Donald Trump prezidentem USA změnil svět?! Vyhrál díky sociálním sítím. Co se změní? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 13 listopad 2016
Přejít na obsah
Donald Trump prezidentem USA změnil svět?! Vyhrál díky sociálním sítím. Co se změní?
Svět se změnil? Jaký bude a změní Trump Internet a technologie?
Závěr

 

 

 

  • Závěr

Volba Donalda Trumpa je událostí, která vejde do dějin a zatraceně nabourala pořádky světa. Minimálně to, co jsme si mysleli, že je a není možné. Není na místě se ptát, co se změní, protože už se změnilo. Kdyby vyhrála Hillary (a že všude jinde ve světě, kde o vítězi voleb rozhoduje skutečný počet hlasů od občanů, by vyhrála), svět, jak ho známe, by se moc nezměnil. Byla to jistota, protože všichni ví, co od ní čekat. Výhra Donalda Trumpa světem otřásla, protože teď najednou neví nikdo nic (ani Trump), což není úplně dobře. Velkým problémem je Donald Trump proto, že prokazatelně lhal, přeháněl v kampani a protiřečil si nesčetněkrát, a to tuto škodlivou nejistotu jen podporuje. Nelze nezmínit tu neuvěřitelnou předpověď nejen kandidatury, ale výhry Trumpa z roku 2000 v kresleném seriálu The Simpsons:

O 16 let později je to tedy realita a nezbývá než doufat, že se nesplní ani ta seriálová předpověď o katastrofálním výsledku jeho vlády. Asi jste pochopili, že ač bych Trumpa nevolil (kvůli jeho vystupování a morálce), nejsem z jeho vítězství zase tak moc smutný (zatím, protože nevím, co skutečně plánuje) a vlastně zase až tak překvapený. Ač jsem samozřejmě spíše očekával, že vyhraje Hillary a svět půjde v jistotách svého směřování dál. Vítězství Trumpa ale mění hodně, i když sám si nemyslím (skoro doufám), že se změní až tak moc. Pokud chce Trump dělat Ameriku opět velkou (a s ní i celý Západ), tak některé věci musí zachovat, ať jde o vojenskou přítomnost (i její posílení), tak o vymezení se vůči Rusku, Číně a tak dále.

Hlavně doufám, že své děti (které má mimochodem s českou ženou), vychoval a vzdělal dobře, protože ty mu oficiálně budou radit a pomáhat a hlavně jej, stejně jako po čas kampaně, krotit v jeho chování a vyjadřování. Stejně je zajímavé, jak velká část té chudé Ameriky volí miliardáře Trumpa a jeho okázale bohatou rodinu. Kde se jen inspirovali? :). Kéž by se miliardáři ukázali jako správné řešení. Přesto si myslím, že Trump může (a bude) ještě litovat, že do toho šel. Protože bojovat proti politice a establishmentu tím, že bude vykonávat nejpolitičtější funkci ze všech, kde se bez podpory establishmentu neobejde, kdy navíc zjistí, že prezident USA není tak všemocný a samostatný, jak si myslel, musí řešit věci o kterých neměl tušení, že existují, a ještě ztratil většinu své svobody a bude mu do všeho spousta lidí kecat. No, bude to ještě hodně zajímavé. Nejen za Američany, ale i zbytek svobodného světa se stejným myšlením a směrem vývoje kupředu (který navíc se zpožděním fakticky v ČR následujeme) doufám, že to Trump nepodělá, v mnoha názorech se změní a řadu slibů nejen neprosadí, ale zcela od nich upustí jako od hloupostí a škodlivých věcí, které jen dobře zněly naštvaným davům. Myslím si, že za určitých okolnostní by nemusel být Trump špatnou změnou, ač rozhodně teď není osobou vhodnou na tak důležitý úřad prezidenta USA, se vším, co k tomu patří.

O některých věcech se ale mluvit musí a změnit se také musí. Některé ale prosím ne. Zvolení Donalda Trumpa také zamává pravděpodobně s cenami akcií, cenami dolaru i plánovaným ukončením oslabování koruny, a tedy cenami komponent a PC v našich obchodech. Zatím ale nikdo neví jak. Jedno je jisté, ani v roce 2017 se rozhodně nebudeme nudit … tím spíše, pokud si někdo myslí, že se ho to netýká.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Richi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 02:29:51

