DDNews 9/2014 - Hloupost světu vládne aneb jak jsme se opět setkali s hloupostí! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 03 březen 2014
altCo přinesl uplynulý týden? Tak mimo hromady zajímavých novinek a oznámení i přehlídku hlouposti.

 

 

 

Další týden je úspěšně za námi a rozhodně bylo na co se dívat a co se zajímat. Mobilní veletrh v Barceloně odhalil většinu nejzajímavějších mobilních novinek pro letošní rok. Nicméně uplynulý týden nám také dal připomenout, že hloupost světu dnes vládne. V minulém týdnu jsme se kromě jiných věcí, věnovali i testu dvou grafických karet:

Maximálně objektivní srovnání dvou rovnocenných grafik od stejného výrobce v naprosto shodném provedení. Těžko můžete srovnat na poli grafik s různými základy srovnat něco více objektivně a nestranně, jako třeba tyhle dvě testované grafik. A přesto nám někteří v diskusi pod článkem připomněli, kolik je mezi námi hlupáků, neuvěřitelně zaslepených příznivců nějakého bezvýznamného loga na nějakém čipu, který ani na finálním produktu není vidět. Mnozí by použili silnějšího výrazu. Tento příspěvek mluví za vše:

Koukam tyto stranky jsou silně nakloněny meně kvalitnim kartam od AMD. No znali vědi a o AMD si neopřou ani kolo. Nvidia je sice dražši ale cena je rozhodně opodstatněna a kvalita + lepši provozni vlastnosti nejsou zadarmo.  

Člověk se nestačí divit. Několikrát je v článku zmíněno a prokazatelně dokázáno, že výrobcem obou grafik není ani AMD, ani NV, ale stejná firma, tedy ASUS a tedy těžko může být jedna kvalitnější než druhá. Že obě karty mají mnoho stejných komponent a technologií a úplně stejné chlazení a tedy kvalitní zpracování. Je jedno, kolikrát bude kde opakovat, že AMD ani NV prostě žádné grafické karty ve formě karet samotných nevyrábí, dokonce ani ty "své" čipy nevyrábí a pocházejí v podstatě ze stejné továrny třetího výrobce (TSMC). Jinými slovy obě testované karty vyrobil ASUS s použitím stejných technologií, materiálů i chlazení a čipy pro ně vyrobilo TSMC stejným výrobním procesem ze stejného materiálu. A stejně si někteří pořád myslí, že na trhu jsou nějaké grafiky AMD a nějaké grafiky NV a jedna z těchto značek je kvalitnější. Ostatní víme, že se takhle zevšeobecňovat rozhodně nedá a pokud bychom měli, tak rozhodně nelze ignorovat problémy typu hořících grafik (díky chybě v ovladačům či vadným součástkám), chyby s vadně navrženou výrobou čipů, která vedla k poruchám hlavně mobilních čipů (GF8/9M), které postihly všechny výrobce notebooků poměrně nedávno a tak dále. Pokud tedy někdo hloupě zevšeobecňuje, neměl by tak činit s ignorací známých faktů. Na DDWorld.cz zevšeobecňovat nechceme a nebudeme, proto víme, že nemá smysl se dívat na to, jaké byly produkty třeba předminulé generace a dávat ji do souvislosti s kvalitou stávající generace, jež je vyrobená úplně jinak na úplně jiných čipech a technologiích atd.

Samozřejmě výše uvedený komentář není jediný svého druhu. Pod naším článkem jsou i další, často obsahují nejrozšířenější bludy a hlouposti, které se šíří ve snaze udělat ze 100x opakované lži pravdu. Bohužel hloupost kvete a zatímco o internetových trollů výše uvedeného typu, což jsou prostě jen psychopati (více zde), se blbost šíří i do okruhů lidí, kteří by měli pracovat pouze s fakty. Příklad:

Tuhle se semnou jeden nejmenovaný uživatel na našem Facebooku dohadoval, že GTX TITAN Black není herní grafika a že to on jako počítačový technik musí vědět, zatímco já jako recenzent o tom nemůžu nic vědět. Marně jsem předkládal fakta, že všichni výrobci včetně výrobce vlastního návrhu karty (NV samotná) GTX TITAN Black jasně a objektivně označují jako herní grafiku. Marně jsem vysvětloval, že řada GTX jsou herní grafiky, že profesionální karty s čipy onoho výrobce se jmenují Quadro a výpočetní TESLA, přičemž tomu odpovídá hlavně cena, některé parametry a také podpora, takže GTX TITAN je herní grafika, předražená, nevýhodná, ale jen herní karta se vším všudy. Načež jsem se od tohoto počítačového technika dozvěděl, že GTX TITAN black není herní karta, protože má jinou architekturu než ostatní GTX modely - to už jsem si připadal jak v Jiříkově vidění. Marně jsem poukazoval na fakt, že architektura a čip je úplně stejný pro všechny tři druhy grafik. Že herní GTX TITAN má stejnou architekturu a čip jako odpovídající Quadro a TESLA modely, jež jsou taktéž založeny na GK110 čipu s úplně stejnou architekturou.

A tak bychom mohli pokračovat. Zkrátka a dobře, pokud někteří lidé o sobě tvrdí, že jsou počítačovými techniky, měli by znát základní fakta. Pokud někdo na rady a práci podobných "PC techniků" spoléhá, tak jej upřímně lituji. Což mě opět připomíná, kolik lidí se dnes prohlašuje za odborníky a profesionály a proč já se snažím zůstat co nejdál od těchto odborníků a profesionálů, protože původní význam těchto slov je natolik pošlapán a zničen. Že radši zůstanu amatérem a jsem na to hrdý, stejně jako další kolegové v redakci :). Čím více mě někteří z těchto odborníků, techniků a profesionálů nemají rádi, tím více je zřejmé vzhledem k jejich vystupování, znalostem atd. jak se věci mají.

