| 
				
	 Strana 6 z 15 
													 													  
													  
													 													  
													   
													 
													  
													 													  
													   
													 
													  
													 													  
													  
														- Test - Battlefield 3 (DirectX11)
 
														 														  
														 														  
														    
														 
														Prvním testem je samozřejmě Battlefield 3. Tento test se nedá vynechat, nejenom že je to jedna z nejlepších her loňského roku, je to také hra s nativním moderním DX11 engine, který se navíc bude používat u mnoha dalších v roce 2012/2013, včetně strategií i závodních her! Hra vznikala ve spolupráci s oběma čipovými firmami, takže by neměla protěžovat ani jednoho výrobce. 
														 														  
														  
														 														  
														   
														 
														Jak vidíte, testujeme skutečně naplno. Tedy s 4AA a navrch ještě i s FXAA, všechno v plných detailech. A je to samozřejmě zápřah. O tom, že si GTX 680 vede skvěle v 1920 netřeba dlouze diskutovat, i když jede v našem testu na těch vyšších taktech, což samozřejmě je znát. Ovšem díky 256-bit sběrnici se náskok GTX 680 se zvyšujícím se rozlišením ztrácí. 
														 														  
														  
														 														  
														   
														 
														Pokud jde o Eyefinity/Surround, tak je to samozřejmě náročné, ale lze to bez problémů používat a když vypnete AA, tak vidíte, že to je normálně hratelné i v plných detailech. Zde už se nevýhoda 256-bit sběrnice proti 384-bit projevuje naplno, když srovnáme takty jader a HD 7970 posuneme také na těch 1,1GHz, vidíte sami, co to s výkonem udělá.  
														 														  
														
  			
  |