RECENZE hry a TEST grafik: Battlefield 3 – akční pecka v ultimátní grafice Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Neděle, 30 říjen 2011
Přejít na obsah
RECENZE hry a TEST grafik: Battlefield 3 – akční pecka v ultimátní grafice
SinglPlayer - takové mnohem hezčí "Call of Duty"
Multiplayer - absolutní král v
Grafika a zpracování - nejlep
Závěr a hodnocení

 

 

  • Závěr a hodnocení

Battlefield 3 je rozhodně skvělá hra, která má své chyby, ale jako celek takovouhle hutnou herní náplň a kvalitu nedostáváme každý den, měsíc a ani rok. Nutné je ocenit tvůrce i vydavatele, že hru zásadně neprznili optimalizací pro výrazně zaostalé konzole a konzolové publikum. Zacílili na hardcore platformu a vyplatilo se. Hra se tak díky tomu může pochlubit grafickou a zpracování, jako málokterá a jako celek je jednoduše tou nejlépe vypadající FPS akční hrou, kterou jsme kdy mohli hrát.

Zásadním způsobem ukazuje, že na grafice vždy záleží a záležet bude. Herně totiž například v singlu není zásadně jiná, než Call of Duty a hromady jiných současných FPS her. Co jí však katapultuje vysoko nad úroveň CoD a dalších, je technické a grafické zpracování, které skutečně odpovídá datu vydání hry a doslova přilepí k obrazovce. Samotný singlplayer je podle mě o něco horší než u Bad Company 2, kde se mi přeci jen líbil více, ale jako takový není vyloženě špatný. Škoda jen, že je tak jednoduchý a skripty nefungují moc dobře ve vyšší obtížnosti, kde je ta „umělotina“ akcí vidět hodně. B3 se ale celkem dobře daří maskovat absentující AI protivníků. Nebýt chyb v gamedesignu a i některých funkčních chybek pramenících z nedostatečného betatestování, byl by se dal singl player B3 ohodnotit na více než celkových 85/100.

Na rozdíl od jiných her ale není B3 jen na 8 hodin bezhlavého akčního střílení v kampani a šup s hrou do poličky. Když pominu ještě samostatný Co-op režim, je tu hlavně a především masivní Multiplayer, který je vypiplaný a bohatší než se většině jiných her může jen zdát. Jako takový zabaví na desítky, možná stovky, u některých až na tisíce hodin a za ten má hra 99/100. Co trochu zkazilo a kazí B3 rozjezd, je systém ORIGIN společnosti EA, který po zahájení zkolaboval na několik hodin. Stejně tak je krkolomný systém z prohlížeče místo ve vlastní hře, navíc tam nejsou statistiky a srovnání zbraní apod. Kdyby Battlefield 3 vsadil klasicky na fungující a vyladěný STEAM a herní systém byl klasicky ve hře, vypadalo by to mnohem lépe. To je asi jediná zásadní výtka, která ale zamrzí, když si koupenou hru nemůžete zahrát, kvůli nefunkčnímu systému aktivací.

Takže když to sečteme a podtrhneme …

  • Hodnocení

Kdyby si autoři dali trochu větší práci s vybalancováním a doděláním singlplayeru, mohli jsme koketovat s téměř absolutními známkami pro tuto nevšední hru. V současné podobě jen ukazuje na nedostatky. Samotný MultiPlayer a herní doba celé hry je ale excelentní a těžko hledat jinou hru, která by dokázala na poli současných FPS nabídnout něco alespoň srovnatelného. Skvělé grafické, technické provedení obřích map plných nádherné krajiny, techniky a zničitelného prostředí jsou nejlepší, co jsme kdy kde viděli. Hra je dobře optimalizovaná, vyvážená a těch pár chyb, stejně jako další obsah bude postupně opravováno a přidáváno. Battlefield 3 je dlouhodobá záležitost.

Jako takový už ale teď v tuto chvíli je výrazně lepší než současné Call of Duty hry, což je asi jediný jeho soupeř. Po stránce singlplayeru jsou si obě hry velmi podobné, ale B3 to samé nabízí ve výrazně lepší grafice a zpracování, včetně zničitelného prostředí a zkrátka vypadá jako hra z roku 2011, CoD nikoliv. Na poli MP už ale CoD nemůže B3 absolutně konkurovat a v podstatě ani nic jiného.

Battlefield 3 je skvělou hrou s drobnými chybkami na kráse a funkčnosti, ale pokud už nějakou akční FPS koupit, tak lepší hru prostě nenajdete, protože tahle vám vydrží opravdu dlouho a nevypadá jako nepovedená BETAverze z roku 2005-2007, kterými nás herní trh v poslední době zásobuje. Konečně je také vidět nějaký technický vývoj. Snaha vytřískat co možná nejvíce, za co nejméně práce se zde neomlouvá absurdním lhaním o tom, že konzole jsou hlavní herní platforma, což dokazujete prodeji her, které jsou odfláknuté, nebo na PC ani nevyjdou, či se zpožděním (takže každý má z konzolových recenzí možnost zjistit, že stojí za starou belu a nekoupit to). B

attlefield 3 jednoduše přináší všechno, co jsme chtěli, a co má pořádná PC hra z roku 2011 mít a je opravdu pravým vrcholem letošní FPS sezóny a minimálně po herní a grafické stránce jej letos nemůže na poli FPS nic ohrozit. Na B3 je vidět, že ji prostě skutečně někdo vyvíjel. Skvělá práce, jen tak dál.

