IT News – komentované novinky a aktuality Tisk E-mail
Napsal Tomáš "Holoway" Hort   
Pondělí, 10 listopad 2008
Přejít na obsah
IT News – komentované novinky a aktuality
další novinky

 

 

  • Chladiče pro Nehalem - Core i7

    S novou řadou procesorů společnosti Intel přichází i možnost (nutnost) výroby nových kompatibilních chladičů pro nová Core i7. Mezi zajímavými modely se objevil chladič GlacialTech UFO V51. Už podle názvu nemůže jít o běžnou záležitost, a také nejde.

glacialtech_ufo_chladic

   Specialitou zajímavého chladiče má být nízká hmotnost a vysoká účinnost. Z technické specifikace jsme se dozvěděli, že váží 780 gramů a to není zrovna málo. V účinnosti bych také viděl hned na první pohled trhliny. Čtyři heatpipes, které drží celý chladič, jsou až moc dlouhé a do žebrování chladiče zasahují relativně málo. Samotné žebrování je chlazeno dvěma tichými ventilátory - ze shora a ze spodu jeden. Důležitá je zmínka o multifunkčnosti, kdy model budeme moci použít jak na platformě Intel, tak i na AMD procesory.

    Ne úplně novou novinkou je také chladič ThermalRight Ultra-120 eXtreme. Ten nově podporuje i patici LGA1366 - doplněna byla sada úchytných klipů a vylepšení nese také chlazení.

thermalright_ultraextreme120_lga1366

Dříve nedodávala společnost ThermalRight ke chladiči ventilátor, ale pouze uchytávací klipsny. Osobně mohu říci, že nainstalovat ventilátor na chladič byla často poměrně dlouhá činnost vyžadující pevné nervy. Díkybohu i zde je vidět posun dále a v novém balení pro LGA1366 už nalezneme ventilátor v nasazovacím umělohmotném uchycení, které je jistě lepším řešením než klipsna. Výhodou je, že ventilátor můžeme dle libosti měnit.

 

Hackeři napadli počítače Bílého domu i prezidentských kandidátů

    Dle serveru DailyTech napadli v minulých týdnech cizí hackeři počítače personálu Bílého domu a také získali mnoho dokumentů z počítačů obou prezidentských kandidátů - republikána McCaina a zvoleného demokrata Obamy. Členové kampaně nově zvoleného prezidenta Obamy poukazují na lokalizaci útočníků z Číny a zřejmě také z Ruska. Pro nás velmi nečekané zjištění. Zdroj také uvádí, že podezřelí čínští hackeři jsou zřejmě tajně placeni čínskou vládou, aby se dostávali přes zabezpečené systémy nejen v USA, ale také v Británii, Francii či Kanadě. Zda byl únik dokumentů vážný či co přímo bylo zneužito, se neví. Je ale s podivem, jak relativně lehce je možné se dostat ke státním a zřejmě tajným informacím na počítačích v USA. Otázkou pak je, zda můžou být vůbec nějaké dokumenty tajné, či neuveřejnitelné.

 

Call Of Duty 5: World at War v testech

Jako další novinku tu máme test ze serveru Guru3D, kde redaktoři zkoumali výkon aktuálních grafických karet na velmi očekávané hře Call of Duty 5:World at War. Výsledky jsou v některých případech nečekané. Pro informaci uvedu výsledek testu z celkem běžného rozlišení 1600x1200.

call_of_duty5_1600x1200

    Na stupni nejvyšším se nachází hodně překvapivě duální nVidia 9800 GX2, která je první ve všech rozlišeních až na to úplně nejvyšší (2560x1600), kde jí už nestačí 1024MB sdílené paměti proti 2048MB u třikrát druhé a jednou první ATI HD4870X2. Velmi podobných výsledků pak dosahují 260GTX s 216SP a HD4870. Ve vyšších rozlišeních pomáhá kartám větší paměť. 9600GT pak ve všech testech o pár FPS uniká nové HD4830. Že se máme opravdu na co těšit, dokazuje i dnešní poslední obrázek z testované hry. Samozřejmě testy potvrdí nebo vyvrátí další testy z vícero serverů.

call_of_duty5_screen

 

1,5TB Seagate Barracuda 7200.11 má problémy

    Není to tak dávno, co Seagate uvedl zatím největší disk na světě. 1,5TB HDD má však problémy. Mnoho uživatelů si stěžuje na to, že disk často zamrzá a prostě odmítá fungovat. Děje se to na všech operačních systémech a na různorodém hardwaru. Zkrátka vypadá to vypadá, že cosi není v pořádku se samotnými disky Seagate. Bohužel z oficiálních míst se zatím žádné vyjádření nedostavilo. 1,5TB disk od Seagate zatím nemá konkurence, veškerá konkurence zatím nabízí „jen" 1TB modely. Ovšem, pokud nefunguje, tak to rozhodně na náskoku na konkurenci, která Seagate výrazně dotahuje, rozhodně nepřidá.  

