Windows 7 – První seznámení. Je lepší hezčí a rychlejší? Tisk E-mail
Napsal Rebel44   
Úterý, 02 prosinec 2008
Přejít na obsah
Windows 7 – První seznámení. Je lepší hezčí a rychlejší?
První zkušenosti s Windows 7
První zkušenosti s Windows 7

 

 

 

 

  • Windows 7- První dojmy    

  Současná testovací verze ještě není tou pravou veřejnou beta verzí, nepočítáme-li fakt, že se téměř současně s tím, jak Microsoft rozdal neveřejné testovací verze, objevila hned ta samá na Warezz zdrojích. Microsoftu to nejspíše ani moc nevadí, protože jako reklama je to určitě dobré, zvlášť když je už se stávající verzí Windows 7 relativně málo problémů. Problémem by mohly být leda řeči, že Windows 7 je vlastně přemalovaná Vista. To ale není úplná pravda.   

windows-7-start-3

   Veřejná betaverze vyjde přibližně v lednu a mnozí si tak budete moci vyzkoušet to, jak Windows 7 funguje. Jistě sami uznáte, že od Vista se na první pohled tolik neliší, což ale není vyloženě špatně, protože na něco jsou prostě uživatelé zvyklí, funguje to dobře, tak proč to měnit. Nicméně funkčních změn je celá řada a ne všechny jsou na první pohled vidět.

windows-7-paint

(malování je i součástí Windows 7 ;) )

      Celkově je zatím naše hodnocení Windows 7 kladné a zastáváme názor, že to bude dobrý operační systém. Nevšiml jsem si, že by systém měl nějaké závažné chyby-problémy, což je milé překvapení vzhledem k tomu, že se stále jedná o relativně ranou testovací verzi. To, zda konečná verze bude nakonec výrazně lepší než stávající verze Windows (XP a Vista), se ještě uvidí. Prozatím převládá optimismus, i když asi ne u těch, kteří čekali velké změny. Jak to bude s prodeji si netroufám odhadovat, ovšem nový hardware přichází, Windows XP zastarává a tak nejspíše mnoho lidí přejde z Windows XP rovnou na Windows 7, protože Vista považovali za vlastně takovou betaverzi Windows 7. Jak to bude s majiteli Windows Vista je otázka. Domnívám se, že většina přejde už jen proto, že se většinou jedná o majitele výkonných počítačů, kteří rádi upgradují na cokoli nového :).

windows-7

   Microsoft také možná majitelům Vista nabídne nějaké speciální cenové podmínky, za kterých by mohli novou verzi Windows získat. Osobně bych rozhodně podobnou aktivitu přivítal a myslím, že podobné plány už má Microsoft na stole. Přechod z Windows Vista na Windows 7 by navíc byl víceméně bezbolestný a rozhodně daleko snazší, než z 32bit XP na 64bit Vista. Na finální verzi Windows 7 si budeme muset počkat do Q3 roku 2009, kdy je jeho vydání naplánováno. Docela bych se ani nedivil, kdyby vydání i ostatních jazykových verzí proběhlo takřka souběžně, protože Vista a Windows 7 jsou si podobné, příprava jazykových balíčků tak klidně může už dnes běžet. V nejhorším případě si nějaký ten týden na vydání české verze počkáme.

  Pokud vás vývoj Windows 7 zajímá tak rozhodně doporučuji se kouknout na blog který vytvořili jeho vývojáři. Najdete jej zde.

 

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No uvidíme... 2008-12-02 15:05:28
avatar
No jsem zvědav, jak se poperou s tou optimalizací a slušnou podporou vícejádrových cpu... páč kdyby štěstí přálo, a systém byl svižný, už bych se nebál provozovat na slabším notebooku nový operační systém (Win7) a odpadl by tak i problém s hledáním ovladačů pro non-XP noťasy...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-02 15:29:30
avatar
Vypada to nadejne. Dodelane Visty - tak bych to zhodnotil. Takze az vyjdou mohlo by to byt bezproblemove a uz by mohla byt pomerne dobra podpora 64bitů.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-02 18:07:27
avatar
Podle me zkusenosti je uz davno 64bit podporovano bez vetsich problemu - i nejvetsi looseri v tyhle oblasti (Creative) maj uz 3/4 roku ovladace atp. v pohode.
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-02 15:58:53
avatar
Bylo to asi takhle:
Bill G.: Chlapi potřebuju nějaký prachy na důchod už máte ten "kurevsky dobrej novej" OS, kterej nahradí XPčka??
Vývoj: Sorry Bille, ale ještě to neni kompletní, ale máme řešení jak si všichni namastíme kapsu....
Bill G.: Hmm dobrá poslouchám...
Vývoj:...Co kdyby sme vydali tu ne úplně finální verzi a podpoříme jí brutální reklamou a DX10?
Bill G.: OK, odjíždim do Španělska takže hasta la VISTA a až se vrátim tak to vydáme...
Vývoj: Hmmm WOW - VISTA - to je to pravý jméno pro tenhle soft...

