První výsledky 7nm Radeon NAVI? Potvrzují předpoklady – architektura optimalizovaná na hry Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 11 březen 2019
altNástupce Radeon RX 580/590 by měl nabídnout herní výkon na úrovni VEGA 56. V mainstreamu.

 

 

 

 

Radeon NAVI je po 7nm RYZEN procesorech nejočekávanější novinkou letošního roku od AMD. A firma několikrát potvrdila velký zájem nabídnout něco opravdu zajímavého. Aktuálně se již samozřejmě testují vzorky, AMD má NAVI architekturu jako takovou hotovu a ladí se jen 7nm výroba u TSMC.

Není tedy úplně neobvyklé, že se objevují první úniky v některých databázích. Aktuálně se objevil Radeon RX 66AF:F1 v databázi výsledků CompuBench. Produkt s tímto kódovým označením je novinkou. Zajímavá je také konfigurace, údajně jen 20 CU jednotek, což by při současné konfigurace POLARIS/VEGA znamenalo pouhých 1280 jednotek, což by vzhledem k prezentovanému výkonu byl až neuvěřitelný pokrok ve výkonu proti stávajícím jednotkám architektury POLARIS/VEGA.

Výkon je zajímavý z několika pohledů. V první řadě je podobný POLARIS v oblasti výpočetního výkonu, ale současně má i 2 až 3x vyšší výkon v geometrickém nasazení. To by odpovídalo předpokladům, že NAVI architektura je primárně vytvářena pro herní nasazení, tedy grafiku (geometrický výkon), nikoliv pro výpočetní nasazení jako VEGA. Stejně tak je nezvykle vysoký výkon ve videu, což by ale opět odpovídalo tomu, že NAVI by mělo být produktem pro běžné uživatele a výkon pro hry a video je tak zcela klíčový.

Každopádně výsledky jsou zajímavé, protože v mnoha testech zejména geometrickém výkonu „RX NAVI“ překonává výrazně i RX VEGA 56 a GTX 1070 Ti, v jiných případech jim docela stačí až ve výpočtech se propadá. To by potvrzovalo tedy starší zvěsti, že AMD chce od nového mainstreamu, aby dokázal nabídnout herní výkon téměř high endu minulé generace. Ale asi se shodneme, že uvádět nástupce RX 580, který by nedosahoval alespoň výkonu RX VEGA 56, by také nedávalo moc smysl (tím spíše že GTX 1660 Ti má výkon GTX 1070 tedy cca 15-20% pod RX VEGA 56 v moderních DX12 hrách apod.). Pravdou také je, že aktuálně ty výsledky v CompuBench srovnávají hotové produkční karty s předvýrobní verzí nefinální specifikace a revize nového čipu, takže zcela určitě neběží na taktech, na jakých poběží hotový produkt.

Každopádně je na místě čekat zajímavé věci, prakticky nikdo nepochybuje o tom, že nedávno uvedená 12nm NVIDIA GTX 1660 Ti nebude na 7nm RX NAVI stačit. Jak by také mohla, když 12nm GTX 1660 Ti nabídla jen dosti průměrný generační nárůst výkonu. Jen 40% proti GTX 1060 a nadále má jen 192-bit a 6GB paměti. To 7nm RX NAVI bude velmi pravděpodobně větší skok proti RX 580. Už Radeon VII jasně naznačil možnosti 7nm výroby. NAVI čipy se začnou vyrábět o téměř ¾ roku později než VEGA 20 na Radeon VII, takže budou vyladěnější, budou určitě i menší, a pokud se potvrdí specializace a grafiku, video a hry, a ne na univerzální výpočetní nasazení, tedy budou i jednodušší a frekvenčně rychlejší i efektivnější. Jednoduše skok ze 14/12nm z RX 580/590 na 7nm „RX 680“ by měl být opravdu znatelný, nemluvě o vývoji architektury, kdy se bavíme o nástupci POLARIS z roku 2016. Osobně považuji výkonovou herní úroveň RX VEGA 56 za naprosté minimum, kam by měl nástupce RX 580/590 mířit a co by měl nabídnout.

Jak to bude ve finále si ale ještě počkáme. Podle mých informací je aktuálně ve zkušební výrobě snad finální revize čipu, kterou už by AMD rádo poslalo do ostré výroby a posléze tedy na karty. Vzhledem k tomu, jak obvykle věci trvají, je skutečně červnové představení a červencové uvedení prvních grafik první reálné možné datum a nečekejte RX NAVI karty dříve. AMD chce také plně využít i uvedení vlastní nové platformy 7nm procesorů, na kterou spousta lidí čeká. A AMD chce, aby lidé kupovali nejen jeho CPU a desky, ale také nové grafiky, takže má skutečně velký zájem vydat 7nm RYZEN CPU a 7nm NAVI herní mainstreamová GPU pokud možno současně v létě.