 

         

  

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Tom007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-30 21:00:33

Ve které misi nebo na kterém místě hry se testovalo? Chtěl bych si to jen pro porovnání projet na svém PC a změřit přes fraps.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-30 21:08:33

No já to hraju na své přetaktované sestavě PII@3.7GHz a 6850 na 920MHz a paměti na 4800MHz. Vše Ultra, ale jen s 2x AA. A motám se okolo 40 snímků stabilně (1680*1050). A chrochtám si, vynikající optimalizace a hratelnost. Absolutně nelituju zakoupení originálu. Jen se zorientovat, aby to tak nějak šlo s lepšími výsledky v mulťáku
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 15:37:52
avatar
Hmm...snáď najneskôr pozajtra to otestujem a som zvedavý teda, ak je to naozaj také dobré ako tvrdíš...a tá DDho tabuľka testu grafík vyzerá hrozivo, ale keď tvrdíš, že je to tak dobre optimalizované, tak očakávam, že mi to na mojom 3 roky starom procáku a grafike pôjde na plné detaily na 2048*1152 rozlíšení Keby sa ma niekto pred tromi rokmi opýtal či na tom HW budem stále hrať všetko na max aj o tri roky, tak by som ho asi vysmial A teraz jediné čo chýba je DX11 a to tiež som zvedavý, či to bude poznať
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 16:23:12

By mě zajímalo, jestli je tam vůbec nějaké vizuální omezení, pokud budeš mít jen dx10 grafiku. V menu/nastavení volby detailů asi zůstanou ?
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-01 11:19:27
avatar
To by zaujímalo aj mňa a preto som spravil screen mojich nastavení v BF3. Odkaz Očakávam, že mi to niekto s DX11 grafikou porovná a povie čo tam je obmedzené
Vyzerá to akoby boli obmedzenia na kvalite terénu, ale ostatný vyzerá byť OK?
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-01 11:54:06

Je to jak píšeš kvalita terénu, ale že nastavení spadne až na střední . To bude asi už vidět, ale zase nebudeš řešit málo fps
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-01 12:26:00
avatar
no na mojom rozlíšení s 4x MSAA to už dáva zabrať ale inak neviem no ako veľmi poznať ten terén...môžeš to vyskúšať pozrieť na ultra a potom prepnúť na stredné ten terén a zhodnotiť rozdiel
Inak som po dlhom čase oprášil MSI Afterburner, že potaktujem trochu grafiku a neviem čo sa s tým blbým Afterburnerom stalo, ale ono ma to nechce pustiť nad 800MHz
Nepoznáš nejakú dobrú utilitku na taktovanie, ktorá ma pustí vyššie??
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-01 12:33:21

No já používám TriXX od Sapphire a tam nemám problém
Ale Afterburner by měl být v pohodě. Zkus třeba starší verzi.

Ohledně rozdílu kvality obrazu se jistě někde dočteme ;)
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-01 17:18:37
avatar
jo musím vyhrabať nejakú staršiu verziu alebo poprípade skúsim i ten TriXX. Alebo myslím, že aj ASUS má dačo také i keď pred pár rokmi to nebolo také prepracované ako Afterburner, teda hlavne sa nedalo meniť napätie a neviem ako je to teraz (aj moja grafa je vlastne od ASUSu, ale to je asi jedno).

Inak mám taký pocit, že mi toho Battlefielda je procák trošku limituje. Ako hrám to na max detaily, ale nie je to ideálne plinulé, teda by to chcelo vyššie FPS. Jedine v leteckých mysiách mám naozaj vysoké FPS a zvláštne je to, že v ních ale ide grafika skoro na 100%, teda akoby v pozemných bojoch bola grafika limitovaná procákom a tým aj to nižšie FPS. Ono 3GHz štvorjadro je už asi trošku limitom. A možno už len pár týždňov a upgreadnem to na 6 jadro s aspoň 4GHz, ale vtedy to už asi bude jedno, keď Battlefielda budem mať dávno prejdeného
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-01 17:22:17

Nech všechno na max, jen sniž na 2x AA, tam je výkonová injekce
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-02 12:48:36
avatar
Jo to som skúšal a trošku to pomáha, ale koreň problému je myslím inde. V leteckej misii fičala grafika na 99%, ale procák sa relatívne flákal a FPS som mal nad 50, zatiaľ čo v bežných misiách procesor siaha na 100%, ale grafika beží iba na 80-90%, no FPS mi padá aj tesne pod 30, ale neseká to, no trošku to poznať na plynulosť. Ale zatiaľ to tak hrám stále na max a na HARD obtiažnosti a bez problémov
Ono najviac by pomohlo asi nejaké nastavenie, od ktorého je závislý procák, ale aktuálne skúšam trošku potočiť procák a uvidím či to bude poznať (len sa obávam, že to padne, bo neviem nejak skvele taktovať a starý Phenom I nemá moc rezervy nad 3GHz)
Edit: Len som to dopísal, prepol do hry a hneď mi to celé padlo A to som iba pridal 100MHz na procáku, ale tak druhý pokus...dal som ešte + 0,05V a snáď to pofičí

Btw ten Afterburner je parádna vec. Mi to ukazuje teplotu na grafike priamo v hre v rohu obrazovky, takže mám nonstop prehľad o teplote. Také dačo by som potreboval i na procák, bo na grafika mám teploty iba dačo nad 50 aj po pretočení a na procáku mám tiež iba okolo 50 stupňov, ale väčšinou sa to pomaličky dvíha ako sa zohrieva voda, teda sú dosť nestabilné a ja mám na radiatore teraz iba jeden vetrák na nízkych otáčkach(musím dokúpiť pár Noctuí)...