O NĚKOLIK MĚSÍCŮ později...

Ballmer: Už je konečně hotovej ten zázrak co měl nahradit XP a nahradí i Vistu?
Vývoj: Sorry Steve ještě ne....(rozumí se tim, že jejich špehové nestihli u Applu ještě nic moc okoukat )
Ballmer: No pár drobnejch by se firmě (mě) hodilo, co udělat zase ten trik s nehotovym OS a aby se neřeklo tak tam dáme třeba DX11?
Vývoj: Ok, jak by se to mělo jmenovat a myslíš, že na to ty lidi znova skočej?
Ballmer: Jméno nevim, ale ty blbci na to už skočili SEDMKRÁT....
Vývoj: Ok, něco vymyslíme - co takhle WINDOWS 7 ?

Jinak podle mě ten kdo teď koupil Visty tak tězko poběží pro nový sedmý wokna. Jinak sem rád že Microsoft něco novýho udělal - jen doufám, že se nedočkám toho, že tu novej OS bude každej půl rok.
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - džouk 2008-12-07 09:37:28
avatar
vygoogleno

Zákazník: Číšníku!
Číšník: Dobrý večer, jmenuji se Bill a budu vaším podpúrným číšníkem [org. support waiter]. Jaký máte problém?
Z.: V mé polévce je moucha!
Č.: Zkuste to znova, možná už tam teď nebude.
Z.: Ne, je tam stále.
Č.: Možná je to tím, jak polévku používáte; zkuste ji raději jíst vidličkou.
Z.: I když ji jím vidličkou, stále tam je moucha.
Č.: Možná je polévka nekompatibilní s talířem; jaký typ talíře používáte?
Z.: POLÉVKOVÝ talíř!
Č.: Hmmm, to by mělo chodit. Možná to bude problém s konfiguraci; jak máte misku nastavenou?
Z.: Sám jste mi ji přinesl na podnose. Co to má co dělat s mouchou v mé polévce?
Č.: Múžete si vzpomenout, co všechno jste dělal, než jste si všimnul mouchy v polévce?
Z.: Posadil jsem se a objednal jsem si polévku dne!
Č.: A zkusil jste už upgradovat na nejnovější verzi polévky dne?
Z.: Vy máte více než jednu polévku dne každý den?
Č.: Ano, polévka dne je obměňována každou hodinu.
Z.: Tak jakou polévku dne máte teď?
Č.: Momentálně je polévka dne rajčatová.
Z.: Dobře. Přineste mi rajčatovou polévku a účet. Už spěchám.
(Číšník odejde a vrátí se s dalším talířem polévky a účtem.)
Č.: Prosím, pane. Vaše polévka dne a účet.
Z.: Toto je bramborová polévka.
Č.: Ano, rajčatová polévka nebyla ještě hotova.
Z.: No, teď už jsem tak hladový, že sním cokoliv.
(Číšník odejde.)
Z.: Číšníku! V té polévce je masařka!
Účet:
Polévka dne: $5.00
Upgrade na novější polévku dne: $2.50
Přístup k podpoře [support]: $10.00
Chyba v polévce zahrnuta gratis (bude opravena s zítřejší polévkou dne).
skiper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :D 2008-12-08 13:49:31

hh ted ste mě fakt rozesmáli
Mizu165 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - win7 a 513 MB RAM 2008-12-02 19:11:04

