Preview: DIABLO3 - dojmy z otevřené BETA verze, aneb dokáže D3 dorovnat a překonat Diablo2? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 22 duben 2012
Přejít na obsah
Preview: DIABLO3 - dojmy z otevřené BETA verze, aneb dokáže D3 dorovnat a překonat Diablo2?
Dojmy z BETA verze - Gameplay a zpracování
Závěr a hodnocení

 

 

  • Závěr a hodnocení

Je jasné, že na základě z kontextu vytržené krátké ukázky, navíc stále z BETA verze, není možné ohodnotit finální hru, ale pokud by věci zůstaly tak, jak tam nyní jsou, musím říci, že Diablo 3 na kvality Diabla 2 mít jako celek asi nebude. Škoda, protože by být lepší mohlo.

Základ hry je stejný, hratelnost je stejná, styl je stejný i většina funkcí ve hře je. Bohužel je tu strašný problém se zjednodušeními. Proč ze hry zmizel klasický skilltree a zůstalo tam jen nějaké torzo? A hlavně, proč, když je to RPG a ve hře jsou a fungují v pozadí  i se zobrazují rozsáhlé statistiky na vlastnosti postavy a vliv na schopnosti, úplně chybí ve hře možnost vlastního vývoje postavy a tedy klasické rozdělování bodů do atributů? Proč jsou tam tato zbytečná zjednodušení, když by jinak hra mohla být úplně stejně funkční, jako D2 a funkční věci se prostě nemění?

Další věcí je nedůstojně vyhlížející technická a grafická část hry. Máme rok 2012 a graficky vypadá hra jak 4-5 let stará. Nedetailní grafika, zastaralá fyzika, toporné pohyby postav. Nevypadá to příliš dobře - doufejme, že je to jen tím, že BETA má obsaženy jen nastavení na nízké detaily (ale moc nedoufám). Naštěstí zůstala alespoň ta hudba a atmosféra tomu nechybí. Špatné nejsou ani rozdílná povolání. O nedostatku nápadů pro tvorbu monster a prostředí se netřeba dlouze rozepisovat, ono toho ani mnoho nového vymyslet nejde, takže ve hře jsou protivníci různými variacemi a mixy starých známých monster z předchozího dílu.

 

Osobně musím říci, že mě mrzí, že se autoři pustili do zbytečného osekání možností a herních voleb, které může hráč ovlivnit a tedy, že se  vydali cestou zbytečných zjednodušení. Je to jen ke škodě celé věci a myslím, že toho budou litovat. Jinak si myslím, že D3 bude herně podobně zábavná, jen se prostě budeme muset smířit s tím, že přicházíme o kontrolu nad tvorbou postavy, což je sice divné, když se bavíme o RPG, ale prostě si tvůrci z nějakého mě neznámého důvodu myslí, že by to pro současného hráče bylo moc složité a nutilo by ho to trochu přemýšlet, což bolí a unavuje.

Bohužel, pokud věci v D3 skončí, jak to dle BETY vypadá, že skončí, otevřou se tím dveře konkurenčním RPG hrám, která mají vše, co má Diablo 3, ale mají i to, co D3 nemá a čeho se vzdalo. D3 bude určitě dobrou hrou, a v tom je ten problém. D2 byla totiž vynikající hra. No, uvidíme, jak to celé dopadne a to již brzy.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 17:49:20
avatar
Já to mám přesně obráceně. Grafiku bych přežil (i nedržkovat bych vydržel), ale ty skilly...

BOŽE. Vždyť tu postavu vůbec nemůžu ovlivnit. Tohle si prostě nemůže dovolit ani akční RPG.
paul7diesel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 18:13:58
avatar
Pravda i ta grafika by se dala přežít
Ale ty skilly a rozdělování bodů tam dost chybí
Patyjon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-24 12:40:21
avatar
Citace:
BETA není tak dlouhá, je to jen krátká ukázka, ale na základě těch 2,5h, co jsem tam s jednou postavou strávil, mohu říci, že D3 bude stejně zábavné, jako D2! Má, co má mít.

O pár řádek dále...
Citace:
...musím říci, že Diablo 3 na kvality Diabla 2 mít jako celek asi nebude.


