Palit má prý problémy s přebytkem čipů Nvidia Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 21 únor 2008
g8800gtFirma Palit má prý problémy s přebytkem grafických čipů Nvidia a zajímavým řešením by měla být koupě firmy Galaxy.

 

 

    Na serveru DigiTimes se objevila poněkud zajímavá zpráva. Firma Palit by prý měla převzít společnost Galaxy, která také vyrábí grafické karty. Důvod pro tento krok je velmi zajímavý. Firma Palit je jeden z největších OEM producentů grafických karet, nicméně podle zpráv prý přecenila zájem o grafické karty s čipy Nvidia a v současnosti má problémy tyto karty na trhu udat. Ráda by se prý zbavila části čipů Nvidia, kterými disponuje. Bohužel pro Palit ale smlouvy s firmou Nvidia zakazují prodej čipů další firmě. Palit tak prý hledá cestu ven a jednou z nich by měl být nákup firmy Galaxy, čímž by Palit získal další výrobní i prodejní prostředky a mohl tak své zásoby čipů Nvidia, prostřednictvím svých karet více značek na trhu snáze udat.

palit-8800GT

   Palit i Galaxy jsou velmi podobné společnosti, kromě grafických karet se celkem nedávno pustili i do výroby základních desek. Obě společnosti jsou velmi zajímavě se rozvíjející a jejich spojení by jistě mělo svůj význam i svou logiku. Firma Palit například vlastní i firmu Gainward. Nicméně všechny tyto spekulace rázně popřely u společnosti Galaxy. Představitelé firmy Galaxy komentovali možné převzetí společností Palit slovy: „absolutní nesmysl". Palit se tedy bude muset poohlédnout po řešení své situace s přebytkem čipů Nvidia jinde.

zdroj: guru3d.com

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 15:51:04
avatar
To je zase "newska" Digitimes napíše že "dle zpráv" má Palit přebytek nějakých čipů a "dle zpráv" tedy převezmě nějakou jinou firmu. Pak se jedna zpráva dementuje jako totální nesmysl, a zůstane jen jedna, o jejíž věrohodnosti se ale dá jen spekulovat. Bravo. Takhle se dělají aktuality. Na co zdroje, když tu máme "dle zpráv", že. Mimochodem, nějak postrádám zhodnocení finančního závěru roku u nVidie Odkaz, dočetl jsem se tu, jak má nVidia problémy s pádem akcií (samozřejmě díky strachu z ATI), dočetl jsem se tu jak AMD úspěšně zmenšuje ztrátu, ale o tom, jak si nVidia vede tu nikde nic není.
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 15:54:48
avatar
jedná se o informaci, která zavání spekulací typu: Cipy nVidie nejdou tolik na odbyt. Hurááá s ní na ddworld. Zařadíme ji na zlaté místo hned vedle legendární emalu nVidie. Ještě že nemá Palit přebytky chipů ATI, to by jsme se o tom nedočetli vůbec
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 15:59:51
avatar
Což o to, vzhledem k tomu, jaké množství čipů Palit prodává, a jaký byl o nVidi zájem, bych to hned nezavrhoval, spíše mi jde o to, že se nedočteme jakých čipů je objednán přebytek a hlavně: zpráva, která je hned zčásti dementována, ve mně moc velkou důvěru nebudí. Rozhodně bych to nedával za hotovou věc, dokud to nepotvrdí samotný Palit, protože zdroj typu "dle zpráv", dělá z DDworldu IT bulvár.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 16:01:52
avatar
tlumočím zdroj: Guru3d.com (dole pod článekm uvedený) a ten to zase tlumočil z DigiTimes ....
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 16:08:26
avatar
No aspoň žes konečně začal uvádět zdroje. i když tentokrát je to zdroj ze zdroje ze zdroje ze zdroje
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 16:11:48
avatar
to je na webu normální ten to má od toho, ten zase od toho atd.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 16:20:52
avatar
A nakonec je z toho 2900XT půl roku před vydáním výkonější než GTX, ach jo
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 16:27:43
avatar
A když se zjistí jaký je to propadák..... tak se najednou vyrukuje se zaručenou zprávou, že 2900XTvlastně není konkurence ke 8800GTX. Ostatně konkurence ke 8800GTX není dodnes

