Aktuality a novinky v IT – svět se řítí do zkázy včetně nás? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sunday, 15 February 2009
Přejít na obsah
Aktuality a novinky v IT – svět se řítí do zkázy včetně nás?
Pondělí - úterý
Středa
Čtvrtek, pátek a sobota

 

 

 

 

 

  • Čtvrtek, pátek a sobota

  A co nám připravil závěr týdne? Rozhodně další zajímavou informací je uvolnění SLI pro platformu Core i7 X58 bez dalších podmínek: NVIDIA SLI na Intel X58 stejně jako ATI Crossfire, nově bez omezení

 Jiným slovy, každá deska s X58 by měla mít SLI. Krok je to možná překvapivý, na druhou stranu nikoliv překvapivý. NVIDIA to zkoušela s SLI dlouho, nakonec nesupěla. Intel rozhodně SLI nekoupil, protože jej k ničemu nepřekvapuje. Vypadá to, že NVIDIA v důsledků svých špatných výsledků mění strategii, uvolnění SLI pro Core i7 platformu X58 ji navíc nijak nevytrhne, jelikož platforma je na okraji zájmu zákazníků a většina z nich si navíc tento systém pro SLI nebo CF nekupuje. Víceméně tak tento krok jen potvrdil, že funkčně není k omezení SLI jen na NV čipsety technický důvod a vše je jen politika. Je ale dost možné, že SLi i konkurenčnímu CF zvoní hrana (kvůli Hydra 100) a tak NVIDIA udělala to, co AMD-ATI už dávno. Otevřela SLI, i když jen pro X58 - zatím. Víceméně jí to nic nestojí a kladné body u uživatelů i u Intelu ji to přineslo. Je to ale jen skutečně mnoho povyku pro nic. SLI i CF jsou kromě využití v marketingu víceméně uživateli ignorované technologie a Core i7 si i podle vás, našich čtenářů, kupuje 87% lidí, aniž by o SLI nebo CF mělo zájem a i zbytek těch ostatních se dělí mezi CF i SLI.

  I společnost NVIDIA už zjistila, že netbooky jsou vážnou hrozbou: NVIDIA: netbooky jsou ohrožením pro mainstream notebooky

  Vážnou hrozbou pro klasický segment levných notebooků, na kterých netbooky kanibalizují. Pro firmy jako Intel a NVIDIA to znamená snížení příjmů, protože na netboocích vydělají mnohem méně. O tom, že obavy NVIDAI i dalších firem jsou na místě, svědčí i výsledek naší ankety, kdy by při stejné ceně dalo přes 31% z vás přednost netbooku před klasickým notebookem. 30% už je opravdu hodně velká část trhu a velký výpadek z příjmů z klasických notebooků ...

 Kat SLI a CrossFire se již brzy představí: ELSA představuje systém Lucid Hydra 100 - SLI a CrossFire na smetiště? 

  Stále tajemný čip Hydra, který by měl umět téměř zázraky, se již blíží. Očekávání nejsou malá a to, že skutečné schopnosti čipu ještě nebyly veřejně demonstrovány, jen přiživuje také velké pochybnosti. Pokud to však funguje a protože Intel do toho investoval dost, bude to znamenat velké věcí. ELSA oznámila první takový stroj. Názory na Hydra se stále různí, přes 61% z vás si ale myslí, že Hydra funguje a SLI a CF jsou tím pádem minulostí, 20% z vás to považuje za podvod a divadlo a dalších 18% z vás pak nevěří, že to funguje až tak dokonale. Jak to bude ve skutečnosti, se podle všeho už brzy dozvíme ...

  AMD uveřejnilo k novým procesorům seznam Errata chyb, a hned je oheň na střeše: AMD Phenom II AM3 a (ne)problém s DDR3 RAM - další nafouknutá bublina 

  AMD neudělalo nic jiného, než to co mělo. Chyby obsahuje každý procesor Intel i AMD, bez výjimek. Neexistuje bezchybný procesor. Bohužel jsou zde opět tendence nafukovat některé chyby. Stejně tak to někteří novináři nafoukli u Phenom X4 B2 revize procesorů, které měly být údajně nestabilní. Nikdy se však tato chyba v praxi neprojevila i tak se podařilo pověst procesorů AMD Phenom notně a neprávem poškodit. Phenom II také nejsou bez chyby, ale jsou bez chyby, pokud se týká problémů, které by vás mohli jako uživatele postihnout. Zajímavý možný drobný problém mají s DDR3 v kombinaci čtyř modulů, i když se v praxi tento problém neprojevil. Bohužel i tento bezvýznamný teoretický problém je některými novináři uměle nafukován a vytváří úmyslně špatný dojem. Podruhé už ale na to snad uživatelé nenaletí a budou věřit tomu, co platí - každý procesor má chyby a je jedno zda je to Intel nebo AMD. Žádná chyba se však nikdy v praxi neprojevila velkým problémem, který by případně nebyl hned vyřešen. Procesory Phenom II jsou tedy plně funkční a bezproblémové, stejně jako jejich konkurence Intel i se všemi jejich objevenými a řešenými chybami ...

   Samsung začíná s 50nm výrobou ultra rychlých GDDR5: Samsung začíná s masovou produkcí 7Gbps GDDR5 RAM pro grafiky 

  Dobrá zpráva pro nás uživatele. Grafiky budou zase o něco rychlejší s nástupem levnějších a rychlejších GDDR5 pamětí. Jinými slovy i grafiky s úzkou sběrnicí třeba se 128bit, budou mít ohromnou propustnost a tedy i výkon. Nasazení GDDR5 i do levnějších grafik se dočkáme už brzy a to právě prostřednictvím například AMD Radeon HD 4700, která kombinaci RV740 s GDDR5 za cenu 100 dolarů nabídne.

