Doporučené PC sestavy (02/2019): Co koupit a neprohloupit za cenu od 7 do 150 tisíc? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Úterý, 05 únor 2019
Přejít na obsah
Doporučené PC sestavy (02/2019): Co koupit a neprohloupit za cenu od 7 do 150 tisíc?
Jak vybírat PC a pohled do minulosti (co jsme kupovali v roce 2016)
Rozumný základ za rozumnou cenu - PC za 7 - 15 tisíc korun
Solidní výkon pro každého - PC za 20 až 30 tisíc korun
Vysoký výkon za dobrou cenu - 35 až 45 tisíc korun
Maximální výkon a vysoká kvalita - PC za 70 až 130 tisíc korun
Shrnutí a závěr

 

 

 

 

  • Shrnutí a závěr

Víte sami, že věci se na trhu poměrně rychle mění. DDWorld.cz je pro vás ale sleduje a včas vás na ně upozorňuje, ať už prostřednictvím aktualit nebo testů. Výběr PC není jednoduchá věc, zvlášť pokud se tomu nevěnujete pravidelně. Ale když víte, co a jak, tak vybrat ideální PC pro každého není vůbec žádný problém. Nemusíte tedy tápat, stačí sledovat DDWorld.cz, protože zde sledujeme celý trh za vás. Kromě toho děláme i hromady testů, takže s výběrem jednotlivých komponent a toho nejlepšího za naše peníze, není žádný problém. Pozor na různé "amatérské" přehledy vycházející bohužel i na větších webech, často vznikající podle papíru, tedy bez znalosti toho, zda reálně ta kombinace vůbec bude možná. Obsahují chyby či ne úplně objektivně nejlepší možnosti. Na spoustu věcí přijdete, až když si to sestavíte, což v našem případě, kdy máme ke všem komponentám přístup, děláme.

Na vás zůstává jen výběr vhodného obchodu a sestavení. Obojí můžete vyřešit jednoduše, kvalitní internetové obchody nabízejí i možnost sestavení a instalaci, takže vás žádné těžkosti nečekají. Rozhodně ale nenakupujte v obchodech s nejnižšími cenami, protože to také může být na úkor servisu a dalšího přístupu k zákazníkovi.

Nezapomínejte také na to, že počítač je nutné udržovat, a to jak po stránce softwaru, tak HW. Pokud víte, že pracujete v prašném prostředí, nezapomínejte PC pravidelně čistit. Pokud jde o výkon a funkčnost, zejména grafické ovladače jsou důležité a rozhodně také stahujte a instalujte nejnovější bezpečností aktualizace operačního systému, prohlížečů i antivirových programů.

Celý trh a jednotlivé komponenty pro vás dále sledujeme. DDWorld.cz je nezávislý uživatelský magazín, který je tu pro vás a naším cílem je poskytování nezávislých, objektivních a zcela přesných informací, bez ohledu na to, zda se někomu hodí do krámu nebo nikoliv. Na prvním místě je vždy uživatel a to, zda je po něj/nás daný produkt to nejlepší, co za své peníze může mít a loga na čipu vám opravdu žádné výkony ani kvality navíc nepřinesou. Vybírejte tedy chytře a s námi :). 

  • Závěr

Pokud chcete polemizovat nad naším výběrem, doufám, že jste si pečlivě přečetli vše pod našimi tabulkami, kde popisuje proč objektivně zvolit to, a ne to a stejně tak naše testy, ze kterých samozřejmě z vlastní zkušenosti s jednotlivými doporučenými komponenty vycházíme. Neřídíme se výběrem podle značek a doporučujeme vám totéž. Zapomeňte na to, co platilo o výběru před několika lety, kdy tahle a tahle značka třeba nabízela lepší produkty, nyní s několikátou novou generací produktů je situace úplně jiná. Jak ale bylo řečeno, nemusíte se prodírat recenzemi a vším možným abyste se dostali do obrazu, stačí se podívat na náš přehled, kde máte všechno pohromadě. Většinu uvedených sestav, tak jak jsou, jsme měli postavené (nebo s alternativními komponenty) a většinou komponent máme otestované a víme, proč je doporučujeme, včetně nejvhodnějších alternativ. Samozřejmě věci i časy se mění, takže můžete zase očekávat aktualizovaný přehled, hned jak se nám věci dají do pohybu a nynější výběry již nebude aktuální …

