Průvodce nákupem PC - 8/2010: Nejlepší počítačové sestavy v různých cenových hladinách Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 03 srpen 2010
Přejít na obsah
Průvodce nákupem PC - 8/2010: Nejlepší počítačové sestavy v různých cenových hladinách
Historické okénko - PC sestavy v Srpnu 2007
PC sestavy pro nenáročné - do kanceláře i domácnosti
PC sestavy pro multimédia - Výkon za rozumnou cenu
Výkonné a kvalitní PC - to NEJ za rozumné ceny
Závěry a doporučení

 

 
  • Závěry a doporučení

Dostáváme opět k závěru. Jak víte, výběr PC není jednoduchá věc. Ale když víte co a jak, tak vybrat ideální PC pro každého není žádný problém. Nemusíte tedy tápat, stačí sledovat DDWorld.cz, protože zde sledujeme celý trh za vás. Kromě toho děláme i hromady testů, takže s výběrem jednotlivých komponent a toho nejlepšího za naše peníze, není žádný problém.

Na vás zůstává jen výběr vhodného obchodu a sestavení. Obojí můžete vyřešit jednoduše, kvalitní internetové obchody nabízejí i možnost sestavení a instalaci, takže vás žádné těžkosti nečekají. Rozhodně ale nenakupujte v obchodech s nejnižšími cenami, protože to také může být na úkor servisu a dalšího přístupu k zákazníkovi.

Nezapomínejte také na to, že počítač je nutné udržovat a to jak po stránce softwaru, tak HW. Pokud víte, že pracujete v prašném prostředí, nezapomínejte PC pravidelně čistit. Pokud jde o výkon a funkčnost, zejména grafické ovladače jsou důležité a rozhodně také stahujte a instalujte nejnovější bezpečností aktualizace operačního systému, prohlížečů i antivirových programů.

Celý trh a jednotlivé komponenty pro vás dále sledujeme, ať už prostřednictvím aktualit a testů, nebo podobných nákupních poradců. DDWorld.cz je nezávislý uživatelský magazín, který je tu pro vás a naším cílem je poskytování nezávislých, objektivních a zcela přesných informací, bez ohledu na to, zda se někomu hodí do krámu nebo nikoliv. Na prvním místě je vždy uživatel a to, zda je po něj/nás daný produkt to nejlepší, co za své peníze může mít. Vybírejte tedy chytře, vybírejte s DDWorld.cz. Za měsíc se s aktuálními informacemi o vhodných PC sestavách opět přihlásíme.    

 
 
 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Quaresma [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - i5 750 netsaci na X4 1055 - ni 2010-08-03 21:58:25

"Zejména pokud chcete moderní čtyřjádro od Intelu, tak ostrouháte, protože drahý Core i5-750 2,66GHz na svou konkurenci v podobě AMD Phenom II X6 1055T výrazně nestačil."

Zaujimalo by ma, kde konkretne "vyrazne" nestaci i5 750@def. na X6 1055@def., pokial ide o multimedialny - herny PC, moje zdroje hovoria, ze konkurencia od AMD zaostava /z pohladu hernych testov celkom urcite/.

Najvykonnejsi X6 1090 herne /v inych aplikaciach, nez su hry, sa taktiez o nejakom vyssom vykone zo strany AMD hovorit neda/ zaostava za svojim 4 jadrovym bratcekom /X4 965/, i5 750 ma samozrejme navrch, o nejakom zaostavani tu zo strany riesenia Intelu nemoze byt rec /a to mam v oblube skor AMD, ale zial.../.

Pokial to nejake testy vyvracaju, tak prosim... Ja som vsak vsade narazil na situaciu opacnu...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 09:12:24

DD šlape si na vlastní ocas. 6jádro má velký smysl při použití páru karet ve SLI nebo CF. Ale DD o takových sestavách neuvažuje - nemá je rad. Takže to, co nabízí ani náhodou není optimální z jakéhokoliv hlediska.
sapphirecz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 18:57:33

dobrý a vyvážený průvodce, sice něco pravdy bude na názoru Quaresma, ale smekám klobouk, muselo to dát dost práce současné dění na poli komponent takto shrnout..
Quaresma [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 19:04:39