 

Yahoo je na ocet, Google ani Microsoft jej nechce

   Sebevědomí šéfa Yahoo dostalo pořádnou ránu. Poté co před několika měsíci odmítl štědrou nabídku Microsoftu na odkup a dohodl spolupráci s Google, tak v tuto chvíli nevyšlo ani jedno a Yahoo padá ke dnu. Google odmítlo spolupráci, protože se to nelíbí různým komisím. Google by ve spolupráci s Yahoo v podstatě ovládly trh s reklamou. Takže ze spolupráce tedy oficiálně sešlo. Dost možná ale Google o to přesně šlo, vzbudit zájem v Yahoo, tak aby odmítlo nabídku Microsoftu. Ten totiž dával nabídku 33 dolarů za akcii. Dnes má ale Yahoo hodnotu 14 dolarů za akcii! A co více, Microsoft už o Yahoo nestojí. Společnost Yahoo se tak udělala v podstatě bezmocnou. Propouští, klesají příjmy i zisky a s Yahoo to nevypadá moc dobře. Zkrátka kalkulace vůbec nevyšla a odmítnutí nabídky Microsoft byla ohromná chyba, která bude zpětně státá současné šéfa Yahoo hlavu a akcionáři, kteří o spojení s Microsoft usilovali, mají pořádný důvod k právním krokům ...       

A to by bylo z minulého týdne vše, co jsme vám chtěli napsat. Další novinky zase za týden ...

AUTOR: Tomáš "holoway" Hort
Snažím se usměrňovat blogy se články od Vás, čtenářů. Pište o čem chcete, co chcete a jak chcete, ale ať to má hlavu patu ;) Pokud máte dotaz či chcete urgovat vydání článku v blogu, napište mi zprávu přes web nebo na icq.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - power color hd 4850 2008-11-10 19:57:22
avatar
nereferenční řešení je sice pěkný ale ten shit co montujou na ten radeon je fakt síla. Žádná regulace otáček(kdo by od profesionálního řešení, kterým se chlubí samolepkou na obalu, něco takovýho očekával? ) stejnej montovali na minulou generaci(bohužel jsem jim naletel a zakoupil jsem ho. Po třech dnech snahy to nějak ztišit putoval zpátky do obchodu). Zřejmě jim nějaký zbyly, tak przní další karty
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 20:02:36
avatar
co je tezkyho na tom stisit chlazeni??staci tam hodit odpor pripadne za par kacek koupit zalman fan mate. je pravda ze by to mohli poresit sami, ale kdyz uz tak je naprava opravdu primitivni.
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 21:20:59
avatar
máš pravdu je to naprosto primitivní a je to taky jedinej způsob jak s tim něco udělat, jen ty otáčky musíš měnit sám a to u karty za 4000(tehdá) zamrzí až n*s*r*, na 5V se nerozběhne, na 7V už jo ale taky dá vědět že tam je a nějaká zátěž? nemyslitelný. Na plnejch 12V je to jak permanentní přelet L159 nad městem až na to že zvuk jde od pc. Jak říkám, vyzkoušel jsem, děkuji, nemám zájem, jděte dál
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 21:32:31
avatar
No o chladiči neviem, ale DD píše, že 214MHz na pamätiach karte nepomôže. No poviem ti len tolko, že naozaj pomôže. Karte 64GB/s (1986MHz RAM, 256bit zbernica) nesedí, s 2200MHz má cca. 70GB/s jej pomôže aspon čo-to (niekto, kto máte HD4850 a poriadne chladenie, skúste najprv pretaktovať len GPU, potom len RAM, a uvidíte, ktoré z týchto dvoch taktovaní má väčši vplyv na výkon karty, hoci aj v hrách). Akurát nerozumiem, prečo Powercolor nataktoval GDDR4 LEN na naozaj ohromne slabých 2200MHz, keď podľa môjho názoru by dokázali zo seba vydať kľudne 2500MHz (na čo stále majú aj GDDR3, viz. GTX280). Asi to bude naozaj len k väčšej predajnosti davu laikom, pretože 2500+MHz na pamätiach by tej karte celkom pomohlo.
Toť vše
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:32:15
avatar
je videt ze nevis o cem mluvis..gddr4 pameti radeonu 4850 opravdu nepomuzou..sice maji o neco vyssi takt ale zase take o dost vyssi latence oproti gddr3. k tomu vyroba gddr4 pameti neni zdaleka tak dokonala jako u gddr3 takze tech 2500MHz ti nedosahnou tak snadno..celkove jsou gddr4 pameti uplnym propadakem.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:45:15
avatar
Zapomínáš na to, že architektuře RV670 a RV770 vysoké latence nevadí ... já bych si počkal na testy ... jen tak pro zajímavost ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 23:09:26
avatar
ale samozrejme ze to vadi..sice to nema na vykon tak kriticky vliv jako u architektury nvidie bohuzel tech par mhz navic na pametech to nevynahradi.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 00:09:22
avatar
Me to prijde jako snaha prodat GDDR4, ktere se vyrobcum vali na skladech. Navic se urcite bude Radeon s GDRR4 urcite lepe prodavat nez s GDDR3...

