| 
					TEST: Gigabyte WindForce GTX 680 OC proti Radeon HD 7970 OC - grafická bitva na ostří nože									 | 
								
					
						 
				 | 
							
				
					 
			 | 
						
			
			
		
					
				| 
					
						 Napsal Jan "DD" Stach a redakce					
					  
				 | 
			
						
				| 
					Sobota, 21 duben 2012				 | 
			
					
			| 
				
	 Strana 11 z 15 
																		 																		  
																		  
																		 																		  
																		   
																		 
																		  
																		 																		  
																		   
																		 
																		  
																		 																		  
																		   
																		 
																		  
																		 																		  
																		  
																			- Test – BATMAN: Arklam City (DirectX11)
 
																			 																			  
																			 																			  
																			    
																			 
																			Vynechat samozřejmě nemůžeme ani Unreal3 engine s roubovaným DX11, což také ještě v některých dalších hrách uvidíme. Je tedy rozhodně na místě tuhle hru a engine otestovat i když to není zrovna nejoptimalizovanější věc a nástupce je za rohem. Hra byla vyvíjena v úzké spolupráci s NV, která vlastně za DX11 patchem stojí. mělo by se to tedy v něčem odrazit. 
																			 																			  
																			  
																			 																			  
																			   
																			 
																			Tvůrci už naštěstí vyladili onen DX11 patch, který vyšel v nepoužitelném stavu a aktuálně už tedy funguje. Můžeme tedy konečně testovat. Samozřejmě to DX9 hra s uměle naroubovanými DX11 prvky a tessellací a říkat tomu optimalizované, se vážně nedá. Naštěstí pravděpodobně brzy tuto hru s testů vyřadíme, protože se chystá nová generace Unreal Enginu, kam už se roubovat DX11 tímto podivným a neefektivním způsobem nebude muset. GTX 680 opět ukazuje jasně záda HD 7970 jen pokud jde o méně náročné 1920 rozlišení. Na 2560 už se ale situace vyrovnává a v 5760 se zcela obrací.  
																			 																			  
																			  
																			 																			  
																			   
																			 
																			Pokud vypneme AA, je hra i v DX11 na Eyefinity/Surround plně hratelná, ale jen na HD 7970. GTX 680 vůbec nestíhá a naplno se projevuje 256-bit vs 384-bit sběrnice.  
																			 																			  
																			
  			
  |