Problém je v tom, že mnozí lidé mají toho kam současný západní svět směřuje plné zuby. A ještě větší problém je, že politici, kteří se v tom požitkářském systému pohodlně vezou, na všechny lidi serou.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 11:27:32
avatar
Přesně tak. Prý to bylo překvapení . Tak možná pro ty co chtěli zabetonovat systém. Pro lidi co volili Trumpa to překvapení nebylo. Establishment totiž na obyčejné lidí z vysoka s.re a lidi toho už mají dost. Je mi 56 a už tedy něco pamatuji. Víte k čemu jsem došel? Že mezi rétorikou v socializmu a to dnešní rádoby demokracií vlastně tak velký rozdíl není. Když kdysi za komunistů zdražila vláda pivo, lidé remcali a připomínali hlášku Švejka " která vláda zdraží pivo, tak padne. Poté vystoupil v TV Husák a odvětil " vláda padnout může, systém však nikoli ". Co slyšíme dnes v TV? Trump bude chtít zbořit zažitý systém !!! Proto jsou snad volby, aby byla změna né? Volby které vlastně nesmí změnit systém jsou zbytečné a může se uvažovat je zrušit a nebo lidmi ignorovat. politicky korektní politik je sebranka nejvyššího kalibru. Půlhodiny vám bude žvanit do kamery, aby jste pak zjistili, že vám vlastně neřekl nic a svůj názor nezdělí. Nemůžete totiž svým názorem vyhovět všem a pokud budete upřímný tak rozdělovat budete vždy. Nebo budete lhát a mlžit a vyhovíte systému. Problém je, že lidi už právě toto nechtějí.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 11:59:59
avatar
technická: jak může Tump zbořit systém, když v jeho jméně kandidoval a musí se o něj opírat?
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 12:45:28
avatar
To není můj výmysl . Pusťte si na hodinu TV a nejlépe záznamy z prvních 2 dnů po volbách. Ty zděšené ksichty politologů, komentátorů, politiků + co žvaní do kamery a je vlastně jedno, zda jsou z Ameriky či Evropy.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 12:52:19
avatar
no zděšení jsou proto, že jde většinou o vysoce vzdělané zcestované lidi a jak jsem napsal, vzdělaný člověk má pochopitelně větší tendence vidět svět v širším měřítku, tedy liberálněji a za posledních 25 let vévodil liberalismus světu. A poslední rok dva se nějak hroutí (z části zaslouženě i proto že umožňuje právě i jiný názor). Tak se nediv .... já zastávám názor, že liberalismu je někdy moc, na druhou stranu jsou tací, kteří by nás chtěli vrátit o dekády zpět, což je druhý extrém ... Co bude Trump je velká otázka. Prostě abychom nešli zase do druhého extrému. Každopádně zavedené jistoty jsou zjevně pryč ...
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 13:01:26
avatar
Zavedené jistoty jsou pryč. Těm obyčejným lidem zjevně nechybí. To je právě to co intelektuálové dosud nepochopili. Nebo spíš pochopit nechtějí. To je ale jejich boj.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 13:43:19
avatar
Ono rozdělování na jejich a naše stojí za mnoha problémy samo o sobě ;)
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 14:10:30
avatar
Mám dojem že úplně nechápete, o co tady jde. Ti malí obyčejní lidé se i díky Intelektuálům a politikům stali ekonomickými otroky bohatých. Logikou košile bližší kabátu volí své skutečné chlebodárce a v politicích vidí jen kašpary, které stejně ti bohatí ovládali, ovládají, jako něco zbytečného. Nastupuje vláda oligarchů, Protože ti mají skutečnou moc a ti třeba z toho co slibují i něco splní. Politik udělá jen to co je mu dovoleno a jeho sliby nejsou dnes už nikým brány vážně.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 03:58:55
avatar
Jediný kandidát pro skutečně uvědomělého člověka byl demokrat Sanders. On jediný za sebou neměl korporace. Být amík volím jeho, jakmile byl ze hry, volil bych neplatným hlasem, zeleného anebo vůbec. Trump vs Clintonová byla Sofiina volba, kterou žádný uvědomělý člověk nemůže podstoupit, aniž by se musel zabít nebo alespoň pozvracet. Není-li Vám z takové volby na zvracení, nejste dostatečně uvědomělý.

A pokud jsem se zmýlil i se Sandersem, pak i já jsem jen naivním maloměšťácko-idiotským pseudointelektuálem. Pak už zbývá ale jen nihilismus
xind [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 07:32:18
avatar
je to pravda ti dva kandidati jsou nastejno, ten Trump ma takové miliardy že bude chtít další a mnohem víc.. jak u nas Babiš,Clintonová se považuje snad za nějakoou královnu a taky chce jen moc
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 10:57:33
avatar
Je až neuveriteľné, že +/- autobus 324 mil USA vyprodukuje dvoch prezidentských kandidátov ako Trump & Hillary...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 11:01:18
avatar
že jo .... letošní volba je selháním všech politiků v USA a fakticky i lidí .... ale v ČR můžeme tak akorát šoupat nohama. Je hrozný že se na takové pozice dostávají lidé, kteří jsou fakticky opakem toho jaký by Prezident země měl být .... na druhou stranu jsou odrazem společnosti :/ a tam je problém.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 13:40:39

Já nevim co se divíte, Monarcha coby vladař byl na svoje poslání připravován od útlého mládí, ale prezident? co to je? Nic.
Z nesmiřitelných:
Zkuste vystřelit na Krále. To nejde, majestát vám to nedovolí. Ale na prezidenta? To si vystřelí každý.
Lze to samozřejmě napsat mnohem delšími a učenějšími větami, ale podstatata tam je
Už Washington psal, že "v případě, že se občanu císaři Josefu 2 zdaří jeho reformy, naše revoluce se ukáže být zcela zbytečná"......
Lukash [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 17:22:12
avatar
S tými kandidátmi úplne súhlasím.

K tej výrobe v Číne. Problém je, že aby to naozaj fungovalo tak by museli v číne prestatť vyrábať všetky štáty. Lebo ak čo i len jeden z nich vyrábať bude tak na trhoch prevalcuje všetky ostatné kôli konkurenčnej výhode a to je prakticky nemožné zrealizovať.

Môj názor je, že ľudia použili podobnú taktiku ako u nás na Slovenksku, že jednoducho boli nespokojný tak zahlasovali na truc za Trumpa. Myslia si, že tým niekoho vytrestajú, ale v skutočnosti vytrestajú akurát sami seba.
Exorcius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-16 13:51:05
avatar
Podobně, jak prezidentské volby u nás.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 08:59:17
avatar
No právě, že konečně někdo kdo se nebojí říct pravdu, že "globální oteplování a vliv člověka na životní prostředí je mýtus a chce odstoupit od klimatických dohod a snižování emisí." Což je jen dobře. Jsou ten jen zbytečně vyhozené peníze. Nejde totiž v prvé řadě o ekologii, ale jen a jen o vydělávání peněz na strachu lidí. Všichni vidíme, kde to vede například u aut. Díky nesmyslným kvótám musely automobilky šidit testy na emise svých motorů. Protože na úkor spotřeby aut to mělo vliv na emise. Ono totiž obvykle je vždy něco za něco. A pokud se nenajde rozumný kompromis, tak je to špatně. A zelené mozečky bohužel často toto nejsou schopné pochopit
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 10:32:55
avatar
Nerozumiem ľuďom, ktorí zastávajú názor, že je to len mýtus. Stačí sa predsa len pozrieť z okna, alebo si pozrieť dokumenty o topení polárnych čapičiek.