Aktuálně jsem docela spokojený, jak to na trhu vypadá. Výběr je fantastický, ceny se také hodně uklidnily. Radost nám určitě dělají hlavně SSD, ale i posun na poli CPU apod. Zklamáním je nová generace grafik od NVIDIA (RTX 2000 série), která se vážně nepovedla (hlavně kvůli cenám), snad to AMD v druhé polovině roku trochu napraví. Ale obecně nabídka karet hlavně v nižších hladinách je opět za atraktivní ceny. Nadšený jsem z výběru designových možností, kdy různé chladiče, desky, skříně atd. s možností zajímavých RGB podsvícení vytvářejí zajímavé kombinace a doporučuji si to všechno prohlédnout, než si ty komponenty vyberete. Dá se to opravdu pěkně sladit a výsledkem může být fantasticky vypadající PC, který ani nemusí být extra drahý. Jen varuji, že na trhu je i řada lacině vyhlížejících podsvícených komponent. Každopádně sledujte naše testy, recenze a aktuality o všem podstatném a zajímavém informujeme a samozřejmě výběr sestav a komponent podle toho můžete upravit. Náš přehled nabízí jen hlavně souhrn toho zajímavého, od čeho se můžete spolehlivě odrazit v daných cenových hladinách.

Určitě se v diskusi podělte se svými dojmy, tipy a zkušenostmi a samozřejmě diskuse je zde i pro ty, kteří aktuálně sestavu vybírají a chtějí nějakou radu.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Heh.. 2019-02-06 04:01:26
avatar
..ta case hádám je Dark Base 900 v2?

Za chvílu by měli mít limitované bílé 700 na CZC (snad), aspoň mi to u Be Quiet! tvrdili.

Jinak by mě zaujímalo čím tě zrovna 900 uchvátila, vcelku normální skříň? A drahá? Hm, když si vemu kolik sem dal za svojí RV-01, tak mi přijde docela normálně drahá.

Docela se mi zamlouvá co dělá Phanteks, pár kousků je vážně dost hezkých.

Co se mi naopak nezamlouvá jsou cost-effective Lian-Li O11DX. Vypadá to, že hliník se od Lian-Li odstěhoval do Humpolce.

Hm a C700M je též docela nice.. Kapku dražší, podobně drahé jsou od Lian-Li jen jejich krabice (cube).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 11:46:44
avatar
Možností je mnoho, samozřejmě jsem nemohl všechny uvést dal jsem prostě několik zajímavých možností. Testujeme různé skříně, takže inspirace je ;)
Hemoglobin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 06:43:57

Pár poznatků:
1/
U sestavy za 30 tis bych se jako hráč zameřil na to aby tam byla výkonější karta jak 590, protože jednoduše se u pc za 30 tisíc očekává lepší výkon. Uždibnout tam 2 tisíce na 2060tku by neměl být nějaký nadlidský problém.

2/
U sestavy za 80 tisíc Vega 64? Taková sestava by asi moc na obchodech na dračku nešla. Jistě 2070 je dražší při stejném výkonu a 2080 dražší při větším výkonu ale to není sestava za 40 tisíc, ale 80.

3/ Fractal design focus G nemá temperované sklo (ale plastové, což je v článku špatně uvedeno) a vzhledem k tomu, že skříň už je to docela zastarávající tak bych ji už nedoporučil, za cenu 1300Kč co stojí se dají pořídit lepší skříně.

4/ Nechápu použití win 10 ne-OEM verze u dražších sestav. Vyhozené peníze.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 11:56:47
avatar
1, 2 tisíce v sestavě za 30tisíc je dost, pokud neodrbeš všechno ostatní. Samozřejmě odrbat by to šlo, ale já bych to nedělal. RTX 2060 je u sestav za 30tis uvedena mezi alternativními komponenty ;)

2, VEGA 64 za 12tis je mnohem výhodnější než RTX 2070 natož 2080, navíc k zaměření těch sestav se docela hodí. Stojí rozumné peníze a to Sapphire Nitro+ provedení je naprosto excelentní (strčí do kapsy i většinu neref. RTX karet). Samozřejmě volba je na každém, vzhledem k tomu že platformy X399/X299 nejsou zaměřením hlavně herní mašiny, nedává volba extra silných karet do nich vlastně až takový smysl. Ale v doporučených alternativách jsem výkonnější karty uvedl jako možnosti ;) ....
BTW: já osobně používám vlastně tuhle sestavu s 2950X v kombinaci s VEGA 64 a je to velice dobrá a funkční kombinace na vše ;) takže nechápu co je na ní podle vás špatného ...

