GTX 1060 vs Radeon RX 480 – AMD vyhrává první kolo. První testy naznačují, že je výkonnější. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 11 červenec 2016
altSouboj AMD a NVIDIA o mainstream přitvrzuje. Radeon RX 480 by však mohl vítězství uhájit.

 

 

 

 

Stále více informací naznačuje, že NVIDIA moc nepočítala s tím, že by AMD RX 480 byl až tak výkonný. Navzdory některým chybným či vyloženě lživým recenzím, pasujícím výkonově RX 480 na úroveň GTX 970, což rozhodně není možné už vzhledem k parametrům, se celkem většina recenzentů shodla, že RX 480 má výkon nejméně kolem úrovně Radeon R9 390 a GTX 980, kdy v DirectX12 je celkem znatelně lepší než GTX 980 a jen zhruba 25% za a GTX 1070. To je aktuální výchozí pozice a bod, od kterého se můžeme odrazit.

NVIDIA nepočítala, že RX 480 bude až tak výkonný a hlavně až tak levný. GTX 1060 dokončuje dosti nahonem (to jsme věděli, že má přijít později) a snaží se dostat takty a výkon co nejvýše. Výkonově ale není moc kde brát, protože GTX 1060 má jen 192-bit sběrnici a GDDR5 jedou stejně jako u RX 480 (256-bit) na maximu (8GHz). AMD navíc podstatně zlepšila výkon paměťového systému, takže už tady má NVIDIA nevýhodu. Jádro GP106 má sice velmi solidní výkon vzhledem k velikosti, ale na RX 480 to ve výsledku nestačí, jak potvrzuje první srovnání:

To také ukazuje, že GTX 1060 sice bude blízko GTX 980, ale nepřekoná ji. Zaostává zhruba o nejméně 5% (i více v některých oblastech), což by opět ale odpovídalo parametrům karty. Přesto lze opět o úrovni GTX 980 mluvit. V DirectX11 by tedy výkon měl být docela podobný, ale i tady by RX 480 měl v průměru lepší výkon uhájit. Nastupující DirectX12 pak bude pro GTX 1060 „pohroma“ a RX 480 jej v nových hrách s DX12 pravděpodobně s jasným náskokem porazí. Očekávat se údajně moc nedá ani od taktování. GTX 1060 prý sice dokáže pokořit 2GHz, ale protože už v základu má 1,7GHz boost takt, takže jde běžně až téměř k 1,8GHz, je to již malý frekvenční nárůst. A soudě podle malého přínosu výkonu při podobných taktech u GTX 1070/1080, je rezerva mnohem menší než u starší generace NVIDIA grafik, takže výkonově nemusí dotáhnout ani OC edice GTX 980. To přetaktovaný Radeon RX 480 bude téměř jistě výkonem výše.

Jedinou výhodou tak si bude spotřeba, kdy by rozdíl měl být cca 30W proti RX 480, což je ale mnohem méně než rozdíl u minulé generace a navíc už tak se bavíme o nízkých spotřebách. Problém ale také je, že GTX 1060 (od 249 dolarů) má stát více než RX 480 (od 199-239 dolarů) a soupeřit navíc bude muset s ještě výrazně levnějším RX 470 (159 dolarů), který mu pod DX12 asi také bude dost blízko. Vypadá to docela zajímavě. Zdá se, že bude muset zasáhnout silný marketing. Uvidíme, v kolika a čí recenzích GTX 1060 vyjde výkonnější než GTX 980 a RX 480 …   Každopádně jsme velmi zvědaví na přímé srovnání, na které už se chystáme.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 02:11:41
avatar
Stejne si hodne lidi tu gtx 1060 koupi, protoze je to proste nvidia.Jsem vazne zvedavy na prime srovna techto dvou karet ikdyz osobne cekam na Vegu.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 05:42:14

Takze budes mat na vyber +- rovnako vykone karty RX480 za 250€ a GTX1060 za 400€ , ale mas pravdu je dost zmagoretych ludi marketingom, ktory su ochotny za neco menejvykonne zaplatit o skoro 200€ viac
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 07:23:16

