Bitcoin stojí 2000 dolarů! Hodnota virtuální měny roste, ale chystá se nová. Kdy systém padne? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 22 květen 2017
altKdo kdysi natěžil doma pár Bitcoinů, nebo je koupil za pár korun, může se chystat do důchodu.

 

 

 

 

Pro mě osobně je Bitcoin největší promarněná životní šance. Zatím. Takže zprávy o cenách a vývoji Bitcoinu sleduji nějak takhle:

Jinak bych musel zas a znovu mlátit hlavou do stolu. Bitcoin jsem totiž sledoval od jeho začátků, dokonce jsem i chvíli těžil, než mě to přestalo bavit. Prostě jsem udělal velkou velkou chybu. V té době stál Bitcoin centy, maximálně jednotky dolarů a znám člověka, co jich v té době měl pěkných pár stovek. Následoval ale velký růst ceny, hlavně na konci roku 2013, kdy prolomila neuvěřitelných 1000 dolarů. To už jsme si říkali, že jsme to prostě prokaučovali … ale že už to nemá cenu tam naskakovat, protože cena není ničím opodstatněná, a nejspíše se jen někdo snaží vyprat a zlegalizovat nějaké peníze kdoví odkud.

Za pravdu nám dal následující vývoj, kdy během roku 2014 hodnota výrazně zase klesla k 250-300 dolarům. Rok 2015 byl stagnující, ale v roce 2016 to zase zamířilo vzhůru. Máme rok 2017 a Bitcoin nyní trhá rekordy. Aktuálně dosahuje neskutečných 2000 dolarů. Takže když to přeženu, před pár lety, když jste koupili, (nebo klidně vytěžili doma) třeba 1000 Bitcoin a stály 1 dolar (a stávaly i mnohem méně), kus, tak jste za ně měli 1000 dolarů (24 tisíc korun dnešním kurzem). Pokud jste je neprodali a vydrželi s nimi doteď, tak máte možnost za ně utržit 2 000 000 dolarů, tedy 48 milionů korun! Těžko si představit zajímavější investici v posledních letech. Co investici … v podstatě za nic můžete mít nyní miliony!

Vývoj Bitcoin ovšem nelze nijak předvídat. Měna stojí na vratkých základech, její hodnotu ovlivňují jen a pouze nálady. Je také terčem oprávněné kritiky, že se přes ní perou špinavé peníze, včetně těžkých zločinů a zneužívání její faktické anonymity. Regulace zatím nefungují a je otázkou, zda by věci nezhoršovaly a celkově je systém prostě prazvláštní. Nicméně hodnotu zvyšuje právě počet lidí, kteří se na něm snaží vydělat. Bitcoin navíc není zdaleka jedinou kryptoměnou, dokonce jeho podíl i klesá. Navíc jeho tvůrce, ať skutečný či domnělý, plánuje vytvořit novou měnu, lepší.

Každopádně stále osobně nerozumím té hodnotě. Historicky peníze byly kryty fyzicky třeba zlatem. Čemuž také moc nerozumím, proč zrovna nějaký „kus kovu“ má být nějak zajímavý a mít konkrétní hodnotu? Ale budiž, prostě tady byla nějaká fyzická hodnota. Jenže posledních hlavně několik desítek let už to neplatí a většina peněz jsou vyloženě virtuální, ničím fyzicky kryté „hodnoty“. Což je z mnoha stran problém. Vytváříme hodnoty, které vlastně neexistují, a přitom je velký „hmatatelný a fyzický“ problém, když se o ně přijde? No a do toho přichází Bitcoin a další, tedy virtuální měna, tedy vlastně nic, co stojí ještě mimo tradiční systém, ale je na něj napojený, protože jinak by neměla hodotu. A najednou má tohle nic hodnotu 2000 dolarů, tedy vlastně fyzicky 2g zlata? No myslím že celý finanční systém je hodně nemocný. Principiálně souhlasím s tím, že peníze by měly být virtuální, fyzické papíry jsou zbytečnost, nicméně přeci jen by měly být kryté něčím fyzickým a hmatatelným. Bitcoin není nijak odlišný od klasických peněz v tom smyslu, že stejně jako ony se dnes „tiskne“ a jeho hodnota je virtuální a ničím podložená. Jediný rozdíl je v prostředí a podmínkách, ve kterých vznikají a jak fungují.

