Video: World of Warcraft patch 3 3 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 09 prosinec 2009
Fandové hry asi vyhlížejí s nadšením, ostatní nechápavě kroutíme hlavou, ale když se to někomu líbí ...
AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
HADES [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Provokace 2009-12-09 14:04:43

Je opravdu nezbytně nutné se při každé příležitosti navážet do hráčů MMO? Působí to zdejšímu "nejvyššímu" nějaké zvláštní potešení? Nebo o co ti sakra jde?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 16:48:58
avatar
Kde jsem se navezl ???? Já jen napsal že nevím o co jde, tak kroutím nechápavě hlavou
HADES [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 17:30:18

Napsal jsem: Při každé příležitosti. Toto je jenom jedna z nich a netvrď mě že se do MMO nenavážíš.
Stejně jako ty bych i já mohl napsat: Vyšel datadisk k Mass Effect, DD si libuje, já jenom kroutím hlavou jak takovou kravinu vůbec může hrát.
Vím že ti to tu patří, můžeš si psát co se ti zlíbí, ale zamysli se nad tím a možná si uvědomíš že to v některých oblastech opravdu přeháníš a tím si i škodíš - zmiňované MMO a s velkou chutí komentované neúspěchy nVidie. No a právě správy o Fermi a nvidii od tebe už pěkně dlouho nečtu protože přesně vím jakým stylem to píšeš a je mi z toho na bli... A to mám v PC kartu od Ati.
Nekritizuju, jenom bych tě rád přiměl k zamyšlení
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 18:21:17
avatar
já se do MMO fakt nenavážim! proti MMO osobně nic nemám! Já mám RPG náhodou rád, ale MMO nehraji z pudu sebezáchovy, jinak nic proti nim a nenavážim se do nich!
Son Gito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 20:00:27
avatar
Hades tým asi myslel, že bez tej vety by to bolo fajn. Že už tvoj názor na MMO pozná a berieho na vedomie, ale netreba to opakovať.

Mne osobne je to jedno.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 05:14:08
avatar
Ono problém je ten, že HADES to pochopil po svojom a zobral to ako jeho osobnú urážku vášnivého MMO hráča. DD to myslel tak, že tí čo to nehrajú, tak nechápu o čo v tom videu ide, i keď zase HADES ma týmto komentom presvedčil o presnom opaku toho čo chcel - poukázal nato, že DDho názor na MMO zdieľa(resp. súhlasí so všeobecnou pravdou), aj keď si ho v skutočnosti nechce priznať. ....no ale toto som už trošku odpočil na tému ľudskej psychológie.

Btw DDho názor na MMO veľmi dobre chápem a pripájam sa k ľuďom, ktorých neztrhla zývyslosť a sú si vedomý toho, že útekom do virtuálneho sveta, ten reálny úplne zabijú a radšej sa tomuto "pokušeniu" vyhýbajú.
HADES [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 06:42:08

Byl jsem kdysi závislí na WoW, to ano, ale to už je dávno pryč a proto jsem si dokázal na tento druh zábavy vytvořit vlastní názor. Takový názor ale DD nemá a proto se mi nelíbí to jeho věčné popichování směrem k MMO a jeho hráčům, z mého úhlu pohledu k takovým reakcím a výpadům nemá dostatečné zkušenosti.
A výraz "nechápavě kroutit hlavou" stoprocentně neznamená že nechápe o co v tom videu jde ale že nechápe co na tom ty lidi vidí, nebo ještě něco horšího což podrthuje i poslední část souvětí.
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 11:42:22
avatar
To se musíme stát na něčím závislí, abychom si na to mohli vytvořit názor? A abychom to potom mohli i kritizovat?