Clanok istu kvalitu ma, to je jasne... Snad uz len neprekrucat niektore fakty, kde je jasne, ze X4 1055 je jasne pomalsi, nez i5 750. V sucasnych /neskor, kde bude 6 jadir vyuzitelnych, mozno.../ hrach a multimedialnych aplikaciach celkom urcite...
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 13:17:15
avatar
Jasne pomalší určite nie je a v hrách a multimédiách výkonnejší určite je, poskladal som obidve také zostavy. Keďže si nikdy nemal v ruke zostavu s X6 1055T tak to nehodnoť
Drvivá väčšina tvojich tzv. zdrojov sú PR, dobre vieš akú reklamu má intel, aj nám ponúkali z nemenovanej firmy exkluzívne darčeky keď budeme predávať len Intel, na takejto skorumpovanej propagande beží množstvo firiem, sám som sa s takými do očí bijúcimi nezmyslami stretol a som rád že DD je jeden z mála ktorý napíšu pravdu a realitu.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 19:25:32

Pobavila ma hlavne ta cena 15000,- za 8800gtx. Ale o tri roky asi takto podobne bude posobit aj 5970.
Dr.Kusa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 12:44:27
avatar
8800GTX = najlepší nákup môjho života
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 14:03:36

HD 4850 = najlepší nákup môjho života
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 15:32:47
avatar
9800GX2 = můj krok špatným směrem
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 16:00:06
avatar
Mel jsem 8800GT i HD4850 a podle me byla lepsi 8800GT.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 17:47:58
avatar
HD 4870 = najlepší nákup do môjho PC. Len teraz premýšľam, čo bol môj najlepší nákup v živote...
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-05 09:00:21
avatar
RXD: Mal som Feliciu aj Octaviu a podľa mňa tá Felicia bola lepšia.
Dr.Kusa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-05 17:03:38
avatar
k tej 8800GTX. dneska ju už po tretíkrát musím vopchať do rúry na pečenie aby som ju opravil
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 20:41:27
avatar
Tak jsem dočetl celého průvodce a musím napsat: "DD" velká pochvala Každej si tu určitě najde něco, co mu nesedí, ale v globále je to dobrej článek. Jak už jsem napsal k přehledu za měsíc červenec, tyhle měsíční přehledy vítám s otevřenou náručí včetně pohledu do minulosti
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 21:08:20

Super prehlad.BTW X1950GT/512/AGP u mna stale zije v 2.PC ;-)Odkaz
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 21:30:12
avatar
By mne zajimalo,.. ci pro ty na prve strane uvedene desky AMD se socketem AM2 sou ubdaty biosu, ci by tam si souknout PII x6

a taky my mne zajimalo o kolik by pak pripadne byl nizsi vykon oprati novym deskam,... (najme kuli pomalejsimu HT)
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 08:59:54
avatar
Zdarvim kolego.Já sám stavím počítače již na AM3 ale pokut jsi pamatuji tak procesory Phenom mají řadiče pamětí DDR2 a DDR3.Tak že po nainstalování posledního biosu by měl šlapat ale stejnak je lepší najet na stránky výrobce desky a tam veškeré informace ohledně podpory procesorů určitě budou.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 09:20:10

Co som cital v minulosti testy vplyvu HT na vykon CPU, tak bol minimalny. Do 5% max. Ale to platilo v dobe ked som menil Athlon x2 6000+ za Phenom X4 940BE. Co sa tyka 6-jadrovych CPU od AMD tak neviem o ziadnom z nich, ktory by mal integrovany radic pre DDR2 pamate. Vsetko su to DDR3 takze uvazovat o nich na doske s AM2 socketom nema zmysel. Aj ked tiez by som bol rad keby to slo pretoze aj ja som majitelom takejto zakladnej dosky.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 07:42:54
avatar
Souhlas rád čtu tyto přehledy už jen s důvodu toho že jsi porovnám jaké počítače jsem v tom to období postavil já a jaký by měli být ty optimálně nejlepší,rád jsi nechám poradit a zatím stavím dost podobné konfigurace.Takže dobrý DD,jinak ke kolegovi Sephinothf,já sám stavím počítače již na AM3 ale pokut jsi pamatuji tak procesory Phenom mají řadiče pamětí DDR2 a DDR3.Tak že po nainstalování posledního biosu by měl šlapat ale stejnak je lepší najet na stránky výrobce desky a tam veškeré informace ohledně podpory procesorů určitě budou.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 09:06:27

