Technologické demo s DX11 a Bullet fyzikou pro AMD HD 6000 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 19 říjen 2010
Mecha Rampage je název nového technologického dema, který nemá ani tak sebrat dech, jako ukázat technologické možnosti řešení DX11 se vším, co s tím souvisí včetně fyziky, v tomto případě otevřeného systému Bullet. K vytvoření částí DEMA AMD pooužilo existujícího softwaru Autodesk Maya s novým pluginem Vision Engine 8. ten umužňuje využití mnoha věcí velmi jednoduše zkrze několika programovacích řádků v MEL skryptovacím jazyku ... zkrátka a jednoduše, AMD chce DEMEm ukázat, jak snadno lze DX11 a různé pokročilé funkce udělat za použití třetích aplikací ...DEMO bude ve finální verzi k dispozici ale až později v tomto roce ... Pár ukázek už ale AMD ukázalo na svých akcích:
AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 07:34:20
avatar
Pěkné a hlavně se mi libý že AMD tím to ukazuje jak jednoduché je přednosti DX11 dostat do dnešních her.Jelikož rozšíření DX11 do her by mělo mít konečně pořádný nástup a ne jenom vlepovaný nějakými pači,vím že se to netýká každé hry ale mrzí mě že se stále DX11 nerozšířila tak jak by mohla.
martin.malik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 07:58:15
avatar
je to fakt pekne tech demo a vazne je super o co sa AMD snazi drzim im palce . Len velky problem v celom hernom priemysle su konzoli ktore maju 5 rokou stary hardware a nedokazu to co dnesne graficke karty a tak herny vyvojary ktory musia robyt pre stare zastarale konzoli a len implementaciou "zjednodusene povedane" dostat DX 11 do popredia a do hier k nam koncovym uzivatelom tejto hernej zabavy .
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 10:31:28
avatar
amd se fakt vyzna. z ty technologie co ted maj dostavaj fakt hodne. je jasny, ze budoucnost je proste hlavne ve vetsim poctu unifikovanych shaderu, ale taky je jasne, ze k tomu cesta vede pres mensi vyrobni proces nebo pres vice cipu na jednom pcb. cili v ramci jednoho vyrobniho procesu musi clovek hlavne optimalizovat a vymyslet nove postupy a technologie.. co se hw tyce je amd dost pred nvidii imho
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 19:52:03
avatar
Jen aby to k něčemu bylo v nějaké hře a ne jenom v demu
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 20:28:40
avatar
To je pokoukanicko
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1051x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1012x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1443x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1099x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1860x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1959x
Komentářů: 3