PS. ještě dnes si pamatuju ten posměšný titulek po půlroční masáži s HD2900XT:
Oooops. Doomed from the start
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 17:00:48
avatar
no ale to taky není z mé hlavy
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 16:25:47
avatar
Ano. Web snese všechno, to je pravda. Problém je, že ne webu najdeš všechny typy informací včetně absolutně protichůdných a navzájem se popírajících. Vybereš si nakonec ty sám co zveřejníš, tak si nedělej alibi
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 17:00:33
avatar
já si nedělám alibi, properu to zajímavé a uvedené v kontextu a to zveřejnm na více mi nezbývá čas ...
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 16:17:23

tu spekupaci jsi tady první vyřkl ty, nevím co tím flamerstvím co tu předvádíš sleduješ, už i to že nějaká firma nakoupila více než je schopna prodat dáváš do souvislosti boje nVidia a ATI
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 17:05:07
avatar
A to ze tech ATI karet Palit ale vyrábí....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 16:05:02
avatar
vidíš, ty finanční zprávy o nvidii sem vyhlížel, měli to nedávno oznámit na nějaké tiskovce, nějak jsem to propásl napravím ...

//PS: nechápu proč vytýkáte tyhle zprávy mě, děte si to vyřídit z Digitimes, guru3D a takřka se všemi dalšími weby ... já to jen přetlumočil skoro doslova ... a zase jsem já za špatného? nepřipadáte si už trochu blbě?
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 16:23:25
avatar
Guru3D vydává pomalu desítky newsek denně, ty vydáš maximálně tak dvě, tři, proto by si měl vybírat jen ty hodnotné
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 16:24:17
avatar
Musí projít ideologickým filtrem
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 16:56:36
avatar
Tvé příspěvky by měly procházet filtrem pořád. Takové patetické kraviny, co tu poslední dobou píšeš, to je děs
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 17:07:09
avatar
a kdyby byl sam
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 17:08:02
avatar
například?
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 17:18:15
avatar
Na co jsem asi reagoval, na ten tvuj filtr A i předtim podobné narážky. Netuším, co to společného s článkem. To říkej kamarádům a nepiš to sem...tvá ideologie je mnohem horší. Ideologie toho, že DD je za každou cenu na straně ATI....
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 17:26:18
avatar
ANO to je. myslí si to valná část uživatel českého internetu. Al já narozdíl od tebe mohu svá tvrzení zcela exaktně dokázat. Naštěstí je to tak snadné. stačí když DD zveřejní naměřená dta
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 17:39:57
avatar
Bys měl mluvit spíš za sebe než za lidi na internetu. Podle toho, co říkáš, mi vyplývá, že dle tebe tedy DD umyslně mění nebo upravuje výsledky tak, aby ATI dopadla dobře, lépe...
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 17:44:44
avatar
Ne. Nevím nic o tom, zda to DD dělá úmyslně nebo z vlastní hlouposti. Faktem ovšem je, že jeho statistické zpracování dost hodně ATI nahrává, jen slepý nebo matematický analfabet to nevidí. Zpracování dat mě momentálně živí, takže vidím co dělá DD za botu. Ty výsledky jsou pak zcela o ničem.

Už Churchil říkál:

"nevěřím ždáné statistice, kterou si sám nezfalšuji"

A ten výrok je krutě pravdivý. statisticky dokážeš přesně to co se ti hodí, pokud chceš a z hldiska výpočtu to bude správně. Jenže to že jsi použil špatnou metodu, to už pozná jen zkušený čtenář.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 17:48:54
avatar
ne DD to říká, protože je to tak dobře a správně a protože se to v situaci ve které se snaží DDWorld někam dostat dá zvládnout .... to je všechno ... nedělám nic neobvyklého ani nic hůře než 99% jiných podobných webů ať velkých nebo malých ...