Tvoje reakce je taková divná. Jak od závislaka, který nepřestal dobrovolně. Jako by ses vnitřně nevyrovnal s tím, že jsi přestal hrát a i když už patogenně nehraješ, nedej bože aby ti někdo na to jakkoli šáhnul.
HADES [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 12:39:01

Netvrdím že se musí stát závislým, ale ať to vyzkouší, třeba jen 10-ti denní trial, a pak o tom píše.
A s tím že už nehraju jsem se vyrovnal poměrně snadno, přestalo mě to bavit, proto jsem přestal hrát.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 23:56:21
avatar
I na ten desaťdenný trial si musíš kúpiť originálku za cenu dnešných iných nových hier, čo je masaker nato aby si si nejakú hru vyskúšal na desať dní, teda v skutočnosti to vôbec nie je trial...
Povedal by som, že Zbycho ťa celkom dobre prekukol...to čo hovoríš nedáva zmysel - to ako by fajčiara prestalo baviť fajčiť
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-11 02:08:53
avatar
To co povídáš ty nedává smysl.. trial je zadarmo - komplet. Jako u všech existujících MMORPG. Klient k WoW je volně ke stažení. Ostatně to co si kupuješ je registrační klíč a prvních 30 dní a pak si případně předplácíš další, ale klient jako takovej, je defacto zdarma.
HADES [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-11 07:09:42

Bullshit, klienta stáhneš z netu, tedy přesněji z webu Blizzardu. Vidím že jsi taky velmi dobře informovaný a přesně víš o čem píšeš. Raději se tedy zdrž neobjektivních a zavádějících komentářů.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 00:02:01
avatar
no to bude asi tým, že si dobre pamätám, že WoW sa pekne krásne kupovalo z obchodov a keď som chcel vyskúšať tých trial 10 dní, tak si odomňa pýtalo kľúč od originálky, takže neviem kto tu teraz pláca nezlmysli...ja sa nedržím žiadnych komentárov wow závyslákov, ale vlastných skúseností
HADES [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 15:49:50

Opět nemáš pravdu. Dlouho jsem hrával na free serverech, pak jsem si všiml že dává Blizz 10-ti denní trial tak jsem si stáhl klienta, nainstaloval a zaregistoval account. Žádné registrační číslo to nechtělo, ani jsem ho tehdy ještě neměl. Až pak následovně jsem si hru objednal přes net z eshopu
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 10:26:49
avatar
dd: to je jedine dobre ze nehrajes MMO, protoze jakmile bys zacal, tak hadam ze by to tu chciplo...
lukasg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 12:41:54

Ale to co jsi napsal tak působí, jako že MMO hráči jsou divní a ostatní (ti inteligentnější) jen kroutí hlavou.
Luke10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 14:08:53

Hry typu wow jsou pro me jedny z nejlepsich. Sice jsou navykove jako svina.. ale jsou to jedine typy her kde vydrzim "ja" hra dlouho. Hraval jsem Lord of the ring online : Mines of Moria a nyni hraji opet wow

Abych nezapomnel: Baldur´s Gate 1,2, Fallout 1,2 tez pro me nejlepsi RPG
oukydouky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 14:29:49
avatar
Přidávám se k Hádesovi, to že si to DD nelíbí neznamená že to musíš hanit
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 14:41:05
avatar
ale no tak...DD je prece maximalne objektivni. jak co se tyce grafik, tak konzoli a i mmorpg her
KoHHHnA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 15:33:43
avatar
Já bych mu to za zlý neměl...je to taky jenom člověk. Jinak by BLIZZARD mohl vydat WoW 2....lepší grafika+engine, ale to by zase nerozjelo tolik lidí=nižší příjmy pro BLIZZ. Jenom se děsím dne, až na wow nebude nálepka od 12, ale do 12, nebo iq pod hranicí demence..catalysm se k tomu začíná přibližovat, ale nechejme se překvapit.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 16:37:43
avatar
nemam nic proti osobnemu nazoru ... ale provokativny nazov clanku si priam ziada o reakciu. mmorpg som este nikdy nehral ale pred par rokmi som krute drtil dotu, este teraz si pamatam poslednu verziu. Keby som si nezacal vazit cas, tak uz davno som ponoreny do wow (poznam sa). ale ak by som nahodou skoncil na voziku, o nasledujuce posobenie by som mal postarane ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 16:47:48
avatar
ja si dam rad dotu porad a to uz bude peknejch par let co sme ji zacali hravat na vysoky...ale nesmi se to moc hrotit, ja si dam obcas jednu dve pred spanim a je to v cajku
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 05:25:01
avatar
S Dotou maximálne súhlasím a tento názor podporujem(no Dota je úplne o niečom inom a nikdy som ju nehral od rána, čo večera...maximálne tak od večera do rána )...totižto na Dote nie je nič zlé ...i keď fakt neviem prečo som si ju už dávno nezahral(naposledy cca pred polrokom) a nejak sa mi ju nechce ani nahodiť do PC i keď fakt nechápem prečo, keďže je to výborná hra s pravidelným updatom a ja som ju začal hrať asi tak 6 rokov do zadu a priebežne som ju od tedy ako tak vždy hrával a poznám fakt neskutočne veľa ľudí, klanov, či "osobností" a vlastne si vytvoril určitý "vpliv" na dota scéne, no napriek tomu všetkému a mojim terajším starostiam a málu vóľneho času som sa nedostal ani ku inštalácii...