  Rouška tajemství kolem updatu grafické řady ATI Radeon HD 4800 se zvedá: Radeon HD 4890 nahradí HD 4870: + 20% výkonu za stejnou cenu

  Bohužel to tedy vypadá na horší variantu - novou revizi RV770 s vyššími takty a rychlejší GDDR5 paměti. Technicky tedy víceméně stejná grafika jako HD 4870 bude i HD 4890. Za stejnou cenu by ale měla nabídnout až 20% více výkonu, což zase není tak špatné. Uvidíme ...

A to by bylo pro tento týden skutečně vše. Další týden před námi a tedy i další aktuality a novinky a další možnosti k přemýšlení ...

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 21:54:12
avatar
Peknej prehled to se musi nechat....ale myslim ze s tou krizi do roku 2012..no nevim fakt si myslis ze to utrpeni bude trvat tak dlouho????
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:14:39

Posledni velka ekonomicka krize zacala roku 1929 viz treba Odkaz. Kdyz trochu vic pohledas na internetu tak zjistis, ze jeste asi 3 roky klesali ceny akcii na americky burze. A celosvetova ekonomika se zacala vzpamatovavat az po 10 letech (a to investicema do armad).

Nejak pochybuju ze v dnesni dobe jsou lidi min zadluzeny nez pred 80 lety. Takze pochybuju, ze se z toho svet vyhrabe behem jednoho nebo dvou roku.

Na(ne)stesti ekonomice nerozumim a pevne doufam, ze to co tomu rozumej pocitali s tim ze se to stane a vymysleli jak z toho ven.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:53:14
avatar
no jo jedno se musi Hitlerovy uznat, nasel lek na krizi
takz myslim ze mislo nalivani penez do ekonomiky kdyby tie peniaze dali do statnich zakazek (Stavba komunikaci, transpotnich siti, a jinych) udelali by lip,.. pac by dali lidem praci,
na druhe strane, nejak ten prehnity financny sektor udrzet mosleli pac keby tie banky popadali tak by to bola pre podniky katastrofa, ledo skoro vsetky finnancne operace jdou pres bankovy sektor. trebars AIG(amslico) jako jedna z nejvecsich poistovni keby padla tak mas spousty lidi co maj zivotnu poistku a poisteni majetku pre pripad "keby neco" jenze pak by uz nebyli zadni vratka
ted se ta jen nalivaj penize kere par lidi rozflakalo a zrazu chybali takovy je fakt
dalsi veci je efekt "jde krize", ked sa mnoho lidi laklo, prestalo nakupovat a zacalo setrit, ale na to ekonomika nebola nastavena
Tak ci onak, ci to bude trvat rok nebo deset, nejak sa budem moset naucit s tim zit a prezit
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:52:59

Nenasel, cela ekonomika treti rise jela na dluh a to tak, ze masivni. Nasel pouze cestu, jak dat lidem praci a to obrovskymi verejnymi projekty do infrastruktury a pod. Od prijeti norimberskych zakonu dokonce castecne financoval ekonomiku Nemecka z zidovskych kontribuci, nicmene neasel lek na krizi. Prostuduj si neco o tom, jak ekonomika treti rise fungovala nez budes tvrdit podobne veci jako pan Rath... A stejny postup zvolilo USA v dobe New Deal, nicmene tam to prokazatelne nikam nevedlo, USA a jejich ekonomika se vzpamatovala az pri druhe svetove valce, kdy USA neskutecne vydelalo na sve pocatecni neutralite a celkove valecne ekonomice. Otazka je, zda pomuze tahle americka iniciativa, jde v podstate o stejny princip jak ozdravit ekonomiku.
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:28:25

Pokud budou pokračovat v těch socialistickejch nesmyslech (stimulační balíčky, protekcionismus) a umělým vyvoláváním růstu ekonomiky tak bude trvat ještě dýl.
Naprosto souhlasím s první stranou.
Neznámý  2009-02-15 23:02:36

Zdar Nnevimm, já a to já, ti nevím, tedy, abych, tak, řekl, prostě no!
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 01:47:56

Dopady muzou bejt dvoje
1. Rychle - nic nebudeme delat a nechame to bejt at se to sebere samo. Dusledkem bude tragicka nezmestnasnost, obrovske tridni rozdili a nejspis revoluce, valky a podobne.

2. Pomala - zavedeme balicky a budeme zdrzovat, vysledkem bude stejnej dopad, ale za delsi dobu, diky tomu lidi nebudou tolik trojcit, protoze to nebude tak prudky propad. Proste si budou pomalu zvikat.

Vlady volej druhou variantu (vsechny bez rozdilu jestli socani nebo malofasouni), duvod je na snadne kdyz to neudelaji pujdou od valu do roka az dvou a to nejspis na sibenici. Kdyz to udelaji budou dal parazitovat na lidech a to vcetne tech "manageru" co ted dostavaji odmeny za to jak to zprasili.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:56:30

TA 2.VARIANTA JE MNOHEM HORŠÍ.