Jediné, čo je podľa môjho názoru otázne, je voľba správneho riešenia. Ale samotné oteplovanie je smutný fakt.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 10:56:38
avatar
ty na tom Marsu musíš žít .... jako tvrdit dnes, že 7 miliard lidí s tím vším průmyslem a vším okolo, kdy se ve velkých městech dá stěží dýchat atd., že neexistuje vliv člověka na životní prostředí .... to už není odvaha ...

Zelené mozečky jsou jedna věc, ale ty jsi zase druhý extrém ;) .... co takhle se snažit o ekologičtější technologie jen proto, že to jde a přestat pálit ropu a uhlí jak v 19.století .... a to říkám jako někdo, kdo rozhodně není vášnivý ekolog.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 15:15:59

vono to s tou čistou ekologickou energií nebude zas tak horký, jak se ukazuje.....

http://zpravy.idnes.cz/vodni-prehrady-metan-emise-sklenikove-plyny-f3p-/zahranicni.aspx?c=A161114_104633_zahranicni_ert
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 17:23:34

Hele, ono vliv na prostředí nerovná se oteplování. O negativním vlivu na prostředí, ve smyslu zamořování, se vůbec nikdo nepře, to je tak nějak patrné, když se podívám z okna. Jenže z celé téhle problematiky si pár hovad vytáhlo "oteplování" a mastí si kapsy na různých eko daních, biopalivech, alternativních zdrojích... A je smutné, že se ekologická debata smrskla na řešení "oteplování", ke kterému sice dochází, ale došlo by k němu i kdyby nežil jediný homo sapiens, protože prostě cykly planety.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 19:27:24
avatar
Existují studie, dle kterých oteplování na zemi celkem věrně kopíruje sluneční aktivitu nebo dle kterých mnohem více skleníkových plynů emituje do atmosféry sopeční činnost země. Ale i kdyby měl člověk vlivna globální oteplování, tak současný způsob jejich omezování je k smíchu. Prachy které západní svět vráží např. do omezování spotřeby osobních aut, které funguje dobře jen na papíře, tak to zpomalí globální oteplování o kolik hodin, minut, vteřin? Zato náklady na tuhle srandu rostou enormě. Ale to že křížem krážem jezdí kamiony přes celý kontinent zbytečně, to nikoho netrápí. Navíc když budete chtít dělat výzkum, naprosto zbytečný výzkum o tom co má jaký vliv na globální oteplování, dostanete na to grant. Známý je zemědělec a dělali u něj výzkum dopadu ostřice (!!!) na globální oteplování. Když se pak jednoho vědce toho výzkumu ptal na co přišli, ten mu odpověděl že neví, protože on dělal jen kořeny , nebo výzkumy ohledně vlivu chovu krav na globální oteplování... Jaký chorý systém může tohle financovat?
CharlieV [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Simpsonovi 2016-11-14 11:02:09

Technická?: to video nahoře nejni z roku 2000, jediný video, kde Simpsonovi předpověděli Trumpa jako prezidenta je ten díl, ve kterým Líza nastoupí do Bílýho domu po Trumpovi. Ten spot nahoře udělali až POTOM co Trump kandidoval a je to udělaný přesně podle jednoho televizního záběru (na kterým samozřejmě nebyl Homer).

Pokud jde o CO2, možná by stačilo zmínit, že to CO2 už tu jednou v atmosféře bylo, takže my vlastně vracíme do vzduchu jen to, co ty hnusný přesličky zlovolně uložily do bažiny každopádně lidská produkce CO2 by se omezit mohla, ale zase ony ty ekotechnologie občas tak moc eko nejsou (kupříkladu takový lithiovýbaterie, to je ekoňamka).
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 11:20:31
avatar
Ľudstvo svojim spôsobom Zem neničí. Len ju mení - a to na podmienky, ktoré nevyhovujú aktuálne žijúcim organizmom. Vrátane človeka samotného. Nedokážeme na Zemi zničiť život kompletne, ani zámerne. Preživšie organizmy by sa prispôsobili a evolúcia by stvorila ďalšiu generáciu po veľkom vymieraní
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 11:56:20
avatar
NO ne svym zpusobem, ale proste nici a niceni planety znamena nicit podminky pro zivot pro vsechny vcetne lidi. Clovek je take jediny tvor ktery zabije zdaleka nejvetsi procento jedincu vlastniho druhu. Vetsina lidi umira na nepristup k zakladnim zivotnim potrebam, strukturalnimu nasili apod. (1MIL denne), coz je tedy vsechno vytvor cloveka.

Neni to tak dlouho do jedna z nejmenovanych firem vysoudila miliardy dollaru na Ekvadoru tusim, v dolozce investor-stat, kvuli nepovoleni k tezbe v destnych pralesech. Takze bodet by se planeta nenicila, kdyz tu o zakonech rozhoduji nadnarodni spolecnosti.

Srovnavat dopad lidske civilizace na zdroje planety s nejakym prirodnim jevem je uplne absurdni. Filozoficky i prakticky.