Za své výsledky ručím mám na to exaktní důkazy všechno jsem si změřil poctivě pracně a se stejným přístupem ke všem, více se nemám proč k testování vyjadřovat, jdu trávit čas děláním dalších objektivních testů, kterých je na netu zoufale málo ... zajímá mě jaká situace skutečně je ne jak si ji někteří malujete ...
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 17:52:16
avatar
zoufale malo???to myslis jak??to sou vsechny kde 9600GT porazi HD3870??nebo jak mam tento vyrok chapat? zkus treba k tomu testu postnout i log z frapsu na extrahardware s tim mirek jahoda nemel problemy...tim se za svy vysledky prece jen vic zarucis
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 17:57:56

teď tady ale podstrkáváš DDmu to s tou 9600GT a HD3870, já nikde nevidím ani náznak toho, že by na tohle narážel. Tobě už to taky leze na mozek
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:05:56
avatar
ale opteronku...o cem jinym se asi bavime??o testu notebooku ze jo??
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:19:31

To Josh... přečti si nadpis tohohle článku a to o čem pojednává, pak si přečti celej sloupec ve kterym reaguješ.... ses v tom kapku ztratil, ale ani se nedivým v tom flamu a polácávání se po ramenou co tu předvádíte
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:07:06
avatar
když vám postnu ty výpisy je to akorát další práce pro mě (je toho hodně) a nic to neřeší protože zase začnete od znova kde to testuju, jak to testuju ... já na tohle nemám čas, tohle jsou moje výsledky, jsou přesné, jsou praktické a ručím za ně a většinou se neliší od výsledků jinde pokud jiná správně měří, což já nemohu ovlivnit ...

nevím jak ti mám natlouci do hlavy že já nejsem PCT, já nejsem Extra hardware je nejsem Anandtech atd. Já nemám peníze, čas, sílu ani lidi jako mají oni, NEMÁM! - dělám to tedy tak nejlépe, jak to v mých podmínkách jde a tak nejlépe aby to bylo praktické a co nejvíce vypovídající, podle svých zjištěních doporučuji a sám nakupuji, nikdy bych nedoporučoval podle špatných údajů...

a více se o tom dále nehodlám bavit, nemám na to čas ... musím zajistit další věci k recenzování, další vývoj ddworldu, další články, další testy, musím se při tom nějak uživit a ještě nechci trávit všechen čas u PC - kdokoliv z vás má stejné možnosti jako já, založte si stránky a dělejte si své testy pokud se vám nelíbí mé výsledky, sice dojdete, pokud budete měřit opravdu správě, ke stejným výsledkům i postupům ale co Já vás více o ničem přesvědčovat nehodlám - Proč děláme DDworldu, jak testujeme a co je naším cílem máte zde http://www.ddworld.cz/o-redakci-spolupraci-a-redakcni-politice.html a více nemám co bych dodal ...
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:11:42
avatar
Ale no tak. Oba víme moc dobře, jak je těžké přiložit v administračním systému XLS oubor ke článku. Pro ty co to neví je to asi stejně náročné jako poškrábat se na zadku
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:14:39
avatar
viz má předchozí odpověd.
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:18:38
avatar
mě nezajímá, co je vaším cílem. Mě zajímá, proč mi tady tvrdíš, že 1+1=3 a zaštituješ to nějakým cílem. Podanou ruku nepřijmeš, radši budeš točit sám svou, i když by tě to nstálo ani čas ani peníze.

PS.: Už sis mě vymazal z redakce? Měl bys to udělat
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:26:50
avatar
podanou ruku jsem přijal tam kde tu pomoc potřebuji ne tam kde ji nepotřebuji a kde tomu rozumím více a mám to zmáknutý ... možnost jsem ti dal, ty jsi toho využil, ale v poslední době jsi šel právě proti cílům DDWorldu - hold si to nepochopil, ale to jsme si již řekli a tím to pro mě končí ...