WTF? To jsem jedinej komu to připadá jako totální protiřečení si?
Jinak osobně jsem sledoval vývoj Diabla 3 příliš dlouho na to, abych nad ním zlomil takto rychle hůl jako většina. Hodlám si tu hru pěkně užít, to vám povídám
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-24 23:01:34
avatar
Nevím, jestli jediný, ale mě to přijde rozdílné.

První úryvek je z úvodu. Chce nás informovat předběžně o tom, zda je hra zábavná = v tomto smyslu alespoň pro mě to znamená, jestli je to stejně výživná rubačka jako Diablo II. Takže jo.

Druhý úryvek je naopak z konce článku a následuje po rozebrání a porovnání D2 a D3, kdy se rozebrali prvky, které se autorovi líbili v D2 a v D3 jsou horší nebo naopak lepší a zdá se, že D3 nebude tak komplexní a tedy v jistém smyslu i kvalitní. O tom, že to bude výživná rubačka a tedy i zábava, ale nepochybuje asi nikdo.

Chce to trošku nad větami přemýšlet a ne si hned hrát na to, co to WTF je, já tomu nerozumím, je to kravina, kdo se mnou souhlasí
Patyjon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 08:41:46
avatar
V angličtině mají pro reakci na tvou odpověď jedno pěkné dvousloví, které v češtině prostě tolik nevyzní..."fair enough".
Abych nemachroval s cizáckejma slovíčkama, chci tím říct, že si tvého příspěvku vážím, přestože si stále myslím, že pokud je něco méně kvalitní, nemůže to být i stejně zábavné (do kvalit hry započítávám i hratelnost).
Jinak souhlasím, WTF si nechám na vypečenější případy
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 18:21:44
avatar
Ručné prerozdeľovanie skillov nebude. Prihoďte si k tomu všadeprítomné pop-up oznamká o "novom" achievemte a iných totálnych zbytočnostiach (celkovo očakávajte "cool children friendly" interface), primitívny inventár, tragické zobrazenie potvôr (najmä zombíci vyzerajú všelijak len nie ako zombíci), hudbu ktorú si nezapamätáte ani keď chcete ... a boh vie čo by som mal ešte napísať ďalšie, je toho strašne veľa. Kebyže neviem že som stiahol betu Diabla III tak by ma ani vo sne nenapadlo že toto má niečo spoločné s predchádzajúcimi dielmi. R.I.P. Blizzard North. Po vyskúšaní bety som zrušil predobjednávku.

EDIT: Nedokážem si ani len predstaviť že by podobnú zhovadilosť líškajúcu sa casual hráčom spravilo Valve so svojím Half-Life. Ale Blizzard to dokázal.
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 18:53:36

Primitivni inventar? Nechapu, jakej jinej bys chtel?
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 19:14:26
avatar
Taký kde nie je všetko v rovnakej mierke?
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 19:56:57

Takze chces inventar kam se ti toho mene vejde a musis porad do mesta (nerikej ze to nebyla v D2 otrava).
CCblue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 20:16:18

Pro mě je D2: Plný inventář, cesta do města, prodej přehazování do truhly, cesta zpátky, 2 minuty boje a znovu do města.
D2 jsem dohrál 2x, rozehrál jsem je za všechny postavy, ale opravdu mě ten miniaturní inventář a přitom spousta předmětů do nějakých kombinací slušně otravovalo. Já jsem zkrátka pečlivej a prodat předmět, který se mi může někdy hodit, to je pro mne utrpení.
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-24 08:46:49

Ano, tak to prostě je. V D2 je to o volbě. Buď si nechám to, nebo to. Tunu harampádí nepotřebuješ. A o skilech to samé, tlik rozhodování, kam ten bodík dám, ... To je strašná škoda. Žádné buildy, prostě jednou zahraju postavu a už jí hrát nemusím, protože to bude úplně to samý.
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-24 22:04:42
avatar
Vždy je to jen o rozhodnutí. Na prvních Lvl bereš vše co z koho vypadne a dá se prodat. Pak už bereš jenom prsteny a další hlavně neidentifikovatelné předměty.

Líbil se mi inventář ve sterých FALLOUTech. Záleží pouze na síle. Nedokážu si představit že by amazonka unesla to samé co barbar.