SOUČASNÁ KRIZE SE JIŽ NEDÁ ZACHRÁNIT. ZACHRAŇOVAT SE MĚLA PŘED 10 LETY, KDY SE NAPLNO ROZJEL STYL, KTERÝ DNES VEDL KE KRIZI.
NEJROZUMĚJŠÍ ŘEŠENÍ BY BYLO, KDYBY STÁT DO NIČEHO NEVALIL ŽÁDNÉ PRACHY, VYSRAL SE NA VŠECHNY ZADLUŽENÉ FIRMY. DÁLE MĚL BY ZAVÉST ROVNÉ DŮCHODY (PROČ BY SI MĚL JEDEN DŮCHODCE ŽÍT LÉPE NEÝ DRUHÝ), A O TO SNÍŽIL SOCIÁLNÍ POJIŠTĚNÍ, PAK SNÍŽIL ZDR. POJIŠTĚNÍ (A TO TAK, ABY ŠLI POJIŠTOVNY DO DLUHŮ), A NAKONEC SNÍŽIL DAŇ Z PŘÍJMŮ A V NÁVAZNOSTINA TO UDĚLAL ŠKRTY V ROZPOČTU.
TAKTO SE MŮŽEME NEJRYCHLEJI DOSTAT Z KRIZE. PROSTĚ DANĚ JSOU VYSOKÉ A EKONOMIKU JE NUTNÉ ODLEHČIT.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 17:15:45
avatar
nezapomel sis vypnout caps lock ty hovado? to je uz horsi jak od ladika...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-17 12:35:19
avatar
Caps lock možno zabudol vypnúť, ale že by mal byť preto "hovado"?!? Možno nemá celkom pravdu, no každý má nejaký názor a ja pevne verím, že sme zatiaľ stále v slušnej diskuzii, než v nejakom prasačinci, tak poprosím aby si to i menej uvedomelí jedinci začali uvedomovať a nesprávali sa aj tu tak ako v bežnom živote(inak ich názor nie je vítaný) (btw nemierim len na tento prípad, ale všeobecne, no bohužiaľ toto je priama ukážka toho ako to nemá vyzerať!)
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:21:08

Podle odhadů nestranních ekonomů v USA a u nás (jednoho znám), ty 5 lét jsou dost optimistický odhad. Krize přestane tehdy, když se změní systém - na efektivnější. Pokud papalaši jen hrabou přebendy, včetně balíčků státní pomoce, a vůbec se nezabývají nějakými systemovými změnami. K tomu by měli méně krást a vůbec se omezovat a proč by to dělali? Radší omezí jiných, ne? Těch blbců, co budou dělat 2x práce za menší peníz, jen aby zůstali s pracovním místem, je dost.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:40:57

JÁ SI MYSLÍM, ŽE JEŠTĚ DÉLE. TAK V ROCE 2013 BY JSME MĚLI SÁHNOUT NA DNO KRIZE.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:14:04
avatar
Souhlasim s tim ze "zachranne balicky" situaci jen zhorsi ale na ropzdil od DDho si myslim ze nas z toho nevytahnou ani docasne na ten rok 2010 a ze tenhle pruser bude trvat v kuse a v nejlepsim pripade to skonci v roce 2011 a spis jeste pozdejc.

P.S. doufam ze se pletu a ze to skonci driv ale osobne tomu neverim......
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:18:36
avatar
kdyz to ty balicky zhorsi tak proc je vubec delaji????to je prece blbost....
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:24:12

Populismus? Většina lidí neví jak ekonomika funguje. Dej jim peníze a budou tě volit, ale nedejbože když jim je sebereš. Nevědí, že krize by nemusela trvat tak dlouho většinu zajímá jen to co mají aktuálně v peněžence.
jarod [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:26:16

Možno legálny tunel pre spriaznených podnikatelov a sponzorov. Toľko peňazí tam tečie, že keď sa nejaká tá miliarda stratí, tak si to nikto nevšimne. Viď v USA bilióny (x*1000*10^9)dolárov. Aj na západe sú dlhoprstí, nie len u nás.
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:28:30
avatar
Vsude maji dlouhy prsty ale de o to jak s tim potom nalozi.....
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:33:47
avatar
V případě USA proto, že ty obludný firmy živí dost lidí, takže by to nemělo moc pěkný následky (přesně stejný jako všechny předchozí krize) a to nechtěj.

Jinak taky spousta oněch vládních činitelů má spoustu peněz v těch firmách, takže si samozřejmě nebudou ničit vlastní investice (že to bude mít katastrofální následky si při své krátkozrakosti nepřipustí, ale většina politiků neni schopná vidět na špičku svého nosu, takže to neni moc překvapivý).

A dělaj to proto, že neumí vymyslet nic lepšího.. resp. neumí vymyslet nic, maj určité zažité metody jak řešit ekonomické problémy, které vznikaj obvykle tim, jakým způsobem onu ekonomiku řídí.

Shrnuto a podtrženo, lidstvu vládne skupina dementů, kterou si lidstvo zvolilo a každá akce zákonitě vyvolá reakci. Je to otázka lidské povahy a nekonečné hlouposti.
Neznámý  2009-02-15 23:04:05

Zdar Mescalambo, tak, těch Dementů, to a to snad, jsi nemusel, a to snad, jsi nemusel, volit, a to volit, tak, ostrá, slova, ale jinak, a to jinak, s tebou, v podstatě, souhlasím, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:58:46
avatar
no jo ale ked se kouknu kolem dokola, tak neni keho vybrat
spis jde o tvrzeni
vystudujes nejaky(libovolny) obor
Zvladas ho perfektne - pracujes v nem
Neco o nem vis - ucis ho
Nemas o nem sajnu - jdes do politiky
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:10:56
avatar
on ladik nemyslel jako volit nekoho do te politiky..ale volit tak ostra slova jak mescalamba zvolil, proste no!

jinak ale dobre shrnuto..ja zasadne nevolim, protoze to stejne nema cenu. at je tam modrej, oranzovej, cervenej nebo zelenej je uplne jedno..vsem jde jen o to co nejvic si nahrabat pro sebe
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 09:28:42
avatar
No jo. A to je ten špatný přístup. Protože se nebojí, že by přišli o své fleky(že by byli vystřídáni někým novým), tak nic rozumného ani nedělají a jen si hrabou do svých kapes. Jo kdyby měli strach z toho, že je může nějaký další nýmand vystřídat, tak už by možná začali i něco rozumného dělat.
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:27:25