 Myslím, že bude ještě veselo … každopádně celý systém financí začíná být prostě vtip. Ale hodně nebezpečný vtip s důsledky, které nechci ani domýšlet … jak rád bych se také stal prodejcem vzduchu a klidně bych vlastně neexistující Bitcoiny prodával. Je to mnohem jednodušší, než balit a prodávat vzduch fyzicky :). Prostě tohle jsem hodně nezvládl … kde jsem já i DDWorld.cz mohl být ;).

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
PEdr.0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To jen nějaká sranda ne? 2017-05-22 13:34:01

Jak může stav finančního světa hodnotit někdo, kdo nerozumí tomu, proč by měna měla být kryta zlatem? Někdo, kdo si myslí, že fyzické peníze jsou zbytečnost? To je vtip dne tohleto. Ano, finanční systém je nemocný a je to přesně kvůli lidem s takovými názory.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 13:53:40
avatar
Jak může přispívat do diskuse někdo, kdo neumí číst a nechápe text?

Napsal jsem jasně:

Citace:
nicméně přeci jen by měly být kryté něčím fyzickým a hmatatelným


tedy že chci aby byly peníze kryty fyzickou hodnotou, jen že zrovna nechápu proč je zrovna zlato tak zajímavé

Doufám že se omluvíš ;)
PEdr.0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To jen nějaká sranda ne? 2017-05-22 13:53:59

Sry, zle jsem četl, stydím se.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 13:54:24
avatar
no ta přesně tak vznikají války
mites [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zlato 2017-05-22 21:44:42

Zlato je ke kryti meny zajimave dilem mozna z historicke setrvacnosti. Ale hlavne proto, ze u nej nehrozi nejake necekane vykyvy hodnoty(te realne - tezba je predvidatelna a celkem stabilni), neda se falsovat, nekazi se a je ho zapotrebi pomerne male mnozstvi k pokryti dostatecne hodnoty.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 22:23:10

Investiční zlato se falšuje - viz wolfram.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 13:52:58
avatar
Bývaly časy, kdy jsem měl taky pár bitcoinů ... ale to už je doba
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 14:17:15

Jo kde jsou ty časy, kdy jsem těžil jeden denně
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 10:19:42

Jojo, jenže to jsou časy, kdy jsem je pak prodal, abych měl na elektriku, co mi jí to sežralo a hardware na kterém to běželo... vlasy si nervu, stalo se. Jen si říkám, že jsem debil, že jsem se zbavil všech a nenechal si třeba deset "pro štěstí". Tenkrát to nehrálo roli.
:/
shadowmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 14:33:39
avatar
No s pouze virtuálními penězi také nesouhlasím, už takhle mají banky informací až moc. A představa placení desetikoruny v pekárně kartou mě celkem děsí, při výpadku systému platebních karet se půjdeme pást? Protože ve městech kromě parazity prolezlých holubů není co lovit... Na druhou stranu těžko si půjdu kupovat barák a ponesu v krabici miliony jako doktor Rath. Koneckonců, s nástupem papírových peněz ukládání financí do drahých kovů a šperků také nezmizelo, a je s námi již tisíce let
Revansch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 14:34:05
avatar
Mne prišiel celý tento povyk okolo virtuálnych mien ako proste...trhlý. Pamätám si tie reči, ako bitcoin a spol. nahradia klasické meny, ako by sa mali všetci pripraviť na novú éru a ja neviem čo.