3, Souhlasím, popletl jsem to, jsme už z těch všech modelů zmatený , je to pořád dobrá case, ale ten bok působí přeci jen zastarale. Ale case je jinak hezká s vyřešeným chlazením.

4, je to volba na každém, já osobně ne-OEM používám radši ;) ....
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 13:22:03
avatar
RTX 2070 se dá koupit za 13700 CZK. Vega 64 je nějakých 12k ze stejného shopu (Nitro+ což je taky jediná edice co stojí za úvahu).

Rozdíl ovšem u 4K (pokud to někoho bere) je nějakých 10-15 FPS, což je docela dost a hlavně to může být hranice mezi "dá sa" a "nedá sa".

Ovšem to vše za předpokladu, že člověk nemá obavy o životnost GDDR6, což já teda mam.

2080 a 2080 Ti má pointu jedině když člověk fakt musí mít tensory, jinak je to ale fakt vyhazovaní peněz. Chtít si vyrobit nějakou brutal sestavu, tak si radši seženu nějaké solidní 1080 Ti (dvě) a neřešim to. Rozdíl se dá hodit někam kde to bude znát, třeba Intel 905 do PCI-E.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 13:24:40
avatar
RTX 2070 ve srovnatelném provedení jako je NITRO+ VEGA 64 stojí o mnoho mnoho tisíc víc. Rozdíl ve 4K není nijak velký, ty karty jsou srovnatelné výkonem, někde je výkonnější ta, jinde ona.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 19:19:05
avatar
Samo, ale ono to u RTX 2070 není až tak třeba. Osobně sem měl na mysli MSI RTX 2070 8G AERO (což je nejspíš PCB z referenční 2080).

Jinak Vega 64 dá RTX 2070 jedině když jí přetaktuješ prakticky na limit a uvažuje se jen "stock" 2070. Taktovaná 2070 je mimo dosah jakkékoliv 64.

Co mluví ve prospěch Vegy (konkrétně NITRO+) je chlazení, ověřená funkčnosti a překvapivě těžení. A to, že GDDR6 mají tendence sem tam umřít.

Vega 56 je paradoxně docela slušná koupě, s trochou úprav. Vega 64 nemá cenu za kterou se jí snaží prodat.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 22:49:56
avatar
prosímtě nevykládej tu pohádky. Pokud by RTX 2070 byla výkonnější než VEGA 64 jak píšeš, tak by VEGA musela výrazně zaostávat za GTX 1080, protože RTX 2070 = GTX 1080.

RTX 2070 vs RX VEGA v ref i neref, máme otestované: Odkaz

Rozdíl výkonu je kolem 1-2%! Taktovaná RTX 2070 je stejně výkonná jako taktovaná RX VEGA 64. Důkaz: Odkaz

Vzhledem k tomu, že Sapphire Nitro+ stojí teď 12 tisíc a kvalitativně bych podobnou RTX 2070 koupil tak za 17 není se o čem bavit. Přijde mi, že si pleteš výkon RTX 2070 s výkonem RTX 2080


takže pro tvou informaci.
RTX 2070 = GTX 1080
RTX 2070 OC = GTX 1080 OC+
RX VEGA 64 = GTX 1080 OC
RX VEGA 64 OC = RTX 2070 OC

jsou hry, kde je jedna výkonnější o několik FPS ale v jiných hrách je to zase obráceně, v průměru jsou to výkonem velice podobné karty a pokud je RX VEGA 64 levnější má tedy lepší poměr cena/výkon a pokud budeme srovnávat i kvlaitu zpracování některých edic .....
Tarkin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-07 17:46:12

No ono to vychází spíše:
RX VEGA 64 = GTX 1080
RX VEGA 64 OC = GTX 1080 OC

S tím, že pro GTX hraje nižší spotřeba, řádově o více jak 100W!