na virtualPC 07 SP1 som nainstaloval aj Vistu Ultimate, aj Windows 7 (Ultimate) ...tento build 6801, + som dodatocne aktivoval novy super bar (navod na googli). win7 sa startuje rychlejsie, takze to zatial vyzera vyborne a co je este lepsie, pridelil som mu iba 513 MB RAM. win7 sa drzi dobre, fakt by sa asi dal prevadzkovat na normalnom PC, alebo notase s iba 512 MB ramkou, i ked vacsi multitasking by nezvladal
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - win7 2008-12-02 18:57:18
avatar
Tak to rad slysim. Pokud to bude tak i po nekolika mesicich pouzivani v praxi takove tak urcite pujdu do Win7 a opustim po nekolika letech staricke WinXP
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-02 17:03:30
avatar
Hele ogaři, mám dotaz, trošičku OT, ale zas tak úplně né.
Noťas s Win XP OEM. Jouda ztratil číslo, ale orig. DVD XP a číslo z vlastností systému XP má. Nainstaloval si na zkoušku Visty 32b. Jedou v pohodě, chce je. Koupil si tedy Visty 32 upgrade (proboha, jak se dá dostat do té krabice?) a chceme teď jen změnit číslo licence v nainstalených Vistách (super funce...). Povede se nám to? Kdy a jakým způsobem to bude chtít zkontrolovat oprávněnost upgrade licence?
Dík. A omlouvám se za OT, ale on to zas tak úplně OT není, protože si tam bezpochyby přikoupí i W7
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-02 18:10:35
avatar
Nemel by byt problem - standartni instalace pomoci Upgrade verze na naformatovany disk je:

1. Nainstalovat a nezadavat Product Key
2. Spustit ve Windows samotne Upgrade DVD a v prubehu jeho "instalace" zadat Product Key.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 09:49:30
avatar
Super. díky moc. Ale furt nechápu, jak si Visty ověří, že máš předchozí systém... U grafických aplikací které používám, to někdy kontroluje prodejce, někdy instalátor, který vyžaduje nějakým způsobem "předložit" předchozí verzi i s číslem (často musí dokonce být registrované).
Že by mi Mrkvosoft věřil?
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 11:11:27
avatar
MS ma jako prioritu to aby si clovek koupil nejakou licenci - do toho jak ji pak uzivatel nainstaluje uz lidem nekeca. Vzhledem k tomu ze jen malo lidi vi ze jde Upgrade verze nainstalovat bez predchoziho OS tak si myslim ze to proste neni pro MS problem a tudis jim to nestoji za vymejsleni nejakejc ochran.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 13:51:44
avatar
Tak to je hustý... Protože pak mám vlastně plnou (nesvázanou se železem) verzi za cenu OEM... Né že by to byl problém... Když jsem po několikáté měnil část HW a Visty OEM se mi zase odmítly aktivovat, tak jsem tam brknul a slečna mi je "odemknula" s tím, že už budu mít pokoj. A mám. Teď jsem měnil základní desku a ani to nepíplo...
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-02 17:23:59
avatar
fakt by to mohla byt zachrana pre netboky a starsie ci slabsie nooteboky. uz sa trasiem vyskusat ho. a ten upgrade z visty by potesil
sedlja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - V na 7 2008-12-02 17:41:21
avatar
A dav děl: chceme rychlejší a menší OS! A Microsoft dav vyslyšel. Zde jest Windows 7, je rychlejší, menší jelikož neobsahje všechny nástroje co Vista.