Znáš to, kdo chce kam...
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 10:03:48
avatar
Sakra tvoje matematika je teda docela zajímavá, mno odečítat ti moc nejde. Navíc 400e za gtx1060 a 250e za rx480, kde si na to přišel?
radoniz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 10:18:57

Ukaz mi prosim kde kupim 480 za 250€ a ukaz mi odkial mas cenu 1060 z 400€.
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 14:15:46
avatar
Ale no tak sa pozri na tie testy prvé čo tam svieti je OPENCL pretlačené AMD ....počkáme si na reálne testy v 3DMark si 1060-tka natrela 480 na chleba .....
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 08:15:15

To je divné, včera jsem koukal na testy v 3DMarku a 1060 překonala RX docela v pohodě. Je to logické, takty 1060 jsou docela vysoké. A pretaktovat půjde urcite lépe nez RX...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 08:34:28
avatar
To uz bylo venku dlouho, ale /3DMark je typicky Nvidia obor. Nikdo jiny to nehraje I 1080/1070 jsou na tom hodne dobre v 3DMarku...vic nez v jinych testech.
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 08:38:47

Jasne, s tim souhlasím.presto ty takty s výkonem radne pohnou...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 09:37:20
avatar
To ano...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 09:39:08
avatar
naše zkušenosti z taktování GTX 1080 to moc nepotvrzují ...
radoniz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:27:04

Prosim ? 16% narast pri taktovani vas neohromil ?

Ale krasne vidiet ako je tento web nezaujaty :

NVIDIA:
Tedy frekvence jsou jistě působivé a 2126MHz v Boostu je opravdu nářez. Totéž platí o frekvencích GDDR5, kdy z 10 008 MHz jsme se dostali na 11 200MHz. Při jen 256-bit sběrnici ale výkon o mnoho nestoupl. Proti referenci je na těchto působivých frekvencích výkon jen o 16% vyšší,

AMD:
takže zhruba 7-8% nárůst taktů na jádře a 12% nárůst na pamětech. A tady přichází příjemnější překvapení. Výkon se totiž zvedl o 10-12% proti základu, což je hodně dobré


Takze 16% u nvidie je "JEN" ale 12% u AMD je hodne dobre
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:36:36
avatar
ano děkujeme za důkaz naší nezaujatosti:

20% výšení taktů u NV znamenalo jen 16% nárůst výkonu

8% zvýšení taktů u AMD zvedlo výkon o 12%

Soudám že chápeš, na co narážíme ...
radoniz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:45:21

ja tam citam 8% na jadre a 12% na pamatiach - vykon + 12%
Odkial mas 20% ????
11200 je podla mna 12% narast a vykon +16%.
Tak este raz ? Kde je ta nezaujatost?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:47:56
avatar
řeč je a byla o taktech jader, co tam pleteš paměti?

BTW: jak může nezaujatost/zaujatost DDW hodnotit dlouhdobě protiDDW zaujatý čtenář? ;)
radoniz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 12:03:41

Ja ich tam nepletiem, ty si ich pretaktovaval. Ci ich pretaktovanie nema vplyv na zvysenie vykonu ?

Ale ked uz chces nezaujatost tak povodny takt jadra je 1936 ty si ho podla vsetkeho dal na 2126 co je 10% takze este lepsi vysledok ;)

NVIDIA
+10% tak jadra - +16% + vykon
AMD
+8% tak jadra - +12% + vykon

a tu zaujatost maas z toho ze len opravujem niektore tvoje "nezaujate fakty" ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 12:07:58
avatar
tak NV v boostu je 1785MHz boost OC je 2126MHz = 19,1%

zaujatost u tebe hodnotím z toho jak překrucuješ co píši ...