Skrátka, boli to len čísla, ktorým niekto priradil hodnotu. Ano, obdobne vznikol aj trh ako taký, keď niekto kedysi dal za kravu 4 lopaty a tak ďalej. Avšak, stále sa jednalo o niečo, čo je fyzické. Tieto coiny sú úplne virtuálne, jediné, čo ich spája s "hmotou" je elektrina

Každopádne...súhlasím, že finančný systém a vôbec...celá ekonomika ako taká, tie teórie, hovadiny a drízdy čo som tam...vedú len k chaosu a fungujú presne tak, ako bohatí chcú. A teraz sa nebavíme o niekom ako Gates ^^
Scionius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Gold 2017-05-22 14:54:53
avatar
Čím je zlato zajímavé a proč má mít tento "kus kovu" konkrétní hodnotu? Je to dáno tím, že je ho na Naší planetě konkretní množství a nepřibývá(i když se o jeho výrobu lidé pokoušejí od doby, kdy si tohoto kousku žluté hmoty poprvé všimli), tedy se dá poměrně dobře určit jeho hodnota/hmostnost. Omezené množství zlata je tuším dáno jeho kosmickým původem, přenesene na zemi dopadem asteroidu, proto ma v zemské kůře skromné zastoupení. Čím je zajimavé? Svými fyzikálními a chemickými vlastnostmi. Jen se kolem sebe zkuste rozhlédnou a najít pokročilejší elektroniku bez kousičku zlata v sobě obsaženou. Ani nemusí jít zrovna o zvukovou kartu s pozlacenými konektory. Na druhou stranu se nejedná o kov s nejlepšími vlastnostmi snad v žádné jednotlivé kategorii ani o kov nejcenejší. Už vůbec ne o nejcenejší kus hmoty. Například v urychlovačích částic vzníká hmota s hodnotou na jeden gram klidně i kolem miliardy dolarů, přitom její existence trvá sotva 1s.

" A najednou má tohle nic hodnotu 2000 dolarů, tedy vlastně fyzicky 2g zlata?" nemělo se jednat o 2 unce zlata a ne gramy?

Zlato jde také odcizit pouze fyzickou cestou, Bitcoiny jsou "pouhé" řádky kódu. Za pár let půjde system krypto měn rozbourat středně velkou AI farmou. Přece jen je B dnes poměrně postarší kód, u kterého jeho autor nepočítal se spoustou proměných. Například oným vzestupem AI.. ta nám ale koneckonců může brzy poskytnout i dlouho kýženou formuli, vzorec na výrobu zlata. Takže kdo ví.. -)
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dnes mam den citatov.. :) 2017-05-22 15:01:43

Rudolf II.: Také výroba zlata, ovšem mechanickou cestou. Řekni, jak to děláš?
Alchymista: Rozbíjím atom olova.
Kelly: A daří se vám to?
Alchymista: Nedaří... Víte, ono záleží na tom, jak se do toho třískne, ale já na to jednou přijdu.
Rudolf II.: No prosím, my zde máme jenom odborníky.
Scionius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dnes mam den citatov.. :) 2017-05-22 15:16:27
avatar
„Ne každé zlato třpytívá se, ne každý, kdo bloudí, je ztracen. Společenstvo Prstenu, kap. Chodec“
John Ronald Reuel Tolkien
Exorcius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 14:22:47
avatar
Těžké kovy vznikají v supernovách.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dobry napad mal.. 2017-05-22 15:03:49

btw. kolko bitcoinov ma tvorca? 100000? dobre to vymyslel..
Scionius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 22:28:54
avatar
Těžko říci, když vlastně do dnes není ani přesně známo, kdo je tvůrcem Bitcoinu.

Co známe je je, že v roce 2010 někdo zaplatil za 2 pizzy od Papa John’s 10 000 BTC v době, ve které neměly BTC vlastně žádnou hodnotu. I 10 000 Goldu ve World of Warcraft mělo dost možna vyšší cenu než 10k BTC.

Kolik zmiňované dvě pizzy vlastně z dnešního pohledu stály? To by se za současné situace dalo k dosažení správného výsledku přepočítavat každodenně.
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 16:02:36

Že to někdo "vyrábí" chápu.
Že to někdo kupuje taky docela chápu, může je přeprodávát dál.
Ale nechápu co s tou hromadou čísel dělá koncový kupec.
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 09:10:00
avatar
Nic, zatím je to spekulace s tím, že později to výhodně vymění za jiné platidlo. Nebo za to nakoupí zboží či služby.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 16:13:43
avatar
Jakákoliv dnešní nekrytá měna je jako bitcoin. Z tohoto pohledu tedy není bitcoin o nic horší nebo lepší. Bitcoin je lepší, protože nepodléhá vládním intervencím.