Co se chladice tyce, referencni regulaci ma, to ze ji nemaji nereferencni je smutne. Nejlepsi volbou je stejne koupit nejlevnejsi referencni kartu a na ni dat Accelero s Turbo modulem
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 00:21:43
avatar
Máš pravdu, latencie som úplne zabudol zobrať do úvahy. Neviem nakoľko dobrá/zlá je technológia GDDR4 (mala sa možnosť ukázať len na x1950XTX či HD3870) ale aj na HD3870 šlo s pôvodným chladením 2400MHz. Je samozrejmé, že prostredníctvom Powercoloru sa "niekto" (za tými úvodzovkami nehľadajte nikoho) zbavuje nepotrebných GDDR4, ale keby sa na GDDR4 zapracovalo, nevidím dôvod, prečo by nemohli dosiahnúť cca. 2600+MHz (bohužiaľ to sa asi nikomu neoplatí, pretože GDDR3 dsahujú 2500MHz...). No a ak budú nejaké testy s touto "špeciálnou" edíciou, tak uvidíme, či som mal pravdu ja, alebo ty. Bohužiaľ, 2200MHz vidím rozdiel v hre do 2fps, ak zoberieme základ 30fps...
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 20:12:54
avatar
s tím seagetem mohu potvrdit sám jsem se málem včera napálil když jsem jej chtěl koupit...a ještě bych chtěl upozornit na Seagate 500GB s 32mb keškou...Sám mám cca 4 týto disky a při daní dvou do Raid 0 pole jsou velice poruchové..mě osobně za poslední 3 týdny 2x skolabovalo raidové pole a vzalo ssebou nenávratně všechna data
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 20:22:44
avatar
co to je taky za napad dnes kupovat seagate kdyz wd a samsungy jsou mnohem lepsi...
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 21:14:30
avatar
a kdo říkal že jsem je kupoval dnes?? je mám už půlroka a něco...i když je pravdou že takové samsungy jsou dnes lepší volbou i když za trošku vyší cenu :-)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 22:15:37
avatar
lol?dyt samsungy jsou dnes jedny z nejlevnejsich..to prave seagate, i kdyz zalezi jakej typ jsou dost drahe..jinak samsungy F1 tu jsou uz delsi dobu a za lepsi volbu platej vic jak rok..mel sem 320GB samsunga a to uz je celkem davno co dostal oceneni na shw.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 20:40:02
avatar
U toho 1,5TB disku je pry problemem firmware - novy ma byt k dispozici cca za 2-3 tydny.
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 21:33:00
avatar
ja osobně na odklad dat používám 1tb wd green power. Rychlost dobrá, hluk prakticky žádný a vybrace téměř nehmatatelné.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 00:10:00
avatar
640GB SeaGate a no problem. WD a Samsungy lepší? U WD nefunguje NCQ a Samsungy jsou pomalejší.. neřek bych, že teda lepší. Kvůli chybě ve firmware bych z toho nedělal nějakou aféru, otázka času..
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 00:29:52
avatar
ja taky netvrdím že jsou lepší alespon výkonem přesvědčit dokážou, hlavně stávající řada 7200.11. hluk je tam kde je, no coment. Ale zase si představ že si koupíš novej disk se super kapacitou za těžký prachy a je tam nějaká chyba ve firmware, která ti znemožní jeho použití. docela oprus. Někdy i to nejnovější není to nejlepší
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 16:45:25
avatar
zajímavé mě za poslední půl rok prošlo rukama cca 11 seagate disků (500gb/750gb/1tb) a všechny byly velice tiché.Ale před týdnem jsem měl tu čest s 500gb maxtor a to byl mixér uchroustanej.
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 16:52:51
avatar
..potvzuji, +- stejná zkušenost včetně maxtoru, to je opravdu žentour...ten nebrat ani zadarmo, bohužel...
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 21:22:17
avatar
Dnes mi přišel další 500GB seagate s 32mb keškou...je vážně hlučný hlava mu vrže jak mrcha..nějaký horší kus..ale co HD4870x2 ho přeřve spolehlivě
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 08:42:59
avatar
videl sem spoustu testu a snad vsude co si pamatuju se na prvnich prickach umistovali nove wd a samsungy. seagate sem dlouho v rukach nemel tak muzu mluvit jen podle recenzi. s wd a samsungy ale zadny problem hlavne nove 640GB verze sou opravdu vyborne.