re SPIRIB: Tak možno ak sa raz dostanem na vozík, tak možno nad WoWkom porozmýšľam, ale i to dúfam, že nebudem na tom až tak úboho a tobôž určite nie som taký chudák, aby som si musel hľadať virtuálny svet na prežívanie, kebyže nedokážem žiť v tom reálnom a teda presadiť sa v ňom.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 10:20:54
avatar
a muzu se zeptat jaky vyuzivas nicky na garene ci dasnetu nebo hral si pickup?ja na tu scenu vliv zadnej teda nemam ale lidi znam hodne a na pickupu sem par sezon odehral...jinak hraju vicemene jen privatky...
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 11:01:57
avatar
hmn no doticka, fakt nie je o zavislosti ... to je fakt, pre mna je to taky rychlejsi sach v klane som nikdy nebol, na intraku nas bolo dost ... preto ma to uz na nete tak nebavilo... s neznamimi, ale keby sa spravila nejaka lan party tak by sa ine urcite nehralo ... asi pred rokom som to nainstaloval ... som bol hotovy ze uz aj stvrty dom je v ponuke ... a nejak sa mi uz nechcelo spoznavat novych hrdinov ... hmmm ale na tu lanku mam fakt chut teraz, viete ako pivecko ... joint ... balik cig a hero pri ktorom sa da fajcit takze ziadny inteligent stare dobre casy ked 10 malbace nedozili ani koniec hry ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 11:28:14
avatar
fajcit se da pri kazdym vcera nez sem dokouril cigo sem mel wicked sick s batriderem na midu jinak hraju nejradsi prave inty..atropos, batrider, necro, tinker apod
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 13:03:18
avatar
mno zas tak dobry som nebol ... aktivne kuzla som daval na klavesnici, a ked som mal hera so vsetkymi styrmi aktivnymi tak som sa k cige ani nedostal ... ked bol frmol tak sa to proste nedalo .. musel som byt pripraveny ... podla toho aj ta klavesnica vypadala ... nic proti inteligentom mam ich radsej, aj ked ku koncu sa uz viac menej zacnu prejavovat silaci stuneri ... no najlepsie sa mi fajcilo pri lifestealerovy

mno ked si pri koreni daval wicked sick, tak bol asi dost velky skill rozdiel
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 22:09:23
avatar
skill rozdil ani ne..ale on mel chudak na midu tinyho tak nemoh moc co delat. 3 napalmy a koncil a jeden double kill up a mas to hned
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-11 03:19:00
avatar
Posledny nick, ktory som pouzival bol myslim "Veyronn". Totizto ja nepouzivam rôzne mena - ja som iba Veyron a ked je tento nick obsadeny, tak pouzijem bud tak trochu priteplenú zdrobneniu Veyronko alebo posledne písmeno napísem viackrát, ci jednoducho nieco pridam. No fakt som uz davno na Garene nebol, ale tak zase mohli by sme sa dohodnut na nejakú tú dotku, ale tak urcite nejaký super výkon odomna po polroku ziadnej doty necakaj Zase lama tiez nie som po siestich rokoch ako takého hrania