P.S.: S poslední větou naprostý souhlas. Dvě postavy stejného povolání mohly být při levelování naprosto rozdílné. Teď to budou jenom klony.
sanjuro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 09:53:55
avatar
toto sa Valve urcite nestane, oni su prave z tych co neradi velmi menia veci. Staci sa pozriet na Portal a Portal 2, na L4D a L4D2, v jednotke vsetko fungovalo skvelo, v dvojke sa takmer nic nezmenilo a taktiez to fungovalo velmi dobre. Ja len dufam ze HL3 niekedy vyjde.
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 09:46:00

Jenže to taky nejde dělat do nekonečna - inovace a změna musí příjít, jinak to budeme mít spoustu seriálů typu CoD.
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 18:16:49
avatar
Moje dojmy:

Graficky je to sice zastaralé, ale některé lokace vypadají nádherně. Vesnice, jeskyně,louka, interiéry budov. Krása. Ovšem třeba jak se jeví třeba katedrála to je hnus.

Celá hra (beta) je neuvěřitelně lineární. Obtížnost na normal - nedá se snad umřít. Doufám že budu rovnou moci skočit na nightmare, protože procházet celou hru jestli to bude takhle obtížný, abych si odemkl vyšší obtížnost bych fakt nechtěl. Hardcore mód postavy to opravdu nezachrání - nebudu hrát 50 hodin abych pak dostal lag a vše bylo ztraceno.

Málo RPG prvků jak se píše v článku zamrzí. Někoho nepotěší ty healovací bubliny co padají z monster. Velmi doufám, že ve vyšších obtížnostech nebudou.

Tahle hra je doslova mix 50% WOW a 50% D2.
Za zmínku ale stojí nádherná hudba, pěkně udělané menu, 5 povedených charakterů.

Působí to jako zábavná hra a na plnou verzi se velice těším, ačkoli mnoho lidí bude nadávat a mají proč. Očekával jsem ale více. Legenda se z toho nestane.
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 08:58:06
avatar
Uz diablo 2 postupne patchami upravovali tak aby bola tvorba postavy stale viac o veciach, ktore si musite zohnat a ktore musi vasa postava mat inak hell neprezije a v D3 to bude len zvyraznene, kedze ako sme mali moznost v bete vidiet RPG prvky tvorby postavy tam prakticky neexistuju.
Mne najviac bude chybat asi to rozdelenie atributov, ktore sa sice v D2 dalo obabrat, ale nie kazdy musi za kazdu cenu "cheatovat" Dufam ze tam bude neaka alternativa runovych slov neskor, o ktorych sice mnohy tvrdili ze boli v D2 "overpowered", ale mne sa zdalo ze jedine "overpowered" postavy dokazu prezivat na helli.
(pripadne zabit uberdiabla, ktoreho som raz sam sekal asi 3 hodiny s barbarom co mal na sebe Immortal Kings set a myslel som si aky je peckovy a az potom som zistil ze veci sa daju robit aj inak...)
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-24 21:52:55
avatar
S tím lagem to byl v D2 hnus. Vždycky jsem se domluvil s lidma s lepším připojením kteří vlítli do dungeonu předem a vyčistili vchod než tam vlezu.
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 18:31:11
avatar
dojem z bety? tezko rict probeh sem ji tak za hodinu..

ale par postrehu bych nasel:

1,itemy a inventar z diabla II jednoznacne +
2, dogfight je super, sli sme nahodne ve trech lidech a hodne zabavna rezba +
3, vyber skillu je des a bida, hral sem za maga a i kdyz je pravdou ze jiny skilly nez sem pouzival bych si stejne asi nevybral tak ta moznost volby tu chybi = mate nalinkovano co budete pouzivat- proti D2 o 5 let zpet..
4, grafika? sral pes .. jen me jebalo ze si nemuzu oddalit nebo otocit char nak intuitivne pomoci mysi..
5, dojem ze hry? zabavnost? hratelnost? 10/10
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2012-04-22 18:52:28

Rozdelovani statpointu je ve hre reseno pomoci itemu - vsechny lepsi itemy na vyssich levelech budou pridavat do nejakeho atributu, to me temer netrapi.