A ano RTX 2070 je ve 4K o dost silnější karta, než GTX 1080.
https://tpucdn.com/reviews/AMD/Radeon_VII/images/relative-performance_3840-2160.png

Tak proč ty dezinformace?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-07 18:09:19
avatar
vaše dezinformace mě nezajímají ... máme to změřené, vím co píši.

máme to otestováno, já si to nevymýšlím. Nezajímá mě jak to vychází jinde, nevím jak jejich testy vznikaly a pokud jste je nevytvářel vy, tak to také nevíte.
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 13:15:48

Souhlas RTX2060 = o polovinu větší výkon s o 100W nižší spotřebou(na 500W zdroji). Ty tisíce jde ušetřit na Windows 10.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 13:21:20
avatar
2060 nemá o polovinu vyšší výkon než 590 ... rozdíl výkonu mezi těmi kartami zhruba odpovídá rozdílu ceny ...

cenu s OS i bez OS uvádím zvlášť ....
Pitrs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 08:32:34

Do PC za 70 000 se dá klidně vlézt i s RTX 2080 Ti a nemusí se tam cpát supersilný CPU a slabá Vega 64.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 12:56:48
avatar
vzhledem k tomu, že sestavu za 70tis+ sám používám (2950X+ RX VEGA 64), tak mohu ze zkušenosti říci, že VEGA 64 není slabá. navíc když ji dnes můžeš mít v takovém provedení jako Sapphire Nitro+ za 12 tisíc, je to pecka karta.

Jinak základ takového "herního" PC za 70tisís máš vlastně o kategorii níže. Použij základy za těch 40tisíc a místo VEGA 64 za 12 tam nacpy 3x dražší 2080Ti a jsi na těch 70 .... ;) protože 2080ti je předražená i pro velkou část horního 1% zákazníků, nepovažoval jsem za vůbec zajímavé tuto sestavu jako hlavní navrhovat. Nicméně jako alternativa tam uvedena vlastně tak jak jsem výše napsal, je .... pokud chceš čistě herní PC co nejvýkonnější, tak vezmi základ za 40tisíc a nacpi tam 2080ti ...
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 10:45:33
avatar
já to vidím následovně, pokud bych nyní kupoval PC:
R7 2700x
Asus ROG B450
16 GB RAM 3200MHz
512 M.2 SSD Samsung
Creative zvukovku
Noctua D15S
zbytek mám - 750W corsair, bednu a R9 280x (na fullHD stačí bohatě s tou bídou, co vychází)

V podstatě až vyjdou ryzeny 3xxx, tak jen zaměním první 2 komponenty a jdu do toho
Dirtrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 11:01:47

Vcelku rozumné nástřely sestav. Pokud platí to, co je tu psáno, že jsou všechny sestavy testovány naživo, pak chápu, že je všude použitý zdroj BeQuiet!, do alternativ bych ale klidně zmínil, že existují třeba Corsair RX zdroje, které jsou dle mých zkušenosti velmi spolehlivé a nemají špatný poměr cena/výkon.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 11:54:55
avatar
Corsair RX jsou OK, ale pokud si mám vybrat mezi ním a za podobnou cenu prodávaným BQ nebo Seasonic, doporučím ty dva ....
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 12:54:57
avatar
a můžu vědět proč? Corsairy používám už pár let a mám je za jedny z těch TOP zdrojů..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 12:59:17
avatar
já neříkám že jsou špatné, ale prostě za podobnou cenu jsou BQ a SEASONIC modely zajímavější a v testech si vedou i lépe. To není nic proti Corsair, má dobré zdroje. V sestavách jsem tam také jeden HX model doporučil ... nicméně současná generace BQ a Seasonic jsou prověřená spolehlivá kvalita i z testů a recenzí.
Dirtrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 13:44:27

Asi záleží test od testu. Někté testy (co jsem měl tu smůlu vidět) totiž hodnotí u zdrojů pitomosti typu RGB podsvícení, vzorek opletení kabelů apod...
Dají se ovšem dohledat i testy, kde se hodnotí velice detailně smysluplné kategorie. Kde se hodnotí stabilita napětí, skutečná efektivita, kvalita použitých kondenzátorů (očekávaná životnost), hlasitost pod zátěží apod. V těchto testech si Corsair vede nadprůmerně dobře (právě i ve srovnání s konkurencí od Seasonic či BeQuiet!).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 22:41:27
avatar
já mluvím samozřejmě o testech testující zdroje jako takové ;) ......