Samozřejmě tě mažu z redakce, škoda, kdyby si se věnoval tomu čemu rozumíš a pochopil ty cíle co se snažíme dokázat, mohlo to být zajímavé.
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:29:40
avatar
Jaké je tvé matematické či statistické vzdělání

Když tady říkáš, že tomu více rozumíš To je snad vtip dne. Možná víš jak strčit kartu do PC, ale nevíš jak zanalyzovat XLS soubor s hromadou dat.

Ty si tady můžeš napsat co chceš. Web to snese. Já když budu stejně jako ty tvrdit, že 1+1=3 tak poletím
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:34:53
avatar
průmyslová škola strojní a elektrotechnická - automatická konstrukce ve strojírenství včetně všemožných strojních, i elektrotechnických měření a studium na vysoké škole strojní - předměty jako analytická matematika, geometrie, aplikovaná statistika atd. K udělání recenze a správnému vyhodnocení výsledků je mé vzdělání naprosto dostatečné ...
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:36:19
avatar
a ptoto mí říkáš že statistické soubory:

A (0,100)

B (49.51)

jsou vlastně srovnatelné, a vypovídají o prakticky podobném jevu, že? protože podle tebe je průměr 50 jako 50. Už se probuď proboha.

PS.: Nechcu ti brát iluze, ale jako strojař víš o statistice inženýrské minimum, tey prd. Přesto mě to udivuje, protože takovou elementární věc bys měl na základě studijních předmětů pochopit
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:41:38
avatar
já sem nikdy neřekl že jsou porovnatelné, také nedělám průměr hodnot ze pitomejch dvou, ale z velmi velkého souborudat , což je dostatečně vypovídající ... já už nemám proč se o tom více bavit ... moje výslekdy jsou stejně dobré jako kohokoliv jiného, pokud se vám nelíbí na netu máte 1000 jinekch, já vám mohu ručit jen za ty své ...
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:44:15
avatar
Né. Ale uděláš průměr ze souboru kde je 10 000x hodnota 15 a 10 000x hodnota 85 a vydáváš to za stejně průměrných 50 jako kdyby tam bylo 35 a 65 Je úplně jeno kolik těch hodnot je. Pokud je rozptyl problém, jako že u FPS to problé me sakra velký tak máš prostě smůlu a musíš ho uvést
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:56:39
avatar
kdyby si ty grafiky testoval, tak bys věděl o čem tu celou dobu mluvím a nemlel si to 15 a 85 protože to je pěkná hovadina .v praxi máš v běžné hře totiž tak (příklad) 15% hodnot kolem min )dejme tomu 20, 15% hodnot kolem max FPS třeba 80FPS a zbytek je kolem toho průměru 50 ... v praxi ti ta grafika běží prostě nejčastěji kolem té průměrné hodnoty co vyjde, proto uvádím ji protože je nejdůležitější .... ty extrémy tam sice jsou, ale sou na každé kartě zhruba rozptylově podobné, v některých hrách dokonce nejsou skoro vůbec třeba v UT3 enginech je ten rotptyl malý ... tohle je můj názor, mé zjištění a proto testuji jak testuji a výsledky dělám jak dělám ....
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 18:59:34
avatar
No hurá. Já jsem to samozřejmě okatěl vyhrotil, protože ty to asi jinak ani nejsi schpen pochopit. Takže když ti 95% doby poběží kolem průměrné hodnoty e nebo ti 93% poběží kolem průměrné hodnoty, ale ve 2% ti to spadne na nízeké minimum, tak je do o určitě horší výsledek, ale v průměru poznáš tak akorát hovno i kdyby ti jen na jednu vteřinu karta zamrzla, je to špatně! Ale to ty nechceš zohlednit, protože pak by ty chvalozpěvy na ATI zkončily
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:08:06
avatar
ale ty kalkuluješ s tím že by jedna karta měla třeba větší rozptyly maxima a minima a tím pádem by pak teřba průměr vycházel stejně jako třeba na druhé kartě která by měla vyrovnanější hodnoty ale výše ... njn, ale v praxi jsou na srovnatelných kartách ty extrémy zastoupeny stejně, což bys věděl kdyby si testoval, takže není co zohledňovat ... jaké chvlaozpěvy zase ? Co je na větě 9600GT je skvělá karta chvalozpěvného na ATI?