Vybuch supernovy Vam taky muze znicit planetu, ale to neznamena, ze ... to je jedno
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 11:51:27
avatar
To je zcela bezpredmetny, jestli nejaky prirodni jev vedl k uvolnovani jakekoliv latky do ovzdusi. Clovek je tvor natolik inteligentni a ma natolik pokrocile technologie, ze by mel ve vsech oblastech, ve kterych je to mozne (coz jsou technologicky dnes vlastne vsechny), se chovat tak, aby stopa po nem byla na planete co nejmensi, a aby zdroje (veskery zdroje! ne jenom suroviny) te planety byli udrzitelne nejenom pro dalsi generace, ale pro tu planetu samotnou.
Zatim jedine co jsme dokazali, ze nam umira tech cca MIL lidi kazdy den a tusim MIL zivocisnych druhu kazdy rok.
Nexon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mýtus je, že Internet vyhrál 2016-11-14 11:38:58

Trumpovi volby. Dle průzkumu voliči mezi 18-30 let téměř z 70% volili Clinton. To jsou zároveň lidi a největším přístupem k internetu a nechají se nejsnáze ovlivnit. Volby Trumpovi vyhrála totální nasranost střední tvrdě makající třídy, která se ale má v Americe čím dál tím hůře. Poslední zářez zasadil sám Obama se svojí reformou zdravotnictví (tzv. ObamaCare), která s největší tíhou dolehla právě na tuto vrstvu. Poslouchal jsem rozhovor s Čechoameričanem, který patří do této vrstvy a zdravotní pojištění za 4-člennou rodinu mu po reformě stouplo z 650$ na téměř 1500$ a to ještě se 150$ spoluúčastí a to je masakr i pro amíky. Navíc když tyto lidi vidí, jak se jim Amerika mění před očima - samej negr,asiat a hispánec a s tím spojený "bordel", není se co divit, že hlasují pro Trumpa, který alespoň slíbil s tím něco dělat. Paradoxně Trumpa volili i hispánští migranti (tedy především ti s legálním povolením), protože s nekontrolovaným přílivem migrantů se budou i jim zhoršovat životní podmínky. Dalším faktorem je absolutní zaujatost mainstreamových medií, dáno především tím , kde tyto "instituce" sídlí, přece jenom Amerika není jenom New York. Tato absolutní masáž - Clinton-->dobro, Trump-->zlo, opět nasrala tyto obyčejné američany a přiměla je jít k volbám. Nakonec bylo velmi zábavné sledovat samotný průběh voleb a to jak na CNN, tak především na ČT, kde se "experti" (povětšinou absolventi humanitních oborů) opět střetli s realitou a opět to nevládli. Volba Trumpa je nakonec to nejlepší co se Americe mohlo stát, Regan to sice nebude, ale spoustu věcí může ještě zachránit. Pro nás je dobré, že zde vidíme i výraznou českou stopu, Trump a bývalka Ivana s níž má tři děti je češka(rýsuje se možnost, že Ivana bude velvyslancem USA v ČR, to by byla skvělá volba) a také video, které zachytilo epileptický záchvat Clinton a zásadním způsobem otřáslo její volební kampaní natočil Čech ... :-)
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 11:37:07
avatar
Jezis to je pitomost, Donald nevyhral kvuli soc. sitim, ale protoze verejnost je znechucena klasickymi politiky a Hillary je velmi dobrym prikladem klasickeho, udrzovaciho politika.
Z podobneho duvodu vyhrali pomerne velci radikalove v minulosti nebo naprosti nepolitici u kterych stacilo, ze jsou dostatecne bohati, protoze pak se nepredpoklada, ze by kradli tolik. Kde jsou ty temata narodni identity a dlouhodobeho smerovani z prvni republiky. Dneska uz proste staci kdyz politik krade jenom trochu (to je koneckoncu pripad jak Trumpa tak Babise).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 11:59:10
avatar
bez toho aby Trump mohl oslovit voliče by nevyhrál ... a protože přes klasická média to v jeho případě nešlo, tak si musel vystačit s Internetem a sociálními sítěmi. On sám už to přiznal, že Twitter mu to vyhrál ....
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 13:34:32

Twitter je prej na prodej a marně shání kupce.....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 13:43:42
avatar
A nikdo ho nechce
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 13:48:03

No třeba se to změní, když "to" vyhrává volby.........
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jestli vono to nebude taky 2016-11-14 12:00:31

tim, že Clinton je nepříjemná prolhaná (v Bosně na mě na letišti stříleli ostřelovači - asi si to spletla s blesky fotoaparátů) babizna s krví na rukou (Benghází), ze které patologická touha po moci a penězích doslova sálá.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 12:55:25
avatar
Na rozdíl od Miliardáře Trumpa, který patologicky po penězích netouží a rozhodně nikdy nelže a nikoho neuráží ... že?

Myslím že v oblasti lhaní a touhy po moci a penězích si nemá ani jeden co vyčítat a lze mezi ně dát rovnítko. Takže tady bych rozdíl nehledal ;)
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 13:32:14

No Trump minimálně svým lhaním a nečinností nezavinil ničí smrt a prachy vydělal poněkud jinak, než přisátím na státní cecek.
Se mi líbí, jak jsou všichni dobrosráči za cizí prachy podělaný z toho, že do státního bytu se po negrovi (i když von to negr vlastně není a ani "natural born citizen") stěhuje bílej bohatel blonďák
PS: i u nás v přístroji na "pravdu" odvysílali rozhovor se starostou jakési zchudlé díry - všichni na nás pečou, psali jsme všude možně - Obama, Clinton a ani neodpověděli. Trump přijel a aspoň si nás vyslechl - což tedy asi udělalo mnohem víc, než nějakej Twitter
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 13:41:57
avatar
zatím, uvidíme jak se to změní v roli prezidenta ;) každopádně výrazy jako negr apod. vážně?
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 14:02:37

Jo stejně jako Rio Negro (Rio Afroamericano - blbost že).... A nebo Chaloupka strýčka Toma v původním překladu, nebo Verneovky...
Já sem stará páka, doživotně budu říkat další nekorektní věci, jako třeba cikánská pečeně - to vim co to je, na rozdíl od rómské...
A navíc Obama je urážka všeho - prezdintským úřadem počínaje a tím, že se vydává za černocha konče.
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-15 15:18:10