Zatím však byl potvrzen na polovinu roku „jen“ ten 7nm RYZEN. AMD ale neprozradilo, kdy přesně se objeví RX NAVI grafiky, jen že to bude v druhé polovině roku. Každopádně pokud jsou aktuálně uvedené výsledky pravdivé a je velká šance, že jsou, byť z testovacích karet, které nejsou ve finálních specifikacích, potvrzují se předpoklady, které o NAVI máme a prezentujeme. NAVI jako architektura je velmi podstatná pro spoustu produktů AMD, nebude to jen nástupce POLARIS RX 560/570/580/590 grafik, dorazí i do nové generace konzolí, na nové „SoC“ produkty, do procesorů s integrovanou grafikou atd. Zkrátka čipů bude mnoho. Nejdříve určitě mainstream, low end, SoC, konzole, později ale dojde i na high end. Fakt, že by místo univerzálního zaměření, jako je VEGA, byla NAVI zaměřena jen na hry, video apod. tedy běžné uživatele, by byl velmi podstatným elementem. Uvidíme, jaká bude realita, ale zatím vše, co jsem slyšel, potvrzuje výše uvedený směr …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 06:53:33
avatar
podľa mňa bude bude hypotetická "RX 680" musieť dosahovať výkon minimálne V64/1080 ... pretože nesmieme zabudnúť, že do roka príde aj nvidia so 7nm.. ona sama teraz uvádza karty zo dňa na deň skoro nikto nič nevie, žiadna roadmapa, ani info..

a tam čakám posun výkonu obdobný ako pri Maxwell-> Pascal, lebo medzi 16/12nm a 7 nm to bude ine kafe, o EUV ani nehovoriac.

neviem, ale ja cakam, ze navi bude mat kratky zivot

to sa neda len tak zmazat ten naskok nvidie, vezmite si ze GT 1660Ti ma spotrebu 118W a RX 590 240W, a pritom je GTX 1660Ti vykonnejsia o 24%, proste ta efektivita dnesnych nvidii je o galaxie pred AMD...
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 07:06:13

Veď práve AMD sa so 7nm technológiou doťahuje na 12nm technológiu Nvidie, ale aj NVIDIA nespí a ide tiež na 7nm. Procesor do nového PC je jasný ale GPU sa uvidí...
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 07:09:23

lžeš, 1660 Ti je výkonnější o 7 %, viz zdější testy a žere o 60 watů víc, viz opět zdejší testy (nové hry), ale stále je AMD 590 cenově výhodnější

a nVidia se nevyplatí vlastně v každé výkonové kategorii cena/výkon, to jsi jen zapomněl uvést

to tě za lži někdo platí, nebo jsi prostě takový podřadný?
Lawliet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 08:08:25

Nemáte pravdu v žiadnom tvrdení, ktoré ste použili. Gtx 1660ti je a ozaj až o tých 40% lepšia ako rx 580/590 viď. Zahraničné testy ako gamers Nexus, guru3d a napríklad nemecký pcgameshardware. Spotreba sa v porovnaní s s pascalom nezmenila skoro vôbec, čo pri väčšom množstve cuda jadier a podobných frekvenciách svedčí o slušnom zlepšení architektúry. O tom svedčí a výrazne zlepšenie v nových dx12 vulkan hrách.
Ganimoth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - - 2019-03-13 10:13:59
avatar
Tak si vezmeme prasecek a vratime se do reality, aaaano? ))
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 08:33:32
avatar
Takhle lhát, to není pěkné. Vždyť 1660Ti je dobrá karta i bez toho. Proč si ještě pomáháte lhaním?! :-O

Jestliže má celá PC sestava s RX590 spotřebu 260-280W, tak šance, že by ta karta měla spotřebu 240W je naprosto nulová. Když se zamyslíte nad reálnou spotřebou zbytku sestavy, tak ta karta žere nejhůře 180W,spíše ještě o pár wattů méně.
Pořád je to výrazně horší než 1660Ti,která je navíc výkonnější, ale nechápu proč takhle lhát!