Windows seven - menší s méně integrovanými nástroji, nevadí, ale za jakou cenu bude? Teda pokud to bude stát to co Vista tak nevím, mohli by nasadit příjemější cenovou politiku, a náklady pokrýt reklamou při použití online nástrojů. Jinak, vypadá to slibně - láká mě zkusit je .
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-02 18:24:16
avatar
Dokud byl levnej dolar tak ta cena podle me byla uplne v pohode (2100kc vcetne DPH za Home Premium 64bit OEM) ale ani soucasnou cenu (2600 vcetne DPH) nepovazuju za nejak premrstenou.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 11:13:36
avatar
Souhlasím, to je už obhajitelná cena. Pokud po mě chce dneska někdo poskládat počítač a chce tam "vypálený" widle, tak ho pošlu o dům dál... Dnes se dá vytvořit základní instalace bez nějakého zbytečného pirátění... OEM Widle za max. 3000,- + free OpenOffice + free Thunderbird + free Ashampoo + free Awast + free Comodo FW + free smetí (TotalComander, winrar, kodeky...) a je tam všechno, co průměrný domácí uživatel potřebuje k životu. Nejsem zdaleka čistý jako lilie, ale kde nemusím, nekradu...
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 11:58:19
avatar
souhlas...jen bych tě upozornil že winrar ani totalcommander nejsou legální pokud si je nekoupíš. Teď jsem to řešil na firmě. To že se tě to pustí dál je jiná věc....takže totalcommander ne a winrar nahradit 7zip...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 16:56:41
avatar
Aha, to s tím Totalem jsem ani netušil... Dík za info...
Ještě jsem zapomněl na Alcohol52%, ale to už je pro většinu uživatelů příliš velká složitost
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-02 21:18:10
avatar
s tím hodnocením vzhledu win7 bych se neukvapoval protože se má ještě značně zmenit a přibližný vzhled bude až na beta verzi někdy v lednu.
Jinak s tou podporou programů to zatim neni tak růžové a spousta programů má potíže (programy k TV kartám, přehrávače videi, některé komprimovací programy a mnoho dalších).
Co mně teda nejvíc šokovalo a v co hodně doufám že se změní je to že nabídka start nejde přepnout na klasickou (z win9. Tohle bych nepřekousl.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Není to špatný OS 2008-12-02 21:56:03
avatar
Udělal jsem test W.7 proti W.XP Doufám že není proti pravidlům sem hodit link. Jinak už je to celkem použitelné, zatím jsem nenarazil na nějaký velký problém, což se s W.Vista říct bohužel nedá. Ovladače fungují z vist.
Tady je test.
Odkaz
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 01:58:48
avatar
můžu se zeptat na jaké že problémy jsi se setkal na vistach a na win7 ne. Momentálně dostupná pre beta verze win7 je totiž skoro to same co vista jen krapet ořezane a se skutečnými win7 to stejně nemá skoro nic společného. Hodnotit lze až vyjde beta verze.
hry samozřejmně funguji stejně jako na vistach protože dx je stejne.
jmmazuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - windows 7 skusenosti-doplnene 2008-12-30 10:12:20
avatar
Pouzivam ho mesiac monitor + stara TV
funguje perfektne
namiesto daemon tools mam - virual clone drive- slysoft
sysmantec antivirus
desktop na aTI 4870 8.11 neblika- WMP12 prehrava filmy na TV a sucasne mozete hrat CS-source, DXVA 2.0/2.1/ konecne funkcne celkovo akceleracia videa je spickova
/titulky vo WMP iba po instalacii XVID 1.2 /11-2008/ a vobsub/


Dalej nove MCE/modernejsie ako TV pack 2008/ - EPG pre slovenske a ceske programy /aj analogove/ + par dalsich - automaticke nahravanie serialov , nahravanie a hladanie podla nazvu alebo zanru, herca
Neuveritelne resume - zastavite prehravanie nahravky pustite si inu a ked ju znova chcete ponukne resume, ide to cesky

system je rychly, stabilny, kompatibilny - podla mna tato testovacia beta 6801 je najlepsim dostupnym windows vobec a finalna verzia moze byt aj horsia/menej kompatibility...../

Doinstalovat treba:
DX10 redist- 11-2008
windows live setup -2.0
xna redist 3.0
visual c++ sp1 2005
visual c++ sp1 2008



DX11- multicore rendering funkcny - sample z DX SDK 11-2008
desktop DXDIAG stale hlasi ako D39EX - takze nechapem ?

Prosim redakciu o vysvetlenie preco DXDIAG hlasi desktop stale pod DX9eX

2.
12.12.2008 - novy build W7 6956, skutocny W7, DX11 + 10.1 /DX pre DDi, okna/
vid screenshot
http://img135.imageshack.us/my.php?image=directx11w76900vn6.png

prvy dojem - extra rychly,
bohuzial instalacia programov a ovladacov je problematicka-, build nema vstavane ovladace ani na LAN kartu
Po instalacii Lan karty s disku vista ovladac si ostatne stiahol sam-funguje vyborne obsahuje skutocny Directx11
dojmy z hier
O nieco ostrejsie textury /CS Source/
V NFS undercover funguje 4xAA- auta su krasne vyhladene
http://img248.imageshack.us/my.php?image=nfsudercoverdx11win7812lu4.jpg