Nevymyslí nic lepšího, protože ani nic dobrýho vymyslet nemůžou. Nejlepší by bylo, kdyby nedělali nic a nechali ekonomiku se normálně přirozeně uzdravit, jenže to by je pak začala osočovat opozice, která by svůj plán už měla(i když by to byl třeba úplný nesmysl), že nic nedělají. Viz naši politici.
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 01:48:48

Viz to co jsem napsal vise.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:01:07
avatar
Voni totiž ti co ty balíčky dělaj jsou totálně blbí, kdyby si nechali poradit třeba od DD a dalších lidí s podobným názorem, konec bubliny jménem krize už mohl být na dohled.
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 01:49:24

Nejsou blby jenze stejne jako kazdej nejdriv myslej na sebe. I kdyz by nemeli.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:25:02

Baličky dostávají ty firmy a banky, ve kterých mají svoje peníze vysoké úředníci a členy vlád. Baliček dočasně udrží kurz dotyčných firem na úrovní a dovolí ty peníze bezpečně, beze ztrát a i s vyhodou vyzvednout a převést do bezpečnějších aktiv (např., zlato). Teď chápeš, "proc je vubec delaji?" A vůbec to není blbost.
Albert [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:42:39
avatar
Nevím jestli budu sám, ale v tom článku vidím švih, dynamiku a pevnost a přesvědčivost názoru podloženou mimo jiné i výsledky anket, což je pro mě osobně novinka na webech o počítačích a příjde mi to jako vhodné zpestření aktualit, i když ankety nejsou 100% spolehlivé a jde o souhrn názorů vesměs laiků. Větší dynamika už by ale podle mě byla moc, hlavně pro náturu konzervativnějších čtenářů. Pokud DD dokážeš tuhle "plamennost" kočírovat a podávat jen tam, kde je to opravdu třeba a né v míře, která skoro leká, a která už začíná vybočovat z kategorie klidného a věcného zdroje informací a popravdě zapneš si opravu pravopisu (v tom mám sám mezery, takže nesoudím, jen upozorňuju), tak se můžeme těšit na další pěkné články.

DD ty dobře víš, že i já mám své chyby a shodou náhod jsou to ty stejné, co ti dnes vytýkám, proto to prosím neber jako mentorování, ale snahu o vyváženou reflexi. Článek je pěkný obsahově, akorát je tam příliš pesimismu najednou. Chápu, že je situace ve světě vážná, ale říkat jen, že je to cesta do pekla a jinak házet flintu do žita bez náznaku řešení v takové míře, aby uklidnil a vyvážil celé vyznění článku nikomu nepomůže. Osobně mám raději pokornější tón. Po přečtení článku mám spíš těžkou hlavu, než že bych se cítil obohacený a konec konců viděl i náznak cesty ven z této špatné situace.... popojedem
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:02:21
avatar
nekdo to naziva pesimizmem,.. ja skur realizmem
reseni sa najde, casem, ci sa nam bude libit je uz otazka jina
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 01:50:22

Nejlepsi je mit doma pod tramem Sa58 a haldu naboju, to je pro jistotu. Kdyby se to pokazilo ;-).
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 12:33:13
avatar
Jojo, jistota je kulomet
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 12:47:14
avatar
Ja to pochopil tak ze kulomet je jistota
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 12:52:11
avatar
To zaleži z kere strany republiky si, ale spravně po česky je jak pišeš. Hlavně, že sme to pochopili, tuž dame po jednym, ni?
Albert [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-17 11:32:30
avatar
Optimismus nebo pesimismus příp. realismus se mění s perspektivou na kterou se na svět díváš. Není to ani tak otázka objektivní pravdy, jako spíš víry. Takže optimismus nebo pesimismus není objektivně danej, ale člověk si může zvolit. Když si zvolíš pesimismus a předkládáš ho jako objektivní pravdu, šíříš nejenom neznalost tohoto principu, ale taky strach.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:29:23
avatar
Moc pěknej úvod a dost pravdivej. Ona neni zřejmě náhoda, že jeden nejmenovaný kalendář končí roku 2012. Naše civilizace jak jí známe totiž v tej době nejspíš skončí taky, ono to snad ani jinak dopadnout nemůže..

Ekonomický balíčky jsou nejhorší nápad jakej snad mohli dostat, de facto posunou svět a některé firmy do doby zpět před krizí, což samozřejmě fungovat bude.. ale jen do té doby, než vyprší onen koupený čas a pak se to zhroutí stejně. Krize se má přežít a prožít, ekonomické fáze prostě jsou nahoře a dole, tak to má být a ať se nám to líbí nebo ne, tak to tak i bude..

Tak vzhůru ke konci světa.

Jinak hezké shrnutí týdne, zajímavé..
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:34:53
avatar
Tak v tomto s tebou souhlasim....budou porad vrazet penize do firem aby se zbraborali ale jenom na cas...a az do nich vrazi neskutecny mnozstvi penez tak zjisti kde jsou....tam kde byli na zacatku...
Neznámý  2009-02-15 23:06:52

Zdar MILHAUSi, přesně, a to přesně, tak, tedy, abych tak, řekl, jen, sorry, a to sorry, že jsem, ti dal, palec, dolů, chtěl, a to chtěl, jsem, ti dát Palec, na-horu, ale nějak, a to nějak, jsem, se ucvakl, tak, to se omlouvám, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:35:58
avatar
v pohode ladiku mas tam taky palec nahoru at ti ta digiaura trochu stoupne....
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:28:01

Ale ti, kdo odsouhlasil baličky, stihnou včas vyzvednout z těch firem SVOJE peníze. A to je důležité :-)
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:42:21