Jistota je že Clintonová lže permanentně Odkaz
Trump je na system napojen asi jako Zeman, a davy demokratických intelektualu s nim taky nehnou. Myslím si že republikán má postojem blíže ke komunistovi(skutecna levice). Mimochodem ceskou manzelku uz nema, ale ta mladsi ho naucila pracovat s twitterem.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-15 16:04:23
avatar
Clinton je levicová politička, skutečná levice která má blízko ke komunistům, trump je názorově jednoznačně pravice a často až extrémní (alespoň se tak občas vyjadřuje).
luke777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - trump 2016-11-14 12:10:29

Napisi to opet znova klidne si to smazte.
Trump je velice citelny napsal 10 knizek kam ma amerika smerovat uz pred 11 zarim.Zadnej facebook ale komunikoval a zvernejnoval vse na twitru a to ze proti nemu bylo vsech 77 americkych deniku vyhrabavali kdejakou spinu.Sem velice rad ze vyhral a ze mam pravdu vidim na seke tv kde vidim ty protazene drzky. Knize se ztrapnil tim svojim obrazkem na facebooku kde ho odsoudili i ti co ho volili
KALIK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Proč vyhrál Trump? 2016-11-14 14:04:18
avatar
Důvody vítězství jsou někde jinde, než vidí autor článku a jsou mnohem komplexnější. V první řadě lidé chtěli změnu. Obama měl být ta změna, která se nakonec nekonela a Obama se jeví jako totální propadák. Na lidi doléhají existenční problémy, malá menšína vlastní drtivou většinu. Problémů, které dopadají ma většinou je stále více a více. Clinton, je typickou představitelkou režimu, který tyhle problémy z velké části způsobil. Obama to mělo změnit, nestalo se, Trump je pokus č.2 a přestože jem mu trochu fandil, nemyslím si, že něco zásadního udělá, přestože tak v kampani mluvil. Celý svět je se svojí politikou sešňerován finanční kazajkou. Manévrovací prostor ve stávajícím systému je velmi malý a politici to ví. Trump je součástí systému, zbohatl na něm a nedá se od něho očekávat, že ho bude měnit a i kdyby chtěl, nebude mu to dovoleno.

Vidím velkou paralelu mezi americkými volbami a volbami našimi. U nás byl taky silně protěžován Kníže a dopadl úplně stejně jako dopadla Clinton. Lidé nejsou blbí a propagandu snesou jen do určitého levelu a ten byl v obou případech překročen.

Argumentace, že Clinton (Knížete) volili vzdělaní lidé z měst a vyvozování, že tito voliči mají lepší názor než ti druzí je směšný. Vzdělaný člověk nemusí se rovnat člověk moudrý, ta vazba tu podle mě není nebo ne tak silná, jak se nás snaží naše média přesvědčit. Mnohdy mám pocit, že je to přesně naopak a to přestože jsem spíše v kolonce vzdělaný.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 13:46:11
avatar
já myslím, že se za Obamy změnilo hodně, jen ne to, co někteří čekalo a co se změnit dost dobře ani nedá a nezmění to ani Trump.

Statisticky je většina (velká část) obyvatel hloupá to je prostý fakt, což ale v demokracii prostě nehraje roli (dva blbci přehlasují jednoho chytrého to je výhoda i slabost demokracie jak ji známe). A propagandu snesou snadno, zejména když jim vyhovuje v jejich myšlení a vidění světa a to je problém. Pokud by vzdělaný člověk nebyl moudřejší, jaký smysl by to vzdělání mělo? ;) Samozřejmě moudřejší člověk neznamená že automaticky povede svět lepším směrem ....

Trump je zcela nový druh pokusu o něco, který nemá v historii obdoby. Žádný podobný člověk nikdy v historii nezastával tak významný post. Nicméně souhlasím s tím, že hlavním důvodem všeho je prostě nasranost lidí, kteří nemají možnosti (ať vlastním přičiněním, nebo ne) na ty, kteří je mají ...
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 13:58:08

Za Obamy se opravdu změnilo hodně - zejména to, že velkohubě sliboval, jak ukončí tu válku do které USA uvrtal Bush... Což splnil tak, že USA zatahl do několika dalších konfliktů... Úžasný byl rozhovor s Colinem Powelem na téma blízký východ a mizerné angažmá USA.....
KALIK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 14:17:45
avatar
Nevím, co si představuješ pod pojmem hloupí lidé. Vzdělání, alespoň tak, jak je prováděno na západě je čím dál tím víc jen příprava na budoucí zaměstnání a s moudrostí nemá skutečně nic společného. Pokud jde o vzdělání, jak si sám připustil, ti vzdělanější se naprosto fatálně mýlili co se predikce nového prezidenta týče. Ani vzdělání jim nezabránilo učinit chybný kalkul. Ony ty vzorečky mohou být správné, ale když stavíš na špatných základech, nemůžeš se dopracovat správného výsledku. Nehledě na to, že dle mého názoru dnešní média a jejich průzkumy veřejného mínění jsou tu jen pro ovlivňování myšlení lidí dle zadání (vlastníka, zadavatele průzkumu, reklamy atd.). Na téma moudrosti při rozhodování hezky mluví pan Robejšek (viz. youtube), který tvrdí, že většina (tedy těch hloupějších, jak je nazýváš) ve výsledku činí kolektivě správnější rozhodnutí než ta vzdělaná menšina. Důležité je i to, že následky politických rozhodnutí dopadá přávě na většinu a tak by i měla logicky rozhodovat (tedy ne ta vzdělanější menšina). Pana Robejška velmi doporučuji, je to velmi vzdělaný a chytrý pán.
Rohl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 14:26:39

Statisticky je většina (velká část) obyvatel hloupá to je prostý fakt ...

