| 
					TEST: ASUS GTX 980 STRIX 4GB proti Radeon R9 290X - zatím nejlepší "Maxwell" v akci!									 | 
								
					
						 
				 | 
							
				
					 
			 | 
						
			
			
		
					
				| 
					
						 Napsal Jan "DD" Stach a redakce					
					  
				 | 
			
						
				| 
					Čtvrtek, 05 únor 2015				 | 
			
					
			| 
				
	 Strana 7 z 13 
									 									  
									  
									 									  
									   
									 
									  
									 									  
									   
									 
									  
									 									  
									  
										- Test – Shadow of Mordor (DirectX 11)
 
										 										  
										 										  
										    
										 
										Jedno z příjemných herních překvapení roku 2014 a skutečný next gen herní titul v mnoha ohledech. Včetně využití velkých UHD textur a mnoha efektů. K našemu překvapení hra používá v podstatě jednu z dalších evolucí engine, který pohání i původní F.E.A.R., který ve své době také dával grafikám zabrat a předváděl "next gen" věci.   
										 										  
										  
										 										  
										   
										 
										(Poznámka: U GTX 970 dochází v průběhu delšího hraní k občasným problémům s plynulostí hry, díky ořezání jádra a sběrnice - se objevuje trhání obrazu (známé jinak hlavně z SLI/CF konfigurací), i když je FPS zdánlivě dostatek i podle našeho testu - jedná se bohužel zatím o nevyřešenou "konstrukční vadu" GTX 970 modelu) 
										 										  
										   
										 
										Tahle hra dokáže využít všechno, co grafiky nabízí, včetně třeba 8GB paměti. Přesto je rozhodně docela dobře optimalizovaná. Slabší grafiky ale pochopitelně mají s maximálními detaily a vyhlazováním k tomu problémy. Inu, je to next gen ...   
										 										  
										
  			
  |