Tak jako tak, je nutno brát peníze pouze jako nutné zlo, pouze jak velí jejich základní definice - prostředek směny. Abyste nemuseli jako IŤák měnit kus kódu za kus chleba, přepočet na jakési číslo (peníze) směnu značně zjednodušuje.

Zároveň při tomto zjednodušení však dochází k odosobnění lidské práce (už vidím jen finální produkt a částku), to že na to bylo potřeba například tisíc hodin práce, lidský um, znalost a vývoj se ztrácí, což vede podle Marxe k uctívání produktu (místo obdivu k lidem kteří produkt vymysleli a vyrobili). Obdivujeme proto např. Iphony, ale o tom, že jejich nákupem podporujeme otrockou práci mizerně placených lidí ve Foxconnu nechceme slyšet. Platíme přeci jen částku - číslo, které přeci nemůže být "zlé".Z toho vidíme že potencionálně "zlé" mohou být peníze jakékoliv měny (drogy, vraždy a prostitutky pořídím i za koruny či dolary), proto takový argument proti bitcoinu neuspěje a je čistě účelovým výlevem odpůrců bitcoinu.
Osobně jsem tedy odpůrcem všech peněz a zastánce ekonomiky založené na skutečných zdrojích, v takovém systému nemohou žádné pofiderní hodnoty jako bitcoin vůbec vznikat.
Protože jsem však nucen žít v tržním kapitalismu, jsem pro bitcoin všemi 10ti. Líbí se mi, jak se ho papaláši mající pod kontrolou centrální banky bojí, protože je něčím, co nekontrolují
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 16:17:23
avatar
Já je nikdy neměl a popravdě, už je toho kolem nás až moc virtuálního, nejvyšší čas se vrátit do reálného světa. Jinak nevím, jak to s námi skončí. Když vidím dnešní mládež, která žije jenom v tom virtuálním a v tom reálném není, kdo by pracoval. Tak je asi něco špatně.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 16:29:14

Bitcoin má jednu výhodu, která defakto dělá výhody dvě. Je navržen jako nezávislá deflační měna, na rozdíl od virtuálních peněz centrálních bank. To znamená, že pokud se reálně ujme na běžné placení, jeho hodnota mlže jen a jen stoupat. Problém je, že je deflační moc silně, a 21 miliónů, nebo kolik je maximum je prostě moc málo. Chtělo by to, aby se uchytila nějaká další měna s většími celkovými počty, kteráý by se používala v běžném styku, a BTC jen na větší obchody. Podobně, jako kdysi byly v UK libry a šilinky apod.
Určitě je tak podobnější fyzickým měnám, ty jsou také vlastně deflační, jelikož poptávka většinou stoupala rychleji, než nabídka, kromě několika krátkých okamžiků (roky) v historii, kdy se otevřely nová naleziště. Ovšem jejich deflace nebyla tak prudká, byla mírná a pomáhala ekonomickému růstu.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 14:26:29
avatar
To, že jich je málo a cena vysoká přece není problém. Cena se může uvádět v tisícínách například, takže na zboží se nalepí 30 a bude to znamenat 0,03 bitcoinu
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 21:52:11

Samozřejmě, jen je to takové nepraktické :-)
sysel2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-24 09:07:14

bitcoin se nikdy nebude masově používat v běžném platebním styku, protože jeho decentralizovaný princip neumožňí obsoužit to obrovské množství transakcí, tak jak to umí současné centralizované systémy
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 16:36:39