nasel sem jeden rychlej test zde: Odkaz
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 09:37:53
avatar
Naprostý souhlas - WD je dnes jasná jednička na trhu - jak kvalitou, tak šířkou nabídky, tak výkonem. Samsungy jsou takřka srovnatelné, jen z mých zkušeností trochu méně spolehlivé (zato trochu míň topí a jsou tišší než běžné disky WD). Uhřáté, nekompatibilní a nekvalitní seagate neberu už od dob 7200.7 řady
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nazor 2008-11-11 09:21:14
avatar
Ve sve podstate si myslim ze jak WD tak SeaGate jsou na tom srovnaltelne v kategorii 640GB. Vzdy se jen jeden z vyrobcu na chvilku nepatrne dostane nad konkurenta, ale rozdil je maly(v praxi). Se Samsungem nemam zkusenosti. U toho 1,5TB modelu Seagate bych videl jen problem kdybych si ho chtel koupit. Ostatni modely z rady jsou naprosto bez problemu podle toho co muzu soudit. Sam jsem spokojeny uzivatel 7200.11 500GB 32MB cache
Level5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 16:11:40
avatar
Já mám v pc Samsungy dva a to 320 a 500GB a nemůžu si stěžovat, když hraju tak je stejně skrz hluk od GK neslyším (referenční HD4850) a v klidu to taky není nic strašnýho a chod je taky bez problémů. ;-)
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 16:29:44
avatar
...A hlavně je úplně jedno, jakou značku z těchto tří používám, protože pokud mi chodí, jak má, já jsem spokojenej, počítač je spokojenej a značka, od které jsem disk koupil je taky spokojená...takže vlastně úplnej ráj na zemi.....Takže by možná bylo smysluplnější napsat svoje "vlastní negativní" zkušenosti s konkrétním diskem a ne pořád omýlat, kde jaké testy kdo udělal a neudělal, to všichni tady známe, že!! Ale není nad vlastní zkušenost (viz.Level5)!!! Abych jenom neteoretizoval, používám seagate asi 10let a zatím mě žádnej "nevypek", takže "zatím" jsem s touto značkou spokojenej!! A pozor, netvrdím, že je nej!!! That´s all
Neznámý  2008-11-10 20:47:14

Ten test karet v Cod5 je včetně 4xAA a AF.Raději si ho líp přečti.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 21:23:12
avatar
Já ho přečtený mám dobře. Článek jsem nevydával já, nýbrž DD. Můj originál z wordu zní: Pro informaci uvedu výsledek testu z celkem běžného rozlišení 1600x1200.
Vydaný originál je: Pro informaci uvedu výsledek testu z celkem běžného rozlišení 1600x1200 bez AA-AF :/.

Víc k tomu já říci nemohu
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 21:10:46
avatar
Heh, akurat som cital na zive.sk, ze nVidia uvadza novu kartu FX5800. Ma mat 4gb pamate a stat 84K. Len by som rad vedel, preco sa nespomenula aj tu(ked ide o novinky), pripadne nieco viac k nej keby sa dalo. Dakujem
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 21:20:15

No možná proto že je to profesionální grafika která s výkonem nebude podlě mě moc konkurovat..
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 21:26:52
avatar
Omlouvám se, ale české a slovenské weby v podstatě nečtu a na zahraničních jsem to nikde neviděl. Jinak tedy nevím, k čemu psát o FX5800, když je to profesionální karta, kterou skoro nikdo z nás neuvidí. Ani nevím, co bych o tom psal, protože nemám znalosti ani širší povědomí, o co vlastně u těch profi karet jde. Snad někdo jiný, kdo o tom něco ví
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:06:38
avatar
tak to jsem si také nevšiml nicméně není to náhodou variace na GTX 280 ? ta už tady snad je ...
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 01:39:51

Ano, je to variacia na GTX 280 (alebo presnejsie je to GTX 280) ... takze 5 variacii na HD4000 spomenutych v tomto clanku je ok ale ked sa jedna o variaciu na GT200 tak uz je to nezaujimave a nehodne spomenutia?

Je mi fakt jedno ze v tomto prehlade nebola spomenuta NV, avsak tvoja reakcia a uzasna veta "Nvidia i výrobci se aktuálně spíše zabývají hodně propíranou otázkou žaloby od společnosti Rambus a tak na novinky zřejmě není čas" dava riadnu facku objektivnosti tohto webu ...