Gaussova křivka inteligence si o tomto "faktu" myslí něco jiného:

http://casopis.mensa.cz/veda/inteligence_a_jeji_mereni.html
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 14:44:49
avatar
nemyslí, jen je na diskusi co je hloupá úroveň ;)
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 13:58:51
avatar
JJ Intelektuálové jsou často odtrženi od reality a postrádají takzvaný selský rozum. Od nepaměti bohatí(ekonomicky mocní) hýbali politikou. Politik, intelektuál byl vlastně paňáca na šňůrkách, který měl lidem pokud možno co nejméně srozumitelně ale za to maximálně učeně zdělit lidem, proč se musí udělat věci které jdou proti smyslu jejich existence a často přežití. Ekonomicky mocní se obávali, že by byli pro lidi politicky nepřijatelní a tak byl vytvořen systém, který pomohli politici, Intelektuálové vytvořit. Spočíval v tom že si lidi ekonomicky zotročil, což vedlo k tomu, že si lidi uvědomili, že ti co pravdu ovlivňují jejich život jsou ti bohatí. Pro lidi pak už nebyl problém politik versus boháč, volit heslem košile je bližší než kabát, volit boháče. Nyní nastává nová doba, bohatí vystupují ze stínu, odkud vládli a ujímají se moci sami. Politici budou jako mezistupeň vládnutí poslání do výslužby. Už je nebude třeba.
KALIK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 14:23:48
avatar
Víceméně souhlas, jen si nemyslím, že by Trump nebo u nás třeba Babiš byli ti, co skutečně vládnou. Jistě, díky svým penězům mají větší vliv než běžný chudý občan, ale pořád jsou to jen malé ryby a dá se říci jen poskoci systému. Ti, co skutečně vládnou systému nejsou na obrazovkách a jejich majetky jsou o několik řádů vyšší a ano, platí stále to, že moc jsou peníze a peníze jsou moc. Proto se taky není třeba divit, že rozhodnutí politiků jsou tak výhodná právě pro tyto lidi a nevýhodná pro většinu. Z tohoto pohledu funguje vše, jak má a demokracie je jen divadlo pro lidi.
Rohl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Příklad mediální bubliny: 2016-11-14 14:14:50

Příklad mediální bubliny:

"Clintonovou volí vzdělaná část populace." Tak toto je přesně příklad té mediální bubliny. Já třeba vzdělaný jsem a proto bych Hillary nikdy nevolil.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 14:23:50

To je ta část populace, která nyní zapaluje auta, vykrádá obchody a pere se na ulici s policajty, když není po jejich?
Malé dítě se tedy v takovém případě (je - li to spratek) válí po zemi a řve.....
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 17:04:53

To není mediální bublina, to je nekalá praktika. Pokud vím, tak na volebních lístcích nebyla kolonka "dosažené vzdělání" a odhady kdo koho volil dle vzdělání sou úplně stejně blbé, jako předvolební průzkumy, kde měla CLinto vyhrát

Jinak je to obyčejný reklamní trik: Chytří lidé kupují ten jediný správný výrobek, a blbci zůstanou s tím "špatným" výrobkem.


Já jsem popravdě volby nesledoval, už po našich prezidentských volbách jsme se zařekl, že na politiku seru. O to víc jsem se teď divil, když jsme si zpětně dohledával, co jsou ti dva šašci v americe zač. Prolhaná kariéristická profesionální politička vs podnikatel, který dává masám to, co chtějí (amercia grat again + jednoznačně se vymezení proti politické korektnosti, která sere lidi napříč politickým spektrem).

Clinton by byla další Merkel, Trump může jen mile překvapit.
bib$ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 15:34:17
avatar
bol som dosť prekvapený z tejto témy a zrovna tu a aj keď mám rád tento portál musím povedať že teraz s autorom vôbec nesúhlasím. videl by som to asi takto:
http://komentare.hnonline.sk/dnes-pise/855402-moj-tip-vyhra-trump
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 16:11:17
avatar
este ze vyhral!!
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vzdělání nerovná se moudrost 2016-11-14 16:36:48
avatar
Tyhle řeči že "vysokoškoláci" volí Clinton je jenom ovlivňování mas. Nevím, kde se u některých bere přesvědčení, že když někdo vystuduje kybernetiku nebo neurochirurgii, že ví mnohem lépe kdo má vládnout a jak. U humanitních vědátorů to úplně vylučuji. Vzdělaný člověk má..., by měl mít akorát lepší predispozice, nic víc. Trumpovi to vyhrála upadající střední třída, protože je ožebračuje globalizace. Ať si říká kdo chce co chce, tak globalizace není nic jiného, než jen vydělávání peněz na chudých lidech(státech). Pokud by všude na světě brali lidé za stejnou práci stejné peníze, továrny by se stavěli tam kde mají největší odbyt, ne kde mají nejlevnější pracovní sílu. Američany nezajímá kdo vládne v rusku, nebo jaké rozkazy se posílají přes moře do evropy. Je zajímá jak budou platit hypotéku, jak vydělají na vzdělání pro svoje děti, jak zaplatí zdravotní pojistku a ještě aby jim zbylo na jídlo a nemusely žít z potravinových lístků a na to ti mladí 18-30 let teprve přijdou. Podívejte se na Detroid, prakticky jediný funkční průmysl v USA je zbrojní. I ten Boeing se vyrábí jinde a v USA se už jenom montuje. Na službách se dobře točí peníze, ale když si všechno ostatní musíte kupovat jinde peníze vám dojdou a zadlužujete se, tisknete prachy a zvyšujete inflaci tak aby, ta soška svobody co si koupíte v New Yorku (made in china) Vám stihla vydělat 5 dolarů dřív než ji v malajsi vyrobí za 2 dolary a vy to neprodáte.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 21:39:14
avatar
Dede, tie "liberalne" media o ktorych pises urcite nie su objektivne a Clintonka urcite nie je slusnejsia ako Trump. V skratke, mainstreamove media su prodejne devky a Clintonova je prolhana, pokrytecka, skorumpovana a totalne odpudiva zenska.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-14 22:06:46
avatar
Slušnější ve vystupování určitě je ... nikde nevykládala, že když jsi bohatý, tak můžeš k ženskejm všechno a chytit je za **** atd.