Nejmenovanej Mayskej kalendar nekonci . Pouze konci velkej cyklus. A 21.12.2012 zacina novej (asi 13. nebo 14.). Pokud vim tak Mayove tyhle dny slavili.
Tak muzem naplanovat velkou predvanocni chlastacku
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:46:11
avatar
Tak to se rád přidám, tequilla style!
Neznámý  2009-02-15 23:12:10

He he, po-té co se 20-ti Letý, Vojín Škába zbláznil, rozmlátil, automat na nápoje, a pak se zapálil, plasmometem, jsme, tady, všichni Kapku, Nervózní, jistě, tady, mezi, počítačovými proffesionály, Michalem KOBRem, a Schovánkem LADISLAVem, zde, a to zde, jako, Ladik, bylo, a to bylo, známo, že je, Labilní, a když, mu ještě, Ladislav Schovánek, nebídl, že mu půjčí Microsoft Office 2007, asi nějaká verze CZ, začal, se vztekat, že a to že, má snad, Akorát, Microsoft Office 2005, asi nějaká verze CZ, což, a to což, dodnes, nechápu, ono, a to ono, něco, a to něco, takového jako, Microsoft Office 2005, asi nějaká verze CZ, existuje, opravdu, to ani, a to to, ani nevím, to a to to, je zvláštní, no to je, jedno, a tak, toho, kompa, rozmlátil, to a to to, sice, ještě, mohlo, být k smíchu, ale než, a to než, stačil, kdokoliv, z nás, cokoliv, dodat, napumpoval, a to napumpoval, si do, hlavy, tolik, "Plasmy, že a to, že, by to, stačilo, k provozu, celé Budovy, na pár, dní, uklízecí četa, si už nemusela, dělat, starosti, z kousky, Lebky, celá a to celá, hlava, se mu, prostě, vypařila, sice, jsme, ho neměli, rádi, ale takovouhle, smrt, a to takovouhle, smrt, by jsme, opravdu, a to, opravdu, nikomu, nepřáli, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:19:04
avatar
ja taky..s mexickou pesti
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:25:21

Save water drink beer .. Save economic drink more more beers (Budvar rullez), třeba to nakonec spasíme, když nás bude hodně.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:18:50
avatar
Takových kalendářů a "doomsday" už bylo Naštěstí si tu pořád píšeme...

Jinak hrozná diskuze, mám uplně depku z Vás takhle při večeru, z toho, co tu píšete
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:21:10
avatar
co je na tom hroznyho? musis brat pozitivne...kdyz neco takovyho nastane tak vzit plny auto chlastu naky baby a jet kalit na nejakou chatu...bud to preziju s kocovinou nebo zdechnu v tom nejlepsim
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:06:54
avatar
no ja jen doufam ze ked dojde dommsday budu doma a ne ve skole/na koleji,... pac jednak su tam lepsi zasoby a jednak takova dira jmenem Senica je absolutne nezajimavy vojensky cil, takze primy atak nehrozi, a rozumne cile su za daleko kopci takze prvni vlnu bych mal moznost prezit,...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 09:37:21
avatar
He he he. Klobůky zdravíja Senicu.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Raigor 2009-02-16 08:21:34
avatar
A budes tam sebou brat i svoji zenu?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 10:45:23
avatar
tu nastesti nemam ale pritelkyni vezmu...
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:07:56
avatar
Takovejch konců světa bylo na přelom a po přelomu tisíciletí předpovězeno mraky a všechny jsme je ve zdraví přežili
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 09:38:46
avatar
Až na ty, co v ten den kvůli tomu zpáchali sebevraždu.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:29:46

Neblázní, noviny při večeři?! Tak dostaneš vředy žaludeční nebo i rakovinu časem. Jedině vědeckopopulární - tam je z čeho se radovat, lidi pořád vymyslí něco hezkého.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - musim suhlasit 2009-02-15 22:37:31
avatar
s nazorom ze umele pumpovanie penazi do obehu situaciu len zhorsi. mal by sa vytvorit system ktory by kontroloval trh a zabranil tomu co sa stalo teraz. najhorsie je ze odhady tvrdia ze kriza moze trvat 5 az 7 rokov, pricom nezamestnanost bude klesat este niekolko rokov po tom ako kriza skonci :-(. je tu este jedna teoria, trochu spekulativna ale nie nerealna. ten rok 2012 co dd spomina ma byt podla niektorych aj rokom ked sa planeta velmi zmeni, zial pre ludstvo k horsiemu. ma sa totiz zrazit s inou planetou a sposobit katastrofy nevidanych rozmerov. ci to tak bude si musime pockat do roku 2012, velmi by som si ale prial aby datum 21.12.2012 ked sa to ma stat, bol datumom kedy ziadna katastrofa nenastane a ekonomicka kriza bude minulostou. a cakat co nam pripravia odveki rivali Intel a AMD a Nvidia a ATI pod vianocny strom.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:26:23
avatar
a jeste navic ma zeme protnout nakej rovnik stredu nasi galaxie, mlecne drahy. a je jedna teorii ze tahle udalost muze zapricinit zmenu polu, takze by se povrch zeme zacal pretacet. ze se to uz kdysi v historii stalo (snad kdyz vymreli dinosauri?) a muze se bud pretacet povrch zeme par hodin, coz by melo mega nicive nasledky, nebo nekolik dnu tydnu let stoleti coz by tak extremni nasledky asi nemelo
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:42:08
avatar
I kdyby to mnelo trvat "jen" stovky let bylo by to extrémě ničivé.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:12:09
avatar
zmena polu(magnetickych) ja postupny proces a neni vyznamny to tak skoro nehrozy,...
dinosauru smetl mensi sutrik a to se nam moze stat kedykolvek takze to nema cenu resit, nutno podotknout ze spustu potencionalne nebezpecnych sutru nam vysava velky bracha Jupiter, ale toto se neda ovlivnit takze to nema cenu resit
add apokalypsa je ne vyhnutelna,..
Slnko vyhori za nejakych 5 mld roku
Mlecna draha sa zrazi s nejakou dalsi galagii uz za 2mld roku
...
...
...
ale to neresim pac ma kosti uz davno bolet nebudu
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:24:46
avatar
jo tak zas tak moc to nezeru...jen sem o tom trocha zaslech. aji to teda ze dinosaury nemusel smest jenom sutrik, pak jeste to ze je zeme i vesmir starej jen 5000 let a kupu toho. no to je jedno..celkem sou mi tyhle ruzny predpovedi na to "magicky" datum akorat k smichu. co bude to bude a stejne to neovlivnim. snad se aspon stihnu hodit do nakyho stavu...strizlivej to zazit nechcu
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 01:54:24