Btw v niektorých veciach je tá hra hrozný šmejd...tak napr. fakt neznášam tie svetlá...ma z toho fakt bolí hlava, keď to tam stále pleští, ale keby sa to dalo aspoň vystreliť, teda napr. je tam obyčajné zaparkované auto a pleštia čomu svetlá akoby to malo 1000W žiarovky, tak do toho vystrielam, zásobník, no nič, pár rán z brokovky, aj tak nič, hodím na auto granát a s autom ani nepohne a svetlá stále svietia jak šialené...WTF??!! Toto má byť akože tá ultra super prepracovaná hra?? fakt bleee...takéto veci vedia pekne znechutiť celú hru...
miso1992 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-30 21:20:56

suhlasim s tebou HonzaN , tiez mam HD 6850 ale k tomu core 2 quad na 3,4 GHz a ide to cca 40 fps pro rozliseni 1680x1050.
sa mi zda tych 21 na 1920x1200 az prilis malo, aspon takych 28-30 by som povedal.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-30 21:29:13

Co řešíme ? Nějaké snímky na různých sestavách a v různým rozlišení a v odlišných lokacích ?
Ne, řešíme ultimátní hru
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-30 22:25:00
avatar
Já mám PII@3,6Ghz a 5870 na 950Mhz a 1250Mhz na pamětech a jede mi to na plný koule s 2x AA na 40 FPS průměr v prvních pěti misích, takže bych taky rád věděl kde se testovalo. (Protože jak tak koukám moje 5870 ještě nepatří do starýho železa )
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-30 21:28:35
avatar
Recenze slušná. Jen je vidět, jak hrozně ubližuje výslednému verdiktu DDho matematické počítání průměru v hodnocení. U hry, kde je single player úplně k ničemu a je tam jen jako "malý" bonus dokáže velmi důrazně zahýbat celkovým skóre hry.

Snad se někde potkáme hoši. Jsem ze hry vyloženě nadšený.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Grafika 2011-10-30 21:43:46
avatar
Dostanu asi dost mínusů, ale rád bych vyjádřil svůj názor z pohledu pozorovatele, co hru ještě nemá (nebyl čas - práce, škola : (( ). NEvim co všichni maj s tou ulitmátní grafikou, příde mi, skoro jako kdyby byla hráčům tahle fráze vnucována skrz podprahový vněm zprostředkovaný skrz trailery a možná i ve hře. Když se podivám na screeny (jediný pěkný screen je z pouště) i tady, tak mi to příde o kapku hezčí než Bad Company. Příliš taky nechpu ten vysokokontrastní artistickej styl, kterej v reálu neexistuje. Příde mi to poněkud absurdní a rád bych, aby mi někdo vysvětlil co já třeba nevidim. Jinak pěkná recenze : )
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-30 21:56:48

Tak jak píšeš, hru si ještě nevyzkoušel, takže tvé dojmy z trailerů jsou jaké jsou. Já píšu jen za sebe, takže neřeším, že vypadám jak fanatik , ale BF je prostě srdcovka.
A grafika vypadá dost dobře a na to jakou mám sestavu a v jakých fps se pohybuji, je prostě výrok dobrá optimalizace na místě. Musíš vyzkoušet, to se nedá nic dělat
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-30 22:09:08
avatar
Ale tak u mě taky. Hodiny který sem strávil v BF2 radši ani počítat nebudu : D Bad Company 1 mělo super Singl, Bad Company super mulťák. Všechno to byly super hry. Já jenom, že toho hypu je nějak moc. Kampaň EA zaměřen na malý děti hrající CoD se mi teda taky těžce příčila a nevim, příde mi, že spousta věcí je uměle vyhypovanejch. Hrál sem betu a nějak sem nepociťoval nic proč bych měl z BF2 přejít (ještě dodnes s kámošema občas dám)...
Fishbed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-30 21:51:56
avatar
Mx Baxxter- presne muj nazor grafika je sice slusna ale rozhodne neni nejak dechberouci Crysis 2 s DX11 vypada o poznani lip.Jestli BF3 v necem vynika pak to neni grafika ale zvuk kterej je daleko pred konkurenci ala COD.Taky me docela prekvapilo ze hra neni nejak extremne narocna na CPU v podstate staci i vykonejsi dual core.BF3 je zavislej daleko vic na vykonu gpu.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-30 22:10:29
avatar
Tak zvuk byl excelentní už v Bad Company 1, nečekal sem nic jinýho, než že to opět cokoli jinýho roznese na kopytech : ) Ano s tou závislosti na komponentech, to vypadá, že je to opravdu PC hra primárně : )
Tom439 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - recenze 2011-10-30 22:42:14
avatar
Na recenzi samotné si smlsnu až zítra. Nepochybuji o tom, že hra to je báječná - BC a BC2 zbožnuju. Rozhodně se trefili do mého gusta. Spíš mě zajímá váš názor na ORIGIN. Slyšel jsem, že při instalaci je nutné odsouhlasit podmínky, které jsou dosti nemístné(jestli je to to pravé slovo). V kostce mají komletní přehled o vašem vnitřku PC a to nejen komponent (což i vítám), ale hlavně kompletní osobní info, všechny programy, hry, technické info a apod. Zkrátka si člověk takřákajíc ani neuprdne aby se to někdo nedozvěděl. Aby toho nebylo málo vše navíc poskytují i třetím stranám, pod záštitou našeho osobního blaha.
Ohledně pořízení B3 jsem tedy hodně navážkách. Vánoce se pomalu blíží a z jistého must have titulu se stává parádní hra s nesmírně "zajimavou" přidanou hodnotou v podobě ORIGINu. Koupě je tedy nejistá.