Co takto spomenut ze Far Cry 2 sa stava oblubenou hrou vyrobcov grafik, ktory ju zacinaju bundlovat (Inno3D, ZOTAC, PoW), oznamena bola aj OC utilita FireStorm a OC panel NITRO od ZOTAC, vysiel TMPGEnc 4.0 XPress s podporou CUDA 2.0 (vyrazne zrychlenie operacii) a MSI ho bude bundlovat k svojim NV grafikam ... ako vidis, noviniek zo sveta NV je dost (aj ked nie su vyslovene o HW) ...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 06:55:50
avatar
Ou je...kdo může takhle reagovat, ten čte ob řádek a hlavně chce uvést něco negativního do komentáře. Takže článek jsem psal já, DD jen lehce dodělával. Píši to proto, aby měl DD víc času na testování a měli jste víc recenzí. Pokud se Vám to nelíbí, a chcete méně článků, tak příště nemusím psát nic. Narážku na objektivnost webu si strč víš kam. Četl jsem novinky v zahraničí a co mi přišlo zajímavé a na co jsem narazil, o tom jsem napsal. Všiml jsem si, že není zmíněna žádná karta nVidia a hned jsem věděl, že se najdou oslíci (lépe to napsat nejde), kteří se hned ozvou, jaká je to neobjektivnost. Jestli sis nevšiml, tak věta s Rambusem a nVidia je větou řečnickou, vyplňující text článku. Neobjektivní si tak pouze ty, protože já hledal, jakou novou kartu od nVidie někdo vydal, ale nenašel jsem. Správně si podotkl (a tím si popřel celý svůj příspěvek), že novinku o nVidia ze světa přímo HW jsi také nenašel, tak nevím, o čem tu pak teda píšeš. Ani ti nestačí, když napíšu, že jsem o FX5800 nečetl nikde v zahraničí, a proto jsem ji neuvedl...ne to je málo, raději to jak trubka zopakuješ znova. Nu co, nesmím se zlobit, komu bůh nedal, nemá kde brát...
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 08:55:00

1.- v mojom prispevku nikde nespominam ze mi vadi to, ze boli v clanku spomenute len HW novinky ATI, takze si laskavo nevymyslaj, neoznacuj ma za trubku a oslika (ja som ta nijak neurazal - aj ked po tvojom prispevku by si si zasluzil) a neprekrucaj moje tvrdenia.

2.- reagoval som hlavne na sarkasticku odpoved DD-ho o tom, ze FX5800 je len prevarena GTX 280 (co samozrejme aj je).

3.- tvoja recnicka veta ohladom sporu Rambusu je skutocne trapna (samozrejme asi len z mojho pohladu )
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 11:56:43
avatar
1. tím, že uvádíš, kolik novinek o nv jsi našel, říkáš, že ti tam chybí. Nenapsal jsem, že ti vadí, že jsou v novince jen ATI. Uvedl si, že ti tam chybí nvidia novinky. ikdyz jsem uz v clanku napsal duvod, viditelne ti to nestaci...tak co se da delat.
2. je vidět, že FX5800 nikoho (až na čtenáře zive.sk, ktery ji spomenul) moc nezajíma a ani o ní neví. Proč taky...
3. nj trapna netrapna, me prijde trapne to handrkovani, a proto jsem to spomenul si v článku.
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 12:29:02

1 - no tvoje dedukcie su vskutku zvlastne "Uvedl si, že ti tam chybí nvidia novinky" - kde som to uviedol??? To, ze mi chybaju novinky o NV tvrdis ty, ja som to nikde nepisal. Ja som len uviedol taky kratucky prehlad zaujimavosti, aby si videl ze nvidia a vyrobcovia maju popri tych zalobach od Rambusu cas aj na nejaku inu cinnost (co ti zjavne uslo)
2 - s tym suhlasim a nikdy som netvrdil opak
3 - necham uz radsej bez komentara
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 21:49:37
avatar
Tak Call of duty 5 ted hraji a jede to v pohodě i s nejvyšším vyhlazovaním na 1680x1050.Co se tyče samotné hry,no zatím nic moc......beru zpět,že hra je nic moc..už je to zabavné a hlavně ten plamenonet...
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 21:18:18

Já to vidím na velké vydávání ovladačů pro CoD5
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:00:50
avatar
Co nevidet tu mame ATI Catalyst Hotfix pro Call Of Duty 5
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:04:51
avatar
Já bych řekl že už přímo Catalyst 8.11 ;)
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zelena je dobra 2008-11-10 21:43:35
avatar
No pokud jsi za posledni tyden pochytal jen toto tak se na psani novinek radeji vybodni.
Ale pokud jsi zakem zakladni skoli a je to tva prvni slohovka , dejme tomu, ale nejdriv si zaloz blog.Tenhle patri DDmu
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 21:48:59

Já zase myslím, že si takzvaně(zprominutím) sereš na hlavu
(školi? )
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :-D jejda..."krytyka" 2008-11-10 21:58:28
avatar
Děkuji za názor. Vzhledem k tomu, že píšeš "školi" bych si raději vymazal svůj příspěvek s napadáním autora (mě) a jeho vzdělání a šel dostudovat alespoň tu základní, tam už se koncovky ženského rodu učej v páté třídě Já jsem se pobavil a schválně to tu nechávám, i když to odporuje pravidlům této diskuze.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:00:43
avatar
EHM! co na to říci ...