Přišel jsem mezi čtenáře DDworldu právě kvůli tímto porovnáním sestav. Nacházel jsem tady i inspiraci. Za co děkuji.
Ale teď, když efektivita SLI a CF je už dost vysoká, a u GTX dosahuje 90% (Tomshardware), tak porovnání, která neuvažuje o nasazení, například, páru 460 místo 5870, nebo páru 5770 místo 5850, prostě nemá cenu ani číst. Škoda času.
Totéž o použití SSD. Bohužel, DD koncepčně zmrznul v roce 2007.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 09:44:48
avatar
no v nejvykonejsich sestavach ssd uvadi, v tech levnejsich nema co delat. akorat misto toho kingstone bych tam dal ocz vertex 2, kterej je jen o malo drazsi, ale po vsech strankach mnohem lepsi a treba pri cteni a zapisu malych souboru az 3x rychlejsi.

co se tyce cf a sli, tak to sli gtx460 1gb je hodne zajimave a dost vyhodne. podle testu nabizi vykon kolem hd5970, podle hry nekdy vyssi nekdy nizsi, ale to sli je o 3-4k levnejsi coz je uz dost slusnej rozdil. a urcite je tohle sli lepsi nez gtx480. vyjde na stejne penize, stejne zere, ale vykon je uplne jinde a chlazeni ma gtx460 take podstatne lepsi. ale ten crossfire dvou 5770 je blbost. dve 5770 1gb (512mb verze je na cf blbost) ti vyjde kolem 7k a vykonove hd5850 predci jen malo...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-05 09:59:26

Ano, uvádí, ale z mého hlediska SSD by se mělo objevovat už v sestavách od 20 tis, ne od 33 tis. A to na 33 by mělo být větší a lepší, nějaké levnější OCZ z těch nových.
Co se CF 5770 týče, na tomshardware jsou zajímavá porovnání "lepší grafické řešení"...
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 09:59:46
avatar
Tjn SLI GTX 460 1GB překoná GTX 480 a šlape na paty radeonu 5970. To neni zas tak špatný.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-05 10:00:23

2x460 převyšuje 480 až o 20%. 480 teď ztratila jakýkoliv smysl.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 14:22:32
avatar
Dvě grafiky do mainstreamu doporučovat nikdy nebudu, je to hovadina ... 2x taková cena, 2x hluk, spotřeba a někdy to nemusí fungovat.

CF a SLI má smysl jen pokud nevíš co s prachama a smysl májen na High end grafikách, jinak dostatek výkonu pro běžného uživatele nabízí vždy jedna grafika, která jde líp chladit, má lepší rpovozní vlastnosti a tak dále, to je můj praxí osvědčený a podložený názor jinak běžný člověk a hráč nepotřebuje dvě grafiky a když chce výkon, koupí si jednu pořádnou (nebo dvě pořádné).

SSD disky v sestavách dávno uvádím, takže je otázka, zda si nezamrzl ty se čtením v roce 2007 ;)
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-05 10:03:14

Zaprvé, prosím, podívej se na programování svých stránek. Mizející messagy opravdu naštvou. Předem dík.

SSD: Ano, neignoruješ úplně, ale velice podceňuješ a zanedbáváš. Mně se zdá, že do 20tis mainstreamu už patři. A do 33k počítače patři něco lepšího. Měl bys o tom uvažovat aspoň jako o variantě, když nesouhlasíš, argumentovat, nikoliv mlčet na toto téma.

SLI/CF: Pokud CF/SLI se blíží efektivitou k 90%, a poměr cena/výkon u levnějších karet je o 20-30% lepší, hovadina je o CF/SLI variantě neuvažovat. Neříkám, že se musí pokaždé zvolit.