Tolik k úvodu, podívejme se, co dalšího nám uplynulý týden přinesl.

  • Týden ve znamení novinek pro 2014 a změn typu "peklo zamrzlo"

V minulém týdnu proběhl veletrh MWC v Barceloně, kde všichni (s výjimkou Apple), představovali mobility pro tento rok, trendy atd. takže novinek bylo dost. Novinkou typu "Peklo zamrzlo", bylo představení levných NOKIA chytrých telefonů s ANDROID OS, co byl převlečený vizuálně za Windows Phone. Jednou z hlavních hvězd byl nový GALAXY S5, který ale mnohé zklamal. A ze zajímavých novinek bylo antibakteriální GorrillaGlass:

Mobilní novinky z MWC - NOKIA jde na Android a Samsung s Gear 2 hodinkami bez Androidu
SAMSUNG Galaxy S5 - král smartphonů v nové generaci aneb jen evoluce, ne revoluce
Konec SmartPhonů jako bakteriálních farem? Nové Gorilla Glass bude antibakteriální

Živo ale bylo i jinde. Příliš veselo ale nebylo většině majitelům digitálních měn, které v minulém týdnů značně oslabily. Ještě méně vesele ale bylo těm, kteří své peníze v BitCoinech měli na burze Mt.Gox, která za všemi problémy stojí. Ta totiž definitivně krachla a všechny peníze jsou fuč. Vypadá to však, že i tento důkaz že výhody digitálních měn jsou i jejich největšími nevýhodami, zatím krk BitCoinu ani dalším nezlomí. Na to do nich už mnozí investovali hrozně moc, takže je zatím padnout nenechají. Až další 2-3 problémy podobného rozsahu a dopadu, jež nutně přijdou (jen se neví kdy), budou znamenat nutné změny pro tedy dnes už divoký v podstatě bordel, na kterém se ale loni dali vydělat životní peníze.

Mt. Gox burza BitCoin zkrachovala - konec kryptoměn? Zatím ne, ale varování pro všechny

Docela nás také potěšila EU, která pro letošní rok definitivně schválila, že všechny PC zdroje musí mít účinnost minimálně 82-85% (tedy zhruba 80PLUS BRONZE). Ačkoliv sociální inženýrství EU ne vždy vítáme, v tomto případě bylo na čase. Technologie umožňující podstatně vyšší účinnosti jsou dávno vynalezeny, takže snad už konečně zmizí zdroje, které svou neúčinností ničily samy sebe i to, na čem byly připojeny, kdy prostě žraly tolik, že se sami upekli a při tom spálili vše okolo sebe. Osobně bych dokonce navrhoval ještě přísnější minimum, nejlépe na úrovni 80PLUS GOLD.

Všechny počítačové zdroje v EU musí mít od 1.7.2014 minimálně 82 - 85% účinnost (80 Plus Bronze)

Jinak i minulý týden opět přišla řeč na internetové trolly, o čemž jsem se "krátce" zmínil v úvodu. Jeden z významných českých webů, který s internetovými trolly má dlouhodobě největší problémy, udělal zajímavé opatření. Zatímco se bohužel v praxi osvědčuje jen na půl. Trollové trollí dál, hloupost zatím vítězí, jen je jí kvantitativně méně, bohužel její vlastní velikost je beze změny. Ale pokusům fandíme.

Novinky.cz omezí uživatele na maximálně 2 komentáře pod 1 článek - účinný boj proti trollům

Zajímavé novinky ale byly i jinde:

Intel s mobilní platformou nekončí - uvádí ATOM Meerifield a Moorefield a chystá se na 14nm!
Windows 8.1 Update1 se vrátí k myši a klávesnici - dotykového Metra a dlaždic se ale nevzdá!
AMD API MANTLE zafungovalo - Microsoft slibuje inovace a zlepšení DirectX
Intel SSD 730 - Nová generace výkonných SSD disků pro hráče a tvorbu obsahu uvedena
Sapphire R9 290X VAPOR-X s extra provedením a chlazením s 8GB paměti - příprava na TOXIC!
Intel SSD 930 PCIe- Extrémně rychlé SSD disky jako karty do PCIe s rychlostí 1500MB/s!
Řešení neúspěchu Windows 8 a nástupu Androidu? Microsoft prý nabídne Windows 8.1 zdarma!

  • A co nás čeká tento týden?

Snad zase spoustu zajímavostí. Pracujeme také na opravách chyb, zejména RSS a diskuse jsou opravdu problém. Něco už jsme vyřešili, bohužel šotek v diskusích a RSS zůstává zatím neodhalen, na nápravě se stále pracuje, omlouváme se za komplikace. Jak to tak známe, tak celé to bude nějaká pitomost, třeba chybějící řádek a funkce někde, což samozřejmě přehlížíte a zkoušíte to řešit složitě jinak. Ale i to je součást technologií :).

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 14:02:21
avatar
První část článku klidně mohla být vynechána, nejlepší by bylo, kdyby začínal až u
Citace:
Týden ve znamení novinek pro 2014 a změn typu "peklo zamrzlo"
. Naříkat nad hloupostí ehm jaksi nemá moc smysl
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 14:03:48
avatar
nikdo nenaříká, ale upozorňuje na ni, aby pokud možno někteří se nad svou hloupostí zamysleli .... to stojí vždy za to.
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 16:49:53
avatar
Argumentovat s blbcem nemá smysl. Vždy tě stáhne na svou úroveň a následně ubije zkušenostmi.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 17:04:05
avatar
Drewitz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 23:35:46

Tohle se mi fakt líbí. Pobavilo. Ještě jsem nečetl lepší přirovnání praxe, kterou denně zažívám(e).
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 17:09:39

Nad hlouposti se vyhrat neda, ale je treba s ni bojovat neustaje.
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 14:44:14
avatar
Tvé recenze nelžou, výsledky sedí. Chodím jsem moc rád, a často se s tebou zasměji, když se neskromě připomeneš: "přesně tohle jsem říkal". Máš výborný odhad trhu a vývoje IT. Nenech se rozházet, hlavně ne "odborníkama". A pokračuj dál v tom co děláš, protože to děláš dobře. Ty jeden amatére .