//BTW: slíbil jsem jistým lidem, že se do podobných flame-spam-hate nebudu dále zapojovat. Mám to nechat být či vymazat. Mám se věnovat něčemu pozitivnějšímu ...
radoniz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 12:15:28

tak a teraz klames :

Režim pretaktovania – zvýšený takt GPU: 1936 MHZ , Základný takt GPU: 1784 MHz

Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 12:20:44
avatar
asi si nerozumíme ... já mluvím o referenčních taktech a ty o OC edici ....
radoniz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 12:31:35

ja hovorim o tejto recenzii z ktorej mam aj OC cisla predpokladam ze aj ty lebo ine tu nie su:

Odkaz
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 09:54:52

V Ashes of the singularity má předprodukční GTX 1060 stejný výkon jako RX 480. Ve 2K je výkon prakticky na chlup stejný. Navíc ne s finálními ovladači pro tuto kartu. Takže ve DX12 bude výkon obou karet nejspíše zcela srovnatelný a ve zbytku bude GTX 1060 podávat lepší výkon.

Radeon bude mít malou výhodu ve vyšším výpočetním výkonu. 1060 zase bude mít výhodu ve větším počtu renderovacích jednotek na vyšší frekvenci, takže nebude mít tak rozházený výkon ve vyšších rozlišeních. Zda 1060 omezí užší sběrnice je otázka, protože 1070 se stejnými pamětmi jako RX 480 podává podstatně vyšší výkon a i předchozí generace Nvidia grafik si na stejný výkon vystačila s podstatně menší propustností paměti proti srovnatelnému Radeonu.

1060 bude podle všeho o nějakých 30W úspornější a bude mít větší OC potenciál. OC verze to podle mne převáží na stranu 1060, protože vytáhnou více výkonu navíc a tím získají pro 1060 převahu i v DX12 hrách. V DX11 a předchozích enginech to pak bude jednoznačně záležitost pro 1060. A jelikož chladiče a PCB budou mít obě karty v podstatě stejně, ale 1060 bude mít nižší spotřebu, pak i provozní vlastnosti budou mírně na straně 1060.

Obě společnosti zapracovaly na nejslabších stránkách předchozí generace svých karet. AMD již nemá propady ve výkonu v geometricky náročných scénách, tedy konečně zvládá teselaci zavedenou s příchodem DX11. Pascal zase netrpí propady ve výkonu, pokud hru vyzkoušíte v DX12 místo DX11. Zatímco Maxwell má propady ve výkonu, výkon u Pascalu je v DX11 a DX12 stejný.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 10:31:44
avatar
asi jsme viděli zcela rozdílné testy ....
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 10:44:44

Ne stačí si vzít všechny výsledky, které jsou v onom článku, ze kterého pochází i zde publikované srovnání 4 karet.

Výsledky v AS hovoří jasně ... ve 4K a 2K jsou výsledky prakticky na chlup stejné ... skore 2900 bodů ve 4K, 3800 ve 2K a v 1080p má RX 480 ve stock provedení 4400 bodů a GTX 1060 4300 bodů. Kde se jedná o srovnání referenční RX 480 a GTX 1060 na referenčních taktech se současnou verzí ovladačů.

Stačí zvěřejnit všechny informace z onoho článku a ne jen tu prostřední tabulku. Čerpám ze stejného zdroje
Mohu sem dát odkaz.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 10:50:18
avatar
já tedy vidím jasně že GTX 1060 na RX 480 nestačí a ukazují to oba testy v článku ze kterého čerpáš. Nechápu o čem nás tu přesvědčuješ ... neumíš větší a menší číslo? zejména když ceny také nesjou stejné?
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 15:06:42
avatar
muzu poprosit o ten odkaz?
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 08:46:15

Tak můj tip je,že GTX1060 překoná RX480 v DX11, ale v DX12 bude dostávat na prdel.
jerry_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 09:24:48

ked vidim to PCB 1060....jesus christ. Nvidia sa fakt musela ponahlat...zjavne ich rx480 riadne nemilo prekvapila.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 09:40:01

Pokud se na stejné stránce, odkud máte zdroj tohoto obrázku podíváte na výkon GTX 1060 v AS, tedy DX12 hře, která sedí Radeonům ... zjistíte, že je stejný, jako u RX 480, nějakých 3900 bodů ve 2K rozlišení. Takže pokud v DX12 mají obě karty stejný výkon, pak je jasné, jak to bude u většiny her, které DX12 nejsou.