BTW: DDWorld není Blog ... Blogy budou součástí DDWorldu ;)
Anonymní  - DEFINICE BLOGU 2008-11-10 22:11:55

Doporučuji nahlédnout do Wiki - viz Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:18:51
avatar
No vždy´t jo ... DDWorld je uživatelský magazín na kterém se podílí řada autorů jak těch co píší, tak testerů co věci jen testují ... BLOGy pak budou součástí tohto magazínu ...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - blog 2008-11-11 13:40:43
avatar
Tak na to uz se tesim. Je nejaky predbezny datum spusteni blogu?
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to D4NO 2008-11-10 22:05:47
avatar
taky pravda, ale me vice stve jak to tady upada.A bylo mi jedno jestli jsou tam hrubky nebo spatny sloh.Bylo to ctene a bylo zatim kus DDho ja. Ted to je Reklama na AMD. Proc Kdyz DD testoval na starickem AMD x2 a rek ze je to proto jelikoz vetsina lidi zde ma podobny CPU a ne cosik na 4GHz bral jsem to.A ted ma AMD x4 ktrery nema rozhodne nikdo kdo si spocita 1 a 1 . A zase dela testy. CPU AMD nejsou spatny ale rozhodne ne na testy vykonu cehokoli.Proto na CPU AMD nepad zadny rekord a ani se snad o to ani nikdo nepokousi.Pro AMD dnes hraje jen cena. A pomer kterym se zde blahoreci uz davno AMD nepatri.
A co k tobe: ty jsi s tydennim prehledem spokojen? Osobne jsem cetl nekolik prehledu a dokonce i na cz web. a tento z nich je nejmene prinosny obsahem pocinaje.Kde je nehalen jiz minovana 5800 atd adt. jde o komentovan
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:12:46
avatar
To sou zase keci, Phenom X4 je dobrá volba mě jako špatná rozhodně nepřijde a poměr cena má pořád lepší. Přehled psal Holoway, který řekl že to zkusí, tak to udělal, mě se zdá docela dobrej článek ... Nehalem je všude a pořád dokola, a bude i i nás, 5800 OK doplníme v samostatném článku, když tě to tak strašně tíží že tu není ...
Raskin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 09:37:05

Nevím jestli by jste měli montovat profesionální grafiky za cenu okolo 50 000 a někdy i víc do vašich novinek. Myslím, že si ji málokdo koupí do herního PC.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 11:57:49
avatar
Naprostý souhlas
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Inu 2008-11-11 13:53:35
avatar
Není to skoro vůbec přínosná informace, ale jako nějaká "perlička" ke konci by to nemuselo být úplně špatné.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 14:54:22
avatar
No to ano, ale někdo nemůže pochopit, že článek jsem psal a tuto novinku jsem nikde nezahlédl, a proto se zde neobjevuje a teď na ní uděšlal novinku samu pro sebe až dd
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - haha 5800 2008-11-11 13:53:49
avatar
Pokud se nechcete zamerit na profesionalni grafiku tak na to rozhodne kaslete Setrete si cas na neco blizsiho tomuto webu ;)
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:17:56

Já jsem s týdenním přehledem spokojen, jsem totiž rád za každý článek na všech IT webech v česku...
O objektivitu atd se nechci hádat, čtu články proto, že redaktoři mají rozhodně více informací než já a rozhodně více znalostí. Rád se teda něco dovím...
Mě štve že tady trochu články upadají, ale zse je nutné brát v uváhu že je to přecejen většinou jen na jednom člověku a proto se není čemu divit. Když se chci zasmát, zajdu na diskuze na EHW atd. kde rozebírají výsledky na DDW. To, že jsou tam jistá filtrovaná slova mi je taky smíchu, jde jen vidět co tamnějším redaktorům nahání hrůzu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:30:12
avatar
Jak články upadají?
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 10:12:32

Tak to napisem este raz, aj ked mi to niekto vymazal - je to sposobene tvojimi tvrdeniami, ze konkurencny redaktori su podplateny a produkty testuju len povrchne ... tieto tvrdenia su tvoje, daju sa najst v clankoch a v diskusiach, tak nechapem preco mi mazes prispevok, ktory sa zaklada na pravde?
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ja se bavim 2008-11-11 09:49:29
avatar
Obcas mi to prijde az k smichu jak se tady deji prestrelky mezi autory DDworldu a ostatnimy. Obcas to vypada ze se hadate jak mala decka(jo jo jo, ne ne ne). Nic ve zlem jen jsem si rikal, ze mi to prijde obcas zabavne videt to z pohledu treti strany.
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 10:17:45