no tak proc zrovna zlato bejvavalo protihodnotou papírových penez, protoze to bylo fakticky tak ze ne jen zlato ale obecne drahe kovy, cili kovy pomerne nedostatkové, měli hodnotu v tom smyslu ze lidi verili ze majili nejake mnozstvi tohoto draheho kovu mohou ho smenit za neco jineho, a preci jen 1g zlata se skladuje lepe nez vagon cihel, no a pak prisly papírky, ty byli nejprve vlastne potvrzenim ze mate v nekde u nekoho, toho kdo vam to potvrzeni vydava uskladneno urcite mnozstvi draheho kovu a tim ze papirek nekomu davate mupredavate vlastnictvi toho kovu a to uz davno neplati, to bylo vsechno zruseno zacatkem minuleho stoleti aby se udajne zabranilo depresi a preslo se na inflacni ekonomiku, kde penize jsou dluh a jejich cena spociva na víře že za ten papírek neco dostanete.
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 16:37:25

hm je to par let zpet co sem chvili mel nainstalovanou bitcoinovou penezenku, ze bych se do ni podival?
Scionius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 21:00:57
avatar
Koukni. Uplynul pouhy den a už je kurz bezmála $2,300
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-22 17:05:33
avatar
Ja len s nemym uzasom citam, co je to Bitcoin zac. Dasi nekontrolovany nastroj moci ako rychlo zbohatnut na ukor anonymity virtualneho systemu a ludi, ktori sa nechaju takto nachytat
Boris_the_BLADE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 14:42:01

Hodně omezený názor, někoho kdo nemá vůbec ponětí o tom co je crypto zač.
Cz_mct [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 07:34:18

Myslím že se stal celkem zázrak, že cena je taková. Ale nebylo by náhodou od věci si nějakou měnu vytipovat a začít nakupovat / těžit?
Tarzan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 08:08:36
avatar
Ani naše koruna není kryta zlatem ...
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 09:07:54
avatar
BTC je hezká myšlenka, kde problémem je člověk, stejně jako u komunizmu-.

Stále se mlátí prázdná sláma, jak lidi chrání před tou statní bankou a tou ošklivou inflací, chudobou atd... Nechrání.

Těm lidem, kteří zkusili spekulaci s kurzem BTC a prodali ho, to rozhodně nějaké peníze přineslo. Zatím ono zbohatnutí na BTC je jen z primitivní spekulace koupit za levno a dráž prodat. Ale peníze samy o sobě žádné bohatství nevytváří. Peníze jsou zástupnou hodnotou pro zjednodušení směny.

Proto mohou Africké země kde je hyperinflace měnit platidla jak svaté na orloji. Jenže pokud jsou chudí, tak jsou chudí bez ohledu na platidlo. Stejně chudého Inda vyplácejte v Rupie, Dolarech nebo BTC. Stejně hodnota bude taková, že bude stále chudý ind.

Zbohatnutí tím, že místo korun bude někdo dostávat plat v BTC nenastane. Protože pokud dojde k vytěžení a na sazení BTC jako běžného platidla. Vyplácený počet BTC bude odpovídat spotřebnímu koši jako předtím za Kč,€,$...

BTC je platidlo elitářské. Na používání samotní držitel vynakládá víc prostředků než platidlo tradiční platidla. Prostě mince či bankovka vás nenutí vlastnit počítač, mobil, připojení k internetu. Proto nemůže být tou pomocí pro chudé, protože oni ani na to nemají.

Drobná poznámka lidí bez elektřiny, počítače, telefonu, pitné vody a negramotných je na světě několik miliard.
Aktuálně více než 50% BTc je v držení mimo demokratický svět. Tedy vlastního společnosti a oligarchové v Asii a Rusku. Určitě myslíte, že jim jde o celosvětové blaho?


Takže BTC, litecoint, xyzbž coin jsou dobrá riziková investice\spekulace , ale globálně HDP nezvedne.
hanbanaroda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 09:40:07

Ještě bych k tomu dodal, že celková hodnota všech bitcoinů je 2 000$ * 21 000 000 * 23.6 Kč = 991 Mld. Kč, což je přibližně stejná suma, kterou u nás spravuje ČSOB. Ve světovém měřítku absolutně nic, dokonce ani kdyby tato hodnota byla všechna u nás, nejednalo by se o nic tak významného... Ještě to tak chvilku bude, zatím je Bitcoin hodně přeceňovaný.
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 10:34:05
avatar
Jeden BTC jde dělit až na 0.00000001. Tenhle nejmenší "bitcoinový haleř" se nazývá Satoshi a počet "virtuálních mincí" si posuďte sám.

