| Max Payne 3 – na PC v pořádné grafice DX11 s Tessellací |   |   | 
			
			
		
					
				| Napsal Jan "DD" Stach | 
						
				| Monday, 26 March 2012 | 
					
			| Očekávaný návrat herní legendy, proběhne na PC ve velkém stylu. Zatímco konzolisté si budou muset hru přetrpět v tradičně nízkém rozlišení tak 640-680p, se značně osekanými detaily, ultranízkým rozlišením textur a bez mnoha efektů (a samozřejmě si za to ještě připlatí), hráči na PC si budou moci užívat hru v UltraHD rozlišení, včetně podpory Eyefinity/Surround. PC grafika také dostane pořádné DX11 detaily včetně využití tessellace. Takže slušná grafika by byla, teď jen doufejme, že legendární a unikátní atmosféra prvních dvou dílů Maxe Payne zůstane vlastní i třetímu dílu … trochu pochybujeme. 15.5.2012 by ale mělo být jasno … | AUTOR: Jan "DD" Stach | 
|---|
 | Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. | 
 
 
 |