Heheh, jsem realista, jistota je kulomet a to v kazde situaci, nakonec doomsday nedoomsday, ten s kulometem ma pravdu vzdycky. :-))
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 09:46:04
avatar
He. Tak pochybuju, že bys mě na 300m trefil. Já ale se snajprovkou určitě. :-D
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:53:59
avatar
nj, ale seber si takovy delo s nuklearni munici,... 300m vpravo - 300m vlevo,... je to jedno stejne zasahl cil
MGST [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 17:15:35
avatar
Na 300m s prehľadom!!!
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:28:06

Stejně nás Bruce Willis zachrání.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 17:23:09
avatar
no to si nemyslim...spis chuck norris
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 22:06:42

Ajta krajta .. jak jsem mohl zapomenout na Chucka, zhřešil sem, jdu si dát 10x chuckjenáš.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:21:30
avatar
Přepólování zeměkoule už bylo taky předpovězený, mělo to být někdy před cca 5 lety, taky jsme to nějak promeškali... Že prý elektřina poteče obráceně a podobný hovadiny V tý době jsem byl z podobných katastrofických scénářů docela na nervy, než mi došlo, že to novináři (typicky z Blesku apod.) hlásají proto, že lidi to prostě chtějí slyšet. Nevím proč, asi je konzumace podobných informací určitou formou masochismu. A poprask kolem krize (jestli se tomu tak dá řikat) mi připadá podobnej.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 09:49:43
avatar
Proud poteče opráceně :-D Už se bojím toho, kolik se toho u střídavého proudu stane. :-D I u toho stejnosměrného se asi moc nestane, přeci jenom přirozené magnetické pole má na to minimální vliv. :-D
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:29:40

Tak to by nám mohl ČEZ začít vracet peníze.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 09:40:54
avatar
Už jen to datum napovídá tomu, že to je zase nějaká fantasmogorie.
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - III. světová válka 2009-02-15 22:43:08
avatar
Docela mně děsí představa situace kterou si zmiňoval v roce 1212 DD. Dnes jsem četl zajímaví článek v časopisu epocha, kde psali o možnostech cestování v čase a také o neznámém člověku který na internetových fórech a chatech tvrdil (v roce 2001) že přicestoval v čase z roku 2035 to by nebylo nic zajímavého. Jenže se zmiňoval o teroristickém útoku na dvojčata, ničivé tsunami a dalších věcech které se staly, ale také o III. světové válce v roce 2012 !! Bohužel příde mi to trochu pravděpodobné stím tvrzením které si v předmluvě říkal.
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:11:56

Když přicestoval z roku 2035, tak evidentně tu 3. světovou válku muselo lidstvo přežít. A dokonce pak zvládlo velmi rychle vyvinout stroj času. Takže to asi nebude tak hrozné
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:31:18
avatar
No vývoj lidstva se stále zrychluje a navíc ve válečných konfliktech jde vývoj ještě rychleji. Ale sám doufám že je to jen výmysl.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 16:02:14
avatar
cestovanie v case je kravina jak delo ... je to nerealne a nemozne
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:17:30
avatar
:-P Takové téma je zajímavé, bohužel na většinu situací (které byly údajně předpovězeny) se "přijde" až po dané události. Předtím se o ničem neinformuje (viz Nostradámovi předpovědi o dvou zničených věžích apod.)...pak je každá taková informace bezcenná. Ale je pravda, že mě to zajímá (ostatně proto to někdo takhle "tvoří"). III světová válka je...no strašák, o kterém si ale nejsem jist, jak by měl vypadat. Podle mě v dnešní době je jediná možnost podobného střetu jen o "totálním vítězství" a nemusíme si říkat, jakou atomovou silou by to mělo být. Jinak si nejsem jist, zda je něco podobného minulosti možné. Snad ne
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:29:17
avatar
Já teké doufám že III. světová je a jeste dlouho bude jen strašák.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:29:47
avatar
atomovky jsou uz pase..dneska maji nekoliksetkrat ucinejsi zbrane. no ale meli by sme zacit delat uz nejaky vaulty...fallout se podle vseho blizi
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:14:07
avatar
jo mas pravdu,.. atomovky sa daj v podzemi prezit, a proto sou uz pase,....
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:17:59
avatar
...když si reálně představím třeba jen začátek dvojky, tak teda nic moc. Opustit svou rozpadlou chýši, projít chrámem, nechat si vyprávět příběh od zmutované matky rodu a místo kopí a kamene potkat hned v Klamathu (že se to fakt tak jmenovalo :-D ) pistol s náboji... Časem by se ke mě v Broken Hills přidal "Paroubek" mno
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:36:06