"...doporučovat nikdy nebudu..." "to je můj praxí osvědčený a podložený názor" Mno, jasně, když fakty nesedí s tvou teorii, tak tím hůř pro fakty. Ať se ve světě změní cokoliv, nikdy nezměním svůj názor osvědčený praxi... A hlavně, o novém ani nezvažovat, ztratil bys to správné odhodlání a mohl bys nedejbůh pochopit, že praxe a s ní i názory by se měli občas měnit...
"Člověk, který nemění své názory je idiot" V.G. Belinský. Ty chceš jako Reagan, vypadat hloupější pro větší popularitu mezi lidem?

DD, víš, že jseš konzerva, žádný pokrokář? :-) Nemáš náhodou církevní vzdělání?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-05 17:17:32
avatar
do 20tis solidní SSD se solidní kapacitou nenarveš!

Já jsem používal duální grafiku v době, kdy mnozí tvrdili, že je prý na nic a teď už mám půl roku tři LCD, o kterých někteří tvrdí, že jsou prý taky na níc takže zpátečník a tradicionalista? Ha ha

... ale dvojice samotatných grafik v běžném PC pro běžného uživatele je hovadina. Kdo chce výkon koupí jednu pořádnou grafiku, kdo chce větší výkon koupí dvě pořádné grafiky, kdo chce výkon za rozumnou cenu, nekupuje pořádné grafiky ale jen dostatečné grafiky a ty si nebude kupovat dvě, protože se cenově přiblíží jedné pořdné grafice. Tečka.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-06 12:33:59

SLI/CF: Promiň, ale tady Ty vůbec neodpovídáš na argumenty. Ani neuvádíš svoje. Jen tvrdíš závěry. "dvojice samotatných grafik v běžném PC pro běžného uživatele je hovadina" To je velice nekvalitní způsob vedení diskuze. PROČ je to hovadina, když dvojice má lepší poměr cena-výkon, a občas i výkon-příkon?
"Já jsem používal duální grafiku..." - Mně se zdá, že jsi používal pár highendových grafik. Já mluvím o použití páru mainstreamových grafik místo jedné highendové. Ano, pár highendových grafik pro obyčejného uživatele je k ničemu.

SSD: Sestava? Prosím:
A-DATA G Series 4GB (2x2GB) DDR3 1333 - 2268, Samsung EcoGreen F2 - 1TB -1533, MSI R5770 Hawk 1GB, PCI-E 4248, AMD Athlon II X3 440 - 1999, Kingston SSDNow V Series - 64GB (Desktop kit) - 3889, CoolerMaster Sileo 500 - 1841, Asus M4A87TD/USB3 - AMD 870 - 2268, Fractal Design DEFINE R2 -2453, Celkem, včetně DPH a dalších poplatků:20498,- (ceny z czcomputer)
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2010-08-04 11:07:40
avatar
DD to nej za rozumnou cenu bych počítal do 25 000,- za Case bez periferii. Ja vydělávam dost, ale tohel vážně není pro každého. PC za 40 000,- když byly Pc za 40 000,- jsem chodil na základku. Tedy neříkám, že dnes je problém utratit tolik peňez za PC ..ale i tak...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-05 09:49:49

Ano, takový dražší počítač člověk bude kupovat jen z nějakého zvláštního důvodů a pokud ten důvod neznáme, je těžko něco poradit.
Dražší počítač se může kupovat protože člověk chce:
Ukázat se ve výhodném světě - tak stačí krásný CASE za 10-15k.
Hraje herní soutěže - dá více do monitorů, klávesnice, myší, joysticku, síťovky, modemu, zvuku atd.
Dělá do hudby - koupí zvukovku a bedny. Tady těch 40 tis bude asi málo.
Design - několik kvalitních monitorů a možná i profesionální grafika.
Filmy, a výpočetní algoritmy - silný procesor, velká paměť a velký SSD.
Počítač, obsluhující několik pracovních míst - tady HW se bude brát podle SW.
Koho ještě co napadne?
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-05 13:07:02

doporučené sestavy jsou asi pro méně znalé, někomu můžou určitě pomoci.
V diskuzi pak správně někteří doplní o správné rozhodnutí pro toho, kdo to myslí opravdu vážně a není pokročilý uživatel.
Diskuze jde ruku v ruce s článkem, nač tedy peskovat autora za NE-100% v každém odvětví HW.
Ty SSD disky zde byli správně připomenuty a za to díky
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-05 17:17:42