Ale vsak o to tu ide, zabavit sa
Hadam si nemyslis ze niekto berie tieto diskusie vazne?
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 11:59:45
avatar
viditelně ty, neb máš stále veskrze negativní připomínky ke všemu, co kdo napíše :-P ale někteří holt takový jsou. Ti, co vyzkouší něco jako psaní nebo práci, kterou hodnotí mnoho lidí, pak trochu změní názor a své reakce...
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 13:35:08

Ja osobne som radsej akejkolvek kritike, jedine vdaka nej moze byt clovek vo svojom obore lepsi a lepsi
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:45:50
avatar
ja myslim ze prehled je v pohode a me se to cetlo celkem dobre. na to ze jeste neni profik je to myslim velmi dobre a casem kdyz bude pokracovat se urcite vypiluje jen tak dal holoway
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Quote 2008-11-11 13:57:21
avatar
Moje řeč. Četlo se to příjemně, moje pravidelná dávka emocí byla naplněna
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 09:21:40
avatar
Chjo Mne se teda tento clanek nezda dobry, ale perfektni, na to ze je to prvni komentovany prehled novinek od Holowaye. Jeho styl a podani je velice ctive. Jen tak dal, tesim se i na dalsi clanky. A to,ze se ozve nekdo kdo chodil do nejake "skoli", s tim uz se tak nejak musi pocitat a vic nez mavnuti ruky snad ani neni treba
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 12:01:38
avatar
Taky nevím, že to vůbec komentuju Ale já se tak ráno poklidně ve spěchu vzbudím a ještě před ujetim autobusu mi něco nedá a napíšu reakci Jinak díky, povzbudí, když někdo uzná, že mé tři hodiny práce nejsou na nic
Level5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 16:23:59
avatar
Dávám palec nahoru protože by se pod to klidně podepsal. Přišlo mi že v článku je toho tak akorát a tu novou GK od nVIDIE tak opravdu nepostrádám protože ukažte m člověka který by si do normálního desktopu koupil profi GK za 84k...
Každopádně holowayovi články se mi líbí tak dufám že v tom bude pokračovat ;-)
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:16:55
avatar
DD uz tu neni kus tveho ja, skoda skoda
Holoway je skoda ze se chytas jen teto me hrubky[ jsem vul]
ale schvalne premoz se a navstiv jine ceske www. At tedy pokud jsi autor a das si s tim vsim praci [ a ja si myslim ze opravdu mas ]at si rozsiris obzory. Neni jen GPU od AMD udalo se toho mnohem vice. A pokud sam DD pise ze on si dal tu praci psat o F3 poradne a ze klidne bude druhy ale da si zalezet.a co navic dodrzi to. Tak proc mu to timhle nedodelkem ty sam tady boris?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:22:10
avatar
Hele já ti to vysvětlím takhle ... DDWorld si nemůže dovolit platit Autory, já bojuji na více frontách než jen psaní a testování článků, takže beru příspěvek ve formě článku od kohokoliv, kdo je ochoten to nezištně udělat ... samozřejmě mám nějaká pravdila a podmínky a Holoway je dobrej a já jsem rád za jeho příspěvky ... je to rpvní takový článek co napsal a když bude chtít a napíše nějaký další, určitě bude ještě lepší ...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - souhlas 2008-11-11 09:57:21
avatar
Ja si myslim na to ze zacina psat jsou ty claneky na velmi dobre urovni. Obcas se nejaka ta drobna chybka najde ale ja jsem rad ze se objevuji dalsi clanky. Cim vice tim lepe.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 12:06:40
avatar
Tak já jsem byl donedávna profesionální autor recenzí na nejmenovaném webu (e-shopu), články byli čtené a nikdo si nestěžoval na styl, možná občas na technické vyjádření, které nemusí být vždy profi, neb nemám IT HW vystudováno vysokoškolsky a beru jen z toho, co jsem se naučil sám. Je zajímavé, že pouze tady, na webu ddworld, jsou názory na můj text takové jaké jsou. Tam, kam jsem psal recenze nikdo nikdy takto jako někteří zde nereagoval, byl rád, že muže číst a případné nedostatky buď přešel nebo kladně upozornil DDmu pomáhám, když mám čas, už před více než rokem jsem sem psal recenze.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vysvetleni 2008-11-11 13:21:13
avatar
Prave me prekvapilo jak je to dobre napsane. Tim se to docela vysvetluje. Nenech se odradit od nekoho rypaveho a pis vic recenzi ....to plati i pro DDho