Ale ty skilly me fakt mrzi, ze clovek nemuze ovlivnovat v jakem poradi se odemykaji = neni prakticky zadny duvod zakladat dalsi postavu a hrat znovu, bylo by to zase to same

A co mas DD proti fyzice? Ktere akcni RPG ma lepsi nez toto?
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vyzva 2012-04-22 20:02:07

Jo a pokud chcete trosku vyzvu, doporucuju si zahrat za barbara a zakazat si pouzivat jakekoliv brneni a stit, pouze zbrane, prsteny a amulety. Tak jsem si to uzil daleko vice a garantuji ze u Skeleton Kinga se zapotite
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Heh.. 2012-04-23 23:11:51
avatar
..Ironman challenge z WoW, že?

Asi jedinej způsob jak tu hru udělat těžkou. Dojel sem to i na HC. :/
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 20:09:17
avatar
Sem jeidnej komu to přípomínalo všemi nenáviděný Dungeon Siege 3? Až na to teda, že měl lepší grafiku, zábavnější souboje a podle D3 bety i zajimavější prostředí. No bude veselé sledovat, jak tahle hra v hráčské opci dopadne, protože je to přece jenom Blizzard, ten kdyby udělal sračku tak to míň jak 10/10 nedostane...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 23:12:37
avatar
Nejsi. Připomíná mi to spoustu různých her daných dohromady a nazvaných Diablo 3. Včetně vykradení pár nápadů z Hellgate: London (aktuálně Hellgate: Global). Což narozdíl od D3 je originální hra..
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 20:43:21

Citace:
Máme rok 2012 a graficky vypadá hra jak 4-5 let stará.


Jestli to nebude tím, že hra byla před čtyřmi lety ohlášená a tou dobou už nějakou dobu ve vývoji ...

Blizzard nikdy na poslední chvíli neměnil grafickou stránku hry, aby stihnul moderní grafický hype. Oni jsou přesně ta firma, která dlouhá léta dokazovala, že grafika tržby nedělá. Uvidíme jestli jim to vydrží.
Stillson [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 22:17:18
avatar
Hrál jsem Betu celý víkend a bavil jsem se...opravdu mě hra bavila.Beru to jako odreagovačku, prostě na pročištění hlavy nic víc niv míň :-)
Karlos77 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-22 22:58:44

Prakticky ve všem souhlas, ale jinak spíš optimismus.

Grafika je opravdu zklamání i na nenáročný standard Blizzardu, který si vždy zakládala na přísně průměrné grafice hratelné na maximu sestav. Ale přežít se rozhodně dá.

Rozvoj postavy - zjednodušování je holt heslo dne. CD Projekt si z toho nedávno udělal vtipnou prdel, když oznámil aprílovou novinu, že chystá DLC pro Witchera. Že prý budeme hrát s Dandelionem a na nastavení Easy hra nebude hráče nijak "obtěžovat" a bude se hrát sama Takže zásuvné skilly je krok směrem dolů, ale i to se přežít dá.
ucho1212 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 19:01:05
avatar
ja som z grafikou spokojny ...nepotrebujem nic narocne ..len nech to pekne ide aj an booku ... pozrite sa aku super grafiku ma D2...len to rozlisenie
NoXiS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 01:42:30

Začnu od začátku, že je jenom online mi tolik nevadí, ale odstranění lobby systému? Tak libová věc? kde se člověk v D2 mohl koukat na ostatní postavy a většinou tiše závidět? Jako rozdělování bodů mi nějak nevadí, ale předurčený skilly, kdy přehození mu dá 5sec CD? Zlatý diablo 2 a nabindovaný Fka...

Abych jenom nekritizoval, libí se mi portování na lidi přes "bannery", Postavy jsou podle mě výborný (až na absenci skill tree). Aukce je rozhodně skvělá věc (až na přemrštěný ceny v betě ) A zachování stylu Diabla, kde se na vás valí velké množství monester :-)
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 07:56:15

A jeje,tak asi nebude ziaden dovod hrat radsej D3 ako WoW...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 23:13:15
avatar
GW2.
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-24 22:29:23
avatar
Zkusil jsem D1 i D2, zkusím i toto. Vždy záleží na lidech s kterýma do toho jdeš. V partii to nemusí být špatné.
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 09:00:48
avatar
Obsahuje beta HC mód?