Ci som na Dasnete(Veyron) a Pickupu(momentálne nie), no to sú dobré otázky a s hrozne dlhou históriou Ako som povedal - poznám sa s neskutočne veľa ľudmi(včetne tých tzv. "osobností" a mnohých ďaleko viac, než len poznám - preto ten "vpliv") a teda dačo ti o tom porozprávam a vôbec o mojej dlhej histórii v dote(aspoň v skratke). ...na dasnet som prvýkrát prišiel ešte keď ho poznalo tak pár ľudí z okolia Slambikových kamošov. Zo Slambikom som sa trochu netradičným spôsobom, no poznám sa s ním už veľmi dlho a vychádzam s ním výborne i keď už dosť dlhú dobu som s ním nehovoril, ale myslím, že na jeho Ventrile Kamenici mám stále svoje miestnosti do ktorých chodia rôzny ľudia s ktorými som občas hrával(fakt sa čudujem, že to ešte stále nezmazal, keď som tam už tak dávno nebol a inak volá sa to - "Veyron & his funsite" a má to štyri free podmiestnosti s jednou VIP ). S istým jednym Adminom sa ale na Dasnete veľmi nemám v láske a to zapríčinilo skoro rozpad dasnetu a založenie nových stránok, ale o tomto nevie snáď ani Slambik(je to trochu komplikovanejšie, ale to len sa ti snažím priblížiť môj "vpliv" a pôsobenie na Dota scéne). Čo sa týka pickupu, tak na ňom som bol ešte oveľa skôr, než zvnikol, teda som bol na prvom SafeListe, ktorý dasnet mal hneď od začiatu(ešte za čias pokusov s SK/CZ battlenetom...už som aj zabudol ako sa volal), s pár ľuďmi, ktorý boli známi z okolia Dasnetu a to samozrejme bez toho aby som musel odohrať s kýmkoľvek jedinú dotu, ale keď som zistil o čom to je, tak ma rýchlo prešla chuť(po dlhšej neaktivite na pickupe samozrejme nasleduje vyhodenie...i keď návrat by samozrejme nebol problém). Totižto hrávať s ľudmi, ktorý sú v skutočnom svete úplny chudáci a preto sa snažia hrať na obrovských borcov na internete, tak ako to fakt nemusím s takými hrať a počúvať ich drísty na Ventrile. Preto hrávam(teda hrával som) výhradne privátne hry alebo občas, keď som sa chcel len tak odrágovať a mať od ostatných pokoj, tak som hrával čisto nejaký public s neznámymi. Ono zahrať si hry s kamošmi ako Mostajz, Gas, Executor, Tsunami, či MikrOB(a mnoho ďalších, na ktorých som v tomto momente zabudol) boli na nezaplatenie, či i s takým Serjom bola vždy haluz alebo i s profi hráčmi - trebárs s takým Offakom sa hrá fakt parádne(aspoň ja s ním mám výborné skúsenosti so spoločných hier).

Twe toľko tu o tom kecáte, že fakt rozmýšľam, že si skúsim občas na tú dotku nejaký čas nájsť A i takou LANkou by som nepohrdol i keď v dohľadnej dobe to nevidím ako zrealizovateľné, teda aspoň čo sa mňa týka, keďže sa nachádzam v Oxforde. Ale začal som rozmýšľať nad tým, že by som zorganizoval nejaký dobrý dota zraz, v ktorom by nešlo o nejaké hranie, teda v nejakom dobrom podniku a vedel by som zohnať i výborné priestory, len je otázne, či by som dotiahol ľudí i z Česka na Slovensko. Inak si myslím, že by som dokázal zorganizovať pefektný zraz(s mojimi kontaktami a známymi by to mohlo nabrať trošku lepší rozmer, než tie zrazy v Brne).