Fakta tedy jsou, že 1660Ti je o cca 15% výkonnější než RX590 při spotřebě do 120W,zatímco RX590 má spotřebu o cca 60W vyšší.
To snad naprosto stačí, abychom mohli říct, že 1660Ti je výrazně efektivnější karta a nemuseli jsme si vypomáhat lhaním!
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 08:40:37
avatar
klameš akurát tak ty,

https://www.computerbase.de/2019-02/geforce-gtx-1660-ti-test/4/#abschnitt_messung_der_leistungsaufnahme

Porovnanie PNY GeForce GTX 1660 Ti XLR8 OC vs. RX 590 Nitro+,

spotreba KARTY (nie zostavy!): prvá 118W a druhá 232W

-----

a výkon

https://www.computerbase.de/2019-02/geforce-gtx-1660-ti-test/3/#diagramm-performancerating-2560-1440

24% v prospech GTX, vo full hd aj v 1440P

Citace:
a nemuseli jsme si vypomáhat lhaním!


akurát si spravil zo seba prostého hlupáka, pekný deň
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-14 21:04:19
avatar
Nenech se vysmát...

Za prvé ze sebe děláš hlupáka ty, když sem dáš odkaz, na kterém je spotřeba RX 590 208W, takže ani neumíš číst. A za druhé, je ten výsledek i tak silně podezřelý, když jim tam spotřeba 1660Ti vychází stejně jako tady a spotřeba RX 590 jim vychází srovnatelná s Vega 56, což je nesmysl.

A to že jim tam vychází jinak rozdíl ve výkonu je za prvé běžné, když testují jiné hry na jiné sestavě/platformě a za druhé když koukám na metodiku, tak moje důvěra ve výsledky taky dost kulhá.
Každá karta je testována s jinou verzí ovladačů!? WTF!!!
To má nejspíš jednoduché vysvětlení. V těch grafech jsou i několik měsíců staré výsledky testů... LOL Navíc zrovna pro RX590 je tam použitý ovladač, se kterým byla karta uvedena na trh. Že by náhoda? ;-) AMD není zrovna proslulé vydáváním odladěných ovladačů při vydání nových karet...
Výběr her nechám bez komentáře, to je věc názoru, ale rozhodně ve mě taky důvěru nevzbuzuje.

Takže urážet někoho na základě odkazů na takovýhle test...to bys měl raději teď chodit kanálama.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-15 06:42:55
avatar
potrebuješ ist k očnemu ? mas tam link a ktore karty su porovnane..

a na uvedenych kartach je 118W a 232W
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-16 14:18:42
avatar
Chjo, já očního nepotřebuju.
Na tom tvém odkazu má standardní RX590 spotřebu 208W. Těch 232W tam má asi nejvíce přetaktovaná verze RX590.
Nedává žádný smysl porovnávat standardní GTX1660Ti s RX590 přetaktovanou na max.
Teda pokud to není součást tvého lhaní na podporu tvrzení jak je RX590 špatná karta...pak to tobě asi smysl dává.
kojot1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 08:54:49

Jako LOL sorry jako. Furt jsme četli, jak je lepší 1060, protože 580 žere o 100W více. Na moje dotazy poslední rok, že mi 580ka žere 109W (bez Chill) a jemu tedy nVidia 10W a co je na tom pravdy jsem (jaké překvapení) nikdy kloudnou odpověď nedostal.
Takže se od toho (velká sláva) upustilo, už ty nesmyly nečteme. No a hurá, nová hůl v ruce...., ach jo (ačkoli tady si už za AMD pravda může samo). Ale...
shadowmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 09:03:22
avatar
Já osobně doufám, že s Navi předvedou něco o dost lepšího než je GTX 1660Ti. Přeci jen ta karta bude v reálu na trhu na podzim, beru dostupnost výrobků s nějakým rozumných chlazením a použitelných ovladačů. Konkurovat jen cenou by nebylo to pravé. Procesorová divize běží, doufám, že jim i solidně vydělává, zaslouží si to, tak teď by se mohli soustředit na opravdovou čistě herní grafiku bez zbytečností
Dirtrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 09:51:58

