| 
				
	 Strana 2 z 4 
  
  
  
  
  
 Balení židle není až zas tak obrovské, jako jsem byl zvyklý u herních židlí v minulosti. Je to dáno tím, že je židle o něco víc rozmontovaná. Proto je montáž o trošičku náročnější. Máte zde cca o 4 šrouby navíc. Takže i majitele menších aut nebudou mít problém s jejím naložením na zadní sedačky či menšího kufru. 
  
  
Krabice je opravdu rozměrná a celkové balení je i celkem těžké. Přece jenom hlavní konstrukce židle je kovová. Celková váha sestavené židle je 21kg. Po rozbalení je vidět první vrstva, kde se nachází opěradlo. V další vrstvě je železný kříž, do kterého se zasadí kolečka.  
  
  
V další vrstvě je sedák a područky, vše je zabalené buď v igelitu, nebo v bublinkové folii, po krajích jsou pak krabice s příslušenstvím. 
  
  
Veškeré příslušenství si samozřejmě vybalte a zkontrolujte, než se pustíte do montáže, bylo by nemilé zjistit, že něco náhodou (nepravděpodobné) chybí.  
  
  
Jako první jsem tedy osadil dolní část kolečky a do středu osadil hlavní „čep“ na kterém drží samotný sedák. 
  
  
Další práce byla osadit pod sedák hlavní konstrukci, do které se zasadí píst s kolečky. 
  
  
Jakmile se opěrák přidělá z obou stran a šrouby se pořádně dotáhnou, zbývá už pouze zaklapnout plastový kryt, který se zacvakne a dotáhne se šroubkem.  
  
  
V balení najdete také polštářek pod hlavu a pod bederní páteř, oba na páskách a nastavitelné. 
  
  
Jak se tedy na židli sedí, paří apod.? Na to se podíváme v další kapitole … 
  			
  |