No tak Pipboy už byl na některé výstavě představen, už abych ho měl. A Vault si můžeme jít postavit aspoň ze sněhu teď.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 09:57:20
avatar
Jo jo. Hlavně když se pustí tahle informace do světa po tom, co se už většina těch věcí co "předpovídal" stala.
Jako můj praděda. Ten taky předpovídal na den přesně První Světovou válku a i druhou a taky ekonomickou krizi. A psal hromadu článků do novin na tohle téma. Jen si to najděte. A taky už o tom najdete prd a buď mi budete věřit a nebo ne. Někteří by tomu i uvěřili, někteří nikoliv.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:44:44
avatar
Na tohle tema znam dobrej vyrok:
Svetlo na konci tunelu ve forme zachrannych balicku muze byt take prijizdejici nakladni vlak, pricemz v tunelu se "trochu" spatne uhyba....
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 22:44:12
avatar
Hezká předmluva, ale taky si nemyslím, že by nás ty balíčky vytáhly z problémů, i když jen krátkodobě. Ale lidi a švábi přežijí všechno, jak se říká. Navíc trocha pokory a rána přes prsty pro ty, kteří se trojnásobně zadlužili jen aby měli jedny pěkné vánoce nebo dovolenou je opravdu na místě.

Otázka do diskuze: Volná tržní ekonomika opakovaně dokazuje krizemi, že každý systém bez řízení je neudržitelný (alespoň ve stejném stavu), ale stejně se projevila i ekonomika plánovaná. Takže jaká by mohla být ta správná cesta?
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:20:57

1.Vytáhnout nás z problémů možou, jenže nás pak taky můžou pěkně stáhnout dolů. Je to v podstatě to samé lití peněz do systému jako před krizí. Jen nejde o trh s hypotékami, ale se státními dluhopisy. A jak víme tak ten systém je prostě dlouhodobě neudržitelný.
2.Jenže tohle není volná tržní ekonomika. Ani být nemůže, když trh s nejsměňovanějším statkem na světě je řízen státem - a sice trh finanční. Myslíš, že bez státního zásahu by banky dovolili tak obrovskou expanzi hypoték?
gius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Něco k přečtaní 2009-02-16 00:28:17
avatar
ahoj, pokud te to zajima, doporucuju se kouknout na tohle:
http://www.libinst.cz/etexts/rothbard_penize.pdf - skvela knizka, povinne precist .-) (uz od predmluvy je to moc zajimave)
http://myego.cz/blog/ds - od tohohole autora je tam toho dost (pro zacatek:http://myego.cz/item/jak-dnes-vznikaji-penize )
http://video.google.com/videoplay?docid=-5235132603609670233 - brat trosku s odstupem, hlavne druhou cast
http://zpravy.idnes.cz/monopol-ktery-statu-kupodivu-nevadi-centralni-banka-pck-/kavarna.asp?c=A080912_153536_kavarna_bos
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 01:57:37

Odkazy na mistra sem ani nedavej, ten neumetel poradne nevi co mele a i kdyby se nahodou trefil tak to nic neznamena, stesti maji i ty blby.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 10:37:30
avatar
ale kdyby ses na to podival tak zjistis, ze to clanky od hulana nejsou
gius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Na odlehčení 2009-02-16 00:32:20
avatar
Ale stejně to vzniklo nějak takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=YbD-omir4c0 :-)
http://www.youtube.com/watch?v=jUrC5yd7_F0
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ehm 2009-02-15 23:03:41

tak co sa tyka IT mam len vedomosti amatera/nadsenca ale co sa tyka ekonomiky su moje znalosti este na horsej urovni podla toho co som cital v uvode, nvm DD ma mozno vzdelanie v tejto oblasti to nvm ale stanovovat take prognozy by som teda nevedel; viem jedno kazda kriza sa lieci dlho a vzdy to bolo orientaciu jednym smerom, ktory nasledne stimuloval celu ekonomiku viz. zbrojarensky a tazky hutnicky priemysel na prelome prvej polovice 20. stor.; takze mna skor zaujima akeho "nepriatela" si najde zapadny svet aby sa mohli stimulovat ZASE tieto odvetva
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - toto nie je 2009-02-15 23:25:54
avatar
kriza len zapadneho sveta. ekonomiky statov su dnes na sebe zavisle ovela viac ako predtym, preto je tato kriza celosvetova. v peknych sragorach je napriklad aj komunisticka cina alebo komunisticko-mafianske rusko.
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - přežití 2009-02-15 23:37:13
avatar
Nejjednodužší způsob jak přežít krizi je soběstačnost a nezávyslost. Zasadím na zahradě pár řádků brambor, hrášek, kukuřici nějaky slepice, kraliky prasata krize nekrize budu klidny, do ty doby než mi to nekdo nerozkrade.
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-15 23:59:01

Takže moc dlouho klidnej nebudeš .
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:00:11
avatar
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 00:21:57
avatar
...nj. musím říct, tedy z osobní zkušenosti vím, že v této zemi má podobný člověk (viz tvůj popis) s malým políčkem sklizeno už den před sklizní Teď je to vtipný, ale jako když se člověk ráno připraví, že tu cibul a burgán dneska sklidí, přijede na pole, kde ještě včera byla úroda a dneska už tam neni nic...jóóó ale to už bude skoro 10 let
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 01:58:19

Problem s kradezi resi minove pole, ostnate draty a kulometne hnizdo ve sklepe a na strese ;-).
KALIK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 07:41:21
avatar
Souhlasím s tím, že krize se bude dál prohlubovat, což vyústí v občanské války a nepokoje. Trvat to bude do té doby, než si lidé uvědomí, že něco v tomto světě bylo shnilého a že tak to dál nejde. Že honba jen za penězi je cesta do pekel. Lidé ještě nepochopili, že se navzájem potřebují a měli by spolupracovat. Dnes každý jede čistě jen za sebe a na ostatní nehledí. Hlavní je co nejrychleji zbohatnout. Je to rakovina společnosti. Rakovina, která se svou činností snaží zabít sama sebe.