D2 jsem jinak nehrál mimo jedné postavy, kterou jsem musel odehrát pro otevření možnosti HC. Když nad tím tak uvažuju, tak je to možná vlastně fuk. Pokud bude i v singlu trochu větší lag netu znamenat smrt postavy, tak je to nepoužitelné pro mé hraní.
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 11:45:33
avatar
Potrebujes jednu postavu dostat na 10. level a potom mozes tvorit HC postavy, ja som videl len jednu postavu zdochnut pri finalnom "bossovi" aj to len preto ze tam dosiel typek s 3. levelom a boli tam taky dvaja, tak nam chvilu trvalo kym sme ho zabili, ted druhy s 3. levelom prezil... takze tolko k obtiaznosti...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 23:14:21
avatar
Ano měla HC mod, dojel sem to s HC a monkem. S prstem v nose.. Oproti D2, kde to bylo spíš na infarkt. Ale zase to byla výzva.
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-24 08:25:46
avatar
D2 jsem nikdy nedohrál. Hrát singl HC na players8 bylo dost drsný. Hodně postav mi zemřelo při jednom přechodu asi mezi verzí 1.8-1.9. Ve hře jsem často používal záchrannou klávesu ESC, ale stačila trocha nepozornosti nebo souhra okolností a začínalo se opět od lvl 1. Není přece důležité hru dohrát, ale dobře se bavit.
bakua [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 12:47:05

proc nejdou rozdelovat skillpointy? ja vam reknu proc

Protoze v zaveru by stejne skoro vsichni rozdelovali skillpointu podle doporuceni a taktik, ktere jsou pro tu danou postavu na netu, at jsou co nejsilnejsi takhle to za vas udela rovnou hra.
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 13:28:31
avatar
Takze ti co by chceli experimentovat a vymyslat vlastne buildy si mozu hladat inu hru..?
Ako nechapem logike toho argumentu, uz som ho videl na neakych blizard forach, ale doslova zretardovali vela veci v tej hre a retardovane to este aj obhajuju. Miesto toho aby v hre umoznili vatsie mnozstvo buildov aby vatsina hracov nemusela tvorit postavy doslovne podla univerzalnych buildov, ktore jedine mozu potom splnit neaky ucel na helli, tak spravia hru este jednoduchsiu, nech su si hraci nemusia nastudovat ani buildy. Ohanaju sa tym, ze hra bude tazka na helli, pripadne na tej dalsej obtiaznosti a verim ze aj bude, aby ste si museli potom krvopotne hladat, alebo za cash kupit take unique veci ktore vam pomozu prezit... keby to bolo o tvorbe postavy, tak by ste az tak tie veci nepotrebovali a tym padom by nakoniec na tom nezarobili.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 23:15:29
avatar
Ne-e. Hra to rozděluje stejně jako WoW. Ten systém distribuce bodů je totožnej.
r.mrazik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2012-04-23 16:07:11

uz v dobe vydani diabla 1 rvali tehdejsi hraci,ze je ten rpg system hrozne osekany,ze to je pro trouby,kdyz se daji pridavat bodiky jen do par atributu...
a ted? uz neni mozne nic... :-D
nevim,jestli to je k smichu,nebo k placi,ale uz jen nemoznost svou postavu "vezt" moji cestou je kretensky...
uz se tesim na diablo 4...to by rovnou mohli dat jako video na youtube a hrac by jen mackal mysi,aby se to video treba nestoplo...
z vyvoje her bych celkem blil...
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 17:37:27

Citace:
uz v dobe vydani diabla 1 rvali tehdejsi hraci,ze je ten rpg system hrozne osekany,ze to je pro trouby,kdyz se daji pridavat bodiky jen do par atributu.


A i tak se ta hra stala fenomén. Já bych neházel flintu do žita a dal bych tomu čas.
ucho1212 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - akoto 2012-04-23 18:59:15
avatar
no neviem ako to bude ale vo WOW su tiez dostupne kazdemu vsetky skily ...a kazdy pouziva nieco ine ? preco asi tak ?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 23:20:01
avatar
WoW systém (aspoň v aktuálním stavu) je pořád Diablo 2 systém. Máš omezený počet bodů, který si můžeš rozdělit do schopností dle libosti, teda mohl bys, kdyby to už díky Catě nebylo trošku ořezané. Ale šlo to až do WOTLK.