já opravdu neříkám, že Corsair zdroje jsou špatně, ale SEASONIC a beQuiet obvykle končí jako úplně best a pokud je cena podobná, já radši sáhnu po nich. To ale neznamená, že bych Corsair klidně nedoporučil nebo nepoužil.
rookie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-11 12:15:02

tiez som vsadil na Corsair podla recenzie, a po roku ho vzala baba jaga, proste smola na kus,
tak som ho vyreklamoval a zobral Seasonic
Dirtrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-11 13:08:10

Moje zkušenost byla obrácená, vzal jsem Seasonic X-660 a po druhé reklamaci vyměnil za RM650x. Ten naopak šlape jak hodinky, má delší záruku a ještě jsem pár stovek ušetřil...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 13:23:09
avatar
Seasonic bo nic.
Tomi28 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nové pc 2019-02-06 12:37:38

ja by som sa chcel poďakovať tejto stránke, že vďaka jeho článkom miniem v nasledujúcich dňoch pár € na 2950x threadripper a potom najskôr aj na vega7... už len mi poradte aký zdroj 850W alebo radšej 1000W?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 12:54:50
avatar
záleží jestli je v plánu taktování. Pokud ne, tak 850W stačí s rezervou a přehledem (Seasonic Prime, BeQueit Dark power pro 11 apod. určitě bych vybíral mezi PLATINUM zdroji.)

pokud bude taktování v plánu, tak 1000W vřele doporučuji, high end dnes dokáže žrát hodně, hlavně ty špičkové výkyvy jsou zátah na zdroje.
Tomi28 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 13:29:59

ak si dobre pamätám, tak ani neodporúčate manuálne pretaktovanie, skôr by som preferoval alebo vyskúšal funkciu Precision Boost Overdrive. Je potom lepšie aj v tomto prípade mať 1000W?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 22:40:00
avatar
v základu bez OC má Threadripper 2950X TDP 180W .... když zapnete PBO, posune se obvykle ve špičkách k 250W. Takže záleží hlavně jestli plánujete taktovat grafiku, každopádně i s OC karty by kvalitní 850W zdroj měl stačit s přehledem.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 13:28:22
avatar
2920x je lepší koupě, pokud to nechceš fakt na práci. Na hry je totiž rozdíl 100 MHz a 4 jádra prakticky roven nule.

Nicméně na hry, ani když mam AMD rád, tak mi nepřijde TR4 jako moc dobrý nápad.
Tomi28 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 13:44:08

hrám len World of Tanks ale stáva sa mi že mám naraz otvorený Photoshop, Cinema 4D, After effects a ešte niečo a potom mi i4770k už povie dosť... Pri niektorých scénkach v After effects už to úplne vzdáva. Na WoT-ko mi zase verím že postačia MHz
Vojtaci [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 13:55:40

WoT je poměrně slušně optimalizované, to rozjedeš i na lepší mikrovlnce...
eufigenie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 14:06:01
avatar
WoT je optimalizovaný pro Rusko, kde má většina lidí pomalu ještě Celeron.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 19:20:22
avatar
Ok, tak to klidně TR4 využiješ. Jsi spíš vyjímka, ale proč ne.
mXMach [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 16:05:18
avatar
Dnes si akorat budu asi po 5ti letech stavet radost. Vyuzil jsem vyhodnych cen Vega 64 a udělal kombinaci s Ryzen 2600 na kterem bude NZXT X62 s tim ze v lete az vyjde ryzen 3 tak upgraduju na něco trochu vykonejsiho. Desku jsem použil Asus B450-F Rog pameti Gskill 3200mhz CL14 2x8GB. Dneska to budu stavet tak snad vše bude OK. Jediné co mi bude chybět je kvalitní monitor chtěl bych nějaký s freesync 144hz WQHD 27-32palcu ale to ma zatim cas - ted jedu na 27 Full HD zatim jsem nemel stesti na prime porovnani 144 vs 60hz a FHD vs WQHD. Mate někdo nějaký tip na kvalitní monitor techto specifikaci?
Neostep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 18:20:18

https://www.amd.com/en/products/freesync-monitors stačí si vybrat a pak si ho dohledáš třeba na alze.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 19:22:11
avatar
Dell Alienware AW3418HW, ale nevim kolik máš finanční limit.