Mainstreamová media nejsou prodejná, jak si myslíš, dokazuje to i fakt, že Trumpovo volební team se snažil si nějaká koupit, neúspěšně ... jinak si samozřejmě prostor v médiích koupit můžeš, na tom není nic divného.

Clintová je pokrytecká určitě - je to politik. Prolhaní jsou ale oba dva, kdy ovšem Trump lhal mnohem okatěji. Zkorumpovaná? ... to nemůžeš dokázat a v souvislosti s ní se to ani nikdy nepropíralo nikde, nemyslím si, že to má zapotřebí. Odpudivá? No jako manželku bych ji nechtěl ... ale to je asi subjektivní názor každého. Takže sorry já se dívám na oba trochu objektivněji bez toho jestli se mě jeden líbí více nebo druhý. Z hlediska chování co se slušnosti, vyjadřování, vystupování a diplomata týká Cliton vede jasně. Z hlediska lidských kvalit ... neumím je posoudit, neznám je osobně.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-15 07:00:14

No Trump udržuje třeba korektní vztahy se svou bývalou tchýní 90 letou vdovou Zelníčkovou. U mě má tento prostý fakt mnohem větší vypovídací hodnotu, než to, že si nějaká bába teď vzpomněla, že ji před 20 ti lety sáh na zadek, nebo že blbě kecal "u piva". Mimochodem, když tohle na něj vytahla Clintonka, pohotově ji odpálil: "Ano, blbě jsem žvanil a moc hrdej na to nejsem. Dostal jsem se jen k tomu žvanění, na rozdíl od prezidenta Clintona."
PS: Trump navíc na rozdíl od všech těch světovejch všehoprdů, co si slintají triko v zoufalství nad tím, že vyhrál, ví nejen, že existuje Evropa, ale i nějaké Česko a dokonce tu i byl. Možná by tento fakt měli nějak šetrně sdělit opilci Junckerovi, který prohlašoval, že Trumpovi bude trvat 2 roky, než si všimne, že existuje Evropa....
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-15 15:28:59

přitom jedinej kdo je dva roky mimo mísu je Junker s Makrelou
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-15 07:29:25
avatar
Tak samozřejmě, že si nemohl Trump koupit média. Jak by si taky mohl koupit P.R. agentury Hillary Clintonové.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-16 20:29:42
avatar
Nechce sa mi v tom hrabat, ale cital som ze z penazi Clintonovych nadacie, ktorej sponzorom je aj Saudska kralovska rodina - sponzor terorizmu po celom svete, si Hillary a Bill uliali milion dolarov na svadbu ich dcery. Dalej ohladne toho ako sa sprava Trump k zenam, zaujimave ze Clintonka je stale s muzom, ktory si nechal vyfajcit v Oralnej pracovni . To jej akoze neprekaza? No a este k tomu chovaniu na verejnosti, jasne ze je lepsie vystupujuca ako Trump, ale to je len divadlo. Ked som videl tie videa ako ti mladi, socialistickou propagandou vyplachnuti Clintonovej volici po prehre revali a protestovali, bolo mi hned jasne ze prezidentsky post vyhral spravny kandidat.
Joohn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-15 15:21:38
avatar
Skvěle napsaný článek, se vším souhlasím! Dobře, že se tu objevují i články s jinou tématikou než pc.
CCblue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cena komponent 2016-11-15 20:38:34

Asi to pro tebe bude dost zdrcující zpráva, ale podle ekonomických odhadů, pokud Trump začne provozovat opravdu republikánskou ekonomickou politiku jak sliboval, tak to povede k srovnání kurzu Euro-Dolar a tím i dalšímu masivnímu nárůstu cen komponent u nás.
A ještě jedna poznámka. Podle nedávných průzkumů, zhruba 3/4 pracovních míst, která v USA zmizela za posledních 30 let neodešla do Číny apod. Ta místa byla zrobotizována. Takže se jaksi nemají odkud vrátit :-)
Ti, kteří volili Trumpa, protože si mysleli, že jim tu práci vrátí, jsou zcela mimo. Naopak, v USA bude robotizace, vzhledem k jejich obrovským mzdovým požadavkům, postupovat dál velice rychle.
Ona je to napůl sranda a napůl tragedie, že už i v Americe lidi chtějí od státu, aby jim práci zajistil a kvůli tomu Trumpa volí.
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-15 21:47:17
avatar
Súhlas.
Druhý vek strojov jednoducho nepustí a prehlbujúca robotizácia nám pomaly, ale iste uberá pracovné miesta a bude to hlavne vo vyspelých krajinách ako sú USA, Nemecko, Japonsko najrýchlejší trend. Autonómne fabriky nebudú resp. nie sú už nič výnimočné kde v podstate ľudská obsluha sa bude rátať na prstoch jednej ruky, netreba v nich svietiť, kúriť v podstate ani upratovať a ak áno tak to upracú stroje.
Naopak krajiny ako Čína, India a pod. odkázané na prácu ľudí budú mať problém...