Bohužel rozšíření DX12 budou bránit dvě věci. Jednak omezení na Win10, které velké množství uživatelů odmítá a pak další faktor, kdy drtivá většina her, které umí DX12 jedou i v DX11 režimu. Než přijde něco, co bude DX12 only a nebude to navíc zmršeno distribucí přes MS Store, tak to si ještě počkáme.
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 10:35:05
avatar
tak když koukám na Odkaz tak výkon GTX 1060 v DX 12 není o moc menší než RX480 (přímo dle benchmarku v AotS: Odkaz a Odkaz), teda kromě 1080p tam je ten propad výrazně vidět, ale 1440p a 4k je to +- pár fps (a to GTX mají být v DX12 extra slabé)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 10:38:33
avatar
a co je u těchto karet důležitější 1080p nebo 1440p? Pro co jsou určeny?

Druhá věc, GTX 1060 je dražší

třetí věc netvrdíme že jsou extra lsabé jen slabší což je problém pokud má konkurovat ...
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 10:55:46
avatar
souhlas že je hlavní 1080p, sice pár bláznů co R9 380 a GTX 960 tahaj na 1440p dokonce i na 4k (kupodivu hodně starší hry rozjedou a nevypadá to zle), ale na to tyhle karty nejsou.

Ale osobně jsem čekal pod DX12 propad GTX alespon 15-20% a takto to vypadá že DX12 alespoň na GTX 10xx nejede úplně zle (samozřejmě profitují méně než AMD)
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 10:56:52

Rozdíl v 1080p je minimální. Jestli 4400 bodů nebo 4300 asi neudělá velký rozdíl.

Cenový rozdíl mezi kartami není velký. Pokud to vezmeme z pohledu doporučené ceny, tak je 1060 o 20 dolarů dražší. Jaká bude prodejní cena je těžké odhadnout, protože žádná z karet nové generace se k doporučené prodejní ceně ani nepřiblížila ... jak u Nvidie, tak u AMD.

Jinak u Polaris 10 bylo od začátku propagováno, že je určen pro 2K rozlišení. To, že je nyní RX 480 svým výkonem profilována ideálně do 1080p je vcelku překvapení. Bezproblémové hraní v 1080p bylo naopak slibováno od karet založených na Polaris 11. Tam to asi moc neklapne.

Rozhodne nakonec reálné srovnání ve hrách, provozní vlastnosti a cena. Nejvíc asi ta cena. Pokud to prodejci nastřelí, jak to udělali u karet, které jsou již na trhu, tak to bude jen špatná zpráva pro hráče. Naopak pokud by se cena 1060 skutečně blížila doporučené, pak by to poslalo cenu RX 480 hned dolů a vydělaly by na tom oba tábory. Potřeboval bych nahradit některé starší výpočetní Radeony, takže levnější RX 480 bych uvítal, stejně tak OC edice schopné dosáhnout trochu lepších frekvencí, než reference. Jinak budu muset jít do předražené Fury generace.
Marthy5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:27:44

Můj odhad cen nereferenčních RX 480 na našem trhu,zpočátku kolem 9k,konkurenční 1060 hádám tak 10k...nevěřím že to bude méně.
blackgray [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 12:38:43
avatar
Souhlas. A to jsem se těšil na neref. RX 480 do 7500Kč. Holt naivní blázen .
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 10:39:58
avatar
žiješ mimo realitu ...

hráči Widnows 10 vůbec neodmítají a přecházejí na něj ve velkém a polovina uživatelů Steamu hraje na W10, takže žádné odmítání se nekoná ... ostatně jen blbec by odmítal viditelný přínos, který DX12 na W10 má ;)

Ashes nijak výrazně AMD nesedí (z DX12 her snad nejméně), ale má tam lepší výkon .... ale o to snad nejde, pořád je o něco výkonnější a o něco levnější.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:02:53

Je opravdu smutné, že autor webu, který si hraje na "objektivní" se musí uchylovat k inzultacím, když dojdou argumenty. Bohužel to nic pozitivního nevypovídá a jen to reputaci tohoto webu bude dál poškozovat.