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:10:40
avatar
Ne. Ale mnoho webů se zpřístupnit naměřená data nebojí. Je jedno jestli má karta 60FPS nebo 70FPS. Pokud ta 70FPS kart padá až na 15FPS v náročnách scénách a ta první ne tak je prostě horší. Ale ty ji prezentuješ jako lepší, protože hodnotíš průměrem.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:15:12
avatar
Prosimtě změř si to sám a uvidíš sám ... já už na to nemám sílu ti tu neustále něco vysvětlovat ... uvidíš sám jaké kraviny tu meleš .... pokud karta v náročných scénách padá k 15 FPS tak nikdy nebude mít takové maximální FPS aby průměrná hodnota, která se vyskytuje nejvíce mohla být stejná, jako karta která má výkon na to, aby v náročných scénách na 15 FPS nepadala .... to je moje poslední slovo k testování, další dotazy na toto téma už nevyřizuji, mám jinou lepší práci ...
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:12:12
avatar
Počuj Condor, keď do toho tak vidíš, sprav si vlastnú stránku, recenzuj vlastné karty, a nezasieraj pomaly každú diskusiu blbosťami typu "hahaštatistikynepustia"... Áno, to čo hovoríš je pravda, ale zaberie to oveľa viac času, a pri hre tých framedropov nieje tolko, aby si sa z toho išiel potento.
Takisto, keby som bol na DDho mieste, by som sa nenechal urážať (v istom slovazmysle bola tvoja narážka na jeho neschopnosť urážka) nejakým pochybným človekom, ktorý sa furt len sťažuje. Holt, niesú to dokonalé grafy, ale na informačné účely bohate stačia.
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:16:07
avatar
Ne. Ať si DD dělá grafy jaké chce. Ať si je prezentuje jak chce. Ale když mu tady 20 čtenářů řekne, žeto má špatně a on na to odpoví, že jsou hlupáci, že jedině on tomu rozumí, takpak ať se nediví. Já mám samozřejmě X jiných věcí na práci, než se tu dohadovat se zabedněnými pubescenty v diskuzích a nebo kritizovat šéfredaktora tohoto portálu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:22:04
avatar
hele tak to běž říci na computer base, Tomshardware atd, všude se ti vysmějou, pokud ti na tvůj dotaz odpoví a nesmažou ho rovnou, já blbec vám tu odpovídám, kterej šéfredaktor většího serveru to kde dělá to fakt nevim, pokud mě chcete votrávit, abych se na odpovídání v diskusích vykašlal daří se vám to ... mám na práci lepší věci, než se tu dokola dohadovat s lidma, kteří o dané věci vědí kulový, ale jen rýpou .... sorry, ale těch pár článků čím si přispěl ti ani zdaleka nepřiblížilo, jak náročná časově i jank je práce na tomhle serveru .... takže se na mě nezlob že když mi 20 čtenářů řekne že testy jsou blbě a pro dalších 8500 jsou super, že na těch 20 moc nedám - snažím se jim vysvětlit, že se mýlí ale většinou bez účinku, to je ale účel diskusí v poslední době, diskutují jen ti, co jsou obecně nespokojení, co si jen chtějí rýpnout, té naprosté většině, co se jim články líví, se diskutovat nechce a ani se jim nedivím protože diskuse jsou plné těch rýpalů .... možná vyhlásíme měsíc březen měsícem bez rýpání každý rýpací dotaz bude ihned odstraněn možná nám tu pak na DDWorldu půjde práce lépe od ruky, když ubyde pitomých dotazů a diskusí co nikam nevedou ....
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - republiku si rozvracet nedáme 2008-02-21 20:18:18
avatar
konečně dojde uplatnění můj návrh na cenzuru a bude klid na práci on je fakt, že DD bude mít více klidu a rejpaly to nebude nutit vše číst a ke všemu se vyjadřovat.
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:21:59