Tu recenzi GTX780TI vs R290 jsem si přečetl a není tomu co vytknout.

Nejvíce mě dostala novinka o NOKIi s androidem. Ale aby si po svém nokiáckém způsobu "zachovali" tvář, nebude obsahovat android market(Google play). Nicméně bude moct instalovat .apk soubory, které do toho nakopírujete. Možná tam bude i něco na způsob OVI store + komplet předělané prostředí, aby připomínalo windows . Prostě komedie. Kdyby se na to vykašlali a hráli na jistotu. Stačí aby tam dali navigaci zdarma jako velký argument prodeje a neměli by problém.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 14:53:34
avatar
taky by bylo hloupé uvádět recenze se špatnými daty, která si může každý ověřit. Bohužel někdo jinde to někomu hloupé nepřijde. Děláme co se dá bohužel jsou věci se kterými moc nenaděláme
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Neuděláš nic... 2014-03-04 09:44:16
avatar
Ahoj, ono je docela srandovní, že data jsou cca stejná v rámci chyby měření. Ale jeden řekne, že za ty peníze je to super výsledek, zatímco druhý, že rozdíl 4000 vyváží ušetřená stovka za každodenní roční provoz celého PC
BTW: Včera jsem si objednal MSI 270 BF4
Bobulak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hloupost svetu vladne.. 2014-03-03 15:59:44
avatar
No kdyz jsem si precetl nadpis, tak me napadlo ze se tady bude resit provokace ruska a obsazeni Krymlu. Asi to sem nepatri, ale to me hned napadlo po precteni nadpisu. Je to neuveriteny, hloupy a naprosto sileny!!! Uz sem si myslel, ze se neco takovyho nemuze v evrope stat! Rusky prasata!!! Ted aby jsme se zase bali, ze i k nam muzou poslat vojsko. A co je na tom nejhorsi??? Ze s tim nikdo nic neudela, ekonomicky zajmy jsou prednejsi nez nejaka ukrajina! Takze ji nechame padnout (chapej odtrhnuti Krymlu a pripojeni k rusku) a zradime garance Nato a jinych umluv. Stejne tak, jako to udelala anglie, francie a spol. a darovali nase pohranici nemecku v roce 1938. Je to prasarna a jen to dokazuje to, ze se clovek musi spolehnout jen na sama sebe!!! K cemu tedy mame evropskou unii, Nato a pod??? Takze hura na zbrojeni, snad vynalezneme nejakou hruznou zbran nicivejsiho charakteru nez je atomova bomba a budeme se moci chranit strachem z nasledku pouziti teto zbrane.

No a taky neco k clanku, komentar toho trola sem cetl a mozna by mel dostat ban. Jen tady zapleveluje diskuzi nejakymi nepodlozenymi a z prstu vycucanymi blaboly..

PS: drz se ukrajino, jsme s tebou!!!
Markacek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ale notak... 2014-03-03 17:16:56

to snad nemylsis vazne.... na IT a PC webu který se o politiku nestara pises tohle?.... ale notak :-)sem to fakt nepatri
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 17:23:47
avatar
a máš "vyčerpané dva príspevky" :-)
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 17:55:52
avatar
Vyjímečně souhlasím. Tohle sem docela patří. A ano, je to přesně to samé co se stalo nám..

Rusko pravděpodobně neriskne nic podobného směrem k EU, protože to by opravdu byla WW3. Ukrajina má tu smůlu, že není částí EU. Myslim, že to i byl i dlouhodobý plán, urvat Krym dokud nejsou částí EU, protože pak by to neprošlo.

Ale asi je lepší nemyslet na coby-kdyby, protože v případě ČR sme díky tomu co si volíme do čela úplně v pr*eli, pokud by došlo na nějaký konflikt. To můžem zase rovnou vzdát jako v minulosti..
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 23:14:59
avatar
Chodte do riti s politikou. Na to mate xy webov.
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 20:49:51

Nejprve si zjisti historické souvislosti Ruska a Ukrajiny, pochopíš, že to nejsou jen takové sousedské státy. Mimochodem, většina lidí na Krymu (nikoli Krymlu jak píšeš), ruská vojska vítá a jsou rádi, že tam jsou, ovšem to opět souvisí s historií. Je snad jasné, že jaderná velmoc, jakou je Rusko, si nenechá až ke svým hranicím nastěhovat vojska NATO či dokonce USA a věř tomu, že na to choutky mají. Stejně tak si bez odezvy nenechají USA nastěhovat zbraně hromadného ničení až ke svým hranicím. Stačil konflikt na Kubě v šedesátých letech a byla z toho málem 3. světová. Že si tak neřval, když USA bez mandátu OSN napadly Irák pod záminkou chemických zbraní, kdy se později ukázalo, že žádné neexistovaly a skutečně šlo jen o záminku. O Afghánistánu ani nemluvím. Statisíce mrtvých civilistů v těchto konfliktech. Takže, prosím, nejprve zjistit souvislosti, poté objektivně zhodnotit a pak případně napsat příspěvek .
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 20:57:16

Omlouvám se za vícenásobné vložení příspěvku, opravte si, prosím, ty chybové hlášky. Pak člověk neví, zda byl příspěvek odeslán či ne. Děkuji.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 21:02:26
avatar
o problému víme a informovali jsme o něm ... část komponenty diskusí nefunguje správně, hledáme chybu ...