Tady nepeskuji, jen říkám, co by tady mohlo být navíc.
Opakují:"je těžko něco poradit" - kde je tady peskování?
Asi máš na mysli jiné moje messagy, tak promiň, pokud člověk říká: mám omezený čas, proto budu analyzovat jen toto a tohle - to je fér. Ale pokud člověk prostě předem o některých tématech ani neuvažuje kvůli nějakému starému přesvědčení, tak to už fér není. Imho.
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-06 14:49:33
avatar
nema smysl omg..
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 16:39:54
avatar
Jo ty C2D mají i po letech výborný výkon, sám mam v obyč Acer ntb 2,53Ghz 3MB C2D a zvládá vše v pohodě akorát ty pomalé disky se nějak nezměnily, sice vzrostla hustota zápisu ale o moc se to nezlepšilo, stejně na slušnou činnost je třeba pomalý 5400rpm vyměnit za 7200otáčkový jinak to dost brzdí systém
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 18:03:34
avatar
ja mam C2D 2GHz, 4MB l2 a taky si nestezuji
typhoon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jaký monitor ?? 2010-08-04 20:54:03

Ahoj,je tu někdo kdo se opravdu vyzná v LCD? Potřebuji radu co koupit, nejlépe konkrétní a prověřený typ . U PC trávím několik hodin denně a asi tak polovinu času hraju.
Nemusí být levný,ale 30k za monitor také nedám.
Předem dík Libor
spiderwolf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dam ti dobrou radu... 2010-08-05 00:48:05

Neco od EIZA.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-05 09:23:58

Pokud neděláš fotky nebo design, tak ber TN, pokud ano, musíš jit do S-IPS nebo aspoň PVA. To je cenový rozdíl asi 2-3x, takže zprvu si musíš rozhodnout TOHLE.
Demogorgon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Díky 2010-08-04 21:49:32

DD, děkuji za poskytnutí těchto "objektivních a zcela přesných informací". Myslím, že ATI má ještě co dělat, aby alespoň dorovnala "NVIDIA 8800GTS 320GB". To bude pane prácička... A děkuji rovněž za rozšíření obzorů o té "čtečce paměťových grafik pro svou sestavu do pozice 2,5“". Rozhodně o ní pouvažuji . Malá přátelská rada - před vydáním doporučuji alespoň jedno kontrolní přečtení ;). Nic ve zlém, účel přehled plní.
spiderwolf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GTX 460 2010-08-05 00:47:19

No, tak ja jsem prave vymenil 8800 GT za GTX 460 768 MB a jsem s tou kartou velmi, velmi spokojen, netopi, nehluci, jde snadno pretocit, vykon na mainstream je vyborny a ta cena. Nevim, proc ji tady hani. A ze nedava DX11 hry?, Dirt 2 na tom leti, AVP3 taktez, nesmysly, kdyz by neco slo hure, tak snizim nebo vypnu AA a neresim. Ani neuvazujte o par stovek levnejsim 5770, ten se spis blizi pretoceny 4770 (coz je stale vyborna karta), kterou mam take v jinem PC. 5850 byla super volba na zacatku prodeje, take jsem o ni uvazoval, ale ted se mi jevi prerostla dlouha karta a za skoro 7000?, ne diky. Z karet bych do noveho PC dnes volil zase jen 460 GTX. Obecne je mi fuk jaky znacky, jednou mam Intel, jednou AMD, vzdycky nova karta okolo 5000.
alifuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-16 13:44:14
avatar
No tak to aby ti DiRT 2 neletěl, když mě jede na high v 1080 40fps na HD3850 :-D a to ani nemusim vypínat AA jak píšeš.

Jinak taky sem proti rasizmu cpu, gpu.
TOMxEU [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Lacne a vykonne 4jadro 2010-08-06 10:15:08
avatar
Kamaratovi som teraz poradil AMD Athlon X4 635, na 3,4GHz isiel bez zvysenia napatia a za cenu 100 euro to bola dobra kupa. Ma Thermalright Extreme, takze by to slo aj viac, ale zatial to staci, GTA4 uz mu neseka, predtym mal drahsi a citelne pomalsi Intel Quad 8200.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 668x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1411x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2230x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1981x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1316x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1302x
Komentářů: 1