Ladit NAVI čistě na herní výkon dává smysl už jenom z toho důvodu, že by na této GPU architektuře měly být postavené next-gen herní konzole. Doufám, že AMD příjemně překvapí, konkurence je potřeba jako sůl.
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 10:05:09

a co z toho? aj keby tie karty boli 5x lepsie s 3x nizsou spotrebou a zadarmo, i tak ludia kupia nv ja ai tu kartu kupim, lebo nv nechcem a je prijemne mat full amd zostavu, ale game changer to nebude, kedze zakaznik je ten, ktory rozhoduje a vsetci vieme, ze viac ako 80% ludi neda dopustit na intel/nv zostavy
shadowmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 11:10:30
avatar
Při nákupu domů už se situace hodně změnila, 80 procent lidí po mě chce Ryzen, a kdo to má hlavně na net a filmy, ten vystačí i s tou jejich integrovanou Vegou, nejčastěji tedy skončíme u Ryzen 5 2400G. Grafiky je to mírně ve prospěch NV, pokud někdo chce samostatnou.
Jiná situace jsou nákupčí ve firmách, kdybys dostal namazáno co oni, tak klidně budeš tvrdil, že Core 2 Duo je špička... Tam to má mafie typu Intel a OEM výrobci dobře posichrované, tomu věř, tam jde o miliony strojů ročně, každé 3-4 roky generační obměna, takový byznys se jen tak nepřenechává konkurenci
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 15:08:52

jaky nakupci v jakych firmach myslis? ve firmach, kde se pravidelne obmenujou stroje tak jedou prakticky jen notebooky a pripadne servery, pokud jeste maji nejaky svoje a nejedou v cloudu. Desktopy uz fakt jen vyjimecne a to spis jen tam, kde nemaj budget na pravidelny obmeny a kde ty desktopy provozujou dokud neshorej. A business notebooku s Ryzenem jsou jednotky, kdo vi vubec jak velke serie, oproti stovkam s intelem...a pak tu mas jeste macbooky take jen s intelem, take v IT firmach velmi oblibene nejen u grafiku pro ktery jsou prakticky standardem ale i u programatoru...
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-14 07:45:38
avatar
"Firma" je i stát, a tam se frčí na Intelu ... vem si kolik PC mají např. všechny soudy a ministerstvo spravedlnosti... kolik to je zaměstnanců a každý má PC...
Patt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-14 10:01:17

No...Ať vlezeš na jajkejkoliv úřad, tak všici jedou na desktopu. Ať vlezeš do jakékoliv firmy, tak jeou na desktopu. Notebooky používají obchoďáci. Ale všichni, kdo sedí v práci na zadku u PC, mají desktop
Bumpkin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-14 11:03:11

zkus se třeba podívat do bankovního sektoru....

bohužel třeba česká spořitelna jede jen na Intelu, a jedou jak na desktopech tak nanotebookách!! vše je postavené na Intelu....

ták a ted se podíváme i trošku do jiné části, bankomaty od NCRky nebo od Diebold Nixdorf jsou postaveny na workstationech s intelem... no a hádej co je tam za operační systém? bohužel linux to není... ještě do nedávna na těch bankáčích byli XPčka v serverový ariantě, tak 4 až 5 let zpětně!!!

tak a ted si vem kolik takovejch počítačů musí mít jen zde!! a nebudu se tu rozepisovat ani o ČSOB nebo o KB či RB... a jiných bankách....

tak a jak se takový kontrakty uzavírají? no jednoduše, každá společnost udělá jednorázový nákupy a pak se uzavýrají roční odběry, a to se dělá třeba s Dellem (české firmy jedou hlavně na dellu), to jsou tzv. strategické kontrakty...

pokud se podíváš kolik zaměstnanců má která banka tak pak ti bude asi jasné kolik počítačů zpravují a kolik se jich musí každý rok obnovit... když plácnu že česká spořka má 5000 zaměstnanců tak jednou za rok musí minimálně 1/4 počítačů/notebooků vyměnit kvůli tomu že se zavázali k nějakému ročnímu odběru.... aby právě měli ceny jaké mají... atd. a to jsme si turozebrali spolecnost jen s 5000 pocitaci/notebooky.... a to nepocitam mimoradny nakupy jednorazovy!!!

tak ze si udelej nejaky vycet takto velkých firem v cr a dostanesse na velký opravdu velký cisla.... kdy budes mit intel ve vsech strojich....
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-14 15:25:28

"business notebooku s Ryzenem jsou jednotky, kdo vi vubec jak velke serie, oproti stovkam s intelem"

asi tak..
Exorcius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-14 16:46:16
avatar
Jo zrovna dneska přišel totálně stupidní dotazník, zda chceme notebook, nebo stolní PC ve firmě, kde se kreslí v 3D a v cadu. To mohl vymyslet jen naprosto neznalý manažer.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-15 09:58:53

Tak záleží od rozpočtu... kolegové pořizovali defakto dtrka (vzali nějaké herní alienwary za asi 80 kilopeněz) protože prostě je pro ně efektivnější a i ekonomičtější mít drahej "herní" notebook, než výkonnější desktop, ale prostě to můžou brát domu a ke klientovi a připojí k tomu brejle pro VR... a jd ena tom jak revit tak archicad poměrně s překledem. A externí monitro taky připojí. A stačí na to vše jen jedna licence programu.