po napsání příspěvku a jeho odeslání se bohužel nespustí část skritpu, takže to vypadá, že příspěvek neodešel a zkoušíte to tedy znovu. on ale odešel a zobrazí se až po znovunačtení stránky. Samozřejmě je to špatně, snažíme se to opravit, ale problémy se nám trochu řetězí snad to brzy vyřešíme ....
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 23:59:09

O tom se tu nepise protoze soucasne GK to jeste neutahnou. Prilis velky realismus. Mozna pristi generace by to pres Mantle uz dala

Jinak problem ukrajiny je ze neni jednotna. Mele se tam spousta nazoru/frakci a Putin jenom zbytecne zfanatizoval mistni rusaky jako patou kolonu k dosazeni svych mocenskych cilu a protoze se asi nudi. Jeho bahatyrskym skutkum uz se smejou i male deti tak se holt predvadi jinak. To ze porusil budapestskou dohodu za to bude rusko platit jeste hodne dlouho. Je to precedens.
Jinak jak sichni blaboli jak rusko ma nerostne bohatsvi a jak zapad nepotrebuje ale zapominaji ze jim nerostne bohatstvi prosperitu neprineslo. Kdyz padnul komousov tak zapad narval do ruska haldy penez jen aby nezbankrotovalo. Dneska kdyz jim zavrou penezovat tak rusaci konci. My to chvilku bez jejich plynu vydrzime ale oni bez penez zapadu urcite ne. Mozna to bude i pro zapad kopanec aby nebranily novym technologiim.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 16:45:04
avatar
Zdravím pánové. Zrovna jsem dočetl recenzi na PC.t.Dál nebudu se stím rozepisovat jelikož za to nestojí, asi každý ví o jaké stránky se jedná. Zrovna ten "docent „tam testoval
Radeon R9 290X ASUS DirectCUII OC.Že na PC.t. jsou uplacený NV.To je asi všem jasné jelikož, když jsem pročítal ty názory čtenařů,jak ho sjeli za tu jeho propagaci NV.Tak bych na jeho místě ty stránky ukončil.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 17:03:54
avatar
bohužel určitě jsi si všiml, že pár známých internetových trollů tam s ním souhlasí, fakta jsou jim úplně ukradená a bohužel dokuid budou takoví lidé mezi námi, budou pro ně i autoři ...
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 00:07:23

Panacek se hodne snazil aby to vypadalo objektivne. Ale celkem zbytecne. Nasel jsem na tom samem webu nesrovnalosti v merenich pri porovnani s jinych jejim clankem. Tomu se uz vazne rika schyza. Pokazde jim to vyjde jinak zalezi na autorovi
Doceli mi ale hlava nebere jak docilil te o skoro 70W vetsi spotreby vuci 780Ti kdyz tady to vyslo na stejno. Tohle je docela jednoduse meritelne a budto AMD nebo ASUS by ho mohla zazalovat za sireni lzivych informaci a zamernemu poskozovani jejich produktu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 02:16:31
avatar
to je jednoduché, dá se to změřit v jednom jediném testu a pak to může vyjít různě klidně i o desítky W ... tak si vybral, kde to tak vychází ... objektivně se to má měřit průměrem z několika her, jednoduše proto, že v každé té hře se spotřeba u stejné karty často dost liší ...
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 07:08:14
avatar
Já si myslím, že to testoval jak říkáš průměrem z několika her typu miny, sudoku atp ve 3D Aero
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 16:56:14
avatar
Já si dovolím konstatovat, že ten recenzent z PCtuning už x- krát projevil to, že je opravdu hloupý. Viz jeho článek o Bitcoinech, kde se odkopal, když bylo zjevné, že absolutně nechápe jak funguje burza. Podle mě je to mimořádně hloupý psychopat.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 17:02:48
avatar
njn nejhorší je, když se internetový troll stane redaktorem bohužel novinářská bída v ČR to umožňuje ...
kukulin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 18:52:09

Me hodne zarazi, ze k recenzi (no ok, zas abys to nevymazl..) jednoho objektu pusti cloveka, co o tom houby vi.

Takze souhlas. V necem meli pravdu, ale jinak profi (bohuzel aj ta amaterska v mensim meritku) novinarina je hodne tristni..

EDIT: DD, podej navrh na zmenu zakona o svobode projevu. ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 19:38:02
avatar
proč? stávající zákon je zcela v pořádku ... můžeš si říkat co chceš, pokud neporušuješ práva druhého ... jestli by se spíše nemělo zavést právo na zákaz neobjektivních informací ve sdělovacích prostřecích .... to by ale polovina novinářů neměla co říci, že
umbrella_corp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 20:18:05

Honzo, vím že ti prostě chybí soudnost. Ví to všichni, ale zrovna ty se ohánět novinářskou bídou? Ty sám, byť se stylizuješ do role "amatéra", tu bídu zřejmě představuješ nejvíc. Stylizace na úrovni mizerného blogu, neustále opakování jak slov, tak sousloví a dokonce celých vět. (Hloupsot se pravdou nestane tisícerým opakováním, i když tady ti to k prosazování tvých abdurdit stačí).

Bral jsem to před lety jako projekt nadšence, který i když nemá vždycky pravdu, tak tím že jde neochvějně za svým, jakousi hodnotu přeci jen má. Dnes už se to nedá číst, snad jen pokud se ti má člověk vysmívat. Kritiku nepřijímáš, okamžitě buď banuješ nebo mažeš, v dobrém případě jen stáhneš auru na minimum (ne že by o nečem ještě tady vypovídala). Zůstalo ti tvrdé jádro skalních, ale ani ti už ti pod tvé pravidelné výlevy nepříspívají (nebot se už dopředu dá říct co napíšeš a jak).