System stabilny a rychly

3.1.1.2009
Build 7000, LAn ide automaticky sam si stiahol aj ostatne ovladace, zda sa mi kompatibilnejsi rovnako dobre ako 6801
vsetky hry co mam bez problemov

System je stabilny a rychly
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 09:51:45
avatar
Počkej, chceš říct, že MCE umí konečně SKUTEČNÉ EPG vysílané spolu se stanicí a ne jen program stahovaný z webu?
jmmazuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - SKUTEČNÉ EPG versus internet 2008-12-03 15:02:13
avatar
Prosim vysvetli to podrobne potom ti odpoviem v com vidis rozdiel medzi SKUTEČNÉ EPG versus internet program

Windows 7 - 6801 to stahuje kazdy den a vyzera to presne ako EPG na satelite - nahravanie, hladanie, triedenie podla kriterii navyse vypaluje na DVD

Neviem posudit odkial to stahuje ale niektorym staniciam PISE no EPG data - takze asi zalezi na stanici

vies o stanici ktora vysiela EPg ale MCe ho nema v programe stahovanom s internetu, tz netvari sa ze ma falosne EPG pre dany program ?
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 17:01:34
avatar
MCE mi zobrazuje program pouze k ČT1, ČT2, Nova a Prima. Teď jsem se dozvěděl o "pololegálním" update, který to dokáže i u dalších programů. vyzkouším.
Ale hlavní rozdíl vidím v tom, že EPG ti leze do HTPC rovnou s tel. signálem, kdežto na program po internetu musíš být neustále online. Což pro spoustu lidí ještě zdaleka není samozřejmostí... A hlavně.... Proč dublovat něco, co funguje jednodušeji. A EPG vysílané s DVB-T je jednoznačně jednodušší řešení.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 14:27:12
avatar
s tím DXDIAG je to chyba na straně MS, nějak bych se tím zatím netrápil, přeci jen je to testovací verze. Základem stejně bude DX11 ..
weir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Windows je kšunt 2008-12-03 13:06:08
avatar
Pokuď chcete pořádný OS, tak přejděte na linux. Jednou jsem ho zkusil a od té doby na něj nedám dopustit. Tenhle Windows 7 bude zase krám jak vždycky.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 13:23:16

Hmm. Myslim, ze tady staci cerveny vs. zeleny. Linux bych sem uz vazne netahal bo to tady bude uplne necitelny.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 17:02:39
avatar
Hele a jakou barvu mají Linuxáci? Aby to ladilo...
skiper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-12-10 00:47:37

Modrá? Té vidím v každém Linuxu dost , jinak si Linux ještě představuju pod černobílým tučnákem ;-)
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-03 14:37:28
avatar
Oboje ma svoje vyhody a nevyhody - je na kazdem aby se rozhohnul sam za sebe co je pro nej lepsi....

P.S: pouzivam jak Win tak nekolik *nix distribuci
Mizu165 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-04 14:41:50

samozrejme, aj openSUSE 11.1 bude kram ako vzdy, ze? Ako mozes hodnotit nieco, co este ani zdaleka nie je vo finalnej verzii? Je vela ludi, co odsudzuju linux, ale od "linuxakov" by sa dalo ocakavat, ze maju vacsi nadhlad a nevypustia z ust (z klavesnice), ze nieco je predcasny kram. Nainstaluj, vyskusaj a potom hodnot. Napr. ja som v ubuntu 8.xx naratal viac much (chyby v prostredi, divne spravanie sa systemu), ako vo viste. Vidis to, ani tvoj boh linux neni dokonaly ;)
weir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-04 15:31:40
avatar
Odsuzovat něco předčasně samozřejmě není vhodné, ovšem s víjímkou a tou je ms windows, už teď dopředu, i když jsem ho neměl, je mi jasné že tam budou tisíce chyb.
GriD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-06 22:15:59

Ja som mal tiez Windows 7 betu, a musim povedat very microsoft, oproti viste 100% rychlejsie, alebo sa mi to iba zdalo. Ale skoda ze nesiel Skype, a aj deamon, tak som nemal cez co robit image spiratskych hier, tak zase naspat Vista. Fucking optimalization on GTA IV
Citanek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 03:17:49

ty krávo ten screen DX 11, no to mě zeser, kdy mají vyjít první karty podporující DX 11 ?
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 08:21:39
avatar
Další generace ATIn ho bude umět
Flamik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Modularita 2008-12-15 03:12:28