Čo sa týka tej vašej témy, tak jeden s mojich prvých najobľúbenejších hrdinov bol Balanár - jednoduchý a všetci kamoši v škole sa ma hrozne báli, keď som zaňho hral(akonáhle som prepol na noc, tak všetci utekali ku studni, aj keď boli na opačnej strany mapy ako ja) Ale to boli ešte časy, keď som nepoužíval skratky, ale zarito som tvrdil, že ja to dokážem s myškou rýchejšie, než ostatný skratkami Či takého LifeStealera som mal hrozne rád a hlavne na trojité triple killy(5 killov po sebe) Ale inak za tie roky mám mnoho obľúbených herov s ktorými som sa to naučil výborne a je len otázkou času kedy mám na ktorého chuť, ale taktiež som nehrával natoľko, aby som sa naučil za každého z tej hádam už stovky hrdinov zahrať výborne a za podaktorých to nejak geniálne fakt neviem(pár tých najnovších som ešte hádam ani nikdy nevidel).
(SPIRIB)...inak hej strengovia sú väčšinou Late Game herovia, ale zase ak sa s inteligentmi poriadne nafarmíš a nakúpiš poriadne veci, tak strengovia nemajú šancu sa do Late Game vôbec dostať. ...ale ja to mám celkom fajn, že fajčím iba keď chcem a teda pri dote nie, bo nie som závyslý na fajčení
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-11 13:05:48
avatar
fuuu kamo ... tak no ... je pravda ze ak chcu byt inteligenti vyznamny aj po tej pol hodke hry tak musia tlacit na plyn od zaciatku a presne vyberat itemy ... noo tak balanar je naj maser podla mna zo strenghtov ... no moj oblubeny inteligent je krobeus ... ked ma dost inteligencie tak je to s nim krute ...samozrejme kym sa supery nenaseru a niekde si ho nechytia a na dlhodobe tahanice je dost dobry zacinaju sa mi vynarat nostalgicke spomienky a dostava stale vacsiu chut si to nainstalovat ... bohatstvo ale ale keby som sa teraz pripojil na battlenet tak budem asi vazny noob uz som aj pozabudal kadeco ...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-11 18:30:40
avatar
Jo Krobelusku som si časom tiež obľúbil. Perfektne krátky cooldown prvého plošného spellu a jeho sila bol fakt masaker na začiatku hry. Stačilo ísť na mid, kúpiť nejakú tú flaštičku, manu a hneď mohol byť FB, perfektné keše za creepy a prvá roztlačená vežička. K tomu druhý spell ako plošny silence, čo dokázal perfektne odstaviť viacerých hrdinov pričom keď krobka zapla účko, tak kým silence skončil, tak už mohlo byť po bytke No určite nie zlý hero, ale zase pre niektorých môže byť veľmi ľahká obäť, ale tak je aj otázne kto zaňho hrá. I keď napr. taký spomínaný balanár by dokázal krobku dať ľahšie než creepa Ono je dobre, keď niekto krobke krije záda alebo ak má nejaký Guinso, či Euls, na ktoré nefunguje silence a ktorým sa môže zachraňovať(asi jediná šanca proti balanárovi, ale i iným), či pomáhať si pri bojoch. Ono sa mi viackrát stalo, keď som začal s Krobkou utekať, bo to bolo zlé, no mal som možnosť takým Guinsom daného hera zdržať a mal som zapnuté účko, tak som popritom ešte do toho hodil nejakú tú vlnku a so mňa ovce sa zrazu stal vlk
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 12:33:17
avatar
mas pravdu ten kuldavn bol neuveritelne kratky a v nejakej 15 level uz zacala bit cez 300 damage tusim kazde 3 sekundy bola perfektna na rozhananie tlup, lebo to kuzlo malo velky rozsah tak ked prisli nenazranci k vezicke a bili sa ze koho budu kese tak to tam vedela pekne poriesit ... no ale jej slava klesala umerne s progressom hry ak nebola hra rozhodnuta do pol hodiny tak ten jej 300 damage uz stracal vahu a centaur sa zacal uz len chechtat ked ho to zachytilo ... a zacali prichadzat na slovo hlavne tie ostatne typy u mna bol zaklad to ... ze kedy prestat davat do inteligencie a zacat supat do cisteho damage v spojeni s nejakym tym armorom alebo cim ... zalezalo na superoch, no a ak by sa usetril nejaky ten income bokom tak sa kupia boots of travel a je po ptakach uz by len lietala po stranach a pri kazdom nalete by zarucene padla jedna vezicka a vitaztvo by bolo na dosah ... ovsem pri takychto pokrocilych casoch je kazda chyba fatalna a zarucene ani ta najistejsia hra nie je ista... bol som ucasnikom mnohych prevratov ci uz v moj prospech alebo naopak a to sa mi na tej hre najviac pacilo a quiterom by som daval dozivotny bann
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 05:27:50
avatar
hele, sakra...nemám skoro žiadny čas, ale kruci si nato musí nájsť aspoň v sobotu...by sme mohli nejakú tú dotičku zapařiť ...to, že budeme už za úplne lamy vôbec nevadí...stačí si len násjť seberovných
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 05:15:40
avatar
Blizzard by radšej mohol vydať Warcraft 4 a až potom nech sa zaoberá nejakým "WoW 2"...
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - WoW :) 2009-12-09 16:59:32
avatar
Mám kamarádku, co tim žije. Klávesnice Wow, všude po zdech plakáty a samý postavičky a nějaký speciální edice hry - krabička s nějakejma vylepšeníma asi za 6000,- Kč - prostě blázen Tenkrát byla na 80. levelu a čekala, kdy vyjde zas nějakej update, aby se mohla zlepšovat...
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 18:10:44
avatar
proc to omezuji? vdyt by bylo zajiamvy zjistit ze tedkom se po WoWku polouka naky jedinec na levelu 13507 nebo tak, heh, myslim ale ze to by uz byl spise chodici mrtvola nez clovek no. ja se bojim tohle zacit hrat, znam se
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 05:31:21
avatar
Si predstav keby tej chudinke teraz skúsili zobrať to WoWko...tá už hádam ani nevie čo je skutočný sex a vzrušenie si nahradzuje killovaním vo WoWku...
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 11:05:40
avatar
to vobec nemusi byt prevda ... pravda je ze do niekoho by si zavislost ani nepovedal... su ludia ktory si cely den preziju naplno a po vecerno sexe sup na wow do nejakej jednej ...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-11 03:20:10
avatar
no tak je fakt pravda, že so žiadnou WoW maniačkou som to neskúšal, takže neviem
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 23:39:25
avatar
Hehe Ten její to pařil s ní a co myslíš...? Jí to neba a zahejbala mu! Jako WoW jí bavilo, ale on byl jaksi mimo postel
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 18:18:23