Každý z nás postupem času prochází vývojem, ty však bohužel ne. Zůstáváš ve své deziluzi a necháš se v ní poklepávat po rameni od pár oveček, které ti bez odporu pochlebují a znovu spolu s tebou opakují ten jediný správný názor. Diskuze není diskuze (tedy ve smyslu výměny názorů, ale buď nebetyčná oslava toho co napíšeš nebo přehlídka cenzury jiných názorů). Co se týče tvých názorů, jsou k smíchu, ale alespoň jsou tvoje. Ale ty už ani nenecháš prostor k tomu, aby sis je dokázal obhájit. Zřejmě už nemáš sílu, tak ti tady zůstala jen nuda. Ale tobě to zřejmě nevadí, a dál se budeš posilovat v přesvědčení, že ty jediný znáš tu správnou pravdu. Přitom kdo tady sleduje stav a vývoj tvých názorů tak nestíhá jakým způsobem jsi schopen tu realitu vzít a překroutit...

Ale nic, smaž to, zabanuj mně a já opět přijdu za pár let a s jiným nickem a snad už konečně, doufejme, se z toho jaký potenciál tenhle web má, možná už jen měl, konečně něco stane. I když u tebe to asi nehrozí. Vím, že to vezmeš osobně a jako urážku, ale myslím to upřímně. To co ty tady předvádíš je už na hranici, a možná za, klinické diagnozy.

PS: Ano Titan je i přes GTX profi karta, 6GB prostě na hru nepotřebuješ a ano Nvidia jí prezentuje jako herní. Je to dilema že? Pravdu máš ty i on, ale to je na tebe moc, to ty bys prostě nedal.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 21:00:10
avatar
1, já prezentuji pouze fakta a ty nejsou o soudnosti ani opakování a už vůbec ne o tom, co já si myslím ...

2, kritiku přijímám bez potíží, ale musí být věcná a hlavně se opírat o prokazatelná fakta ... jinak to není kritika ale prachsprosté plácání ... bohužel ty nevíš jaký je rozdíl mezi kritikou a plácáním.

3, neprezentuješ jediný fakt a hmatatelný důkaz, že bych já byl ten v deziluzi... já realitu nepřekrucuji, na to jsou experti jiní a já to na rozdíl od tebe mohu snadno dokázat a dokazujeme to fakty v mnoha článcích a recenzích. ty jsou veřejně přístupné, lze je kdykoliv konfrontovat s fakty, což ostatně dělám vždy, když ty články píši, takže až na vyjímky, kdy se chyba může stát, k žádnému překrucování ani zkreslování ze strany DDW nedochází a docházet nebude ...


TITAN není profi karta! A to ti řekne každý kdo o tom něco ví, a jistě i samotný výrobce ví, co prodává, když to jako profi kartu neoznačuje ani neprodává za cenu profi karty ... fakta jsou jasná:

1, GTX TITAN Black je jen GTX 780ti s více RAM a odemčeným výpočetním výkonem v DP, ale neumí nic navíc. Nic co by z ní dělalo profi kartu víc než je 780Ti.

2, podle vaší logiky by tedy R9 290/290X a další Radeony, které normálně mají DP v plném výkonu a nepřiplácícš za ně, byly tedy profesionální karty (kromě toho že jsou herní), takže pokud tvrdíš, že je GTX TITAN profi karta, je jí tedy i R9 290 a R9 290X???

3,profi kartou se stejným jádrem jako má GTX TITAN Black a GTX 780Ti je model Quadro K6000 (stojí 5 tisíc dolarů)! stejné jádro, stejná architektura 12GB paměti, SW úpravy a hlavně podpora, to dělá z grafiky profi model. GTX TITAN není profi o nic víc než GTX 780Ti! Dotyčný tvrdil, že GTX TITAN je rpofi, protože má jinou architekturu než běžné GTX modely, ale tento prokazatelně mylný fakt na kterým v podstatě postavil dotyčný svůj názor že GTX TITAn je profi karta, ty podporuješ? Fakta se ti nehodí, nebo jen ignoruješ, co se ti nehodí, je abys nemusel uznat, že mám pravdu? ... jak typické pro lidi jako ty, co si myslí, že jsou lepší než ostatní lidi, jako jsem já, kteří si ceníme faktů bez ohledu jestli se nám líbí nebo ne ...

Takže to shrňme, pravdu mám já a ne proto, že jsem to já, ale proto, že to tvrdí všechna průkazná a objektivní fakta!

Každopádně tvá reakce je příkladem člověka, který nepozná objektivní fakt, ani když ho praští do nosu, v horším případě ho pozná, ale záměrně ignoruje (troll?). Už vůbec nechápeš, že diskuse nejsou jen o názorech samotných, ale o názorech podpořený skutečnými objektivními fakty, ty si nepředložil jediný. Jen snůšku plků, které kdokoliv trochu inteligentní snadno objektivními fakty vyvrátí ... já nejsem neomyln, ovšem když se mýlím tak nemám žádný problém to uznat a opravit. Já rozhodně nestojím o dogmata, jako mnozí další, bohužel to je jeden z rozdílů mezi námi - ty jsi ten komu chybí nejen soudnost, ale i smysl pro realitu.
svaby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 23:38:44

Jestli někomu chybí soudnost a objektivnost, tak jsi to bohužel ty. Popravdě si mi stylem recenzí i AMD trochu znechutil a tomu říkám výkon.

Taky jsem sem před pár lety začal chodit jako IT nadšenec a fandil jsem ti proti zelénu PCT. Četl jsem s nadšením každou recenzi. Nvidia si to za ty různé podvody i zasloužila. V poslední době mi ale recenze hlavně na grafické karty přijdou naprosto katastrofální ze všech možných ohledů. Prakticky je otevírám už jenom kvůli, abych zase valil oči, o kolik desítek procent vyjdou Radeony výkonnější než na všech světových magazínech, které jsou samozřejmě zaplacené nVidií a při testování jejich karet mají PC v ledničce, aby se nepodtaktovávaly.