PS: musím se pomodlit aby stejnou cestou nešel i Mass Effect 3 - moje totální srdcovka. Spyware rulez
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 00:08:16

Je skoda ze se take neprodava orezana verze pro lidi ktere multiplayer nezajima. Nekteri lide chteji mit cas i na dalsi hry a pri traveni stovek hodin s multiplayerem by to neslo. Takhle si proste B3 kvuli singlu nekoupim do doby nez cena poradne klesne, coz nebude problem protoze za 11 dni vyjde Skyrim a tam za stejnou cenu budu mit single minimalne desetkrat delsi. A nez dohraju Skyrim tak tu bude ME3 coz je podobny pripad. Ale B3 si urcite rad zahraju az bude cena odpovidat singlu a pujde na to crack protoze origin mi do PC proste nepujde.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 00:35:56
avatar
To já klidně hraju celej rok jen jednu hru, která za to stojí a multiplayer je v ní výzva. Singl v dnešních hrách je většinou jednoduchá a naksriptovaná nuda, za kterou nemá cenu platit...
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 08:15:30

Nepopiram ze s zivymi hraci je to zajimavejsi. Ja kolikrat hraju dve hry najednou vetsinou RPG jako Fallout3 a odskocim si na par hodin na strategii Shogun 2 nebo nejakou rubacku jako treba B3 nebo L4D (singly). Proste potrebuju zmeny a ruzne svety. Hrat jednu hru at je sebelepsi bych rok nevydrzel ani nahodou. Nevydrzel bych to ani mesic maximum co jsem hral hru bez odbihani k jine bylo tak dva tydny a to me drzel pribeh. U multiplayeru asi neni zadny ???
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 15:48:48
avatar
Hmmm. Mám několik REÁLNÝCH koníčků a i nejlepší "mulťák" je třeba oproti takovému létání s rychlým modelem RC letadla, pouze jednoduchá a naksriptovaná nuda, za kterou nemá cenu platit...
třeba:
Odkaz
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 16:44:22
avatar
A proč myslíš že já ne? Mám BC2 rok a půl a nahráno nějakých 450 hodin, to je cca hodka denně.Lidi stráví u Ordinace v růžový zahradě mnohem víc času než já u BC2

Letadýlko lítá opravdu pěkně, ale pořád člověk jen stojí na zemi s ovladačem v ruce, mě víc baví třeba sjezdy v lese na biku, potkat v padíčku na lesní cestě jelena, to je teprve akce , trefit strom v takové rychlosti je taky dost nepříjemný... Ale chápu RC to je mazec
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 17:17:34
avatar
Tak to jo, já myslel že jsi typ "tvaroh"
Já jsem taky párkrát MP zkoušel, ale není to nic pro mě (asi jsme národ sniperů v houští), to už si rači zajdu na airsoft
No a sem tam si sednu i do těch velkých ér
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 00:31:52
avatar
Citace:
Doporučuji mít rozhodně čtyřjádrový procesor, protože s méně jádra je to mnohem větší problém udržet stabilní FPS.

S tímhle nesouhlasím, co jsem viděl testy na netu slušné dvoujádro na BF3 v pohodě stačí Odkaz snad jen v multiplayeru s 64 hráči by to mohlo být "lepší"

BF3 je určitě bomba, ale mě moje v březnu zaplacená předobjednávka pořád nepřišla, holt je potřeba dát pozor kde nakupujete
kokbulik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 16:54:01
avatar
Odkaz
Citace:
DD: 4 jádra na 3GHz jsou rozumné minimum, 6-8 jader (včetně těch virtuálních) na frekvencích kolem 3,5GHz se vřele doporučuje.

Ani se nedivim že v testu neni měřen vliv cpu na vykon DD to prostě neodhadl a nechtěl si udělat ostudu...
Fishbed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 17:14:12
avatar
BF3 rozhodne nepotrebuje nutne 4 jadro a uz vubec ne 8 jadro to je jenom hype AMD.Staci se podivat na testy na Toms hardware v podstate neni zadny rozdil mezi 2 jadrem s ht a 4 jadrem.Sam ted hraju BF3 na celeronu g530+ATI 4850 naprosto bez problemu fps 45+ v HD rozliseni vse na low.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 07:05:16

BF3 je výborná hra. Má výbornú atmosféru a baví ma aj keď celkovo ma hry tohto štýlu nikdy moc nezaujímali. Ku grafike sa nemá cenu vyjadrovať. V recenzii je všetko napísané. Čo sa týka fyziky tak je to opäť trochu úsmevné čo sa tu píše. Je použitá presne tak ako sa používa aj PhysX. Je tam hlavne kvôli atmosfére a keby sme sa mali vydať smerom ku kritike fyziky ako to je na tomto servery s PhysXom, tak si všimnite niektoré veci. Ako že všetky vlajky vejú rovnako, častice z rozbitých objektov neinteraguju s prostredím a je ich málo, veľké výbuchy sú len nahrané animácie a schovať sa pred gulometnou paľbou dá aj za hromadu kobercov. Tiež sú tam objekty, ktoré sa nedajú rozbiť a nikto to tu nekritizuje ako že to fyzika v BF3 nevie a že je zbytočná. Fyzika je tu použitá presne tak ako u PhysXu. Na dokreslenie atmosféry. Hrateľnosť ovplyvňuje asi tak isto ako PhysX. Aj hry s PhysXom totiž mávajú objekty za ktoré sa nedá schovať a ktoré nepriatelia rozbijú. A to by som mohol pokračovať ďalej.
BigPackie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 12:02:58

Uplne s tebou suhlasim. Ta fyzika v SP je tam fakt len na ozdobu a na dokreslenie atmosfery. A inak graficky to vypada nadherne ako celok, ale ked tu hru rozkuskujete a budete sa sustredit na samostatne veci, tak zistite ze Crysis 2 je na tom graficky lepsie.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 13:22:16

Crysis 2 má hlavne iný štýl grafiky. BF3 mi príde viac realistickejší. Aj tak sú obe hry dneska grafickou špičkou.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 07:18:44
avatar
Jo ta fronta stála za to
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 07:36:38

Je to len moj nazor, ale napriek tomu ze Crysis 2 dx11 ma dost modernych efektov, cely nadych tej grafiky vo mne vzbudzoval pocit kresleneho filmu, absolutne to so mnou nepohlo, realistickost nulova. Podpis konzol na tom bolo vidiet uplne vsade. Naopak u BF3 som len tak chodil a ziral, Crysis 2 okolo takej fotorealistickej grafiky, kde to ide na vrub hlavne nasvieteniu, ani nepreslo. Proste nadhera.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 07:39:46

JJ. Súhlas. Hra so svetlami je vynikájúca a robí veľa.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 07:56:00
avatar
Jinak abych to také trochu zepsul.