no asi se všem uleví když si teda půjdeš po svojí práci, bez urážky
ferda35 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 20:07:04

taktiez nechapem, co je tak narocne na tom, aby DD zverejnil vysledky testov.. ved ked si za svojimi vysledkami stoji - tak by to problem predsa nemal byt...
a o toto tu vlastne cely cas ide... myslim, ze pripojit jeden XLS subor na zaver je otazka 5 minut - takze casovo vobec nie narocna...
tiez si precitam kazdy dd-ho test a napr. mna by tiez tiez vysledky zaujimali..
btw: ale ked ta citam, ako si DD melie dokola stale to svoje a nie a nie povedat - dobre, tak vam tam tie vysledky dam, ked ich tak chcete - tak to asi problem bude...
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:00:37

Jsem celkem pravidelným čtenářem DDworldu, ale dnešní test 8800GS jsem četl přesně asi 20 vteřin. Myslím, že věnovat se tomu víc by byla jenom ztráta času. Naco to číst, když tomuto webu absolutně nevěřím. A to už je několikátá recenze za sebou co jsem jenom tak prolítnul, ušklíbl se a šel si jinam přečíst jak to doopravdy je. :-) Stačí se podívat kousek nad na články typu "přebytky čipů NV, které nikdo nekupuje" a "ATI výrazně snižuje ceny" a každému je jasné kde je ani nemusí koukat na hlavičku a grafiku webu. Ano na našem fanatickém DDWORLDU!!!
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:07:00
avatar
LOL. Já to říkám pořád
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:08:57
avatar
co má co zahraniční aktualita dělat s testem? A mezi námi zdrovna ty bych měl ohledně fanatismu radši šoupat nohama známe svý lidi ...
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:15:53

Ale DD, jestli tě paměť neklame, tak já zrovna nedávno koupil ATInu do AGP. Když jsem si jí koupil, tak asi nebudu takovej nvidiot za jakýho mě máš. To, že byla k ničemu a hned jsem jí vyměnil za NV je věc jiná.
A co mají společného ty tvoje zprávy s testama? Právě to, že kvůli těmto zprávám je jasný komu naddržuješ a číst to nějak důkladně nemá cenu páč dopředu víš v čí prospěch to bude sfalšovaný.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:28:28
avatar
aha ... no tak na to jen říkám LOL njn každý si vybereme to své a hurá pošpinit toho jiného že? A pravda je irelevnantí a dostane do držky mrcha ....
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:37:51

chceš říct, že když si jedna firma nakoupí víc čipů jedný značky než je schopna ze svého postu na trhu prodat, tak to svědčí o špatné prodejnosti tý firmy od který nakoupila, ty už taky nevíš co, to není o prodejnosti nVidie, ale o prodejnosti tý určitý značky
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 19:01:25
avatar
když nich mají přebytek tak at začnou prodávat 8800GT za 3500,- to bych si dvě koupil z fleku
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 20:21:30
avatar
Jenže z tý zprávy není vůbec jasný, jakých čipů má palit přebytek, má-li ho skutečně. Myslím že zrovna s 8800GT by problém s odbytem nebyl.
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 20:25:51

přesně tak, není napsáno o jaký čipy jde
stefan39 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 20:02:12
avatar
ja teda koukam co to tady melete za hovadiny je jasny ze kazdymu tento web nemusi sedet tak sem nelezte!!!a nekazte to tem kteri chteji v diskuzich komenovat clanky a ne koukat na vas jak se tu popichujete vyberte si web ktery vam sedi proc si to komplikujete???myslim si ze kdyby ste musely kazdy den sedet u pc a vymyslet jak zlepsovat a testovat a psat clanky tak by vam casem dosly napady obdivuji Stacha ze ma silu vas tu komentovat a jeste porad nestraci napady a jede na 100%,GL DDworld
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavu
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavuČtvrtek, 16 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 400x
Komentářů: 0
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1278x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1200x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1595x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1132x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1874x
Komentářů: 2