Po datadisku MoP bude WoW systém blíž Diablo 3 systému, ostatně můžeš se na to podívat klidně teď, je to vše na webu.

Dost lidí nechápe, že Blizzard ve skutečnosti udělal dvě dobré hry. StarCraft a Diablo. A z toho od té doby vaří varianty.. je to dobrý na vejvar, ale jinak nic moc z herního hlediska. Prostě mainstream nuda. A taky na to eventuálně Blizzard chcípne.

Je to podobné jako CoD série. MW1 bylo dobré, MW2 už moc ne.. a od té doby je sestupná tendence. Kolik lidí si koupí další díl CoD? Určitě hodně, ale ne až tak moc.. všechno jednou omrzí.
ucho1212 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - .. 2012-04-23 18:57:41
avatar
ja som z betou spokojny.
urcite je super velkost iventara lebo D2 bolo fakt otravne. +dokupit miesto v pixle je tiez super.
Skilou je tam sice viacej ale aj tak bude kazdy pouzivat to co sa mu bude pacit ..
To ze je hra lahka by som nerozoberal pri bete, kde clovek prejde po 1. bossa .
Kolko krat ste umreli na normal v D2 po Blood Raven...to by som tak typoval ze bolo tak daleko aka je beta.
+ 4 obtiaznosti nie len 3 budu asi tiez hacik
limec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zklamani, ale budme radi 2012-04-23 19:43:00

Mne osobne nemoznost naklikavat atributy a skily nevadi, v D2 si to stejne vsichni naklikali stejne. Kdyz se sejde grupa stejnych povolani snadno se muzou lidi preklikat aby se doplnovali a ne aby jeli vsichni to same. S timto systemem omezeni na par bindu s dlouhym CD pri zmene je logicke. V nastaveni je i volba aby sly nastavit bindnute skily jak si preje hrac misto toho defaultu napr vsechny utocne misto jen jednoho. Dojel sem to se vsema povolanima a umrit se da ale spise kdyz s low lvlem se pripojite do pokrocilejsi faze a dete solo ale jinac normal byl prilis easy. Neomezeny town portal supr, identifikace bez svitku supr, upgradovani kovare supr ale pak si s lowbikem nevykraftite nic pouzitelneho kovar je spolecny pro ucet stejne jako truhla.
Solitarie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 19:58:57

Je to pro USA tim padem šmejd !
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 23:21:32
avatar
US+Asie, obecně tak trochu pro "deb*ly". Odreagovávačka s nulovejma aspiracema na něco víc.
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-24 21:57:15
avatar
Multiplayer byl v D1 návykový. Záleželo na partii lidí s kterou jsi šel. U D2 už bohužel rozhodovala rychlost připojení. Kdo nezkusil, neocení.
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 20:50:12

no ja dufam ze vyjde Grim Dawn lebo diablo3 proste vela veci pre mna uplne zle.
http://www.youtube.com/watch?v=IizebnmRj4Y
http://www.youtube.com/watch?v=fBchw-5pdfQ

Sorry logika ze ono je to zjednodusene aby vas ta hra nahodou moc nenutila mysliet , sa da pouzit na vsetko. Konieckoncov ved aj ta grafika je taka pekna ako z wow na ktory su uz ludia zvykli tak naco pokrok.

Mozno keby to slo hrat gamepadom a je to pre konzole ale takto neviem neviem .
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 23:23:41
avatar
Ok, tak Grim Dawn vypadá velmi slušně..
mirai [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Obtížnost a počet "buildů" v 2012-04-23 21:38:15

tak komu se zdála beta moc: lehká, ne moc dlouhá, málo možnosti customu koukněte here