Vadí mi to neustále svícení do ksichtu, baterkou, laserem, slunkem a pouličními lampami, ale v prvních třech případech se to dá reálně pochopit, ale v tom případě posledním ne, tedy pokud jsem právě nevstal z postele.

Na 3 monitorech (nevím jestli je to i na 1) mám problém s holografickým zobrazením kdo je přítel a nepřítel a občas se mi to přehoupne do levého monitoru. Krom toho jsou ikonky nepřátel roztažené, prostě dělá to neplechu.

SP - já jsem třeba ještě nedohrál ARMA II sp protože prostě MP je jiná sranda. Totéž platí tady. SP jsem pustil až po 3 dnech a jen na odpočinek od MP. jestli tam je problém s tím že vás ženou na jatka, ano to jsem poznal už při obraně toho mostu kdy mi doporučí zajít si pro ten kulásek, ale dostat se tam nejde člověk zůstane na schodišti a snajpí.

MP - dechberoucí kulervoucí akce je potřeba poněkud sáhnout na mé sestavě na kvalitu, ale ne moc, jen to z vše na full trochu ochudit na stínech a filtrech jinak modely a textury na full...ve hře je to zásadním způsobem pak poznat na rychlosti -> fragech. Systém levelování je v pohodě, nesouhlasím s DD. Není to podle mého problém už jen to že za 2 hodiny máte slušnější vybavení...proboha co je u
MP 2 hodiny?? Když nad tím sedíte stovky hodin

Jinak v porovnání s crysis 2 je BF3 lepší hrou v komplexu a až na grafické chybičky v holografii (značky nad lidmi a věcmi) nemám výhrad.

Jinak hru hraji stylově v tričku BF3 a koukam na steel box z xzone
Executor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 08:21:52
avatar
Mě se to koušeeeeee
Kopřiva [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-05 09:46:01

Super pařba
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 10:05:16

No, tak BF3 hraju už tři dny a rozhodně nadšený nejsem. Proč? Asi největší pain in the ass je naprosto nedotažený singleplayer.
AI je prakticky scriptovaná, bohužel někde jsou skripty nastavené tak špatně, že mise se nedá dohrát. Prostě script, který posune jednotku dál, se nespustí. V kombinaci s tím, že některé dveře mohou otevřít jen kolegové, nezbývá než misi restartovat a modlit se. Místa s nekonečnou zásobou odnikud se beroucích nepřátel také nejsou výjimkou.
Hra je taky nafouknutá zbytečným balastem - např. mise "za druhého pilota" v F-18 je naprosto pitomá a nudná a její přítomnost ve hře je odůvodněná asi jenom tím, že něco podobného bývá i v CoD.

Pro člověka s high-end herním kompem a milovníka multiplayeru to bude asi neskutečné žrádlo, pro člověka s průměrným domácím PC a milovníka singleplayeru to je poměrně velké zklamání.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 10:37:04
avatar
Citace:
Pro člověka s high-end herním kompem a milovníka multiplayeru to bude asi neskutečné žrádlo, pro člověka s průměrným domácím PC a milovníka singleplayeru to je poměrně velké zklamání.


To máš asi pravdu, otázka je proč by si někdo kupoval BF3 kvůli SP?? Podle mého tam být vůbec nemusel a nic zásadního by se nestalo . A dát 1100 za pár hodin scriptů ?? to snad neudělá nikdo
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 16:57:37

Kdyby neexistovaly dobré FPS s dobrým singlem, dal bych ti za pravdu. A nemusíme chodit daleko - například BF:BC2 mělo singl naprosto úžasný, bez pitomostí obsažených v BF3.

Nejvíce zamrzí, že stačilo málo a situace byla úplně jiná - dotáhnout skripty a vychytat blbosti (třeba když se kulky zasekávají o neviditelnou bariéru).
Patyjon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-01 15:56:38
avatar
Mě na SP nejvíc s**ly ty neustálé pitomé naskriptované bitky, kde šlo o to včas zmáčknout mezerník, E nebo myš. V každé misi!!! Včetně závěrečného souboje se zlounem!! Ubohé. Celkově mě SP spíše zklamal, na MP si zvykám, přechod z pozvolné mapy Heavy Metal v Bad Comapny 2 do frenetického pekla pařížského metra není holt úplně jednoduchej
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 11:53:26

S akými drivermi ste merali fps? Lebo mne to ide oveľa lepšie ako je v grafoch. Na 5870 na ultra nastaveniach vo FullHD rozlíšení mi to ide okolo 40-50 FPS občas to klesne k 30. Driver Catalyst 10.11 preview 3.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 12:14:54
avatar
Súhlasím, hrám to na takej istej zostave a ide to kráľovsky = ultra! Pri pohľade na tunajšie grafy som sa čudoval, kam sa ten výkon stratil...
adoooo777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2011-10-31 12:04:31

Ja to hrám síce len pod DX10 (zatiaľ) ale hra je ozaj veľmi pekná, hrám to na ultra jediné čo mám vypnuté je MSAA a hra mi ide v pohode 35-40 pod 30 mi to ešte nespadlo a to má gtx260 (216cc 55nm) 725/1563/2500 rozlíšenie 1680x1050 miestami mám aj viac fps, samozrejme že mi to spadne aj na 30 ale pod 30 nie.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 13:57:56
avatar
Pre tých, ktorým sa nezdajú hodnoty v grafoch.
Veľký výkonový skok nastáva pri AA väčšom ako 2x, mne to išlo kľudne z 50 na 33.

