| 
					TEST: ASUS HD 4850 TOP vs 9800GTX+ - bitva v mainstreamu									 | 
								
					
						 
				 | 
							
				
					 
			 | 
						
			
			
		
					
				| 
					
						 Napsal Jan "DD" Stach a redakce					
					  
				 | 
			
						
				| 
					Pondělí, 08 září 2008				 | 
			
					
			| 
				
	 Strana 6 z 18 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
- Enemy Territory: Quake Wars (OpenGL 2.0) 
  
V současnosti se používají dvě herní technologie. DirectX ve verzi 9 a 10 a OpenGL 2.0. V současné době je 99% her postavena na DiretX. Testujeme tedy jen jedinou OpenGL hru a tou nejaktuálnější je Enemy Territory: Quake Wars.  
  
Tato akční FPS multiplayerová akce je v současnosti velmi oblíbena a tak v našem testování nemůže chybět. Využívá již hodně optimalizovaný herní engine, který nedělá ani grafickým kartám s hratelností žádné problémy ...  
  
  
  
  
  
(Gameplay video Enemy Territory: Quake Wars) 
  			
  |