http://www.youtube.com/watch?v=IzhoGX_7uFY

ve skratce:
beta je 1/3 aktu 1
akt 1 je tutorial jak se seznamit s hrou
obtiznost normal je stejna jako v Diablo 2 normal
a konečně ve hře je kolem 10na12 možných buildů...
also do not cry...
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-23 23:36:04
avatar
Videl som to video uz davno a tiez mi to pride ako kopa dristov, ale uvidime snad sa mylim.
Co mi ale vadi ze slubmi o velkej obtiaznosti sa argumentuje proti vyhradam na to, ze sa v hre nedaju uz tak rozvijat postavy ako kedysi. Lenze pozor aby nebola flustrujuco obtiazna!
Viem ze diablo nebol tou pravou RPGckou, ale predsa si pamatam ako som sa vytrapil napriklad so svojou Sockou, ktorej som nedaval ani bod do many, minimum do sily aby uniesla neake to brnenie a vsetko do zivota a cakal na 27 level ked moj merco mohol niest neaku polearm s runovym slovom INSIGHT a tym mi vyriesil nedostatok many a s touto Sockou sa dalo behat neskor aj na Helli a najma hladat lepsie veci pre ine... viac specializovane postavy. Potom prisiel akysi patch kde po prvom queste si mozete u Acary prerozdelit vsetky atributy aj skillbody na kazdej obtiaznosti, takze je to vlastne jedno ako si vyvijate postavu, lebo stale si ju mozete opravit. A teraz?? Nerozdelujete nic! Vsetky schopnosti su dostupne a zmenitelne kedykolvek pocas hry atributy za vas rozdeli hra podla postavy, bude len zalezat na tom ake veci si nazhanate/nakupite... Takze rozmyslat netreba, staci klikat... pripadne casom za dajake te evry dokupit gear.
A tatko sa maju robit hry pre hardcore hracov? Kedysi som sa sice s tymi postavami zo zaciatku vytrapil, ale vedel som ze neskor mi to prinesie ovocie, ked som podaval skillbody a atributy vseliako, tak jasne ze prezit na nightmare bolo tazke a hell bol nemyslitelny
Ja som si hru uz predobjednal a naozaj dufam ze ma prijemne prekvapi a ked aj nie hned, tak to patchami casom spojazdnaia tak aby to bolo aspon z polovice tak navykove ako D2, lebo s tymi patchami a neustalym vylepsovanim sa dalo na blizzard spolahnut, aspon co sa teda D2 tykalo.
Wrynn.CZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Kritika 2012-04-23 23:28:51


mirai to shrnul moc pekne

Hodnotit cast hry, ktera bude v podstate tutorialem, kde se postupne odemykaji veci (a tim vas hra nuti je postupne pouzit vsechny), to je jako rict, ze to Ferrari je uplne nahovno auto, kdyz ste v nem mohli sedet jen v garazi a nevzit ho na silnici...
A pripadam si taky trosku hloupe pri cteni radku o zastarale fyzice. Me prijde vymakana akorad, na to jakej zanr D3 je.
Otazka druha uz je grafika, ale proboha, D2 bylo v dobe vydani taky sama kosticka a jine hry uz byli pekne graficky vymakane a podivejme, stejne je to dneska klasika!

=> Cas a snaha Blizzardu starat se o svoji hru ukaze, jestli za to D3 bude stat. Ja osobne si myslim, ze ano.
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hmm DD 2012-04-24 18:15:45
avatar
Osobně u mě D3 obstálo a nemůžu DD s tebou souhlasit, že to není Graficky pěkné, vypadá to lépe než Torchlight II, které je opravdu kinder-grafika. Nevím jak jsi to měl zapnuté Ty, ale zdá se mi, že fyzika v D3 funguje až velmi dobře, hru za Barbara si prostě jen člověk uživá, když vidí létající kusy koster, padající náhrobní desky, prostě paráda pohledět. Osobně jsem nikdy nehrál WoW z důvodu, že by jsem šel zvracet z toho jak to vypadá, jsem odkojený na LineAge 2. Ale přiznám se, že u Diabla 3 mi grafika WOW vůbec nepřijde špatná. Jediné s čím s Tebou musím 100% souhlasit je obrovské zjednodušení, odstranění systému RUN (jako socket kamenů) a atributů, hru degraduje minimálně o 2 stupně dolů Ale i přes to se to velmi dobře hraje.
P.S. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 19:46:55

Vzhledem k tomu, že hráč přes třicet let je spíš divný úkaz, tak jen stručně: z toho jak jsem četl recenzi tak se odvažuji tvrdit, že DD je typický zástupce kategorie Kritika (abych byl zajímavý) => když to hrají všichni, tak to chvilku zkusím, i když jsem tak haněl => no-life player. Takovýchto zkušených borců jako je on jsem zažil desítky už při příchodu D2 a následně LoD
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 19:54:28
avatar
Kdyby si oprvdu něco věděl, tak víš že průměrný věk hráče v EU i USA je kolem 28-29 let .... v ČR je to 26-27 let ... takže hráči přes 30 jsou zde v hojném počtu ...