Wowko nehraju od té doby, co se na jedné z vycházek v lese rozběhl náš pes za srnkou a já jsem si v duchu řekl:"Ty vole, sem mu měl buffnout stamku..."
Prostě humus, co dělá z lidí dementy a z looserů či low-lifů virtuální bouchače v Tear-7...
snipermaniak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 19:01:27
avatar
Nevím jak ty, ale nehraju to ani 10 hodin týdně a mám celou T9
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 19:23:38

Tak to seš největší machr z ulice... Slováci by řekli "iný makač" ... podepíšeš se mně fixofkou na bříško?
snipermaniak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 21:07:51
avatar
Klidně i níž
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 21:43:24

Na to zapomeň, fešáku
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 05:27:21
avatar
Zvyčajne mi tieto komentáre prídu trápne, nudné, či jednoducho hrozne otrepané a bežné, ale dneska ste ma pobavili(som sa nejako do tej vašej diskusie o podpisovaní vžil)
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 22:21:48
avatar
Lol, hezké.. já se zeptal prodavače naprosto vážně, kolik chce goldů za ty CD. Brainwash..
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-09 21:20:29
avatar
Online hry sou cesty na dlouhou trať , ztráta času, lepší si někde zapařit s kamošema(mam na mysli kalby) než jen sedět u komplu a radovat se nad vyššim levelem.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nesmim... 2009-12-09 22:22:16
avatar
..ne vážně nesmim..


..ach jo, kde je to předplatný.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 11:11:15
avatar
mno ja by som zi zahral nieco ale na styl ... teda keby tak zvirtualizovali napr Prahu z nejakeho 18 storocia ... a mohli by to hrat len prazske IPcky ... bola by pecka na doohodnutom boji klanov na karlaku
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 11:21:48
avatar
Ta grafika z toho videa je úplně hrozná Ale ono je to už asi starší co...já se v tom vůbec neorijentuju, tak ani nevím, kdy to vyšlo a kolik to má už datadisků nebo patchů nebo jak tomu říkaj. Kolega z práce si jen každý měsíc něco platí a pak chodí nevychrápanej, to je jediný co vim
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-10 15:32:01
avatar
Tak mu nezáviď a hrej taky Ale doporučuju spíš LOTRO(které dostane v 1q 2010 i DX11) nebo AION
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-11 02:12:10
avatar
AION je narvanej boterama.. nehlídaj si hráče.

Hrát WoW nebo nehrát.. hm, těžká otázka. Doporučuju zkusit, s trochou vůle neni těžké přestat a poslední dobou to Blizzard hráčům usnadnil, páč z toho udělal trošku hru pro dětičky. Snad to zase napraví, jinak si kompletně killnou produkt, aspoň u některých kategorií..
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 635x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 706x
Komentářů: 1
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1307x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1144x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciČtvrtek, 11 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1098x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Středa, 10 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1754x
Komentářů: 6