Nezoufejte však, po roce 2049 to bude už jen lepší a lepší ;)

http://www.cez-okno.net/node/56
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ako vecny pesimista 2009-02-16 11:25:30
avatar
si myslim ze ludstvo si nikdy nic neuvedomi. pre peniaze clovek cloveka zabijal v minulosti, robi to aj teraz a nie je dovod si mysliet ze by to v buducnosti malo byt inak. ludia maju kratku pamat a rychlo zabudaju. okrem toho mame obmedzene zdroje a ludi pribuda. bez toho aby som sa hral na nejakeho proroka si dovolim tvrdit ze ludstvo je odsudene na skory zanik. skoro nic tu nefunguje podla pravidiel, je to len rozbehnuty system ktory sa ruti bez kontroly vpred.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:21:19

Ale takhle moderni ekonomika funguje: nejdriv poradne vysoko a pak s pridavnejma pohonama hlavou na beton. A pak zase nahoru.
Mimochodem, kdyby nahodou lidi pochopili, ze musej spolupracovat, ze se navzajem potrebujou atd. Tak tu mame puvodni formu Marxismu jak vysitou, jenze to vyresi bud unifikace nebo dalsich par (desitek) tisic let vyvoje (i kdyz to se asi zase budem vyvyjet smerem k preziti v jeskynich).
QproTest [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - KRIZE 2009-02-16 14:13:03
avatar
Ahoj, chtěl bych pochválit výborný článek. Co se týče krize až do roku 2012, naplno s tebou souhlasím. Jako by jsi opsal mé hrůzné sny.
Také bych rád pochválil tento web, naprosto geniální. Extrahardware u mě skončil. Tak už jen vy a PCtuning
Mikuke [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Švec se má držet svého kopyta 2009-02-16 15:01:27

Poslední dobou mě na DD začala vadit přehnanost, se kterou autor článků o IT technice a vše oklolo ní zahlcoval moji uvodní stránku na mém prohlížeči. Urážilvost se kterou se pouštěl do recenzí produktů, ktréré mu nevoněly, mě dost pohoršovala a somotné jeho projevy a reakce v diskuzích níže, byly už jen jakousi třešničkou na dortu v jeho vulgárnosti, která měla na míle saleko od seriózního profesionála. Dnes díky tomuto článko o přehledu zajímavostí ze světa IT, jsem se rozhodl, že definitivně smaži rss na tuto stránku a zapomenu na to, že tento web kdy existoval. Není to kvůli tomu, že informovanost o produktech by byla špatná, ale ta forma příspěvků už mi vážně leze krkem, protože když otevřu článek a hned v úvodu na mě vyskočí obsah jak z bulvárního plátku, no promiňte, na to už fakt nemám náladu....bye DD
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 15:38:04

CITUJI: Současná situace je neudržitelná. Výroba stále většího množství stále zbytečnějších věcí je cestou do pekla.

NAPROSTÁ PRAVDA. PŘÍKLADEM TAKOVÉ ZBYTEČNOSTI JE WINDOWS VISTA- JENOM ŽERE HROMADU RAMKY A NENABÍZÍ VŮBEC NIC PRAKTICKÉHO. A LINUX HO VĚRNĚ NAPODOBUJE. CELKOVĚ JSEM SOFTWARE SCÉNOU ZNECHUCEN.

PS. HULKOVĚ PÍŠU UMYSLNĚ, PROTOŽE JSEM SI VŠIML, ŽE TO NĚKTERÉ SERE A JÁ JE CHCI NASRAT JEŠTĚ VÍC.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 17:02:30
avatar
Používání CapsLocku při psaní do diskuzí obvykle charakterizuje pisatele lépe než cokoli jiného. A bývají to skutečně většinou velmi svérázní jedinci. Takže piš klidně dál, k tobě se to hodí.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 18:34:06

Edited by Rebel44: Smazano za urazeni dalsich ucastniku diskuze.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 18:50:42

Heh, takže to sis vzal z mého příspěvku? Že jsem o jednom diskutujícím řekl, že je dement? Hezký, vztáhni toto označení i na sebe, děkuji.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-16 20:00:10
avatar
rebele kdyz uz tohle mazes tak smaz i toho dementa s capslockem. capslock je na vsech rozumnych diskuzi zakazanej.

ps: slovo dement je lepsi brat v tomto pripade jako diagnozu a ne urazku
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-17 03:13:27

no ona ta kriza aspon podla mna ma aj nejake klady
+rychlejsie vyrovnanie platov
+pokles rozdielov triedami
+nizsia uroven znecistenia zivotneho prostredia
+pokles cien niektorych komodit
+zrealnenie cien akcii
+zrealnenie objemu predaja tovarov
+vycistenie ekonomiky

-zhruba 65milionov ludi prijde o pracu - to su velmi triezve odhady
a kopec dalsich minusov ,ale vsak snad sa z toho za nejakych 5-10rokov z toho dostaneme
Jetel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-22 01:25:31
avatar
2012 se už budeme skutečně vzpamatovávat z krize, myslím, že už během 2011 přijde podstatné zlepšení.

V podstatě jde o krizi důvěry, lidé (banky, podniky...) se prostě bojí investovat nebo se zadlužit. Pokud by se nebáli, pak vyrábíme a spotřebováváme na předkrizové úrovni. Ke krizi by nedošlo.

Jediný dlouhodobý následek americké finanční injekce bude inflace v americké ekonomice a oslabení dolaru vzhledem k dalším měnám. K tomu bude docházet někdy od začátku 2010.

Tolik prognóza :-) Však ono se "to" zase rozjede.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavu
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavuThursday, 16 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 488x
Komentářů: 0
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaWednesday, 15 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1295x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Tuesday, 14 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1219x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNFriday, 10 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1613x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineWednesday, 08 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1136x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Monday, 06 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1877x
Komentářů: 2