Q9300 - 3,2GHz, 8GB ram, Ati6870 1GB, 1680x1050 -
všetko na ultra, vertikal zapnutý, AA - 2x
priemerné fps vonku 48 - 55 /vynímočne pokles na pár sekund ku 40/ Vnútri stále 60
Takže optimalizácia je vskutku výborná.

Čo sa týka hry samotnej, hral som len singel, pretože multi ma moc nezaujíma, tak hodnotím rovnako ako Honza 85/100
Grafika špička, hlavne osvetlenie je miestami až fotorealistické. Textúry mohli byť miestami ostrejšie. Jediný veľký zápor grafiky je, že keď bádate mimo hlavný koridor, tak objavíte hnusné "modely" budov, pozadia. Ale to je daň za výbornú optimalizáciu.

Hrateľnosť je dobrá, ale niektoré chyby by chceli doladiť. Napríklad to, že parťáci vás kľudne vystrčia z krytu, ako by ste tam ani neboli /stávalo sa dosť často/ Alebo , že stoja zoči voči nepriateľovi asi 3 metre a vyzerá to, že po sebe strielajú hrachom, tzn. sú proste nesmrteľný.

Príbeh je stupídny a propagandistický ako vo všetkých FPS hrách z modernej doby. Aj keď v debilite podania sa ku COD nepribližuje.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 14:44:06
avatar
Zítra si pro ni jdu mám ji u kámoše jelikož před objednával 2 ale nevím zda se hned do ní pustím teď hraji Rage a je taky super. Však jak se znám nevydržím a hned ji nainstaluji.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 15:56:32
avatar
Tento test se mi nelíbí. SP považuju za TRAGICKÝ!!!
Když vezmu v potaz, jak se DD navážel do Crysis2 a tady se to odbylo "ty chybky vidět jsou a trochu kazí dojem."...!
Panebože, TROCHU KAZÍ DOJEM?!!!
Přitom Crysis2 je ve srovnání s BF3 otevřený svět. V BF3 se za vrchol herní volnosti považuje to, že nemusím stát, ale můžu klečet. Ale na určeném místě samozřejmě... Toto není koridorovka, to je protahování půlmetrovým tubusem!!!

Ano, grafika je úchvatná a perfektně optimalizovaná, ale... situace kdy vidím nepřítele jak vykukuje, ale můžu se na něho přes dalekohled na sniperce dívat jak chci, je nezranitelný, dokud nepřekročím určitý bod... Situace kdy do sebe nechci nechat pálit jak trotl a chci jen parkoviště (!) oběhnout z druhé strany a "leaving combat area - vraťte se za 5,4,3..." a co to kuwa je za ty debility z Wii s mačkáním nějakých debilních tlačítek "aby se hrdina dobře rval"???!!!

Neříkám, že jsem se VŮBEC nebavil... Mohla to být skvělá hra! Třeba čištění vily bylo super, nebo scéna v nákupním centru... paráda... Ale zase... Když následujete kolegu s raněným vojákem do V22, narazíte u otevřených vrat V22 na neviditelnou překážku (a okamžitě to koupíte), protože ještě "nenastal čas"...!

Nebo situace kdy vidím své vojáky jak stojí a čumí na ulici a mezi nimi (!) stojí arab který po mě šije jak zběsilý ale kolegové se nenechávají rušit v klidném rozjímání a když se arab přesunuje tak mu dělají místo!!! A to jak vás kolegové vystrkují z úkrytů, nebo strkají hlavy před vaši hlaveň (kdyby aspoň něco trefili)...

Když jsem si na to začal zvykat, naučil jsem se to ignorovat a začal jsem se konečně bavit, tak to skončilo....

Podle mého názoru je to z hlediska herního (a o to nad jde především, ne?) MNOHEM horší hra než COD MW co jich bylo (a že to byl pro mě nezpochybnitelný král skriptované tuposti), nebo už zmíněná C2.

MOH Airborn, Bad Company 2 atd musí rotovat v křemíkovém nebi...

Považuju to za druhý největší průser a zklamání tohoto roku, hned po mizerných Buldozerech...

A stejně jako u Buldozerů - potenciál tu je, ale na to já osobně víte co...!
Blackie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 16:38:18
avatar
EDIT: Rimre tys to vystihl celý od začátku až do konce. Nasmál jsem se ještě dvakrát víc než při hraní
Jinak DD pěkně napsáno, jen na hodnocení bych opět přibrzdil
Zvirek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - proboha proberte se 2011-10-31 16:35:51

Chlapci, OMFG, vy tady brečíte, jak jsou v SP nepřátelé tupí a hloupí a skriptovaní a v druhé polovině věty dodáte, ale MP nehraju protože kdesi cosi. Vždyť v tom je právě odpověď na ty vaše problémky v SP. ta hra je o MULTIPLAYERU. kdybyste hráli předchozí série BF, tak víte , že to je hra MP, která se jen díky komerčním tlakům malinko přiblížila ke COD v SP. A přesně naopak, COD série byla primárně hra SP a teprve později se začal přidávat MP.
Ale budoucnost je samozřejmě jasná, ta je v MP a obecně online hraní, vždyť s živými lidmi je každá byť stejná mapa pokždé jiná hra, ale v SP ? Tam tu hru proběhnu jednou a můžu jí uložit do šuplíku, kdo by to hrál znova.....
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 17:03:22
avatar
Dřív byly fps, který šlo hrát znovu a jinak - První Far Cry například. Masy ale bohužel chtějí skriptované, stupidní, interaktivní filmy, taková už je doba... Úplně s tebou souhlasím, tahle hra má SP jen aby nalákala (t)kupce z řad CoD playerů, kterým se tenhle styl líbí. Ale na druhou stranu i tak šel ten SP určitě udělat líp, Dice ale umí hlavně MP. Podle mě se na singl měli úplně vykašlat, takhle jim jen shazuje hodnocení hry a hráči u něj stejně stráví jen zlomek času v porovnání s MP.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 17:26:23
avatar
My si asi nerozumíme...
Vy tady furt cpete MP jako vyšší level hry/hraní.
Ale já považuju MP za "rychlý prachy" pro výrobce. Nemusí tvořit obsah, hráči si ho vytvoří sami (běhám střílím běhám střílím běhám střílím skáču střílím, pokud mě teda někdo nesnajpuje).
SP byl VŽDY výkladní skříní toho, jak dokáže výrobce vyřešit soustu problémů nezbytných ke kvalitní hře. AI počínaje a vyvážeností náročnosti konče.
Proto se do toho nikomu nechce.