O to viac je zarážajúce ak prezidentský kandidát perlí ako, že zavedie 45% clo na dovoz z Číny do USA a v podstate nepovie pracujúcej triede čo vie a v tomto by som jeho pohnútku ako biznismana, investora nebral vonkoncom ako nevedomosť (nedbanlivosť).atď.
Samozrejme akcia plodí reakciu a zdroje blízke čínskemu denníku Global Times sa už nechali počuť, že by to znamenalo "oko za oko" t.j. americké predaje aut a Apple by zažili rapídny pokles, zároveň tak aj vývoz kukurice a sóje do Číny by bol zastavený a objednávky lietadiel Boeing by boli nahradené lietadlami Airbus... atď. atď. (v podstate by to znamenalo obchodné vojny, no a hádajte kto by na ne doplatil...)

P.S. a trocha aj zo svojho súdka pridám keďže sme na tomto webe - nezabúdajte, že na rozdiel od Ruska, ktoré sa po únikoch WikiLeaks ruka v ruke s whistleblower-ským únikom Snowden-a sa takpovediac odtrhlo na vládnej/bezpečnostnej a armádnej úrovni od x86/x86-64 (o to viac, že nemajú potenciál, zdroje a v neposlednom rade licenciu, patenty, know-how), ale na rozdiel od nich Čina má všetko potrebné (Odkaz)

Ale DD má v zásadnom pravdu - jednoduchším ponúkneš demagógiu, skratky, populizmus omnoho ľahšie o to viac ak je to ešte menšina voličov nie však voliteľov a zároveň protikandidát bol taký aký bol a aby sme boli čestní takí akí boli aj na vnútrostraníckej úrovni...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-16 00:30:19
avatar
ano, ten dolar sledujeme ...

ano, určitě část míst zmizela díky robotům, ale část se prostě přesunula ... Apple nemá továrnu v USA ale v Čně stejně jako řada dalších firem .... ocelárny železárny atd. všechno v Číně (stejný problém máme i u nás) .... automobilky a s tím související výroba se z USA přesunuly hlavně do Mexika a tlačí se tám více a více ... další problém pro USA takže pořád si myslím že v tomhle má nejen Trump pravdu a stejné problémy musíme řešit i v Evropě ... není prostě férový a vyrovnaný obchodní vztah, když se všechno vyrábí v Číně i to co nemusí ...

Určitě je tu pěkných několik desítek tisíc pracovních pozic, které by se daly přesunout zpět do USA a to i s využitím robotů ...
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 4 průmyslová revoluce 2016-11-17 19:24:17
avatar
Omyl ta robotizace o které mluvíš ještě nenastala v tak masivním měřítku, ale teprve začíná. A připraví o práci nekvalifikované lidi, ale zase budou mít práci lidi co opravují roboty, staví, programují atd. Něco za něco. Každopádně jestli donutí vrátit výrobu do ameriky, tak to stejně bude robotizované a chudina se z toho stejně nenají.
A pokud vím tak čína to ví taky a snaží se o masivní robotizaci. Protože i ona nedokáže konkurovat platům bangladešských dětí. Foxcomn mluvil o 1 milonu robotů...
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-16 06:57:10
avatar
Sledujem tento web už dosť dlho. Hlavne kvôli testom grafických kariet, procesorom a rozborom hier. Za to ďakujem. Ale ozvať sa, ma donútia vždy až články kde Honza píše o vonkajšom svete, svete mimo technológií.

Honzo, to čo predvádzate napríklad v tomto článku nemá nič spoločné s informáciami, kvôli ktorým sem ľudia chodia. Žiadneho bežného čitateľa na technologickom webe nezaujímajú Vaše politické dojmy. To čo ste vyprodukoval v tomto článku je obyčajná propaganda a to nie len tá očividná, ale aj podprahová. Z akého dôvodu podsúvate čitateľom technologického webu jednostranný pohľad na voľby v Amerike. Ak by ste sa nad témou zamyslel aspoň objektívne, bol by som možno ticho. "Většina těch hlavních médií je tvořena samozřejmě vzdělanými lidmi. Vzdělaný člověk má ale přirozené tendence vidět věci v širších souvislostech, vidět svět v širším pohledu a nemyslet jen a pouze na sebe, a hlavně nebojí se tolik „neznámého“ (přistěhovalci, jiná náboženství, jiné kultury atd.) no prostě o věcech dokáže přemýšlet." Predchádzajúca veta je ako vystrihnutá z manuálu mimovládkového aktivistu plateného Sorosom. Už veľakrát bolo dokázané, že hlavné médiá sa živia klamstvom a propagandou. Len posledné príklady, voľby na Slovensku a v USA. O čom rozprávate, o akom šokujúcom výsledku volieb??? Práve ten, kto takýto výsledok nečakal, tak ten musí žiť naozaj na Marse. Je x-krát dokázané, že médiá klamú a manipulujú. Viď prieskumy rôznych agentúr, ktoré sú úplne odtrhnuté od reality a ich jedinou úlohou je manipulovať verejnosť. Operovať so vzdelanosťou či širším pohľadom v súvislosti s novinármi je z ríše fantázie a analytickej slepoty. Z Vašich nábehov na imigrantskú tému sa mi robí nevoľno.

Ja Vás žiadam, ostaňte vo svete technológií, vtedy sa Váš web dá čítať. Tým že sa jednostranne vyjadrujete k veciam, ktorým nerozumiete znevažujete seba ako človeka či novinára a zároveň celý Váš web.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-11-16 08:13:22

Diskuse nesvědčí o tom, že by toto téma čtenáře nezajímalo.... A nikdo není nucen k četbě. Podle mě takovýto občasný "logický krok stranou" nijak nevadí.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineWednesday, 08 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 324x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Monday, 06 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1469x
Komentářů: 1
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíThursday, 02 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1809x
Komentářů: 3
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Tuesday, 30 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2231x
Komentářů: 6
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Friday, 26 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1999x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2804x
Komentářů: 5