Přibližně polovina PC, která přešla na Win10, tam přešla vinou virové politiky MS a ne z vlastní iniciativy uživatele. A i tak MS má jen něco přes třetinu plánovaného počtu. Tolik k přechodu ve velkém. Jediné dva velké přechody přišly ve chvíli, kdy MS změnit způsob nabízení updatu a chytal lidi do pasti. Když to začalo končit žalobami, tak to konečně napravil.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:45:21
avatar
jaká inzultace? W10 je lepší než W7/W8 a myslím to zcela upřímně a objektivně. A to říkám jako člověk co se tomu věnuje každý den ...

zamyslet by ses měl nad sebou proč tu šíříš bludy jako že větší a menší číslo je vlastně rovná se a že hráči odmítají W10 ...
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 17:20:20

W10 není lepší než W7
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 17:27:41
avatar
je .... jako uživatel obojího a tester řady věcí pod těmito systéme si jsem jistý že W10 je lepší, optimalizovanější, modernější a běhá lépe ...
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-13 02:22:54
avatar
W10 je určitě lepší než W7, mluv si jak chceš, ale na tomhle nezměníš nic. Beru že je tam pár věcí maličko user unfriendly. Ale rád bycch od tebe slyšel co je na W10 nefunkční od W7...
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 18:45:10
avatar
Ja som na 10-inu prešiel dobrovoľne ...potom som sa dopočul o tom že gtx900 rada nevie AS tak som ju predal a teraz čakam na battle rx480 vs 1060 ....každopádne ceny 480 by sa po príchode 1060 mohli ešte zmáčknuť a bol by to dobrý kauf (nereferencia) ....aj tak ale počkám na vyladené ovládače 1060 a skutočné testy rovnako ako nereferenčné 480 ...

Inak ten 10 je katastrofa čo sa týka ovládačov periférií a celkovo HW ....pripojil som iPhone a windows si tam nainštaloval vlastný ovládač a pre itunes som bol neviditelný stálo ma to pol hodinu môjho času kým som našiel riešenie ...

To isté po príchode win 10 mi tam inštaloval nejaké ovládače pre grafárnu a nebral v úvahu moje novšie priamo od nvidie a po reštarte si tam vrátilo svoje ...nevadí že mi padali hry ...zas to chcelo moju intervenciu win 10 nieje pre každého...
Raahka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 21:07:22
avatar
Ja teda na 5let starém hw nemám problém ve win10 a s připojením iP5 jsem neměl nejmenší problém. Rozhodně je Win 10 zatím to nejlepší co kdy MS vypustil.
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 23:27:35
avatar
Neviem neviem to sa stalo len teraz nedávno s 6S aj mne aj kamošovi na notebooku som sa musel babrať s tým ...a nebol som sám je toho plný internet ...museli proste vydať max 2 mesiace dozadu (keďže telefón často nepripajam k PC) nejakú aktualizáciu pretože dovtedy mi to fungovalo ....win 10 sa proste správa tak ako sa dostal do väčšiny pc .."U NÁS BEZ NÁS" ..
Slayer3112 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 21:28:25

"To isté po príchode win 10 mi tam inštaloval nejaké ovládače pre grafárnu a nebral v úvahu moje novšie priamo od nvidie a po reštarte si tam vrátilo svoje ...nevadí že mi padali hry ...zas to chcelo moju intervenciu win 10 nieje pre každého..."

To samé s ovladačem grafiky dělaly už sedmičky, musel jsem tam tuhle aktualizaci vždycky blokovat. Není to žádná specialita Win10.
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 23:25:10
avatar
No vidíš ja som sa zas na 7dmičke s týmto problémom nestretol
dude [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 19:46:05
avatar
100% pravda to su len zaprdeni dementi co furt kritizuju novinky. nech si tam placnu win 3.11 a koukaj do blba.
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-13 02:29:20
avatar
já si myslím že DOS nebo linux do 2.6.0 by pro ně byl asi jediná dobrá varianta. Dopíšou si co chtěj a za ně to nic neudělá. W10 pro 90% uživatelů pecka (film, txt, internet, dětské hry) pro 5% userů windows trapárna W7 nejvíce a pro 5% userů "v uvozovce profesionálů + smajlík" fajn sys.
Dare [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 13:04:00
avatar
Citace:

Přibližně polovina PC, která přešla na Win10, tam přešla vinou virové politiky MS a ne z vlastní iniciativy uživatele.


