   
  
Podívejme se na další moderní hru ..  
  			
  |