Takže ta otázka nemusí být úplně blbá, ale naopak velmi osvícená. (Ne že bych si myslel, že to tak bylo)
kojot1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 13:59:50

Na game changer nikdo nemá technologie. Cíl je srazit nVidii snové marže, tzn. běžné konkurenční prostředí.
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 14:57:47

No nevim, zamereni na herni vykon je pro hrace ktery zajimaj jen hry fajn, ale dosud bylo obecnejsi zamereni i na vypocetni vykon u amd grafik tady prezentovano jako hodne velka vyhoda a prave orezanej vypocetni vykon u geforce jako dost podstatna nevyhoda. V tomhle by se teda amd opicit po nvidii fakt nemuselo. Chapu ze domacich nadsencu nebo treba studentu, ktery vyuzijou rozumny vypocetni vykon u karty co nestoji raketu asi moc neni, ale ze by takove karty uplne meli zmizet z trhu je fakt skoda.

Snad teda AMD prekona nvidii konecne ve spotrebe a efektivite obecne, vsechno by jim melo hrat do karet, i kdyz radeon VII na tomhle poli moc nepresvedcil. A souhlasim s nazorem vyse, ze "RX680" by mela vykonove minimalne dotahovat vegu 64. Jestli bude vykonove mezi 3 roky starymy gtx1070 a 1080, tak to bude pro me velky zklamani. To bude stejne jako u 1660Ti proste mensi mezigeneracni vykonovy narust nez jsme byli zvykli v minulosti a kdy sme to navic dostavali skoro kazdej rok, ne tady po dvou letech, kdy vlastne tenkrat i vega 56/64 prisli s velkym zpozdenim po GTX 1xxx rade.

No uvidime jak to dopadne, na Navi se hodne tesim a tenhle clanek mi moc optimismu teda nepridal. Ja do novyho PC koupil prave gtx1070 z bazaru za 5 tisic jeste s pulrocni zarukou (nechtel jsem, ale byla levnejsi nez nova rx580, jen o malo drazsi nez pouzita rx580 a o 3 tisice levnejsi nez jeta vega 56 v te dobe) s tim ze ji v lete vymenim za Navi. Ale jestli mi mainstreamovy Navi za 7-9 tisic nenabidne v lete aspon 50% vykonu navic s maximalne srovnatelnou spotrebou a kdyz jeste oproti predchozim radeonum osekaj vypocty, tak to bude pro me velky zklamani. A to se mi zda ze naroky mam jeste maly, kdyz to porovnavam s kartou co je 3 roky stara, na vic jak dvojnasobne vetsim vyrobnim procesu a ktera ma v dnesni dobe furt dost nizkou spotrebu vzhledem k vykonu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 15:07:28
avatar
samozřejmě univerzalita zejména v případě Radeon VII je velká výhoda pokud tu inverzalitu hledáte, bohužel velká část hráčů ji nehledá ... takže když AMD má VEGA na výpočty, bylo by dobré mít i architekturu na hry ... to AMD mít nemohlo, rpotože více než VEGA si nemohlo dovolit kolem roku 2014 vyvíjet ;)
fotoba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - A čo Epyc? 2019-03-13 16:51:14

Radeon NAVI je po 7nm RYZEN procesorech nejočekávanější novinkou letošního roku od AMD.

Podľa mňa je Epyc očakávanejší..
BK_One [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-13 23:30:20

Keby som dnes mal kupovat novu grafiku tak jednoznacne 1660 ti.Za 300 eur nema konkurenciu.Radeon 590 je slabsia a stoji 270 eur.Radeon 7 je predrazena a 790 eur je riadny prestrel a skor sa oplati 1080 ti.

Radeon momentalne nema nic cim by oslnil..
Ganimoth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - - 2019-03-14 15:11:14
avatar
Dneska vysly benchmarky GTX 1660.. a popravde pokud AMD neslevi, tak do prichodu Navi se uz vubec nevyplati kupovat RX 590 a drazsi RX 580
Caveman0305 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-03-14 12:58:08
avatar
Radeon uz roky nemá... To čím by oslnil. BOHUŽEL... STÁLE V ZÁVĚSU ZA NVIDIA
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 734x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 772x
Komentářů: 2
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1460x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1302x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciČtvrtek, 11 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1128x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Středa, 10 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1767x
Komentářů: 6