Navíc jestli si tu mou preview četl, tak víš, že jsem i chválil ... takže mě neurážej.
Patyjon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-26 15:25:22
avatar
Je mi přes 30 a jsem jednoznačně velmi aktivní hráč. A nemyslím si, že jsem nějaký divný úkaz. To jen tak mimochodem...
Lily [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-27 17:27:46
avatar
Mě je čerstvě 30 a hraju docela dost, hrála jsem chvíli COD4 i "progamingově", jsem ženská a rozhodně nejsem nějaký no-lifer. Někdo má jako koníčka sezení v hospodě od nevidím do nevidím a někoho holt baví počítače. Tak proč ne. To jsou jen předsudky mladších, že my "starý" u počítače nemám co dělat. Slýchám to docela často. Ale zapomínají na to, že my jsme ti co zažili první počítače a hry a že koho to chytlo, ten u toho zůstane asi do konce života.
P.S. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 20:13:48

No můj příspěvek byl spíš míněn jako shrnutí s nadhledem zkušeností z dění okolo všech předchozích vydání dílů série, pokud jste si to přebral jako urážku, tak každému dle jeho chuti. Ale konkrétněji o průměrném věku hráčů jsem se nebavil, spíše o náhledu na ně v naší společnosti a vlastně i celesvětově viz hodně medializovaný případ hráče WoW. Dále rozdělování statů: Jaký mělo smysl u hry kdy 99% hráčů mělo staty jen nutné na final equip a zbytek v life? A zastaralá grafika má např nesporné výhody např. v tom, že se hra dá hrát i na 7 let starém počítači a pokud vím tak grafika byla nějakým způsobem opravdu významná jen u prvního dílu, ale hratelnost v grafice spočívala jen minimálně. Mohl bych tu takto argumentovat déle, ale z Vašeho předchozího příspěvku je znatelné, že jste typickým produktem dnešní doby a casual přístup mi opravdu nesedí. Každopádně palec nahoru za zbytek webu, ale je škoda hrát si na chytřejšího než člověk je, protože lidé to snadno po chvíli prohlédnou (naši politici by mohli povídat)
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 23:54:53
avatar
Když jsem hrál betu SC2 tak jsem si říkal já hraju SC1, ale dnes už vím, že jsou to úplně odlišné hry. U Diabla 3 mám stejný pocit, ale už dnes tuším, že půjde o zcela jinou hru. Já osobně jako největší přínos beru : automatický sběr goldů, nepotřebnost svitků identifikace a portálů a zadávání questů.
Do neutrální pozice řadím kouzla. Sice je to divné a pro D2 pařany nepochopitelné, ale když si vzpomenu, že jsem D2 na nějtěšší obtížnost dohrál s 2-3 kouzlama tak vlastně žádná změna :-P. Grafika je rozporuplná, ale rozhodně neurazí, ale pravda je ta, že doufám aspoň v lepší textury.
No a jedná velká změna o které jsem veděl a ideálně jí vystihl Martin Frey z eurogameru : " "Druhou, a pravděpodobně největší změnou oproti předchozímu dílu, je výpočet zranění, jež vaše dovednosti způsobují. To je nyní u všech dovedností závislé pouze na DPS vaší zbraně, a to překvapivě i v případě kouzelníků. Ve zkratce je tedy alespoň zpočátku lepší mít mága s rychlým a účinným mečem, než se slabou magickou hůlkou s bonusem k primární vlastnosti (ve skutečnosti je to mnohem složitější, protože na vyšších úrovních se to vzhledem k procentuálnímu bonusu vlastnosti naopak převrátí). Kvalita výbavy se tak nyní, více než kdy dřív, stává synonymem efektivity vaší postavy, ale vzhledem k tomu, na jakých principech oba předchozí díly Diabla stavěly, se vlastně tomuto vývoji ani nelze divit."

Tak na závěr trochu odlehčení Odkaz
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 594x
Komentářů: 4
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 664x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1262x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1064x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1837x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1944x
Komentářů: 3