Jen že ono ani tak nejde BTC je tak moc dělitelný. Ale o to , že to nezmění poměr vlastnictví skutečného materiálního bohatství. Tak se pokud afričan má plat 5$ mesíčně. Bude mít ten samý plat v € a také v BTC.
Jenže pokud mu dáte 5x100 Centů. Náklady na to s nima platit budou nula nic. Na to aby zaplatil pomocí BTC musí vynaložit větší prostředky.



Základ je, ale v tom, že kdo má barák, obrazy, pozemky, firmu, důl atd... ...je bude mít i po tom co se změní jednotka v které se účtuje.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 21:54:57

Pomocí BTC můžete majetek uchránit před největšími zloději - státy.
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-24 08:34:38
avatar
Jak majetek ve formě pozemků, firmy, nemovitosti, uměleckých předmětů chcete uchránit pomocí BTC jak?
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 21:53:57

HDP samozřejmě zvedne, jelikož HDP je jen dnes nesmyslné hausnumero. Jestli myslíte bohatství, tak ano, tam máte celkem pravdu.
ludva [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-23 10:12:40

Pěkné, to si teď musí náš první (od)souzený za krádež kryptoměny rvát vlasy (peněženky co mu nenašli má stejně někde zašité). Hrozí mu 18 let, i kdyby dostal 18 a pustí ho po půlce tak za 9 let slušný vývar Odkaz
Boris_the_BLADE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Osobní zkušenost 2017-05-23 14:42:24

Mám docela dost zkušenosti jak s obchodováním tak těžením BTC tak i ostatních cryptoměn. A řeknu to asi takhle: Nikdy na to není pozdě začít a zisky jsou klidně 30% za jeden den, pokud má člověk trochu štěstí a hlavně odvahu. Každý může vydělat, ale i prodělat. Je jedno že je teď BTC za 2000 pokud můžže ýt za 4000. Já osobně otočil nárust 800% na LTC.

Takže Admine je zbytečné se takto držet za hlavu, jednodužší je chytit příležitost za pačesy a jít do toho. Obchodovat BTC je jako obchodovat cokoliv jiného (zlato, akcie, ropu, kafe), s tím rozdílem, že je to mnohem rychlejší změny na které se u zlata čeká pár let tady jsou v rámci měsíce.
freakyfriday [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-05-24 08:53:25

v 2014 padol MtGox preto ten velký dropp a treba čakať na niečo podobné ....btw nikde v článku som sa nedočítal aká nová mena ho má nahradiť
Boris_the_BLADE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Crypto zažilo pád. 2017-05-26 07:00:49

BTC včera zažilo po delší době propad ceny o 450 Usd tak kdyby jen náhodou někdo měl zájem si přilepšit . Očekávaný stav je opětovný růst začátkem týdne.
Boris_the_BLADE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Další propad 2017-05-27 09:28:05

BTC se za včerejšek propadlo o 40%. Pokud někdo uvažoval o začátku s cryptoměnami je čas zpozornět .-)
Boris_the_BLADE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LTC 2017-05-30 08:03:50

LTC se začne v červnu obchodovat na směnárně Bitstamp. Takže předpoklad je růst této měny.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 861x
Komentářů: 3
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!Úterý, 12 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1658x
Komentářů: 1
The Night Wanderer a Thorgal – RPG od bývalých tvůrců z CDPR
The Night Wanderer a Thorgal – RPG od bývalých tvůrců z CDPRPondělí, 11 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1528x
Komentářů: 0
Fallout seriál je tu! Famózní atmosférická ukázka
Fallout seriál je tu! Famózní atmosférická ukázkaStředa, 06 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1905x
Komentářů: 2
Ghost of Tsushima vyje na PC. Už brzy!
Ghost of Tsushima vyje na PC. Už brzy!Úterý, 05 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1641x
Komentářů: 0
WB zničí Hogwarts Legacy 2! Má jít o live service službu.
WB zničí Hogwarts Legacy 2! Má jít o live service službu.Pondělí, 04 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1868x
Komentářů: 0