Absolutní ukázka tvojí "objektivnosti" je porovnání karet z hlediska spotřeby/velikosti/ceně čipu. V době GTX480 / 580 jsi tyhle karty v každé druhé větě kritizoval na základě těchto parametrů. Ve chvíli, kdy vyšla GTX680 a tyto parametry byly přesně obráceně, jsem žádnou oslavu na to, jak nVidia zasadila AMD ránu nečetl. Naopak začaly karty nVidie být kritizovány za to, že to není highendový čip (tzn. že menší čip vyrovná ten větší ), a za malý výpočetní výkon, který absolutně nikoho v herní recenzi u herních grafik nezajímá. Ale chápu to, nVidia musela být shozena.

Aby jsi nemusel spekulovat, ano jsem spokojeným vlastníkem dvou GTX 780 (njn jsem gumák ). Před tím jsem ale jel několik generací na AMD až po HD7970, se kterou jsem byl taky velice spokojen, ale už přestala stačit.

Než aby si se zamyslel nad tím, co zde někteří v diskuzi píšou proti tvé ABSOLUTNÍ PRAVDĚ, tak je označíš za zelený mozky a budeš si hýčkat těch pár oveček. Zkrátka Obr v červeným.

Klidně mě zabanuj, je mi to fakt šumák. Tohle píšu hlavně proto, že do budoucna se třeba těchto názorů sejde tolik, že ti to možná konečně dojde.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 00:23:43

To tvrzeni ze tu vychazeji Radeony o desitky procent lepe nez na svetovych webech je lez.
Kdyz vysla 6000 rada tak jsem vsechna mereni kontroloval a svete div se souhlasila s tim co bylo namereno tady. Na PCT pravidelne vykon 6950 zlobr podhodnocoval o 5-15%. Asi vysledky nahodne nasobil cislem mezi 0.85-0.95.
Nedavno kdy na PCT vysel clanek od nekoho jineho nez od znamych proflaknutych zelenych fejkovacu (jmeno si nepamatuju) tak mereni radeonu +/- SOUHLASILA s vysledky na tomto webu. Normalne jsem myslel ze je konec sveta.
Takze si nech tu svoji ubohou cover story o tom jak jsi fandil proti zelenmu taboru a jak milujes AMD. Cely tvuj prispevek jsou vylozene lzi/polopravdy a demagogie.

Kdyz si spokojenym vlastnikem 780 tak si udelej svoje mereni a pak tu vysledky porovnej s tim co nameril DD. Odhal ho jak lze. Do te doby lzes ty.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 02:34:40
avatar
děkujeme, právě si nám předvedl, jak vypadá to "lhát jako když tiskne" v praxi .... laskavě se podívej, na skutečně objektivní magazíny jejich rozdíly výkonu a rozdíly u nás ... zjistíš že v moderních hrách a námi testovaných rozlišeních se výrazně výsledky neliší ..... natož aby to u nás vycházelo o desítky % ve prospěch Radeonů ...

lidi jako ty, co zcela prokazatelně lžou a naprosto ignorují, že nám to tady vychází skutečně tak jak to objektivně a reálně vycházet má, se opravdu nedají brát vážně ... o to ubožejší jsou požadavky z jejich strany abych já bych soudný a objektivní. Kdybych byl soudný a objektivní podle tebe a tobě podobných, tak bych byl prokazatelně nesoudný a neobjektivní podle většiny ostatních!

grafické karty už roky hodnotíme zcela objektivně a zcela nestranně ... 680 nikdy high end nesesadila, protože sama hig endem nikdy nebyla od počátku to byla špatná karta a za špatnou cenu (rozhodně to nebyla skutečná 680 jako nástupce 580) a vývoj událostí nám dal za pravdu. Jinak NV nikdo neshazuje protože žádné grafiky NV a AMD netestujeme ani jedna firma žádné nevyrábí takže je ani nemůžeme shazovat - výrobci grafik nám ppůjčují GTX stejně jako radeon grafiky a to proto, že ví, že jsme objektivní a žádný produkt neshodíme ani nepochválíme, pokud si to nezaslouží ... výrobci grafik mají vše změřeno a ví jak to má vyjít, takže pokud by se to lišilo výrazně, samozřejmě by to byl problém a náš web by měl útrum, opak je ale realitou. Takže nedělej z výrobců grafik idioty ... pokud by na DDW docházelo ke shazování NV a vyzdvihování Radeonů a nezasloužil by si to daný produkt, výrobci by s námi nespolupracovali ... A kdybys byl trochu objektivní, tak bys uznal, že když dvě grafiky mají podobný herní výkon a jedna navíc má i vysoký výpočetní výkon a druhá ne, tak to objektivně roli v hodnocení hraje ... a vždycky tomu tak na všech objektivních webech i u nás bylo.