PS: Ja vysokoskolske vzdelani mam(ne sice primo v IT hardware ale blizko) a prijde mi to v pohode
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to DD 2008-11-10 22:25:49
avatar
DD netizi ,ale clanek je o IT News
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 12:08:49
avatar
Hlavně bych se být tebou naučil psát své odpovědi k patřičným komentrářům. Je to velmi jednoduché a aspoň budeme vědět, na jaký příspěvek nám vlastně odpovídáš. Teď si moc jist nejsem
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 22:30:15
avatar
Budu mu drzet palce.
Ja nikde nerek[ napsal] ze se flakas.A to ze beres clanky od kohokoli je myslim i dobre ,jen pokud ty si davas praci s F3 a tady pustis tohle kde neni vlastne z pod titulku nic tak je to divny
venca68 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 09:52:22

No tak napiš článek sám a doplň to, co holoway vynechal. Kritizovat umí kde kdo, napsat článek už asi ne. DD píše, že bere článek od kohokoliv (pokud to nemyslel trochu nadneseně... nevím).
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 23:13:07
avatar
Tak tenhle článek tu skutečně moc "nesedí". Holoway mě překvapil, těšit ho to ode mě asi nebude, ale článek se mi líbí. Bez chyb, bez flame spekulací.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 12:11:50
avatar
Proč by mě to nemělo těšit? Právě, že od tebe to potěší nejvíce ;-) Snažím se, aby tu lidi měli, co číst, i když některým to vyloženě vadí a možná by jim stačil jen jeden článek týdně, hlavně když by se dalo flamovat a kritizovat Jinak se přiznám, že psát jako DD neumím, on je unikát, má svůj nezaměnitelný styl
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 12:50:38
avatar
Hehe, no tak s tim naprosto souhlasim. DDho styl psani se nezapre. Nekdy to jsou pekny perly A ty jeho prirovnani, to je kapitola sama o sobe, to se nekdy i valim smichy pod stolem
Patrik2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 09:24:05
avatar
Ten článek není vůbec špatný nechybí mu ani trocha ironie a vlastní názor.
Počet novinek je myslím dostačující,kdyby se měly vyjmenovat všechny a ještě k tomu něco napsat
bylo by to dlouhé nebo nepřehledné.Navíc přes týden je jich myslím dost.
A to že píše články někdo jiný než DD je jen dobře,myslím že to web zpestřuje a dodává tomu
určitou různorodost.
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 11:19:15
avatar
to holoway : díky za pěkný článek a nenech se otrávit "chytráky", kterých je všude plno!! Doufám, že zase něco napíšeš, sám tu odvahu zatím nemám !
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 12:15:11
avatar
Jo. Jsem rád, že se článek někomu líbí, páč třeba mé bývalé učitelce na gymplu se nelíbilo nic co jsem jako sloh napsal. Z češtiny jsem měl pořád mezi 4-5, stejně tak slohy Asi jí pošlu maila, že sem se rok živil jako redaktor a psal i velké recenze
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 12:29:09
avatar
To bych nedělal, aby ji potom neklepla Pepka
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 14:57:37
avatar
...za což bych smutný ani nebyl
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 12:54:33
avatar
dobra praca holoway .. nic si nerob s komentarov od Grooka ... ja by som v podstate ani nanho nereagoval lebo len provokuje ale navrhol by som mu jednu vec ... ked je chlapec taky mudry a vzdelany .. tak tu od neho cakam do 2 tyzdnov clanok a potom moze komentovat pracu niekoho ineho .. takze grook vela zdaru s tvojim clankom ... a ked nic nenapises tak nezhadzuj pracu niekoho ineho
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 4850 2008-11-11 13:04:07

4850 od powercoloru vypada hezky, za pul roku az budou levneji tak koupim
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 15:00:45
avatar
Sežeň spíš karty od HIS s IceQ4 Jsou krásný, vysoce přektaktovaný a celkem nehlučný. Já jsem si koupil ve výprodeji HD3850 IceQ3 Turbo a nejlepsi. za 1700,-Kč i s DPH to bylo. Nic lepšího neni, kor za tu cenu. Já osobně počkám až vyjde HD58xx a HIS HD4850 IceQ4 bude zase stát tak 2000,-Kč. Pak jí koupim. I když hraju občas hry, tak ta HD3850 mi na můj 20" monitor v poho stačí. Až bude ta HD4850 tak se i podivam, jak to vypadá na nejlepší detaily
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-11 19:39:44

HISky jsem driv kupoval ale uz k nim nemam duveru, jelikoz uz 3ti se mi znicila. Uvidim jak to bude, mozna koupim i HIS ale ty u nas nejsou moc rozsireny. Snad pak neco najdu, i kdyz ten powercolor taky nevypada spatne
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 886x
Komentářů: 3
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1449x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1099x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1179x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3761x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1457x
Komentářů: 0