A s nějakým OMFG na mě nechoď, nevím co to znamená, i když chápu že to je příznak dospělosti a hustého pubického ochlupení.
Co to vlastně je? "Ondatra M*dá Flekatou Gorilu"?
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 18:13:14

Jenže série BF byla vždy primárně o multiplayeru. A jak někdo zmínil výše, kdyby nebylo v BF3 singleplayeru, vůbec by to nevadilo. Stačí si vzpomenout na BF2, kde singl byla jen úsměvná komedie, ale MP byl luxusní. Série BF tkví hlavně v MP

Citace:
(běhám střílím běhám střílím běhám střílím skáču střílím, pokud mě teda někdo nesnajpuje).

Tak to je přesně příklad hráče, který nehraje multiplayer a přesto se vyjadřuje a hodnotí čistě MP hru. Nevím co je těžké pochopit na tom, že SP není stěžejní vlastnost BF.
Právěže herní mechanismy, které jsou v MP části, ukazují kvalitu titulu. Vyváženost, upgrade, týmová spolupráce, postupy.
Zvirek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2011-10-31 18:20:50

neblázni, pro kvalitní obsah přeci nebudu hrát FPS hru, pro to tady mám RPG např. Oblivion, Dragon age, Witcher, tyhle hry se hrají pro obsah a pro příběh. FPS je pro rychlou akci, odreagování, zastřílení si a tam je MP mnohonásobně zábavnější a hlavně trvanlivější než SP.
Ono to také dokazuje, že u série BF jsou prodeje pro PC celkem slušné, protože v MP máš zábavu na mnoh dní, týdnů, měsíců, ale SP hry si to každý sosne, crackne, a aby ne, když to máš za 8 hodin dohraté, to je potom sakra drahá sranda koupit si originálku.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-01 13:17:34
avatar
Kdyby nehypovali SP, držím zobák.
Kdyby hypovali jen MP se skromnou poznámkou, že tam bude "i nápaditý" SP, držím zobák.
Špatné je prostě špatné, nebavíme se o flashovce, ale o megatitulu letošního roku...
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 17:34:16
avatar
"(t)kupce z řad CoD playerů" aha az na to ze jen cod s cs ma uplatneni v progamingu a nez strilet deti a fotriky na pubu to uz radeji ty naskriptovany botaky ty maji aspon nejaky skill
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 18:20:52
avatar
mohl by mi nekdo poradit?
Kamos mi posle pozvani na hru a pouze 1x mi pozvani doslo.Nevite cim to je?Mozna by to mohlo byt tim ze mi to pise Flash plugin is blocked or disabled
Battlelog Beta requires Flash. Please enable or unblock it,jenze kdyz mi to da moznost ze mam nainstalovat flash player plugin tak ho stahnu a nainstaluji(vse bez problemu se nainstaluje)a po nainstalovani to porad pise to same a nepomuze ani restart

pouzivam Firefox 7
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 18:28:17

to Dan666: a "enabled" v nabídce máš zaškrtlé? Vypadá to, že nemáš povolený plugin, ikdyž je nainstalovaný
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 19:23:36
avatar
mam vse povoleny,tet jsem dal pres firefox kontrolu aktualizaci zasuvnych modulu a jediny co mi to nahlasilo ze neni aktualni Adobe Reader X(takze ho aktualiziji),ale me to hlasi Flash plugin(ten je taky od Adobe,takze uvidim jestli to tim bude,teba se ty verze "liskaj" a proto to nefunguje jak ma)

uvidim... a dik za odpoved
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-31 18:38:31
avatar
no, uz se tesim az sam vyzkousim....
Byte [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - BF3 2011-10-31 20:01:32
avatar
Tiež to hrajem už tretí deň, musím hru pochváliť v grafiek spracovania prostredia, na nektorých veciach sa dalo ešte popracovať viac (pr. iranske tanky v púšti).

S viacerými vecami súhlasím s RiMr-om proste je tam veľa vecí nedotiahnutých do konca, dnes ma "dojala" ta misia v Paríži keď naháňate toho typka s jadrovou hlavicou, prídete na stanicu metra kde zastal, keď idete pomaly prídete k nemu z boku, vystrieľate na neho celý zásobník a s ním to ani nehne, pretože musíte prekročiť istú hranicu kedy sa na vás vrhne on sám a vy musíte použiť ruky a nôž Ďalšia ta misia v F18 je o ničom + o ničom grafika narozdiel od iných misií.
Proste singleplayer keby som mal zhodnotiť tak dám...
Grafické spracovanie 80/100
Dej 60/100
Hrateľnosť 40/100

Čo sa týka MP tak nech sa výrobca nehnevá ale MP sú perfektná vec ako ľahko zarobiť peniaze... Za tie peniaze mohol ten SP vyzerať lepšie. BF2 BC bola dobrá, od BF 3 som čakal viac, no nesadol som z nej na zadok...