Postni zdroj odkud neco takoveho cerpas. Nebo se snad jedna o tvuj odhad? Protoze v tom pripade tu pro tebe mam taky jeden odhad: nepatrne minimun techto nedobrovolnych prechodu udelali hraci.
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:52:16

Dobrý deň. Pane čo Vás mohlo už zavčas rána nahnevať v tento krásny deň ?

A také agresívne vyjadrovanie /blb, bludy, mimo realitu/ by človek čakal tak od Mysidera ale nie od Vás.
Tak niektorí prezieravejší tu máme už Vulkan a po pozitívnych reakciách - viď reakcie na článok o W na DDW na henten W ľudia asi nechcú zbytočne riskovať. V skutočnosti nejde o rozhodovanie mať či nemať DX12 - ale o rozhodovanie oplatí sa riskovať s W ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 12:03:38
avatar
v kontextu v jakém jsem to použil je to slušné a neagresivní vyjádření ...
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 12:23:45

A ja že ste ráno potkal Obra s celou vytunenou partou
Okrajovo sa môžem spýtať On s Vami niečo mal ? Videl som článok že čisto náhodou ste sa stretli v rovnakom časopriestore a podľa článku Vás mal napadnúť. Je to pravda ?

Len rozumiete my nie sme proti DX12, ale po ty ódach o W by sa tým problémom radšej každý vyhol. Len kvôli tomu som si nahodil Vulkan.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 12:30:16
avatar
Stará historie a jako obvykle zbabělci neutočí sami ... začal si s napadením a zezadu a dostal následně po držce on i ten druhý ... byla to velká akce jedné firmy a všichni viděli, co je zač já od té doby pak mám u všech dobrý a takovejch novejch spoluprací co mi to nahrálo . Já prostě co říkám, myslím naprosto vážně a nikdy neustoupím ze svých zásad. Stejně jako jsem přísný na sebe vyžaduji to samé i po ostatních.

já nechápu o jakých ódách a W to mluvíte ...
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 12:42:43

"já nechápu o jakých ódách a W to mluvíte ..." Naozaj len preto mám Vulkan - tak ide o tie problémy ktoré ľudia popisujú po nainštalovaní W + že to rozširuje údaje kade tade + licencia viazaná na MB.

No ako tomu prvému mám sklon veríť, lebo ak ste ho mal na fóru kritizovať, tak pravdepodobnosť náhody v jeho konaní sa dá s rovnakou pravdepodobnosťou vylúčiť A ja som myslel že ono je to starší Pán
BTW a tých 160k bolo za čo ?

Ale hádam ste preto nezanevrel na NV ? Lebo predtým ste mal mať celkom dobré recenzie o NV - tak sa to tam písalo. On s produktom nemá nič spoločné rovnako ako vy nemáte spoločné nič s AMD.

"Já prostě co říkám, myslím naprosto vážně a nikdy neustoupím ze svých zásad. " Svet tak nefunguje a takýto pohľad je trochu prísny
DvormiCzech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 10:51:09
avatar
Už se těším na ten souboj těchto dvou rivalů. Ono to neustálý čekaní mě silně štve.

Musím se pochlubit v červnu jsem reklamoval moji Matrix r9 280x.
Když jsem viděl jak padají ceny na bazaru, myslel jsem, že se podělám. Čekal jsem, že na bazaru dostanu max 3k.
Dnes přišla na účet částka 8990,- Asus v reklamačním totálně pohořel a chtěl mi vecpat používanou, repasovanou, odřenou a těžce zaprášenou kartu a to místo moji, která byla jako nová.
Takže 6k navíc na novou kartu, teď jen počkat na testy a jdem na to!!
JanM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vykon vs RX480 - oficialne 2016-07-12 11:12:27

Je to sice primo od nVidie, takze brat s rezervou, ale tak spatnej vykon chystana GTX1060 (jak je receno v tomto clanku) mit opravdu nebude.

Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:30:46
avatar
NV také koukám žije v imaginárním světě ... skoro všechny recenze ukazují zcela jiná čísla výkonu pro GTX 960/RX 480 ... vypadá to, že NVIDIA testovala hodně podtaktovanou RX 480 proti přetaktované GTX 1060, jinak si to nelze vysvětlit.

už jen v Ashes DX12 všechny úniky ukazují že GTX 1060 je slabší ... bum v NVIDIA testech je výkonnější

V Division, kde RX 480 překonává GTX 980 i FURY je GTX 1060 výkonnější? Joke ... jsem myslel že marketing NVIDIA má navíc než na tyhle neuvěřitelné výsledky .... co mě tam nejvíce zarazilo? Rozdíl mezi GTX 960 a RX 480 je napříč recenzemi zhruba 90-100% výkonu ... v NVIDIA měřeních se pohybuje i jen kolem 30%! Jak je tohle vůbec možné?!?!?!

Třetí věc, NV v oficiálním slide slibovala 2x větší výkon GTX 960 ... tyhle testy ukazují na 60-80% v průměru. Zajmímavé, zajímavé ...
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:27:00
avatar
NVIDIA GeForce GTX 1060 official performance leaked
zdroj: Odkaz

P.S. tak mňa najviac potešil SteamVR Performance Test: 8.2
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:34:33
avatar
koukni se o komentář nad tebe ;)

//PS tohle měření NV nemůže myslet vážně ... skoro každá recenze na světě to rozporuje. RX 480 má v NV testech výkon o třetinu nižší než má v reálu a GTX 960 ho má v NVIDIA testech skoro o polovic vyšší než v reáílu - to se tedy moc marketing NV nevytáhl.

VR výkon GTX 1060 8,2?! Takže GTX 1070 s 10,8 je jen o 31% výkonnější? Ehm ...
JanM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:27:12

dva komentare nad tebou
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:30:06
avatar
jerry_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 11:54:01

ze este niekto bere vazne NVidia marketing
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 12:08:24
avatar
Tak marketing AMD nebere vážně ani DD (neboť to co předvádí je horší než studenti).

Marketingové oddělení je od toho nabízet na správnou skupinu co nejlépe své i když špatné produkty.

Pokud někdo věří marketingovým výtvorům jakékoliv značky je trochu "dle mého" blázen.
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 20:28:48
avatar
Ako vravím všetky weby vypovedajú o tom že nvidia bude nastrelená vyššie ...a to ešte niesú final ovládače ...ak sa toto potvrdí oficiálne po uvedení tak sa z rx-ka stane prepadák....
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 13:22:52

Je v plánu recenze GTX 1070?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 13:36:42
avatar
je ... jsme v pořadí, čekáme na kartu.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 13:47:32

Super, těším se. Každopádně těžké hodnotit, když zatím není s čím srovnávat od konkurence. No mezi minusama se určitě objeví cena :-) Ale já se Nvidii nedivím, že aktuálně rejžuje. Teď je na AMD zlomit jí vaz Vegou :-)
Exgame1trem [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 20:13:46

Nevím jestli bude někdo kupovat rx 480, když gtx 1060 bude asi výkonější, za podobné peníze a o 1/5 bude mít nižší spotřebu + ještě výhoda podpory cuda a physx, které zas nejsou nutnosti, ale proč ji nemít, když je ta možnost. Odkaz
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-13 15:30:43
avatar
Ten odkaz prakticky miri na PR informace Nvidie. Samy Videocardz zminuji, ze je to od nich... Napriklad GTX960 na tech srovnanich vychazi v tesnem zavesu za RX480, coz v realu nenni ani nahodou.

Pockejte radeji az to nekdo doopravdy zmeri. Tohle mi zni jako dalsi Nvidia PR hoax.
Marthy5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-12 21:08:55

Raději bych nepředbíhal a počkal na oficiální testy,vždyť ta 1060 v podstatě ještě ani nevyšla.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 774x
Komentářů: 0
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 848x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1021x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3589x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1414x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1251x
Komentářů: 5