... ukaž nám objektivní světovou recenzi se stejně technicky aktuálními hrami a maximálními detaily + všemi třemi testovanými rozlišeními a chceme vidět ty desítky % o kolik nám to tady vychází u Radeonů více ... pokud to nedokážeš jsi lhář a právě si dokázal všem ostatním kdo je tady zaujatý a neobjektivní! Tak ukaž ... dělej ... dokaž že jsem ten nesoudný a neobjektivní ... stačí několik pořádných zahraničních recenzí v technologicky aktuálních hrách jaké testujeme a vysokých detailech a rozlišeních a chci vidět ty desítky % o které se u nás lišíme jak tady nadržujeme Radeonům ... pochybuji, že se omluvíš až zjistíš, že naše recenze je zcela objektivní a v pořádku - každopádně máš šanci, stačí najít ty objektivní nezásvislé zahraniční recenze s testy v aktuálních rhách v plných detailech a vysokých rozlišeních a ukázat nám, jak to má vycházet o desítky % jinak proti našim výsledkům ... myslím že budeš velmi (pro tebe) nepříjemně překvapen, jak přesně nám to vychází
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 07:21:00
avatar
Jestli tvrdíš, že ta Titan je profi karta a ne herní, tak si úplně mimo. Ty nejsi Troll. Ty jsi korunovaný Troll. Já taky nesouhlasím ve všem z DD a nebojím se mu to napsat v diskuzích, ale fakta jsou fakta. A pokud nevíš jaký je rozdíl mezi profi kartou a tou herní, tak bych raději mlčel. Ono ne nadarmo se říká mluviti stříbro, mlčeti zlato!
Mate.cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 08:45:08

Přeně takhle to cítím i já. Pěkný a trefný popis tohoto webu a jeho "redaktorů". Podepisuju to!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 12:31:08
avatar
podepisujete lež a demagogii? Pěkně ...
Mate.cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-05 08:35:15

Prosím? Jakou lež a demagogii máte na mysli? Neřeším jeho PS kde se vyjadřuje k GTX 780Ti. To je mně jedno. Podepisuju to jak se tento web v čele s Vámi prezentuje. Souhlasím s tím, že Vaše vyjadřování a cenzura (případně vyhrožování bannem) v diskuzích pod články je velmi negativní jev tohoto webu. Nedokážete přijmout a strávit kritiku druhých. Vše je hned trollování a pokud Vám nepřikyvuje tak ho ubijete svými "zaručenými fakty" a nic dalšího slyšet nechcete...
Jenže to píšu zbytečně, protože Vy jste přesně ten typ člověka, který tohle nikdy nepřijme a neuzná. Nemluvím teď o různých testech grafických karet a kdo a jak a kde podváděl. To je mně u prdele. Mluvím o základní lidské slušnosti a respektování názorů jiných.
Je to jenom můj názor, který se v mnohém prolíná s názory i jiných čtenářů. Leč bohužel nic nemám doložené opravdovými FAKTY a důkazy takže jde samozřejmě o lež a blábol...

PS: Nějak nechápu proč je má digiaura na nule pane všemohoucí?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 18:11:55
avatar
Rozdíl mezi Titan Black (a současně se to týká i předchozího Titanu) a "normální" grafickou kartou od nVidie se týká výpočetního výkonu (tedy pro CUDA atd.), kdy Titan Black a Titan nejsou nijak omezené co se přesnosti výpočtů s plovoucí čárkou, zatímco běžné grafiky od nVidie jsou.

Což je mimochodem i to co dělí "profi" grafiky od nVidie a ty běžné herní.

Nicméně z hlediska označování, je to stále herní karta a je to tak i prezentování. Z praktického hlediska je to dost výhodné pro ty co chtějí kartu pro jak výpočty tak hraní a mají nějakou závislost na CUDA.

Protože jinak by si dávno koupili AMD, kde je výpočetní výkon prakticky násobně vyšší i u úplně běžné grafické karty.


Ten rozdíl je pokud se nepletu čistě otázka BIOSu a ovladačů (tedy rozdíl mezi profi a běžnou grafickou kartou). Aspoň u nVidie. Plus AMD dává třeba 3 roky záruku na profi modely (berte v úvahu, že jen v EU jsou 2 roky, v USA je to jen 1, takže to znamená docela dost). nVidia netuším, musel bych to najít. Jo a taky mají špičkové profi modely obvykle o dost víc paměti, nicméně řekl bych, že to už moc dlouho platit nebude (viz. nová 290X s 8GB).

Dotyčný expert měl do určité míry pravdu, ale háček je v tom, že částí profi grafik jsou i odlišné ovladače které jsou vyladěné na profi programy (třeba CAD, libovolné 3D renderovací etc.). Což zrovna Titan Black asi mít nebude, neb je to herní karta "s něčím navíc".

Nicméně úprava BIOSu a ovladačů by nemusela být tak náročná.. možná ta konverze na "úplně profi" není nějak nereálná.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 19:40:06
avatar
jen tak pro pořádek, takže R9 290/290X, které nemají omezený výkon pro DP a nestojí to žádné peníze navíc jsou tedy herní karty s něčím navíc také?

Ne vážně ... tohle prostě není definice profi grafiky (mít výkon v DP), to by polovina herních grafik byla profi a to není.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-03 23:52:55
avatar
Pokud bys bral v úvahu logiku nVidie, tak jsou.

Jinak u AMD je ten rozdíl čistě v BIOSu, ovladačích a velikosti paměti. Narozdíl od nVidie žádné záměrné omezení schopností grafiky není. Samozřejmě "jen" BIOS a ovladače dokážou změnit hodně.

Před nějakou dobou byl rozdíl třeba v tom, že profi uměly 30-bit výstup,kdežto obyčejné ne. Dneska má 30-bit výstup tuším každá od AMD která má DisplayPort.

Jak sem napsal, rozdíl v profi a obyč grafikama u nVidie je stejný jako u AMD plus je tam ten rozdíl v přesnosti výpočtů s plovoucí čárkou (prostě floating point precision), které jsou u těch obyčejných záměrně omezené s vyjímkou právě Titanu. Prakticky je to jen proměnná k přepnutí v BIOSu, nic víc.

Oficiálně jsou ještě profi karty "speciálně vybraná jádra" etc. ale to jim naprosto nežeru. Profi karty jsou prostě dobrej business, protože to z hlediska nákladů moc navíc nestojí, ale výdělek je mnohonásobně vyšší.