Ináč hrajem s HD 6950 odomknutú na 6970 ľahko pretaktovanú, na max. nastavenia (Ultra)
redtroll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - MP- SP 2011-11-01 08:49:24
avatar
Souhlasím s Rimrem, ale... BF od jakživa je MP a nevím proč je to tu stále dokola omýlané, SP prostě to berte jen jako bonus a pokud se Vám SP nelíbí tak ho přeci hrát nemusíte. Je to tu od toho aby se člověk trochu sžil s hrou a prostředím a každému kdo BF kupuje jde především o MP pokud jsou zde lidé kteří říkají opak tak prosím, ale myslím, že nemá smysl se o tom dále bavit. BF jsou MP hry. A dle toho by se měly hodnotit. Děkuji za pochopení
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-01 14:41:44

Mě se třeba singl líbí. Je to nahuštěná akce a rozhodně se nenudím. A mouchy které má ... která hra je dokonalá? Pokud jde o hype SP "možná" herní pecky roku, tak je to prostě marketing, kterej se projevuje i u jiných her. Pokud se člověk smíří s PR oddělením, tak "hype" ho nechává chladným
Toams [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ATI 5970 2011-11-01 08:05:27

Nemá někdo zkušenost s ATI 5970 v této hře? Hra buď padá nebo má šílené propady fps. Zkoušel jsem všechny možné i nemožné drivery a pořád stejný výsledek. Dík
Tom7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-01 11:51:04

S Crossfire jsou ještě obrovské problémy, sám mám 2x HD 5850 a využívá to jen jednu, což je opruz, protože aby to jelo rozumně tak můžu využít jen jeden monitor, ale tak snad přijdou nové ovladače, které to vyřeší.

SLI takové problémy nemá, takže je jasné, že je to jen věc ovladačů a času.
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-01 17:06:32
avatar
No já dokonce jednu HD 5870 vytáhl, protože to bylo v CF ještě horší snad než s jednou kartou a zbytečně jsem si nechtěl zahřívat tu jednu udušenou chuderku při vypnutém CF. Nové ovladače jsem dnes stáhl, ale ještě nezkoušel.
Tom7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-02 11:37:38

GREAT NEWS! Crossfire už funguje, takže mi to jede rozumně v eyefinity při středních detailech.

Problém je, že v eyefinity to nad přátelskýma vojákama nedělá ty modré značky, takže po asi 5 teamkillech jsem přesedlal zpět na 1 monitor

Aspoň můžu jet na Ultra nastavení, no...
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-02 20:10:07
avatar
ja mam HD5970 a NEKDY ale opravdu nekdy se hra trochu posekava +-30s po spusteni MP mapy a pak OK,hra mi nepada jen obcas pri nacitani nove mapy se sekne a na server se nepripoji

ovladace pouzivam ty posledni beta(myslim ze V3)
Src [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - A je to tu 2011-11-01 13:35:09

AHA takze toto je hra o ktorej sme sa bavili v lete ze potrebuje 8 jadro a je na to vyrazne optimalizovana ?
(http://www.ddworld.cz/aktuality/procesory-cpu/uz-se-blizi-co-cekat-od-noveho-procesoru-amd-bulldozer-fx-a-co-necekat--2-2.html)
Vidim ze sa netestoval vplyv procesora ale nevadi na inych weboch to zmakli
Zaujimave je ze megaoptimalizovana hra pre 8 jadier si vystaci aj s lepsim dvojjadrom prinajhorsom s lubovolnym stvorjadrom na max detaily bez problemov...takze aj tu sa ukazuje ze 4 silne jadra boli, su a aj najblizsie vzdy budu lepsie ako 8 slabsich "jadierok".
Pre HRY a BEZNE aplikacie 8 jadier proste tak skoro nebude potrebnych, este dost dlho a ak uz budu potrebne tak BD bude na nich aj tak slaby a nepouzitelny.
Vratim sa k tomu pri kazdej novej hre aby sme si to porovnali Ja nezabudam a tesim sa na prvu hru ktora pojde lepsie na 8 jadrovom AMD ako na 4 jadrovom Inteli.
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-01 14:41:35

Nelutujem že som kúpil origoš,neskutočná hra, aj keď to mám len na stredných detailoch je to stále krajšie jak hociktorá hra čo som videl a Multiplayer je brutálny ! dúfam ,že už len týmto smerom sa budú uberať hry
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-03 08:37:53

Jinak můj nick je conroed, rád si vás přidám mezi přátele
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tak single dohrán 2011-11-03 09:24:01

Tak mám dohráno. Musím říct, že výborný zážitek, hlavně druhá polovina kampaně. Mám pouze tři výtky:
1) Konzoloidní sekvence "zmáčkni E" a "mačkej rychle space" jsou neskutečný vopruz a kazí tempo hry. Nejradši bych je narval vývojářům vítekam.
2) Neslaná nemastná první polovina kampaně, mise se stíhačkou absolutně boří spád a tempo příběhu.

Výše uvedené jsou pouhými detaily, které člověk v jinak výborné hře přejde. Co měl ale drásalo takřka po celou dobu hraní

3) Snaha za každou cenu a do posledního puntíku okopírovat vše, co se kdy objevilo v CoD:MW. Příběh za více postav, hra "za letadlo s termovizí", sniperské mise, vše bez jakékoli inovace obšlehnuto.

Tak či onak, single přináší několik hodin zábavy (mě to zabralo nějakých 5-7h). Uvidíme, co mulťák
woody [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - enjoy:) 2011-11-04 12:39:03

FUNGUJE:

http://teamdof.com/?p=1384
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-04 19:42:48
avatar
chcel by som vidiet toho čo sa hrá MP na 40FPS veď tie prepady tam už idú fakt pod nehrateľnú hranicu! aspoň 60 fps ako to dáva HD 6990
cybertoxic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-05 00:02:24
avatar
tato hra je hrou roku 2011 a to bez debat
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-07 11:26:24
avatar
To ti stačí teda fakt málo...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1196x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1674x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2303x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2043x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1349x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1326x
Komentářů: 1