Visty jsou pravda trochu funkčně předimenzované, proporčně zhruba stejně jako XP, každopádně existují nástroje (nLite, vLite) umožňující protřízení komponent systému před instalací. Pro starší počítače má 260MB instalace XP své kouzlo (popř. pro netbooky, ale tam už je obvykle OS ořezaný od výrobce).
KralKralu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-13 15:19:03

Mikrošrot má 90000 zaměstnanců, jenže v té firmě nemá nikdo rozum. Každý windows má stejné nedostatky, a ještě navíc žere více ramky a zabírá více místa na pevném disku. Systém, který vyžaduje 1GB ram, a 10GB volného místa na HDD, a neschází mu ani nedostatky předchozích verzí OS, musím odpovídajícím způsobem ohodnotit.
rating WIN7= 1%
rating zlepšení= -10%
efektivita vývoje= 0%
Banshee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-13 16:26:43
avatar
Hlavne ze ty rozum mas. Taky nevim, kde si prisel na to, ze se MS snazi udelat dokonalej genialni nenarocnej operacni system? Microsoft se snazi VYDELAT penize a to se mu dari velmi, velmi dobre. Kdyby vydali tak skvely system jak si predstavujes, tak by tam nikdo nemel rozum. Kdo by kupoval ty dalsi a dalsi novy Wokna kdyby byly jedny dokonaly, na kterych by nebylo co vylepsovat?
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-13 17:50:27
avatar
Nemuzes pricitat tyto vlastnosti WinX jen Microsoftu - prece jen je to platforma, na kterou jini bastli programy, ktere jsou narocne na RAM. No a pokud mame v 90% novych PC 2GB a vice RAM, proc by toho Windowsy nevyuzily pro zrychleni sveho behu? Jinak se musim zopakovat - kazdy system je tak dobry, jako jeho spravce...
KralKralu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mikrošrot a jeho 90000 zaměstn 2009-01-30 12:54:34

Mikrošrot je obří firma, každý den by mohla vydat nový soft. Její velikost je jí darem i prokletím. Představte si, jak Bill Gates řídí svých 90000 zaměstnanců. Neumíte si to představit? To bude asi tím, že to ani není možné. Většinu těch lidí Bill Gates ani nikdy neviděl. Musel bezpodmíněčně rozdělil svou firmu na menší sekce řízené managori. Managorům však ztěží bude na firmě tolik záležet. Firma se tak stává nekontrolovatelná. Ve firmě se může nechat zaměstnan hacker a integrovat do systému svou díru.

Může být linux lepší? Pro linux zatím nejsou viry, není prostě zatím tak zajímavý. Ale z faktu v jakém chaosu je Linux vyvíjen, nebylo by překvapením, kdyby se i tu začali objevovat díry s větším rozšířením linuxu. Ani zde nelze příliš kontrolovat, jelikož linux je slepenec prací mnoha hackerů a dalšího lidu. Zároveň však je nutné říci, že hackeři nejsou žádní blbci, a všechen soft který vytváří není vadný. Když hacker udělá něco vadného, má to svůj strategický význam. Ostatně mnoho hackerů dělá svůj vlastní komerční software. Asi není žádným tajemstvím, že tvůrci protivirových programů jsou často i tvůrci virů samotných.

Největší chyba je v tom, jak jsou OS obří. A nyní se nabízí otázka jsou obří OS lepší, než malé? Je obrovitost OS vůbec vidět? Popřemýšlejte, co všechno v OS používáte, a kolik lidí by bylo k tomu zapotřebí.
KralKralu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-30 22:13:27

MS Windows 7 se 10GB nebo kolik po instalaci? Já mám pocit, že každý z těch tisíců mikrošrot zaměstnanců tam napíše bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla, aby to vypadalo, že tam něco přibylo, protože neví co by tam přidal. A když se to sečtě od těch tisíců zaměstnanců, tak potom ten windows má těch 10GB. 99% z těch 10GB tvoří slova bla bla bla.
nutak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-07 14:26:29

Tak Windows 7 ani za pytel šušnů ... Měl jsem ty jejich betaverze a je to VISTA na jiný způsob , no zlaté XP !!! není nad XP
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 512x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 668x
Komentářů: 1
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1232x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1071x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciČtvrtek, 11 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1086x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Středa, 10 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1743x
Komentářů: 6