Titan ani ta 290X s 8GB s tím nějak nezahýbou, protože i když jsou teoreticky to samé, tak ta část ovladačů a BIOSu tam není. Byť nepochybuju, že jejich majitelé vzácně budou rádi za trochu výpočetního výkonu navrch (z herního hlediska ale úplně k ničemu).
mortem [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 00:02:49

Logika věci, proč redaktor nutí lidi negativně reagovat. 19.2 vyšlo toto: Odkaz a obsahovalo věty:
Citace:
Nebývá zvykem že se vydání nějaké hodně výkonné grafiky obejde bez jediné recenze nového modelu, bez famfár křičících do světa "máme hoooodně výkonnou kartu" a tak dále. Přesně to se ale v případě GTX TITAN Black stalo. Nutno ale dodat, že se ale ani nelze v tomto konkrétním případě divit.

Jistý diskutér reagoval, že to není pravda a doložil recenzi z 18.2: Odkaz. Onen příspěvek byl smazán, aby nebyla zpochybněna pravda redaktora, který se mýlil. Udělejte si obrázek sami.
mortem [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 00:08:31

Mimochodem, dal jsem pravdivé argumenty, nejsem sprostý, takže není důvod můj příspěvek mazat.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 02:21:05
avatar
no co na to říci, je to tahání za slovíčka, jedna ubohá recenze? Obvykle bývají při vydání takové karty weby plné recenzí a to se nestalo ... takže ano, byla vydána jedna recenze, ovšem to nic nemění na faktu, že obvyklá záplava recnezí se nekonala ... takže ano, doslovně se jedna recenze objevila. V tomto případě uznávám že tam to to slovo bez jediné není správně .... nicméně sami uživatelé nech´t posoudí, nakolik vážné je toto mé pochybení a nakolik se tedy vymyká hlavní pointě, tedy že karta byla uvedena bez famfár a recenzí ....
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 07:26:04
avatar
Nic si z toho DD nedělej. Každý z mozkem v hlavě to pochopí co tím chtěl básník říct, u ostatních to řešit je jen ztráta času!
simik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 08:53:32

Ano jedna recenze se přehlídne velice snadno.

O to smutnější je, že ten post musel být smazán. To je oč tu běží.
mortem [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 09:35:46

Možná jsi přehlédl jádro mého příspěvku. To byla jen jedna ukázka z mnohých, kdy jsi smazal pravdivý a opravující příspěvek tvého článku, který se ti asi nehodil a smazal si ho. Jde o cenzuru nevhodné pravdy.
mortem [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 09:38:57

A mimochodem, stačí umět googlovat: Odkaz, zájmu o Titan Black bylo hodně.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 13:48:21
avatar
Citace z jiného webu(extrahardware)- článek se jmenuje "Nvidia uvádí nový highend, GeForce GTX Titan Black. Bez fanfár, bez recenzí." A cituji z něj přoč se píše bez fanfár:"Důvod, proč byl Titan Black vypuštěn prakticky potichu, je nejspíš dnešní uvedení GeForce GTX 750 a GTX 750 Ti. Tyto karty přináší GPU nové architektury Maxwell, mimo jiné s poměrně značně zlepšenou spotřebou." Zajimavé, že? Že by ten názor měli na více webech nejen tady? Určitě si jste stěžovali i na tom webu redaktorovi, že?
mortem [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 14:36:33

Ty jsi to už vůbec nepochopil, titulek mají stejný, ale v textu EHW je:
Citace:
Důvod, proč byl Titan Black vypuštěn prakticky potichu, je nejspíš dnešní uvedení GeForce GTX 750 a GTX 750 Ti. Tyto karty přináší GPU nové architektury Maxwell, mimo jiné s poměrně značně zlepšenou spotřebou. Tyto levnější karty sehrají na trhu mnohem zásadnější roli a Nvidia jednoduše nechtěla, aby je Titan Black byť i minimálně zastínil. V situaci, kdy obě premiéry připadly na stejný den, bylo třeba pozornost recenzentů i veřejnosti soustředit na nové Maxwelly pro široké vrstvy zákazníků.

na DD: Odkaz. Tak pro méně chápavé, EHW uvedlo souvislosti a napsalo důvod. Žádné kecy, že není jediná recenze. DD jen pošpinil nVidia a napsal nepravdu ohledně existující recenze. A hlavně DD upravující příspěvek SMAZAL.
mortem [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 14:37:52

Nejde editovat, místo odkazu: Nebývá zvykem že se vydání nějaké hodně výkonné grafiky obejde bez jediné recenze nového modelu, bez famfár křičících do světa "máme hoooodně výkonnou kartu" a tak dále. Přesně to se ale v případě GTX TITAN Black stalo. Nutno ale dodat, že se ale ani nelze v tomto konkrétním případě divit.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-04 14:56:16
avatar
prosím tě tak jí běž umejt, snad se z toho chudinka vzpamatuje .... pointa mého článku byla a je, že GTX TITAN Black byl vydán bez fanfár a potichu. To je hlavní myšlenka a hlavní sdělení ... pořád si neřekl, co je na tom špatně a čím jsem tedy ušpinil tu tvojí NV, která mimochodem ty karty ani nevyrábí ;)
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-03-05 07:16:03
avatar
Jak jsem psal výše DD je to jen ztráta času takovými žabomyšími válkami. Kdyby mně moje nebo já moji chytal za každé slovíčko, tak by jsme spolu dlouho nevydrželi. Každý nato musí přijít sám co je a co není důležité a dle toho adekvátně zareagovat. A ne řešit každou kravinu. Až budou mít děti a rodinu tak to možná pochopí co jsem tím chtěl říct. Přeji všem klidný dnešní den, protože je dnes středa a je potřeba mít na večer sílu, že?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 618x
Komentářů: 2
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1384x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1061x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1155x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3742x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1449x
Komentářů: 0