Nicméně tohle rozlišení by mělo rozject i na 144 FPS dost věcí. Ještě dělají model co má 4K, ale to nedá prakticky nic ani na těch 100 FPS.
jan333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - procesor 2019-02-06 19:07:55

hodlam upgradovat z i5 3570k. Hraji ve 4k a pouzivam rtx2080ti.Jaky je nejvyhodnejsi procesor pro moji sestavu za co nejmene penez,ale aby me samozrejmne nebrzdil ani do budoucna.dekuji
n3v3r3k [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 21:25:05

volil bych min ryzen 2600x, ale do budoucna radeji 2700x. a pokud to nespecha tak bych pockal do leta na ryzen 3000
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 22:37:19
avatar
hraní ve 4K k 2080Ti za co nejméně? Tak to je jednoduchý, Ryzen 2700X v kombinaci s 3200MHz CL14 nejlépe
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-06 23:59:04
avatar
S CL14 to bude nej, ale bohate staci i CL16. Par % vykonu navic pri cene o cca 40% vyssi (3500 vs 5000 dle zeleneho skreta) nema moc smysl.

Edit: 2x 8 GB DDR4 3200MHz od G.Skill
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-07 02:28:56
avatar
ano CL16 stačí, ale pokud chce naprosto minimalizovat výhodu i7-9700K i9-9900K jsou CL14 paměti u RYZEN fantastické, dokáží srovnat výrazně rozdíl. Ne samozřejmě že by to ve 4K hrálo nějakou roli, tam už obvykle není žádný rozdíl protože omezením je výkon GPU ....
jan333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - upgrade procesoru 2019-02-08 17:05:31

tak hotovo bohuzel stalo to cca.15 tis kc a narust vykonu je 0%. Musim konstatovat,ze jakykoli lepsi procesor nez staricky i5 3570k je pro 4k hrani zbytecny.Dokonce ho neni treba ani vubec taktovat
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-11 12:23:52
avatar
Citace:
Ne samozřejmě že by to ve 4K hrálo nějakou roli, tam už obvykle není žádný rozdíl protože omezením je výkon GPU ....
Patt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-11 12:41:40

Tak v té citaci šlo přece o rozdíl 9700k/9900k/2700x při ramkách 3200 CL14. A nevztahovalo se to k tomu, že mu to nepomůže při i5 3570k.
"hraní ve 4K k 2080Ti za co nejméně? Tak to je jednoduchý, Ryzen 2700X v kombinaci s 3200MHz CL14 nejlépe"
pcmaker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To nejlepší se neprosadí. 2019-02-09 18:07:44
avatar
Autor článku bude zřejmě velmi mladý. My, starší, kteří jsme byli u toho, když se na trhu začaly objevovat integrované obvody, CéDéčka, MiniDisky, VHSky, Bety, Video2000, počítače ZX Spectrum, CPU intel 8086 a mnoho dalších převratných zařízení už víme, že se nikdy neprosadilo zařízení, které mělo náskok před ostatními a bylo ve všech ohledech nejlepší. Nikdy v minulosti o tom nerozhodli zákazníci. Vždy to bylo "ukuto" v zákulisí průmyslového byznysu jejich nejmocnějšími vládci. Intel je hegemon s neotřesitelnou pozicí na trhu a to nezávisle na tom, jak "kvalitní" produkt vypustí do světa. Nemá smysl neustále omílat stejná fakta, protože se tím nic nezmění. O vládci už bylo rozhodnuto.
Exorcius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RAM 2019-02-14 15:25:23
avatar
není 16GB ramky dnes už málo?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-02-14 15:55:32
avatar
není .... pro běžného uživatele je to více než dost .... pokud nestříháš videa ve vysoké kvlaitě apod. tak to stačí s přehledem ...

navíc ceny pamětí jsou pořád vysoko ....
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 574x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1532x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1229x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1907x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1159x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1911x
Komentářů: 3